abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:10:46 #176
7380 Treinhomo
Bring me Edelweiss
pi_182372455
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Op zondag 7 oktober 2018 16:09 schreef Otger het volgende:
Niet schuldig bevonden*
SayWhat.jpg

Heb ik ergens een rechtszaak gemist ? 11.gif
Mike Pence and ISIS are both homophobic,
but Mike doesn't throw gay men off the roof
so he is better
this isn't that hard, people !
pi_182372974
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:09 schreef Otger het volgende:

[..]

Niet schuldig bevonden*
Daar doet de FBI geen uitspraken over. Ze hebben dingen onderzocht, een rapport geschreven, daarna heeft de Senaat geconcludeerd dat ze hem konden benoemen.

Het was geen strafzaak of iets dergelijks. Zelfs als was hij schuldig had hij alsnog benoemd kunnen worden, net zoals ze zijn benoeming tegen hadden kunnen houden als hij onschuldig was.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182373168

Werd wellicht al gepost. Er is er nog een met Kavanaugh zelf. Even zoeken.
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:10:54 #179
396730 EttovanBelgie
Vive la Belgique / Leve BelgiŽ
pi_182373692
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 15:46 schreef Otger het volgende:
Vrijgesproken en aangesteld als rechter _O_

Laat die progressieve jankerds maar komen
Persoonlijk geloof ik die vrouw niet en vind ik de wijze waarop Kavanaugh behandeld is en wordt nogal lijken op een heksenjacht.

Wat mij meer interesseert is waarom een hoop rechtse lieden hier zo staan te jubelen bij de aanstelling van een aartsconservatieve katholiek als opperrechter.

Was het hele gevaar van bijvoorbeeld de islam niet dat het een op een eeuwenoud boek gefundeerd systeem van denken is en de absolute waarheid pretendeert te hebben op basis van een geopenbaarde en nooit empirisch te achterhalen gang van zaken, en dat het derhalve een ouderwets, ja zelfs primitief en achterlijk denksysteem is wat geen ruimte heeft in een moderne Westerse democratie, laat staan in het publieke domein?

Vanwaar die fetisj bij - ook veel Nederlandse - punk rockers (jeweetzelf, conservatism is the new punk rock, man) voor conservatief christelijke bewegingen en personen?

Ook hier: het ophemelen van de Republikeinen als soort laatste bolwerk tegen een (ongetwijfeld door Soros gefinancierd en door de Illuminatie verder in elkaar gefrŲbeld) complot van SJW'ers en islamisten, als de bewakers van de Westerse cultuur en de beschaving... terwijl we juist bij de Republikeinen de creationisten vinden (Genesis geeft een historische weergave van de schepping), de voorstanders van de doodstraf (omdat dat in Leviticus staat), de tegenstanders van vrouwenrechten en homoseksualiteit (idem, maar ook de brieven van Paulus) en de doomsday predikers wier enige motivatie om ineens pro-IsraŽl te zijn (want de geschiedenis van de conservatieve beweging is doordesemd met eeuwenlang antisemitisme) berust op een bijzonder dubieuze interpretatie van het laatste bijbelboek Openbaring.

Ofwel, de Republikeinse Partij is op dit moment (sinds Reagan eigenlijk) een club die het vooral moet hebben van (soms letterlijk) bijbellezen.

