abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182334734
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:26 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel, maar doen we allemaal niet dingen die de ander kunnen kwetsen? Sommige dingen kun je niet voorkomen, andere dingen wel.
Ok, fair point.

quote:
In dit geval kan hij misschien een kwetsende breuk voorkomen, omdat zij zich niet klaar voelt om bij hem te blijven zonder een ander uit te proberen. Misschien vindt hij een breuk kwetsender? En misschien is het niet eens de angst om erger gekwetst te worden door zo een breuk. Misschien gunt hij haar die ervaring wel, zodat ze wellicht wel vol overgave voor hun relatie kan gaan. If you love somebody, set them free. If they come back to you, it's meant to be.
Of omdat hij hoopt dat ze halverwege al erachter komt en het puntje niet bij het daadwerkelijke paaltje hoeft te komen. Want dat kan natuurlijk ook een scenario zijn, dat je wtf denkt voor je ondergoed uit moet en gewoon weer naar huis gaat.
En dat zijn dus allemaal dingen die TS zou moeten bespreken voordat ze dit doet. Ze zegt dat ze over haar gevoelens hebben gepraat, maar ik kan in haar posts niet echt terugvinden dat ze ook over zijn gevoelens hebben gepraat.

Als die vriend echt een 'vlieg vrij vogeltje vlieg!' persoon is, dikke prima. Maar als dat aanbod gemaakt is vanuit angst of een 'doet ze uiteindelijk toch niet' hoop, lijkt me dat er toch nog wel een en ander besproken dient te worden.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:22:56 #252
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182335320
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:39 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat vind ik juist zo bizar. 'Ow maar hij mag ook, dus dan is het gelijkwaardig'.

Nee. Want hij wilt dat niet. Dus voor hem is dat aanbod waardeloos. Dat level playing field is niets meer dan een illusie zodat TS zich wellicht minder schuldig voelt.

En dan nog wat anders TS .. Is dat een levenslang geldend 'aanbod'? Of alleen nu in deze periode van jullie relatie? Nu zijn jullie nog relatief jong, en zie je het als een 'uitproberen voordat jullie je vastleggen'. Houdt dat aanbod dan na dat vastleggen op? Of kan hij over 10-15 jaar ook nog eens zeggen 'hej, ik wil even kijken of het gras verderop groener is'? En dan zeg jij 'goh, dat vind ik prima, want level playing field'?
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:46 schreef probeer het volgende:

[..]

Ok, fair point.

[..]

En dat zijn dus allemaal dingen die TS zou moeten bespreken voordat ze dit doet. Ze zegt dat ze over haar gevoelens hebben gepraat, maar ik kan in haar posts niet echt terugvinden dat ze ook over zijn gevoelens hebben gepraat.

Als die vriend echt een 'vlieg vrij vogeltje vlieg!' persoon is, dikke prima. Maar als dat aanbod gemaakt is vanuit angst of een 'doet ze uiteindelijk toch niet' hoop, lijkt me dat er toch nog wel een en ander besproken dient te worden.
Ik vind dit echt top posts van je, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik eigenlijk dezelfde mening heb. :P Je weet het echter prima te verwoorden, maar dat weet je eigenlijk vrijwel altijd wel. (net als AlwaysHappy trouwens).

[ Bericht 2% gewijzigd door CoolGuy op 05-10-2018 14:38:25 ]
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182337039
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:46 schreef probeer het volgende:

[..]

Ok, fair point.

[..]

Het is niet super uitgebreid vermeld, maar ik dacht toch te hebben gelezen dat hij het natuurlijk niet dolletjes vindt maar wel snapt hoe zoiets kan spelen. Ik denk wel dat het handig is om daar wat meer over te praten ja, voor zover het geen struisvogelpolitiek is dat ie verder niks van wil weten ofzo.

quote:
Dat zou wel het handigste zijn ja, aan de andere kant als dit je eerste liefde is en je ook nog een beetje moet gaan ontdekken hoe je je over zulke vrijheden voelt, dan is het ook niet klaar als een klontje te melden natuurlijk.

