abonnement Unibet Coolblue
pi_182310008
Dit is gewoon het niveau van PSV. Niet al te hoge pieken, maar ook geen diepe dalen. Met die consistentie word je wel kampioen, maar is het lastiger in Europa potten te breken.
pi_182310147
Rosario die weet dat hij op het hoogste Europees niveau kan scoren, dit zijn hele belangrijke wedstrijden voor jonge spelers.

We staren ons misschien wat te veel blind op dat PSV nu niet mee kan met de grote clubs, maar als deze ontwikkeling zich een beetje doorzet, met veel eigen jeugd aangevuld met Zuid-Midden-Amerikaanse toppers, kan PSV dat dan over een jaar of 5 wel?

Na de gloriejaren onder Hiddink heeft PSV vooral erg angstig gespeeld, en nu met van Bommel zie je toch een heel zelfbewust PSV. Ik zie toch vooral pluspuntjes.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182310178
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 07:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit is gewoon het niveau van PSV. Niet al te hoge pieken, maar ook geen diepe dalen. Met die consistentie word je wel kampioen, maar is het lastiger in Europa potten te breken.
Ach kom op zeg. Als die scheids normaal had gedaan had je waarschijnlijk gewonnen en was PSV ineens helemaal top, deed Nederland weer helemaal mee in de CL, enz.

Waan van de dag.

PSV speelde gewoon goed tegen een goede tegenstander die ook een goede dag had en PSV was simpelweg heel ongelukkig in de wedstrijd. En dat heeft het verschil gemaakt.

PSV en Ajax zijn simpelweg weer subtop in Europa. Daar mogen we al enorm blij mee zijn. Ajax heeft een geweldige loting en het geluk Bayern te treffen in een enorme vormcrisis. PSV een enorme kutloting en dan zit het ook nog tegen op de cruciale momenten. Daar zit het verschil.

En misschien kun je nog beter door in de EL. En ook dan moet je keer op keer net in goede doen zijn en moet het een beetje meezitten, net zoals twee jaar terug met Ajax. Dat is zoals het is voor de subtop.
pi_182310182
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:06 schreef Lyrebird het volgende:
Rosario die weet dat hij op het hoogste Europees niveau kan scoren, dit zijn hele belangrijke wedstrijden voor jonge spelers.

We staren ons misschien wat te veel blind op dat PSV nu niet mee kan met de grote clubs, maar als deze ontwikkeling zich een beetje doorzet, met veel eigen jeugd aangevuld met Zuid-Midden-Amerikaanse toppers, kan PSV dat dan over een jaar of 5 wel?

Na de gloriejaren onder Hiddink heeft PSV vooral erg angstig gespeeld, en nu met van Bommel zie je toch een heel zelfbewust PSV. Ik zie toch vooral pluspuntjes.
Alleen de huidige sterkhouders gaan niet nog vijf jaar blijven lijkt me. En ik zou er ook niet op rekenen dat PSV jaarlijks een Lozano kan contracteren. Daarnaast heb ik er niet echt zicht op wat PSV zoal heeft rondlopen in de jeugd, het blijft toch een club die niet direct bekend staat om de geweldige jeugdproducten.
pi_182310196
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 01:21 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk gaat Tottenham nu vol voor de plekken 3/4 in de PL en vinden ze de EL maar niks..
Dan maakt PSV nog wel een kansje op plek 3.

Volgende match (Spurs thuis) is cruciaal.
Die moet je inderdaad winnen. Wat zo simpel niet is. Maar goed, vooraf met deze loting wist je al dat PSV in principe op plek 4 zou eindigen. PSV presteert echter beter dan verwacht. Al zie je dat helaas niet terug in de resultaten. En dat kan ook.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 08:16:06 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182310205
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ach kom op zeg. Als die scheids normaal had gedaan had je waarschijnlijk gewonnen en was PSV ineens helemaal top, deed Nederland weer helemaal mee in de CL, enz.

Waan van de dag.

PSV speelde gewoon goed tegen een goede tegenstander die ook een goede dag had en PSV was simpelweg heel ongelukkig in de wedstrijd. En dat heeft het verschil gemaakt.

PSV en Ajax zijn simpelweg weer subtop in Europa. Daar mogen we al enorm blij mee zijn. Ajax heeft een geweldige loting en het geluk Bayern te treffen in een enorme vormcrisis. PSV een enorme kutloting en dan zit het ook nog tegen op de cruciale momenten. Daar zit het verschil.

