abonnement Unibet Coolblue
pi_182311287
Gestruikeld over hoofddoek.

Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)ikeld-over-hoofddoek
quote:
Vijftien jaar gaf oud-Shell-directeur Dominic Boot (78) Nederlandse les aan immigranten in de Haagse Schilderswijk. Tot ’meester Boot’ niet langer welkom was in het buurtcentrum. Een groepje moslima’s wilde geen man als leraar. „Zo worden ze nooit Nederlander.” Nu geeft hij privéles.
quote:
Week in, week uit fietste de oud-manager – hij was onder meer gestationeerd in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Singapore – op dinsdagmiddagen tegen een uur of vijf naar De Mussen om daar aan immigranten Nederlandse les te geven. Vanaf 2001, vijftien jaar lang: „Door weer en wind.”

quote:
Die strenggelovige moslima’s, de ’buurtmoeders’, zorgden er uiteindelijk voor, vertelt Boot, dat hij na vijftien jaar moest vertrekken. Ze wilden, na een lang verblijf in ons land, ook Nederlands leren. „Heel goed”, zegt Boot. „Ze konden zo aanschuiven in mijn klasje.” De moslima’s accepteerden echter geen man als leraar.
----------------------------------------------------------------------------------------
En nu hebben ze een vrouw die op loon-basis Nederlands geeft.... (Nouja loon... subsidie!)
pi_182311327
Haaa :')
  donderdag 4 oktober 2018 @ 09:56:36 #3
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_182311335
Ook een pareltje:

quote:
Wat Boot ook meemaakte: dat een meisje van 8 hem vroeg ’wat’ hij was. „Marokkaan, Berber, Somaliër, Turk? Dat ik Nederlander was, kwam niet in haar op.” En de twee moslimjongetjes die hem verzekerden: „Als wij hier straks de baas zijn, gaan al jullie koppen eraf.”
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_182311340
Is dat niet discriminatie?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 oktober 2018 @ 09:57:42 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182311350
Klinkt als een prima man.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182311363
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
Is dat niet discriminatie?
Weggegaan en opgerot
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 4 oktober 2018 @ 09:58:56 #7
74056 crew  ToT
pi_182311371
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:56 schreef MissGiraffe het volgende:
Ook een pareltje:

[..]

_O- Zo dan!

Maar we hebben echt geen probleem met de groeiende islam hier hoor! :')

"Ja maar het is maar een kind dat het zegt".
Right, alleen krijg je dit soort berichten steeds meer en meer en meer.
pi_182311399
quote:
En de twee moslimjongetjes die hem verzekerden: „Als wij hier straks de baas zijn, gaan al jullie koppen eraf.”
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik deze opmerking te horen heb gekregen van dat volk zat ik jaren geleden al in Australië te rentenieren. :')

Somt maar weer eens op hoe ze worden opgevoed en ze aankijken tegen Nederland en hun inwoners.
pi_182311412
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:58 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Zo dan!

Maar we hebben echt geen probleem met de groeiende islam hier hoor! :')

"Ja maar het is maar een kind dat het zegt".
Right, alleen krijg je dit soort berichten steeds meer en meer en meer.
Het is een klein gedeelte die zich radicaal uit, maar ik ben ervan overtuigd dat de overgrote meerderheid dit soort gedachten heeft. Ze staan te ver af van Nederland en hun inwoners. Dit hoor ik al 30 jaar, werd gewoon geroepen op school en in de klas tegen leraren of klasgenoten. Maar ja ze worden teveel beschermd, want mensen die hier vraagtekens bij plaatsen zijn het grote probleem aldus het gedeelte van de samenleving die iedereen in Nederland gijzelt met hun politiek correcte opvattingen.
pi_182311414
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:58 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Zo dan!

Maar we hebben echt geen probleem met de groeiende islam hier hoor! :')

"Ja maar het is maar een kind dat het zegt".
Right, alleen krijg je dit soort berichten steeds meer en meer en meer.
Dit hoorde ik 30 jaar geleden al op school. Ga je je toch afvragen hoe die lui opgevoed worden en hoezo...
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:04:31 #11
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_182311417
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik deze opmerking te horen heb gekregen van dat volk zat ik jaren geleden al in Australië te rentenieren. :')

