abonnement Unibet Coolblue
pi_182334312
bijna weekend :O
pi_182334314
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:19 schreef ToT het volgende:
@ zout: verzilting van de grond.
Ja, die halve kilo zout die je gebruikt om het paadje schoon te houden is net de druppel voor het milieu. Al die tonnen zout op de wegen in de winter kan nog nét. Maar het paadje schoonhouden mag écht niet met zout!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:23:32 #28
74056 crew  ToT
pi_182334329
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:22 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, die halve kilo zout die je gebruikt om het paadje schoon te houden is net de druppel voor het milieu. Al die tonnen zout op de wegen in de winter kan nog nét. Maar het paadje schoonhouden mag écht niet met zout!
_O- Sooooooo true he! :D

Aan de andere kant zijn er natuurlijk wel veel mensen die hun paadje willen schoonhouden. :)
pi_182334332
Gewoon de fik erin, in dat onkruid. Voem, steekvlam!
pi_182334346
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:19 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja da's tegenwoordig biologisch afbreekbaar en het knuffelt vlindertjes en streelt bijtjes.
@ zout: verzilting van de grond.
@ azijn: verzuring van de grond.

Fuck it, ik gebruik het gewoon hoor. Buren hier ook; in het voorjaar rook ik regelmatig azijn hier. Dat gif wat rupsjes kietelt en lieveheersbeestjes aait is echt ongelooflijk fakking duur in gebruik.
Als zout en azijn echt zo slecht zijn, dan trekt het onkruid zich er bitter weinig van aan. Binnen een paar weken staat het er weer. Ze blijven hier maar zeiken over dat onkruid, maar de gemeente zelf doet er steeds minder aan.

Met schoonmaakazijn is het best te doen, maar je blijft aan de gang. Dat pad achter het huis is helemaal te zot voor woorden, want er komt nooit een hond langs.

De laatste keer dat ik er kwam zag je het hele pad niet meer. _O-
L2B's Mixcloud
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:24:35 #31
74056 crew  ToT
pi_182334349
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon de fik erin, in dat onkruid. Voem, steekvlam!
Ja die onkruidbranders zie je ook steeds vaker in de aanbieding, Ik vraag me af of dat een beetje werkt of niet. Ik heb wel gehoord dat het ontiegelijk meurt.
pi_182334360
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon de fik erin, in dat onkruid. Voem, steekvlam!
Zo doe ik het normaal, maar die wind wilde maar niet gaan liggen. Zal je net zien dat ik mijn pas gewonnen sokken in de fik steek.
L2B's Mixcloud
pi_182334363
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De laatste keer dat ik er kwam zag je het hele pad niet meer. _O-
Koop een schaap of geit. :+
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:26:17 #34
74056 crew  ToT
pi_182334378
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Als zout en azijn echt zo slecht zijn, dan trekt het onkruid zich er bitter weinig van aan. Binnen een paar weken staat het er weer. Ze blijven hier maar zeiken over dat onkruid, maar de gemeente zelf doet er steeds minder aan.

Met schoonmaakazijn is het best te doen, maar je blijft aan de gang. Dat pad achter het huis is helemaal te zot voor woorden, want er komt nooit een hond langs.

De laatste keer dat ik er kwam zag je het hele pad niet meer. _O-
_O- Zo erg?

En ja, @ azijn: ik merk dat het met beginnend onkruid gewoon prima werkt, maar wat oudere paardenbloemen sterven alleen boven de grond af en komen daarna net zo hard weer teru, ongeacht hoeveel je er overheen pleurt.
Gelukkig heb ik zelf geen paardenbloemen, maar af en toe help ik een buurman een beetje in z'n tuin. (Die ene die ons ook zo vaak helpt.)
pi_182334379
De gemeente hier gooit er veegmachines overheen, op plaatsen waar dat kan, dat vind ik wel een goede oplossing, ze borstelen het onkruid weg
pi_182334393
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
De gemeente hier gooit er veegmachines overheen, op plaatsen waar dat kan, dat vind ik wel een goede oplossing, ze borstelen het onkruid weg
Halen die ook de wortels weg dan?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182334399
Paardenbloemen moet je gewoon uitsteken. Sowieso kun je in de gemiddelde tuin prima onkruid verwijderen door trekken en uitsteken
pi_182334400
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:25 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Koop een schaap of geit. :+
:D Heb jij er nog eentje in de aanbieding?
L2B's Mixcloud
pi_182334419
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Paardenbloemen moet je gewoon uitsteken. Sowieso kun je in de gemiddelde tuin prima onkruid verwijderen door trekken en uitsteken
Komt ook tussen de voegen op. Daar krijg je het niet tussen vandaan zonder het af te breken. ;(
L2B's Mixcloud
pi_182334425
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

