abonnement Unibet Coolblue
pi_182401520
quote:
4s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:29 schreef Oscar. het volgende:
100 shekels
400 shekels, maar het blijft een fooi.

Voor de rest blijft het apart dat die mensen denken dat ze alles kunnen uitbreiden op en over de eigendommen van anderen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:04:33 #82
74056 crew  ToT
pi_182403555
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:33 schreef maan_man het volgende:

[..]

400 shekels, maar het blijft een fooi.

Voor de rest blijft het apart dat die mensen denken dat ze alles kunnen uitbreiden op en over de eigendommen van anderen.
Dat zwevend overdekt terras was in overleg met de vorige eigenaar, en die was er mee akkoord gegaan.
ECHTER! ...was er niets over op papier gezet. :)
Verder onsympathieke vrouw idd, maar als die vent er ineens aan komt van: "Ik GA hier karretjes onder jullie raam neerzetten en wil ff overleggen hoe precies", moet die man ook niet doen alsof hij de gebeten (kale) hond is.
Blijkbaar heeft hij het recht er toe om het te doen "omdat als je geen karretjes naast je huis wil hebben staan je nu eenmaal niet in een winkelgebied moet gaan wonen" zoals Frank Visser zegt, maar ik neem aan dat er toch wel wetten zijn over geluidsoverlast? Één of andere dikke betonnen afdak er overheen om het geluid wat af te vangen lijkt me wel op z'n plaats.
En die mensen die onder hen wonen wiens dak ze nu gebruiken, die moeten er toch ook last van krijgen? Die dingen komen bij hen voor de raampjes te staan. Of was dat nou een winkel?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:06:16 #83
74056 crew  ToT
pi_182403599
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:58 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Voor een Achterhoek mannetje heeft hij geen dikke huid als 'kale hond' het ergste is wat hij opnoemt.
Haha zat ik me ook te bedenken, ja! _O-
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:20:27 #84
39237 crew  H_T
2733
pi_182403844
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:04 schreef ToT het volgende:

[..]
Één of andere dikke betonnen afdak er overheen om het geluid wat af te vangen lijkt me wel op z'n plaats.
En die mensen die onder hen wonen wiens dak ze nu gebruiken, die moeten er toch ook last van krijgen? Die dingen komen bij hen voor de raampjes te staan. Of was dat nou een winkel?
Karretjes maken vooral herrie als ze er naar toe rijden, dan helpt een dak boven de stalling niet. En volgens mij wonen ze inderdaad boven een winkel, waarvan het pand eigendom is van Erik
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182403846
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:04 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat zwevend overdekt terras was in overleg met de vorige eigenaar, en die was er mee akkoord gegaan.

ECHTER! ...was er niets over op papier gezet. :)
Los van het feit dat er niks op papier stond, werd hieromtrent ook geen enkel bewijs geleverd. Nu was dat in deze zaak niet van belang. Maar was het wel van belang, dan zul je toch iets moeten bewijzen.

quote:
Verder onsympathieke vrouw idd, maar als die vent er ineens aan komt van: "Ik GA hier karretjes onder jullie raam neerzetten en wil ff overleggen hoe precies", moet die man ook niet doen alsof hij de gebeten (kale) hond is.
Blijkbaar heeft hij het recht er toe om het te doen "omdat als je geen karretjes naast je huis wil hebben staan je nu eenmaal niet in een winkelgebied moet gaan wonen" zoals Frank Visser zegt, maar ik neem aan dat er toch wel wetten zijn over geluidsoverlast? Één of andere dikke betonnen afdak er overheen om het geluid wat af te vangen lijkt me wel op z'n plaats.
En die mensen die onder hen wonen wiens dak ze nu gebruiken, die moeten er toch ook last van krijgen? Die dingen komen bij hen voor de raampjes te staan. Of was dat nou een winkel?
Jij mag geen onrechtmatige overlast veroorzaken, maar niet iedere vorm van overlast is onrechtmatig. Zolang wij geen Amerikaanse toestanden krijgen waarbij winkels 24/7 open zijn, zal de overlast niet snel worden gekwalificeerd als onrechtmatig. Anders is het als jij om 3 uur 's nachts met die karretjes in de weer gaat.
pi_182404181
Nu heeft deze ondernemer een berg reviews en zullen een paar negatieve reviews het verschil niet maken. Maar bij de deelnamen aan zo'n programma moet jij er rekening mee houden dat mensen, die buiten het conflict staan, je zaak negatief gaan beoordelen.

