abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182320804
Heb de laatste tijd m'n haar wat laten groeien en het valt me op dat het snel droog wordt. Je wilt er geen bergen gel en wax in smeren. Wat zijn jullie tips & tricks? Hoorde van spray conditioner, maar is er een die je graag gebruikt? Andere producten die je aanraadt?

Overigens was ik het regelmatig, maar niet te vaak, ga regelmatig naar de kapper om wildgroei tegen te gaan, eet gezond, sport regelmatig. Dus dat is in orde.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 21:18:29 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_182323413
Ja meid, is het gewoon droog, of echt futloos?
pi_182323892
Hoe lang is 'wat langer'...? Kan je een foto van iemand met een gelijksoortig kapsel plaatsen?
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_182332028
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 21:18 schreef BasEnAad het volgende:
Ja meid, is het gewoon droog, of echt futloos?
Hehe ja zo zat ik ook al. I entered a new realm van zelfverzorgingsproducten...
pi_182332055
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 21:43 schreef Sangha het volgende:
Hoe lang is 'wat langer'...? Kan je een foto van iemand met een gelijksoortig kapsel plaatsen?
Zoals deze ongeveer:
https://www.pinterest.com/pin/556124253965715391
pi_182333129
Een tondeuse
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:36:46 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182333468
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 19:03 schreef Poolbal het volgende:
Heb de laatste tijd m'n haar wat laten groeien en het valt me op dat het snel droog wordt. Je wilt er geen bergen gel en wax in smeren. Wat zijn jullie tips & tricks? Hoorde van spray conditioner, maar is er een die je graag gebruikt? Andere producten die je aanraadt?

Overigens was ik het regelmatig, maar niet te vaak, ga regelmatig naar de kapper om wildgroei tegen te gaan, eet gezond, sport regelmatig. Dus dat is in orde.
Ik heb een boblijn (halflang), ik heb heel fijn maar wel heel veel haar. Het valt recht naar beneden. Maar het wordt wel heel droog als ik te vaak was en föhn.

Dus! Ik was het 1 keer per week, verder sta ik dus met zo'n idiote badmuts onder de douche want water droogt je haar enorm uit. Ik gebruik altijd shampoo en een GOEIE conditioner (niet met van die Lidl zooi van Cien of zo). Soms doe ik in plaats van conditioner een haarmasker van een paar minuten.

Daarna 5 of 6 pompjes van het onderstaande goedje in je handen verdelen, voorover bukken en dit in de puntjes masseren. Probeer een beetje bij de wortels uit de buurt te blijven. Echt fijn spul waardoor je haren minder droog worden en beter in model vallen zonder baggervet te worden.

Resistance is futile.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:38:02 #8
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182333488
quote:
Yep, hier helpt mijn tip perfect voor.
Resistance is futile.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:41:30 #9
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182333542


:9~
Resistance is futile.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:44:55 #10
456432 Kamina
Tenacious!
pi_182333600
Conditioner zat ik aan te denken.
1 + 1 = blauw
pi_182352191
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 12:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb een boblijn (halflang), ik heb heel fijn maar wel heel veel haar. Het valt recht naar beneden. Maar het wordt wel heel droog als ik te vaak was en föhn.

Dus! Ik was het 1 keer per week, verder sta ik dus met zo'n idiote badmuts onder de douche want water droogt je haar enorm uit. Ik gebruik altijd shampoo en een GOEIE conditioner (niet met van die Lidl zooi van Cien of zo). Soms doe ik in plaats van conditioner een haarmasker van een paar minuten.

Daarna 5 of 6 pompjes van het onderstaande goedje in je handen verdelen, voorover bukken en dit in de puntjes masseren. Probeer een beetje bij de wortels uit de buurt te blijven. Echt fijn spul waardoor je haren minder droog worden en beter in model vallen zonder baggervet te worden.

[ afbeelding ]
Thanks!!
pi_182353033
net als bij vrouwen goeie conditioner, af en toe haarmasker. En idd geen goedkope euro shopper meuk, maar spul waar net ff wat meer verzorgende dingen in zitten voor je droge bos haar.
Mijn hoofd en haar doet t bijv goed bij huismerk van de tuinen, iemand anders weer bij Andrelon ofzo.

En overdag iets wat jouw haar goed styled.
In de koude droge lucht en verwarming staat altijd aan maanden doe ik soms ook heel klein beetje conditioner door mn droog haar smeren om het minder statisch en pluizig te maken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')