abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182312629
Ik ben gister weggestuurd, maar ze hebben het nog niet aan hun payrollbedrijf doorgegeven:

Wij hebben van BelHel nog geen melding ontvangen dat zij jouw overeenkomst hebben opgezegd. Wanneer wij een reactie hebben ontvangen ontvang je van ons een bevestiging einde dienstverband.

Wat betekent dat? Kan ik een boete krijgen omdat ik mijn werk niet goed deed? Waarom geven ze het niet door? Gaan ze onderzoek naar mij verrichten? Hoe lang duurt het voordat zoiets gemeld wordt? Tot en met dat ik een mail krijg dat mijn ovk klaar is en ik mijn laatste loon krijg, ga ik me niet goed voelen. Of heeft het ermee te maken dat ik deze week nog gewerkt heb en ze mijn uren nog moeten doorgeven?

Kluun is in de war :'(
Niet doen
pi_182312668
Vanwege wanprestaties wordt je loon van de afgelopen maanden terug gevorderd.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 11:34:16 #3
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_182312691
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:32 schreef Basp1 het volgende:
Vanwege wanprestaties wordt je loon van de afgelopen maanden teruggevorderd.
Zo, zonder spatie.

Wat zij BelHel toen je het daar even vroeg?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_182312710
Nog geen tijd gehad, of niet belangrijk genoeg.... je weet het niet.

Kan je ze niet bellen?
  donderdag 4 oktober 2018 @ 11:38:25 #5
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_182312759
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:35 schreef Mr.Ping het volgende:
Nog geen tijd gehad, of niet belangrijk genoeg.... je weet het niet.
Waarschijnlijk heeft dat callcenter maandelijks tientallen Kluuntjes in dienst, alle opzeggingen doen ze één keer per week.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_182312905
Bel ze anders even.

[ Bericht 24% gewijzigd door Armani XL op 04-10-2018 11:52:20 ]
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_182315602
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:34 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Zo, zonder spatie.

Wat zij BelHel toen je het daar even vroeg?
Waarschijnlijk heeft het payrollbedrijf t nog niet doorgekregen. Waarom heb je überhaupt contact met t payrollbedrijf? Of is t een uitzendbureau?

Nee, je krijgt geen boete.
Nee, je krijgt geen extra straf. Die heb je al gehad.

Maar e.e.a. hangt ook af van je arbeidscontract etc.

[ Bericht 7% gewijzigd door Armani XL op 04-10-2018 14:56:28 ]
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Moderator donderdag 4 oktober 2018 @ 14:56:46 #8
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  donderdag 4 oktober 2018 @ 16:05:57 #9
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_182317329
Weggestuurd impliceert niet een normaal einde dienstverband ...

Wat is er gebeurd dan dat je je zorgen maakt over boetes?
Dum de dum
pi_182318177
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 16:05 schreef Fe2O3 het volgende:
Weggestuurd impliceert niet een normaal einde dienstverband ...

Wat is er gebeurd dan dat je je zorgen maakt over boetes?
Zie zijn PoHi:
WGR / Fokking ellende
pi_182319483
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 16:46 schreef r_one het volgende:

[..]

Zie zijn PoHi:
WGR / Fokking ellende
Pareltje
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_182321344
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:34 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Zo, zonder spatie.

Wat zij BelHel toen je het daar even vroeg?
Denk je dat ik nog met die ondankbare uitbuiters in conclaaf ga?!
Niet doen
pi_182321357
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:35 schreef Mr.Ping het volgende:
Nog geen tijd gehad, of niet belangrijk genoeg.... je weet het niet.

Kan je ze niet bellen?
Nee, want als ik even kan wil ik niets meer met ze te maken hebben. Wil gewoon bevestigd krijgen dat het klaar is en daarna mijn laatste salarisstrook en vakantiegeld en uren. Verder jaaropgaaf volgend jaar, en daarna KLAAR.
Niet doen
pi_182321364
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Bel ze anders even.

Nooit!
Niet doen
pi_182321425
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 14:06 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft het payrollbedrijf t nog niet doorgekregen. Waarom heb je überhaupt contact met t payrollbedrijf? Of is t een uitzendbureau?

Nee, je krijgt geen boete.
Nee, je krijgt geen extra straf. Die heb je al gehad.

