abonnement Unibet Coolblue
pi_182334024


Expeditie Robinson is een televisieprogramma waarin deelnemers moeten overleven op een onbewoond eiland en tegen elkaar strijden voor de overwinning en de titel 'Robinson'.
De show is bedacht door een Brit en voor het eerst op tv gebracht in Zweden. De Nederlandstalige versie is vanaf het begin een coproductie geweest tussen een Nederlandse en een Vlaamse productiemaatschappij met deelnemers uit Nederland en Vlaanderen. Inmiddels zijn we met enkel Nederlanders verdergegaan. De serie ontleent zijn naam aan het 18de-eeuwse verhaal over de zeeman Robinson Crusoe die na een schipbreuk op een onbewoond eiland terecht komt, en daar probeert te overleven.

Dit wordt het 18e seizoen van Expeditie Robinson. Dit seizoen wordt het programma wederom gepresenteerd door Nicolette Kluijver en Dennis Weening.

Expeditie Robinson is vanaf 6 september elke donderdag om 20:30 uur te zien op RTL 5.

De kandidaten (van links naar rechts op de foto's)

Kamp noord.

Gregory Sedoc (36, Voormalig hordeloper)
Johnny Kraaijkamp jr. (64, Acteur bekend van Het Zonnetje in Huis)
Stijn Fransen (28, Actrice bekend van Goede tijden, slechte tijden)
Tony Junior (28, DJ bekend van Loesje)
Loiza Lamers (23, Model bekend van deelname aan Holland's Next Top Model)
Famke Louise (19, Vlogger, model en zangeres bekend van Fan en Models in Paris)
Toine van Peperstraten (50, Presentator van Fox Sports Eredivisie)

Kamp zuid.

Steven Brunswijk (34, Cabaretier en presentator bekend van zijn typetje "Braboneger")
Aisha Echteld (40, Zangeres bekend van Zulke dingen doe je)
Josylvio (26, Rapper bekend van Catch Up en Hey Meisje)
Donny Roelvink (21, Televisiepersoonlijkheid bekend van De Roelvinkjes)
Jody Bernal (36, Zanger bekend van Que sí que no)
Nienke Plas (32, Comédienne en presentatrice van Zon, Zuipen, Ziekenhuis: Hier is het feestje)
Corry Konings (66, Zangeres bekend van Huilen is voor jou te laat)

Kamp van de onbekenden

Laurie Scheerder (25, Student)
Özgür Aksan (29, Woonbegeleider)
Robin Bakker (26, Havenarbeider)
Jan Bronninkreef (53, Veeboer)
Sandra Spreij (51, Coffeeshophoudster)
Gwenda Nielen (39, Majoor)
Dominique Hazeleger (21, Student)

SPOILER: De tasjes proef door Moira
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS: Dit is niet de plaats voor een transgenderdiscussie.
SOONY
pi_182334049
Bitch Genot :B

Ik wens Kamp Noord volgende week veel succes, want Gwenda, Laurie, Boer Jan en die figuranten gaan weer winnen :+

Kom maar op met een proef waar Kamp Noord kans maakt........

:') -O-
SOONY
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:12:48 #3
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182334102
Van de onbekenden zie je die Sandra en Dominique echt zelden in beeld.
Vooral Gwenda, Laurie en Jan. En dan soms Ozgur en Robin bij de proef.
Ik heb echt totaal geen idee wat voor mensen dat zijn, qua spel en karakter.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182334121
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Van de onbekenden zie je die Sandra en Dominique echt zelden in beeld.
Vooral Gwenda, Laurie en Jan. En dan soms Ozgur en Robin bij de proef.
Ik heb echt totaal geen idee wat voor mensen dat zijn, qua spel en karakter.
Hopelijk krijgen we daar meer van te zien. Op de een of ander manier verwacht ik best wel wat van Sandra en Ozgur maar die zie je nog totaal niet.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:16:04 #5
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182334156
We zijn gewoon gestart met veel te veel mensen.
21, waardoor ik moeilijk een "band" kan opbouwen want allemaal weinig screentime.
De focus lag vervolgens qua TV vooral op de BN'ers.
Daarvan hebben er maar liefst 4 al opgegeven en 3 zitten er inmiddels op Duivelseiland.
Dus misschien krijgen we dan nu idd eens een keer de Onbekenden goed te zien.

Of daar gebeurd echt werkelijk geen ene reet en dat maakt saaie tv, dus hebben ze gewoonweg geen materiaal. Op t gekonkel achter Gwenda's rug om dan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182334171
Gelukkig geen kapiteins proeven meer, wat kut was dat zeg :')
Fiets de rest van de groep zonder iets te doen een rondje verder door. Gisteren was ook zo mooi dat Donny en Tony meteen de volgende proef gingen doen na lekker in het water hebben gelegen.
SOONY
pi_182334240
Ik ga het maar zeggen:

Ik mis Soundos.
Noot noot.
pi_182334383
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:16 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig geen kapiteins proeven meer, wat kut was dat zeg :')
Fiets de rest van de groep zonder iets te doen een rondje verder door. Gisteren was ook zo mooi dat Donny en Tony meteen de volgende proef gingen doen na lekker in het water hebben gelegen.
Ben ik zeker 1 van de weinigen die de kapitein-duels wel leuk vond? Het was een keer wat anders en het was goed dat het een paar afleveringen duurde. Wat ik er vooral leuk aan vond was dat de groepen elkaar dus nog niet gezien hadden gaandeweg de eerste dagen.
pi_182334793
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 07:20 schreef SocaWarrior het volgende:

[..]

Mwa. De onbekenden zijn allemaal saaie persoonlijkheden. Zo'n Braboneger, Corrie, Gregory maken het voor mij vermakelijk te kijken.

Ze hebben geen Ernst-Paul meer, die deed volgens mij zelf de screening. Altijd een geweldig deelnemersveld.
Maar RTL speelt het gewoon op veilig, met al die b-artiesten trek je blijkbaar wel een hoop kijkers, met onbekende deelnemers zal vooral het jeugdige volk waarschijnlijk liever een Netflixserietje opzetten.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:13:49 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182335159
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 07:20 schreef SocaWarrior het volgende:

[..]

Mwa. De onbekenden zijn allemaal saaie persoonlijkheden. Zo'n Braboneger, Corrie, Gregory maken het voor mij vermakelijk te kijken.

Ja voor mij ook. Greg niet trouwens. Corry en Steven wel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoopte heel ff op een nieuwe Bertie en Jayjay toen ze samen dat laddertje gingen knopen, maar daarna gooide Steven ons Corry toch voor de leeuwen (wel begrijpelijk).

Verder vind ik Loiza heel leuk en stoer O+
Met d'r vuur op standje 6 zetten :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:29:24 #11
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_182335422
Dit is het eerste seizoen dat ik kijk, maar vriendlief begon ook al te klagen over een saai seizoen.

Ik ben benieuwd hoe kamp Noord nu proeven gaat winnen, nu Donny en Tony weg zijn.

Mijn favorieten zijn Corry (die stiekem best nog wat kan qua dingen in elkaar zetten), Boer Jan (heerlijk nuchtere vent) en Loiza (die best logisch naar dingen kan kijken).

Trouwens wat is dat gehaat op Gwenda? Zonder haar zouden ze niet veilig zijn en proeven hebben gewonnen. In mijn ogen typisch gebitch van vrouwen onderling die niet kunnen uitstaan dat zíj niet de leider zijn.
With love :*
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:09:06 #12
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182336008
Nou ik kan me wel voorstellen dat t gecommandeer van Gwenda je in t verkeerde keelsgat kan schieten. Maar ZEG daar dan wat van! Loiza zei t ook tegen Tony (ok, met weinig succes, maar toch).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182336180
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dit is het eerste seizoen dat ik kijk, maar vriendlief begon ook al te klagen over een saai seizoen.
Elk seizoen is saai in het begin. Teveel kandidaten waardoor je ze niet echt leert kennen, proeven die vrij makkelijk zijn en de bekende riedel opgevers.

Meestal wordt het na de samensmelting (gebeurd als er nog 10 kandidaten over zijn meestal) ineens een stuk leuker. Dan wordt het individueel en gaat het echt ergens om.

Tot die tijd is het een beetje afwachten eigenlijk.
pi_182336331
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik kan me wel voorstellen dat t gecommandeer van Gwenda je in t verkeerde keelsgat kan schieten. Maar ZEG daar dan wat van! Loiza zei t ook tegen Tony (ok, met weinig succes, maar toch).
Gwenda gooit ze in de heksenketel als ze geconfronteerd wordt, zij duldt geen tegenspraak.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:16:06 #15
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_182337056
De proeven hoeven ze nu eigenlijk niet meer te doen. Zie niet in hoe Kamp Bekend het ooit nog spannend kan maken.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:18:01 #16
194233 Friday12
Originele kloon
pi_182337091
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 06:49 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Dat je blijft hangen
Ja leuk en aardig maar als je het via de website terug kijkt zit eilandpraat er niet bij :')
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:28:39 #17
368283 ato
pi_182337237
Bron: Nu. NL

Bekende en onbekende Nederlanders proberen in Expeditie Robinson te overleven op een onbewoond eiland. Elke week valt er iemand af die teleurgesteld terug naar huis gaat. NU.nl spreekt wekelijks met de afvaller. Deze week: Tony Junior.

