abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:30:36 #201
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_182467453
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 08:22 schreef polderturk het volgende:
Turkse electronica fabrikant Vestel (derde grootste van Turkije) gaat een elektrische auto produceren.

Ziet er goed uit.

[ afbeelding ]

https://m.haberturk.com/s(...)ikti-2175604-ekonomi
Aarslelijk man, die voor- en achterkant _O-
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:35:12 #202
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_182467505
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 08:22 schreef polderturk het volgende:
Turkse electronica fabrikant Vestel (derde grootste van Turkije) gaat een elektrische auto produceren.

Ziet er goed uit.

[ afbeelding ]

https://m.haberturk.com/s(...)ikti-2175604-ekonomi
Elke dildo met een CAD-programma kan de buitenkant van een auto ontwerpen. Het zegt verder niks over wat er onder de motorkap zit.

Het ziet eruit als een conceptcar (o nee, dat is het ook) en we weten allemaal dat conceptcars nooit in productie gaan.
pi_182467595
Als we zien hoeveel tesla al geïnvesteerd heeft en hun productie nu pas op gang komt wens ik ze veel succes. 8-)
pi_182467637
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 08:30 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Aarslelijk man, die voor- en achterkant _O-
Picca van jouw auto dan :7
pi_182467650
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 08:22 schreef polderturk het volgende:
Turkse electronica fabrikant Vestel (derde grootste van Turkije) gaat een elektrische auto produceren.

Ziet er goed uit.

[ afbeelding ]

https://m.haberturk.com/s(...)ikti-2175604-ekonomi
Ambitieus en een mooie vorm

Maar ik ben bang dat het geen succes wordt gezien kinderziektes voor beginnende fabrikanten grote issues zijn en de infrastructuur er bij lange na niet aan toe is.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:50:28 #206
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_182467655
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 08:44 schreef Basp1 het volgende:
Als we zien hoeveel tesla al geïnvesteerd heeft en hun productie nu pas op gang komt wens ik ze veel succes. 8-)
Dat is mede omdat tesla vanaf nul moest beginnen en geen ervaring had met het fabriceren van auto's. Dat zie je blijkbaar ook terug in de betrouwbaarheidscijfers, die bungelen ergens onderaan. Maar ik weet niet of dit bedrijf überhaupt auto's maakt?
pi_182468019
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 08:50 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dat is mede omdat tesla vanaf nul moest beginnen en geen ervaring had met het fabriceren van auto's. Dat zie je blijkbaar ook terug in de betrouwbaarheidscijfers, die bungelen ergens onderaan. Maar ik weet niet of dit bedrijf überhaupt auto's maakt?
Nee.
Ze bouwen wasmachines, tv's etc.
Tegenwoordig bouwen ze ook gewapende drones en ander militair materieel.
Ze bouwen al elektrische motoren voor hun wasmachines. Ze moeten nu wel sterkere motoren bouwen.
Ze bouwen nu ook een lithium-ion batterijen fabriek samen met een Chinees bedrijf.
pi_182468166
Dus de Turkse philips denkt zomaar even een elektrische auto te kunnen bouwen. :D

Ik wens ze veel succes. ^O^
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:39:22 #209
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_182468223
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 08:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Picca van jouw auto dan :7
pi_182469070
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 09:36 schreef Basp1 het volgende:
Dus de Turkse philips denkt zomaar even een elektrische auto te kunnen bouwen. :D
goede analogie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182469087
een grote factor dat de economische sores van turkije beinvloedt is de mot met de VS en Brunson is weer een belangrijke onderdeel van die ruzie.

hopelijk zijn de geruchten waar.

ragipsoylu twitterde op donderdag 11-10-2018 om 19:50:44 BREAKING — The White House made a deal with Turkish gov to release North Carolina pastor Andrew Brunson soon, NBC news reports citing American officials reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182469167
dit nieuwsbericht van al arabiya (saudi media) dat zogenaamd bewijst dat de verdachten gewoon toeristen zijn :')

AlArabiya_Eng twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:00:03 WATCH: Who are the 15 #Saudi tourists falsely accused of killing #Khashoggi?Read more: https://t.co/yCnnoNWf7e https://t.co/fTfJFJEgNo reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182473686
Turkse media melden dat Brunson is vrijgesproken.