Maar e.e.a. hangt ook af van je arbeidscontract etc.
Payrollbedrijf heeft het goed gedaan. Altijd vriendelijk te woord gestaan, netjes uitbetaald gekregen etc. Vind het bijna jammer dat ik niet daar werkte :'(

Maar zie:

WGR / Fokking ellende

Daar staat uitgelegd wat ik bedoel met boetes. Ik vrees dat ze opzegging niet hebben gemeld, omdat ze OF willen doen voorkomen dat ik heb opgezegd (ik had contract van dat ik 8 maanden beschikbaar zou zijn getekend, uiteindelijk zijn dat er maar 6) OF ze wachten met melden omdat ze nog niet klaar met me zijn en boete gaan sturen.
Niet doen
pi_182321609
Kan totaal niet relaxen, nu ik niet weet waar ik aan toe ben...
Niet doen
pi_182321620
Hebben ze jou ontslag op papier aangegeven? Of alleen mondeling?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_182321761
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 19:55 schreef Bzzzzt het volgende:
Hebben ze jou ontslag op papier aangegeven? Of alleen mondeling?
TS wil niet geholpen worden joh die is hier alleen om even zijn dagboek vol te janken en verzint dan weer wat nieuws.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_182321794
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 19:55 schreef Bzzzzt het volgende:
Hebben ze jou ontslag op papier aangegeven? Of alleen mondeling?
Mondeling, dus gewoon "we nemen afscheid van je"
Niet doen
pi_182321800
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

TS wil niet geholpen worden joh die is hier alleen om even zijn dagboek vol te janken en verzint dan weer wat nieuws.
Ik verzin niets!
Niet doen
pi_182322111
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:08 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Mondeling, dus gewoon "we nemen afscheid van je"
Veel plezier op je werk morgen! Zolang jij het niet op papier hebt, ben jij ook njet werkloos.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_182322513
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:24 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]

Veel plezier op je werk morgen! Zolang jij het niet op papier hebt, ben jij ook njet werkloos.
Het opzeggen van een arbeidsovereenkomst kan op verschillende manieren: mondeling, per brief of fax, of per e-mail.

En ik hoef er ook niet meer heen. Puur Ellende werk.
Niet doen
pi_182324307
Ik zou ook morgen gewoon gaan anders kunnen ze het op werkweigering gooien. Heeft veel nare gevolgen. Ook voor toekomstige banen maar ook financieel.
Maar Kluun moet maar kijken wat hij doet. Succes Kluun, goed bezig. ^O^
pi_182324864
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:01 schreef praadje het volgende:
Ik zou ook morgen gewoon gaan anders kunnen ze het op werkweigering gooien. Heeft veel nare gevolgen. Ook voor toekomstige banen maar ook financieel.
Maar Kluun moet maar kijken wat hij doet. Succes Kluun, goed bezig. ^O^
:( :( :(

het is een lugubere organisatie. Heb gegoogled en er zijn vaak rechtszaken tegen ze geweest en gewonnen _O_ _O_ _O_

maar ik heb als bewijs een standaardmail met "tot ziens" gekregen en "geef je mening over hoe geweldig het bij ons was' :') niet ingevuld vanzelfsprekend.
Niet doen
pi_182324982
Kan niet geloven dat ik voor deze ellende topbaan bij Eneco en een baan als recruiter heb afgewezen :X

Wat een spijt heb ik nu!!! Ik was bang dat ik zou falen bij die banen, maar als dat gebeurde...dan had ik nu tenminste een vollere spaarrekening.

Ik ben Kluun, ik ben dom.
Niet doen
pi_182326373
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:29 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

:( :( :(

het is een lugubere organisatie. Heb gegoogled en er zijn vaak rechtszaken tegen ze geweest en gewonnen _O_ _O_ _O_

maar ik heb als bewijs een standaardmail met "tot ziens" gekregen en "geef je mening over hoe geweldig het bij ons was' :') niet ingevuld vanzelfsprekend.
Tot ziens is een verbastering van "tot wederziens". Hoort in het rijtje "Tot ziens - Doeg, Doei, Later, Aju. Het is dus geen vaarwel oid.
pi_182326390
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 23:48 schreef praadje het volgende:

[..]