Tony Junior, echte naam Tony Claessens, schokte menig Expeditie Robinson-fan met zijn plotselinge aankondiging te vertrekken. Net nadat hij kapitein van het superteam vol BN'ers was geworden en teamgenoot Donny Roelvink er uitgestuurd was, besloot hij afscheid te nemen.

Je stopt en het programma is klaar. Wat gebeurt er dan?

"Ik heb een hele tijd met Dennis (Weening, presentator, red.) zitten praten over hoe ik me voelde. Over de heimwee die aan me knaagde en waardoor ik echt naar huis wilde. In de uitzending zag je dat Dennis een beetje boos op mij reageerde, maar na dat gesprek zei hij ook: niemand die boos op je kan zijn als je je zo voelt. Ik kreeg beelden te zien van mijn vader en mijn vriendin Maan, waardoor ik zo moest huilen dat ook Dennis mee ging huilen. Hij kreeg er ook heimwee van."

"Op televisie zie je misschien in drie seconden hoe ik bekendmaakte met Donny mee te gaan, maar dat was eigenlijk een verhaal van bijna een minuut. Ik vertelde dat het een van de mooiste, maar tegelijkertijd ook afschuwelijkste avonturen van mijn leven was. Hoe sterk mijn heimwee was en hoe hard ik mijn best heb gedaan de rest daar niet mee aan te steken. Pas daarna kwam wat je op televisie zag, dat ik vind dat je er voor de volle 100 procent voor moet gaan en er voor je team moet zijn."

"En ik weet dat er mensen zijn die het naar vinden voor Donny. Maar Donny kreeg gewoon, net als iedereen bij wie het op deze manier gaat, de kans om te blijven. Hij zou dan de volgende eilandraad met een extra stem op hem starten, maar hij mocht blijven. Hij koos er echter voor te vertrekken. Dat zag je niet op televisie."

Wat is, denk jij, de reden dat je eruit ligt?

"Ik had verschrikkelijke heimwee. Ik vind het moeilijk te omschrijven hoe heftig dat is. Op het eiland kreeg die heimwee vorm in een enorm gevoel van stress. Pijn in mijn buik, pijn in mijn hart. Het voelde constant alsof de motor in mijn lichaam op 200 procent werkte; je hebt zo veel tijd om na te denken, voor je uit te staren. Dan ga je piekeren, over hoe het thuis is en wat de mensen van wie je houdt nu doen. Ik heb dat ook als ik aan het toeren ben. Als ik aan het werk ben, gaat het prima, maar zodra ik een moment van rust heb, kan die heimwee zich verspreiden."

"En dan kun je zeggen: waarom doe je dan mee? Maar ik wil me niet door die angst laten tegenhouden. Ik vind dat je daar niet aan moet toegeven en dat je juist de dingen moet doen die je spannend of eng vindt."

Wat had je achteraf anders willen doen?

"Niets. Ik wil in mijn leven, tenzij het echt enorme foute dingen zijn, geen spijt van dingen hebben. Ik had dus niets anders gedaan. Het Robinson-verhaal was voor mij rond. Als je kijkt naar hoe ik me heb ontwikkeld als kapitein op het eiland, hoe onze groep voor elkaar zorgde en hoe goed de sfeer was, kan ik daar alleen maar trots op zijn."

Hoe heb jij je vrienden, familie en fans om de tuin geleid, zodat zij niet wisten dat je meedeed?

"Ik hoorde pas twee dagen van tevoren dat ik ging, dus ik ben de minst voorbereide Robinson-kandidaat ooit. Ik was al meerdere keren gevraagd, maar had steeds geen tijd en voor dit jaar steeds mijn schema opengehouden, tot ik in januari besloot dat het nu niet langer kon en mijn agenda moest vullen. En ineens kon het toch allemaal. Die vrijdag hoorde ik dat ik ging, zondag vloog ik. In de dag ertussen heb ik met Maan allemaal foto's van ons twee gemaakt, die zij later voor mij op sociale media plaatste. Ze heeft zelfs een keer een video vanuit het publiek op Pinkpop, waar zij een optreden gaf, op mijn Instagram geplaatst, zodat het net was alsof ik er bij was."

Wie heeft je tijdens je deelname verrast?

"Loiza, zij werd mijn maatje, mijn steun. En Johnny Kraaijkamp jr. Hij is zo'n toffe gast, ik zei het in de uitzending ook al: hij is mijn '(em>Robinson-papa'. Of zoals hij zelf zei, mijn 'raadsheer'. Ik ben benieuwd hoe ver hij komt nu hij op Duivelseiland zit."

Wie gaat er de volgende aflevering uit?

"Ik kan eigenlijk niet meer objectief zijn, want ik weet dingen van anderen en dan praat ik mijn mond voorbij. Ik kan wel zeggen wie ik hoop dat er uitgaat. Ik hoop Gwenda (kapitein van Team Onbekend, red.). Zij zegt heel nare dingen achter de rug van mensen om. Ik ben neergezet als een kapitein met een grote mond, maar zij was echt aan het dicteren, dat zie je in de uitzending en heb ik zelf gemerkt. Ik vind dat gedrag een beetje kinderachtig."

Wie vind je tot nu toe het sterkst overkomen?

"Dan zeg ik weer Loiza. Ik vond haar daar al sterk en op televisie zie je dat ook. Ze heeft een eigen wil, ze is niet op haar mondje gevallen. Ik denk dat zij nog ver kan komen."
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:29:29 #18
368283 ato
pi_182337247
Zou Gwenda echt zo'n heks zijn?
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:31:39 #19
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182337280
Dennis is ook zo'n slappe lul.
pi_182337335
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:29 schreef ato het volgende:
Zou Gwenda echt zo'n heks zijn?
Je ziet wel aan haar dat het een harde vrouw is vind ik. En irritant ook.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:38:19 #21
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182337434
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:29 schreef ato het volgende:
Zou Gwenda echt zo'n heks zijn?
Ze gaf t van zichzelf al toe en zei dat t iets is waar ze op zou moeten letten.
Doet ze dus niet :D Ze kan t niet laten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:50:03 #22
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182337691
Doei Gwenda
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:08:24 #23
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182338066
Als Donny fucking Roelvink uit alle captains the most likeable is dan zegt dat heel veel over die andere twee.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  PR en moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:07:44 #24
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182340679
Wat een raar einde. Zo van "kijk maar verder bij Eilandpraat om erachter te komen wat Tony's reden was, en dat Donny ook de kans kreeg om te blijven met een zwarte stem maar die afwees".

Ben wel wat verbaasd over Gregory. Dacht echt dat hij eerder op Tony zou stemmen (voor zichzelf en om het vertrouwen winnen van ex-Zuid leden) dan dat hij Tony in bescherming neemt en Donny eruit stemt. En nu Tony alsnog weg is is 'ie eigenlijk voor niets door de mand gevallen.

Verder ben ik eigenlijk wel tevreden met de uitkomst. In kamp Noord zitten nu alle BN'ers die ik ook wel samen in een team had willen zien, dus ik ben benieuwd hoe die groepsdynamiek zich gaat vormen _O_

En blij dat Johnny, Corry en Nienke ook nog gewoon op een eiland zitten, die functioneren ook prima.

Alle losers zijn eruit iig ^O^ Eindelijk eens een efficiënte paar afleveringen :7
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_182340792
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:07 schreef Moira. het volgende:
Verder ben ik eigenlijk wel tevreden met de uitkomst. In kamp Noord zitten nu alle BN'ers die ik ook wel samen in een team had willen zien, dus ik ben benieuwd hoe die groepsdynamiek zich gaat vormen _O_

