abonnement Unibet Coolblue
pi_182284349
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die red je gewoon echt een paar keer vandaag. Ik heb ook nooit gesnapt waarom hij al afgeschreven leek.
Ik snap wel dat je dan op het middenveld of in de aanval iemand moet slachtofferen, maar iemand als Schöne kun je prima missen. Leuk zo'n vrije trap, maar verder kan hij gewoon niet echt lekker meer mee.
Vond Schöne niet zķ slecht eigenlijk. 83% juiste passing, tegenover 68% voor Blind bijvoorbeeld. Voor wat het waard is uiteraard.
pi_182284367
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die red je gewoon echt een paar keer vandaag. Ik heb ook nooit gesnapt waarom hij al afgeschreven leek.
Ik snap wel dat je dan op het middenveld of in de aanval iemand moet slachtofferen, maar iemand als Schöne kun je prima missen. Leuk zo'n vrije trap, maar verder kan hij gewoon niet echt lekker meer mee.
Schöne en Blind waren eigenlijk de enige spelers waarvan ik dacht dit kan eigenlijk niet op dit niveau
AFCA!
pi_182284400
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:14 schreef Wotte het volgende:

[..]

Enige nadeel is dat dit koppel niet overloopt van opbouwende kwaliteiten.
valt mee denk ik. De ligt kan prima voetballen en ook wober is geen idioot. Misschien gewoon eens laten staan een elftal. Schone nog eruit voor dolberg misschien of een de Jong.
pi_182284406
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Godsklere wat een zuurpruim. :')
Realistisch. Vooraf teken je voor een punt. Achteraf moet je gewoon constateren dat je de kansen op winst hebt laten liggen.
pi_182284423
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Realistisch. Vooraf teken je voor een punt. Achteraf moet je gewoon constateren dat je de kansen op winst hebt laten liggen.
Zo groot was het verschil tussen Ajax en Bayern ook weer niet. Tuurlijk, Ajax was beter, da's logisch, maar Bayern kwam ook best aardig mee.
pi_182284430
Prachtige prestatie om hier gelijk te spelen.

Laten we niet vergeten dat een paar dagen geleden dat het nog een beetje billenknijpen was tegen Fortuna :') datzelfde Ajax pakt hier een verdiend punt.
pi_182284455
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:06 schreef Yreal het volgende:
Mathijs " bayern uit, altijd lastig " :D
Deze ja :') zo praat je over Utrecht of Ado uit maar hij zegt 't over Bayern _O_ zal de adrenaline wel zijn :)
pi_182284456
Met dit elftal tegen PSV had ook wel uitgemaakt zeg.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182284460
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zo groot was het verschil tussen Ajax en Bayern ook weer niet. Tuurlijk, Ajax was beter, da's logisch, maar Bayern kwam ook best aardig mee.
Licht voordeel in de xGoals voor Bayern, maar dat komt vast door die corners met kopballen die steeds ver uit de richting waren. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182284471
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Met dit elftal tegen PSV had ook wel uitgemaakt zeg.
2-0 ipv 3-0
pi_182284485
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]

2-0 ipv 3-0
Gaan jullie nog een puntje pakken in de CL? :') met je praatjes in dit topique.. PSV werd weggespeeld tegen Barca..... Weggespeeld zoals te Werve van Ajax ;)
pi_182284488
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]

2-0 ipv 3-0
mad.

PSV had je gewoon gewonnen met een de ligt of minstens normale verdediging. Zwaar overschat daar in Eindhoven. Je hoopt toch een keer dat ajax gewoon het hele seizoen gas geeft maar blijft lastig blijkbaar.
pi_182284497
Als je die moffen pijn had kunnen doen was het vandaag wel.

Maar goed, 4 punten uit 2 wedstrijden. Daar kun je alleen maar tevreden mee zijn. Als je van Benfica weet te winnen, dan zie ik ons wel 2e eindigen

Eindelijk eens een goede opstelling van Ten Hag. Vond het al vreemd dat Wober nooit een kans kreeg.

AUB Frenkie nooit meer als CV opstellen. En Blind hoort ook gewoon op het middenveld.
pi_182284515
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:29 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

mad.