CNN ook.

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2018 15:53:51 ]
pi_182473725
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:52 schreef Triggershot het volgende:
Turkse media melden dat Brunson is vrijgesproken.

CNN ook.
Hoe kan dat? Ik dacht dat het tijd was voor Turkijes softpower?
pi_182473736
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:52 schreef Triggershot het volgende:
Turkse media melden dat Brunson is vrijgesproken.

CNN ook.
Je kijkt verbaasd. Had je niet verwacht dat Erdogan hem vrij zou spreken?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_182473744
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:55 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hoe kan dat? Ik dacht dat het tijd was voor Turkijes softpower?
Je lijkt wel een doorgewinterde Turk, die de genocide blijft ontkennen.
Of misschien lijk ik wel een getraumatiseerde Armeen die halve waarheden blijft roepen.

Lastig dit.
pi_182473757
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:56 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Je kijkt verbaasd. Had je niet verwacht dat Erdogan hem vrij zou spreken?
De verbazing was meer rondom de stilte.
pi_182473766
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:52 schreef Triggershot het volgende:
Turkse media melden dat Brunson is vrijgesproken.

CNN ook.
Al dat gemuscleflex voor niets. :').
pi_182473770
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je lijkt wel een doorgewinterde Turk, die de genocide blijft ontkennen.
Of misschien lijk ik wel een getraumatiseerde Armeen die halve waarheden blijft roepen.

Lastig dit.
Moest je maar niet zeggen dat het tijd was voor Turkije's softpower tenzij je het terug wilt nemen. :R
pi_182473780
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Al dat gemuscleflex voor niets. :').
Het zou zogenaamd 3-0 voor Erdogan staan.
pi_182473795
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:59 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Moest je maar niet zeggen dat het tijd was voor Turkije's softpower tenzij je het terug wilt nemen. :R
Nee broer, ik heb er al vrede mee dat jij niet capabel bent om de desbetreffende bewering te vatten. Misschien ben je wel meer Turks dan je denkt.
pi_182473807
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 16:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee broer, ik heb er al vrede mee dat jij niet capabel bent om de desbetreffende bewering te vatten. Misschien ben je wel meer Turks dan je denkt.
Defeat accepted. Zo moeilijk was het toch niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2018 16:04:42 ]
pi_182473811
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 16:02 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Defeat accepted. Zo hard was het toch niet?
Oh sorry, was ik verwikkeld in een strijd met jou? Wat ben je toch cute. O+
pi_182476263
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:31 schreef Slayage het volgende:
een grote factor dat de economische sores van turkije beinvloedt is de mot met de VS en Brunson is weer een belangrijke onderdeel van die ruzie.

hopelijk zijn de geruchten waar.

ragipsoylu twitterde op donderdag 11-10-2018 om 19:50:44 BREAKING — The White House made a deal with Turkish gov to release North Carolina pastor Andrew Brunson soon, NBC news reports citing American officials reageer retweet
Amerika helpt met het afluisteren van de Saudi's --> Turkije laat Brunson vrij uit dank.
pi_182476917
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:29 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Amerika helpt met het afluisteren van de Saudi's --> Turkije laat Brunson vrij uit dank.
Sommige media maken melding van dat er een geheime deal is gesloten tussen Turkije en de Verenigde Staten, waaronder het opheffen van de sancties, de vrijlating van Hakan Atilla in ruil voor Brunson. Als dat waar is, is het een dikke overwinning voor Erdogan. Dan heeft hij zelfs 3 vliegen in een klap geslagen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2018 19:14:19 ]
pi_182477238
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sommige media maken melding van dat er een geheime deal is gesloten tussen Turkije en de Verenigde Staten, waaronder het opheffen van de sancties, de vrijlating van Hakan Atilla in ruil voor Brunson. Als dat waar is, is het een dikke overwinning voor Erdogan. Dan heeft hij zelfs 3 vliegen in een klap geslagen.
Das wel een hele goede deal voor de Turken. Ik weet niet of ik die deal zou doen als ik Trump was.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182477446
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