:D Heb jij er nog eentje in de aanbieding? [ afbeelding ]
Ik heb er nog wat lopen in de Flåmvallei in Noorwegen. Haal maar op :+
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:31:56 #41
74056 crew  ToT
pi_182334487
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Paardenbloemen moet je gewoon uitsteken. Sowieso kun je in de gemiddelde tuin prima onkruid verwijderen door trekken en uitsteken
Doe ik in mijn eigen tuin ook wel.
Bij de buren is het wat lastiger i.v.m. worteldoeken waar ze langs of doorheen groeien.
pi_182334511
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:26 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Zo erg?

En ja, @ azijn: ik merk dat het met beginnend onkruid gewoon prima werkt, maar wat oudere paardenbloemen sterven alleen boven de grond af en komen daarna net zo hard weer teru, ongeacht hoeveel je er overheen pleurt.
Gelukkig heb ik zelf geen paardenbloemen, maar af en toe help ik een buurman een beetje in z'n tuin. (Die ene die ons ook zo vaak helpt.)
Lol, ja, ik kom er op z'n hoogt 1 x per kwartaal om de container aan de weg te zetten. Eigenlijk ligt dat hele pad er voor lul.

De laatste keren dat de gemeente gras kwam maaien hier achter, bleken er her en der nog wat bakstenen te liggen door het slopen van de huizen die er stonden.

Wil je niet weten wat een takkeherrie dat maakt als een steen tussen die maai bladen komt. _O-

Maar tegen paardenbloemen is geen kruid gewassen. :P
L2B's Mixcloud
pi_182334528
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:28 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik heb er nog wat lopen in de Flåmvallei in Noorwegen. Haal maar op :+
_O- Dat komt even niet uit, ik moet zo weg.
L2B's Mixcloud
  Moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:45:28 #44
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_182334713
bij een conferentie over universiteitsbekostiging en wordt de opmerking gemaakt dat in Londen augustusbaby's het minder doen dan septemberbaby's t/m de universiteit
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_182334718
Misschien toch de brander er weer eens bij pakken. Dat gaat een stuk vlotter.

L2B's Mixcloud
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:46:55 #46
74056 crew  ToT
pi_182334746
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Lol, ja, ik kom er op z'n hoogt 1 x per kwartaal om de container aan de weg te zetten. Eigenlijk ligt dat hele pad er voor lul.

De laatste keren dat de gemeente gras kwam maaien hier achter, bleken er her en der nog wat bakstenen te liggen door het slopen van de huizen die er stonden.

Wil je niet weten wat een takkeherrie dat maakt als een steen tussen die maai bladen komt. _O-

Maar tegen paardenbloemen is geen kruid gewassen. :P
WTF! :D Wat woon jij daar lekker dan zeg! _O-
pi_182334747
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
bij een conferentie over universiteitsbekostiging en wordt de opmerking gemaakt dat in Londen augustusbaby's het minder doen dan septemberbaby's t/m de universiteit
In augustus zit ook geen r. :P
L2B's Mixcloud
pi_182334767
Ja, weg nu. :W
L2B's Mixcloud
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:20:27 #49
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_182335276
*O* tijd om te gaan golften *O*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_182336551
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:20 schreef just me het volgende:
*O* tijd om te gaan golften *O*
Veel plezier, het is lekker buiten! w/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')