Ik zou eerst uitzoeken in hoeverre hij erover nagedacht heeft en zou willen denken. Aandringen op meer details is ook niet leuk als hij het liefste er zo min mogelijk over na wil denken. Iets wat zeker bij de wat meer visueel ingestelden onder ons niet geheel onbegrijpelijk is.

Wat betreft de angst ja. Begrijpelijk dat je dan misschien ja zegt, maar diep in je hart nee bedoelt. Daar dien je als partner wel rekening mee te houden natuurlijk, maar ik ben het ook niet helemaal eens dat deze verantwoording alleen bij haar zou liggen.
Je creŽert teveel ruis als je het een zegt terwijl je het ander bedoelt. Dure levensles als dat je relatie kost, maar het is niet abnormaal voor haar om af te gaan op wat hij wel zegt.

Moet je dat wel uit een ander willen trekken? Het kan een indicatie zijn in hoeverre hij het wel gunt, maar niet wil weten. Kan ook een indicatie zijn in hoeverre iemand op slot gaat en in hoeverre er over zulke gevoelige onderwerpen te communiceren valt. Op basis alleen al van dat laatste zou je alsnog kunnen bedenken dat je misschien toch niet zo goed bij elkaar past, ongeacht of die derde er wel of niet aan te pas gaat komen of is geweest.

Kortom, ik zou inzetten op dat praten hierover wel functioneel moet blijven. En wat hier al eerder geopperd werd, niet zo een haast mee hebben en even pas op de plaats om voor jezelf ook op een rijtje te krijgen wat je nou zoekt of wil bereiken hiermee. Als je dat helderder hebt en je (jullie) het risico waard vind(en), dat je dan pas de derde erbij gaat zoeken zeg maar.
pi_182344224
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

[..]

Ik vind dit echt top posts van je, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik eigenlijk dezelfde mening heb. :P Je weet het echter prima te verwoorden, maar dat weet je eigenlijk vrijwel altijd wel. (net als AlwaysHappy trouwens).
Awh, dankjewel. Ik heb vaak precies hetzelfde bij jouw posts.
  Moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:54:55 #255
273461 crew  AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182344336
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

[..]

Ik lees jouw posts ook altijd graag (net als die van Probeer). Ook als we het een keer zeldzaam niet eens zijn. Altijd goed onderbouwd ed :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D610, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:57:27 #256
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182344396
komt TS nog terug
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182345042
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:14 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het is niet super uitgebreid vermeld, maar ik dacht toch te hebben gelezen dat hij het natuurlijk niet dolletjes vindt maar wel snapt hoe zoiets kan spelen. Ik denk wel dat het handig is om daar wat meer over te praten ja, voor zover het geen struisvogelpolitiek is dat ie verder niks van wil weten ofzo.
Ja, wat hij denkt over haar gevoelens. Maar niet wat hij er zelf bij voelt. Dat wordt uit het topic niet duidelijk (of iig niet uitgebreider vermeld dan 'hij vindt het niet leuk'), en ik betwijfel of hij en TS dat wel echt besproken hebben. Waarom heeft hij dat aanbod gedaan? Welke redenatie / motivatie zit daar achter?

quote:
Dat zou wel het handigste zijn ja, aan de andere kant als dit je eerste liefde is en je ook nog een beetje moet gaan ontdekken hoe je je over zulke vrijheden voelt, dan is het ook niet klaar als een klontje te melden natuurlijk.
Fair point. Wellicht eindigt het allemaal met hem rukkend in het hoekje van de kamer, terwijl zij seks heeft. Als dat hun ding is, you do you. Maar over het algemeen ontdek ik mijn seksuele vrijheden en behoeften liever vanuit een positie van wat meer keuzevrijheid zonder mogelijke negatieve consequenties.

quote:
Ik zou eerst uitzoeken in hoeverre hij erover nagedacht heeft en zou willen denken. Aandringen op meer details is ook niet leuk als hij het liefste er zo min mogelijk over na wil denken. Iets wat zeker bij de wat meer visueel ingestelden onder ons niet geheel onbegrijpelijk is. [quote]

Helemaal mee eens. Als dan blijkt dat het echt iets is waar hij zo min mogelijk mee bezig wilt zijn, is dat 1) toch echt iets wat hij zelf aan zal moeten geven (en niet vanuit vermijding van een gesprek voor het gemak aangenomen kan worden), en 2) iig een veel duidelijkere indicatie dat hij het ťcht erg lastig vindt, wat imo heroverweging wel rechtvaardigt.

