abonnement Unibet Coolblue
pi_182343114
Toegegeven ik ben al best een beetje oud en een beetje digibeet. Maar google maakt het wel bont voor users. Als je google-chrome op je mobiel opent kun je niet direkt bij je bewaarde logins. Bijvoorbeeld wanneer je enkelen wilt verwijderen. Volgens google moet je dan via een speciale login-adres via het web. Ok. Daar gekomen begrijp je er helemaal geen reet van. Nergens kom je manage passwords tegen ofzoiets. Alleen bullshit in menus en menus en cloud dit en dat. Daar wordt je larie van. Ben je eindelijk ingelogd via je user account voor je mobiel op weer een ander portaal. Staat er doodleuk er zijn geen gesavede wachtwoorden. Omdat je geen gesavede wachtwoorden hebt, of je hebt ze niet gesyncd...... :hammer:

Ok luister godvedomde kanker ICT nerds. Ik save mijn logins via chrome op mijn mobiel. En vervolgens mag ik er niet bij want het wordt moeilijk gemaakt. Het is mijn godverdomde telefoon en persoonlijke onfo teringlijers. Waarom moet ik nu weer eerst cloudsyncen :?

IK WIL GEEN PERSOONLIJKE INFO IN THE CLOUD EN ALS JULLIE DAT TOCH AL DOEN WAT JULLIE OOK DOEN. WAAROM KRIJG IK MN EIGEN WW-EN NIET ;(

Soms begijp ik echt helemaal geen ene godverdomde moer meer van deze wereld.

Google doet gierig over MIJN eigen persoonlijke info.

[ Bericht 1% gewijzigd door Aluah-Snackbar op 05-10-2018 22:18:13 ]
pi_182343480
Doe eens normaal man. Zo praat je maar tegen je geliefde kinderverkrachter.
pi_182343606
Je bent gewoon een prutser of je gebruikt de Chinese kopie.

Bij mij staat alles netjes op de goeie plek.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:24:05 #4
370352 I
Eye for an I
pi_182343664
Gebruik je Android of iOS?

In beide gevallen, als je wachtwoorden wilt opslaan, moet je die koppelen aan een Google account, anders heeft je browser geen flauw idee van wie die wachtwoorden zijn, stukje beveiliging dus.

Dus als je gewoon ingelogd bent met chrome, zie je via instellingen (drie puntjes in chrome -> Instellingen) een menu-optie 'Wachtwoorden'. Druk je daarop, en scroll je vervolgens naar beneden, zie je letterlijk al je opgeslagen wachtwoorden.
pi_182412626
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:24 schreef I. het volgende:
Gebruik je Android of iOS?

In beide gevallen, als je wachtwoorden wilt opslaan, moet je die koppelen aan een Google account, anders heeft je browser geen flauw idee van wie die wachtwoorden zijn, stukje beveiliging dus.

Dus als je gewoon ingelogd bent met chrome, zie je via instellingen (drie puntjes in chrome -> Instellingen) een menu-optie 'Wachtwoorden'. Druk je daarop, en scroll je vervolgens naar beneden, zie je letterlijk al je opgeslagen wachtwoorden.
Ik gebruik android op mobiel.

Via passwords.google.com (moest wel even zoeken hiernaar op internet notabene waarom oan dit niet via de browser op mijn telefoon waarmee ik de ww's opsla?). moet ik nogmaals inloggen. Geen punt. Maar daar vond ik mijn wachtwoorden niet die ik zoocht. Met een ander gmail account inloggen op passwords.google.com zijn weer 0 wachtwoorden te vinden met de mededeling, je hebt ze niet gesyncd.

WAAROM MOET IK ZE EERST VIA EEN CLOUD VIA INTERNET SYNCEN. HET IS MIJN TELEFOON. IK SLA ZE LOKAAL OP OP DE BROWER DIEIK GE RUIK OP MIJN TELEFOON. WAAROM MOET GOOGLE DAN ZO GODVERDOMDE GAAR DOEN?