Een beetje triest.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:07:06 #87
74056 crew  ToT
pi_182406669
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:44 schreef maan_man het volgende:
Nu heeft deze ondernemer een berg reviews en zullen een paar negatieve reviews het verschil niet maken. Maar bij de deelnamen aan zo'n programma moet jij er rekening mee houden dat mensen, die buiten het conflict staan, je zaak negatief gaan beoordelen.
[ afbeelding ]
Een beetje triest.
Ik denk ook dat dat de reden was dat hij zich ineens menselijker ging opstellen; om dit dus te voorkomen. Het hek mocht weer terug op de oude plaats (omdat een brancard anders moeilijk door dat pad zou komen) en hij vond een afkoopregeling voor dat overhangende stuk ineens ook prima.
pi_182408457
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:07 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik denk ook dat dat de reden was dat hij zich ineens menselijker ging opstellen; om dit dus te voorkomen. Het hek mocht weer terug op de oude plaats (omdat een brancard anders moeilijk door dat pad zou komen) en hij vond een afkoopregeling voor dat overhangende stuk ineens ook prima.
Weet niet of hij het daarom deed. Misschien wilde hij gewoon even zijn tanden laten zien. Als jij gelijk ¤ 100,- eist, dan bouwen de mensen volgende weer boven jouw grond, want ¤ 100,- per jaar is een koopje. Nu weten ze dat ze goed zijn weggekomen.

Die review heb ik gisteren bij Google gerapporteerd als "Niet relevant voor het onderwerp". Nu is de review weg. #teamSupermarktEigenaar.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:44:36 #89
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_182408548
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:07 schreef ToT het volgende:
Ik denk ook dat dat de reden was dat hij zich ineens menselijker ging opstellen; om dit dus te voorkomen.
Volgens mij deed überhaupt alleen maar even 'onmenselijk' om tegengas te geven tegen die kutboomers die de halve wereld nemen.
Ik ga naar huis.
pi_182408840
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:44 schreef nietzman het volgende:

[..]

Volgens mij deed überhaupt alleen maar even 'onmenselijk' om tegengas te geven tegen die kutboomers die de halve wereld nemen.
zou me niet eens verbazen als hij de karretjes uiteindelijk ook elder plaatst.

Denk trouwens dat het verschil in taxaties wellicht lag in het feit dat zijn makelaar op de hoogte was van onrechtmatige bouw van terras en dat daarom niet mee heeft genomen. Terwijl de makelaar van de bewoners dat wel meerekende.
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:06:05 #91
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182412104
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:59 schreef JJ76 het volgende:

[..]

zou me niet eens verbazen als hij de karretjes uiteindelijk ook elder plaatst.

Denk trouwens dat het verschil in taxaties wellicht lag in het feit dat zijn makelaar op de hoogte was van onrechtmatige bouw van terras en dat daarom niet mee heeft genomen. Terwijl de makelaar van de bewoners dat wel meerekende.
En lijkt me ook logisch. Z'n nieuwe winkel komt aan de andere kant vd P-plaats, hoe onlogisch is het dan om bij de oprit vd P-plaats(precies aan de tegenoverliggende kant) de stalling voor winkelwagentjes te maken.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:17:12 #92
39237 crew  H_T
2733
pi_182412266
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:06 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

En lijkt me ook logisch. Z'n nieuwe winkel komt aan de andere kant vd P-plaats, hoe onlogisch is het dan om bij de oprit vd P-plaats(precies aan de tegenoverliggende kant) de stalling voor winkelwagentjes te maken.
Een bijstalling kan dan zeker handig zijn, voor wanneer het parkeerterrein vol staat. De mensen die dan ver weg staan hoeven niet zo ver te lopen om hun wagentje weer weg te zetten, en zullen dus eerder geneigd zijn dat te doen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182412298
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Een bijstalling kan dan zeker handig zijn, voor wanneer het parkeerterrein vol staat. De mensen die dan ver weg staan hoeven niet zo ver te lopen om hun wagentje weer weg te zetten, en zullen dus eerder geneigd zijn dat te doen.
zou dat losse karretje naast de brommers er door anderen neergezet zijn of hadden ze zichzelf een privekarretje geclaimd?
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:23:10 #94
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182412358
Ik ga dadelijk ff kijken hoe het er nu bij staat!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:39:30 #95
39237 crew  H_T
2733
pi_182412647
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:19 schreef JJ76 het volgende:

[..]

zou dat losse karretje naast de brommers er door anderen neergezet zijn of hadden ze zichzelf een privekarretje geclaimd?
Ik denk productie, om het makkelijk te kunnen demonstreren
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:53:36 #96
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182412858
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Een bijstalling kan dan zeker handig zijn, voor wanneer het parkeerterrein vol staat. De mensen die dan ver weg staan hoeven niet zo ver te lopen om hun wagentje weer weg te zetten, en zullen dus eerder geneigd zijn dat te doen.
Ja maar dan uitgerekend precies daar.....dat kan ook anders.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:53:50 #97
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182412861
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik denk productie, om het makkelijk te kunnen demonstreren
Klopt!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_182413261
Heb hem nog niet gezien. Is de aflevering het terugkijken waard?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:29:47 #99
74056 crew  ToT
pi_182413475
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb hem nog niet gezien. Is de aflevering het terugkijken waard?
:N Niet echt.
De vorige vond ik van wel! :Y
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:34:27 #100
74056 crew  ToT
pi_182413564
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:53 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Ja maar dan uitgerekend precies daar.....dat kan ook anders.
Klopt, dat kwam ook meer als pesterij op me over. Raar dat ze niet wat meer aandacht besteed hebben aan hoe ver het van de ingang is/ Maar ja; zijn terrein, zijn keuze waar hij die karretjes neer zou zetten natuurlijk. Hij hoeft zich verder niet te verantwoorden, ook al zou het erg nadelig voor zijn klanten kunnen zijn de karretjes zo ver weg neer te zetten.
ÓF het is een tweede set karretjes, zodat mensen die hun auto helemaal daar parkeren, het karretje daar makkelijk kwijt kunnen en niet helemaal terug hoeven te lopen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:24:10 #101
39237 crew  H_T
2733
pi_182414503
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:53 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Ja maar dan uitgerekend precies daar.....dat kan ook anders.
Daarom ook een bijstalling ;). Op een groot parkeerterrein is het niet gek om meerdere hokken te hebben voor karretjes.
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:34 schreef ToT het volgende:

[..]

ÓF het is een tweede set karretjes, zodat mensen die hun auto helemaal daar parkeren, het karretje daar makkelijk kwijt kunnen en niet helemaal terug hoeven te lopen.
Dit bedoel ik. Tweede, derde of misschien wel vierde set karretjes. En dan eens in de zoveel tijd een medewerker die een hele rij weer naar de hoofdstalling bij de ingang brengt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:25:41 #102
74056 crew  ToT
pi_182414533
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Daarom ook een bijstalling ;). Op een groot parkeerterrein is het niet gek om meerdere hokken te hebben voor karretjes.

[..]

Dit bedoel ik. Tweede, derde of misschien wel vierde set karretjes. En dan eens in de zoveel tijd een medewerker die een hele rij weer naar de hoofdstalling bij de ingang brengt.
Hij zit al 7 jaar te azen op hun huisje. Misschien was het zijn manier om hen te overtuigen de boel alsnog aan hem te verkopen?
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:44:33 #103
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182414857
UPDATE;
Nou, ben er geweest *O* mooi ritje van net geen 30km
Enfin, bij de brandtrap is het helemaal leeg, geen scooters of fietsen te bekennen. Het hek onder de brandtrap is weg en ook het korte witte hekje wat op TV te zien was is er niet meer.
Het nieuwe hek wat er moest komen(kadastrale grens)is er ook niet, sterker nog, er staat helemaal niks van een hek, het is gewoon helemaal open en bloot.
Ook niks van winkelwagentjes te bekennen aan de bewuste kant van dat huis. Wel aan de andere kant van het huis maar dat was het probleem niet, is althans niet aan de orde gekomen.
Het was er echt tyfusdruk op de P-plaats dus kon me niet helemaal goed orienteren maar de kant vd brandtrap was alles goed te zien. Heb ik ook een foto van.(kan em helaas niet zelf plaatsen).
Er stonden wel hier en daar groepjes mensen te praten maar misschien doen ze dat altijd, het was tenslotte mooi weer :) .
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:09:08 #104
74056 crew  ToT
pi_182416566
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:44 schreef Snowsquall het volgende:
UPDATE;
Nou, ben er geweest *O* mooi ritje van net geen 30km
Enfin, bij de brandtrap is het helemaal leeg, geen scooters of fietsen te bekennen. Het hek onder de brandtrap is weg en ook het korte witte hekje wat op TV te zien was is er niet meer.
Het nieuwe hek wat er moest komen(kadastrale grens)is er ook niet, sterker nog, er staat helemaal niks van een hek, het is gewoon helemaal open en bloot.
Ook niks van winkelwagentjes te bekennen aan de bewuste kant van dat huis. Wel aan de andere kant van het huis maar dat was het probleem niet, is althans niet aan de orde gekomen.
Het was er echt tyfusdruk op de P-plaats dus kon me niet helemaal goed orienteren maar de kant vd brandtrap was alles goed te zien. Heb ik ook een foto van.(kan em helaas niet zelf plaatsen).
Er stonden wel hier en daar groepjes mensen te praten maar misschien doen ze dat altijd, het was tenslotte mooi weer :) .
:D Hee thx voor deze update! ^O^
pi_182418055
Jammer dat een van de betere tv programma's een te dik aangezette klucht begint te worden.

