abonnement Unibet Coolblue
pi_182299370
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:00 schreef MMaRsu het volgende:

DICE presenteerd de game als zijnde WW2. Dat is het gewoonweg niet. Het is historisch revisionisme.

Dat doen ze dus niet :')
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:10 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ze noemen het op de website een " nieuwe interpretatie van WW2 "

[..]

  woensdag 3 oktober 2018 @ 19:17:16 #102
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182299501
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:12 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat doen ze dus niet :')

[..]

Ja een nieuwe interpretatie. Doe dan niet net alsof het WW2 betreft. Dit heeft daar dus geen fuck meer mee te maken als je allemaal nieuwe verhalen gaat verzinnen, soldaten op plekken zet waar ze nooit zijn geweest destijds.

Maar ondertussen wel even mooi doen over het human drama

quote:
" We want Battlefield V to represent all those who were a part of the greatest drama in human history.”
Ik vind het absoluut respectloos maar whatevs.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Frontpage woensdag 3 oktober 2018 @ 19:18:25 #103
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182299530
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:10 schreef MMaRsu het volgende:
Ze noemen het op de website een " nieuwe interpretatie van WW2 "
Oftewel gewoon qua stijl, dan weet ik wel genoeg. Denk dat al die vrouwen en rare pakjes er vooral inzitten voor het online multiplayer gedeelte (al is dat waarschijnlijk 95% van de game). Daar kunnen ze namelijk een leuk prijskaartje aan hangen, want alleen een beetje historisch accurate uniformen gaat met de huidige doelgroep voor ingame aankopen niks opleveren.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:10 schreef MMaRsu het volgende:
Maarja maak er dan gewoon wat anders van man. Dit heeft geen fuck met de daadwerkelijke 2e wereldoorlog te maken. Nogmaals, er vochten geen engelsen tegen duitsers in Rotterdam.

Ik vind het eerlijk waar best respectloos maar ach, fuck it. Ik zal wel weer bestempeld worden als een vrouwenhatende poster :+
Ach volgens mij hebben ze wel raardere dingen over WW2 gemaakt, zowel in film als in games. Ik vind WW2 fascinerend (al vaak genoeg in Normandië geweest), maar me druk maken over de periodieke accuraatheid in een product dat als enige functie entertainment heeft ga ik niet doen :P.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 oktober 2018 @ 19:21:36 #104
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182299593
Ik maak me er ook niet enorm druk over. Ik vind het alleen respectloos en neppe shit. Fuck off met die engelsen in Rotterdam man, dat is gewoon nooit gebeurd. En ik vind het dan jammer dat het door poezenvanger wordt afgedaan als zijnde " blanke mannetjes die bang zijn om hun gaming identiteit kwijt te raken ".. like dude wtf bedoel je daar uberhaupt mee? Tomb Raider was 1 van mijn favo games, ik heb absoluut niets tegen vrouwen of minderheden in games. Natuurlijk zijn er van die racistische kneusjes die dat wel vinden, maarja daar besteed ik geen aandacht aan :+.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 oktober 2018 @ 19:51:09 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182300315
Wat een hoop woede van iedereen. Tijd voor een onderzoek om te zien of PlayStation gamers woedend maakt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 3 oktober 2018 @ 19:53:44 #106
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182300378
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een hoop woede van iedereen. Tijd voor een onderzoek om te zien of PlayStation gamers woedend maakt.
https://www.telegraph.co.(...)ent-video-games.html

quote:
The Washington Navy Yard gunman Aaron Alexis played violent video games including Call of Duty for up to 16 hours at a time and friends believe it could have pushed him towards becoming a mass murderer.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 oktober 2018 @ 19:55:30 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182300418
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182305465
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 18:42 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Maar bij BF1 was dat toch precies hetzelfde met onrealistische wapens in een zogenaamd realistische WW1 setting? Maar daar hoor je slechts een kleine groep mensen over... maar oh wee als er WIMMINZ IN MUH VIDYA GAMES!!! zitten, dan is de wereld te klein.

Met twee maten meten dus. Onzekere blanke gamertjes die bang zijn hun tot nu toe onaangetaste gaming identiteit kwijt te raken aan vrouwen en minderheden.
Wtf gast, ben je niet goed bij je hoofd ofzo?
Doe ff normaal klaphark :|W
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  Moderator woensdag 3 oktober 2018 @ 22:46:12 #109
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182305737
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 17:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Kijk uit hoor, de wapens zijn totaal niet realistisch voor een WW1 game. Schijnen onzekere gamertjes niet zo goed tegen te kunnen, zo'n onrealistische setting.
voor 5 euro, fuck it
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator woensdag 3 oktober 2018 @ 22:48:25 #110
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182305795
dacht, ik ga eens kijken of ik AC:O kan platten, heb t spel uit maar moet nog genoeg doen.

Blijft een leuk spel, maar jezus wat is die store optie met 'time savers' enzo toch kansloos... Nog even en je kan de plat kopen in ubi games :r

(doe het dan zoals in nier, daar was het 't echt wel waard)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 3 oktober 2018 @ 23:07:18 #111
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_182306288
Alle jankballen hier man man. Wolfenstein was ook een WW2 shooter, nou wat je daar allemaal tegenkwam.