Werkelijk ICT nerds wat voor rare kanker-logica zit hierachter? Sla de godverdomde wws gewoon op op op de telefoon van d user.
Google wat is daar zo moeilijk aan?
Waarom moeten jullie het gebruikers zo zuur maken?
Het is 2018...
WAAROM ZO FRIGGIN INGEWIKKELD?????

[ Bericht 7% gewijzigd door Aluah-Snackbar op 09-10-2018 14:52:33 ]
pi_182412756
Je slaat ze dus niet lokaal op maar in je Google account want daar ben je mee ingelogd op Chrome.
Ik was hier...
pi_182412797
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:46 schreef Nismo91 het volgende:
Je slaat ze dus niet lokaal op maar in je Google account want daar ben je mee ingelogd op Chrome.
Kun je ww's lokaal opslaan op chrome?
pi_182412921
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:49 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Kun je ww's lokaal opslaan op chrome?
Volgens mij wel maar durf niet te zeggen hoe.. Op mijn zakelijke laptop slaat Chrome wachtwoorden op die hij niet herkend op mijn iPhone terwijl ik op beide apparaten ingelogd ben met Google... zeer irritant maar heb nog nooit uitgezocht waarom dit zo werkt
Ik was hier...
pi_182413165
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:57 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Volgens mij wel maar durf niet te zeggen hoe.. Op mijn zakelijke laptop slaat Chrome wachtwoorden op die hij niet herkend op mijn iPhone terwijl ik op beide apparaten ingelogd ben met Google... zeer irritant maar heb nog nooit uitgezocht waarom dit zo werkt
Ik kan wel ww's lokaal opslaan die weer niet verschijnen onder mijn passwords.google.com management. Maar dan mag ik de wachtwoord niet zien of wijzigen, alleen login naam deleten.

Ik gooi mijn handen in de lucht. het is 2018 maar word van zulk vage constructies en logica schijtziek.
pi_182414065
Wil je aub niet schelden met de grote K?
pi_182426796
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:38 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Ik gebruik android op mobiel.
Pauper. :')
pi_182426959
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Wil je aub niet schelden met de grote K?
Bedoel je kanker of zo?
pi_182427150
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:46 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Bedoel je kanker of zo?
je weet maar al te goed wat ik bedoel
pi_182427375
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:58 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

je weet maar al te goed wat ik bedoel
Doe niet zo vervelend man, schelden met dodelijke ziektes is Nederlandse cultuur. Als je dat niet baas kan dan ga je maar in een ander land wonen.
  Moderator woensdag 10 oktober 2018 @ 10:12:42 #15
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_182427405
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:11 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Doe niet zo vervelend man, schelden met dodelijke ziektes is tokkie cultuur. Als je dat niet baas kan dan ga je maar in een goede wijk wonen.
Fixed
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_182427499
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:12 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Fixed
Onzin, zelfs in de beste Nederlandse kringen worden dingen als 'pest' gezegd.
  Moderator woensdag 10 oktober 2018 @ 10:18:56 #17
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_182427520
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:17 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Onzin, zelfs in de beste Nederlandse kringen worden dingen als 'pest' gezegd.
De beste Nederlandse kringen waar jij mee in aanraking komt zijn de medewerkers van het UWV
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_182427688
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:18 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

De beste Nederlandse kringen waar jij mee in aanraking komt zijn de medewerkers van het UWV
lol, als je echt mensen wilt doen geloven dat je in hogere kringen verkeerd, had je er wat meer moeite in moeten steken, zoals MrWorldWide en Coolguy, die doen al jarenlang online wanhopig alsof ze rijk zijn en nog steeds gelooft niemand ze, terwijl jij een geschiedenis hebt van jarenlange paupertopics en associeer je je met vogeltjesdans, een man wiens hele gedrag constant PAUPER schreeuwt. Beter maak je een nieuwe account aan.
  Moderator woensdag 10 oktober 2018 @ 10:30:23 #19
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_182427731
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:28 schreef Fokpop het volgende:

[..]

lol, als je echt mensen wilt doen geloven dat je in hogere kringen verkeerd, had je er wat meer moeite in moeten steken, zoals MrWorldWide en Coolguy, die doen al jarenlang online wanhopig alsof ze rijk zijn en nog steeds gelooft niemand ze, terwijl jij een geschiedenis hebt van jarenlange paupertopics en associeer je je met vogeltjesdans, een man wiens hele gedrag constant PAUPER schreeuwt. Beter maak je een nieuwe account aan.
Ik heb hier niet eens over mezelf gepost :') het ging er in dit topic om dat schelden met bepaalde ziektes vrij pauper is.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_182427773
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:32 schreef DerekB het volgende:

[..]