Tot ziens is een verbastering van "tot wederziens". Hoort in het rijtje "Tot ziens - Doeg, Doei, Later, Aju. Het is dus geen vaarwel oid.
Edit, weten papa en mama Kluun het al? Woon je nog bij papa en mama Kluun?
pi_182326582
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:29 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik ben gister weggestuurd, maar ze hebben het nog niet aan hun payrollbedrijf doorgegeven:

Wij hebben van BelHel nog geen melding ontvangen dat zij jouw overeenkomst hebben opgezegd. Wanneer wij een reactie hebben ontvangen ontvang je van ons een bevestiging einde dienstverband.

Wat betekent dat?
Dat betekent dat je nog gewoon op de payroll staat! Niks zeggen, misschien vergeten ze je eraf te halen! Gratis geld!!!! _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182327198
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 23:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat betekent dat je nog gewoon op de payroll staat! Niks zeggen, misschien vergeten ze je eraf te halen! Gratis geld!!!! _O_
Natuurlijk moet ik nog op de payroll staan! Ik hoor nog salaris te krijgen volgende week. Heb 3 uurtjes gewerkt voordat ze me uit BelHel dumpte

En ik moet ook nog vakantie uren en geld uitbetaald krijgen.

Dus ik mag toch hopen dat ze me nog nergens afsmijten.
Niet doen
pi_182330386
ff tussendoor:

Een topbaan als recruiter lijkt me ook geen feest hoor. Is ook een kwestie van targets halen.

Tip: Trap ook niet in die Young Capital bullshit. (jij bent Young, hun verdienen kapitalen)

Succes Kluun!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_182344008
Nog steeds niets doorgegeven. Begin nu wel echt bang te worden...gaat een leuk weekend worden.

Had ik die baan bij Eneco nou maar niet afgewezen voor deze onbetrouwbare organisatie :'(

Nog iets, heb contract bekeken, die wordt elke 1ste van de maand met een maand verlengd, hoe the fok kan ik dan op een latere datum weggestuurd worden? Betwijfel dat mijn echte teamleider zoiets doms had gedaan.
Niet doen
pi_182351895
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:40 schreef Kluun1985 het volgende:
Nog iets, heb contract bekeken, die wordt elke 1ste van de maand met een maand verlengd, hoe the fok kan ik dan op een latere datum weggestuurd worden? Betwijfel dat mijn echte teamleider zoiets doms had gedaan.
Ik zou er een apart topic in WGR over openen ....

Oh nee wacht ...
pi_182351956
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:40 schreef Kluun1985 het volgende:
Nog steeds niets doorgegeven. Begin nu wel echt bang te worden...gaat een leuk weekend worden.

Had ik die baan bij Eneco nou maar niet afgewezen voor deze onbetrouwbare organisatie :'(

Onbetrouwbare organisatie,die hadden jou vanwege het disfunctioneren natuurlijk moeten promoveren naar een directie baan. :D
pi_182351972
Misschien doen ze het maandag. Verder ben jij fase A, dus allemaal verder gewoon.
.
pi_182352474
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:10 schreef Fer het volgende:
Misschien doen ze het maandag. Verder ben jij fase A, dus allemaal verder gewoon.
hoezo maandag pas :'( Ik wil nooit meer iets met ze te maken hebben :( :( :(
Niet doen
pi_182352493
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:56 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

hoezo maandag pas :'( Ik wil nooit meer iets met ze te maken hebben :( :( :(
Dat zal ongetwijfeld wederzijds zijn ^O^
pi_182352937
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 12:50 schreef Kluun1985 het volgende:
Zoals jullie bekend, ben ik werkloos geworden. Ik heb gedurende de 5 maanden dat ik bij BelHel heb gewerkt nooit vrij genomen, dus toch wat vakantie-uren over die uitbetaald moeten worden. Er staat het volgende op mijn laatste salarisstrook:

Vakantiegeld: Saldo: 340,77
Vakantie-uren bovenwettelijk: 11,77
Vakantie-uren wettelijk: 43,65

Wat ik me nu afvraag...krijg ik dat vakantiegeld bruto uitbetaald of netto? En klopt het dat er van de uitbetaalde vakantie-uren heel veel belasting afgaat? Iedereen zegt altijd dat het beter is om de uren op te nemen dan uit te laten betalen, opnemen krijg ik dus de kans niet voor, dus het wordt uitbetaald. Iemand enig idee hoeveel rijker ik na uitbetaling van het vakantiegeld en uren zal zijn? Ik verdiende (niet lachen :N ) 9,20 per uur :')
Wat je krijgt is het volgende:
Vakantiegeld volledig bruto: ¤ 340.77
Vakantieuren: 11.77+43.65= 55,42 uur
Laatste salaris: 9,20 * 55,42 * 1,08 (8% vakantiegeld) = ¤ 550,65