En blij dat Johnny, Corry en Nienke ook nog gewoon op een eiland zitten, die functioneren ook prima. Alle losers zijn eruit iig ^O^ Eindelijk eens een efficiënte paar afleveringen :7
Eens het nieuwe kamp noord is qua samenstelling hoe ik het ook graag vanaf begin had willen zien. Dat Johnny en Corry de pineut zijn tja.. zat er aan te komen. Ben wel benieuwd naar de proef tussen Johnny, Corry en Nienke wat bepaalt wie zich mag aansluiten bij kamp noord. Bedoel nu is het dus 5 vs 7 vs 3 is lijkt mij dat je 2 van Duivelseiland zo bij kamp noord terug kunt plaatsen. Hoeft er maar eentje weg (doe dan Nienke maar, Corry moet erin blijven en Johnny kan nog wel voor de komische noot zorgen samen met Braboneger)
mag het weten
  PR en moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:15:53 #26
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182340837
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:13 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Eens het nieuwe kamp noord is qua samenstelling hoe ik het ook graag vanaf begin had willen zien. Dat Johnny en Corry de pineut zijn tja.. zat er aan te komen. Ben wel benieuwd naar de proef tussen Johnny, Corry en Nienke wat bepaalt wie zich mag aansluiten bij kamp noord. Bedoel nu is het dus 5 vs 7 vs 3 is lijkt mij dat je 2 van Duivelseiland zo bij kamp noord terug kunt plaatsen. Hoeft er maar eentje weg (doe dan Nienke maar, Corry moet erin blijven en Johnny kan nog wel voor de komische noot zorgen samen met Braboneger)
Zou me niks verbazen als ze dat doen, aangezien er nu 2 afleveringen een extra persoon uit is gegaan (en niemand in is gegaan op het zwarte stem-aanbod). En zou het ook wel tof vinden. Ipv Tony en Donny 2 van die 3 erbij, maakt het kamp nóg leuker.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Redactie Sport vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:17:25 #27
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182343508
Tony :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  PR en moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:23:00 #28
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182343637
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tony :')
Ik was me er deze aflevering weer zo over aan het verbazen hoe blind die gast is voor z'n eigen ego. Schijtirritant.
Eerst dacht ik 'ik hoop dat Tony er vandaag uit gaat', toen won hij en dacht ik 'kut hij gaat er toch niet uit', toen die 4 op hem zouden stemmen weer 'jeej hij gaat er toch uit', toen bleek Greg toch op Donny te hebben gestemd en was het weer kut en toen bleek Tony zelf gewoon een fucking pussy te zijn dus opbokken ermee _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_182343775
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:15 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen als ze dat doen, aangezien er nu 2 afleveringen een extra persoon uit is gegaan (en niemand in is gegaan op het zwarte stem-aanbod). En zou het ook wel tof vinden. Ipv Tony en Donny 2 van die 3 erbij, maakt het kamp nóg leuker.
volgend jaar misschien toch maar eens wat beter nadenken over de kandidaten als ze nog steeds bn'ers willen hebben
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  PR en moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:16:24 #30
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182344740
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:29 schreef gianni61 het volgende:

[..]

volgend jaar misschien toch maar eens wat beter nadenken over de kandidaten als ze nog steeds bn'ers willen hebben
Ik hoop dat ze het handje vol C-sterren dat ze nog willen hebben gewoon mee laten draaien in de molen van onbekenden. Dat die gewoon dezelfde selectie door moeten.
Dan heb je gewoon weer 16 kandidaten waarvan er misschien 4 of 5 'bekend' zijn, die verder niet echt een eigen kamp kunnen vormen ofzo. Heb je ook niet dat 'bekenden vs onbekenden' maar gewoon 'allemaal onbekenden die allemaal dezelfde selectie door zijn gekomen'.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:20:15 #31
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182344823
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182345059
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:16 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze het handje vol C-sterren dat ze nog willen hebben gewoon mee laten draaien in de molen van onbekenden. Dat die gewoon dezelfde selectie door moeten.
Dan heb je gewoon weer 16 kandidaten waarvan er misschien 4 of 5 'bekend' zijn, die verder niet echt een eigen kamp kunnen vormen ofzo. Heb je ook niet dat 'bekenden vs onbekenden' maar gewoon 'allemaal onbekenden die allemaal dezelfde selectie door zijn gekomen'.
direct gemixte teams laat het me wel leuker
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:52:45 #33
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_182345390


TENENKROMMEND :X :X :X

ik heb op de een of andere manier een aversie tegen haar :+
dacht niet dat het nog erger kon

#TEAMNIENKE :B

[ Bericht 7% gewijzigd door rowan634 op 05-10-2018 23:57:46 ]
TEAM TAFEL
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:59:19 #34
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_182345535


dat haar _O-
TEAM TAFEL
pi_182345721
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:52 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]

TENENKROMMEND :X :X :X

ik heb op de een of andere manier een aversie tegen haar :+
dacht niet dat het nog erger kon

#TEAMNIENKE :B
Dit was echt zo fantastisch :D
Echt pure cringe _O_
SOONY
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:43:40 #36
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182346330
Het is nu in ieder geval duidelijk dat de BN'ers over hun datum heen zijn, Ze kunnen alleen nog maar faalhazen en opgevers aantrekken. Mensen met serieuze psychische problemen.

De onbekenden staan erbij en lachen zich rot.

Zou trouwens hilarisch zijn als volgend jaar inderdaad Dries Roelvink meedoet. De ultieme Roelvink ervaring. :')
pi_182346557
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:52 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]

TENENKROMMEND :X :X :X

ik heb op de een of andere manier een aversie tegen haar :+
dacht niet dat het nog erger kon

#TEAMNIENKE :B
Echt he. Ik heb niks tegen haar, ken haar niet, maar dit soort filmpjes vink altijd zo erg. Hoe ze zingt, hoe ze kijkt, brrr :')
pi_182346847
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tony :')
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 6 oktober 2018 @ 02:09:31 #39
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182346943
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:52 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]

TENENKROMMEND :X :X :X

ik heb op de een of andere manier een aversie tegen haar :+
dacht niet dat het nog erger kon

#TEAMNIENKE :B
ze heeft dat hatelijke wat Halina Rijn ook heeft.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182347123
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:23 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik was me er deze aflevering weer zo over aan het verbazen hoe blind die gast is voor z'n eigen ego. Schijtirritant.
Eerst dacht ik 'ik hoop dat Tony er vandaag uit gaat', toen won hij en dacht ik 'kut hij gaat er toch niet uit', toen die 4 op hem zouden stemmen weer 'jeej hij gaat er toch uit', toen bleek Greg toch op Donny te hebben gestemd en was het weer kut en toen bleek Tony zelf gewoon een fucking pussy te zijn dus opbokken ermee _O_
Maar toen dacht ik weer kut ik gun hem een heel onverwacht einde terwijl hij eigenlijk niet wilde gaan :')
Maar uiteindelijk wel beetje blij dat ie toch weg is
pi_182347149
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:52 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]

TENENKROMMEND :X :X :X

ik heb op de een of andere manier een aversie tegen haar :+
dacht niet dat het nog erger kon

#TEAMNIENKE :B
Geef me een roosje mijn roosje. Wtf _O- en zijn beste Robinson momenten waren elke avond een kusje te geven aan de maan :')
Wat een gast
pi_182347157
En die pa, geweldig. Nu kan Maan precies zien hoe haar vent er later uit zal zien :')
pi_182348293
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:52 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]

TENENKROMMEND :X :X :X

ik heb op de een of andere manier een aversie tegen haar :+
dacht niet dat het nog erger kon

#TEAMNIENKE :B
Wat zei dat die huilend de studio uitging vanwege die streaker?
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:56:53 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182348419
quote:
Die stukjes zijn zo bizar slecht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:02:35 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182348457
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 02:35 schreef -Magica- het volgende:

Geef me een roosje mijn roosje. Wtf _O- en zijn beste Robinson momenten waren elke avond een kusje te geven aan de maan :')
Wat een gast
Ik geef je een roosje, m’n roosje.


Jeugdsentiment door Conny Vandenbos. Ik moest er als kind altijd van huilen. Dat moet ik van die Maan ook, dat dan weer wel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:09:08 #46
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182349764
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ze heeft dat hatelijke wat Halina Rijn ook heeft.
En Marieke Elsinga.
  Moderator zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:13:11 #47
382129 crew  Donna
pi_182349818
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 11:09 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

En Marieke Elsinga.
Haha ik dacht dat ik de enige was. Ik heb dat ook met die personen. Brrrr :r
pi_182349871
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik geef je een roosje, m’n roosje.


Jeugdsentiment door Conny Vandenbos. Ik moest er als kind altijd van huilen. Dat moet ik van die Maan ook, dat dan weer wel.
Ja dat dan. Het was laat. Ik ken het nummer wel. Maar Maan :') die dat 'zingt' voor die zogenaamd stoere Tony :') _O-
pi_182350353
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga het maar zeggen:

Ik mis Soundos.
Wie weet duikt ze zomaar ineens op daar.....zeker omdat er al zoveel opgevers zijn dit seizoen!
  Miss 200.000.000! zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:14:06 #50
367000 roos94
pi_182350689
Wat heeft Jody aan zijn oog dan. Die hangt heel vaak, maar niet altijd
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:19:00 #51
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182352706
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 11:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wie weet duikt ze zomaar ineens op daar.....zeker omdat er al zoveel opgevers zijn dit seizoen!
worden wel de verkeerden gestraft.

eigenlijk zouden de opgevers verplicht met Soundos moeten zitten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182352811
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

worden wel de verkeerden gestraft.

eigenlijk zouden de opgevers verplicht met Soundos moeten zitten.
Daar heb je wel een goed punt inderdaad :) :)
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:34:52 #53
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182352842
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Donny fucking Roelvink uit alle captains the most likeable is dan zegt dat heel veel over die andere twee.
Sympathieke kerel, niks mis mee. Alleen een beetje dom
  PR en moderator zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:23:20 #54
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182356671
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 02:31 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Maar toen dacht ik weer kut ik gun hem een heel onverwacht einde terwijl hij eigenlijk niet wilde gaan :')
Maar uiteindelijk wel beetje blij dat ie toch weg is
Ja true _O-

Wel mooi dat ze Carlos erbij hadden in eilandpraat, gewoon lekker direct reageren van 'waarom doe je dan mee?' etc :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 7 oktober 2018 @ 08:36:51 #55
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_182365701
Opvallend einde. Maar snappen doe ik de keuze nog niet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_182405232
Wat een deceptie ER tot op heden.

