abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182279145
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 jaar een on/off seksrelatie met een goede vriendin van mij. Ik ken haar al 3 jaar en heb daarnaast ook een relatie met mijn vriendin sinds paar maanden.

De seks met deze vriendin voelt heel fijn en lekker maar ik zal haar nooit als relatiemateriaal zien. We hebben vanaf het begin duidelijke afspraken gemaakt over puur de lusten en nooit de lasten.

Ik kwam altijd klaar in haar mond of op haar lichaam dit omdat het misschien stom klinkt zij nooit de pil gebruikt. Ze heeft verder behalve met mij nooit seks met andere mannen gehad dan met een laatste vriendje van 2 jaar geleden.

Vandaag kreeg ik tot grote schok echter te horen dat ze zwanger is van mij en dat ze het kind niet wilt weghalen. Ik ben in shock nog steeds en wil absoluut geen kinderen met haar.

Iemand ervaring met friends with benefits waarbij zwangerschap ook rol speelde ? Hoe kan ik godsnaam haar zover krijgen om het kind weg te halen. Ik ben absoluut nu niet in een fase om nu vader te gaan worden.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:03:12 #2
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_182279190
Lastige situatie, maar jullie zijn samen in elk geval een mooie cautionary tale voor anti-conceptie. Dat is al heel wat :)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_182279200
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:59 schreef Myztiko87 het volgende:
Hoe kan ik godsnaam haar zover krijgen om het kind weg te halen. Ik ben absoluut nu niet in een fase om nu vader te gaan worden.
Dat kind moet zijn leven dus bekopen vanwege jouw onverantwoorde gedragingen?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:07:55 #4
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182279259
Je bent ingestemt met compleet onbeschermde seks, maar hebt niet gepraat over hoe ze over abortus denkt????

Je kan met haar om de tafel gaan en praten over waarom je geen vader wil worden, maar daar houdt het wel een beetje op.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182279281
Een vent zijn en gaan zorgen voor je kind, en voor de moeder wanneer ze je nodig heeft.
Ik was hier...
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:08:44 #6
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182279282
Voor het zingen de kerk uit werkt niet. Zie het weer het bewijs
#KICKOUTZP
pi_182279293
Hoi pa, heb je al aan je vriendin verteld dat ze bonus moeder wordt?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_182279349
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:59 schreef Myztiko87 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 jaar een on/off seksrelatie met een goede vriendin van mij. Ik ken haar al 3 jaar en heb daarnaast ook een relatie met mijn vriendin sinds paar maanden.

De seks met deze vriendin voelt heel fijn en lekker maar ik zal haar nooit als relatiemateriaal zien. We hebben vanaf het begin duidelijke afspraken gemaakt over puur de lusten en nooit de lasten.

Ik kwam altijd klaar in haar mond of op haar lichaam dit omdat het misschien stom klinkt zij nooit de pil gebruikt. Ze heeft verder behalve met mij nooit seks met andere mannen gehad dan met een laatste vriendje van 2 jaar geleden.

Vandaag kreeg ik tot grote schok echter te horen dat ze zwanger is van mij en dat ze het kind niet wilt weghalen. Ik ben in shock nog steeds en wil absoluut geen kinderen met haar.

Iemand ervaring met friends with benefits waarbij zwangerschap ook rol speelde ? Hoe kan ik godsnaam haar zover krijgen om het kind weg te halen. Ik ben absoluut nu niet in een fase om nu vader te gaan worden.
1.Niet.
2.Dat had je moeten bedenken voor je zonder condoom ging neuken..
  Vis een optie? dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:21:52 #9
70532 loveli
N
pi_182279557
Dit is hopelijk weer zo'n troll.
crap in = crap out
pi_182279599
Ik geloof hier niks van
pi_182279822
neuken is zo 2017
pi_182279834
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:21 schreef loveli het volgende:
Dit is hopelijk weer zo'n troll.
Ik denk het wel.. TS zien we waarschijnlijk nooit meer terug..
pi_182279898
Wat bedoelen jullie met troll?
pi_182279909
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:33 schreef Harwich het volgende:
neuken is zo 2017
Wat is anno 2018 dan ?
pi_182279924
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:37 schreef Myztiko87 het volgende:

[..]

Wat is anno 2018 dan ?
2018 staat in teken van muziek
pi_182279990
Weet je vriendin eigenlijk dat je FwB zwanger van je is? :D
pi_182280185
Kan niet zonder geweld en dat mag niet.

Helaas heeft de moeder na de daad volledige zeggenschap over of jij vader wordt of niet. Had je over na moeten denken voor je haar dat alleenrecht gaf.
pi_182280232
Gefeliciteert *O*
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_182280286
Ten eerste gefeliciteerd!.

Ten tweede.. Je kan de zwangerschap niet tegenhouden. Maar je kan wel kind niet erkennen als jouw kind. Moet wel bepaalde weg bewandelen.. Op dit manier krijg je geen recht op kind en geen kosten moeten voordragen.

PS. Vrouw had net goed aan pil kunnen. Maar dat heeft zij het niet gedaan. Eigenlijk is fout van beiden. Want beiden stemde ermee met seks.. niet kinderen maken.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_182280316
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:41 schreef madam-april het volgende:
Weet je vriendin eigenlijk dat je FwB zwanger van je is? :D
Hij heeft een vriendin NAAST zijn FwB.
Weet vriendin wel dat hij een FwB HEEFT?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_182280324
Waarom gebruik je geen condoom als je weet dat zij geen pil slikt?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:56:27 #22
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_182280325
Waarom zou iemand hier een account voor aanmaken en dit hier posten?

Juist. Kloon/troll
pi_182280344
Hoe weet je zo zeker dat je FWB zwanger is van jou en niet van een ander?
pi_182280433
Ik ga morgen een hele berg baby kleding weg brengen. Hebben?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:07:20 #25
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182280604
You're fucked.

Je kan alleen op dit hopen:


P.S. maak zo'n backflip, film het, en zet het hier als je toch niet de vader bent.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_182280698
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Waarom gebruik je geen condoom als je weet dat zij geen pil slikt?
Waarom ben jij oranje? :D
pi_182280731
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:10 schreef madam-april het volgende:

[..]

Waarom ben jij oranje? :D
Geen idee.
pi_182280806
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:12 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Geen idee.
Niet zo flauw.. ;( Op mobiel kan ik dat niet zien.. ;(
pi_182281069
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:14 schreef madam-april het volgende:

[..]

Niet zo flauw.. ;( Op mobiel kan ik dat niet zien.. ;(
Hij is erelid en grondlegger van het Gehaktballenforum. Eigenlijk baalt hij er van dat hij geen Oranjevogel is.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182281437
HOEIII. Geweldige situatie _O- :%

Sterkte er iig mee. Hopelijk komt ze tot het inzicht dat het niet verstandig is om het kind te laten komen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_182281507
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:22 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Hij is erelid en grondlegger van het Gehaktballenforum. Eigenlijk baalt hij er van dat hij geen Oranjevogel is.
Dat laatste is gedeeltelijk waar.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:50:09 #32
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182281851
Ik heb opeens wel medelijden met TS. Hij komt met een serieus probleem en iedereen heeft over de grondlegger van de gehaktballenforum.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_182281980
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:50 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik heb opeens wel medelijden met TS. Hij komt met een serieus probleem en iedereen heeft over de grondlegger van de gehaktballenforum.
Nou ja, om het ontopic te houden: Er is niets mis met het serveren van heerlijke zompige gehaktballen bij een familiebijeenkomst om te vertellen dat je een verlept wijf hebt liggen ballen en zij zich over 9 maanden financieel onafhankelijk laat worden door het baren van een belastingvoordeel.
pi_182282051
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:34 schreef Puntenjager het volgende:
HOEIII. Geweldige situatie _O- :%

Sterkte er iig mee. Hopelijk komt ze tot het inzicht dat het niet verstandig is om het kind te laten komen.
Ligt er aan. Als ze gewoon een baan en huis heeft en er voor kan zorgen.