Totaal bruto: 340.77 + 550.65 = 891.42

Normaal wordt er bij een bruto netto berekening uitgegaan van een salaris over het hele jaar. De betaling bij ontslag wordt echter als extra uitkering belast. Op basis van je vakantiegeld kom je op een loon van 4200 bruto van juni t/m september, dus voor het gemak heb ik er 8000 van gemaakt vanaf januari.
Er is bij een dergelijk bedrag sprake van een marginale druk van 34,8% (de normale tarieven van belastingschijven werken niet vanwege je arbeidskorting).

Met andere woorden het gaat om een netto betaling van: ¤ 581.


Je geeft aan 5 maanden te hebben gewerkt, dus die 4200 zal je hele inkomen geweest zijn. Op basis van de 4200 euro is het eigenlijk simpel. Vanwege de heffingskorting die je gebruikt, zal je bruto bedrag gelijk zijn aan je netto bedrag en krijg je dus de volledige 891 uitbetaald.

Mochten de bedragen niet helemaal kloppen, dan kan je het hier narekenen: https://www.berekenhet.nl(...)g-extra-inkomen.html

[ Bericht 6% gewijzigd door snabbi op 06-10-2018 17:15:28 ]
pi_182353234
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:56 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

hoezo maandag pas :'( Ik wil nooit meer iets met ze te maken hebben :( :( :(
Zal hun boeie, hoeveel van die lemmingen huren ze in eigenlijk? Waarschijnlijk gaat er een groot bestand uit met gewerkte uren van alle lemmingen per week, met eventueel bericht erachter als iemand voorlopig niet terugkomt.
.
pi_182358601
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 15:43 schreef snabbi het volgende:

[..]

Wat je krijgt is het volgende:
Vakantiegeld volledig bruto: ¤ 340.77
Vakantieuren: 11.77+43.65= 55,42 uur
Laatste salaris: 9,20 * 55,42 * 1,08 (8% vakantiegeld) = ¤ 550,65

Totaal bruto: 340.77 + 550.65 = 891.42

Normaal wordt er bij een bruto netto berekening uitgegaan van een salaris over het hele jaar. De betaling bij ontslag wordt echter als extra uitkering belast. Op basis van je vakantiegeld kom je op een loon van 4200 bruto van juni t/m september, dus voor het gemak heb ik er 8000 van gemaakt vanaf januari.
Er is bij een dergelijk bedrag sprake van een marginale druk van 34,8% (de normale tarieven van belastingschijven werken niet vanwege je arbeidskorting).

Met andere woorden het gaat om een netto betaling van: ¤ 581.


Je geeft aan 5 maanden te hebben gewerkt, dus die 4200 zal je hele inkomen geweest zijn. Op basis van de 4200 euro is het eigenlijk simpel. Vanwege de heffingskorting die je gebruikt, zal je bruto bedrag gelijk zijn aan je netto bedrag en krijg je dus de volledige 891 uitbetaald.

Mochten de bedragen niet helemaal kloppen, dan kan je het hier narekenen: https://www.berekenhet.nl(...)g-extra-inkomen.html
Ja DAG! No way dat ik 891 euro krijg :D Ik werkte 24 uur per week.... |:( Ben benieuwd wat het echt wordt....17 oktober is de dag! Dus nog 1,5 week geduld.

Mocht ik rond de 500 krijgen, koop ik een nieuwe laptop. Mocht ik 891 krijgen, koop ik een laptop en telefoon :@
Niet doen
pi_182358631
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 16:14 schreef Fer het volgende:

[..]

Zal hun boeie, hoeveel van die lemmingen huren ze in eigenlijk? Waarschijnlijk gaat er een groot bestand uit met gewerkte uren van alle lemmingen per week, met eventueel bericht erachter als iemand voorlopig niet terugkomt.
Ze nemen elke 1 of 2 maanden ongeveer 16 nieuwe aan. Helft ervan rent weg, 1 of 2 worden weggestuurd, dus moeten ze weer nieuwe zoeken.
Niet doen
pi_182361112
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:07 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Ja DAG! No way dat ik 891 euro krijg :D Ik werkte 24 uur per week.... |:( Ben benieuwd wat het echt wordt....17 oktober is de dag! Dus nog 1,5 week geduld.