Allemaal mannen met kleine piemeltjes.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Moderator woensdag 3 oktober 2018 @ 23:08:55 #112
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182306312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 23:07 schreef maniack28 het volgende:
Alle jankballen hier man man. Wolfenstein was ook een WW2 shooter, nou wat je daar allemaal tegenkwam.

Allemaal mannen met kleine piemeltjes.
maar nazis knallen altijd +1
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 3 oktober 2018 @ 23:10:48 #113
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182306353
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 23:07 schreef maniack28 het volgende:
Alle jankballen hier man man. Wolfenstein was ook een WW2 shooter, nou wat je daar allemaal tegenkwam.

Allemaal mannen met kleine piemeltjes.
Wolfenstein is altijd al alternate WW2 geweest. Het occulte en demonen kwamen al in Wolf3d aan bod. Wolfenstein heeft ook nog nooit gepretendeerd realistisch te zijn.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182310763
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 22:48 schreef Jimbo het volgende:
dacht, ik ga eens kijken of ik AC:O kan platten, heb t spel uit maar moet nog genoeg doen.

Blijft een leuk spel, maar jezus wat is die store optie met 'time savers' enzo toch kansloos... Nog even en je kan de plat kopen in ubi games :r

(doe het dan zoals in nier, daar was het 't echt wel waard)
Serieus, time savers te koop? 8)7

Ik ben gisteravond begonnen aan de allerlaatste trophy, waarbij je elke locatie gecleared moet hebben.
Rickokun kwam met een handige site waarbij je in principe een lijst per locatie afwerkt, maar dan nog ben je daar wel enige tijd mee zoet. Ik hoop dat vanavond helemaal afgerond te hebben.

Kost wel wat tijd, maar om daar nou vals mee te spelen :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 09:14:44 #115
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182310792
Ik snap niet zo goed waarom je lijstjes in games zou afwerken om maar een Platina trophy krijgt. Dat is toch gewoon werken dan? :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182311010
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je lijstjes in games zou afwerken om maar een Platina trophy krijgt. Dat is toch gewoon werken dan? :@
Ook nooit gesnapt, sterker nog ik speel een games nooit meer dan 1x uit
pi_182311030
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 23:10 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wolfenstein is altijd al alternate WW2 geweest. Het occulte en demonen kwamen al in Wolf3d aan bod. Wolfenstein heeft ook nog nooit gepretendeerd realistisch te zijn.
Maar het komt zich ook een WW2 shooter, zeker return from castle Wolfe stein etc. Als Wolfenstein zich een WW2 shooter mag noemen, mag Battlefield 5 dat ook.
pi_182311150
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja een nieuwe interpretatie. Doe dan niet net alsof het WW2 betreft. Dit heeft daar dus geen fuck meer mee te maken als je allemaal nieuwe verhalen gaat verzinnen, soldaten op plekken zet waar ze nooit zijn geweest destijds.

Maar ondertussen wel even mooi doen over het human drama

[..]

Ik vind het absoluut respectloos maar whatevs.
Dat begon al met WW1. Totaal respectloos. :r
pi_182311402
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja een nieuwe interpretatie. Doe dan niet net alsof het WW2 betreft. Dit heeft daar dus geen fuck meer mee te maken als je allemaal nieuwe verhalen gaat verzinnen, soldaten op plekken zet waar ze nooit zijn geweest destijds.

Maar ondertussen wel even mooi doen over het human drama

[..]

Ik vind het absoluut respectloos maar whatevs.
Ja, echt respectloos van een game waarbij je zoveel mogelijk mensen moet doodschieten dat het niet in lijn is met waargebeurde geschiedenis.

:')
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:17:39 #121
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182311568
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ik maak me er ook niet enorm druk over. Ik vind het alleen respectloos en neppe shit. Fuck off met die engelsen in Rotterdam man, dat is gewoon nooit gebeurd. En ik vind het dan jammer dat het door poezenvanger wordt afgedaan als zijnde " blanke mannetjes die bang zijn om hun gaming identiteit kwijt te raken ".. like dude wtf bedoel je daar uberhaupt mee? Tomb Raider was 1 van mijn favo games, ik heb absoluut niets tegen vrouwen of minderheden in games. Natuurlijk zijn er van die racistische kneusjes die dat wel vinden, maarja daar besteed ik geen aandacht aan :+.
De volgende keer wil ik dino's in WW2! }:|
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:22:50 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182311641
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 18:42 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Maar bij BF1 was dat toch precies hetzelfde met onrealistische wapens in een zogenaamd realistische WW1 setting? Maar daar hoor je slechts een kleine groep mensen over... maar oh wee als er WIMMINZ IN MUH VIDYA GAMES!!! zitten, dan is de wereld te klein.