[quote]Wat betreft de angst ja. Begrijpelijk dat je dan misschien ja zegt, maar diep in je hart nee bedoelt. Daar dien je als partner wel rekening mee te houden natuurlijk, maar ik ben het ook niet helemaal eens dat deze verantwoording alleen bij haar zou liggen.
Je creŽert teveel ruis als je het een zegt terwijl je het ander bedoelt. Dure levensles als dat je relatie kost, maar het is niet abnormaal voor haar om af te gaan op wat hij wel zegt.
Tsja .. Uiteindelijk draagt ieder persoon de verantwoordelijkheid over zijn/haar eigen woorden, en het is inderdaad onbegonnen werk als TS nooit echt af kan gaan op wat haar vriend zegt en continue naar een dieper 'echter' antwoord moet graven. Dat is geen relatie.

Maarja .. Als dit voor hem echt een keuze is tussen twee zeer negatieve uitkomsten waar hij op geen enkele manier onder uit kan, vind ik niet echt dat je dan maar automatisch kan verwachten dat hij de ruimte ervaart om te zeggen wat hij er echt bij voelt.

quote:
Moet je dat wel uit een ander willen trekken? Het kan een indicatie zijn in hoeverre hij het wel gunt, maar niet wil weten. Kan ook een indicatie zijn in hoeverre iemand op slot gaat en in hoeverre er over zulke gevoelige onderwerpen te communiceren valt. Op basis alleen al van dat laatste zou je alsnog kunnen bedenken dat je misschien toch niet zo goed bij elkaar past, ongeacht of die derde er wel of niet aan te pas gaat komen of is geweest.
Allemaal dingen die ze naar mijn mening van elkaar duidelijk zouden moeten krijgen. Alvorens TS voor haar zelf de knoop door hakt. Maar daar lees ik dus maar weinig over terug. Of nou ja .. het lijkt in mijn ogen iig erg op alsof TS al een stukje voorbij de waarom-vraag achter haar vriends aanbod is, en nu voornamelijk bezig met of ze er wel of geen gebruik van wilt maken. En dat lijkt mij iets te voorspoedig en eerlijk gezegd ergens ook een tikkeltje te makkelijk.

quote:
Kortom, ik zou inzetten op dat praten hierover wel functioneel moet blijven. En wat hier al eerder geopperd werd, niet zo een haast mee hebben en even pas op de plaats om voor jezelf ook op een rijtje te krijgen wat je nou zoekt of wil bereiken hiermee. Als je dat helderder hebt en je (jullie) het risico waard vind(en), dat je dan pas de derde erbij gaat zoeken zeg maar.
Absoluut. Als dit ook maar voor een van de twee te overhaast gaat, lijkt me dat echt het begin van de ellende.

Hoe bedoel je dat, functioneel?
pi_182346323
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:32 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja, wat hij denkt over haar gevoelens. Maar niet wat hij er zelf bij voelt. Dat wordt uit het topic niet duidelijk (of iig niet uitgebreider vermeld dan 'hij vindt het niet leuk'), en ik betwijfel of hij en TS dat wel echt besproken hebben. Waarom heeft hij dat aanbod gedaan? Welke redenatie / motivatie zit daar achter?
Het lijkt me vrij evident dat hij ts niet kwijt wil, wat op zich ook een prima afweging zou kunnen zijn. Niet iedereen wil graag over gevoelens praten, laat staan over zoiets gevoeligs. Soms is zo een aanbod dan de spreekwoordelijke pleister die je er in ťťn keer af trekt, ik geef toestemming dus jij doet het 1x en daarna rijden we de zonsondergang tegemoet. Ofzo.