Pauper. :')
iPhone werd ik ook niet gelukkig van hoor. Probeer maareens wat mp3 of plaatjes op je phone in het album te krijgen. Nee erger, van je phone naar je PC :')
pi_182427806
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:28 schreef Fokpop het volgende:

[..]

lol, als je echt mensen wilt doen geloven dat je in hogere kringen verkeerd, had je er wat meer moeite in moeten steken, zoals MrWorldWide en Coolguy, die doen al jarenlang online wanhopig alsof ze rijk zijn en nog steeds gelooft niemand ze, terwijl jij een geschiedenis hebt van jarenlange paupertopics en associeer je je met vogeltjesdans, een man wiens hele gedrag constant PAUPER schreeuwt. Beter maak je een nieuwe account aan.
je vergeet bluenote
pi_182427822
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:32 schreef DerekB het volgende:

[..]

Pauper. :')
Wil je aub niet schelden met de grote P?
pi_182427992
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:17 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Onzin, zelfs in de beste Nederlandse kringen worden dingen als 'pest' gezegd.
De pest is immers net zo prominent aanwezig in de huidige maatschappij als kanker 8)7
pi_182429568
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:44 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

De pest is immers net zo prominent aanwezig in de huidige maatschappij als kanker 8)7
De woorden Kanker Pest Tyfus in de spreektaal zijn bijnaamwoorden die omschrijven hoe subjectief vergelijkbaar rot de situatie of iets is.
pi_182429615
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:10 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

De woorden Kanker Pest Tyfus in de spreektaal zijn bijnaamwoorden die omschrijven hoe subjectief vergelijkbaar rot de situatie of iets is.
Je begrijpt serieus niet dat kanker maatschappelijk veel gevoeliger ligt dan tyfus of pest?
pi_182429665
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:13 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Je begrijpt serieus niet dat kanker maatschappelijk veel gevoeliger ligt dan tyfus of pest?
Ik neem niks wat linkse sjw trutjes zeggen of beweren serieus. Slachtoffertje spelen en daarmee rechts je zakken cashen is alles wat jullie doen :{w
pi_182429695
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:44 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

De pest is immers net zo prominent aanwezig in de huidige maatschappij als kanker 8)7
Wel toen het in de Nederlandse taal ingeburgerd is geraakt, denk ook aan tering, tyfus, pleuris etc. Omdat nu niemand meer doodgaat aan die shit hebben die scheldwoorden niet meer hetzelfde effect als toen en evolueert de taal vanzelf naar actuelere ziektes als kanker en aids.
pi_182429708
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:13 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Je begrijpt serieus niet dat kanker maatschappelijk veel gevoeliger ligt dan tyfus of pest?
Vloeken of schelden met woorden die niet gevoelig liggen heeft niet zoveel zin!
pi_182429718
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:16 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Ik neem niks wat linkse sjw trutjes zeggen of beweren serieus. Slachtoffertje spelen en daarmee rechts je zakken cashen is alles wat jullie doen :{w
Hoe is dat een antwoord op mijn vraag?
pi_182429725
Je wachtwoorden toevertrouwen aan Google. :') :') :')
pi_182429749
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:16 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Ik neem niks wat linkse sjw trutjes zeggen of beweren serieus. Slachtoffertje spelen en daarmee rechts je zakken cashen is alles wat jullie doen :{w
Nee geloof maar in je eigen zeer beperkte wereldbeeld en dan straks weer klagen dat je het niet snapt dat werkgevers je vanwege dit onaangepaste gedrag steeds weg sturen. :D
pi_182429751
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:18 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Wel toen het in de Nederlandse taal ingeburgerd is geraakt, denk ook aan tering, tyfus, pleuris etc. Omdat nu niemand meer doodgaat aan die shit hebben die scheldwoorden niet meer hetzelfde effect als toen en evolueert de taal vanzelf naar actuelere ziektes als kanker en aids.
Kanker als bijnaamwoord in de spreektaal geeft aan hoe terminaal bagger iets is. Tyfus al bijv.n. geeft aan dat je er bij wijze van buikgriep van krijgt.
pi_182429779
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:18 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Wel toen het in de Nederlandse taal ingeburgerd is geraakt, denk ook aan tering, tyfus, pleuris etc. Omdat nu niemand meer doodgaat aan die shit hebben die scheldwoorden niet meer hetzelfde effect als toen en evolueert de taal vanzelf naar actuelere ziektes als kanker en aids.
Destijds was het waarschijnlijk ook voornamelijk lowlife dat daadwerkelijk kwetsende scheldwoorden gebruikte, zoals nu met kanker gebeurt.

