abonnement Unibet Coolblue
pi_182319475
Paar weken terug ontdekt dat onze afwatering lekte als een h*er. Al het hout rondom de HWA was gaan rotten en moest vervangen worden. Nu hebben we een bedrijf ingehuurd om de lekkage te fixen en een nieuwe pijp van lood aan te leggen en het hout te vervangen. Nu hebben we garantie op de nieuwe HWA, maar het houtwerk is zo slecht gedaan waardoor er allemaal nog (grote) gaten en kieren zitten. Wederom blijkt goedkoop duurkoop te zijn (ik had 7 bedrijven gevonden en 7 offertes en ik heb de goedkoopste uitgekozen.)

Wat kan ik nu het beste gebruiken om de gaten en kieren te vullen zodat ik achteraf, als alles goed dicht is, ik de boel kan schilderen? Houtplamuur is een optie, maar dat is schijnbaar meer geschikt voor kleine gaatjes en scheurtjes. Universele vulmiddel is ook voor gaatjes en scheurtjes en wellicht niet zo goed geschikt voor hout. Kneedbaar hout idem dito. Daarom zit ik nu te kijken naar isolatieschuim.

Advies is meer dan welkom.
Excuse me, but do you suck ballz?
  donderdag 4 oktober 2018 @ 17:58:45 #2
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_182319766
Heb je een foto van de ravage/het project? :P
pi_182319811
Ik zou teruggaan naar die beunhaas die blijkbaar zijn werk niet goed heeft uitgevoerd.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182319905
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 17:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Heb je een foto van de ravage/het project? :P
Liever niet. Ik schaam er namelijk echt voor. Wil mijn buren niet eens aankijken op het moment. Zo slecht ziet het er uit.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 18:00 schreef oranjevogel1 het volgende:
Ik zou teruggaan naar die beunhaas die blijkbaar zijn werk niet goed heeft uitgevoerd.
Ik heb inderdaad al een mail kun kant op geschoten om te kijken wat ze zeggen. Het domme is dat ik gvd gewoon had betaald toen ze weggingen. Ze zeiden namelijk dat ze een vervolgafspraak in gingen plannen om het goed te doen omdat ze die dag weinig tijd hadden...
Excuse me, but do you suck ballz?
  donderdag 4 oktober 2018 @ 18:10:49 #5
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_182320019
Heb je hier iets aan?

https://www.schildersvak.(...)eiboorden-repareren/

Al zou ik ook eerst proberen dat t bedrijf het gaat fixen, echt zonde...
pi_182320474
Foto anders geen idee.
Laat die handjes wapperen!
pi_182635093
Paar weken verder:

Bedrijf diverse keren gesproken. Voornamelijk Whatsapp contact. Een keer iemand langs geweest om te kijken naar hun werkzaamheden en die gene was het eens dat het er niet uit zag. Vervolgens akkoord gegaan om het opnieuw te doen. Sindsdien meerdere keren beloofd om langs te komen maar nooit afspraak nagekomen. Vandaag zouden ze ook langskomen, maar ook vandaag helemaal niks.

Nu heb ik vandaag van hun een aanbod gehad om 1/3 deel van mijn betaling terug te krijgen en dat ik het zelf dan probeer te fixen. Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord. Volledige terugbetaling willen ze niet omdat ze ook andere dingen hebben gedaan (waar ik nooit om heb gevraagd!)

Wat zijn nu mijn opties?
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_182636357
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 21:09 schreef RGS18 het volgende:

Wat zijn nu mijn opties?
Juridisch of qua klussen?

Voor het eerste zit je in het verkeerde forum (dan moet je in WGR zijn), voor het tweede moet je wat duidelijke foto's van het probleem plaatsen zodat we kunnen meedenken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')