Das wel een hele goede deal voor de Turken. Ik weet niet of ik die deal zou doen als ik Trump was.
Het is verder ook niet bevestigd, zijn meer geruchten. Als, als, ALS het waar is, zou het iig wel een nederlaag zijn voor de VS.
pi_182477488
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sommige media maken melding van dat er een geheime deal is gesloten tussen Turkije en de Verenigde Staten, waaronder het opheffen van de sancties, de vrijlating van Hakan Atilla in ruil voor Brunson. Als dat waar is, is het een dikke overwinning voor Erdogan. Dan heeft hij zelfs 3 vliegen in een klap geslagen.
Inderdaad 'goede overwinning'. Als die helemaal niks doms had gedaan dan was dit helemaal niet eens nodig geweest 8)7 8)7 8)7

2 stappen achteruit om nu 1 stap vooruit te zetten...
pi_182477513
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is verder ook niet bevestigd, zijn meer geruchten. Als, als, ALS het waar is, zou het iig wel een nederlaag zijn voor de VS.
Wat boeit de VS nu weer of ze sancties hebben lopen tegen Turkije of niet...

En Gülen zit nog gewoon in Amerika, iemand waarvoor ze Brunson hadden willen gebruiken.
pi_182477531
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:46 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Inderdaad 'goede overwinning'. Als die helemaal niks doms had gedaan dan was dit helemaal niet eens nodig geweest 8)7 8)7 8)7

2 stappen achteruit om nu 1 stap vooruit te zetten...
Over wie heb je het nou precies met 'die'?

Erdogan, Brunson, Atilla?

Als de geruchten waar zijn is het eerder 4 stappen vooruit, 1 achteruit.
pi_182477660
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Over wie heb je het nou precies met 'die'?

Erdogan, Brunson, Atilla?

Als de geruchten waar zijn is het eerder 4 stappen vooruit, 1 achteruit.
Erdogan. Z'n land financieel naar de pleuris gebracht met zijn domme fittie en dan sta je te juichen omdat de sancties worden opgeheven, die ingesteld zijn vanwége zijn domme gedrag, en één of andere vage vent van Hamas (?) vrijgelaten.

Je zal het maar als overwinning zien 8)7

Oh die Atilla is niet die vent van Hamas maar die bankier. Alsnog.
pi_182477720
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:47 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Wat boeit de VS nu weer of ze sancties hebben lopen tegen Turkije of niet...
Dat je ruzie hebt met een belangrijke bondgenoot is niet echt wenselijk lijkt me. Lijkt me dat je dan de ruzie zsm achter je wilt laten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182477791
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:29 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Amerika helpt met het afluisteren van de Saudi's --> Turkije laat Brunson vrij uit dank.
Specificaties speculaties, maar dat is zeker mogelijk. Hoewel ik denk dat het afluisteren waarschijnlijk door de Turken zelf is gebeurd, die het de Saudis graag moeilijk maken. Terwijl de Amerikanen liever business as usual verder willen gaan met de Saudis.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182477809
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:51 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Erdogan. Z'n land financieel naar de pleuris gebracht met zijn domme fittie en dan sta je te juichen omdat de sancties worden opgeheven, die ingesteld zijn vanwége zijn domme gedrag, en één of andere vage vent van Hamas (?) vrijgelaten.

Je zal het maar als overwinning zien 8)7
De overwinningen voor Erdogan zijn wel meerdere.

Hij is populairder dan ooit, hij probeerde al jarenlang zoveel mogelijk de invloeden van de dollar in zijn land te verminderen en het volk te bewegen het geld om te ruilen voor lira's. Het verzet hiertoe nam gigantisch af nadat hij de VS op zich nam. In de periode van de fittie heeft hij er zo een 15 decreten en hervormingen doorgevoerd waarbij de dollar niet meer geld als gangbaar betaalmiddel. Heeft hij een signaal afgegeven dat hij niet zomaar zal zwichten voor de VS. Heeft hij de 'respect' gewonnen van links Turkije, heeft hij de handel met de nationale valuta met landen zoals Rusland en Iran kunnen doorvoeren. Heeft hij de VS als proxy gebruikt om een Turkse burger vrij te krijgen uit Israël. En als het waar is ook nog de vrijlating van Hakan Atilla lijkt mij een prima prestatie om tevreden terug naar te kijken, zeker als je bedenkt dat hij ondertussen ook weer de banden heeft kunnen aanhalen met de EU en de lira steeds meer stijgt in waarde sinds weken. Om maar te zwijgen over dat hij ffkes 15 miljard dollar in zijn economie heeft laten pompen door Qatar en nog populairder is geworden in de moslimwereld. Dat jij dat niet ziet als 'overwinning' zal hij vanavond door niet minder slapen denk ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2018 20:02:20 ]
pi_182478135
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