En misschien kun je nog beter door in de EL. En ook dan moet je keer op keer net in goede doen zijn en moet het een beetje meezitten, net zoals twee jaar terug met Ajax. Dat is zoals het is voor de subtop.
PSV en Ajax zijn geen subtop hoor, Inter is subtop en ondanks de pech was PSV gisteren gewoon de mindere
pi_182310207
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:12 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Alleen de huidige sterkhouders gaan niet nog vijf jaar blijven lijkt me. En ik zou er ook niet op rekenen dat PSV jaarlijks een Lozano kan contracteren. Daarnaast heb ik er niet echt zicht op wat PSV zoal heeft rondlopen in de jeugd, het blijft toch een club die niet direct bekend staat om de geweldige jeugdproducten.
Er lopen bij PSV echt nu juist een paar pareltjes. Maar dat over 5 jaar PSV weer heel anders zal zijn is waar.
pi_182310223
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ach kom op zeg. Als die scheids normaal had gedaan had je waarschijnlijk gewonnen en was PSV ineens helemaal top, deed Nederland weer helemaal mee in de CL, enz.

Waan van de dag.

PSV speelde gewoon goed tegen een goede tegenstander die ook een goede dag had en PSV was simpelweg heel ongelukkig in de wedstrijd. En dat heeft het verschil gemaakt.

PSV en Ajax zijn simpelweg weer subtop in Europa. Daar mogen we al enorm blij mee zijn. Ajax heeft een geweldige loting en het geluk Bayern te treffen in een enorme vormcrisis. PSV een enorme kutloting en dan zit het ook nog tegen op de cruciale momenten. Daar zit het verschil.

En misschien kun je nog beter door in de EL. En ook dan moet je keer op keer net in goede doen zijn en moet het een beetje meezitten, net zoals twee jaar terug met Ajax. Dat is zoals het is voor de subtop.
Absoluut pech met de scheidsrechter, wat een onbevredigend gevoel moet achter laten. Maar buiten dat was Inter ook gewoon beter. Juist vanuit een 1-0 voorsprong in eigen huis had ik gehoopt dat PSV het beter vast had kunnen houden.

Buitenspel was niet zo duidelijk toch? Als ik dat plaatje zie niet iig, plek van die ene PSV'er is niet eens zichtbaar achter die andere. Wellicht gaat iemand nog wat lijntjes trekken en berekeningen doen.
pi_182310237
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

PSV en Ajax zijn geen subtop hoor, Inter is subtop en ondanks de pech was PSV gisteren gewoon de mindere
Inter zit aan de bovenkant van de subtop, waar PSV en Ajax nu aan de onderkant van de subtop zitten. Je doet gewoon serieus mee, in plaats van dat je veldvulling bent.

Je merkt aan Inter dat ze veel meer gewend zijn aan tegenstand (logisch ook, want in de Serie A zijn de verschillen klein). We praten echt anders over de wedstrijd als je die met 1-0 over de streep hebt weten te trekken.
pi_182310270
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Absoluut pech met de scheidsrechter, wat een onbevredigend gevoel moet achter laten. Maar buiten dat was Inter ook gewoon beter. Juist vanuit een 1-0 voorsprong in eigen huis had ik gehoopt dat PSV het beter vast had kunnen houden.

Buitenspel was niet zo duidelijk toch? Als ik dat plaatje zie niet iig, plek van die ene PSV'er is niet eens zichtbaar achter die andere. Wellicht gaat iemand nog wat lijntjes trekken en berekeningen doen.
Het was zonder meer buitenspel. Maar die discussie had je al niet gehad als het rood was geweest lijkt mij.

Inter was duidelijk verder dan PSV gisteren, maar er zit ook duidelijk meer groei in PSV. En daar heb je ook gewoon wind mee voor nodig. Als PSV de komende wedstrijd wel naar zich toe weet te trekken kan dat het team ook beter laten presteren. Vertrouwen doet veel met je, zeker als jonge speler. En PSV is een vrij jong elftal.

Ik garandeer je ook dat er een aantal namen vandaag besproken worden bij de topclubs. In ieder geval die van Rosario en Malen. Die gaan ze nu echt in de gaten houden.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 08:26:59 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182310281
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Inter zit aan de bovenkant van de subtop, waar PSV en Ajax nu aan de onderkant van de subtop zitten. Je doet gewoon serieus mee, in plaats van dat je veldvulling bent.