Het is jammer voor TS alleen en ook voor de relatie van TS. :P

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2018 21:58:35 ]
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:07:56 #35
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182282305
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:54 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Nou ja, om het ontopic te houden: Er is niets mis met het serveren van heerlijke zompige gehaktballen bij een familiebijeenkomst om te vertellen dat je een verlept wijf hebt liggen ballen en zij zich over 9 maanden financieel onafhankelijk laat worden door het baren van een belastingvoordeel.
Rund of half om half gehakt?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_182282326
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:07 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Rund of half om half gehakt?
Half om half. Er zit wat meer vet in, en vet is inherent aan smaak.
pi_182282336
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:54 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Nou ja, om het ontopic te houden: Er is niets mis met het serveren van heerlijke zompige gehaktballen bij een familiebijeenkomst om te vertellen dat je een verlept wijf hebt liggen ballen en zij zich over 9 maanden financieel onafhankelijk laat worden door het baren van een belastingvoordeel.
_O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_182282383
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:08 schreef wollah het volgende:
Voor het zingen de kerk uit werkt niet. Zie het weer het bewijs
Daarom Grieks finishen. Is heerlijk en veilig :Y)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_182282387
Wel de lusten en niet de lasten?
Naast je relatie er nog een neuken (ONBESCHERMD!!) en dan schrikken van een zwangerschap waar jij niks mee te maken wilt hebben?
Jammer dan....je wist waar je hem indouwde.
Jullie zijn beide verantwoordelijk gedraag jullie er dus ook naar.
pi_182282455
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:10 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Daarom Grieks finishen. Is heerlijk en veilig :Y)
Dat is net zo veilig als voor het zingen de kerk uit :')
pi_182282476
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:58 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ligt er aan. Als ze gewoon een baan en huis heeft en er voor kan zorgen.

Het is jammer voor TS alleen en ook voor de relatie van TS. :P
Hij kan nu in ieder geval probleemloos onveilige seks hebben met haar de komende maanden :7
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:15:23 #42
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182282509
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:10 schreef Ersa het volgende:
Wel de lusten en niet de lasten?
Naast je relatie er nog een neuken (ONBESCHERMD!!) en dan schrikken van een zwangerschap waar jij niks mee te maken wilt hebben?
Jammer dan....je wist waar je hem indouwde.
Jullie zijn beide verantwoordelijk gedraag jullie er dus ook naar.
Blijft wel een dick move van haar.

Ik ben bang dat de meid niet om te praten is. Ze is wordt een single mom, TS krijgt bezoekrecht in het weekend en moet kinderalimentatie betalen.

Trouwens, weet TS' vriendin ervan? Of is het open relatie?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_182282554
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:13 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat is net zo veilig als voor het zingen de kerk uit :')
Mwoah, dat zou ik niet willen zeggen. Vooral omdat je met voor het zingen de kerk uit, meestal doorgaat tot het allerlaatste moment en dan je tocus er al half spuitend uit probeert te trekken.
Met de Griekse methode stap je na het voorgerecht rustig over op de finale en gaat daar pas richting je orgasme werken :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_182282590
Hoe is ze zwanger als je niet in haar bent gekomen? Of ben je dat toch wel?

Hoe weet ze dat ze zwanger is? Heb je al om bewijs gevraagd?
pi_182282595
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:13 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Hij kan nu in ieder geval probleemloos onveilige seks hebben met haar de komende maanden :7
Moet hij er wel zeker van zijn dat ze dat niet met anderen doet. Je zou je nieuwe vriendin maar een soa geven. *)
pi_182282602
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:15 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Blijft wel een dick move van haar.

Ik ben bang dat de meid niet om te praten is. Ze is wordt een single mom, TS krijgt bezoekrecht in het weekend en moet kinderalimentatie betalen.

Trouwens, weet TS' vriendin ervan? Of is het open relatie?
En TS kan zeer ws op zoek naar een nieuwe vriendin. Ik zou zeggen, ga voor die "goede vriendin" *O*
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_182282614
Misschien een domme vraag, maar: hoe zeker weet je dat zij er geen andere neukertjes op nahield? Dat zou ik eerst zeker willen weten als ik jou was.
pi_182282626
Ellende, TS. Succes ermee.
pi_182282725
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:17 schreef zarGon het volgende:
Hoe is ze zwanger als je niet in haar bent gekomen? Of ben je dat toch wel?
Omdat je van voorvocht ook al zwanger kan worden, duh.
pi_182282790
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:17 schreef Myrr het volgende:

[..]

Moet hij er wel zeker van zijn dat ze dat niet met anderen doet. Je zou je nieuwe vriendin maar een soa geven. *)
Je bedoelt dat zij hem een soa geeft!?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_182282843
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:22 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Omdat je van voorvocht ook al zwanger kan worden, duh.
Dat ontken ik gewoon hahaha :'( :D :'(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:26:51 #52
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182282850
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:17 schreef Myrr het volgende:

[..]

Moet hij er wel zeker van zijn dat ze dat niet met anderen doet. Je zou je nieuwe vriendin maar een soa geven. *)
Een kind is ook een soort SOA? :s)
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_182283280
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:16 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mwoah, dat zou ik niet willen zeggen. Vooral omdat je met voor het zingen de kerk uit, meestal doorgaat tot het allerlaatste moment en dan je tocus er al half spuitend uit probeert te trekken.
Met de Griekse methode stap je na het voorgerecht rustig over op de finale en gaat daar pas richting je orgasme werken :)
Je vergeet voor het gemak even dat voorvocht ook zaadcellen kan bevatten?
pi_182283682
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:39 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je vergeet voor het gemak even dat voorvocht ook zaadcellen kan bevatten?
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:26 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat ontken ik gewoon hahaha :'( :D :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:33:13 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182284537
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:59 schreef Myztiko87 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 jaar een on/off seksrelatie met een goede vriendin van mij. Ik ken haar al 3 jaar en heb daarnaast ook een relatie met mijn vriendin sinds paar maanden.

De seks met deze vriendin voelt heel fijn en lekker maar ik zal haar nooit als relatiemateriaal zien. We hebben vanaf het begin duidelijke afspraken gemaakt over puur de lusten en nooit de lasten.

Ik kwam altijd klaar in haar mond of op haar lichaam dit omdat het misschien stom klinkt zij nooit de pil gebruikt. Ze heeft verder behalve met mij nooit seks met andere mannen gehad dan met een laatste vriendje van 2 jaar geleden.

Vandaag kreeg ik tot grote schok echter te horen dat ze zwanger is van mij en dat ze het kind niet wilt weghalen. Ik ben in shock nog steeds en wil absoluut geen kinderen met haar.

Iemand ervaring met friends with benefits waarbij zwangerschap ook rol speelde ? Hoe kan ik godsnaam haar zover krijgen om het kind weg te halen. Ik ben absoluut nu niet in een fase om nu vader te gaan worden.
Weet je vriendin van je andere meisje af? Anders heb je er nog een probleem bij.

Je kan hoogstens met haar praten over een eventuele abortus, maar je kan niets dwingen.
Dit hadden jullie moeten bespreken voordat je zonder condoom of andere anticonceptie gingen neuken.
pi_182284627
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Weet je vriendin van je andere meisje af? Anders heb je er nog een probleem bij.

Je kan hoogstens met haar praten over een eventuele abortus, maar je kan niets dwingen.
Dit hadden jullie moeten bespreken voordat je zonder condoom of andere anticonceptie gingen neuken.
Mijn vriendin kent haar wel als een goede vriendin van me en weet verder niet dat we als normale vrienden ook een seksrelatie op nahielden.

Ik weet het wel bijna zeker dat ik de vader. Daar we altijd open en heel eerlijk zijn geweest betreft neukertjes. Ik zie dit echter ook als een naaistreek daar zij me al deze jaren overtuigde dat ze niet zwanger kon raken. En heb inmiddels gehoord dat ze al 12 weken is dus ze heeft willens en wetens gewacht met vertellen en nu vandaag na bijna 4 maanden heeft ze het eindelijk opgebiecht.