Aids is overigens totaal niet vergelijkbaar met kanker.
pi_182429787
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee geloof maar in je eigen zeer beperkte wereldbeeld en dan straks weer klagen dat je het niet snapt dat werkgevers je vanwege dit onaangepaste gedrag steeds weg sturen. :D
Last hebben van een gebezigd woordje zoals kanker. Wie is er dan beperkt?
pi_182429823
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:23 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Last hebben van een gebezigd woordje zoals kanker. Wie is er dan beperkt?
Iemand die zich stoort aan bepaalde woordkeuzes is beperkt?

Deze noteren we even.
pi_182430013
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:23 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Destijds was het waarschijnlijk ook voornamelijk lowlife dat daadwerkelijk kwetsende scheldwoorden gebruikte, zoals nu met kanker gebeurt.

Aids is overigens totaal niet vergelijkbaar met kanker.
Mwah angst voor aids was 10-20 jaar geleden nog echt een ziekte waar mensen heel bang voor waren, zeker in de scene, met van die bangmakende nieuwsitems over de 'aidsepidemie', met het vooruitzicht van een hele nare dood. Ondertussen is aids een stuk minder dodelijk dan toen en weten mensen een stuk beter wat de ziekte inhoudt en hoe ze die kunnen voorkomen. Dat je het nu afdoet als onvergelijkbaar illustreert juist die evolutie die je in de taal hebt waar ik het over had. Als er over 30 jaar niemand meer doodgaat aan kanker dan begint Max-Westerman de badboy met kanker te schelden, en moeten we weer iets anders verzinnen.

En natuurlijk beginnen de hardste scheldwoorden vaak in de laagste maatschappelijke klasse, maar das geen reden om zo butthurt te doen als iemand hier kanker zegt terwijl er constant gescholden wordt op Fok! en dat niemand iets uitmaakt. Het past juist prima in de Nederlandse taal en met dodelijke ziektes schelden is al heel lang heel normaal in Nederland.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fokpop op 10-10-2018 12:42:16 ]
pi_182430059
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:36 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Mwah angst voor aids was 10-20 jaar geleden nog echt een ziekte waar mensen heel bang voor waren, met van die bangmakende nieuwsitems over de 'aidsepidemie', zeker in de scene, met het vooruitzicht van een hele nare dood. Ondertussen is aids een stuk minder dodelijk dan toen en weten mensen een stuk beter wat de ziekte inhoudt en hoe ze die kunnen voorkomen. Dat je het nu afdoet als onvergelijkbaar illustreert juist die evolutie die je in de taal hebt waar ik het over had. Als er over 30 jaar niemand meer doodgaat aan kanker dan begint Max-Westerman de badboy met kanker te schelden, en moeten we weer iets anders verzinnen.

