abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:32:29 #1
286575 Roces18
Chef de party
pi_182337296
Bovenop het dak van mijn auto zit (of zat) aan beide kanten een dakrubber in het gleuf van mijn dak. Nu heeft een of andere belhamel mijn dakrubber eraf getrokken en moet ik evt. een nieuwe vinden. Mijn garage zal dit vast wel kunnen fixen bij de aankomende grote beurt (over 2 maanden). Moet ik tot die tijd hier iets mee doen? Het nut van een dakrubber ontgaat mij namelijk aangezien er geen lekkage kan optreden...

En nu we er toch zijn, wat kost het om zoiets te laten fixen?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:50:17 #2
202014 JJH
Knetter. O+
pi_182337698
Merk model?

En misschien heb je wat meer windgeruis..
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:58:15 #3
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182337837
Minstens 6k als het een Rolls of Bentley betreft, bij de Bugatti Veyron is er een terugroepaktie voor geweest, daar moest het hele dak vervangen worden als het rubbertje eruit waaide. Bij Renault hebben ze een upgrade gedaan, ze wilden Max ermee laten testrijden maar die weigerde. Ricciardo heeft het toen gedaan, ding waaide wéér weg, het heeft 2 weken geduurd om het ding uit zijn haar te krijgen -O-
Bij Opel is het rubber vervangen door roest, dat lijkt authentieker ook volgens de klanten, en Fiat en Alfa Romeo hebben er een sensor ingebouwd, maar die is meestal stuk.
Bij Amerikanen krijg je er gewoon 500 nieuwe bij voor links én rechts; toch ruimte zat in de kofferbak 14².gif.

HOW DE NEUK, moeten wij nou weten wat voor rubbertje je bedoelt en/of wat het gaat kosten om te vervangen als je OP nog te karig is om het merk en type/bouwjaar van je auto te vermelden, briljant stuk Autodrop! :') :|W _O- _O- _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_182338030
Opvullen met vloeibaar rubber. Werkt altijd ongeacht welke auto.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:16:07 #5
202014 JJH
Knetter. O+
pi_182338178
quote:
4s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:58 schreef Sounddragon het volgende:
Minstens 6k als het een Rolls of Bentley betreft, bij de Bugatti Veyron is er een terugroepaktie voor geweest, daar moest het hele dak vervangen worden als het rubbertje eruit waaide. Bij Renault hebben ze een upgrade gedaan, ze wilden Max ermee laten testrijden maar die weigerde. Ricciardo heeft het toen gedaan, ding waaide wéér weg, het heeft 2 weken geduurd om het ding uit zijn haar te krijgen -O-
Bij Opel is het rubber vervangen door roest, dat lijkt authentieker ook volgens de klanten, en Fiat en Alfa Romeo hebben er een sensor ingebouwd, maar die is meestal stuk.
Bij Amerikanen krijg je er gewoon 500 nieuwe bij voor links én rechts; toch ruimte zat in de kofferbak 14².gif.

HOW DE NEUK, moeten wij nou weten wat voor rubbertje je bedoelt en/of wat het gaat kosten om te vervangen als je OP nog te karig is om het merk en type/bouwjaar van je auto te vermelden, briljant stuk Autodrop! :') :|W _O- _O- _O-
_O_ _O-
pi_182338190
Gewoon volspuiten met pur of siliconenkit
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_182338245
quote:
4s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:58 schreef Sounddragon het volgende:
Bij Opel is het rubber vervangen door roest, dat lijkt authentieker ook volgens de klanten
Na de Kadett (sinds de eerste Astra) roesten Opels toch een stuk minder hard? :?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:48:48 #8
286575 Roces18
Chef de party
pi_182338630
quote:
4s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:58 schreef Sounddragon het volgende:
Minstens 6k als het een Rolls of Bentley betreft, bij de Bugatti Veyron is er een terugroepaktie voor geweest, daar moest het hele dak vervangen worden als het rubbertje eruit waaide. Bij Renault hebben ze een upgrade gedaan, ze wilden Max ermee laten testrijden maar die weigerde. Ricciardo heeft het toen gedaan, ding waaide wéér weg, het heeft 2 weken geduurd om het ding uit zijn haar te krijgen -O-
Bij Opel is het rubber vervangen door roest, dat lijkt authentieker ook volgens de klanten, en Fiat en Alfa Romeo hebben er een sensor ingebouwd, maar die is meestal stuk.
Bij Amerikanen krijg je er gewoon 500 nieuwe bij voor links én rechts; toch ruimte zat in de kofferbak 14².gif.

HOW DE NEUK, moeten wij nou weten wat voor rubbertje je bedoelt en/of wat het gaat kosten om te vervangen als je OP nog te karig is om het merk en type/bouwjaar van je auto te vermelden, briljant stuk Autodrop! :') :|W _O- _O- _O-
Doe eens niet.

Voor de overige lezers:
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_182339387
Ga naar de sloop (autodemontage tegenwoordig) koop een rubber (max ¤10,-) en gewoon zelf weer er in priegelen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_182339961
Dat kan gerust wachten, heeft geen dichtende functie.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:23:53 #11
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_182342279
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 17:48 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Doe eens niet.

Voor de overige lezers:
[ afbeelding ]
En waarom niet?
Een OP zonder merk,bouwjaar en type.TS loopt al een jaartje of 7 mee hier.
Zou dus beter moeten weten.
Graag verwijderen.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:32:35 #12
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_182342465
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 17:48 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Doe eens niet.

Voor de overige lezers:
[ afbeelding ]
Je hebt een Focus 1? Dan zou ik aftermarket gaan kijken of op de sloop. Bij de dealer betaal je je blauw.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')