Leg me het eens uit, alle feestvierders alhier, die enerzijds gruwen van de barbaarse en achterlijke islam en anderzijds elke Trumpiaanse Republikeinse scheet opsnuiven als gaswolkje bestaande uit pure extase. En als we toch bezig zijn, leg me ook die fascinatie voor een ultra-orthodoxe, ultra-religieuze partij als de SGP eens uit.
O dierbaar BelgiŽ, o heilig land der vaad'ren,
Onze ziel en ons hart zijn U gewijd
pi_182373738
Heksenjacht was het zeker. Ik las ergens dat George Soros hiervoor flink met geld heeft gesmeten.
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:13:39 #181
396730 EttovanBelgie
Vive la Belgique / Leve BelgiŽ
pi_182373746
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:13 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Heksenjacht was het zeker. Ik las ergens dat George Soros hiervoor flink met geld heeft gesmeten.
Ja leuk. Kun je ook op de rest van het bericht ingaan?
O dierbaar BelgiŽ, o heilig land der vaad'ren,
Onze ziel en ons hart zijn U gewijd
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:15:15 #182
239009 J0kkebr0k
Hoaxbusters!
pi_182373778
quote:
Hij heeft zelfs weer een vrachtlading demonstranten uit zijn hoge hoed getoverd.
Waarschijnlijk via crowdsondemand.com ofzo.
Truth is treason in the empire of lies
pi_182373784
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hij heeft zelfs weer een vrachtlading demonstranten uit zijn hoge hoed getoverd.
Waarschijnlijk via crowdsondemand.com ofzo.
BWN is een paar deuren verderop.
Op woensdag 7 februari 2018 11:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd de denkbeelden van die Taylor best meevallen.
pi_182373805
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja leuk. Kun je ook op de rest van het bericht ingaan?
Heb geen antwoord op je vraag want links rechts katholiek moslim boeit mij helemaal niets. Ik weet dat het de Amerikanen wel boeit maar dan moet je daarvoor bij hen zijn. Ik denk dat ze te geindoctrineerd zijn met dmhet valse links-rechts-katholiek blabla politieke model. Wat alleen afleiding is. Dat is wel jammer.

Ik hoop dat de toekomst ook zo wordt. Dat iedereen beseft dat de politieke tweedeling nergens op sloeg en alleen de elite ten goede kwam. En alleen maar afleidde van de hoofdzaken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Aluah-Snackbar op 07-10-2018 19:40:20 ]
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:17:44 #185
239009 J0kkebr0k
Hoaxbusters!
pi_182373825
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

BWN is een paar deuren verderop.
Toch is het zo.... zie mijn eerdere post op de vorige pagina maar eens (die met die tweet).

Vooruit, ik help je wel even:

w_terrence twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 04:25:30 OMG!!! It’s REAL! Paid Actors. They are really rehearsing for a Kavanaugh protest! RETWEET & let’s show everybody! https://t.co/IZo2q975pL reageer retweet

[ Bericht 50% gewijzigd door J0kkebr0k op 07-10-2018 19:29:37 ]
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:38:30 #186
148813 Vader_Aardbei
Goddeloos genieten
pi_182376613
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Toch is het zo.... zie mijn eerdere post op de vorige pagina maar eens (die met die tweet).

w_terrence twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 04:25:30 OMG!!! It’s REAL! Paid Actors. They are really rehearsing for a Kavanaugh protest! RETWEET & let’s show everybody! https://t.co/IZo2q975pL reageer retweet
Precies. Op het moment dat Trump erover tweet is het nieuws, geen BNW.
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:39:18 #187
239009 J0kkebr0k
Hoaxbusters!
pi_182376632
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Overigens wel leuk om te zien dat hier bepaalde figuren alles wat hen onwelgevallig uitkomt, naar BNW willen verdrijven. Ziekelijk irritant eigenlijk.
pi_182376723
Al die blanke deugmensen in Holland de hele dag geobsedeerd met de tampeloeres van Trump. Elke dag en elk journaal. Ik mag de man ook niet maar waarom dat toneel meespelen. Hij heeft Syrie toch gebombed dat is precies wat jullie Linksen wilden hoezo is hij de zogenaamde vijand?
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:37:44 #189
102757 EdvandeBerg
It's okay to be white!
pi_182377802
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:43 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Al die blanke deugmensen in Holland de hele dag geobsedeerd met de tampeloeres van Trump. Elke dag en elk journaal. Ik mag de man ook niet maar waarom dat toneel meespelen. Hij heeft Syrie toch gebombed dat is precies wat jullie Linksen wilden hoezo is hij de zogenaamde vijand?
Eenmalig SyriŽ bombarderen volstaat niet. De nieuwe koude oorlog tegen de Russen moet opgevoerd worden en tevens moet men weer actief oorlog gaan voeren, want levert bepaalde bedrijven / personen heel veel geld op en is tevens de agenda van de neocons en globalisten. De linksers laten zich voor het neoconkarretje spannen en bevinden zich in dezelfde hoek als de Saudi’s, Israeli’s, Soros & co, Al Quaida etc
pi_182377948
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Gelukkig tweet hij nog net niet dat hij z'n eigen dochter wil bespringen zoals hij al herhaaldelijk heeft laten doorschemeren tijdens interviews met Stern en in andere talkshows. Maar daf zal nog wel komen als de alzheimer verder zn intrede doet.
pi_182379354
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Balen voor Soros dat het niet gelukt is.
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:56:47 #192
239009 J0kkebr0k
Hoaxbusters!
pi_182379666
thefunnymuggle twitterde op zondag 07-10-2018 om 01:08:13 Try and convince me these people are sane. I dare you. https://t.co/uLaF7JZJ22 reageer retweet
Hahaha, wat een halve garen. :')