Specificaties speculaties, maar dat is zeker mogelijk. Hoewel ik denk dat het afluisteren waarschijnlijk door de Turken zelf is gebeurd, die het de Saudis graag moeilijk maken. Terwijl de Amerikanen liever business as usual verder willen gaan met de Saudis.
Ik denk dat ze wel hulp hebben gehad. Niet iedereen in de VS is vriendjes met de Saudis.
pi_182478140
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat je ruzie hebt met een belangrijke bondgenoot is niet echt wenselijk lijkt me. Lijkt me dat je dan de ruzie zsm achter je wilt laten.
Is niet wenselijk nee maar de VS maakt met wel meer bondgenoten ruzie... Boeit Trump niet veel.
pi_182478168
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De overwinningen voor Erdogan zijn wel meerdere.

Hij is populairder dan ooit, hij probeerde al jarenlang zoveel mogelijk de invloeden van de dollar in zijn land te verminderen en het volk te bewegen het geld om te ruilen voor lira's. Het verzet hiertoe nam gigantisch af nadat hij de VS op zich nam. In de periode van de fittie heeft hij er zo een 15 decreten en hervormingen doorgevoerd waarbij de dollar niet meer geld als gangbaar betaalmiddel. Heeft hij een signaal afgegeven dat hij niet zomaar zal zwichten voor de VS. Heeft hij de 'respect' gewonnen van links Turkije, heeft hij de handel met de nationale valuta met landen zoals Rusland en Iran kunnen doorvoeren. Heeft hij de VS als proxy gebruikt om een Turkse burger vrij te krijgen uit Israël. En als het waar is ook nog de vrijlating van Hakan Atilla lijkt mij een prima prestatie om tevreden terug naar te kijken, zeker als je bedenkt dat hij ondertussen ook weer de banden heeft kunnen aanhalen met de EU en de lira steeds meer stijgt in waarde sinds weken. Om maar te zwijgen over dat hij ffkes 15 miljard dollar in zijn economie heeft laten pompen door Qatar en nog populairder is geworden in de moslimwereld. Dat jij dat niet ziet als 'overwinning' zal hij vanavond door niet minder slapen denk ik.
En de Lira is nog steeds 50% in waarde gezakt, investeerders weten weer hoe onbetrouwbaar en gevaarlijk Turkije economisch gezien is en een corrupt vriendje van Erdogan komt vrij.

Een overwinning voor Erdogan misschien, niet voor Turkije :Z
pi_182478231
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:21 schreef BEFEM het volgende:

[..]

En de Lira is nog steeds 50% in waarde gezakt, investeerders weten weer hoe onbetrouwbaar en gevaarlijk Turkije economisch gezien is en een corrupt vriendje van Erdogan komt vrij.

Een overwinning voor Erdogan misschien, niet voor Turkije :Z
Je dacht dat corrupte, shithole landen een no-go partner zijn voor Westerse landen? Dan ga je je toch lelijk vergissen mijn waarde. Erdogan denkt meer in het belang van Turkije dan het westen, laten we daar wel even meteen duidelijk over zijn.
pi_182478255
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je dacht dat corrupte, shithole landen een no-go partner zijn voor Westerse landen? Dan ga je je toch lelijk vergissen mijn waarde. Erdogan denkt meer in het belang van Turkije dan het westen, laten we daar wel even meteen duidelijk over zijn.
Nee, ik zeg dat economisch instabiele landen niet erg geliefd zijn bij investeerders. Als je denkt dat de Turkse economie geen flinke klap heeft gehad de afgelopen maanden dan zijn we uitgepraat :Z
pi_182478321
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:26 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat economisch instabiele landen niet erg geliefd zijn bij investeerders. Als je denkt dat de Turkse economie geen flinke klap heeft gehad de afgelopen maanden dan zijn we uitgepraat :Z
Na jouw reactie van 2/3 zinnen op een hele onderbouwing had ik al het gevoel dat we al snel uitgepraat zouden zijn ja. Of de Turkse economie van dit alles verder beter uit zal komen of slechter zal gaan en wat de uiteindelijke houding van investeerders zal zijn laat ik over aan de tijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2018 20:30:41 ]
pi_182478378
Had nooit de discussie aan moeten gaan met een fanboy ;(
pi_182478593
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:26 schreef BEFEM het volgende:

Als je denkt dat de Turkse economie geen flinke klap heeft gehad de afgelopen maanden dan zijn we uitgepraat :Z
Het is maar wat je verstaat onder een flinke klap. De Turkse economie is de laatste jaren kunstmatig gegroe, iets wat niet gezond was en het was een kwestie van tijd dat de markten dit zouden corrigeren en dat wat we momenteel ziet gebeuren. Helaas voor de Turken gaat dit gepaard met politieke struggles met de VS waardoor alle gebeurtenissen veel zwaarder aankomen. Maar op termijn zal de turlse economie zich zeker herstellen. Dit signalen worden nu al zichtbaar. Ze moeten nu ff door die zure appel.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182478642
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Na jouw reactie van 2/3 zinnen op een hele onderbouwing had ik al het gevoel dat we al snel uitgepraat zouden zijn ja. Of de Turkse economie van dit alles verder beter uit zal komen of slechter zal gaan en wat de uiteindelijke houding van investeerders zal zijn laat ik over aan de tijd.
ik ben de tijd zelve

zal wel weer goedkomm
pi_182478792
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:32 schreef BEFEM het volgende:
Had nooit de discussie aan moeten gaan met een fanboy ;(
Net wanneer je dacht dat de reacties niet armoediger konden zijn, overtref je jezelf weer. Met welke punt precies waande je jezelf dat je deelnam aan een discussie?
pi_182478809
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:41 schreef Beathoven het volgende:

[..]

ik ben de tijd zelve

zal wel weer goedkomm
Ik kom jou altijd tekort.
pi_182479687
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik kom jou altijd tekort.
in het weekend kun je me weer inhalen
pi_182480514
mbt brunson :s)

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182480679
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182480719
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 21:59 schreef Slayage het volgende:
mbt brunson :s)


  zaterdag 13 oktober 2018 @ 06:11:59 #251
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_182485816
De ErdoWaffenSS'er kiest dus eieren voor zijn geld: op zijn knieën voor Trump om de economie te redden. Je hoort zijn grote bek niet meer.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:44:05 #252
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_182487051
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 06:11 schreef Voice_Over het volgende:
De ErdoWaffenSS'er kiest dus eieren voor zijn geld: op zijn knieën voor Trump om de economie te redden. Je hoort zijn grote bek niet meer.
Of de economie te redden is dat is afwachten met een onbetrouwbare dictator aan het roer , als ie zich koest houdt en niet beweegt dan misschien wel maar dat is niet in de aard van de man
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_182487069
de waarde van de TL voor het eerst sinds een tijdje op deze level EURO/TL 6.7896
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:56:24 #254
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_182487211
Nou ja, die Amerikaanse sancties kwamen nadat de TL al een duikvlucht had genomen. Het opheffen ervan zal zeker effect hebben (meer vertrouwen) maar voor een echt herstel heb je natuurlijk veel meer (tijd) nodig. Het is afwachten of ze nu in rustiger vaarwater blijven.
pi_182487286
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 21:59 schreef Slayage het volgende:
mbt brunson :s)

[ afbeelding ]
Heel toevallig trokken drie getuigen zonder reden hun getuigenissen in. Wat een neprechtsstaat.
pi_182489298
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 10:01 schreef Confetti het volgende:

[..]

