abonnement Unibet Coolblue
pi_182321704
Hallo iedereen,

Ik zit dus met iets. Bij een erectie is het best lastig om mijn voorhuid helemaal over mijn eikel te trekken. In slappe toestand is dit echter wel mogelijk.
Ik masturbeer dus met de voorhuid over mijn eikel heen. Ik beweeg deze dus heel snel over mijn eikel tot ik een orgamse krijg. Dit werkt eigenlijk prima.
Nu maak ik mijn eikel wel gewoon schoon hoor. Maar deze is wel best gevoelig. Voor mijn gevoel iets tè gevoelig.
Mijn vraag is dus: kan ik zelf mijn eikel minder gevoelig maken en mijn voorhuid wijder maken, en zo ja, wat zijn dan makkelijke trucjes?

Alvast bedankt,
Dennis

Ps: geen idee of ik dit moet noteren, maar mijn leeftijd is 15, bijna 16.
/
pi_182321820
Daar zijn toch gewoon cremes voor.. Of oprekken in warm water. En als het echt niet beter wordt, dan is het zo te fixen met een kleine operatie. Als je niet wilt, hoef je niet eens besneden te worden volgens mij..

Overigens krijgt je dokter deze vraag vast vaker.. Leg het gewoon voor volgende keer dat er toch bent..
pi_182321967
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:10 schreef Jopie78 het volgende:
Daar zijn toch gewoon cremes voor.. Of oprekken in warm water. En als het echt niet beter wordt, dan is het zo te fixen met een kleine operatie. Als je niet wilt, hoef je niet eens besneden te worden volgens mij..

Overigens krijgt je dokter deze vraag vast vaker.. Leg het gewoon voor volgende keer dat er toch bent..
Allereerst, bedankt voor de reactie. Ten tweede, wat bedoel je precies met 'oprekken in warm water'? Moet ik dan mijn jongeheer in een bekertje warm water stoppen en dan de voorhuid naar achter trekken?
En wat voor crémes moet ik gebruiken om mijn eikel minder gevoelig te maken?
/
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:21:12 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182322029
Ga eens met een arts praten, TS, lijkt me veel beter dan hier op een forum vol trollen en lolbroeken op lulverhalen te wachten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182322150
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga eens met een arts praten, TS, lijkt me veel beter dan hier op een forum vol trollen en lolbroeken op lulverhalen te wachten.
Goeie woordgrap! Maar ik zal het zeker doen. Ik zal kijken of binnenkort een afspraak met mijn huisarts kan maken.
/
pi_182323290
Ongevoelig (er) maken kan idd met cremes. Dat andere is met een kleine ingreep op te lossen.

Overigens kan ik me voorstellen dat besnijdenis (als je daarvoor zou kiezen) je dop ook wel ongevoeliger maakt d.m.v. een eeltlaagje :9
Weggegaan en opgerot
pi_182329377
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 21:13 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ongevoelig (er) maken kan idd met cremes. Dat andere is met een kleine ingreep op te lossen.

Overigens kan ik me voorstellen dat besnijdenis (als je daarvoor zou kiezen) je dop ook wel ongevoeliger maakt d.m.v. een eeltlaagje :9
Het liefst heb ik geen besnijdenis. Wat voor cremes moet ik halen? Kan dat gewoon bij de drogist of de Etos of heb ik een briefje van de huisarts nodig?
/
pi_182329626
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 08:00 schreef DeBo512 het volgende:

[..]

Het liefst heb ik geen besnijdenis. Wat voor cremes moet ik halen? Kan dat gewoon bij de drogist of de Etos of heb ik een briefje van de huisarts nodig?
Lidocaïne verdooft, dat is gewoon vrij verkrijgbaar.

Maargoed, dit is tijdelijk natuurlijk. Als je een permanente oplossing wil zul je toch vaker zonder voorhuid moeten "lopen". Je huid op je eikel moet gewoon dikker worden....
Weggegaan en opgerot
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:40:41 #9
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182329722
Inderdaad oprekken in een bad met warm water of anders bij het masturberen toch een beetje meer druk zetten en lichtjes forceren (niet helemaal eroverheen, want een voorhuid die niet terug wil, wil je ook niet).

Ik had hier zelf ook last van, maar het is uiteindelijk weggegaan door gewoon veel seks te hebben. Maar ik weet natuurlijk niet hoe strak het bij jou precies is. Dus de dokter kan een betere optie zijn.
pi_182333937
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 08:40 schreef PiyeReloaded het volgende:
Inderdaad oprekken in een bad met warm water of anders bij het masturberen toch een beetje meer druk zetten en lichtjes forceren (niet helemaal eroverheen, want een voorhuid die niet terug wil, wil je ook niet).

Ik had hier zelf ook last van, maar het is uiteindelijk weggegaan door gewoon veel seks te hebben. Maar ik weet natuurlijk niet hoe strak het bij jou precies is. Dus de dokter kan een betere optie zijn.
Ik zal eerst de warmwater en masturbatie techniek proberen, aangezien ik daar het beste in ben, hahaha! Maar bedankt.
/
pi_182334030
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:18 schreef DeBo512 het volgende:

[..]

Allereerst, bedankt voor de reactie. Ten tweede, wat bedoel je precies met 'oprekken in warm water'? Moet ik dan mijn jongeheer in een bekertje warm water stoppen en dan de voorhuid naar achter trekken?
En wat voor crémes moet ik gebruiken om mijn eikel minder gevoelig te maken?
In bad dus.. :)
En de dokter kan cortisone zalf voorschrijven, waarmee het gemakkelijker is je voorhuid op te rekken. Het gaat er dus niet om dat je eikel minder gevoelig is, maar je voorhuid soepeler maken en uitrekken..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')