abonnement Unibet Coolblue
pi_182275948
Ik had altijd zo'n simpele rubberen waterkruik voor in bed, maar die gaan na een tijd toch altijd lekken. Nu ben ik op zoek naar een degelijke kruik om mijn voeten aan op te kunnen warmen. Iemand goede ervaringen met iets?

Ik kom naast normale warmwaterkruiken ook elektrische kruiken tegen. Bijvoorbeeld deze.

Is zoiets wat?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:06:06 #2
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_182276020
Koop dan gewoon een elektrische deken. Die heeft m'n moeder van 66 ook.
pi_182276084
Ik gebruik een kersenpitkussentje, kruiken met heet water vind ik doodeng
pi_182276112
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:06 schreef Twiitch het volgende:
Koop dan gewoon een elektrische deken. Die heeft m'n moeder van 66 ook.
Dat is ook een optie idd! Zie dat je bij de Lidl voor hetzelfde geld als die kruik uit de OP een elektrisch onderdeken van 150x80 cm hebt :o
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gebruik een kersenpitkussentje, kruiken met heet water vind ik doodeng
Die stop je in de magnetron toch? Hoe lang blijft dat warm?
pi_182276243
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:10 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dat is ook een optie idd! Zie dat je bij de Lidl voor hetzelfde geld als die kruik uit de OP een elektrisch onderdeken van 150x80 cm hebt :o

[..]

Die stop je in de magnetron toch? Hoe lang blijft dat warm?

2 minuten magnetron, uurtje ofzo warmte. Ik gebruik dat ding ook vaak voor rug- en schouderpijn
pi_182276277
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:17 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

2 minuten magnetron, uurtje ofzo warmte. Ik gebruik dat ding ook vaak voor rug- en schouderpijn
Oh dat klinkt wel goed. Gaat vooral om het in slaap kunnen vallen zonder koude voeten, als ik eenmaal slaap heb ik er geen last meer van. Hoe duur is zo'n ding?
Voor mn rugpijn heb ik al zo'n rug-nek electrisch ding van de Lidl
pi_182276368
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:19 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh dat klinkt wel goed. Gaat vooral om het in slaap kunnen vallen zonder koude voeten, als ik eenmaal slaap heb ik er geen last meer van. Hoe duur is zo'n ding?
Tientje, 15 euro.
Een ex van me zweerde er ook bij.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182276498
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:19 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh dat klinkt wel goed. Gaat vooral om het in slaap kunnen vallen zonder koude voeten, als ik eenmaal slaap heb ik er geen last meer van. Hoe duur is zo'n ding?
Voor mn rugpijn heb ik al zo'n rug-nek electrisch ding van de Lidl
iets van 5 euro ooit bij Action of Xenos ofzo, maar geen idee of ze die standaard hebben. Kruidvat en De Tuinen hebben ze ook, wel wat duurder. Je kunt er ook een zelf maken met rijst
pi_182276531
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:25 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Tientje, 15 euro.
Een ex van me zweerde er ook bij.
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:32 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

iets van 5 euro ooit bij Action of Xenos ofzo, maar geen idee of ze die standaard hebben. Kruidvat en De Tuinen hebben ze ook, wel wat duurder. Je kunt er ook een zelf maken met rijst
Dankjulliewel, zal ik daar eens naar kijken dan. Klinkt toch beter dan iets met warm water en die elektrische kruik vond ik wel erg prijzig ook voor het formaat wat hij is. Dan nog beter een heel elektrisch onderdeken :D
pi_182279268
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:19 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh dat klinkt wel goed. Gaat vooral om het in slaap kunnen vallen zonder koude voeten, als ik eenmaal slaap heb ik er geen last meer van. Hoe duur is zo'n ding?
Voor mn rugpijn heb ik al zo'n rug-nek electrisch ding van de Lidl
je vindt het duur of het kost veel. Maar hoe duur is het klopt technisch gezien niet.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_182279502
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:08 schreef spierbal het volgende:

[..]

je vindt het duur of het kost veel. Maar hoe duur is het klopt technisch gezien niet.
De vraag "hoe duur is het?" is correct. Daar kun je met een bedrag op antwoorden of bv met "heel duur".
De vraag "hoe duur kost het?" is incorrect, maar die vraag stelt TS dan ook niet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182279543
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:08 schreef spierbal het volgende:

[..]