De kracht zat hem in de relatie Victor -strijdende partijen, en Victor - meester Visser, waarbij Victor eigenlijk altijd op geniale wijze de hoofdrol vervulde.

De makers zijn zich hier inmiddels van bewust en hebben de rol van Victor daarom uitgebouwd, waardoor er geen gelegenheid meer is voor zijn finesse, en hij plichtmatig moet deelnemen aan allerhande banaliteiten.
pi_182418112
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Hij zit al 7 jaar te azen op hun huisje. Misschien was het zijn manier om hen te overtuigen de boel alsnog aan hem te verkopen?
Ik had die 185.000 genomen. Het is geen huis, maar een bovenverdieping.
In Limburg kun je een leuk optrekje krijgen voor dat geld.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:49:42 #107
74056 crew  ToT
pi_182418343
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:36 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik had die 185.000 genomen. Het is geen huis, maar een bovenverdieping.
In Limburg kun je een leuk optrekje krijgen voor dat geld.
100% volkomen mee eens! :Y
Hopelijk kunnen ze die deal nu alsnog maken.
  Moderator dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:52:29 #108
249559 crew  Lavenderr
pi_182418389
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:33 schreef Za het volgende:
Jammer dat een van de betere tv programma's een te dik aangezette klucht begint te worden.

De kracht zat hem in de relatie Victor -strijdende partijen, en Victor - meester Visser, waarbij Victor eigenlijk altijd op geniale wijze de hoofdrol vervulde.

De makers zijn zich hier inmiddels van bewust en hebben de rol van Victor daarom uitgebouwd, waardoor er geen gelegenheid meer is voor zijn finesse, en hij plichtmatig moet deelnemen aan allerhande banaliteiten.
Ja, heel jammer.
pi_182418464
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:49 schreef ToT het volgende:

[..]

100% volkomen mee eens! :Y
Hopelijk kunnen ze die deal nu alsnog maken.
Nou moeten ze voor de rest van hun leven zitten ergeren aan die supermarktdrukte en die eigenaar. Eerlijk is eerlijk, het ziet er mooi uit dat dakterras, maar wat heb je er aan als je je continu zit te ergeren. En als je later bejaard wordt en slecht ter been raakt moet je nog bij die kale gaan kopen ook.

Ik zou het wel weten.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:58:54 #110
74056 crew  ToT
pi_182418495
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:57 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nou moeten ze voor de rest van hun leven zitten ergeren aan die supermarktdrukte en die eigenaar. Eerlijk is eerlijk, het ziet er mooi uit dat dakterras, maar wat heb je er aan als je je continu zit te ergeren. En als je later bejaard wordt en slecht ter been raakt moet je nog bij die kale gaan kopen ook.