Jammer van Gregory, die eerst zgn met bloedend hart Toine wegstemt, en zich vervolgens afvraagt of we daar wel goed aan hebben gedaan (huh hij was er toch zo op tegen?) en zijn nieuwe kansen om verder te komen in de expeditie vergooid voor Tony de kapitein :')

Dan Tony, de zwakste vanaf het begin die snel Toine en Gregory eruit wilde hebben, en zichtbaar genoot van zijn kapiteinschap.
Ik begrijp niet hoe je met deze perfecte junk look, iemand kunt zijn die er een strenge huishouding op nahoudt en de groep telkens aanstuurt vanaf de zijlijn, en het genante kapitein gedoe serieus neemt.
Ik heb de after-party niet gezien, maar Tony junior is niet uit heimwee vertrokken, zijn kwetsbare ego kon 3 stemmen tegen niet verdragen en evenmin het vooruitzicht van de wanorde die op het ordentelijke kamp zou ontstaan. Ik ben er zeker van dat het een impulsief besluit was dat hij heeft genomen toen zijn naam 3 keer werd voor gelezen.
Het is geen slechte gast verder.

Het is alleen zo teleurstellend allemaal, Jody komt leuk over en nog een paar, maar de ergenis mbt de anderen overheerst, ik erger me zo aan bv een Stijn en een Johnny.

Het lijkt wel of ergenis een groot deel dient uit te maken van ER tegenwoordig, daar waar het ooit nog enthousiasme en onverwachte vriendschappen betrof toen Ernst Paul er nog was. Nog altijd eeuwig zonde van deze man.
(Dennis Weening :') )
pi_182405810
Ik mis ook Ernst Paul en Evi......bovendien: het idee van Bn-ers mee laten doen is op zich best leuk, maar dat hebben ze net een paar seizoenen teveel gedaan.....
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:04:39 #58
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_182413047
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:23 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja true _O-

Wel mooi dat ze Carlos erbij hadden in eilandpraat, gewoon lekker direct reageren van 'waarom doe je dan mee?' etc :D
Ik had zwaar de indruk dat beide kapiteins niet zo vrolijk werden van de vragen van fanatieke Carlos. Als je af en toe hun blikken zag... :)
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:56:31 #59
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182413984
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:04 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Ik had zwaar de indruk dat beide kapiteins niet zo vrolijk werden van de vragen van fanatieke Carlos. Als je af en toe hun blikken zag... :)
Verschil tussen zelf aangemelde deelnemers (de onbekenden) en gevraagde deelnemers (de BN'ers).
BN'ers hebben vaak gewoon een andere motivatie om mee te doen dan de onbekende deelnemers.

Vorig jaar al wat onbekenden, dit jaar iets meer, volgend jaar nog meer?
Dan heb je iig minder quitters, omdat je er echt zelf voor bent gegaan.
Plus dat er vaak een boete aan het opgeven bij zat, zoals bv ook bij Big Brother en dergelijke.

BN'ers geven echter wel meer entertainment vaak, omdat t dat meestal ook zijn: Entertainers, gewend met de camera om te gaan ook. Het is maar waar je ER voor kijkt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ang3l op 09-10-2018 16:02:45 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182414039
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:04 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Ik had zwaar de indruk dat beide kapiteins niet zo vrolijk werden van de vragen van fanatieke Carlos. Als je af en toe hun blikken zag... :)
Hij was weer heel irritant.
SOONY
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:05:11 #61
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_182414138
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:59 schreef DKUp het volgende:

[..]

Hij was weer heel irritant.
Hij neemt het programma en zichzelf wel erg serieus.
pi_182414621
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Plus dat er vaak een boete aan het opgeven bij zat, zoals bv ook bij Big Brother en dergelijke.
Volgens mij hebben er bij ER nooit boetes aangezeten. Dit omdat het dermate extreem is dat het onrealistisch is om te denken dat iedereen dit aankan.
pi_182415336
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:05 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Hij neemt het programma en zichzelf wel erg serieus.
Mooi toch? Vind het ook gewoon lame als je om heimwee naar huis gaat. Je weet waar je aan begint toch?

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 03:27 schreef Za het volgende:

Ik heb de after-party niet gezien, maar Tony junior is niet uit heimwee vertrokken, zijn kwetsbare ego kon 3 stemmen tegen niet verdragen en evenmin het vooruitzicht van de wanorde die op het ordentelijke kamp zou ontstaan. Ik ben er zeker van dat het een impulsief besluit was dat hij heeft genomen toen zijn naam 3 keer werd voor gelezen.
zo een indruk kreeg ik ook wel.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  PR en moderator dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:35:47 #64
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182419301
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:04 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Ik had zwaar de indruk dat beide kapiteins niet zo vrolijk werden van de vragen van fanatieke Carlos. Als je af en toe hun blikken zag... :)
Het verschil tussen onbekenden en bekenden werd weer eens pijnlijk duidelijk ja :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:39:23 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182419366

Nienke Plas was afgelopen donderdag op schrijverskamp en keek daar de afl van ER. Sommige stukjes samen met medeschrijverskamper JayJay en ook Famke-Louise wipt heel even binnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182419387
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:05 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Hij neemt het programma en zichzelf wel erg serieus.
Carlos gaat ze wel even de les lezen _O-
Mister Expeditie Robinson aast op het plekje van Dennis en totaal niet opzichtig.
Hij is echt een BN’er volgens zichzelf en hij pakt ieder momentje om geforceerd geïnteresseerd en leuk over te komen :D
SOONY
  woensdag 10 oktober 2018 @ 12:11:32 #67
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_182429589
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:40 schreef DKUp het volgende:

[..]

Carlos gaat ze wel even de les lezen _O-
Mister Expeditie Robinson aast op het plekje van Dennis en totaal niet opzichtig.
Hij is echt een BN’er volgens zichzelf en hij pakt ieder momentje om geforceerd geïnteresseerd en leuk over te komen :D
Mwah, ik vind Carlos wel meer credits hebben dan Dennis. In die zin, dat Carlos nooit heeft opgegeven, en gewoon wel een échte Robinson is. Daarnaast heeft hij ook een seizoen daadwerkelijk gewonnen, wat op zichzelf al voldoende zou moeten zijn.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_182429647
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:11 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Mwah, ik vind Carlos wel meer credits hebben dan Dennis. In die zin, dat Carlos nooit heeft opgegeven, en gewoon wel een échte Robinson is. Daarnaast heeft hij ook een seizoen daadwerkelijk gewonnen, wat op zichzelf al voldoende zou moeten zijn.
Oh Dennis en Nicolette mogen zo ingeruild worden van mij.
SOONY
pi_182429906
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:39 schreef Copycat het volgende:

Nienke Plas was afgelopen donderdag op schrijverskamp en keek daar de afl van ER. Sommige stukjes samen met medeschrijverskamper JayJay en ook Famke-Louise wipt heel even binnen.
Met veel pijn en moeite toch nog even naar het einde geskipt om haar reactie op het vertrek van Tony te zien.

SPOILER: speculatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 12:50:46 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182430299
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:40 schreef DKUp het volgende:

[..]

Carlos gaat ze wel even de les lezen _O-
Mister Expeditie Robinson aast op het plekje van Dennis en totaal niet opzichtig.
Hij is echt een BN’er volgens zichzelf en hij pakt ieder momentje om geforceerd geïnteresseerd en leuk over te komen :D
Voor mij is ie echt net zoveel BN'er als zo'n Youtube Nienke Plas hoor :D
(Die ik overigens helemaal niet zo vervelend vind in ER, maar dat terzijde)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182430921
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Voor mij is ie echt net zoveel BN'er als zo'n Youtube Nienke Plas hoor :D
(Die ik overigens helemaal niet zo vervelend vind in ER, maar dat terzijde)

I Am Aischa en Josylvio hetzelfde verhaal :+
Alleen had ik Nienke wel eens voorbij zien komen op YouTube.
SOONY
  woensdag 10 oktober 2018 @ 13:25:37 #72
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182431009
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:15 schreef DKUp het volgende:

[..]

