abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182336668
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:43 schreef JanSob het volgende:

[..]

Je bedoeld de standaard kliek in dit draadje ? Ja die staan er erg ideologisch in en geven geen CM ruimte of ze nu gelijk hebben ja of nee. We lijken allemaal toch best veel op mekaar mensen ^^
'Ja maar hullie'. :') Niveautje wel.
pi_182336691
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Valse beschuldiging betekent iets anders dan wat je hier beschrijft. Je weet niet wat er plaats heeft gevonden of dat er sprake is van misleiding of leugens, dus je kunt niet stellen dat het een valse beschuldiging is. Bovendien wilde ze getuigen (=bewijs) en heeft ze specifieke namen geopperd om geinterviewed te worden, waar ook nog andere zaken nagetrokken zouden kunnen worden en kwam ze met de beschuldiging voordat hij uberhaupt genomineerd werd.

Maar goed, als Kavanaugh zich in zijn goede naam aangetast vindt kan hij misschien haar aanklagen voor smaad. Gaat vast niet gebeuren, maar dat pad zou hij kunnen bewandelen.
Ok ,laat ik meegaan in je stukje omtrent dat ze wel bewijs & getuigen heeft en dat ze niet genoeg ruimte heeft gehad om haar zaak duidelijk te maken.

Hier zijn toch procedures voor (verander deze voor in de toekomst). Kan zij niet gewoon aangifte doen ? Los van deze nominatie.
pi_182336715
Ik kan wel zeggen dat hoe het Kavanaugh saga ook afloopt ik blij ben als er een besluit ligt.
pi_182336722
Collins is in ieder geval een yea bij de cloture vote.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:53:49 #55
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182336751
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:48 schreef JanSob het volgende:

[..]

Ok ,laat ik meegaan in je stukje omtrent dat ze wel bewijs/getuigen/dat ze niet genoeg ruimte heeft gehad om haar zaak duidelijk te maken.

Hier zijn toch procedures voor (verander deze voor in de toekomst). Kan zij niet gewoon aangifte doen ?
Weet ik niet. Het schijnt dat er geen verjaring is voor een dergelijk vergrijp in die staat, dus wie weet?

Kan ook zijn dat er niet genoeg bewijs is voor een rechtszaak... toon immers maar eens aan dat hij 99.9% zeker haar probeerde te verkrachten... dat is al lastig direct na het feit, laat staan 40 jaar na dato. Bovendien zie je wel, zoals ook hier, dat dan ook andere vrouwen durven te spreken en ging het haar naar eigen zeggen om haar burgerplicht te doen door mensen in te lichten.

Ik vond haar getuigenis voor de senaat in ieder geval overtuigender overkomen dan de zijne, maar zou hem daarmee niet naar de gevangenis sturen oid.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:58:05 #56
8369 speknek
Another day another slay
pi_182336817
Het verhaal van Ford valt niet echt te bewijzen, want goed beschouwd is er "niet echt iets gebeurd" (weldegelijk een strafbaar feit, maar niets dat tot materieel bewijs leidt zolang de andere aanwezige Judge zijn mond dichthoudt).

Het enige dat je met zekerheid kunt stellen is dat Kavanaugh de Senatoren verkeerd voorgelicht heeft over zijn karakter, gelogen heeft onder ede over zijn geschiedenis, en heeft laten zien partijdig te zijn en geen rechterlijk temperament te hebben. Als dat goed genoeg is om een supreme justice te worden, dan kun je me vast ook vertellen dat het genoeg is om president te worden met een geschiedenis van belastingontduiking, samenzwering met buitenlandse mogendheden, schoffering van de democratische grondbeginselen en zestien aanklachten van seksueel misbruik.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:59:41 #57
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182336839
Stream van de cloture stemming:

pi_182336846
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:58 schreef speknek het volgende:
Het verhaal van Ford valt niet echt te bewijzen, want goed beschouwd is er "niet echt iets gebeurd" (weldegelijk een strafbaar feit, maar niets dat tot materieel bewijs leidt zolang de andere aanwezige Judge zijn mond dichthoudt).