Ik zou het wel weten.
Ja en dat terrasje is nu deels weer gesloopt omdat dat vijvertje en die planken op het dak van 1 van de panden van die kale hond liggen, dus dat zijn ze nu kwijt.
pi_182507311
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:58 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja en dat terrasje is nu deels weer gesloopt omdat dat vijvertje en die planken op het dak van 1 van de panden van die kale hond liggen, dus dat zijn ze nu kwijt.
Ze hebben recht van gebruik.....
speak only if it improves the silence.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 14 oktober 2018 @ 10:08:01 #112
74056 crew  ToT
pi_182507360
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 10:03 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ze hebben recht van gebruik.....
Ze mochten die vijver en die planken toch niet laten liggen? :?
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:31:29 #113
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182537033
Viesdik
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:31:41 #114
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_182537044
:W :W :W
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 15 oktober 2018 @ 20:32:08 #115
176766 crew  zoem
zoemt
pi_182537061
:W
pi_182537066
Ah Drachten, heerlijk
pi_182537073
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:31 schreef Szura het volgende:
Viesdik
Hij ziet er ook al uit of hij niet helemaal spoort :@
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:32:31 #118
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182537074
Wacht even, die bent met al die prullaria voor het raam noemde de buren tokkies? _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182537082
Gluurbuur :D
pi_182537083
Lol, copyright dodge!
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:33:19 #121
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182537092
Terrorist :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182537104
Gadverdamme wat ranzig
pi_182537130
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:33 schreef Isane het volgende:
Gadverdamme wat ranzig
Achtertuin was ook niet alles
pi_182537134
Nette tuin ook :')
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:34:39 #125
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_182537136
Heeft Drachten ook een Wielenpolle?
pi_182537141
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:34 schreef StephanL het volgende:

[..]

Achtertuin was ook niet alles
Ik kijk via de Ziggo app, ik loop wat achter
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:34:59 #127
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182537143
Met de ruggen naar elkaar aan het computeren _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182537170
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:34 schreef Szura het volgende:
Met de ruggen naar elkaar aan het computeren _O-
Gezellig idd :')
pi_182537174
Lekker de hele dag gamen van je uitkering _O_
pi_182537179
Blijkbaar val je niet altijd af van roken.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 15 oktober 2018 @ 20:36:01 #131
176766 crew  zoem
zoemt
pi_182537188
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:35 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Blijkbaar val je niet altijd af van roken.
Ook niet van computeren
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:36:04 #132
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182537189
Wat een smerig ranzig hol
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182537191
2 controllers haha
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:36:11 #134
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_182537193
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:35 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Blijkbaar val je niet altijd af van roken.
Uiteindelijk wel. :P
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:36:49 #135
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182537211
Vanwaar die Thaise vlag
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:37:09 #136
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182537223
Terrorist
Supermongool
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182537226
Lekker door paffen
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:37:20 #138
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_182537227
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:36 schreef Szura het volgende:
Vanwaar die Thaise vlag
Om zijn twaalfjarige schoonmoeder te paaien?
pi_182537272
Lekker man, deze buren _O_
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:39:09 #140
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182537276
Lekker overdag in je nest liggen :')
Viesdikke luie ranzige varkens
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182537309
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:39 schreef Szura het volgende:
Lekker overdag in je nest liggen :')
Viesdikke luie ranzige varkens
Help, te ranzig daar :r
pi_182537318
6 jaar voor een buren moord? Hmmm......
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:40:48 #143
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_182537322
Gaat het los? *O* *O* *O*
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:41:09 #144
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182537328
Staat ie op z’n klompen _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182537351
Kinderen geen leven, maar wel lekker roken in het huis :')
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:48:10 #146
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182537501
Dat Pink Panther-muziekje zojuist _O-
pi_182537508
Twitter gaat ook los _O-
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2018 @ 20:51:09 #148
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182537566
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:48 schreef Isane het volgende:
Twitter gaat ook los _O-
linkje?
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:51:48 #149
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182537581
Wat een tokkiehok
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182537588
CREEPY
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:52:34 #152
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182537595
Dochter aan de drugs _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 15 oktober 2018 @ 20:53:15 #153
176766 crew  zoem
zoemt
pi_182537606
Vriendin uit Azie, verrassend
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2018 @ 20:53:38 #154
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182537619
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2018 @ 20:53:56 #155
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182537625
vojere
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:53:59 #156
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182537627
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:53 schreef zoem het volgende:
Vriendin uit Azie, verrassend
Vrouw met een piemel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:55:41 #157
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182537674
Terrorist
Supermongool
Fuck you
Stasi

_O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2018 @ 20:56:07 #158
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182537685
Hij heeft een bom in zich _O- _O- _O- O is dat die bobbel in je shirt? :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_182537698
Tijd voor een werkweek van 40 uur voor deze mensen
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 15 oktober 2018 @ 20:56:39 #160
176766 crew  zoem
zoemt
pi_182537702
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:56 schreef Snowsquall het volgende:
Hij heeft een bom in zich _O- _O- _O- O is dat het? :')
Daarom is zijn buik zo dik :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')