Heel toevallig trokken drie getuigen zonder reden hun getuigenissen in. Wat een neprechtsstaat.
Als hij op bevel was vrijgelaten door Erdogan, was het dan wel een rechtstaat geweest?
pi_182493541
Overigens lijken de Amerikanen nog wel een slag om de arm te houden wat betreft de vrijlating van de pastoor. Eerst zien, dan geloven, lijkt het motto.
1 + 1 = blauw
pi_182494214
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 16:38 schreef Kamina het volgende:
Overigens lijken de Amerikanen nog wel een slag om de arm te houden wat betreft de vrijlating van de pastoor. Eerst zien, dan geloven, lijkt het motto.
Dat is een vrij atheistisch motto
pi_182494231
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als hij op bevel was vrijgelaten door Erdogan, was het dan wel een rechtstaat geweest?
Nee, ook niet. Het was een rechtsstaat geweest als er een gedegen, transparant en onafhankelijke rechterlijke procedure was geweest. De ene keer krijg je 35 jaar, de andere keer 3 jaar. Het is maar net welk bevel wordt opgelegd aan de 'rechters' en welke belangen er mee spelen. De Amerikanen hadden goed door dat in een zaak als deze politieke druk het beste werkt. De politiek beslist immers of iemand 30 jaar de cel in gaat of vrij komt.
pi_182494371
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 17:31 schreef Confetti het volgende:

[..]

Nee, ook niet. Het was een rechtsstaat geweest als er een gedegen, transparant en onafhankelijke rechterlijke procedure was geweest. De ene keer krijg je 35 jaar, de andere keer 3 jaar. Het is maar net welk bevel wordt opgelegd aan de 'rechters' en welke belangen er mee spelen. De Amerikanen hadden goed door dat in een zaak als deze politieke druk het beste werkt. De politiek beslist immers of iemand 30 jaar de cel in gaat of vrij komt.
Hoe heeft politieke druk dan precies gewerkt vraag ik mij af? De VS heeft meerdere deadlines gegeven voor ze overgingen op het daadwerkelijk invoeren van sancties. Alle deadlines zijn volkomen genegeerd, de vrijlating is gekomen ongeveer 2 maanden na het invoeren van de sancties en de lira langzaam maar zeker flink weer in waarde aan het stijgen was het afgelopen maand. Erdogan heeft zijn heil volledig buiten de VS om gezocht, door de banden aan te halen met de buurlanden en de EU. Als ondanks alles wat Erdogan probeerde de waarde van de lira bleef dalen en geen steun kreeg van andere landen en daarop maar ineens de pastoor vrij werd gelaten had ik het nog wel begrepen. Persoonlijk vermoed ik dat er meer achter de vrijlating zit dan de politieke druk van de VS gezien de gevolgen van de sancties aan het afnemen waren.
pi_182504186
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 17:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe heeft politieke druk dan precies gewerkt vraag ik mij af? De VS heeft meerdere deadlines gegeven voor ze overgingen op het daadwerkelijk invoeren van sancties. Alle deadlines zijn volkomen genegeerd, de vrijlating is gekomen ongeveer 2 maanden na het invoeren van de sancties en de lira langzaam maar zeker flink weer in waarde aan het stijgen was het afgelopen maand. Erdogan heeft zijn heil volledig buiten de VS om gezocht, door de banden aan te halen met de buurlanden en de EU. Als ondanks alles wat Erdogan probeerde de waarde van de lira bleef dalen en geen steun kreeg van andere landen en daarop maar ineens de pastoor vrij werd gelaten had ik het nog wel begrepen. Persoonlijk vermoed ik dat er meer achter de vrijlating zit dan de politieke druk van de VS gezien de gevolgen van de sancties aan het afnemen waren.
Er zit ook meer achter. Erdogan was met het goede been uit bed gestapt. Daarna heeft hij zichzelf overtuigd met twee pratende sokpoppetjes.
pi_182532219
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 09:45 schreef Slayage het volgende:
de waarde van de TL voor het eerst sinds een tijdje op deze level EURO/TL 6.7896
Inmiddels is de TRY zowel tegenover EUR als USD in waarde gestegen...

1 EUR = 6.6901 TRY
1 USD = 5.7790 TRY

Laagste stand in twee maanden.
pi_182532289
EUR - TRY in afgelopen 3 maanden van +36% terug naar +18%.


USD - TRY in afgelopen 3 maanden van +38% terug naar +19%.


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2018 16:46:39 ]
pi_182535605
Gaat de goede kant op dus. Ik ben benieuwd hoevel van de oorspronkelijke waarde de TL zal herwinnen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182581866
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Inmiddels is de TRY zowel tegenover EUR als USD in waarde gestegen...