Het enige dat je met zekerheid kunt stellen is dat Kavanaugh de Senatoren verkeerd voorgelicht heeft over zijn karakter, gelogen heeft onder ede over zijn geschiedenis, en heeft laten zien partijdig te zijn en geen rechterlijk temperament te hebben. Als dat goed genoeg is om een supreme justice te worden, dan kun je me vast ook vertellen dat het genoeg is om president te worden met een geschiedenis van belastingontduiking, samenzwering met buitenlandse mogendheden, schoffering van de democratische grondbeginselen en zestien aanklachten van seksueel misbruik.
En dat hij emotioneel wordt om kalenders.
pi_182336861
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:58 schreef speknek het volgende:
Het verhaal van Ford valt niet echt te bewijzen, want goed beschouwd is er "niet echt iets gebeurd" (weldegelijk een strafbaar feit, maar niets dat tot materieel bewijs leidt zolang de andere aanwezige Judge zijn mond dichthoudt).

Het enige dat je met zekerheid kunt stellen is dat Kavanaugh de Senatoren verkeerd voorgelicht heeft over zijn karakter, gelogen heeft onder ede over zijn geschiedenis, en heeft laten zien partijdig te zijn en geen rechterlijk temperament te hebben. Als dat goed genoeg is om een supreme justice te worden, dan kun je me vast ook vertellen dat het genoeg is om president te worden met een geschiedenis van belastingontduiking, samenzwering met buitenlandse mogendheden, schoffering van de democratische grondbeginselen en zestien aanklachten van seksueel misbruik.
Hoe kan je van een strafbaar feit spreken als hier geen bewijs voor.

Je kan uberhaud niet over een feit spreken.

Feit : een aantal dames hebben Kavanaugh beschuldigd en kunnen dit maar moeilijk of niet hard maken. Dat is een feit.
pi_182336942
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:01 schreef JanSob het volgende:

[..]

Hoe kan je van een strafbaar feit spreken als hier geen bewijs voor.

Je kan uberhaud niet over een feit spreken.

Feit : een aantal dames hebben Kavanaugh beschuldigd en kunnen dit maar moeilijk of niet hard maken. Dat is een feit.
Dat terzijde, wat vond je van zijn optreden tijdens de hearing? Zat daar een man waar je vertrouwen in zou hebben als hij jouw opperrechter zou zijn?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_182336968
Grassley noemt Kavanaugh zojuist "de best gekwalificeerde kandidaat-rechter ooit". Zouden er echt mensen zijn die dit soort kolderiek ongeloofwaardige hyperbolen serieus nemen? :')
pi_182336974
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:58 schreef speknek het volgende:
Het verhaal van Ford valt niet echt te bewijzen, want goed beschouwd is er "niet echt iets gebeurd" (weldegelijk een strafbaar feit, maar niets dat tot materieel bewijs leidt zolang de andere aanwezige Judge zijn mond dichthoudt).

Het enige dat je met zekerheid kunt stellen is dat Kavanaugh de Senatoren verkeerd voorgelicht heeft over zijn karakter, gelogen heeft onder ede over zijn geschiedenis, en heeft laten zien partijdig te zijn en geen rechterlijk temperament te hebben. Als dat goed genoeg is om een supreme justice te worden, dan kun je me vast ook vertellen dat het genoeg is om president te worden met een geschiedenis van belastingontduiking, samenzwering met buitenlandse mogendheden, schoffering van de democratische grondbeginselen en zestien aanklachten van seksueel misbruik.
Eens.

Het wordt tijd dat de Democraten uit een ander vaatje gaan tappen, want de strategieėn die ze tot nu toe gebruikt hebben, hebben Trump alleen maar verder in het zadel geholpen.

Hetzelfde geldt overigens voor de GOP, die weet ook nog steeds niet hoe ze met hem om moeten gaan. Een confrontatie leidt steevast tot een moddergevecht, waar je niet zonder modder uitkomt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182337015
Collins gaat nu dus voor stemmen maar vertelt daarna pas wat haar uiteindelijke stem wordt. M.a.w. de uitkomst van de cloture vote is niet per definitie dezelfde als de definitie stemming. Voor als het nog niet ingewikkeld en dramatisch genoeg was.
  Overall beste user 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:12:48 #64
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182337017
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:40 schreef JanSob het volgende:
Jullie mogen van mij gerust in kringetjes gaan lullen.