je vindt het duur of het kost veel. Maar hoe duur is het klopt technisch gezien niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De vraag "hoe duur is het?" is correct. Daar kun je met een bedrag op antwoorden of bv met "heel duur".
De vraag "hoe duur kost het?" is incorrect, maar die vraag stelt TS dan ook niet.
Dit dus ^O^
pi_182279567
Ik draag als het koud is altijd dikke ski sokken in bed, deze draag ik verder niet speciaal gekocht voor in bed
pi_182279621
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:22 schreef sandra-kim het volgende:
Ik draag als het koud is altijd dikke ski sokken in bed, deze draag ik verder niet speciaal gekocht voor in bed
Sokken aan in bed vind ik niet fijn. Ik had van de week toen ik het dus zo koud had toen het rond het vriespunt was buiten van die enkelsokjes aan gedaan. Maar zelfs dat vond ik al niet fijn.
pi_182279753
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De vraag "hoe duur is het?" is correct. Daar kun je met een bedrag op antwoorden of bv met "heel duur".
De vraag "hoe duur kost het?" is incorrect, maar die vraag stelt TS dan ook niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:21 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]


[..]

Dit dus ^O^
mijn excuses. Carrière als neerlandicus kan ik ook wel laten varen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_182282423
vroeger hadden wij altijd een metalen kruik die in in een stoffen hoes doet. Beetje thermosfles achtig. Zal wel uit het jaar 0 zijn en niet minder lekgevoelig dan die rubberen dingen, maar bleven wel heerlijk lang warm
pi_182282807
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:11 schreef Holenbeer het volgende:
vroeger hadden wij altijd een metalen kruik die in in een stoffen hoes doet. Beetje thermosfles achtig. Zal wel uit het jaar 0 zijn en niet minder lekgevoelig dan die rubberen dingen, maar bleven wel heerlijk lang warm
Ja volgens mij zijn dat van diezelfde dingen als ze bij baby's in het bedje stoppen.

Zoiets en dan moet je er nog een aparte kruikenzak bij kopen.
pi_182282953
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:25 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja volgens mij zijn dat van diezelfde dingen als ze bij baby's in het bedje stoppen.

Zoiets en dan moet je er nog een aparte kruikenzak bij kopen.
ja, precies!!
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:31:19 #19
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182283030
Elektrische dekens _O_
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:31:30 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182283036
Zo’n rubberen kruik moet je dan ook niet met kokend heet water vullen.

#teamzelfgebreidewollenbedsokken

Nooit geen koude voeten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_182283099
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:31 schreef Ceviche het volgende:
Elektrische dekens _O_
Die koop ik misschien toch ook wel, bij de Lidl echt niet duur en is op de bank ook wel fijn van de winter O+

quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:31 schreef Lienekien het volgende:
Zo’n rubberen kruik moet je dan ook niet met kokend heet water vullen.

#teamzelfgebreidewollenbedsokken

Nooit geen koude voeten.
Nee dat snap ik ook wel dat je niet met kokend heet water moet doen ;)
Ik vind dat dus echt niet fijn, mijn voeten moeten wel kunnen ademen. Loop overdag ook het liefst op blote voeten.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:42:43 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182283389
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:33 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Die koop ik misschien toch ook wel, bij de Lidl echt niet duur en is op de bank ook wel fijn van de winter O+

[..]

Nee dat snap ik ook wel dat je niet met kokend heet water moet doen ;)
Ik vind dat dus echt niet fijn, mijn voeten moeten wel kunnen ademen. Loop overdag ook het liefst op blote voeten.
Je woont zeker in een appartement met onderburen. ;)

Oud huis, geen vloerverwarming hier. Dan wil je wel sokken aan.

Maar eh, voeten die willen ademen? _O-
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:44:00 #23
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182283419
Lifehack: een PET-fles met heet water en die in een dikke sok doen. Elegant is het niet, maar op vakantie heb je soms niks anders en het werkt wel ^O^
pi_182283591
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je woont zeker in een appartement met onderburen. ;)

Oud huis, geen vloerverwarming hier. Dan wil je wel sokken aan.

Maar eh, voeten die willen ademen? _O-
Haha ja 4e verdieping hier :D
En jij hebt blijkbaar nog nooit reclame van ECCO schoenen gezien dus :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:44 schreef Lunatiek het volgende:
Lifehack: een PET-fles met heet water en die in een dikke sok doen. Elegant is het niet, maar op vakantie heb je soms niks anders en het werkt wel ^O^
Ja die lifehack ken ik, maar ik heb geen dikke/grote sokken. Alleen maatje 35-38 gewone sokken en sneakersokken :P
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:57:32 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182283896
Leuk project, een kruikenzak haken/breien/naaien.
The love you take is equal to the love you make.
pi_182283939
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:57 schreef Lienekien het volgende:
Leuk project, een kruikenzak haken/breien/naaien.
Haha dat zijn juist net de creatieve dingen die ik niet kan o|O
En als ik dat moet leren is het volgend jaar winter pas klaar denk ik _O-
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:06:41 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182284153
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:58 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Haha dat zijn juist net de creatieve dingen die ik niet kan o|O
En als ik dat moet leren is het volgend jaar winter pas klaar denk ik _O-
Ik heb net gezocht op haak/breipatronen voor kruiken en nou wil ik ze allemaal maken!