En natuurlijk beginnen de hardste scheldwoorden vaak in de laagste maatschappelijke klasse, maar das geen reden om zo butthurt te doen als iemand hier kanker zegt terwijl er constant gescholden wordt op Fok! en dat niemand iets uitmaakt. Het past juist prima in de Nederlandse taal en met dodelijke ziektes schelden is al heel lang heel normaal in Nederland.
Dat jij het normaal vindt wil nog niet zeggen dat het maatschappelijk geaccepteerd is. En over dertig jaar niemand meer dood aan kanker? Dat denk ik niet en eigenlijk hoop ik het ook niet.
pi_182430459
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:39 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Dat jij het normaal vindt wil nog niet zeggen dat het maatschappelijk geaccepteerd is. En over dertig jaar niemand meer dood aan kanker? Dat denk ik niet en eigenlijk hoop ik het ook niet.
Je onderschat hoe maatschappelijk geaccepteerd het is. Biji zo'n typische familie in het Gooi aan tafel zal er geen 'kanker' vallen, maar het zal de vader misschien wel ontschieten als hij zijn teen heel hard tegen de deur stoot, of als hij op de zaak een jonge concurrent probeert te intimideren en het zoontje zal het zeggen tijdens het gamen. De leraar weet dat ie het in de klas niet kan zeggen maar als hij aan het zuipen is met zijn vrienden doet hij dat wel. Hele voetbalstadions zingen het. Iedereen kent het en veel meer mensen dan jij doet voorkomen gebruiken het ook, alleen niet in elke context.
pi_182430503
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:25 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Iemand die zich stoort aan bepaalde woordkeuzes is beperkt?

Deze noteren we even.
Jij bent 'we'?
pi_182430505
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:57 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Je onderschat hoe maatschappelijk geaccepteerd het is. Biji zo'n typische familie in het Gooi aan tafel zal er geen 'kanker' vallen, maar het zal de vader misschien wel ontschieten als hij zijn teen heel hard tegen de deur stoot, of als hij op de zaak een jonge concurrent probeert te intimideren en het zoontje zal het zeggen tijdens het gamen. De leraar weet dat ie het in de klas niet kan zeggen maar als hij aan het zuipen is met zijn vrienden doet hij dat wel. Hele voetbalstadions zingen het. Iedereen kent het en veel meer mensen dan jij doet voorkomen gebruiken het ook, alleen niet in elke context.
lekker generale aannames, het kan ook niet zo zijn. :D
pi_182430570
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:57 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Je onderschat hoe maatschappelijk geaccepteerd het is. Biji zo'n typische familie in het Gooi aan tafel zal er geen 'kanker' vallen, maar het zal de vader misschien wel ontschieten als hij zijn teen heel hard tegen de deur stoot, of als hij op de zaak een jonge concurrent probeert te intimideren en het zoontje zal het zeggen tijdens het gamen. De leraar weet dat ie het in de klas niet kan zeggen maar als hij aan het zuipen is met zijn vrienden doet hij dat wel. Hele voetbalstadions zingen het. Iedereen kent het en veel meer mensen dan jij doet voorkomen gebruiken het ook, alleen niet in elke context.
Hele voetbalstadions zingen het :')

Nee, doorgesnoven hooligans zingen het. Verder staan er allemaal aannames in die zo onnozel zijn dat ik er verder niet op in ga.
pi_182430581


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2018 13:05:28 (Dubbel) ]
pi_182430590
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:00 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Jij bent 'we'?
Bevalt de woordkeuze je niet?
pi_182431263
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:05 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Bevalt de woordkeuze je niet?
Rustig Jesse. Ik vraag me alleen af of je schizofreen bent met een gespleten persoonlijkheid.
pi_182431282
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:43 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Rustig Jesse. Ik vraag me alleen af of je schizofreen bent met een gespleten persoonlijkheid.
Zou je me alsjeblieft niet met een Groen-Linkser willen vergelijken.
  Moderator woensdag 10 oktober 2018 @ 13:44:55 #46
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_182431295
quote:
18s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:44 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Zou je me alsjeblieft niet met een Groen-Linkser willen vergelijken.
Oke Kees van der Staaij
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_182431358
quote:
18s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:44 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Zou je me alsjeblieft niet met een Groen-Linkser willen vergelijken.
Okee Peggold.
pi_182431363
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:44 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Oke Kees van der Staaij
Liever een SGP-er dan een Groen-Linkser.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')