Er is gewoon adequat onderzoek gedaan maar er is geen bewijs om verder te gaan. Buiten Ford en Kavanaugh kan niemand weten wat er gebeurd is.
Whohoooo. Dus als er geen getuigen zijn kan men nooit worden beschuldigd?

Dat lijkt me lastig voor de politie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182337031
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:07 schreef Voxs het volgende:

[..]

Dat terzijde, wat vond je van zijn optreden tijdens de hearing? Zat daar een man waar je vertrouwen in zou hebben als hij jouw opperrechter zou zijn?
Niet bijzonder sterk ,maar ik heb daar wel wat begrip voor. Daar er is getracht de man koud te stellen. Ik verwacht geen robot als opperrechter.

Van mij had hij het stukje over links/clinton wel achterwegen mogen laten.
pi_182337060
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:14 schreef JanSob het volgende:

[..]

Niet bijzonder sterk ,maar ik heb daar wel wat begrip voor. Daar er is getracht de man koud te stellen. Ik verwacht geen robot als opperrechter.

Van mij had hij het stukje over links/clinton wel achterwegen mogen laten.
Volgens mij is dat 'stukje' juist een grote aanwijzing dat hij ongeschikt is. Bellen moeten gaan rinkelen bij zulke uitspraken.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:23:07 #68
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182337154
Rasmussen_Poll twitterde op vrijdag 05-10-2018 om 15:59:35 CORRECTION: Approval ratings for @realDonaldTrump hit 51%, highest since just after his inauguration... https://t.co/mazBCWoIMy #BreakingPoll @POTUS https://t.co/9MNkoSiAB3 reageer retweet
Ondanks dat het maar 1 peiling is, wel het hoogst sinds zijn inauguratie (51% positief).
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  Overall beste user 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:23:24 #69
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182337160
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182337180
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:23 schreef martijnde3de het volgende:
Rasmussen_Poll twitterde op vrijdag 05-10-2018 om 15:59:35 CORRECTION: Approval ratings for @realDonaldTrump hit 51%, highest since just after his inauguration... https://t.co/mazBCWoIMy #BreakingPoll @POTUS https://t.co/9MNkoSiAB3 reageer retweet
Ondanks dat het maar 1 peiling is, wel het hoogst sinds zijn inauguratie (51% positief).
Deze man dus:

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1048196883464818688

Die 51% mag zich ontzettend diep gaan schamen.
pi_182337301
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:25 schreef archito het volgende:

[..]

Deze man dus:

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1048196883464818688

Die 51% mag zich ontzettend diep gaan schamen.
Je eigen asociaal gedragen. Kost soms stemmen. Much to learn from Trump.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:34:36 #72
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182337336
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:23 schreef martijnde3de het volgende:
Rasmussen_Poll twitterde op vrijdag 05-10-2018 om 15:59:35 CORRECTION: Approval ratings for @realDonaldTrump hit 51%, highest since just after his inauguration... https://t.co/mazBCWoIMy #BreakingPoll @POTUS https://t.co/9MNkoSiAB3 reageer retweet
Ondanks dat het maar 1 peiling is, wel het hoogst sinds zijn inauguratie (51% positief).
Rasmussen is niet serieus te nemen al zit hij wel weer iets in de lift sinds het dipje rond McCains dood.
pi_182337349
Kijk, het is overduidelijk dat Kavanaugh totaal ongeschikt is door die functie, alleen hebben de democraten het verkeerd gespeeld en dat backfired nu.

De republikeinen zijn veel beter in dat soort vuile spelletjes..
Alpha kenny one
pi_182337359
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:34 schreef falling_away het volgende:
Kijk, het is overduidelijk dat Kavanaugh totaal ongeschikt is door die functie, alleen hebben de democraten het verkeerd gespeeld en dat backfired nu.

De republikeinen zijn veel beter in dat soort vuile spelletjes..
Want?
pi_182337361
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:34 schreef falling_away het volgende:

De republikeinen zijn veel beter in dat soort vuile spelletjes..
En ze hebben gewoon de meerderheid
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')