Met twee maten meten dus. Onzekere blanke gamertjes die bang zijn hun tot nu toe onaangetaste gaming identiteit kwijt te raken aan vrouwen en minderheden.
In the eyes of the suppressor, equality feels like oppression.

En toch snap ik, dat als een spel pretendeert historisch accuraat te zijn (en dus geen Wolfenstein met overduidelijke demonen en shit) dat het dan vreemd is dat dat soort zaken ineens verschijnen. Eerst is t een vrouw en dan ineens een dino die door Rotterdam banjert ten tijde van WW2. ;) What else is next? Een homo? ( *O* )

Van de andere kant: It's a fucking game. It's not reality. Zoals je zelf al zei "de wapens die e rin voorkomen zijn ook niet realistisch, en daar valt dan weer niemand over". Het voelt als nitpicking / cherry picking.

En nu ben ik kwijt wat ik wilde zeggen.
Dus druk ik maar op send. :')

_O-

Ik wil slapen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182311805
Tis imo spijkers op laag water zoeken bij games. Ipv zaniken over BF en co kun je beter blij zijn met games als Horizon Zero Dawn, AC Odyssey of een Uncharted Lost Legacy waarbij vrouwen vanaf het begin al naar voren geschoven worden en niet om een groep vocaal sterk aanwezig online tevreden te stellen. Datzelfde kan ook voor LBTQ en co in voor mij part Cyberpunk :P

Of wat te denken van Lara Craft die al jarenlang haar mannetje staat. Maar het als excuus om controverse te voorkomen er maar in stoppen is een slap iets. Ga uit van je eigen kracht en als zoals bij Odyssey Kassandra eigenlijk de canon hoofdpersoon is des te beter toch. Zou je niet over moeten zeuren maar blij mee zijn. Hoe meer keuze hoe beter in games. Maar het zou niet afgedwongen moeten worden.

Maar ja zaniken en zeuren is zoveel makkelijker dan blij zijn en publishers een compliment geven. Want je zou dat toch eens doen iew :r
mag het weten
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:37:23 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182311840
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:34 schreef Joosie200 het volgende:
Tis imo spijkers op laag water zoeken bij games. Ipv zaniken over BF en co kun je beter blij zijn met games als Horizon Zero Dawn, AC Odyssey of een Uncharted Lost Legacy waarbij vrouwen vanaf het begin al naar voren geschoven worden en niet om een groep vocaal sterk aanwezig online tevreden te stellen. Datzelfde kan ook voor LBTQ en co in voor mij part Cyberpunk :P

Of wat te denken van Lara Craft die al jarenlang haar mannetje staat. Maar het als excuus om controverse te voorkomen er maar in stoppen is een slap iets. Ga uit van je eigen kracht en als zoals bij Odyssey Kassandra eigenlijk de canon hoofdpersoon is des te beter toch. Zou je niet over moeten zeuren maar blij mee zijn. Hoe meer keuze hoe beter in games. Maar het zou niet afgedwongen moeten worden.

Maar ja zaniken en zeuren is zoveel makkelijker dan blij zijn en publishers een compliment geven. Want je zou dat toch eens doen iew :r
Ik vind spellen als HZD en TR idd juist leuk omdat t sterke vrouwen zijn.
Ik speel meestal met de dames :D zeker als ze pijl en boog hebben.
Niks leukers dan ale een amazone iedereen headshots geven. O+

In RPG's speelde ik meestal ook een dame. Maar sinds je gewoon gay relaties aan kan gaan (Thanks EA! ^O^ ) speel ik weer de man. Een kei stoere man natuurlijk. Zo ben ik. O-) :7

Ik vind t fijn als game designers daaraan denken, dat inclusieve. Maar ik ga t niet eisen in werkelijk waar ieder spel. Zeker niet als t historisch incorrect is en t een historisch spel is.

Ik vind t wel fijn dat andere fantasy spellen t steeds meer als optie hebben, ipv echt maar een handjevol wat "vroeger" het geval was. Dat kunnen anderen ervaren als "Jezus moet t nou overal in?!" maar dat vind ik erg persoonlijk verdreven. Sowieso HOEF je t niet te spelen net die optie. Dus live and let live.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182312090
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind spellen als HZD en TR idd juist leuk omdat t sterke vrouwen zijn.

Ik vind t fijn als game designers daaraan denken, dat inclusieve. Maar ik ga t niet eisen in werkelijk waar ieder spel. Zeker niet als t historisch incorrect is en t een historisch spel is.
True, zijn sowieso toffe games en met types als Aloy en Lara twee stoere chicks echt geen straf om met hun door de game te gaan. :7

Vwb Bf snap ik dat ze het erin willen verwerken. Maar doe het dan accuraat als in bij het verzet of bij de medische afdeling oid waarbij duidelijk was dat vrouwen hun steentje bijdroegen in die tijd. Bij Kingdom Come is een gevalletje zeuren om het zeuren want historisch inaccuraat. Maar dat doet me weer denken aan...



Vindt een deskundige die zegt dat er wel degelijk sporadisch negers en homo's voorbij kwamen in die tijd en tada _O-
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')