abonnement Unibet Coolblue
pi_182290186
Er moet een aftimmering gemaakt worden (doorzichtig blauw in tekening) voor een doorvoer van een enkelwandig schoorsteen kanaal onder tegen een breedplaatvloer. Had bedacht om nobranda (promatec, fermacel) te nemen en dat onder 45 graden te zagen en met kit in elkaar te plakken.
Maar ik denk weer te moeilijk vermoed ik. Simplistischer om van plex een bakje te maken en dat aan de binnenzijde te bekleden met gips. Uiteindelijk met kit tegen het plafond aan.

Wie heeft dit vaker bij de hand gehad en heeft advies.

Jeroentje.
pi_182290314
Heb ooit op m'n zolder een omtimmering voor de houtkachel afvoer gemaakt, van nobranda plaat; met geperforeerd hoekpofiel als dragermateriaal (binnen in de koker). Je ziet dan alleen de schroeven aan de buitenzijde .



Edit, nog makkelijker is om met resten metal studs te werken: je plaatst een zijde tegen het plafond, bak ertegen en via de zijkanten met gipsplaatschroeven, monteren. Die schroeven draaien een paar mm het materiaal in, en je kan het prima afwerken

[ Bericht 22% gewijzigd door blomke op 03-10-2018 14:00:49 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_182296683

Waarom niet gewoon superisol pakken.
Schroef je zo in mekaar.
pi_182303437
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 17:02 schreef Legwieh het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet gewoon superisol pakken.
Schroef je zo in mekaar.
Ziet er goed uit. Even gekeken op webshops in Nederland en lijkt een Belgisch product. Dus een nu op zoek naar een gelijk product in Nederland en dan liefst met een mooi afwerking zodat er niets verder hoeft te gebeuren als in elkaar lijmen. Dat zou het mooiste zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door jpajs op 03-10-2018 21:43:22 ]
Jeroentje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')