Oh Dennis en Nicolette mogen zo ingeruild worden van mij.
Ik vind Nicolette robotisch en Dennis is altijd zo gemaakt geschokt. Misschien moeten ze Humberto Tan eens proberen, dat pakte ook goed uit bij Dance Dance Dance. Die is best authentiek.
pi_182431023
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik vind Nicolette robotisch en Dennis is altijd zo gemaakt geschokt. Misschien moeten ze Humberto Tan eens proberen, dat pakte ook goed uit bij Dance Dance Dance. Die is best authentiek.
Dat vind ik nog niet eens zo'n slecht idee. 14.gif
  woensdag 10 oktober 2018 @ 13:30:41 #74
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182431092
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 03:27 schreef Za het volgende:
Het is alleen zo teleurstellend allemaal, Jody komt leuk over en nog een paar, maar de ergenis mbt de anderen overheerst, ik erger me zo aan bv een Stijn en een Johnny.
Wat doen ze verkeerd dan? Ik vind Johnny wel grappig, maar hij is niet vaak in beeld en ook Stijn is eigenlijk nauwelijks aanwezig. Ik erger mij meer aan die Loiza met haar veel te luide stem en constant commentaar op anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoem op 10-10-2018 18:02:55 (zie topicwarning) ]
  woensdag 10 oktober 2018 @ 13:39:53 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182431236
*bedankt, aangepast*

[ Bericht 33% gewijzigd door zoem op 10-10-2018 18:03:52 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182431277
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:30 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Wat doen ze verkeerd dan? Ik vind Johnny wel grappig, maar hij is niet vaak in beeld en ook Stijn is eigenlijk nauwelijks aanwezig.
Johnny denkt dat hij sfeermaker is door aubergines is zijn neus te steken, voelt zich mentor ook.
Stijn :x
  woensdag 10 oktober 2018 @ 13:45:21 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182431302
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:43 schreef Za het volgende:

[..]

Johnny denkt dat hij sfeermaker is door aubergines is zijn neus te steken, voelt zich mentor ook.
Stijn :x
Ik vind Stijn niet vervelend, hooguit hyper enthousiast soms. Verder heb ik 'r nog niet echt veel zien doen.
En Johnny, ach, t is misschien niet je humor, maar dat mentor spelen zie ik niete cht eigenlijk.
Ik vind ze beide niet positief maar ook niet negatief opvallen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182431331
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:45 schreef Ang3l het volgende:

Ik vind ze beide niet positief maar ook niet negatief opvallen.
Ik helaas wel.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 13:47:58 #79
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182431337
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:47 schreef Za het volgende:

[..]

Ik helaas wel.
Voor mij zijn de grootste irritatie factoren er nu uit (Aisha, Joost, Tony, in die volgorde ook), dus misschien erger ik me er vanaf morgen ook wel aan :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182431914
Johnny noemde zichzelf de raadsheer van Tony niet? Maar dat was in zo'n interview setting. Van op het eiland of Duivelseiland krijg ik niet zo die indruk van hem. En dat hij de lolbroek probeert te zijn. Tja zit in de familie. Check sr en jr maar in het zonnetje in huis :+
mag het weten
  woensdag 10 oktober 2018 @ 14:27:30 #81
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182431960
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 14:24 schreef Joosie200 het volgende:
Johnny noemde zichzelf de raadsheer van Tony niet? Maar dat was in zo'n interview setting. Van op het eiland of Duivelseiland krijg ik niet zo die indruk van hem. En dat hij de lolbroek probeert te zijn. Tja zit in de familie. Check sr en jr maar in het zonnetje in huis :+
Precies, old style kluchterige humor.
Moet je van houden.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182433322
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:43 schreef Za het volgende:

[..]

Johnny denkt dat hij sfeermaker is door aubergines is zijn neus te steken, voelt zich mentor ook.
Stijn :x
zoveel humor heb ik nog niet van hem gezien... Humor als in: pogingen tot grapjes maken / sfeermaker zijn... Of ik heb dat totaal gemist. Kan ook.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_182433508
quote:
11s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 15:55 schreef Apotheose het volgende:

[..]

zoveel humor heb ik nog niet van hem gezien... Humor als in: pogingen tot grapjes maken / sfeermaker zijn... Of ik heb dat totaal gemist. Kan ook.
Niet in de uitzendingen geweest. Hoewel het vast niet mijn humor is :+
Tony vond hem zo leuk >:)
SOONY
  PR en moderator woensdag 10 oktober 2018 @ 17:38:56 #84
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182435399
quote:
11s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 15:55 schreef Apotheose het volgende:

[..]

zoveel humor heb ik nog niet van hem gezien... Humor als in: pogingen tot grapjes maken / sfeermaker zijn... Of ik heb dat totaal gemist. Kan ook.
Ik heb sowieso het idee dat we veel missen, die camera’s zijn daar ‘s avonds gewoon weg dus de ‘gezelligheid rond het kampvuur voor het slapengaan’ krijg je sowieso niks van mee.

Ben juist wel eens benieuwd naar wat er dan gebeurt :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 10 oktober 2018 @ 17:39:45 #85
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182435408
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Voor mij zijn de grootste irritatie factoren er nu uit (Aisha, Joost, Tony, in die volgorde ook), dus misschien erger ik me er vanaf morgen ook wel aan :D
Same _O-

Heb wel meer ‘zin’ in de expeditie nu al die lafbekken eruit zijn.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:40:30 #86
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_182435419
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:39 schreef Moira. het volgende:

[..]

Same _O-

Heb wel meer ‘zin’ in de expeditie nu al die lafbekken eruit zijn.
inderdaad!
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:31:50 #87
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_182439311
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind Stijn niet vervelend, hooguit hyper enthousiast soms. Verder heb ik 'r nog niet echt veel zien doen.
En Johnny, ach, t is misschien niet je humor, maar dat mentor spelen zie ik niete cht eigenlijk.
Ik vind ze beide niet positief maar ook niet negatief opvallen.
Ik vind Stijn stiekem wel een lekkertje. :9~
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_182439340
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:39 schreef Moira. het volgende:

Heb wel meer ‘zin’ in de expeditie nu al die lafbekken eruit zijn.
Er zitten nog steeds een aantal lafbekken in. MO
  Leukste jonkie 2022 woensdag 10 oktober 2018 @ 21:20:42 #89
213457 engine
pi_182440495
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:43 schreef Za het volgende:

[..]

Johnny denkt dat hij sfeermaker is door aubergines is zijn neus te steken, voelt zich mentor ook.
Stijn :x
:D
Helemaal eens.
Stijn doet niet eens zoveel verkeerd maar werkt gewoon op m'n zenuwen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 10 oktober 2018 @ 21:43:55 #90
403253 Meke
after all this time? always.
pi_182440973
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik heb sowieso het idee dat we veel missen, die camera’s zijn daar ‘s avonds gewoon weg dus de ‘gezelligheid rond het kampvuur voor het slapengaan’ krijg je sowieso niks van mee.

Ben juist wel eens benieuwd naar wat er dan gebeurt :P
Nee, maar ook alle nachtbeelden, het wakker liggen in de regen enzo is er niet meer.. Eigenlijk wel jammer, dat zat er ooit wel in toch?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_182441525
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:31 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik vind Stijn stiekem wel een lekkertje. :9~
Stiekem? :o Mag je gewoon voor uit komen :9~
pi_182441634
Kunnen ze t niet beter Expeditie Tattoo noemen.
pi_182442199
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:39 schreef Copycat het volgende:

Nienke Plas was afgelopen donderdag op schrijverskamp en keek daar de afl van ER. Sommige stukjes samen met medeschrijverskamper JayJay en ook Famke-Louise wipt heel even binnen.
Er is toch niemand die zo tv kijkt als er geen camera bij is? Nep gedoe joh.


Trouwens, props naar degene die de topictitels maakt ^O^ ik kan het altijd pas een paar dagen later terugkijken maar in de titels zijn gelukkig geen spoilers
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 11 oktober 2018 @ 10:12:09 #94
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182447281
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik heb sowieso het idee dat we veel missen, die camera’s zijn daar ‘s avonds gewoon weg dus de ‘gezelligheid rond het kampvuur voor het slapengaan’ krijg je sowieso niks van mee.

Ben juist wel eens benieuwd naar wat er dan gebeurt :P
Ik mis dat soort dingen ook en ik denk echt dat t komt door de veel te grote groep waar ze mee gestart zijn. Heb t idee dat de expeditie NU pas echt gaat beginnen en dat we nu tijd krijgen de mensen te zien en leren kennen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182447301
Je ziet in Eilandpraat al hele andere dingen dan in de uitzending.
SOONY
  donderdag 11 oktober 2018 @ 10:15:05 #96
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182447321
Dat
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:39 schreef Copycat het volgende:

Nienke Plas was afgelopen donderdag op schrijverskamp en keek daar de afl van ER. Sommige stukjes samen met medeschrijverskamper JayJay en ook Famke-Louise wipt heel even binnen.
Dat youtuben verdient toch niet zo lekker als ik dacht, als je met 4 op een studentenkamertje op eeen laptopje moet gaan kijken :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 10:19:16 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182447378
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:15 schreef Ang3l het volgende:
Dat

Dat youtuben verdient toch niet zo lekker als ik dacht, als je met 4 op een studentenkamertje op eeen laptopje moet gaan kijken :D
Ze zijn op een schrijverskamp in de middle of nowhere.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 11 oktober 2018 @ 10:20:16 #98
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182447393
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze zijn op een schrijverskamp in de middle of nowhere.
O :D
Ik heb alleen ff snel gescrolld. Maar dat verklaart :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  PR en moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 10:49:52 #99
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182447918
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:14 schreef DKUp het volgende:
Je ziet in Eilandpraat al hele andere dingen dan in de uitzending.
Ja dat was vorig jaar zo’n nutteloos programma dat ze nu maar dingen uit de uitzending hebben gelaten om daar nog ff uit te zenden.