Ben je er al uit, wordt het een elektrische variant? :)
The love you take is equal to the love you make.
pi_182284243
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb net gezocht op haak/breipatronen voor kruiken en nou wil ik ze allemaal maken!

Ben je er al uit, wordt het een elektrische variant? :)
Haha nou gewoon doen en ze verkopen dan :D

En ik denk dat ik deze 2 dingen maar in de Lidl-shop ga bestellen:

Pittenzak


Elektrische onderdeken


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:16:26 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182284332
:D
The love you take is equal to the love you make.
pi_182284493
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:16 schreef Lienekien het volgende:
:D
Besteld ^O^ Pittenzak en elektrische deken dan, niet die man _O-
Zaterdag wordt het bezorgd als het goed is ^O^

Iedereen bedankt voor de tips en goede ideeën :*
pi_182284719
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gebruik een kersenpitkussentje
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Je kunt er ook een zelf maken met rijst
Wacht even. In een kersenpitkussen zit rijst??? 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182284721
Waarom heet dat geen rijstkussen dan??? 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182284832
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:46 schreef vosss het volgende:

[..]


[..]

Wacht even. In een kersenpitkussen zit rijst??? 8)7
Haha nee in een kersenpitkussen zitten kersenpitten. Maar je kunt dus zelf met rijst iets maken wat dezelfde uitwerking heeft. Rijst is wat makkelijker te verkrijgen dan kersenpitten ;)
  woensdag 3 oktober 2018 @ 12:42:55 #34
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182291745
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:33 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Die koop ik misschien toch ook wel, bij de Lidl echt niet duur en is op de bank ook wel fijn van de winter O+
Een elektrische onderdeken voor op de bank :? Die zijn veel te stug daarvoor. Heb zelf een knuffelwarmtedeken van Medisana voor op de bank. Daar kan geen man tegenop :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_182291873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 12:42 schreef Maraca het volgende:

[..]

Een elektrische onderdeken voor op de bank :? Die zijn veel te stug daarvoor. Heb zelf een knuffelwarmtedeken van Medisana voor op de bank. Daar kan geen man tegenop :P
Haha oke dankjewel, dan gebruik ik hem gewoon alleen in bed.
pi_182292126
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:02 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik had altijd zo'n simpele rubberen waterkruik voor in bed, maar die gaan na een tijd toch altijd lekken
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij onder een 'simpele rubberen waterkruik' verstaat. En hoe gaan die dingen lekken dan?
Mijn vriendin gebruikt echt al 10 jaar zo'n ding zonder dat er iets lekt:
  woensdag 3 oktober 2018 @ 13:20:24 #37
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182292286
Waarom doen vrouwen dit altijd?
Man of Steal.
pi_182293018
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:11 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij onder een 'simpele rubberen waterkruik' verstaat. En hoe gaan die dingen lekken dan?
Mijn vriendin gebruikt echt al 10 jaar zo'n ding zonder dat er iets lekt:
[ afbeelding ]
Ja zo'n ding bedoel ik. En hij gaat dan vooral onderaan de hals of helemaal aan de onderkant lekken bij mij :?
pi_182294032
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:56 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja zo'n ding bedoel ik. En hij gaat dan vooral onderaan de hals of helemaal aan de onderkant lekken bij mij :?
Ik koop altijd die Fashy van Kruidvat met een fleecje eromheen en die blijft prima. Ik doe hem wel altijd te warm (want koud huis) en heb met regelmaat rode vlekken en kachelbenen. Beetje jammer...
Kersenpitkussens kunnen gaan smeulen. Daardoor zijn al meerdere branden ontstaan.