Do6Fab-UYAIFvxV.jpg
pi_182379934
Sommige mensen betichten de Democraten van vuile spelletjes aangaande de benoeming van Kavanaugh. Het ťchte vuile spel wordt door de Republikeinen gespeeld, bijvoorbeeld toen de vorige opperrechter overleed. Volgens de Grondwet is de zittende president - op dat moment Obama - aan zet om een nieuwe rechter voor te dragen. De Republikeinen blokkeerden dit echter.

Dit filmpje van Bill Maher zet de realiteit in de VS wel goed op een rij:

DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC
Spotify-playlist: 12/8 - Music in 12/8 time
Spotify-playlist: Produced by Trevor Horn
  maandag 8 oktober 2018 @ 00:05:38 #194
239009 J0kkebr0k
Hoaxbusters!
pi_182382136
.

[ Bericht 99% gewijzigd door J0kkebr0k op 08-10-2018 00:07:12 ]
pi_182382346
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
Sommige mensen betichten de Democraten van vuile spelletjes aangaande de benoeming van Kavanaugh. Het ťchte vuile spel wordt door de Republikeinen gespeeld, bijvoorbeeld toen de vorige opperrechter overleed. Volgens de Grondwet is de zittende president - op dat moment Obama - aan zet om een nieuwe rechter voor te dragen. De Republikeinen blokkeerden dit echter.

Dit filmpje van Bill Maher zet de realiteit in de VS wel goed op een rij:

Maar we kunnen weer gerustgesteld zijn. Mitch McConnell heeft nu al aangegeven dat mocht er in Trump's election jaar een positie vrijkomen, dat het dan wel gewoon door gaat. Want tja, het mag alleen maar "een keuze van het volk zijn" natuurlijk als er een president van de ene partij is en een senaat van de ander. Dat heeft ie er even snel bij bedacht :')
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 8 oktober 2018 @ 00:21:32 #196
239009 J0kkebr0k
Hoaxbusters!
pi_182382374
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
.
Whahaha, deze vent... dat smoelwerk, die lach!!

w_terrence twitterde op zondag 07-10-2018 om 23:57:19 Protestors banging on the Supreme Court doors today! Watch the lady try to open the doors with her hands💀RETWEET so everyone can see this and get a good laugh! #MAGA #KavanaughConfirmed https://t.co/VGHXbpQa42 reageer retweet
pi_182383515
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:43 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Al die blanke deugmensen in Holland de hele dag geobsedeerd met de tampeloeres van Trump. Elke dag en elk journaal.
Het is sneu om te zien, en niemand die zich ervan wenst te distantiŽren, men is bang niet mee te tellen wanneer ze online, in familiaire kring of waar dan ook Trump geen gevaarlijke gek of wat dan ook noemen. Pathetisch.