Mocht ik rond de 500 krijgen, koop ik een nieuwe laptop. Mocht ik 891 krijgen, koop ik een laptop en telefoon :@
De grootste catch is je werkelijke aantal verlofuren. Zo kan je je wellicht verkijken op je werkelijke saldo verlofuren ten opzichte van het verlof over een heel jaar genomen. In het laatste geval heb je dus niet een heel jaar gewerkt en ook niet een heel jaar verlof opgebouwd. Dan zou je vakantieuren lager zijn en ook de daadwerkelijke uitkering.

Verder zijn er veel bedrijven die niet direct de uitkering doen na uitdienst/ontslag maar eerst een maand wachten. Bijvoorbeeld vanwege dingen die nog ingeleverd moeten worden.

[ Bericht 16% gewijzigd door snabbi op 07-10-2018 00:12:16 ]
pi_182368701
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:04 schreef snabbi het volgende:

[..]

De grootste catch is je werkelijke aantal verlofuren. Zo kan je je wellicht verkijken op je werkelijke saldo verlofuren ten opzichte van het verlof over een heel jaar genomen. In het laatste geval heb je dus niet een heel jaar gewerkt en ook niet een heel jaar verlof opgebouwd. Dan zou je vakantieuren lager zijn en ook de daadwerkelijke uitkering.

Verder zijn er veel bedrijven die niet direct de uitkering doen na uitdienst/ontslag maar eerst een maand wachten. Bijvoorbeeld vanwege dingen die nog ingeleverd moeten worden.
Ik heb idd maar 4 maanden gewerkt, maar saldo verlofuren klopt wel. Ze wouden idd 6 weken wachten. Ik heb verzocht eerder de eindafrekening te krijgen. Dat is dus over 1,5 week...
Niet doen
pi_182368793
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 12:22 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Ik heb idd maar 4 maanden gewerkt, maar saldo verlofuren klopt wel. Ze wouden idd 6 weken wachten. Ik heb verzocht eerder de eindafrekening te krijgen. Dat is dus over 1,5 week...
pi_182373935
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 12:29 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Thanx, voel me idd al een beetje beter. Een beetje maar... Gaat een spannende week worden.

Hoeveel geld krijg ik nog deze en volgende week?
Wordt de opzegging wel doorgegeven aan payroll?
Boete?


En nog een leuke heb vorig jaar van mei tot december bij andere BelHel gewerkt. Krijg gisteren doodleuk iets over een arbeidsongeschiktheidspensioen van de Amerfoortse? Say whut? Precies. Ze beweren in hun overzicht dat mijn werkgever nog die van vorig jaar is. Bizar. Krijg ik boete als ze erachter komen dat zij mijn werkgever niet meer zijn?
Niet doen
pi_182388961
Nog steeds is de opzegging niet doorgegeven en mijn gewerkte uren van vorige week ook niet! Dit gaat een strijd worden zoals ik al dacht :'( Zo geen zin in :'( :'( :'(
Niet doen
pi_182389007


[ Bericht 100% gewijzigd door Armani XL op 08-10-2018 13:14:44 (Reageer gewoon niet) ]
pi_182389100
Mijn angst zit hem erin: Waarom geven ze niet door dat ze opgezegd hebben? Zijn ze van plan andere stappen tegen mij te ondernemen? Bovendien besef ik me net: Wat als ik niet bij mijn ouders woonde? Dan had ik een uitkering nodig! Die krijg je niet als je zelf opzegt! Die krijg je als je werkgever opzegt! Belachelijk dit!

[ Bericht 44% gewijzigd door Armani XL op 08-10-2018 13:14:55 ]
Niet doen
pi_182390167
Yaaas!!!! Uren zijn nu doorgegeven!!! Reiskosten eveneens verwerkt! Nu is het wachten op bevestiging opzegging zodat ik mijn vakantiegeld en uren kan innen. En daarna zou ik eindelijk rustig adem moeten kunnen halen ;)

eeeh ja, verwacht nog steeds dat er een boete komt of dat ze gaan doen alsof ik de opzeggende partij ben. Vreselijke organisatie. Nooit meer! Kluun gaat zodra deze ellende voorbij is iets beters zoeken :(
Niet doen
pi_182390316
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:47 schreef Kluun1985 het volgende:
Kluun gaat zodra deze ellende voorbij is iets beters zoeken :(
Dan pas?
pi_182390349
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:57 schreef r_one het volgende:

[..]