Ik zou dus willen aanraden om niet te praten om het praten (gelijk), maar om te kijken naar of hij wel wil praten. (gelijkwaardig als in hij heeft nagedacht erover, wil niet nog meer details bedenken en bespreken en daarmee is de kous voor nu voor hem af)

quote:
[..]

Fair point. Wellicht eindigt het allemaal met hem rukkend in het hoekje van de kamer, terwijl zij seks heeft. Als dat hun ding is, you do you. Maar over het algemeen ontdek ik mijn seksuele vrijheden en behoeften liever vanuit een positie van wat meer keuzevrijheid zonder mogelijke negatieve consequenties.
Jep, maar dat zeg je nu nadat je buiten die algemene bent geweest toch? Dan impliceer je dat er uitzonderingen waren en die hebben dan denk ik meegespeeld in het nu weten wat je favoriete positie is. Als die voor iedereen zou gelden, dan was dit topic er niet denk ik..

quote:
[..]

Tsja .. Uiteindelijk draagt ieder persoon de verantwoordelijkheid over zijn/haar eigen woorden, en het is inderdaad onbegonnen werk als TS nooit echt af kan gaan op wat haar vriend zegt en continue naar een dieper 'echter' antwoord moet graven. Dat is geen relatie.
Oneens, het mag dan niet ideaal of ons ideaal zijn, sommige relaties varen er wel bij. Dan is dat stukje mysterie het schatgraven waar de ander weer zijn of haar meerwaarde aan kan ontlenen. Dynamiek, balans, ditdat.

quote:
Maarja .. Als dit voor hem echt een keuze is tussen twee zeer negatieve uitkomsten waar hij op geen enkele manier onder uit kan, vind ik niet echt dat je dan maar automatisch kan verwachten dat hij de ruimte ervaart om te zeggen wat hij er echt bij voelt.
Begrijpelijk ja, al ben ik het niet helemaal eens dat hij er op geen enkele manier onderuit kan. Ts heeft iets aangekaart wat bij haar speelt en dat is iets anders dan hem voor het blok zetten. Toegegeven, dat kan gevoelsmatig een kleine nuance zijn, maar bij dit soort gevoelige onderwerpen wel een hele belangrijke denk ik.
Je zou misschien beter kunnen vragen naar die ruimte eerst in plaats van vol in te zetten op de gevoelens in zo een situatie..

quote:
[..]

Allemaal dingen die ze naar mijn mening van elkaar duidelijk zouden moeten krijgen. Alvorens TS voor haar zelf de knoop door hakt. Maar daar lees ik dus maar weinig over terug. Of nou ja .. het lijkt in mijn ogen iig erg op alsof TS al een stukje voorbij de waarom-vraag achter haar vriends aanbod is, en nu voornamelijk bezig met of ze er wel of geen gebruik van wilt maken. En dat lijkt mij iets te voorspoedig en eerlijk gezegd ergens ook een tikkeltje te makkelijk.
Het verbaast me qua volgorde wel enigszins ja. Eerst al op jacht gaan en richting concrete afspraken gaan, maar toch twijfelen en dan dit topic opstarten. Misschien is het de naÔviteit/jeugdigheid? Te impulsief snel van start proberen te gaan, misschien ook enigszins wanhopig om het maar uit haar en dan ook hun systeem te krijgen? Of misschien knaagt er iets anders diep van binnen en had ze gehoopt op een andere reactie ofzo. Kan allemaal..

quote:
[..]

Absoluut. Als dit ook maar voor een van de twee te overhaast gaat, lijkt me dat echt het begin van de ellende.

Hoe bedoel je dat, functioneel?
Voor sommigen is het juist beter overhaast en voor functionele uitleg, zie hierboven bij gelijk en gelijkwaardig.
pi_182347884
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Uhu. We leven hier in 2018, just sayin’ ;) ik ken meer hetero’s in mijn omgeving die veel one night stands hebben dan homo’s, en ik ken er aardig wat. Plus dat de meeste homo’s het gewoon veilig doen allemaal hoor. Iets met vooroordelen en zo.
Ik zeg nergens iets over iets niet veilig doen? Geen idee waar je dit nou weer vandaan haalt. Log voor de grap eens in op Grinder trouwens..