Vervelend voor mij is dat ik eindelijk een leuk vrouw aan de haak heb geslagen en bang ben dat het binnenkort afgelopen zal zijn als ze hoort dat ik me goede vriendin zwanger heb geneukt.
pi_182284693
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:39 schreef Myztiko87 het volgende:

[..]

Mijn vriendin kent haar wel als een goede vriendin van me en weet verder niet dat we als normale vrienden ook een seksrelatie op nahielden.

Ik weet het wel bijna zeker dat ik de vader. Daar we altijd open en heel eerlijk zijn geweest betreft neukertjes. Ik zie dit echter ook als een naaistreek daar zij me al deze jaren overtuigde dat ze niet zwanger kon raken. En heb inmiddels gehoord dat ze al 12 weken is dus ze heeft willens en wetens gewacht met vertellen en nu vandaag na bijna 4 maanden heeft ze het eindelijk opgebiecht.

Vervelend voor mij is dat ik eindelijk een leuk vrouw aan de haak heb geslagen en bang ben dat het binnenkort afgelopen zal zijn als ze hoort dat ik me goede vriendin zwanger heb geneukt.
Zei ze dat ze onvruchtbaar was?
pi_182284709
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:39 schreef Myztiko87 het volgende:

[..]

Mijn vriendin kent haar wel als een goede vriendin van me en weet verder niet dat we als normale vrienden ook een seksrelatie op nahielden.

Ik weet het wel bijna zeker dat ik de vader. Daar we altijd open en heel eerlijk zijn geweest betreft neukertjes. Ik zie dit echter ook als een naaistreek daar zij me al deze jaren overtuigde dat ze niet zwanger kon raken. En heb inmiddels gehoord dat ze al 12 weken is dus ze heeft willens en wetens gewacht met vertellen en nu vandaag na bijna 4 maanden heeft ze het eindelijk opgebiecht.

Vervelend voor mij is dat ik eindelijk een leuk vrouw aan de haak heb geslagen en bang ben dat het binnenkort afgelopen zal zijn als ze hoort dat ik me goede vriendin zwanger heb geneukt.
Walgelijke reactie. Je ziet jezelf als een slachtoffer, terwijl je dat niet bent. Je bent (mede)dader.
pi_182284723
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:39 schreef Myztiko87 het volgende:

[..]

Ik zie dit echter ook als een naaistreek daar zij me al deze jaren overtuigde dat ze niet zwanger kon raken. .
slim g. je weet toch dat ze ook via de mond zwanger kan worden
:]
pi_182284731
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:39 schreef Myztiko87 het volgende:

[..]

Mijn vriendin kent haar wel als een goede vriendin van me en weet verder niet dat we als normale vrienden ook een seksrelatie op nahielden.

Ik weet het wel bijna zeker dat ik de vader. Daar we altijd open en heel eerlijk zijn geweest betreft neukertjes. Ik zie dit echter ook als een naaistreek daar zij me al deze jaren overtuigde dat ze niet zwanger kon raken. En heb inmiddels gehoord dat ze al 12 weken is dus ze heeft willens en wetens gewacht met vertellen en nu vandaag na bijna 4 maanden heeft ze het eindelijk opgebiecht.

Vervelend voor mij is dat ik eindelijk een leuk vrouw aan de haak heb geslagen en bang ben dat het binnenkort afgelopen zal zijn als ze hoort dat ik me goede vriendin zwanger heb geneukt.
"Naaistreek" terwijl je je eigen vriendin niet eens verteld dat je regelmatig buiten de deur pist _O- _O-

Hahahaha lekker voor je, hypocriete sukkel dat je bent. Ik heb nu al medelijden met je ongeboren kind, wat ben jij een randdebiel man _O- _O-
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:55:05 #61
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182284828
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:39 schreef Myztiko87 het volgende:

[..]

Mijn vriendin kent haar wel als een goede vriendin van me en weet verder niet dat we als normale vrienden ook een seksrelatie op nahielden.

Ik weet het wel bijna zeker dat ik de vader. Daar we altijd open en heel eerlijk zijn geweest betreft neukertjes. Ik zie dit echter ook als een naaistreek daar zij me al deze jaren overtuigde dat ze niet zwanger kon raken. En heb inmiddels gehoord dat ze al 12 weken is dus ze heeft willens en wetens gewacht met vertellen en nu vandaag na bijna 4 maanden heeft ze het eindelijk opgebiecht.

Vervelend voor mij is dat ik eindelijk een leuk vrouw aan de haak heb geslagen en bang ben dat het binnenkort afgelopen zal zijn als ze hoort dat ik me goede vriendin zwanger heb geneukt.
Wat vertelde ze dan over het niet zwanger kunnen worden?

Dat je je vriendin kwijtraakt zou me niets verbazen.
Maar als ze echt zo leuk was hoefde je ook niet deze vriendin ernaast te houden he.
pi_182284906
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:39 schreef Myztiko87 het volgende:

[..]

Mijn vriendin kent haar wel als een goede vriendin van me en weet verder niet dat we als normale vrienden ook een seksrelatie op nahielden.

Ik weet het wel bijna zeker dat ik de vader. Daar we altijd open en heel eerlijk zijn geweest betreft neukertjes. Ik zie dit echter ook als een naaistreek daar zij me al deze jaren overtuigde dat ze niet zwanger kon raken. En heb inmiddels gehoord dat ze al 12 weken is dus ze heeft willens en wetens gewacht met vertellen en nu vandaag na bijna 4 maanden heeft ze het eindelijk opgebiecht.

Vervelend voor mij is dat ik eindelijk een leuk vrouw aan de haak heb geslagen en bang ben dat het binnenkort afgelopen zal zijn als ze hoort dat ik me goede vriendin zwanger heb geneukt.
Wat vervelend voor jou, die kutwijven ook... de een wil geen abortus om jou te gerieven, de ander gaat vast zeiken omdat jij gewoon seks hebt gehad met een goede vriendin en meer niet.

Waarom jij toch al deze pech te verwerken krijgt. Niet normaal!
pi_182285488
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:46 schreef Monopoly het volgende:

[..]

"Naaistreek" terwijl je je eigen vriendin niet eens verteld dat je regelmatig buiten de deur pist _O- _O-

Hahahaha lekker voor je, hypocriete sukkel dat je bent. Ik heb nu al medelijden met je ongeboren kind, wat ben jij een randdebiel man _O- _O-
:D
pi_182285494
TS wil je aub beloven dat je dit topic niet zal ghosten?
pi_182286988
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:15 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Blijft wel een dick move van haar.

Ik ben bang dat de meid niet om te praten is. Ze is wordt een single mom, TS krijgt bezoekrecht in het weekend en moet kinderalimentatie betalen.

Trouwens, weet TS' vriendin ervan? Of is het open relatie?
Blijft het zeker, echter was zij niet alleen hierin en wist TS dondersgoed dat ie haar onbeschermd nam.
En haar op haar mooie ogen geloven dat ze onvruchtbaar zou zijn is wel erg naïef.
Als hij nou een condoom had gebruikt en zij had een gaatje erin geprikt dan had ik ook gezegd dat ze het kon uitzoeken.
Feit blijft hier: hij piste buiten de deur en nu moet ie het oplossen.
pi_182287034
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:08 schreef wollah het volgende:
Voor het zingen de kerk uit werkt niet. Zie het weer het bewijs
Heeft de overige keren altijd netjes gewerkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182287036
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:52 schreef Puntenjager het volgende:

[..]


[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BS je kunt gewoon met hetzelfde geslacht neuken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182287045
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 07:24 schreef Ersa het volgende:

[..]