Dan pas?
gaat het zolang duren :X
Niet doen
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 14:02:32 #51
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_182390413
quote:
3s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:02 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Wat hij bedoeld is dat niets je tegenhoud om nu al actie te ondernemen en wat beters te zoeken.
wat dachten jullie van stress en angst dat ik een boete krijg :'(
Niet doen
pi_182390421
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:03 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

wat dachten jullie van stress en angst dat ik een boete krijg :'(
Vrij weinig. Wat denk jij ervan dan?
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 14:04:33 #54
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 14:05:23 #55
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_182390436
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:03 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

wat dachten jullie van stress en angst dat ik een boete krijg :'(
Heb je strafbare feiten gepleegd? Anders zal het met de boete wel meevallen.
En wellicht kan het vinden van nieuw werk juist weer de nodige rust geven ^O^
pi_182390506
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:05 schreef noodgang het volgende:

[..]

Heb je strafbare feiten gepleegd? Anders zal het met de boete wel meevallen.
En wellicht kan het vinden van nieuw werk juist weer de nodige rust geven ^O^
Nee, natuurlijk niet :X maar ik ben van nature een angstig persoon. Wil gewoon mijn laatste salaris netjes binnenkrijgen en bevestiging dat het contract is opgezegd en mijn vakantiegeld en uren uitbetaald krijgen. Verder niets over boetes horen en dan ben ik weer rustig.
Niet doen
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 14:12:26 #57
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_182390577
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:09 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet :X maar ik ben van nature een angstig persoon. Wil gewoon mijn laatste salaris netjes binnenkrijgen en bevestiging dat het contract is opgezegd en mijn vakantiegeld en uren uitbetaald krijgen. Verder niets over boetes horen en dan ben ik weer rustig.
Ik ben er vrij zeker van dat je gewoon je salaris waar je recht op hebt krijgt, inclusief vakantiegeld/dagen ^O^
pi_182392615
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:47 schreef Kluun1985 het volgende:
Yaaas!!!! Uren zijn nu doorgegeven!!! Reiskosten eveneens verwerkt! Nu is het wachten op bevestiging opzegging zodat ik mijn vakantiegeld en uren kan innen. En daarna zou ik eindelijk rustig adem moeten kunnen halen ;)

eeeh ja, verwacht nog steeds dat er een boete komt of dat ze gaan doen alsof ik de opzeggende partij ben. Vreselijke organisatie. Nooit meer! Kluun gaat zodra deze ellende voorbij is iets beters zoeken :(
Told u so, die gasten vieren gewoon weekend, zoals de rest van Nederland.

Verder vraag ik mij serieus af waarom ze je zouden naaien? Dat kost alleen maar tijd en overweer gezeur en gemail.

Die vragen hooguit om een blikje nieuwe bel-lemmingen.
.
pi_182393605
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:54 schreef Fer het volgende:

[..]

Told u so, die gasten vieren gewoon weekend, zoals de rest van Nederland.

Verder vraag ik mij serieus af waarom ze je zouden naaien? Dat kost alleen maar tijd en overweer gezeur en gemail.

Die vragen hooguit om een blikje nieuwe bel-lemmingen.
Bijna 5 uur en nog steeds geen bevestiging van de opzegging. Ik ben toch best bang, want waarom wachten ze er zo lang mee? Ik kan maar aan 2 scenario's denken:

-Of ze willen nog iets doen met een boete
-Of ze doen alsof ik heb opgezegd, dat is ook prima natuurlijk, maar vraag me af of daar gevolgen aan kleven... :X en nee, ik ben te laf om contract en cao en verklaringen nog eens na te lezen.
-Krijg ik nu wel een eindafrekening als ze nalaten om welke reden dan ook de opzegging aan hun payroll bedrijf door te geven?