Ik kijk het nu wel daardoor dus het werkt wel :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_182448012
Eilandpraat is nog steeds met Luuk Ikink? Ik trek die man zo slecht :{
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_182448030
Ik denk trouwens dat Gregory erop gokte dat Tony zn gouden munt zou inzetten. Had Gregory dan Tony gestemd, Tony gouden munt, had Tony als erin blijvende captain direct geweten dat Gregory niet te vertrouwen was.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_182448054
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:56 schreef kalinhos het volgende:
Eilandpraat is nog steeds met Luuk Ikink? Ik trek die man zo slecht :{
Gelukkig is het niet Marieke Elsinga die dat presenteert, die vind ik zo vervelend en die zie je ook overal terug :').
pi_182448071
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:57 schreef kalinhos het volgende:
Ik denk trouwens dat Gregory erop gokte dat Tony zn gouden munt zou inzetten. Had Gregory dan Tony gestemd, Tony gouden munt, had Tony als erin blijvende captain direct geweten dat Gregory niet te vertrouwen was.
Ik denk dat hij gewoon bang en zwak is.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 11:05:26 #104
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182448161
quote:
2s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:43 schreef Meke het volgende:

[..]

Nee, maar ook alle nachtbeelden, het wakker liggen in de regen enzo is er niet meer.. Eigenlijk wel jammer, dat zat er ooit wel in toch?
Dat zat er ooit inderdaad wél in; zo'n anderhalf decennium terug.

RTL 5 is gewoon kapotbezuinigd.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 11:14:33 #105
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182448310
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:31 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik vind Stijn stiekem wel een lekkertje. :9~
Ik vind t een soort suiterende hamster.
Een klein jongetje bijna.

Maar ik zie d'r nog echt te weinig om er verder een mening over te vormen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  PR en moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 11:17:26 #106
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182448365
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:56 schreef kalinhos het volgende:
Eilandpraat is nog steeds met Luuk Ikink? Ik trek die man zo slecht :{
Helaas wel. Snap ook echt niet wat die gast daar doet. Genoeg ex-Robinsons die presenteren bij RTL.

Was laatst wel een keer met Kay Gorgels toen Luuk er niet was, dat was wel een verademing :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_182448380
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:17 schreef Moira. het volgende:

[..]

Helaas wel. Snap ook echt niet wat die gast daar doet. Genoeg ex-Robinsons die presenteren bij RTL.

Was laatst wel een keer met Kay Gorgels toen Luuk er niet was, dat was wel een verademing :')
die Kaj deed het in inderdaad best aardig.

Ben eens benieuwd naar de eerste aflevering zonder drama rappers
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_182448410
Ik verwacht eigenlijk wel dat Kaj binnenkort de presentatie van Dennis gaat overnemen (als hij vertrekt :+)

Ik ben alleen bang dat Dennis en Nicolette dit nog jaren gaan doen. RTL 5 zal wel alles willen doen om de kijkers te houden bij dit programma en Temptation Island. Voor de rest scoort nauwelijks iets nog op RTL 5.
SOONY
pi_182448493
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:20 schreef DKUp het volgende:
Ik verwacht eigenlijk wel dat Kaj binnenkort de presentatie van Dennis gaat overnemen (als hij vertrekt :+)

Ik ben alleen bang dat Dennis en Nicolette dit nog jaren gaan doen. RTL 5 zal wel alles willen doen om de kijkers te houden bij dit programma en Temptation Island. Voor de rest scoort nauwelijks iets nog op RTL 5.
Evi Hanssen of Roos van Acker waren leuker ja
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  PR en moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 11:27:21 #110
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182448555
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:18 schreef gianni61 het volgende:

[..]

die Kaj deed het in inderdaad best aardig.

Ben eens benieuwd naar de eerste aflevering zonder drama rappers
Ik ook! Hoop dat ik vanavond nog terug kan kijken en anders weer ff dit topic vermijden :9
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 11:28:12 #111
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182448569
Evi O+
Ik vind het stom dat zij nu niet de Vlaamse ER doet.
Maar ze zal wel geen contract bij Vier hebben?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_182448799
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:24 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Evi Hanssen of Roos van Acker waren leuker ja
Yep
SOONY
  donderdag 11 oktober 2018 @ 12:07:33 #113
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182449323
Evigodin ja. Nicolette vind ik echt helemaal niks. En Dennis die iedereen in zijn reet kruipt al helemaal niet.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 12:19:17 #114
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_182449502
Evi was idd leuk (en lekkerder).
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  Redactie Sport donderdag 11 oktober 2018 @ 13:32:05 #115
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182450893
Dennis had nog wel gegaan als ie zelf niet was opgestapt, Nicolette vind ik helemaal niks
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182451326
Ik vond eddy zoey ook wel leuk. Wat nicolette op tv doet is me een raadsel volgens mij vindt iedereen haar strontvervelend :{
pi_182454220
Voor het eerst twijfel ik echt of ik vanavond nog ga kijken......zo jammer want ik keek het echt zo graag.....
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 20:29:05 #118
18653 crew  D.
pi_182458730
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 13:54 schreef -Magica- het volgende:
Ik vond eddy zoey ook wel leuk. Wat nicolette op tv doet is me een raadsel volgens mij vindt iedereen haar strontvervelend :{
Enorm :Y

Nu geldt dat voor veel BN'ers, maar ik stoor me ook nogal snel aan 'die mensen' :P
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 20:30:58 #119
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182458764
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 13:54 schreef -Magica- het volgende:
Ik vond eddy zoey ook wel leuk. Wat nicolette op tv doet is me een raadsel volgens mij vindt iedereen haar strontvervelend :{
eddy was best oke ja.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  PR en moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 20:32:50 #120
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182458806
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik ook! Hoop dat ik vanavond nog terug kan kijken en anders weer ff dit topic vermijden :9
Heujj ik kan op tv kijken bij m’n schoonouders *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 20:33:12 #121
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182458816
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Voor het eerst twijfel ik echt of ik vanavond nog ga kijken......zo jammer want ik keek het echt zo graag.....
Net nu de groep echt leuk is nu de lafbekken eruit zijn? :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_182458818
*O* *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 20:33:27 #123
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182458822
dat programma voor expeditie :r
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182458835
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
dat programma voor expeditie :r
dat zei je vorige week ook _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182458837
Present!
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 20:34:07 #126
18653 crew  D.
pi_182458839
Team Sandra *O*
pi_182458848
:)
pi_182458859
Geen Tony meer *O*
pi_182458865
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:35 schreef 44rdbei het volgende:
Geen Tony meer *O*
_O- eindelijk een Aardbei die vrolijk is he he
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182458880
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:35 schreef Prisha het volgende:

[..]

_O- eindelijk een Aardbei die vrolijk is he he
Was ik niet vrolijk afgelopen weken ?
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 20:36:37 #131
18653 crew  D.
pi_182458882
Moet ik die vlogger zien als een soort Enzo Knol?
  donderdag 11 oktober 2018 @ 20:36:38 #132
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182458883
Nou Cor, knoop m dr maar in!
Here we go.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182458884
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:36 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Was ik niet vrolijk afgelopen weken ?
nee niet echt...heel anders dan de afgelopen seizoenen..had zoiets van...zo ken ik hem niet
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 11 oktober 2018 @ 20:37:34 #134
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_182458907
muziek maestro O+ *O* *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 20:38:25 #136
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182458912
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:34 schreef Prisha het volgende:

[..]

dat zei je vorige week ook _O-
zo hatelijk is het.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 11 oktober 2018 @ 20:38:25 #137
176766 crew  zoem
zoemt
pi_182458914
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:38 schreef Prisha het volgende:
muziek maestro O+ *O* *O*
*O*
  PR en moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 20:38:44 #138
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182458922
Wel typerend dat er van 7 onbekenden nog 7 over zijn. En van de 14 ‘bekenden’ nog maar 8, waarvan er maar 5 in het team zitten.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 11 oktober 2018 @ 20:38:50 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182458926
Ik zou Gregory er wel echt ten overstaande van de hele groep op aanspreken. Kijken hoe hij zich daar uit wezelt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182458934
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Net nu de groep echt leuk is nu de lafbekken eruit zijn? :o
Vandaar de twijfel :)
pi_182458936
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou Gregory er wel echt ten overstaande van de hele groep op aanspreken. Kijken hoe hij zich daar uit wezelt.
Ben benieuwd of hij geconfronteerd gaat worden. kan toch haast niet anders?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 20:39:25 #142
18653 crew  D.
pi_182458940
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:38 schreef Moira. het volgende:
Wel typerend dat er van 7 onbekenden nog 7 over zijn. En van de 14 ‘bekenden’ nog maar 8, waarvan er maar 5 in het team zitten.
'Onbekenden' zijn ook veel 'echter' :Y
pi_182458954
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:39 schreef D. het volgende:

[..]