Je merkt aan Inter dat ze veel meer gewend zijn aan tegenstand (logisch ook, want in de Serie A zijn de verschillen klein). We praten echt anders over de wedstrijd als je die met 1-0 over de streep hebt weten te trekken.
:) hele grote subtop, maar goed ben wel met je eens dat er Europees gezien aardige elftallen staan bij beide clubs.

En uiteraard praat je anders over de wedstrijd als je hem wint, maar je hebt die niet onverdiend verloren
  donderdag 4 oktober 2018 @ 08:31:29 #237
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182310333
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 23:35 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

verloren van de uefamafia :r
Is natuurlijk schandalig in een toernooi waar de belangen zo groot zijn.

Al meende ik bij bergwijn ook een vleugje buitenspel te bespeuren maar dat lieten ze niet meer zien in de herhaling.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 4 oktober 2018 @ 08:44:11 #238
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182310494
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:06 schreef Lyrebird het volgende:
Rosario die weet dat hij op het hoogste Europees niveau kan scoren, dit zijn hele belangrijke wedstrijden voor jonge spelers.

We staren ons misschien wat te veel blind op dat PSV nu niet mee kan met de grote clubs, maar als deze ontwikkeling zich een beetje doorzet, met veel eigen jeugd aangevuld met Zuid-Midden-Amerikaanse toppers, kan PSV dat dan over een jaar of 5 wel?

Na de gloriejaren onder Hiddink heeft PSV vooral erg angstig gespeeld, en nu met van Bommel zie je toch een heel zelfbewust PSV. Ik zie toch vooral pluspuntjes.
Je zult spelers vast moeten kunnen houden, net wat langer dan nu. Dit PSV barst van de potentie, maar het komt net een jaartje te vroeg voor een CL-poule als deze. Je ziet dat ook bij Ajax, die zijn net wat ouder, net wat langer samen en net wat meer Europese ervaring en die leggen Bayern er gewoon bijna op. Weliswaar op een topdag en een zwalkend Bayern, maar toch.

Hopen dat jongens als Bergwijn en Lozano er na dit jaar nog een keer een jaartje aan vastplakken, dan heb je serieus een kans op iets moois.
pi_182310943
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 07:44 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Zoet is daar zeker ook onderdeel van? ;)
De eerstvolgende debiel die ‘Zoet eerste keeper van Oranje’ roept verdient een ban.

Dag Scarface.
pi_182311123
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je zult spelers vast moeten kunnen houden, net wat langer dan nu. Dit PSV barst van de potentie, maar het komt net een jaartje te vroeg voor een CL-poule als deze. Je ziet dat ook bij Ajax, die zijn net wat ouder, net wat langer samen en net wat meer Europese ervaring en die leggen Bayern er gewoon bijna op. Weliswaar op een topdag en een zwalkend Bayern, maar toch.

Hopen dat jongens als Bergwijn en Lozano er na dit jaar nog een keer een jaartje aan vastplakken, dan heb je serieus een kans op iets moois.
Ik denk dat we in Nederland blij mogen zijn met het huidige seizoen waarin we kunnen zien wie van de twee de beste ploeg heeft, en eerstvolgende zomer gaan we kijken wie de beste td heeft, en volgend seioen verwacht ik toch dat één van de twee er dik op achteruit gaat. In elk geval vraag ik me nog wel af of één van de twee uberhaupt een sterkere selectie dan de huidige kan realiseren. :P
-nee-
  donderdag 4 oktober 2018 @ 09:47:10 #241
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182311211
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:39 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik denk dat we in Nederland blij mogen zijn met het huidige seizoen waarin we kunnen zien wie van de twee de beste ploeg heeft, en eerstvolgende zomer gaan we kijken wie de beste td heeft, en volgend seioen verwacht ik toch dat één van de twee er dik op achteruit gaat. In elk geval vraag ik me nog wel af of één van de twee uberhaupt een sterkere selectie dan de huidige kan realiseren. :P
Die kans is groot ja. Spelers laten zich in Europa zien en dat heeft consequenties. En dan moet je weer opnieuw gaan bouwen. En eens in de zoveel jaren vallen dingen op zijn plaats en kun je wat laten zien. Heb je dat jaar ook wat geluk met lotingen, dan kun je ver komen.