1 EUR = 6.6901 TRY
1 USD = 5.7790 TRY

Laagste stand in twee maanden.
1 EUR = 6.4316
1 USD = 5.5854

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2018 23:41:00 ]
pi_182582249
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 00:48 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Er zit ook meer achter. Erdogan was met het goede been uit bed gestapt. Daarna heeft hij zichzelf overtuigd met twee pratende sokpoppetjes.
En de steun van de VS voor het onderzoek naar de SA journalist speelt natuurlijk ook mee.
pi_182599449
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 23:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

1 EUR = 6.4316
1 USD = 5.5854
Toen ik in augustus het rapport van de ABN plaatste over het voorspellen van een herstel van de lira richting de 5 euro tov de dollar plaatste lachten hier een aantal users de ABN AMRO uit. Vreemd genoeg posten ze hier nu niet meer. :')
pi_182599758
De beurs index is niet bijzonder bezig, stond vorige maand hoger dan nu.
Vandaag weer een verliesje, zal Maandag wel weer iets stijgen.


https://www.bloomberg.com/quote/XU100:IND
pi_182615538
Renault investeert 100 miljoen euro in nieuwe aluminium fabriek in Bursa, Turkije.

https://www.bloomberght.c(...)lyon-euroluk-yatirim
pi_182615632
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 18:49 schreef polderturk het volgende:
Renault investeert 100 miljoen euro in nieuwe aluminium fabriek in Bursa, Turkije.

https://www.bloomberght.c(...)lyon-euroluk-yatirim
Daarom Erdogan, gewoon keihard knokken voor je land. _O_
pi_182615840
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 18:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Daarom Erdogan, gewoon keihard knokken voor je land. _O_
:r
pi_182618128
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 18:49 schreef polderturk het volgende:
Renault investeert 100 miljoen euro in nieuwe aluminium fabriek in Bursa, Turkije.

https://www.bloomberght.c(...)lyon-euroluk-yatirim
Gelukkig zijn de diplomatieke banden met Frankrijk weer hersteld 😘
De Doğan was vroegah ook net gewoon een slechte versie van een Renault 😋
Gebaseerd op een Fiat officieel meen ik maar qua uiterlijk een soort Renault.
1 grote kreukelzone, leuke vakanties in doorgebracht, zonder airco 😂
pi_182619841
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 18:49 schreef polderturk het volgende:
Renault investeert 100 miljoen euro in nieuwe aluminium fabriek in Bursa, Turkije.

https://www.bloomberght.c(...)lyon-euroluk-yatirim
Maşallah
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182619866
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:24 schreef Triggershot het volgende:

Vreemd genoeg posten ze hier nu niet meer. :')
Dit topic trok veel ramptoeristen en nu de ramp nauwelijks meer ramp te noemen valt, zie je ze uiteraard niet meer :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 22:54:20 #277
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_182620029
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 22:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dit topic trok veel ramptoeristen en nu de ramp nauwelijks meer ramp te noemen valt, zie je ze uiteraard niet meer :p
Erdokhan is altijd goed voor ramptoeristen.
pi_182620088
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 22:54 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Erdokhan is altijd goed voor ramptoeristen.
Waarheid als een koe
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 24 oktober 2018 @ 15:33:37 #279
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_182714478
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 22:54 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Erdokhan is altijd goed voor ramptoeristen.
ING is er klaar mee
Die neemt afscheid van Turkse leningen
https://www.telegraaf.nl/(...)kket-turkse-leningen

quote:
ING dumpt pakket Turkse leningen
Door PIETER VAN ERVEN DORENS

47 min geleden in FINANCIEEL


AMSTERDAM (DFT) - ING heeft een pakket slechte Turkse leningen die voor omgerekend ¤81 miljoen in de boeken stonden, doorverkocht voor een luttele ¤1,5 miljoen.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_182714869
Ze hebben hem in liras gedumpt zoals de baas verlangde wellicht?

Wie was de koper? Z'n schoonzoon?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 24 oktober 2018 @ 16:17:35 #281
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_182715445
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 18:49 schreef polderturk het volgende:
Renault investeert 100 miljoen euro in nieuwe aluminium fabriek in Bursa, Turkije.

https://www.bloomberght.c(...)lyon-euroluk-yatirim
De arbeidskrachten zijn mooi goedkoop.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:09:42 #282
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_182716326
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ze hebben hem in liras gedumpt zoals de baas verlangde wellicht?