Je hebt ook van die gelzakjes met een ijzeren plaatje die heet worden als je dat plaatje knakt. Vage dingen zijn dat, maar die blijven ook best warm dacht ik. Heat in a click bijvoorbeeld. Heb je zelfs schoenen van: warme voeten en ze kunnen toch lekker ademen. ^O^
pi_182294404
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:49 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik koop altijd die Fashy van Kruidvat met een fleecje eromheen en die blijft prima. Ik doe hem wel altijd te warm (want koud huis) en heb met regelmaat rode vlekken en kachelbenen. Beetje jammer...
Kersenpitkussens kunnen gaan smeulen. Daardoor zijn al meerdere branden ontstaan.

Je hebt ook van die gelzakjes met een ijzeren plaatje die heet worden als je dat plaatje knakt. Vage dingen zijn dat, maar die blijven ook best warm dacht ik. Heat in a click bijvoorbeeld. Heb je zelfs schoenen van: warme voeten en ze kunnen toch lekker ademen. ^O^
[ afbeelding ]
Oh nou maak je me wel een beetje bang met die kersenpitkussens, heb er dus net 1 besteld :P
Wel jammer dat je van die van het Kruidvat rode vlekken en kachelbenen krijgt, dat is niet fijn lijkt me. Maar goed, ik heb dus zo'n kersenpitkussen en elektrisch onderdeken besteld, maar altijd handig om die andere dingen te weten mocht het niet bevallen. Er is toch meer dan ik wist iig.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 15:14:46 #41
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_182294448
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:31 schreef Lienekien het volgende:
Zo’n rubberen kruik moet je dan ook niet met kokend heet water vullen.

#teamzelfgebreidewollenbedsokken

Nooit geen koude voeten.
Altijd koude voeten dus
pi_182294622
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 15:12 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh nou maak je me wel een beetje bang met die kersenpitkussens, heb er dus net 1 besteld :P
Wel jammer dat je van die van het Kruidvat rode vlekken en kachelbenen krijgt, dat is niet fijn lijkt me. Maar goed, ik heb dus zo'n kersenpitkussen en elektrisch onderdeken besteld, maar altijd handig om die andere dingen te weten mocht het niet bevallen. Er is toch meer dan ik wist iig.
Oh, dat is niet specifiek voor die van het Kruidvat hoor. Dat is gewoon omdat het een iets te warme warmtebron is. Ondanks het fleecje, broek en thermokleding aan O-)

Ik ben trouwens ook helemaal fan van O+ Soxs. O+
  woensdag 3 oktober 2018 @ 15:29:42 #43
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182294711
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 15:12 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh nou maak je me wel een beetje bang met die kersenpitkussens, heb er dus net 1 besteld :P
Wel jammer dat je van die van het Kruidvat rode vlekken en kachelbenen krijgt, dat is niet fijn lijkt me. Maar goed, ik heb dus zo'n kersenpitkussen en elektrisch onderdeken besteld, maar altijd handig om die andere dingen te weten mocht het niet bevallen. Er is toch meer dan ik wist iig.
Nou ja, een elektrische onderdeken kan ook smeulen :+ gewoon voorzichtig zijn en niet met de deken aan in slaap vallen (hij blijft toch nog een tijdje warm dus eigenlijk hoeft hij ook niet de hele nacht aan)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_182294919
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 15:24 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Oh, dat is niet specifiek voor die van het Kruidvat hoor. Dat is gewoon omdat het een iets te warme warmtebron is. Ondanks het fleecje, broek en thermokleding aan O-)

Ik ben trouwens ook helemaal fan van O+ Soxs. O+
[ afbeelding ]
Haha jij bent wel echt een koukleum dan! Van sokken in bed ben ik dus niet weg, maar die zien er wel lekker uit voor gewoon 's avonds op de bank ofzo. Want ik heb alleen mn gewone sokken zeg maar, geen extra dikke/lange/warme ofzo verder.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 15:29 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nou ja, een elektrische onderdeken kan ook smeulen :+ gewoon voorzichtig zijn en niet met de deken aan in slaap vallen (hij blijft toch nog een tijdje warm dus eigenlijk hoeft hij ook niet de hele nacht aan)
Dat is waar, op diegene die ik besteld heb kun je zelf kiezen hoe lang hij aan moet blijven.

quote:
De ademende en zachte deken heeft een elektronisch veiligheidssysteem en naar keuze kan een uitschakelautomatisme gekozen worden: na 1/3/6 of 12 uur
Dus 1 of 3 uur lijkt me lang zat.
pi_182316978
Zo'n modelletje lijkt mij wel wat. Heerlijk knussen met de POHWP. O+

  donderdag 4 oktober 2018 @ 15:42:09 #46
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182316987
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 15:41 schreef Stratotanker het volgende:
Zo'n modelletje lijkt mij wel wat. Heerlijk knussen met de POHWP. O+