Blijft het zeker, echter was zij niet alleen hierin en wist TS dondersgoed dat ie haar onbeschermd nam.
En haar op haar mooie ogen geloven dat ze onvruchtbaar zou zijn is wel erg naïef.
Als hij nou een condoom had gebruikt en zij had een gaatje erin geprikt dan had ik ook gezegd dat ze het kon uitzoeken.
Feit blijft hier: hij piste buiten de deur en nu moet ie het oplossen.
Nou, jij vertrouwt dus echt geen mensen... Raar hoor dat je een goede vriendin vertrouwd
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182287360
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:21 schreef loveli het volgende:
Dit is hopelijk weer zo'n troll.
Overduidelijk
pi_182287386
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 07:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou, jij vertrouwt dus echt geen mensen... Raar hoor dat je een goede vriendin vertrouwd
Wel wat betreft zwangerschap. Daar moet je gewoon geen kansen in nemen als je niet serieus bent met iemand. Daar komt een prachtig kind uit in een niet prachtige situatie.

'Ik kan niet zwanger worden' bestaat ook gewoon niet tenzij je baarmoeder weg is. De kans kans is soms alleen veel kleiner zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2018 08:34:44 ]
pi_182287457
quote:
Geschat wordt dat van de 100 vrouwen onder de 30 jaar die zich laten steriliseren, er ongeveer drie later zwanger worden en van de 100 vrouwen tussen de 30 en de 35 jaar twee. Van de 200 vrouwen boven de 35 jaar die gesteriliseerd worden, raakt er nog één onbedoeld zwanger. Deze kansen zijn waarschijnlijk even groot bij ringetjes als bij clipjes. Bij dichtbranden van de eileiders is de kans op zwangerschap mogelijk groter, tenzij bijna de hele eileider dicht gebrand wordt.
https://www.isala.nl/pati(...)lisatie-van-de-vrouw
pi_182287481
Waarom is je neukertje dan geen relatie materiaal :?
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_182287575
De regering zou eigenlijk ieder huishouden een uitgebreid hardcover boek over seksuele voorlichting moeten geven. Op de middelbare school blijft die stof niet echt hangen.
pi_182287589
Dus je bent nooit in haar klaar gekomen want ze was niet aan de pil, en toen zei ze dat ze onvruchtbaar was. Vreemd verhaal, maar gefeliciteerd je krijgt 22 jaar verantwoordelijkheid.
pi_182287615
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:32 schreef Myrr het volgende:

[..]

Wel wat betreft zwangerschap. Daar moet je gewoon geen kansen in nemen als je niet serieus bent met iemand. Daar komt een prachtig kind uit in een niet prachtige situatie.

'Ik kan niet zwanger worden' bestaat ook gewoon niet tenzij je baarmoeder weg is. De kans kans is soms alleen veel kleiner zijn.
Ik ken inderdaad meerdere vrouwen die 1% kans hadden om zwanger te worden en dat ook zijn geworden zonder hulp van buitenaf (behoudens de letterlijke inbreng op de meest gebruikelijke manier).

Het is altijd een risico en prima dat je dat neemt, maar dan ook niet piepen als het niet gaat zoals verwacht.
pi_182287635
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:41 schreef otacon het volgende:
Waarom is je neukertje dan geen relatie materiaal :?
Heel veel mensen zijn geen relatiemateriaal. De meesten zonder zich dat goed te beseffen overigens.

En waarschijnlijk bedoelde hij relatiemateriaal voor hem. Dat is helemaal een zeldzame eigenschap.
pi_182287641
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:49 schreef Myrr het volgende:
De regering zou eigenlijk ieder huishouden een uitgebreid hardcover boek over seksuele voorlichting moeten geven. Op de middelbare school blijft die stof niet echt hangen.
Alsof de risicogroep leest...
pi_182287647
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Dus je bent nooit in haar klaar gekomen want ze was niet aan de pil, en toen zei ze dat ze onvruchtbaar was. Vreemd verhaal, maar gefeliciteerd je krijgt 22 jaar verantwoordelijkheid.
Waarom zo kort?
pi_182287666
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 07:24 schreef Ersa het volgende:

[..]

Blijft het zeker, echter was zij niet alleen hierin en wist TS dondersgoed dat ie haar onbeschermd nam.
En haar op haar mooie ogen geloven dat ze onvruchtbaar zou zijn is wel erg naïef.
Voor het zingen de kerk uit is met uiteraard de benodigde voorlichting in mits en maar zo ongeveer 99,9% veilig. Maar goed.

quote:
Als hij nou een condoom had gebruikt en zij had een gaatje erin geprikt dan had ik ook gezegd dat ze het kon uitzoeken.
Kom je niet ver mee. Ook al zou dat zo zijn dan is hij de sjaak en zal hij nergens z'n gelijk kunnen halen.

quote:
Feit blijft hier: hij piste buiten de deur en nu moet ie het oplossen.
Hij is wat te bondig in zn verhaal om geen trol te zijn. Iemand die én vreemd gaat én iemand waar hij geen relatie mee wil zwanger maakt zit volgens mij vrij diep in de zorgen en dat lees ik er niet echt in terug. Bovendien is Fok denk ik niet het eerste punt om zoiets te bespreken.
pi_182287696
quote:
11s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom zo kort?
Weet niet, dat is zo bepaald
pi_182287712
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:39 schreef Myztiko87 het volgende:

[..]

Mijn vriendin kent haar wel als een goede vriendin van me en weet verder niet dat we als normale vrienden ook een seksrelatie op nahielden.

Ik weet het wel bijna zeker dat ik de vader. Daar we altijd open en heel eerlijk zijn geweest betreft neukertjes. Ik zie dit echter ook als een naaistreek daar zij me al deze jaren overtuigde dat ze niet zwanger kon raken. En heb inmiddels gehoord dat ze al 12 weken is dus ze heeft willens en wetens gewacht met vertellen en nu vandaag na bijna 4 maanden heeft ze het eindelijk opgebiecht.

Vervelend voor mij is dat ik eindelijk een leuk vrouw aan de haak heb geslagen en bang ben dat het binnenkort afgelopen zal zijn als ze hoort dat ik me goede vriendin zwanger heb geneukt.
Jij hebt haar genaaid zonder condoom. Wil je geen vader worden moet je niet neuken zonder condoom!

Heb jij het je vriendin al verteld dat je een andere vrouw neukte en dat die nu zwanger is? Zal ze blij mee zijn. Zij is dubbel genaaid!
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  woensdag 3 oktober 2018 @ 09:04:58 #82
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182287760
Dom.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182287967
TS is zelf geen relatiemateriaal. Alleen weet zijn vriendin dat nog niet.
pi_182287978
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Weet niet, dat is zo bepaald
Ik bedoel meer dat ook nadat ze 21 zijn je als ouder jezelf verantwoordelijk zal blijven voelen. Normale mensen dan hè.
pi_182287979
Had je vroeger op school geen seksuele voorlichting gehad?
pi_182287992
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:00 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Jij hebt haar genaaid zonder condoom. Wil je geen vader worden moet je niet neuken zonder condoom!

Pil, ringetje, spiraal, enz.
pi_182287997
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:23 schreef Hexxenbiest het volgende:
TS is zelf geen relatiemateriaal. Alleen weet zijn vriendin dat nog niet.
Dat laatste weet je niet zeker. ;)
pi_182288010
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 07:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou, jij vertrouwt dus echt geen mensen... Raar hoor dat je een goede vriendin vertrouwd
TS bewijst dat ie niet te vertrouwen is en die goede vriendin net zo, anders gingen ze niet stiekem achter de rug van TS zijn partner om neuken, toch?
pi_182288012
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Pil, ringetje, spiraal, enz.
Dat is bescherming voor de vrouw. Wil de man bijna 100% zekerheid dan gewoon een condoom gebruiken
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_182288013
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat ook nadat ze 21 zijn je als ouder jezelf verantwoordelijk zal blijven voelen. Normale mensen dan hè.
Normaal wel :Y
pi_182288043
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Pil, ringetje, spiraal, enz.
En het ligt alleen bij de vrouw?
Als hij het echt niet wou was ie of met condoom of er niet overheen gegaan.
Die vvriendin gaf duidelijk aan geen anticonceptie te gebruiken...ja dan niet raar opkijken als er dan raak geschoten wordt.
pi_182288097
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:27 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Dat is bescherming voor de vrouw. Wil de man bijna 100% zekerheid dan gewoon een condoom gebruiken
Nou, het ringetje kan ik voelen, dus dan heb ik net zoveel zekerheid als de vrouw.