Wie was de koper? Z'n schoonzoon?
zou me niets verbazen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:10:49 #283
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_182716349
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 16:17 schreef ACT-F het volgende:

[..]

De arbeidskrachten zijn mooi goedkoop.
wel eens een autofabriek gezien op tv //
lopen nauwelijks nog mensen , allemaal robots
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_182734430
tashecon twitterde op donderdag 25-10-2018 om 13:15:31 Turkey - CBRT leaves rates unchanged, as expected by the market, and the market is liking it, with the lira rallying. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182734561
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:09 schreef Slayage het volgende:
tashecon twitterde op donderdag 25-10-2018 om 13:15:31 Turkey - CBRT leaves rates unchanged, as expected by the market, and the market is liking it, with the lira rallying. reageer retweet
Ik weet dat CBRT staat voor de Central Bank of the Republic of Turkey, maar mijn hoofd maakt er telkens 'Cumhurbaşkanı Recep Tayyip' van. :'). :'). :').
  donderdag 25 oktober 2018 @ 14:20:28 #287
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182734613
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:17 schreef zarGon het volgende:
'Cumhurbaşkanı Recep Tayyip'
en dat betekend?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182734633
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik weet dat CBRT staat voor de Central Bank of the Republic of Turkey, maar mijn hoofd maakt er telkens 'Cumhurbaşkanı Recep Tayyip' van. :'). :'). :').
Patato - Patata.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2018 14:21:24 ]
pi_182734645
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

en dat betekend?
President + voornamen
pi_182734654
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

en dat betekend?
Cumhurbaşkanı = president in het Turks.

Afkorting van 'cumhurbaşkanı' is 'cb'; de oude Turkse president Abdullah Gül heeft 'cbabdullahgul' als Twitter-naam.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2018 14:23:26 ]
  donderdag 25 oktober 2018 @ 14:31:11 #291
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182734804
Ah, en Recep Tayyip zijn de voornamen van Erdogan de Verklager
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182734895
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik weet dat CBRT staat voor de Central Bank of the Republic of Turkey, maar mijn hoofd maakt er telkens 'Cumhurbaşkanı Recep Tayyip' van. :'). :'). :').
misschien ben jij een profeet en zal dat binnenkort wel feitelijk zo heten
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182790278


Kansen, hier liggen kansen voor mensen die graag zich willen lavelen in de grootsheid van Erdokhan en een zak duiten op de plank hebben liggen :9
pi_182832816
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 23:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

1 EUR = 6.4316
1 USD = 5.5854
atm

1 EUR = 6.2806
1 USD = 5.5250
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182832914
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

atm

1 EUR = 6.2806
1 USD = 5.5250
Het lijkt er eigenlijk meer op dat deze economische paniek vooral de zwakke kanten van de Turkse economie heeft getoond. En dus eigenlijk helemaal niet krachtig om de Turkse regering (Erdoğan) op zijn knieën te dwingen. Het onderliggend fundament lijkt sterk genoeg om hier en daar wat botbreuken op te lopen, en als het zo doorgaat heelt Turkije en om er uiteindelijk sterker uit te komen.

Reality check voor de Turken, die ze goed weten te twisten. Of zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2018 11:54:02 ]
pi_182833132
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 12:15 schreef WammesWaggel het volgende:

Kansen, hier liggen kansen voor mensen die graag zich willen lavelen in de grootsheid van Erdokhan en een zak duiten op de plank hebben liggen :9
Als je met je jacht van boven een bepaalde waarde Istanbul binnen zou komen varen zou je ook automatisch recht hebben op Turks staatsburgerschap.
pi_182858744
tashecon twitterde op woensdag 31-10-2018 om 12:54:32 Turkey - turbo charged rebalancing. October trade deficit at USD1.77bn, down 77% YOY, exports up 22.4% imports down 18.3%. Lowest monthly deficit since 2009. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182859200
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 16:32 schreef Slayage het volgende:
tashecon twitterde op woensdag 31-10-2018 om 12:54:32 Turkey - turbo charged rebalancing. October trade deficit at USD1.77bn, down 77% YOY, exports up 22.4% imports down 18.3%. Lowest monthly deficit since 2009. reageer retweet
Nice.
pi_182861540
Geen gezeik iedereen Tuh-Rijk :7


Wie maakt hem vol?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')