Mannen hebben gemiddeld genomen minder nodig om te neuken dat is echt gigantisch duidelijk.
pi_182347891
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 07:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Heb je daar een onderzoek van? En ligt dat bij lesbische vrouwen dan niet ook gewoon op dezelfde hoogte?

Overigens hadden we het over het gemiddelde van mannen en vrouwen. Hoewel de meeste onderzoeken een hoger gemiddelde van mannen laat zien, blijkt dat vooral te liggen aan het downplayen van vrouwen. Mannen zijn redelijk eerlijk (resultaten bij vragenlijsten blijven gelijk, of je nou niet anoniem, anoniem of middels leugendetector vraagt), bij vrouwen mag je verwachten dat ze aantal partners keer 0,6 opgeven. Dus als ze 60 zeggen, dan mag je ze feliciteren met dat ze nummer 100 hebben gehad. ;)

Met leugendetector zitten de vrouwen hoger. En als die homoseksuelen dan echt zo goed scoren, als minderheidje, wat zegt dat dan wel niet over de heteroseksuele man. :D
Geen idee? Zeg het eens. Je snapt dat ieder heteroseksueel contact bij gelijke populaties geen effect heeft op verschillen in gemiddeld aantal sekspartners van vrouwen / mannen?
pi_182347918
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 07:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Geen idee? Zeg het eens. Je snapt dat ieder heteroseksueel contact bij gelijke populaties geen effect heeft op verschillen in gemiddeld aantal sekspartners van vrouwen / mannen?
Dat is nou precies waar mijn laatste opmerking over gaat! ;)
pi_182347926
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 07:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat is nou precies waar mijn laatste opmerking over gaat! ;)
Je lijkt te insinueren dat hetero mannen weinig seks hebben. Ik denk +- gelijk met vrouwen en dat homoseksuelen echt flink aantal meer bedpartners hebben maar goed. Verklaart ook verschillen in gemiddelden...

Geloof je ook gelijk dat vrouwen downplayen hoor.
pi_182347941
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 07:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je lijkt te insinueren dat hetero mannen weinig seks hebben. Ik denk +- gelijk met vrouwen en dat homoseksuelen echt flink aantal meer bedpartners hebben maar goed. Verklaart ook verschillen in gemiddelden...

Geloof je ook gelijk dat vrouwen downplayen hoor.
Nee, juist niet. Ik wil juist aangeven dat het onwaarschijnlijk is dat homoseksuele mannen zo verschrikkelijk hoog scoren. Ik geloof best dat ze hoger scoren, maar ik denk dat het verschil helemaal niet zo groot is.
pi_182347964
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 07:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, juist niet. Ik wil juist aangeven dat het onwaarschijnlijk is dat homoseksuele mannen zo verschrikkelijk hoog scoren. Ik geloof best dat ze hoger scoren, maar ik denk dat het verschil helemaal niet zo groot is.
Volgens mij is het echt de grootste slettenbende op aarde... Logisch ook want een man heeft alleen een prima uiterlijk nodig om geil te worden.

Een vrouw moet versierd worden door een zelfverzekerde man met hoge status, ze is fysiek zwakker dus moet hem ook nog eens vertrouwen en die 8.5 maanden zwangerschap en de impact van het hebben van seks is 3miljoen keer groter... Super logisch dat een vrouw meer nodig heeft dan een man om seks te hebben.

Dat betekent allemaal niet dat een vrouw niet vreemd kan gaan voor super goede seks, pure lusten.. Ik zeg alleen dat het spel wat eraan vooraf gaat veel intensiever is.
pi_182348207
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 07:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij is het echt de grootste slettenbende op aarde... Logisch ook want een man heeft alleen een prima uiterlijk nodig om geil te worden.

Een vrouw moet versierd worden door een zelfverzekerde man met hoge status, ze is fysiek zwakker dus moet hem ook nog eens vertrouwen en die 8.5 maanden zwangerschap en de impact van het hebben van seks is 3miljoen keer groter... Super logisch dat een vrouw meer nodig heeft dan een man om seks te hebben.