Ik heb overigens gewoon vertrouwen in mijn bedpartners. Dat is tot op heden eigenlijk ook wel terecht gebleken.
pi_182288154
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:29 schreef Ersa het volgende:

[..]

En het ligt alleen bij de vrouw?
Als hij het echt niet wou was ie of met condoom of er niet overheen gegaan.
Die vvriendin gaf duidelijk aan geen anticonceptie te gebruiken...ja dan niet raar opkijken als er dan raak geschoten wordt.
Anticonceptiemethoden zijn in meerderheid gericht op de vrouw. Dus wat verwijt je mij nu?

Verder reageerde ik op de stelling dat als je geen kinderen wil dat je dan een condoom moet gebruiken. Dat vind ik een onzinnige stelling.

TS is gewoon een domme eikel zonder verantwoordelijkheidsgevoel, maar dat is een ander verhaal.
pi_182288258
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Heel veel mensen zijn geen relatiemateriaal. De meesten zonder zich dat goed te beseffen overigens.

En waarschijnlijk bedoelde hij relatiemateriaal voor hem. Dat is helemaal een zeldzame eigenschap.
Dat kan ik helemaal snappen en ben ik ook volledig met je eens.
Maar ik wil weten waarom hij zo op haar afknapt terwijl hij al jaren FwB met haar is. Dan is er toch wel een bepaalde niveau van omgang met elkaar. Zelf zo goed!! dat toen hij eindelijk zijn "zeldzame relatiemateriaal" vond hij nog steeds zijn leuter in zijn FwB moest steken.
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_182288271
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ken inderdaad meerdere vrouwen die 1% kans hadden om zwanger te worden en dat ook zijn geworden zonder hulp van buitenaf (behoudens de letterlijke inbreng op de meest gebruikelijke manier).

Het is altijd een risico en prima dat je dat neemt, maar dan ook niet piepen als het niet gaat zoals verwacht.
Precies. En een beetje je eigen egoïstische hachje proberen te redden door een vrouw die al op een kwart van haar zs zit even abortus proberen te laten plegen. _O-

In mijn fobo staat bewegend beeld van mij elf weken oude foetus. O+

Als je dat nog weg laat halen onder normale omstandigheden vind ik je best een hufter.
pi_182288341
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:41 schreef Myrr het volgende:

[..]

Precies. En een beetje je eigen egoïstische hachje proberen te redden door een vrouw die al op een kwart van haar zs zit even abortus proberen te laten plegen. _O-

In mijn fobo staat bewegend beeld van mij elf weken oude foetus. O+

Als je dat nog weg laat halen onder normale omstandigheden vind ik je best een hufter.
Wow, die baby kijkt wel heel erg zuur zeg. Wel prachtige lichtblauwe ogen O+
"Pools are perfect for holding water"
pi_182288363
Verder ... Haha!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_182288385
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:40 schreef otacon het volgende:

[..]

Dat kan ik helemaal snappen en ben ik ook volledig met je eens.
Maar ik wil weten waarom hij zo op haar afknapt terwijl hij al jaren FwB met haar is. Dan is er toch wel een bepaalde niveau van omgang met elkaar. Zelf zo goed!! dat toen hij eindelijk zijn "zeldzame relatiemateriaal" vond hij nog steeds zijn leuter in zijn FwB moest steken.
Kan seksueel toch perfect klikken? Dan nog kan je op andere vlakken niet compatible zijn.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 09:47:27 #99
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182288428
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 07:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heeft de overige keren altijd netjes gewerkt.
Ja en nu dus niet :') daarom werkt het ook niet
#KICKOUTZP
pi_182288447
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Anticonceptiemethoden zijn in meerderheid gericht op de vrouw. Dus wat verwijt je mij nu?

Verder reageerde ik op de stelling dat als je geen kinderen wil dat je dan een condoom moet gebruiken. Dat vind ik een onzinnige stelling.

TS is gewoon een domme eikel zonder verantwoordelijkheidsgevoel, maar dat is een ander verhaal.
Het was een vraag, geen verwijt ;)
En hoezo is het een onzinnige stelling?
Als je geen kinderen wilt als man zijnde gebruik een condoom...dan heb je als man zijnde al een verantwoordelijkheid genomen ook al neemt de vrouw geen anticonceptie.
En TS wist waar hij aan begon.
Ze hadden sex met elkaar dus moeten ze ook allebei verantwoordelijkheid nemen.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 09:50:07 #101
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_182288490
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:37 schreef Myztiko87 het volgende:
Wat bedoelen jullie met troll?
Ja dus :') nou lekker fappen hierop jongen... die aandacht... mmmmmhhhhh :9
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_182288523
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:41 schreef Myrr het volgende:

[..]

Precies. En een beetje je eigen egoïstische hachje proberen te redden door een vrouw die al op een kwart van haar zs zit even abortus proberen te laten plegen. _O-

In mijn fobo staat bewegend beeld van mij elf weken oude foetus. O+

Als je dat nog weg laat halen onder normale omstandigheden vind ik je best een hufter.
Vooropgesteld dat ik jouw standpunt helemaal begrijp vind ik dat mensen die weten dat ze eigenlijk ongeschikt zijn als ouders toch beter die beslissing wel kunnen nemen. Ik kan daar in ieder geval ook respect voor hebben.

Wel is het dan fijn als ze zorgen dat ze dan niet meermaals in die situatie komen. Een vriendin (nou ja, groot woord eigenlijk, aangezien ze in Cali woont en verschrikkelijk druk is met haar werk en politiek activisme, waardoor ik haar nog maar nauwelijks spreek) van mij heeft meermaals een abortus ondergaan en daar heb ik dan wel weer mijn bedenkingen bij.
pi_182288558
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:48 schreef Ersa het volgende:

[..]

Het was een vraag, geen verwijt ;)
En hoezo is het een onzinnige stelling?
Als je geen kinderen wilt als man zijnde gebruik een condoom...dan heb je als man zijnde al een verantwoordelijkheid genomen ook al neemt de vrouw geen anticonceptie.
En TS wist waar hij aan begon.
Ze hadden sex met elkaar dus moeten ze ook allebei verantwoordelijkheid nemen.
Seks is iets wat je met elkaar doet. En ik zie niet in waarom anticonceptie dan niet in samenspraak kan worden geregeld. Ook veel vrouwen vinden condooms niet fijn hoor. ;)
pi_182288760
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kan seksueel toch perfect klikken? Dan nog kan je op andere vlakken niet compatible zijn.
:{w :{w kan seksueel klikken, maar hij kan liever eraan werken om die klik te krijgen met zijn "vriendin" inplaats van zijn FwB.
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_182288801
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:04 schreef otacon het volgende:

[..]

:{w :{w kan seksueel klikken, maar hij kan liever eraan werken om die klik te krijgen met zijn "vriendin" inplaats van zijn FwB.
Ja, dat vind ik ook. Maar ik probeer antwoord te geven op de gestelde vraag.
pi_182288826
Nou ja ben wel benieuwd naar wat de vriendin er van gaat zeggen, ik zou persoonlijk helemaal flippen.
pi_182288839
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou ja ben wel benieuwd naar wat de vriendin er van gaat zeggen, ik zou persoonlijk helemaal flippen.
In de praktijk is dat wel wat er gebeurt ja.
pi_182288869
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In de praktijk is dat wel wat er gebeurt ja.
Dan is het gehele vertrouwen wel weg, zou mij enorm bedonderd voelen.
pi_182288920
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Seks is iets wat je met elkaar doet. En ik zie niet in waarom anticonceptie dan niet in samenspraak kan worden geregeld. Ook veel vrouwen vinden condooms niet fijn hoor. ;)
Klopt, maar daarom zeg ik, TS wist waar hij aan begon, beiden zijn verantwoordelijk.
Als die FwB had gezegd dat ze de pil nam en deed dat dus niet werd het verhaal ook al anders.
pi_182289132
Je kunt het er alleen met haar over hebben om haar proberen om te praten.