[ afbeelding ]
Ik had zo'n ding voor 1 persoon, was lekker warm :Y
pi_182317273
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 15:42 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik had zo'n ding voor 1 persoon, was lekker warm :Y
Ja heerlijk toch. Beetje America's previous top tattoo talent bekijken. Onderwijl wat gekarameliseerde knabbelknotsjes in mijn gebakje schuiven. Ik zie mezelf al helemaal zitten hoor.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 16:49:41 #48
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182318239
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 16:02 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ja heerlijk toch. Beetje America's previous top tattoo talent bekijken. Onderwijl wat gekarameliseerde knabbelknotsjes in mijn gebakje schuiven. Ik zie mezelf al helemaal zitten hoor.
En gewoon aanhouden als je even iets moet pakken ofzo, zodat de opgebouwde warmte erin blijft O+
pi_182318325
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gebruik een kersenpitkussentje, kruiken met heet water vind ik doodeng
https://www.trouw.nl/home(...)ittenkruik~a8e285bb/

Het is maar wat je liever hebt...
pi_182323902
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 16:54 schreef GereDathan het volgende:

[..]

https://www.trouw.nl/home(...)ittenkruik~a8e285bb/

Het is maar wat je liever hebt...
Elektrische dekens kunnen ook in de fik vliegen.
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:38:47 #51
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182338529
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:44 schreef Lunatiek het volgende:
Lifehack: een PET-fles met heet water en die in een dikke sok doen. Elegant is het niet, maar op vakantie heb je soms niks anders en het werkt wel ^O^
Blik soep of knakworsten werkt ook prima.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182338580
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 16:49 schreef Ceviche het volgende:

[..]

En gewoon aanhouden als je even iets moet pakken ofzo, zodat de opgebouwde warmte erin blijft O+
Precies. En dan gewoon zodra er wordt aangebeld als het spook van de chambrerende cozyness naar de voordeur zweven terwijl je tegen je nieuwe gasten "schiet eens op man mijn bubble of eternal bliss lekt weg! 😠😠" schreeuwt. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2018 17:45:53 ]
pi_182339214
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 17:43 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Precies. En dan gewoon zodra er wordt aangebeld als het spook van de chambrerende cozyness naar de voordeur zweven terwijl je tegen je nieuwe gasten "schiet eens op man mijn bubble of eternal bliss lekt weg! 😠😠" schreeuwt. O+
Mijn god, ben jij mij? :@
pi_182339531
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 18:29 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Mijn god, ben jij mij? :@
Weet ik toch niet.
pi_182341892
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 15:12 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh nou maak je me wel een beetje bang met die kersenpitkussens, heb er dus net 1 besteld :P
Wel jammer dat je van die van het Kruidvat rode vlekken en kachelbenen krijgt, dat is niet fijn lijkt me. Maar goed, ik heb dus zo'n kersenpitkussen en elektrisch onderdeken besteld, maar altijd handig om die andere dingen te weten mocht het niet bevallen. Er is toch meer dan ik wist iig.
Een kruik koelt na x tijd af en gaat daarna jouw warmte opnemen. Een kersenpittenkussen geeft warmte af en eenmaal afgekoeld heeft ie niet net als (koud)water de neiging om jouw warmte op te willen nemen. T is geen geleider.

Ik zweer bij kersenpitten kussen. Mijn vorige is 15 jaar meegegaan, was in de vorm van een hart en bij de punt was de naad en stof versleten dat tig keer naaien niet meer hielp (en dus telkens overal in bed kersenpitjes lagen.

Als je hem max. 2 min in de magnetron doet (standaard stand 900 watt). Dan voel je of je het aangenaam vindt (dus niet help brand door mn t-shirt/trui heen, maar oooooh lekker laat hem niet meer los <3). Vindt je hem nog te koud, ff 30 sec extra en dan voelen enz tot ie aangenaam is.
(op een gegevensmoment weet je hoe lang ie dr in moet).

Ohja en t ruikt ook <3<3<3

Hier ooit in die 17 jaar tijd hooguit een licht gele schroeiplek gehad op mn laken toen ik hem iets te enthousiast lang in de magnetron had gedaan.
Elektrische dekens heb ik wel vaker nieuwsberichten over gehoord over brand/smeulen.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:00:33 #56
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182405494
Electrische deken +1 !!!

Je hebt ook van die magnetron stoffen met hittenpit er in! Heeeerlijk

Alleen jammer dat mijn man niet van de geur van hittepit houdt :N
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')