Dat betekent allemaal niet dat een vrouw niet vreemd kan gaan voor super goede seks, pure lusten.. Ik zeg alleen dat het spel wat eraan vooraf gaat veel intensiever is.
Nou komen we helemaal terug bij het begin van de discussie en zeg ik je: lees het boek eens. Ik denk dat er zaken in staan waar jij van op gaat kijken. ;)
  Moderator zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:49:04 #266
273461 crew  AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182348942
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 07:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zeg nergens iets over iets niet veilig doen? Geen idee waar je dit nou weer vandaan haalt. Log voor de grap eens in op Grinder trouwens..

Mannen hebben gemiddeld genomen minder nodig om te neuken dat is echt gigantisch duidelijk.
Dat van het veilig doen was eerder benoemd door iemand. Gezien het een quote op jou was snap ik het misverstand, excuses.

Verder: je denkt met vooroordelen (en generaliserend) imo, maar let’s agree to disagree, even goede vrienden :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D610, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
pi_182358013
Opgeruimd. Graag ontopic zonder persoonlijke aanvallen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182359707
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:49 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat van het veilig doen was eerder benoemd door iemand. Gezien het een quote op jou was snap ik het misverstand, excuses.

Verder: je denkt met vooroordelen (en generaliserend) imo, maar let’s agree to disagree, even goede vrienden :)
Keb niet zoveel zin om daarvoor bronnen te zoeken. Vooroordelen... Beetje conclusie trekken mag toch wel als je genoeg bewijs hebt gevonden voor je stellingen? Ook het overmatige hoeveelheid aan soa's bij homo's zie ik als bewijs.
pi_182359727
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou komen we helemaal terug bij het begin van de discussie en zeg ik je: lees het boek eens. Ik denk dat er zaken in staan waar jij van op gaat kijken. ;)
Jij hebt een samenvatting gedeeld van een boek waar ik interesse zou hebben?
pi_182360354
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Keb niet zoveel zin om daarvoor bronnen te zoeken. Vooroordelen... Beetje conclusie trekken mag toch wel als je genoeg bewijs hebt gevonden voor je stellingen? Ook het overmatige hoeveelheid aan soa's bij homo's zie ik als bewijs.
Volgens mij moet je eerst even 2 categorieŽn opstellen. Mensen in een relatie en mensen zonder relatie. Wat betreft mensen zonder relatie ben ik er van overtuigd dat je gelijk hebt: mannen duiken veel sneller met iemand het bed in en lijken daar veel meer behoefte aan te hebben. Als je alleen al kijkt naar de man/vrouw verhoudingen op (seks)dating sites dan bewijst dat wel genoeg denk ik zo. Maar als het gaat om mensen in een relatie? Volgens mij hebben vrouwen dan minstens zoveel behoeften als mannen.
pi_182360988
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:31 schreef MrAero het volgende:

[..]

Volgens mij moet je eerst even 2 categorieŽn opstellen. Mensen in een relatie en mensen zonder relatie. Wat betreft mensen zonder relatie ben ik er van overtuigd dat je gelijk hebt: mannen duiken veel sneller met iemand het bed in en lijken daar veel meer behoefte aan te hebben. Als je alleen al kijkt naar de man/vrouw verhoudingen op (seks)dating sites dan bewijst dat wel genoeg denk ik zo. Maar als het gaat om mensen in een relatie? Volgens mij hebben vrouwen dan minstens zoveel behoeften als mannen.
Dan denk jij hetzelfde als ik
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 00:09:39 #272
273461 crew  AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182361222
quote:

[..]

Oke. Nogmaals: agree to disagree.

Sowieso heeft deze discussie niks met het topic te maken, dus laten we maar weer ontopic gaan :)
pi_182363729
quote:

[..]

Jij hebt een samenvatting gedeeld van een boek waar ik interesse zou hebben?
Daar begon de hele discussie mee.
pi_182366012
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 07:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij leeft in een parallel universum. Besef dat en open je ogen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')