Anders moet je de falcon punch toepassen maar dat is niet erg netjes en natuurlijk ook strafbaar. Wellicht achteraf gepraat, maar dit zijn dingen waar je over na moet denken voor je hem onbeschermd haar schede in schuift.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 3 oktober 2018 @ 10:39:43 #111
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182289367
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:59 schreef Myztiko87 het volgende:
Ik heb sinds 2 jaar een on/off seksrelatie met een goede vriendin van mij. Ik ken haar al 3 jaar en heb daarnaast ook een relatie met mijn vriendin sinds paar maanden.
En is er overlap van die periodes?

Iedereen gaat er maar van uit dat er wordt vreemdgegaan, maar de zwangerschap is 3 maanden en de huidige relatie 'een paar maanden'.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182289377
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Dan is het gehele vertrouwen wel weg, zou mij enorm bedonderd voelen.
Terecht.

Maar het gaat zelfs mis bij het prilste begin, dus zelfs als je niet vreemd bent gegaan. Een ander zwanger maken (of zwanger zijn van een ander) is nu eenmaal niet een detail.
pi_182289406
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:13 schreef Ersa het volgende:

[..]

Klopt, maar daarom zeg ik, TS wist waar hij aan begon, beiden zijn verantwoordelijk.
Als die FwB had gezegd dat ze de pil nam en deed dat dus niet werd het verhaal ook al anders.
O nee, dan nog vind ik TS een idioot. Lekker onbeschermd een fwb naast je vriendin. Dan stel je haar bloot aan risico’s waar ze niet verdacht op hoeft te zijn. Onfatsoenlijk.
pi_182289430
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:39 schreef Elpis het volgende:

[..]

En is er overlap van die periodes?

Iedereen gaat er maar van uit dat er wordt vreemdgegaan, maar de zwangerschap is 3 maanden en de huidige relatie 'een paar maanden'.
Daarnaast.

Of hij bedoelde iets anders, maar er staat daarnaast.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 12:48:53 #115
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182291827
De meeste Fokkers hebben Myztiko87 veroordeeld. Terecht misschien maar daar heeft hij niets aan. Fok!kers helpen Fok!kers dus ik stel voor dat we babyspullen inzamelen. Wie doet mee?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 12:49:06 #116
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182291832
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daarnaast.

Of hij bedoelde iets anders, maar er staat daarnaast.
Maar hij heeft het ook over on/off periodes.
Het kan ook zijn dat ze de laatste paar maanden in een niet-seks fase zaten.
Ik vind het niet helemaal duidelijk.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182293114
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vooropgesteld dat ik jouw standpunt helemaal begrijp vind ik dat mensen die weten dat ze eigenlijk ongeschikt zijn als ouders toch beter die beslissing wel kunnen nemen. Ik kan daar in ieder geval ook respect voor hebben.

Wel is het dan fijn als ze zorgen dat ze dan niet meermaals in die situatie komen. Een vriendin (nou ja, groot woord eigenlijk, aangezien ze in Cali woont en verschrikkelijk druk is met haar werk en politiek activisme, waardoor ik haar nog maar nauwelijks spreek) van mij heeft meermaals een abortus ondergaan en daar heb ik dan wel weer mijn bedenkingen bij.
Oh, ik ben ook helemaal voor abortus hoor! Maar dus niet in dit soort situaties, bij deze termijn. Als dat mens verder goed in elkaar zit. Dat hoop ik dan maar. Verstandig is het niet, maar dat was het al niet.

Dat iemand meerdere keren abortus pleegt is al helemaal lekker. 8)7
pi_182293222
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Alsof de risicogroep leest...
Zet je tieten op de voorkant.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 14:11:48 #119
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182293310
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:17 schreef zarGon het volgende:
Hoe is ze zwanger als je niet in haar bent gekomen? Of ben je dat toch wel?
Nou zarGon, dat zal ik je eens haarfijn uitleggen. Bij geslachtsgemeenschap produceert de man voorvocht. Dit bevat ook sperma. En hoewel het de kansen op zwangerschap wel wat verkleint, is voor het zingen de kerk uit ook een prima methode om toch in verwachting te raken.
Resistance is futile.
pi_182293367
goed topic, hoog lieve Mona gehalte :X
Hooray for boobies!
pi_182293415
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:59 schreef Myztiko87 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 jaar een on/off seksrelatie met een goede vriendin van mij. Ik ken haar al 3 jaar en heb daarnaast ook een relatie met mijn vriendin sinds paar maanden.

De seks met deze vriendin voelt heel fijn en lekker maar ik zal haar nooit als relatiemateriaal zien. We hebben vanaf het begin duidelijke afspraken gemaakt over puur de lusten en nooit de lasten.

Ik kwam altijd klaar in haar mond of op haar lichaam dit omdat het misschien stom klinkt zij nooit de pil gebruikt. Ze heeft verder behalve met mij nooit seks met andere mannen gehad dan met een laatste vriendje van 2 jaar geleden.

Vandaag kreeg ik tot grote schok echter te horen dat ze zwanger is van mij en dat ze het kind niet wilt weghalen. Ik ben in shock nog steeds en wil absoluut geen kinderen met haar.

Iemand ervaring met friends with benefits waarbij zwangerschap ook rol speelde ? Hoe kan ik godsnaam haar zover krijgen om het kind weg te halen. Ik ben absoluut nu niet in een fase om nu vader te gaan worden.
Was penetratie onderdeel van de sexuele relatie? Het verhaal gaat dat voorvocht ook zaadcellen kan bevatten, in dat geval is niet klaarkomen geen garantie op niet zwanger worden.
Ik wil mijn vrouwen net als mijn koffie. Roomblank, zoet, gruwelijk heet!
pi_182293684
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 12:49 schreef Elpis het volgende:

[..]

Maar hij heeft het ook over on/off periodes.
Het kan ook zijn dat ze de laatste paar maanden in een niet-seks fase zaten.
Ik vind het niet helemaal duidelijk.
Heb je een punt.
pi_182293737
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:01 schreef Myrr het volgende:

[..]

Oh, ik ben ook helemaal voor abortus hoor! Maar dus niet in dit soort situaties, bij deze termijn. Als dat mens verder goed in elkaar zit. Dat hoop ik dan maar. Verstandig is het niet, maar dat was het al niet.

Dat iemand meerdere keren abortus pleegt is al helemaal lekker. 8)7
Ja, niet helemaal. Verder wel een fantastische vrouw die ook echt momenteel heel veel voor elkaar krijgt. Iedereen heeft recht op een weeffout. En ze is nu op een leeftijd dat ze daarmee wel klaar is. Gelukkig.
pi_182293781
quote:
7s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:11 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou zarGon, dat zal ik je eens haarfijn uitleggen. Bij geslachtsgemeenschap produceert de man voorvocht. Dit bevat ook sperma. En hoewel het de kansen op zwangerschap wel wat verkleint, is voor het zingen de kerk uit ook een prima methode om toch in verwachting te raken.
Voor zover ik weet:

- In voorvocht zelf zitten geen zaadcellen. En daarmee bedoel ik dus de voorvocht die geproduceerd wordt.
- Er kunnen echter wel zaadcellen voorkomen in de voorvocht. Deze zaadcellen zijn overblijfselen van een eerdere ejaculatie, die dus achtergebleven waren en door de voorvocht meegenomen worden naar buiten.
- Deze zaadcellen (van een vorige ejaculatie) kunnen voor zwangerschap zorgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2018 14:46:09 ]
pi_182293899
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

- Deze zaadcellen (van een vorige ejaculatie) kunnen in theorie voor zwangerschap zorgen.
In de praktijk ook wel.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 14:44:26 #126
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182293928
Eerst ongewenst kind en ook nog het resultaat zijn van "voorvocht". :{ ;(
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 14:44:43 #127
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182293936
Als dit waar is : Hahahahahahaha :D _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182293963
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:42 schreef Myrr het volgende:

[..]