Somt maar weer eens op hoe ze worden opgevoed en ze aankijken tegen Nederland en hun inwoners.
Tuurlijk jonge. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:05:06 #12
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_182311424
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:04 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Dit hoorde ik 30 jaar geleden al op school. Ga je je toch afvragen hoe die lui opgevoed worden en hoezo...
Papa zit de hele dag in het Turkse theethuis en mama heeft niks te vertellen.
pi_182311440
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Tuurlijk jonge. :')
Ah hier hebben we er weer één, iemand die blijkbaar meer weet van mijn jeugd dan de ikzelf. Toch de persoon die het werkelijk heeft meegemaakt. :')

Ik vraag mij af waar jij in de klas gezeten had bij mij, naast mij zich ook afvragende hoe mensen zo radicaal konden zijn, of tussen die gasten ook zulke uitspraken doen.
pi_182311443
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:56 schreef MissGiraffe het volgende:
Ook een pareltje:

[..]

Herkenbaar. Dat is de gedachtegang van veel van dat volk.

"Kanker Hollander!" is ook een bekende uitspraak als je die pleurisventjes op straat tegen komt.

Laat maar weer zien hoe primitief en onwetend die kinderen opgevoed worden.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:10:41 #15
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182311478
De beste man heeft wel een vrij beperkt beeld van 'Nederlander'. Dus als ik kritisch ben naar boegbeelden uit de Nederlandse geschiedenis hoor ik er al niet meer bij?

Overigens zou ik persoonlijk ook geen les willen van een oud-directeur van een bedrijf dat flink bijdraagt aan de instabiliteit waarvoor ik gevlucht ben. Toegegeven, dat is nogal wat anders dan 'iel, jij bent een man, blijf uit mijn buurt'.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:13:04 #16
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_182311512
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:07 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ah hier hebben we er weer één, iemand die blijkbaar meer weet van mijn jeugd dan de ikzelf. Toch de persoon die het werkelijk heeft meegemaakt. :')

Ik vraag mij af waar jij in de klas gezeten had bij mij, naast mij zich ook afvragende hoe mensen zo radicaal konden zijn, of tussen die gasten ook zulke uitspraken doen.
Je verzonnen persoonlijke anekdotes bewijzen natuurlijk helemaal niks.

Als ik een cent kreeg voor elke keer dat iemand zij dat ze zo dankbaar zijn dat ze hier mogen wonen en er alles aan willen doen om alles terug te geven aan dit land, had ik op mijn 2e al kunnen rentenieren in hartje Manhattan. Dus dat zet die paar keer dat jij voor rotte vis bent uitgemaakt toch maar weer in schril contrast. :)
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_182311546
quote:
Boot constateert een heel andere ontwikkeling: het onderlinge wantrouwen neemt in Nederland toe. „Ik begrijp het ook wel: zodra die jongelui uit de Schilderswijk hun naam of postcode opgeven, hebben ze al een achterstand. Maar je hóeft niet in die cirkel te blijven hangen. Hindoestanen en Chinezen zijn vaak wél succesvol. Dan moet het met de moslims toch ook goed kunnen komen?”
Ik denk dat hij nu wakker is geworden en die mooie droom bleek een nachtmerrie te zijn!
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:16:27 #18
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_182311555
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:10 schreef PiyeReloaded het volgende:
De beste man heeft wel een vrij beperkt beeld van 'Nederlander'. Dus als ik kritisch ben naar boegbeelden uit de Nederlandse geschiedenis hoor ik er al niet meer bij?

Overigens zou ik persoonlijk ook geen les willen van een oud-directeur van een bedrijf dat flink bijdraagt aan de instabiliteit waarvoor ik gevlucht ben. Toegegeven, dat is nogal wat anders dan 'iel, jij bent een man, blijf uit mijn buurt'.
Even meegaan met je 'logica' :') als iemand vlucht voor 'instabiliteit in het land van herkomst veroorzaakt door Shell', waarom je dan vestigen in het land waar Shell is opgericht en zijn hoofdkwartier nog altijd heeft? :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:19:37 #19
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182311593
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:16 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Even meegaan met je 'logica' :') als iemand vlucht voor 'instabiliteit in het land van herkomst veroorzaakt door Shell', waarom je dan vestigen in het land waar Shell is opgericht en zijn hoofdkwartier nog altijd heeft? :')
Omdat het mooie van bedrijven als Shell is dat de klappen doorgaans lekker ergens anders vallen. Bovendien stel ik het nu zo, maar mensen die vluchten zijn natuurlijk doorgaans niet zo bezig met de achterliggende problemen, met uitzondering van het (rijkere) hoogopgeleide deel voor wie het in hun vakgebied valt.
pi_182311621
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je verzonnen persoonlijke anekdotes bewijzen natuurlijk helemaal niks.

