abonnement Unibet Coolblue
pi_182343128
Hey allemaal. Is hier toevallig iemand die bij Pathé Tuschinski in Amsterdam werkt? Of iemand die iemand kent die daar werkt? Ik zit er namelijk over na te denken om daar te solliciteren, maar ik vraag me wat af. Omdat er bij tuschinski natuurlijk best vaak premières en andere fancy gelegenheden zijn, vraag ik mij af of je daar als medewerker dan ook veel horeca werkzaamheden moet uitvoeren? Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld drankjes rondbrengen, met dienbladen lopen etc. Dus is het heel anders werken in vergelijking met bijvoorbeeld Pathé city of Pathé de Munt? En is het een beetje aan te raden, of zeggen jullie neeee niet doen? :-)
  Spellchecker vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:21:12 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:17:40 #3
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_182349879
Bel ze op en vraag het. Of is TS een telefoonangstige millenial?
pi_182351235
Een rondje googlen vertelt mij dat er sowieso 2 cateringbedrijven voor Tuschinsky werken, voor de evenementen zoals bruiloften:

- Maison van den Boer
- van Dam Catering

Als servicemedewerker komt het waarschijnlijk niet verder dan standaard Pathé werk.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_182351312
Ik ken toevallig wat mensen bij van Dam catering, zij zorgen met dat soort gelegenheden inderdaad voor de dames en heren die met drankjes en hapjes rondlopen.
pi_182380589
is inderdaad standaard Pathe werk, maar omdat Tushinksi (net als City) een wat luxe uitstraling heeft, is de bedrijfskleding netter, en heb je meer producten als groentechips, en vershillende soorten wijn.

Achter de schermen is daar wel heel apart trouwens. Pathe was een klant van mij bij een vorige werkgever, en ben daar redelijk vaak geweest, maar ik zou er nog steeds de weg niet precies weten...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')