In de praktijk ook wel.
Ja, okay. Heb "in theorie" weggehaald.
pi_182294284
Je hebt nooit vroeger het gesprek over de bloemetjes en de bijtjes gehad? :')
pi_182296182
Even met een gestrekt been de baarmoeder tikken en anders ergens tegenaan laten struikelen.

Vraag anders even je vriendin om tips en truuks die wilt je vast wel helpen.
pi_182298781
Gewoon haar een doos merci geven en spijt betuigen zodat ze niks vermoed. Doe je in iedere reep chocola een morning after pil zodat haar baarmoeder verandert in Tsjernobyl en ben je van het probleem af.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  woensdag 3 oktober 2018 @ 18:59:38 #132
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182298996
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 18:52 schreef Kiid het volgende:
Gewoon haar een doos merci geven en spijt betuigen zodat ze niks vermoed. Doe je in iedere reep chocola een morning after pil zodat haar baarmoeder verandert in Tsjernobyl en ben je van het probleem af.
Nobelprijswinnaar in spe hier! _O_
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 19:30:35 #133
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182299790
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:59 schreef Myztiko87 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 jaar een on/off seksrelatie met een goede vriendin van mij. Ik ken haar al 3 jaar en heb daarnaast ook een relatie met mijn vriendin sinds paar maanden.

De seks met deze vriendin voelt heel fijn en lekker maar ik zal haar nooit als relatiemateriaal zien. We hebben vanaf het begin duidelijke afspraken gemaakt over puur de lusten en nooit de lasten.

Ik kwam altijd klaar in haar mond of op haar lichaam dit omdat het misschien stom klinkt zij nooit de pil gebruikt. Ze heeft verder behalve met mij nooit seks met andere mannen gehad dan met een laatste vriendje van 2 jaar geleden.

Vandaag kreeg ik tot grote schok echter te horen dat ze zwanger is van mij en dat ze het kind niet wilt weghalen. Ik ben in shock nog steeds en wil absoluut geen kinderen met haar.

Iemand ervaring met friends with benefits waarbij zwangerschap ook rol speelde ? Hoe kan ik godsnaam haar zover krijgen om het kind weg te halen. Ik ben absoluut nu niet in een fase om nu vader te gaan worden.
Gefeliciteerd papa in wording *O* Heb je al een naam bedacht voor het kuiken?

En over dat dikgedrukte, daar had je over na moeten denken toen je je snikkel dr zonder rubber erin jaste. Bovendien is het niet aan jou meer om hierover te beslissen, maar aan de vrouw. Haar lichaam, dus zij beslist daarover.

Ik zou morgen gewoon een paar sneakers aanschaffen, zodat je comfortabel kan weglopen van je verantwoordelijkheden. En hopen dat je vriendin het niet te horen krijgt..

Lamzak!
pi_182300061
Wel jammer dat ts niet meer reageert terwijl hij wel online is geweest..
pi_182300233
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:42 schreef Myrr het volgende:

[..]

In de praktijk ook wel.
Dat klopt, er zijn er ook een heleboel die voorvocht en dit gegeven door elkaar halen. Maar dan heb je weer van die kneuters die 100% veilig bezig zijn door de eerste keer voor het zingen de kerk uit te gaan.. maar er 'm daarna weer instoppen :')
  woensdag 3 oktober 2018 @ 19:50:29 #136
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182300293
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:40 schreef madam-april het volgende:
Wel jammer dat ts niet meer reageert terwijl hij wel online is geweest..
Nou we hebben hem vrijwel alleen zitten te veroordelen en gaven hem niets constructiefs. Maar ook zag hij waarschijnlijk niets wat hij wilde horen.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_182300440
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:07 schreef Myrr het volgende:

[..]

Zet je tieten op de voorkant.
Blijven ze naar de voorkant kijken. 20 seconden, dan eist de smartphone de aandacht weer op. ;)
pi_182300533
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:40 schreef madam-april het volgende:
Wel jammer dat ts niet meer reageert terwijl hij wel online is geweest..
De antwoorden zullen hem wel niet bevallen. Allemaal mensen die het voor die kuthoeren opnemen.
pi_182306652
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:32 schreef Myrr het volgende:

[..]

Wel wat betreft zwangerschap. Daar moet je gewoon geen kansen in nemen als je niet serieus bent met iemand. Daar komt een prachtig kind uit in een niet prachtige situatie.

'Ik kan niet zwanger worden' bestaat ook gewoon niet tenzij je baarmoeder weg is. De kans kans is soms alleen veel kleiner zijn.
.. meh
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182306665
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:47 schreef wollah het volgende:

[..]

Ja en nu dus niet :') daarom werkt het ook niet
Sarcasme ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 3 oktober 2018 @ 23:26:37 #141
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182306703
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 23:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sarcasme ;)
:@
#KICKOUTZP
pi_182794021
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:59 schreef Myztiko87 het volgende:
Lokquote
Hoe gaat het nu verder TS?
  zondag 28 oktober 2018 @ 16:12:36 #143
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182794829
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:37 schreef Myztiko87 het volgende:

[..]

Wat is anno 2018 dan ?
Vaderschap.
pi_182795784
Ik dacht dat het toch al een aantal decennia bekend was dat voor het zingen de kerk uit niet werkt...

Ben benieuwd of TS nog terugkeert in dit topic.
pi_182797606
Lol, hoe dom.
  Moderator zondag 28 oktober 2018 @ 23:32:01 #146
441859 crew  Lenny77
pi_182806616
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 18:52 schreef Kiid het volgende:
Gewoon haar een doos merci geven en spijt betuigen zodat ze niks vermoed. Doe je in iedere reep chocola een morning after pil zodat haar baarmoeder verandert in Tsjernobyl en ben je van het probleem af.
Map kan geen zwangerschap afbreken, enkel een zwangerschap tegen houden.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_182809494
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:54 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ten eerste gefeliciteerd!.

Ten tweede.. Je kan de zwangerschap niet tegenhouden. Maar je kan wel kind niet erkennen als jouw kind. Moet wel bepaalde weg bewandelen.. Op dit manier krijg je geen recht op kind en geen kosten moeten voordragen.
Ze kan gewoon een vaderschapstest afdwingen bij de rechter als ze wil dat TS ervoor gaat betalen. Als man heb je hier geen controle over behalve niet neuken, vasectomie of een zelf meegebracht condoom omdoen en hopen dat ie niet scheurt.
Waar blijft die mannenpil, we moeten ook eens wat meer keuze hebben qua anticonceptie.
  maandag 29 oktober 2018 @ 08:38:11 #148
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182809524
Heb je nooit op school geleerd dat ook zonder klaarkomen in de vagina er kans op zwangerschap is of zo?
Man of Steal.
  maandag 29 oktober 2018 @ 08:48:26 #149
405763 Schwein
Make that the cat wise
pi_182809610
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Voor zover ik weet:

- In voorvocht zelf zitten geen zaadcellen. En daarmee bedoel ik dus de voorvocht die geproduceerd wordt.
- Er kunnen echter wel zaadcellen voorkomen in de voorvocht. Deze zaadcellen zijn overblijfselen van een eerdere ejaculatie, die dus achtergebleven waren en door de voorvocht meegenomen worden naar buiten.
- Deze zaadcellen (van een vorige ejaculatie) kunnen voor zwangerschap zorgen.
Klopt. Vroegah werd op de biologieles geleerd dat je zwanger kan worden van voorvocht. Dat klopt niet en het bovenstaande klopt als een bus!
  maandag 29 oktober 2018 @ 08:59:19 #150
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_182809739
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:08 schreef Nismo91 het volgende:
Een vent zijn en gaan zorgen voor je kind, en voor de moeder wanneer ze je nodig heeft.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  maandag 29 oktober 2018 @ 09:06:03 #151
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182809837
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 08:35 schreef Henno het volgende:

[..]

Ze kan gewoon een vaderschapstest afdwingen bij de rechter als ze wil dat TS ervoor gaat betalen. Als man heb je hier geen controle over behalve niet neuken, vasectomie of een zelf meegebracht condoom omdoen en hopen dat ie niet scheurt.
Waar blijft die mannenpil, we moeten ook eens wat meer keuze hebben qua anticonceptie.
Er is al een redelijk werkende manier van mannen anticonceptie. Alleen is er geen markt voor, wat door ontwikkeling langzaam maakt.