Als ik een cent kreeg voor elke keer dat iemand zij dat ze zo dankbaar zijn dat ze hier mogen wonen en er alles aan willen doen om alles terug te geven aan dit land, had ik op mijn 2e al kunnen rentenieren in hartje Manhattan. Dus dat zet die paar keer dat jij voor rotte vis bent uitgemaakt toch maar weer in schril contrast. :)
Dat is ook verzonnen. Of een miljoen keer gezegd door dezelfde persoon. Zelf hoor ik ook veel vaker disrespect dan dankbaarheid...
pi_182311625
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je verzonnen persoonlijke anekdotes bewijzen natuurlijk helemaal niks.

Als ik een cent kreeg voor elke keer dat iemand zij dat ze zo dankbaar zijn dat ze hier mogen wonen en er alles aan willen doen om alles terug te geven aan dit land, had ik op mijn 2e al kunnen rentenieren in hartje Manhattan. Dus dat zet die paar keer dat jij voor rotte vis bent uitgemaakt toch maar weer in schril contrast. :)
En zie daar het probleem, mijn werkelijkheid is verzonnen in jouw ogen. Zolang je dat blijft geloven wordt er nooit iets opgelost. Ik ben natuurlijk geboren als racist met een afkeer voor bepaalde groepen mensen, daar is ook helemaal niets aan vooraf gegaan. :')

Apart dat toch veel mensen in Nederland en Europa dezelfde verzonnen verhalen hebben. ReplaR in dit topic heeft ook al dezelfde fantasie als mij zeker.

Daarbij heb ik werkelijk nog nooit gehoord van een allochtoon dat ze dankbaar zijn om in dit land te verblijven, ja als je de propaganda in de media niet meetelt die alleen maar aandacht kunnen geven aan dit soort verhalen zodra een asielzoeker roept dat hij blij is hier te zijn. En ik ben opgegroeid in een allochtonen buurt.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:22:12 #22
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_182311626
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Als ik een cent kreeg voor elke keer dat iemand zij dat ze zo dankbaar zijn dat ze hier mogen wonen en er alles aan willen doen om alles terug te geven aan dit land
Ja dat klinkt wel erg geloofwaardig _O-
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:22:25 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182311628
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:10 schreef PiyeReloaded het volgende:
De beste man heeft wel een vrij beperkt beeld van 'Nederlander'. Dus als ik kritisch ben naar boegbeelden uit de Nederlandse geschiedenis hoor ik er al niet meer bij?

Ja, dat vond ik ook nogal typische opvattingen van deze man.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:22:28 #24
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_182311629
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:19 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Omdat het mooie van bedrijven als Shell is dat de klappen doorgaans lekker ergens anders vallen. Bovendien stel ik het nu zo, maar mensen die vluchten zijn natuurlijk doorgaans niet zo bezig met de achterliggende problemen, met uitzondering van het (rijkere) hoogopgeleide deel voor wie het in hun vakgebied valt.
Het ging hier overigens om Turkse en Marokkaanse vrouwen, wat heeft Shell er eigenlijk mee te maken dat deze vrouwen geen les wilden van meneer Boot? Die vrouwen zijn in de jaren 60/70/80 hier gekomen omdat Shell dingen deed in Marokko en Turkije? 8)7
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:22:56 #25
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_182311643
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:10 schreef PiyeReloaded het volgende:
De beste man heeft wel een vrij beperkt beeld van 'Nederlander'. Dus als ik kritisch ben naar boegbeelden uit de Nederlandse geschiedenis hoor ik er al niet meer bij?

Overigens zou ik persoonlijk ook geen les willen van een oud-directeur van een bedrijf dat flink bijdraagt aan de instabiliteit waarvoor ik gevlucht ben. Toegegeven, dat is nogal wat anders dan 'iel, jij bent een man, blijf uit mijn buurt'.
Hahahahaha denken dat dat gedrag van dat schorem hier iets mee te maken heeft _O_ _O- Wat een typerende SJW-uitleg. Het is gewoon uitschot dat neerkijkt op Nederlanders die niet buigen voor hun achterlijke cultuur en religie.

Daarmee zeg ik overigens niet dat alle buitenlanders zo zijn, ik studeerde in Brussel en daar zat ik tussen de buitenlanders. Wel de slimme en geciviliseerde natuurlijk, die gewoon Nederlands en Frans konden spreken, geen hopeloze gevallen uit de Schilderswijk.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')