Wie de beste TD heeft weten we nu al, trouwens.
pi_182311241
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:39 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik denk dat we in Nederland blij mogen zijn met het huidige seizoen waarin we kunnen zien wie van de twee de beste ploeg heeft, en eerstvolgende zomer gaan we kijken wie de beste td heeft, en volgend seioen verwacht ik toch dat één van de twee er dik op achteruit gaat. In elk geval vraag ik me nog wel af of één van de twee uberhaupt een sterkere selectie dan de huidige kan realiseren. :P
Het is inderdaad zeer de vraag of je er over vijf jaar beter voorstaat. Het (zeer) positieve is dat de dalende trend is verbroken. Voor de komende jaren geloof ik in een conjunctuur, ene jaar wat beter en andere jaar wat slechter. Zoals je zelfs bij clubs als Bayern en Barcelona ziet. En Ajax en PSV zitten nu eerder in een hoogconjunctuur.

Essentie is voor de komende jaren ook dat je op elk gebied behalve het geld een beter plaatje blijft hebben t.o.v. de middenmoot in Engeland. Want die zijn schathemeltje rijk.
pi_182311248
.

[ Bericht 81% gewijzigd door Marsenal op 04-10-2018 09:50:04 ]
-nee-
pi_182311250
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

PSV en Ajax zijn geen subtop hoor, Inter is subtop en ondanks de pech was PSV gisteren gewoon de mindere
Tsjah, elke Nederlandse club was in deze poule 4de geworden. Het zijn stuk voor stuk wedstrijden (zowel uit als thuis) waar je de underdog bent. Gewoon een poule zonder mogelijkheden helaas.
pi_182311312
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het is inderdaad zeer de vraag of je er over vijf jaar beter voorstaat. Het (zeer) positieve is dat de dalende trend is verbroken. Voor de komende jaren geloof ik in een conjunctuur, ene jaar wat beter en andere jaar wat slechter. Zoals je zelfs bij clubs als Bayern en Barcelona ziet. En Ajax en PSV zitten nu eerder in een hoogconjunctuur.

Essentie is voor de komende jaren ook dat je op elk gebied behalve het geld een beter plaatje blijft hebben t.o.v. de middenmoot in Engeland. Want die zijn schathemeltje rijk.
Als je Ajax en PSV de financiele mogelijkheden van die engelse middenmoot zou geven, zouden ze diezelfde ploegen altijd verslaan. Wat dat betreft leven we qua niveau altijd boven onze stand. :)
-nee-
  donderdag 4 oktober 2018 @ 09:58:50 #246
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182311370
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 23:55 schreef Cherni het volgende:

[..]

Het is zuur de manier waarop. Maar het is ook wel een zware poule. Een gelijk spel zou zeker verdiend zijn geweest.
Dit is het matigste Barca in jaren, Tottenham heeft het ook nog niet bepaaldben Internationale is ook niet van de buitencategorie.

3e moet kunnen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:01:50 #247
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182311398
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Dit is het matigste Barca in jaren, Tottenham heeft het ook nog niet bepaaldben Internationale is ook niet van de buitencategorie.

3e moet kunnen.
Dan zul je tegen Tottenham 4 punten moeten pakken. Ik zie dat niet zomaar gebeuren.
pi_182311450
Ik vond PSV echt wel naar behoren spelen hoor :@, jammer dat wij geen Icardi hebben. Dit Inter is helaas ook best goed, al vond ik het tactisch niet heel veel.

Ik heb geen verstand van keepen, maar wat had Jeroen Zuur anders kunnen doen bij die eerste goal?

(hij had trouwens wel een hele knappe redding de eerste helft)
pi_182311481
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:49 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Tsjah, elke Nederlandse club was in deze poule 4de geworden. Het zijn stuk voor stuk wedstrijden (zowel uit als thuis) waar je de underdog bent. Gewoon een poule zonder mogelijkheden helaas.
Maar je hebt ook in elke wedstrijd kans. Zes keer verlies zou wel matig zijn, al zie ik dat niet zo snel gebeuren.
pi_182311501
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar je hebt ook in elke wedstrijd kans. Zes keer verlies zou wel matig zijn, al zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Ik had gedacht dat thuis tegen Inter de makkelijkste had moeten zijn. Vanaf hier is het wel stunten geblazen.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')