PSV had je gewoon gewonnen met een de ligt of minstens normale verdediging. Zwaar overschat daar in Eindhoven. Je hoopt toch een keer dat ajax gewoon het hele seizoen gas geeft maar blijft lastig blijkbaar.
Nou nou, puntje tegen Bayern en ze staan hier ook weer met het borstje vooruit hoor :') de 3-0 van PSV is snel vergeten zie ik. Dat je met meer geluk dan wijsheid 2-0 van Fortuna wint laten we dan ook maar even buiten beschouwing.
pi_182284524
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:29 schreef duo-penotti het volgende:
Als je die moffen pijn had kunnen doen was het vandaag wel.

Maar goed, 4 punten uit 2 wedstrijden. Daar kun je alleen maar tevreden mee zijn. Als je van Benfica weet te winnen, dan zie ik ons wel 2e eindigen

Eindelijk eens een goede opstelling van Ten Hag. Vond het al vreemd dat Wober nooit een kans kreeg.

AUB Frenkie nooit meer als CV opstellen. En Blind hoort ook gewoon op het middenveld.
Waren meerdere ballen dat ik zelfs van Blind weer kon genieten. Hij lijkt daar richting het middenveld echt in zijn comfortzone te zitten.
pi_182284525
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:31 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nou nou, puntje tegen Bayern en ze staan hier ook weer met het borstje vooruit hoor :') de 3-0 van PSV is snel vergeten zie ik. Dat je met meer geluk dan wijsheid 2-0 van Fortuna wint laten we dan ook maar even buiten beschouwing.
doei nick
pi_182284538
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:31 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nou nou, puntje tegen Bayern en ze staan hier ook weer met het borstje vooruit hoor :') de 3-0 van PSV is snel vergeten zie ik. Dat je met meer geluk dan wijsheid 2-0 van Fortuna wint laten we dan ook maar even buiten beschouwing.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:24 schreef LethalNinja het volgende:
Prachtige prestatie om hier gelijk te spelen.

Laten we niet vergeten dat een paar dagen geleden dat het nog een beetje billenknijpen was tegen Fortuna :') datzelfde Ajax pakt hier een verdiend punt.
pi_182284544
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:31 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nou nou, puntje tegen Bayern en ze staan hier ook weer met het borstje vooruit hoor :') de 3-0 van PSV is snel vergeten zie ik. Dat je met meer geluk dan wijsheid 2-0 van Fortuna wint laten we dan ook maar even buiten beschouwing.
Je bent de wedstrijd van PSV tegen Fortuna zeker vergeten ? :{w
pi_182284558
Gefeliciteerd, toch mooi dat een Nederlandse club een punt bij Bayern weet te pakken. Jammer dat dit Ajax is, maar toch ;)
pi_182284560
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:31 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nou nou, puntje tegen Bayern en ze staan hier ook weer met het borstje vooruit hoor :') de 3-0 van PSV is snel vergeten zie ik. Dat je met meer geluk dan wijsheid 2-0 van Fortuna wint laten we dan ook maar even buiten beschouwing.
Het ging PSV ook zo lekker af tegen NAC inderdaad...

sorry, ik hap...
pi_182284562
Benieuwd hoe ver Bayern durft te gaan voor de Ligt. Hebben centraal achterin echt vervanging nodig en zullen absoluut overtuigd zijn van de Ligt na vandaag.
pi_182284568
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Licht voordeel in de xGoals voor Bayern, maar dat komt vast door die corners met kopballen die steeds ver uit de richting waren. :P
Waar zie je dat?

Die ene megakans die Onana eruit tikte zal de grootste zijn geweest. Die van van de Beek misschien wat minder omdat hij hem uit de lucht moest nemen. En zo'n bal van Schöne telt natuurlijk ook maar voor 0.01.
pi_182284577
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Waar zie je dat?

Die ene megakans die Onana eruit tikte zal de grootste zijn geweest. Die van van de Beek misschien wat minder omdat hij hem uit de lucht moest nemen. En zo'n bal van Schöne telt natuurlijk ook maar voor 0.01.
In de VI app.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182284598
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:29 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Gaan jullie nog een puntje pakken in de CL? :') met je praatjes in dit topique.. PSV werd weggespeeld tegen Barca..... Weggespeeld zoals te Werve van Ajax ;)
Een Barca dat bijna net zo uit vorm is als Bayern.
pi_182284599
Wtf heb ik naar gekeken :D
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')