:'( :'( :'(
Niet doen
pi_182394032
Wel dat was het dan mensen :'( :'( :'( :'( :'(

Net even met het hoofd van de payrollbedrijf gesproken :'(

Ik: Wanneer ik bevestiging?
Hoofd: We hebben nog niets gehoord van BelHel. We hebben ze gemaild, maar ze hebben nog niet gereageerd.
Ik: Dacht dat dit direct gaat?
Hoofd: BelHel verlengt het contract niet, dan zouden we direct een melding moeten krijgen. Soms kan het wel even duren.

:X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X

Dat is niet waar! Ben eruit gegooid!!! Alleen durfde ik dat niet te zeggen. Normaal horen ze dus wel direct dat BelHel stopt met een werknemer, maar nu dus niet. Boete :'( :X Ik ben bang! :'(

Ik: Is goed, wacht het af.

:'( :'( :'( Dat was het dan, weg rust, weg ontspanning, weg nieuw begin :'(
Niet doen
pi_182395340
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:57 schreef Kluun1985 het volgende:
Wel dat was het dan mensen :'( :'( :'( :'( :'(

Net even met het hoofd van de payrollbedrijf gesproken :'(

Ik: Wanneer ik bevestiging?
Hoofd: We hebben nog niets gehoord van BelHel. We hebben ze gemaild, maar ze hebben nog niet gereageerd.
Ik: Dacht dat dit direct gaat?
Hoofd: BelHel verlengt het contract niet, dan zouden we direct een melding moeten krijgen. Soms kan het wel even duren.

:X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X

Dat is niet waar! Ben eruit gegooid!!! Alleen durfde ik dat niet te zeggen. Normaal horen ze dus wel direct dat BelHel stopt met een werknemer, maar nu dus niet. Boete :'( :X Ik ben bang! :'(

Ik: Is goed, wacht het af.

:'( :'( :'( Dat was het dan, weg rust, weg ontspanning, weg nieuw begin :'(
Stop eens met je drama.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182395443
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Stop eens met je drama.
drama? Leuk zeg 750 euro boete :D

Lijkt die reactie je meer geplaatst?
Niet doen
pi_182395548
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:11 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

drama? Leuk zeg 750 euro boete :D

Lijkt die reactie je meer geplaatst?
Als het 450 euro was, dan was het fantastisch.

Je gedraagt je als een kind. Niet alleen in dit topic maar in je hele pohi. Doe gewoon normaal.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182395660
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als het 450 euro was, dan was het fantastisch.

Je gedraagt je als een kind. Niet alleen in dit topic maar in je hele pohi. Doe gewoon normaal.
al is het 100 euro is het een drama!!! :(

:( :( :(
Niet doen
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:25:08 #65
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_182396871
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:22 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

al is het 100 euro is het een drama!!! :(

:( :( :(
Jezus wat ben jij een klein kind. Grow a pair zou ik zeggen
pi_182397389
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:25 schreef Kluun1985 het volgende:
En nog een leuke heb vorig jaar van mei tot december bij andere BelHel gewerkt.
Dat je het daar zolang hebt volgehouden :o
Moest je daar geen dombo's te woord staan en 'veel praten'? :?
pi_182398659
Het is wachten op de gefrustreerde post van de payroll-dienstverlenende medewerker van BelHel. Het is zo overtrokken gedoe dat het bijna kneuterig wordt.
pi_182399448
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:32 schreef snabbi het volgende:
Het is wachten op de gefrustreerde post van de payroll-dienstverlenende medewerker van BelHel. Het is zo overtrokken gedoe dat het bijna kneuterig wordt.
Klopt! Ik begrijp er geen hout van.

1. Zij ontslaan mij
2. Zij zeggen dat ze het gaan doorgeven aan Payroll
3. We zijn week verder en nog niets doorgegeven
4. Payroll mailt de fraudeurs voor mij, maar krijgt geen reactie.

Lijkt me logisch dat ik verontrust ben. Dat zou jij ook zijn.
Niet doen
pi_182399787
Je moet je niet zo druk maken. Je hebt gefaald. Zij hebben afscheid van je genomen. Denk je mi serieus dat ze van iedereen afzonderlijk een melding gaan doen bij Timing? Webhelp doet gewoon eens per zoveel tijd een uitdienst melding voor alle gestopte werknemers. Als ze dat voor iedereen afzonderlijk doen zijn ze uren bezig die ze beter kunnen besteden
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_182401249
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:17 schreef JJdJ1984 het volgende:
Je moet je niet zo druk maken. Je hebt gefaald. Zij hebben afscheid van je genomen. Denk je mi serieus dat ze van iedereen afzonderlijk een melding gaan doen bij Timing? Webhelp doet gewoon eens per zoveel tijd een uitdienst melding voor alle gestopte werknemers. Als ze dat voor iedereen afzonderlijk doen zijn ze uren bezig die ze beter kunnen besteden
Wow dit kan nog een staartje gaan krijgen...