'Onbekenden' zijn ook veel 'echter' :Y
Vanaf nu krijgen we ze eindelijk wat meer te zien denk ik
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182458957
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:36 schreef Prisha het volgende:

[..]

nee niet echt...heel anders dan de afgelopen seizoenen..had zoiets van...zo ken ik hem niet
Ik ben inderdaad misschien wat minder vrolijk dan afgelopen jaren, ik ga er eens over denken.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 11 oktober 2018 @ 20:40:37 #145
176766 crew  zoem
zoemt
pi_182458961
Gwenda kan niet stilzitten, zou ik ook zenuwachtig van worden op een gegeven moment.
pi_182458970
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:40 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad misschien wat minder vrolijk dan afgelopen jaren, ik ga er eens over denken.
HAHA IK SNAP EM
  donderdag 11 oktober 2018 @ 20:41:07 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182458980
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:40 schreef Prisha het volgende:

[..]

Vanaf nu krijgen we ze eindelijk wat meer te zien denk ik
Heb al wel genoeg gezien van die twee zeikwijven eigenlijk. Alleen maar haat naar Gwenda. Pure jaloezie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182458983
Johnny blij met Nienke en Corry O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 11 oktober 2018 @ 20:41:42 #149
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182458988
Waar haalt Corry die mascara vandaan??
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182458989
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb al wel genoeg gezien van die twee zeikwijven eigenlijk. Alleen maar haat naar Gwenda. Pure jaloezie.
Ik wil wat meer zien van Sandra en Ozgur
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182458992
Corry closeup
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182458999
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:40 schreef ja_okay_whatever het volgende:

[..]

HAHA IK SNAP EM
:?
Dit was serieus.
  PR en moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 20:42:10 #153
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182459003
Hoe kan Corry zulke wimpers hebben zonder mascara? :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_182459005
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Corry closeup
you like it :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 20:42:40 #155
18653 crew  D.
pi_182459011
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:41 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik wil wat meer zien van Sandra en Ozgur
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:34 schreef D. het volgende:
Team Sandra *O*
pi_182459013
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:42 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

:?
Dit was serieus.
"Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk."

Ik dacht dat je dat bedoelde. =(
  donderdag 11 oktober 2018 @ 20:42:41 #157
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182459014
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:42 schreef Moira. het volgende:
Hoe kan Corry zulke wimpers hebben zonder mascara? :o
exact wat ik dacht.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182459016
aha...Jody is niet blij met Gregory...
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182459030
Haha Gregory kijk eens dom, ja ho maar.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 20:44:05 #160
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182459040
#wegmetgregory
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182459043
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:42 schreef ja_okay_whatever het volgende:

[..]

"Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk."

Ik dacht dat je dat bedoelde. =(
Oh, zo had ik hem niet gezien, maar maaj niet uit :)
pi_182459045
Jody eruit??? Neeeeeeee :o
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 11 oktober 2018 @ 20:44:15 #163
176766 crew  zoem
zoemt
pi_182459046
Greg gaat het spel al spelen
  donderdag 11 oktober 2018 @ 20:44:37 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182459054
Die Gregory is me dr eentje hoor. Wat een sluwe. Al vanaf de allereerste eilandraad met Toine.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182459069
onweer O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 11 oktober 2018 @ 20:45:53 #166
176766 crew  zoem
zoemt
pi_182459079
Eindelijk weer eens sfeerimpressies. Dit soort beelden mogen ze vaker doen.
pi_182459092
Nienke "alles was vochtig" de vlogger
pi_182459105
Corry vuur _O_
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 11 oktober 2018 @ 20:47:20 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182459112
Godverdonne Corry fixt t weer hoor!!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 11 oktober 2018 @ 20:47:27 #170
176766 crew  zoem
zoemt
pi_182459116
Gewoon even je verstand gebruiken heet dat Nienke
  donderdag 11 oktober 2018 @ 20:47:52 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182459128
Nu al reclame. Ze verdienen die Televisierring echt niet :(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 11 oktober 2018 @ 20:48:43 #172
176766 crew  zoem
zoemt
pi_182459150
Die televizierreclame :')
  donderdag 11 oktober 2018 @ 20:49:03 #173
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182459161
De trainer van Corry kan weer trots zijn.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 20:49:27 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182459169
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:48 schreef zoem het volgende:
Die televizierreclame :')
Blend tv. Heerlijk! :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  PR en moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 20:49:30 #175
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182459171
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:45 schreef zoem het volgende:
Eindelijk weer eens sfeerimpressies. Dit soort beelden mogen ze vaker doen.
Dat gekko/salamander beestje dat lag te chillen op die tak O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_182459176
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:49 schreef Ang3l het volgende:
De trainer van Corry kan weer trots zijn.
Trainer? wat?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182459192
Lol eerst beelden van een slang en daarna Greg in beeld :')

Maar ben benieuwd hoe Steven het gaat spelen. Meedoen met Greg en dan hij ligt er volgende week wel uit.
Hij kan beter die meiden overtuigen om de slang eruit te stemmen..
pi_182459209
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:48 schreef zoem het volgende:
Die televizierreclame :')
Ik ging meteen zappen en zag Marieke Elsinga. :r
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 20:51:50 #179
18653 crew  D.
pi_182459224
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:51 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik ging meteen zappen en zag Marieke Elsinga. :r
Nog zo'n 'geval' :')
pi_182459227
Chizza ziet er niet echt appetijtelijk uit -O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 20:52:59 #181
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182459254
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:51 schreef Prisha het volgende:
Chizza ziet er niet echt appetijtelijk uit -O-
troep verkopen ze bij de kfc.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182459352
Vuur!
SOONY
pi_182459371
Onbekenden opeens veel in beeld.
SOONY
pi_182459392
quote:
9s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:58 schreef DKUp het volgende:
Onbekenden opeens veel in beeld.
:Y verwachtte ik al.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182459419
Stoken!
pi_182459441
het zijn gewone mensen allemaal met een baan :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 21:01:33 #187
18653 crew  D.
pi_182459451
Niet tegen Sandra he }:|
pi_182459458
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:01 schreef D. het volgende:
Niet tegen Sandra he }:|
Lijkt er wel op :o
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:01:48 #189
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182459459
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

Trainer? wat?
Corry (en wel meer) zijn vooraf getraind voor Robinson. Vuur maken en dat soort dingen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182459461
Er zal wel 1 van duivelseiland instromen in het 'bner' team
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:02:05 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182459469
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:01 schreef Prisha het volgende:
het zijn gewone mensen allemaal met een baan :P
en geen getrainde militairen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182459471
Gvd Sandra moet blijven, het oog wil ook wat.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:02:23 #193
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_182459482
Schiet op met die proeven, dat gezeik steeds verveelt mij nogal enorm.....
pi_182459485
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

en geen getrainde militairen?
én niet overslaanbaar
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182459496
Onbekenden hebben een veel te grote muil.
SOONY
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 21:02:59 #196
18653 crew  D.
pi_182459500
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:01 schreef Prisha het volgende:

[..]

Lijkt er wel op :o
Stelletje $#&$&t :(
pi_182459515
ha de winnaar van duivelseiland komt er dus bij
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182459518
Het gebruik van de term VIPS komt me ook de strot uit..
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 21:04:08 #199
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182459529
ja corrie terug
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:05:00 #200
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182459548
Kom op Corry!!!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 21:05:11 #201
18653 crew  D.
pi_182459553
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:03 schreef Bastiefcg het volgende:
Het gebruik van de term VIPS komt me ook de strot uit..
Da's idd nog vele malen erger dan BN'ers :Y
  PR en moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 21:05:21 #202
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182459559
Sowieso dat de winnaar ‘die niet teruggaat naar duivelseiland’ terug mag naar kamp geel
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_182459572
Echt een proef voor Corry en Johnny :+
SOONY
pi_182459583
Zou wel en afgang zijn als corrie wint :P
pi_182459596
Goh...Steven wist het
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182459607
Fakking loozer!
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:07:56 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182459609
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:06 schreef 44rdbei het volgende:
Zou wel en afgang zijn als corrie wint :P
Waarom? Mens heeft net 80 minuten reclame geleden nog bewezen dat ze vuur kan maken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182459615
Tony macaroni is een fucking looser :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 21:08:05 #209
18653 crew  D.
pi_182459616
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:07 schreef Prisha het volgende:
Goh...Steven wist het
Achteraf wist iedereen het :P
pi_182459619
Nu Corry op die boot zou toch puur goud zijn.
Dit, dus.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 21:08:24 #211
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182459627
oneerlijke proef dit nienke tegen opa en oma :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182459630
Nienke dus
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182459634
KUT
Dit, dus.
pi_182459645
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Waarom? Mens heeft net 80 minuten reclame geleden nog bewezen dat ze vuur kan maken.
Zit ook een duidelijk fysiek aspect aan de proef, als je dan niet wint van corrie, van wie win je dan wel.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 21:09:10 #215
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182459647
jammer
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 21:09:11 #216
18653 crew  D.
pi_182459648
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:08 schreef Prisha het volgende:
Nienke dus
Jammer :Y
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:09:27 #217
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182459651
En die blijkt maar weer dat die vlogs nep zijn. Want over een paar minuten weet ze dat Tony een niet is. En in die vlog doet ze net alsof ze van niks weet. ;)