CNN is al 2 jaar lang 24/7 een anti Trump campagne aan het houden.
Niemand lijkt te beseffen dat ze door dit alles de indruk geven de man heel hoog te hebben zitten, er is nl voor CNN geen ander nieuws meer als Trump.
Tsunami's, orkanen de 24-uurs Trump berichtgeving wordt nergens voor onderbroken, alleen voor de Thaise grot jongens destijds.
pi_182383938
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Persoonlijk geloof ik die vrouw niet en vind ik de wijze waarop Kavanaugh behandeld is en wordt nogal lijken op een heksenjacht.

Wat mij meer interesseert is waarom een hoop rechtse lieden hier zo staan te jubelen bij de aanstelling van een aartsconservatieve katholiek als opperrechter.

Was het hele gevaar van bijvoorbeeld de islam niet dat het een op een eeuwenoud boek gefundeerd systeem van denken is en de absolute waarheid pretendeert te hebben op basis van een geopenbaarde en nooit empirisch te achterhalen gang van zaken, en dat het derhalve een ouderwets, ja zelfs primitief en achterlijk denksysteem is wat geen ruimte heeft in een moderne Westerse democratie, laat staan in het publieke domein?

Vanwaar die fetisj bij - ook veel Nederlandse - punk rockers (jeweetzelf, conservatism is the new punk rock, man) voor conservatief christelijke bewegingen en personen?

Ook hier: het ophemelen van de Republikeinen als soort laatste bolwerk tegen een (ongetwijfeld door Soros gefinancierd en door de Illuminatie verder in elkaar gefrŲbeld) complot van SJW'ers en islamisten, als de bewakers van de Westerse cultuur en de beschaving... terwijl we juist bij de Republikeinen de creationisten vinden (Genesis geeft een historische weergave van de schepping), de voorstanders van de doodstraf (omdat dat in Leviticus staat), de tegenstanders van vrouwenrechten en homoseksualiteit (idem, maar ook de brieven van Paulus) en de doomsday predikers wier enige motivatie om ineens pro-IsraŽl te zijn (want de geschiedenis van de conservatieve beweging is doordesemd met eeuwenlang antisemitisme) berust op een bijzonder dubieuze interpretatie van het laatste bijbelboek Openbaring.

Ofwel, de Republikeinse Partij is op dit moment (sinds Reagan eigenlijk) een club die het vooral moet hebben van (soms letterlijk) bijbellezen.

Leg me het eens uit, alle feestvierders alhier, die enerzijds gruwen van de barbaarse en achterlijke islam en anderzijds elke Trumpiaanse Republikeinse scheet opsnuiven als gaswolkje bestaande uit pure extase. En als we toch bezig zijn, leg me ook die fascinatie voor een ultra-orthodoxe, ultra-religieuze partij als de SGP eens uit.
Je ziet partijen in de VS veel te homogeen. Er is een kant binnen de GOP die schrikbarend religieus is, maar zo zijn ze lang niet allemaal. Bijvoorbeeld Trump, de (waarschijnlijk) minst religieuze president ooit. Wat wel zo is, is dat ze die zwaar religieuze vleugel tevreden moeten houden. Daar is Kavanaugh onderdeel van.
  maandag 8 oktober 2018 @ 07:53:53 #199
456432 Kamina
Tenacious!
pi_182383955
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:37 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Eenmalig SyriŽ bombarderen volstaat niet. De nieuwe koude oorlog tegen de Russen moet opgevoerd worden en tevens moet men weer actief oorlog gaan voeren, want levert bepaalde bedrijven / personen heel veel geld op en is tevens de agenda van de neocons en globalisten. De linksers laten zich voor het neoconkarretje spannen en bevinden zich in dezelfde hoek als de Saudi’s, Israeli’s, Soros & co, Al Quaida etc
Het neocon-karretje slaat alsmaar rechtsaf, toch?
1 + 1 = blauw
pi_182384575
Raar dat veel mensen in dit topic staan te juichen voor een religieus-conservatief hooggerechtshof de komende decennia
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')