Lees net dit op een juridische site:

Tip: Krijg je niets op papier en moet je wel vertrekken van je werkplek? Neem dan direct contact op met een juridisch adviseur en blijf vooral op je werk.

:{ Dit hoorde ze gewoon tijdig door te geven. Zonder schriftelijke bevestiging kan ik van werkweigering beschuldigd worden! Boete

:X

En idd! Goed ik heb geen uitkering nodig, en heb sowieso geen recht op WW, bij ontslag en minder dan 6 maanden! Maar stel dat ik er wel recht op had of bijstand wil aanvragen! Dan kan dit toch niet? Ik moet zsm een bevestiging hebbben!
Niet doen
pi_182401307
Zoek eens een goede begeleider of therapeut. Gaat je een hoop stress schelen.
pi_182401498
Bewindvoering lijkt me ook wel goed voor je. Hoef je je niet meer zo druk te maken
pi_182401544
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:29 schreef Kluun1985 het volgende:

maar ik heb als bewijs een standaardmail met "tot ziens" gekregen en "geef je mening over hoe geweldig het bij ons was' :') niet ingevuld vanzelfsprekend.
Dat is toch schriftelijk?
.
pi_182401590
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:34 schreef Fer het volgende:

[..]

Dat is toch schriftelijk?
het is wel bewijs idd....weet niet of het juridisch standhoudt...
Niet doen
pi_182404297
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:01 schreef praadje het volgende:
Ik zou ook morgen gewoon gaan anders kunnen ze het op werkweigering gooien. Heeft veel nare gevolgen. Ook voor toekomstige banen maar ook financieel.
Maar Kluun moet maar kijken wat hij doet. Succes Kluun, goed bezig. ^O^
Zeg nu niet dat je dat niet wist sukkel. Dat heb ik je op de dag dat je weggestuurd werd al verteld. Maar ja, jij koos ervoor mijn post bewust te negeren.
pi_182404315
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 23:48 schreef praadje het volgende:

[..]

Tot ziens is een verbastering van "tot wederziens". Hoort in het rijtje "Tot ziens - Doeg, Doei, Later, Aju. Het is dus geen vaarwel oid.
En ik heb je ook nog eens uitgelegd hoe je "tot ziens" moest interpreteren. Maar ook die post negeerde je stelselmatig.

Ik begin bijna te hopen dat je een boete krijgt.
pi_182404377
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 09:39 schreef Het_Bokje het volgende:
ff tussendoor:

Een topbaan als recruiter lijkt me ook geen feest hoor. Is ook een kwestie van targets halen.

Tip: Trap ook niet in die Young Capital bullshit. (jij bent Young, hun verdienen kapitalen)

Succes Kluun!
Ik geloof niet dat Kluun voor dat soort banen in aanmerking komt ondanks dat hij een topfunctie bij Eneco heeft afgeslagen voor Belhel. Al moet je natuurlijk wel in Kluuns pespectief zien wat een topfunctie is.
pi_182404782
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:59 schreef praadje het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat Kluun voor dat soort banen in aanmerking komt ondanks dat hij een topfunctie bij Eneco heeft afgeslagen voor Belhel. Al moet je natuurlijk wel in Kluuns pespectief zien wat een topfunctie is.
Spijt!!! Eeuwig als die BelHel mij niet met rust laat. Eneco, zou ook nog mooi salaris van 14 euro per uur krijgen :'( :'( :'( maar ik was te lui en wou geen moeite doen, koos dus voor een belbaantje van 9,20. Ja, ik ben dom.
Niet doen
  Moderator dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:47:59 #79
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_182405760
Topic gesloten.

Beste advies aan TS is om uit z'n slachtofferrol te kruipen, het leven bij de ballen te grijpen en nieuwe kansen aan te pakken (eventueel met assistentie van professionals).

[ Bericht 86% gewijzigd door Armani XL op 09-10-2018 11:31:50 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')