abonnement Unibet Coolblue
pi_182281919
Ik slik nu een jaar of 6 antidepressiva (fluoxetine 20mg p dag). Ik heb hier wel veel baat bij. Ik voel me goed en blij.

Ik heb nu al een paar keer dat ik met iemand date waar ik het ook erg leuk mee heb en dat het ook wederzijds is. Maar ik voel niet echt vlinders/vuurwerk. Eigenlijk helemaal niet.
Zo nu ook. 3 maanden met iemand aan het daten. Doen veel gezellige dingen. Voel mij er op mijn gemak bij haar en de seks is ook heel goed. Maar stel dat ze nu uit mijn leven zou verdwijnen zou ik geen seconde achterom kijken. Het boeit mij helemaal niet.
Komt dit door de medicijnen of ben ik gewoon niet goed bij mijn hoofd?
  Moderator dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:56:57 #2
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_182282018
Had je dit zonder medicijnen niet, is dan de eerste vraag denk ik?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_182282304
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
Had je dit zonder medicijnen niet, is dan de eerste vraag denk ik?
Hiervoor werd ik wel verliefd ja.. nooit wat mee gedaan want tiener en veel onzekerheid toendertijd.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:10:08 #4
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_182282377
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:07 schreef ledzeppelin het volgende:

[..]

Hiervoor werd ik wel verliefd ja.. nooit wat mee gedaan want tiener en veel onzekerheid toendertijd.
Dan kan het gewoon aan je medicijnen liggen inderdaad. Antidepressivum heeft immers invloed op stemming en verliefdheid is onderdeel van de stemming. Maar als het dat niet is zou ik niet willen claimen dat je niet goed bij je hoofd bent, dat is weer de andere kant van het verhaal
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_182282622
Moet bekennen dat verliefdheden vroeger ook heftiger waren dan nu :{
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:21:37 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182282703
Grappig wel.

Toen ik een paar maanden antidepressieva nam voelde ik me een robotje, werd ik dik, en daalde mijn libido naar een dieptepunt. Het was net alsof ik gecastreerd was.

Ben daardoor ook snel gestopt met die troep. :')

Zou me niets verbazen als jou gebrek aan gevoel dus ook door die medicijnen komt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_182282819
Ja. Toen ik zoloft en citalopram gebruikte was ik ook gevoellozer. Denk dat het iets te maken heeft met serotonine / dopamine wat elkaar verdringt of zoiets.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182284428
Al zes jaar? :o heeeeel rustig afbouwen een optie?

(maar ik wil geen nieuwe depressie voor jou op m'n geweten hebben)
Somebody that I used to know
pi_182284453
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:07 schreef ledzeppelin het volgende:

[..]

Hiervoor werd ik wel verliefd ja.. nooit wat mee gedaan want tiener en veel onzekerheid toendertijd.
Het is een heel logische vraag, maar je bent de medicijnen waarschijnlijk ook gaan slikken door iets dat verliefde gevoelens in de weg kan zetten. Een depressie kan dusdanig overheersend zijn dat er helemaal geen ruimte is voor verliefdheid. Zo een vraag (en antwoord daarop) hoeft dus niet alles zeggend te zijn.

Zonder die factoren kun je natuurlijk ook gewoon lol hebben met iemand zonder diepe gevoelens te ontwikkelen. Daar hoef je niet gek of depressief voor te zijn.

Ik zou zeggen, wees blij met wat jullie wel hebben en wees eerlijk over wat jullie of misschien beter gezegd jij niet hebt. Dan kan ze zelf bepalen of ze ermee door wil en kan gaan. Dat hoeft niet per se als je gewoon leuk aan het daten bent en het is net zo goed haar verantwoording om duidelijk te zijn natuurlijk. Maar als jij een beetje aardige kerel bent en zij zo een leuke meid, dan houdt je haar niet onnodig aan het lijntje alsof het wel ergens heen gaat terwijl dat gevoelsmatig bij jou (nog?) niet het geval is. Zou je omgekeerd ook niet willen toch?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:29:33 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182284492
Ik slik niets en word ook niet verliefd. Dus kan aan je meds liggen, hoeft niet.

Kunnen wij weinig over zeggen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')