Er is een implantaat in combi met een (maandelijkse?) injectie. Maar dat blijken teveel mannen te ingrijpend te vinden.
De eerste pil lijnen waren ook nog niet perfect, de middelen nu hebben zelfs nog hun nadelen. Maar vrouwen stonden ervoor op en vormde een dankbare afzetmarkt (en personen die mee wilde werken aan onderzoek) die snellere door ontwikkeling mogelijk maakte.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182810566
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Er is al een redelijk werkende manier van mannen anticonceptie. Alleen is er geen markt voor, wat door ontwikkeling langzaam maakt.

Er is een implantaat in combi met een (maandelijkse?) injectie. Maar dat blijken teveel mannen te ingrijpend te vinden.
De eerste pil lijnen waren ook nog niet perfect, de middelen nu hebben zelfs nog hun nadelen. Maar vrouwen stonden ervoor op en vormde een dankbare afzetmarkt (en personen die mee wilde werken aan onderzoek) die snellere door ontwikkeling mogelijk maakte.
Redelijk werkend klinkt bij mij als de betrouwbaarheid van periodieke onthouding. ;)
  maandag 29 oktober 2018 @ 09:55:33 #153
97685 YoWilly
No shit....sherlock
pi_182810691
Heb je wel eens van een condoom gehoord....flapdrol!
Ik hoop dat je voor enorme kosten en vrijheidsbeperkingen komt te staan....veel plezier Dad.
Don't get shot....It hurts!!
pi_182811355
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:59 schreef Myztiko87 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 jaar een on/off seksrelatie met een goede vriendin van mij. Ik ken haar al 3 jaar en heb daarnaast ook een relatie met mijn vriendin sinds paar maanden.

De seks met deze vriendin voelt heel fijn en lekker maar ik zal haar nooit als relatiemateriaal zien. We hebben vanaf het begin duidelijke afspraken gemaakt over puur de lusten en nooit de lasten.

Ik kwam altijd klaar in haar mond of op haar lichaam dit omdat het misschien stom klinkt zij nooit de pil gebruikt. Ze heeft verder behalve met mij nooit seks met andere mannen gehad dan met een laatste vriendje van 2 jaar geleden.

Vandaag kreeg ik tot grote schok echter te horen dat ze zwanger is van mij en dat ze het kind niet wilt weghalen. Ik ben in shock nog steeds en wil absoluut geen kinderen met haar.

Iemand ervaring met friends with benefits waarbij zwangerschap ook rol speelde ? Hoe kan ik godsnaam haar zover krijgen om het kind weg te halen. Ik ben absoluut nu niet in een fase om nu vader te gaan worden.
Je zou je verhaal op een iets aangepastere wijze kunnen voorleggen bij FIOM/SIRIZ ?
pi_182811409
Wat een smerige slet! Jullie spreken af wel de lusten niet de lasten om je vervolgens op die manier voor het blok te zetten.

Ik zou haar sommeren om het kind weg te laten halen of anders een afstandsverklaring te ondertekenen.
Veel succes TS.
  maandag 29 oktober 2018 @ 11:34:09 #156
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182812302
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Redelijk werkend klinkt bij mij als de betrouwbaarheid van periodieke onthouding. ;)
Qua betrouwbaarheid zat het wel snor. In gebruik niet 'vriendelijk' en hier en daar nog wat bijwerkingen.
Dat bedoel ik in deze met redelijk.

Het blijft wat steken, wat grof, omdat er geen zicht is op een serieuze afzetmarkt.
De mannen die dit wel willen (vooral dan de door ontwikkeling) zouden die onderzoeksbedrijven aan moeten schrijven, politiek aan moeten schrijven, in de media komen ermee. Zouden zich moeten organiseren (als groep sta je sterker) om meer mannen achter zich te krijgen zodat ze kunnen laten zien dat er een serieuze afzetmarkt is.

Het zou een enorme stap voorwaarts zijn. Ik ben er een groot voorstander van iig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182812440
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Er is al een redelijk werkende manier van mannen anticonceptie. Alleen is er geen markt voor, wat door ontwikkeling langzaam maakt.

Er is een implantaat in combi met een (maandelijkse?) injectie. Maar dat blijken teveel mannen te ingrijpend te vinden.
De eerste pil lijnen waren ook nog niet perfect, de middelen nu hebben zelfs nog hun nadelen. Maar vrouwen stonden ervoor op en vormde een dankbare afzetmarkt (en personen die mee wilde werken aan onderzoek) die snellere door ontwikkeling mogelijk maakte.
Op welke doel je? Voor zover ik weet is er nog geen enkele mannelijke anticonceptie goedgekeurd door de FDA.
  maandag 29 oktober 2018 @ 14:24:57 #158
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182814859
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:55 schreef YoWilly het volgende:
Heb je wel eens van een condoom gehoord....flapdrol!
Ik hoop dat je voor enorme kosten en vrijheidsbeperkingen komt te staan....veel plezier Dad.
Je moet wel een heel zuur kereltje zijn krijg je dit soort kanker uit je vingers geperst _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182870697
Dat had je je van tevoren moeten bedenken. Dit zijn de gevolgen van jouw onverantwoordelijke gedrag: deal with it.
  donderdag 1 november 2018 @ 22:58:45 #160
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_182888573
Die zogenaamd goede vriendin is ook het type fucking lekker maar batshit crazy zeker? Dat soort types moet je niet in roeren zonder rubber.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 2 november 2018 @ 06:36:53 #161
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_182891347
Nu al medelijden met het kindje.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_182892901
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2018 06:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu al medelijden met het kindje.
Waarom?
Dit is gewoon een troll, TS zien we niet meer.
pi_182901850
Vraag Pechtold eens om raad,,,
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_182929050
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:54 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ten eerste gefeliciteerd!.

Ten tweede.. Je kan de zwangerschap niet tegenhouden. Maar je kan wel kind niet erkennen als jouw kind. Moet wel bepaalde weg bewandelen.. Op dit manier krijg je geen recht op kind en geen kosten moeten voordragen.

PS. Vrouw had net goed aan pil kunnen. Maar dat heeft zij het niet gedaan. Eigenlijk is fout van beiden. Want beiden stemde ermee met seks.. niet kinderen maken.
Onzin. Kan gewoon via rechter een vaderschapstest eisen, en daarna alsnog alimentatie.

Overigens matige troll TS
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_182935963
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 00:40 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Onzin. Kan gewoon via rechter een vaderschapstest eisen, en daarna alsnog alimentatie.

Overigens matige troll TS
Het kan wel, alleen is vaak moeilijk. TS zal het moeten aantonen dat alleen one night stand bij blijft en verder onbekend persoon is. Dat gaat ie niet lukken.
Sterker nog Rechter bepaalt of DNA nodig is, niet TS of dat vrouw.. Die mogen eisen, of het rechter meegaat is de vraag. In meeste gevallen zijn TS gewoon de lul..

Andere kant.. hij had zijn sperma beter op andere plek moeten richten.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_182949568
Geen pil, geen condoom...

En dan geschokt zijn dat ze zwanger raakt :')
pi_182962201
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:59 schreef Myztiko87 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik kwam altijd klaar in haar mond of op haar lichaam dit omdat het misschien stom klinkt zij nooit de pil gebruikt.
En dan nooit van condooms gehoord. Of is je nooit de bloemen en bijtjes uitgelegd? :')
quote:
Vandaag kreeg ik tot grote schok echter te horen dat ze zwanger is van mij en dat ze het kind niet wilt weghalen. Ik ben in shock nog steeds en wil absoluut geen kinderen met haar.

_O-

Gefeliciteerd! Je bent vruchtbaar _O_ :s)

Tsja, wie zijn billen brand...

Als zij het wil houden kan je niets doen, behalve rekening houden met het feit dat er over 16 jaar een tiener meisje voor de deur staat die papa eindelijk wil zien :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')