Sure. Dat moet ze ook vast wel. Maar toch.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 21:09:57 #218
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182459661
tony macaronni.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182459671
Boezem is veilig.
pi_182459690
Hapering in het Rotterdamse hersenpannetje
pi_182459692
Laurie :+
SOONY
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:11:24 #222
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182459697
Robin klinkt altijd wel alsof er iets fout gaat in dat hersen pannetje. :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 21:12:13 #223
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182459719
jody eruit zou wel voorspelbaar zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182459721
Gwenda kan niet snel zwemmen.
SOONY
pi_182459722
Onbekenden gaat verliezen...voel het aan m'n water :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182459724
Nou, die zat bijna.
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 21:12:32 #227
18653 crew  D.
pi_182459730
Kansloos die Gwenda :D
pi_182459733
Wat was dat dan?
pi_182459734
HHaha
Dit, dus.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:12:51 #230
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182459741
T lijkt wel of gwenda dit met opzet doet! :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182459747
*O*
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 21:13:13 #232
18653 crew  D.
pi_182459751
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:12 schreef 44rdbei het volgende:
Wat was dat dan?
Een getrainde militair :P
pi_182459754
Kamp Noord _O_
SOONY
pi_182459756
Nou gregory :{
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:13:38 #235
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182459757
Gwenda is door de productie betaald omdat anders de bners echt geen kans maakten. Lol
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182459759
ik geloof dat ik een beetje voor Kamp Noord ben :@
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182459776
Nu al??? neeeeeee |:(
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182459779
Als alles nat is word het heavy :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182459782
Waarom looen die gasten als een debiel over die balk terwijl het veel makkelijker is om stilstaand 3 meter verder te gooien vanaf voor die balk :{
hardcoholic
pi_182459783
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:13 schreef D. het volgende:

[..]

Een getrainde militair :P
Lol, leek erop dat ze er niet zoveel zin in had.
pi_182459785
SOUNDOS GODIN.
Noot noot.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 21:14:47 #242
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182459788
spoiler in de montage.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:14:49 #243
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182459789
Die gotan meneer acteert ook met t niveau van GTST zeg....
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182459802
Blend tv *O*
hardcoholic
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 21:15:20 #245
18653 crew  D.
pi_182459805
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:14 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Lol, leek erop dat ze er niet zoveel zin in had.
Zonnesteek, minstens :Y
pi_182459826
Sandra :') Hoe dom ben je om niet met de proef mee te willen doen, dan geef je de rest al een goede reden om op je te stemmen.
pi_182459876
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:09 schreef Ang3l het volgende:
En die blijkt maar weer dat die vlogs nep zijn. Want over een paar minuten weet ze dat Tony een niet is. En in die vlog doet ze net alsof ze van niks weet. ;)

Sure. Dat moet ze ook vast wel. Maar toch.
Ze kijkt samen met mensen die van niets weten, en ze wist ook niet hoe het precies gegaan is.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:18:01 #248
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182459882
Typisch. Gaat Nienke net zeggen dat t gevaarlijk wordt als t nat is, krijg je nu een reclame over vaginale droogheid.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182459894
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:18 schreef Ang3l het volgende:
Typisch. Gaat Nienke net zeggen dat t gevaarlijk wordt als t nat is, krijg je nu een reclame over vaginale droogheid.
:D _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:22:57 #250
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182460018
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:16 schreef BillDauterive het volgende:
Sandra :') Hoe dom ben je om niet met de proef mee te willen doen, dan geef je de rest al een goede reden om op je te stemmen.
Past toch goed in t complot? ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:23:16 #251
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182460030
Boxing stars? Écht? :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 21:23:34 #252
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182460047
carlos gaat boksen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182460108
Mensen, leer gooien :(
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_182460110
nog best lastig dus
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 21:26:07 #255
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182460134
hup steven
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:26:17 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182460139
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:25 schreef gianni61 het volgende:
Mensen, leer gooien :(
t is niet zo makkelijk als dat t lijkt! Luister nou toch eens naar boer Jan!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 21:26:33 #257
18653 crew  D.
pi_182460154
90+ is niet zo veel :N
pi_182460159
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:26 schreef D. het volgende:
90+ is niet zo veel :N
Idd, wat een amateur.
pi_182460160
Ben wel benieuwd hoe de Belgen deze proef gaan doen
pi_182460164
Heeft er niemand bedacht dat je niet aan het eind van die brug hoeft te staan als je gooit? :{
hardcoholic
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:27:18 #261
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182460181
Dit blijft een 1-1
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:27:20 #262
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_182460183
Kun je niet beter van ver gooien?
heitieh
pi_182460189
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:26 schreef D. het volgende:
90+ is niet zo veel :N
130 is ook 90+
hardcoholic
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:27:32 #264
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182460191
Oh :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182460193
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit blijft een 1-1
ha
pi_182460197
Jody knalt m erin *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182460211
Loisa *O*
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182460225
Lekker man _O_
SOONY
pi_182460226
Mannennaam ook raak
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182460232
Die van Stijn was puur geluk
pi_182460245
Hebben ze eindelijk door dat onderhands gooien makkelijker is? :D
hardcoholic
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 21:29:08 #272
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182460247
die robin is veel in beeld zou wel exit zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182460250
Flink afgedroogd.
pi_182460254
*O* Neger *O*
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 21:29:42 #275
18653 crew  D.
pi_182460268
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:27 schreef Ferdii het volgende:

[..]

130 is ook 90+
True :P
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:29:49 #276
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_182460272
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:28 schreef 44rdbei het volgende:
Die van Stijn was puur geluk
Niet dus :D
heitieh
pi_182460273
:B
SOONY
pi_182460294
Wie zou hier loiza doen? :D
hardcoholic
pi_182460296
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

t is niet zo makkelijk als dat t lijkt! Luister nou toch eens naar boer Jan!
boer Jan heeft zeker nog nooit gebasketbalt
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_182460304
Nou...ben benieuwd wat er in Kamp Zuid gaat gebeuren nu...ze zingen een toontje lager in elk geval
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182460305
quote:
99s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:29 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Niet dus :D
:D
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 21:30:51 #282
18653 crew  D.
pi_182460308
edit
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 21:31:02 #283
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182460323
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:30 schreef Ferdii het volgende:
Wie zou hier loiza doen? :D
nee
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:31:09 #284
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_182460326
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:30 schreef Ferdii het volgende:
Wie zou hier loiza doen? :D
Hier?
heitieh
pi_182460333
Waarom haten ze zo erg op Gwenda? :')
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:31:28 #286
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182460335
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:26 schreef Ferdii het volgende:
Heeft er niemand bedacht dat je niet aan het eind van die brug hoeft te staan als je gooit? :{
Die dingen zijn best wel zwaar ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182460351
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:30 schreef Ferdii het volgende:
Wie zou hier loiza doen? :D
liever stijntje
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_182460367
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:30 schreef Ferdii het volgende:
Wie zou hier loiza doen? :D
Nee, maar ik denk dat ze mij ook niet moet.
pi_182460390
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die dingen zijn best wel zwaar ;)
Het wordt zwaar omdat je de neerwaartse kracht van de brug moet compenseren met je gooi. Daardoor zie je dat een poppetje als Stijn wel raak gooit. Daar blijft die brug netjes recht
hardcoholic
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:33:56 #290
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182460411
Dat accentje. :D robin
Schattig. Maar komt zo dom over
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182460444
Ze is militair maar mikken is niet echt haar ding :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:34:52 #292
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182460446
“Ik kan echt niet mikken”

Ja zet jezelf dan op de bank KUT!!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:34:57 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182460449
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:30 schreef Ferdii het volgende:
Wie zou hier loiza doen? :D
🙋🏼‍♂️
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 21:35:05 #294
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182460457
gwenda is sociaal een beetje apart.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182460461
Arme Gwenda.
Dit, dus.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:35:30 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182460467
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:34 schreef Prisha het volgende:
Ze is militair maar mikken is niet echt haar ding :P
Ja daar win je de oorlog mee :D
Maar goed. Natuurlijk nog tig andere zaken dan pief paf poef.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182460474
Gwenda denkt dat iedereen er eerlijk in is :o
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  PR en moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 21:35:54 #298
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182460485
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:35 schreef Buitendam het volgende:
Arme Gwenda.
Weet niet of ik er echt medelijden mee heb als je zo naief en blind bent.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_182460486
Ai ai ai
Dit, dus.
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 21:35:59 #300
18653 crew  D.
pi_182460488
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:35 schreef Prisha het volgende:
Gwenda denkt dat iedereen er eerlijk in is :o
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
gwenda is sociaal een beetje apart.
:P
pi_182460497
Dit is wel gemeen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')