abonnement Unibet Coolblue
pi_182303116
Stel, je gaat bij de luchtmobiele brigade en je fixt de opleiding, mag je dan zelf kiezen of je bij 11, 12 of 13e regiment gaat komen na de opleiding?
En is het ook zo bij de pantserinfanterie, dat je mag kiezen of je bij de limburgse jagers gaat of die andere (43 gemechaniseerde brigade volgens mij)?
pi_182368411
Hoi.

Je kunt daar een verzoek toe indienen maar dan moet je wel een goede reden hebben zover ik weet, meestal beslist de staf. Kan zijn dat het met de leegstand van nu anders is.

Je vergist je overigens wel in de onderdelen, de limburgse jagers ( het 42e ) is onderdeel van de 13 lichte brigade. In het 13e zit onder andere ook het 17e (Prinses Irene).
Het 43 is een brigade, met daarin bijvoorbeeld het 44e (Johan Friso) en het 45e (Oranje).

Toen ik paraat ging bij de Natres mocht ik alleen de compagnie kiezen.
Ik mocht niet het peloton kiezen.
pi_182369759
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 11:56 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Hoi.

Je kunt daar een verzoek toe indienen maar dan moet je wel een goede reden hebben zover ik weet, meestal beslist de staf. Kan zijn dat het met de leegstand van nu anders is.

Je vergist je overigens wel in de onderdelen, de limburgse jagers ( het 42e ) is onderdeel van de 13 lichte brigade. In het 13e zit onder andere ook het 17e (Prinses Irene).
Het 43 is een brigade, met daarin bijvoorbeeld het 44e (Johan Friso) en het 45e (Oranje).

Toen ik paraat ging bij de Natres mocht ik alleen de compagnie kiezen.
Ik mocht niet het peloton kiezen.
Oke, dan weet ik dat , bedankt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')