abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:55:04 #1
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182271596
Kopstukken

President - Donald Trump en kabinet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Race voor het Huis:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Race voor de Senaat:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Races voor governor:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Deze kaarten zijn van 14 september 2018 en RealClearPolitics

Voor uitgebreider gepraat over het buitenlandbeleid of de (absentie van) strategie hierin:
POL / Amerikaans Buitenlandbeleid: Trump de onderhandelaar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:56:08 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182271619
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:50 schreef Re het volgende:
als iemand je vraagt: heb je een drankprobleem? en je antwoord met, ik ga zondag naar de kerk…

waarom?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_182271670
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:56 schreef Re het volgende:

[..]

Ja, maar Re, jij houdt toch ook wel van een biertje?
pi_182271739
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:56 schreef Re het volgende:

[..]

Of dat je antwoordt door de bevrager te beschuldigen, zoals hij deed bij Whitehouse en Klobuchar..

Kavenaugh heeft zich overigens teruggetrokken van de cursus bij Yale die hij volgend semester zou geven.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:04:20 #5
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182271753
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:56 schreef Re het volgende:

[..]

Senator, I went to YALE!!!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182271757
Imago van de VS: http://www.pewglobal.org/(...)ly-among-key-allies/.

Is gisteren gepubliceerd.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2018 13:04:58 ]
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:06:30 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182271791
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En toch is er op google nauwelijks iets over haar te vinden, tijd lang slechts 1 foto. Alsof haar hele online bestaan eerst vakkundig verwijderd is voordat ze naar buiten kwam met haar verhaal.
Op zijn minst vreemd te noemen.
Dit is wel echt strohalm grijp gedrag hoor. Weinig online presence is niet verdacht an sich.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:11:59 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182271887
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:56 schreef Re het volgende:

[..]

Dat is gewoon politiciaans antwoord ontwijktaal 101. Redelijk universeel volgens mij. En godsirritant, dat wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:31:23 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182272292
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is gewoon politiciaans antwoord ontwijktaal 101. Redelijk universeel volgens mij. En godsirritant, dat wel.
Waarom gebruik je ontwijktaal tijdens een sollicitatie?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182272369
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat gaat POL al een tijdje en het krijgt alle ruimte.

Maar goed wat maakt Kavanaugh wel geschikt voor deze functie zelfs al blijkt het hele verhaal van Ford onzin te zijn, Refragmental blijft wel hameren op dit punt dat dit het enige zou zijn wat dit man ongeschikt maakt maar gezien Kavanaughs optreden afgelopen vrijdag lijkt me dat niet echt lang vol te houden.

Prima dat je een zwaar conservatieve engnek als opperrechter wil maar daar zijn er wel meer van te vinden. Wel benieuwd of refregmental überhaupt in staat is om uit te kunnen leggen waarom Kavanaugh volgens hem het toch echt moet worden.
Kavanaugh heeft een behoorlijke staat van dienst wat hem geschikt maakt en heeft 6 FBI background checks overleefd.
Als je het over vrijdag hebt, heb je het dan over zijn bias of zijn emoties?
Emoties zijn op dat moment zeer begrijpelijk, vanuit zijn standpunt zit hij daar als onschuldige allemaal stront over zich heen te krijgen en z'n familie wordt bedreigd. Emotie is wat mij betreft dan wel geoorloofd.
Bias, heb ik me hier laten vertellen ten tijde van het Peter Strzok en Lisa Page bias onderzoek moet niet veel uitmaken voor de werkzaamheden die hij gaat doen. Privé mag hij dus prima een bias hebben. En ja, dat was ook jullie argument voor Strzok/Page. Waarom zou dat nu niet gelden?
pi_182272392
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:36 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Kavanaugh heeft een behoorlijke staat van dienst wat hem geschikt maakt en heeft 6 FBI background checks overleefd.
Als je het over vrijdag hebt, heb je het dan over zijn bias of zijn emoties?
Emoties zijn op dat moment zeer begrijpelijk, vanuit zijn standpunt zit hij daar als onschuldige allemaal stront over zich heen te krijgen en z'n familie wordt bedreigd. Emotie is wat mij betreft dan wel geoorloofd.
Bias, heb ik me hier laten vertellen ten tijde van het Peter Strzok en Lisa Page bias onderzoek moet niet veel uitmaken voor de werkzaamheden die hij gaat doen. Privé mag hij dus prima een bias hebben. En ja, dat was ook jullie argument voor Strzok/Page. Waarom zou dat nu niet gelden?
Je mag van iemand die zo'n positie bekleedt toch een beetje professionaliteit en zelfbeheersing verwachten. Heb of ben je dat niet dan ben je niet echt geschikt lijkt me.
pi_182272428
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Mwah... een GoFundme van intussen $700.000+ voor een weekje ofzo stressen.
Wtf is deze. :')
pi_182272434
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je mag van iemand die zo'n positie bekleedt toch een beetje professionaliteit en zelfbeheersing verwachten. Heb of ben je dat niet dan ben je niet echt geschikt lijkt me.
Zelfbeheersing als je naam zo door het slijk wordt gehaald?

Misschien als je geen hart hebt.

Dit is Clarence Thomas all over, maar dan in het kwadraat.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182272449
Waarom ga je er niet nog even iets voller in en zeg je dat snow ook een betaalde acteur is die straks voor miljoenen zijn verhaal verkoopt. Waarom ben je zo content met een jongen die met een gouden lepel in zijn mond is geboren.
Die nooit een tegenwoord heeft gehoord, die antwoord op vragen van een senator: "Did you".
Er zijn duizend andere kandidaten dit jongetje moet het worden speciaal om vrouwen en dems te kwetsen?
pi_182272457
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:40 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Zelfbeheersing als je naam zo door het slijk wordt gehaald?

Misschien als je geen hart hebt.
Er zit natuurlijk een verschil tussen emoties hebben en tonen en andere partijen de moeder schelden. Dat laatste spreekt niet echt van zelfbeheersing.
pi_182272483
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:36 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Kavanaugh heeft een behoorlijke staat van dienst wat hem geschikt maakt en heeft 6 FBI background checks overleefd.
Als je het over vrijdag hebt, heb je het dan over zijn bias of zijn emoties?
Emoties zijn op dat moment zeer begrijpelijk, vanuit zijn standpunt zit hij daar als onschuldige allemaal stront over zich heen te krijgen en z'n familie wordt bedreigd. Emotie is wat mij betreft dan wel geoorloofd.
Bias, heb ik me hier laten vertellen ten tijde van het Peter Strzok en Lisa Page bias onderzoek moet niet veel uitmaken voor de werkzaamheden die hij gaat doen. Privé mag hij dus prima een bias hebben. En ja, dat was ook jullie argument voor Strzok/Page. Waarom zou dat nu niet gelden?
Dat jij zo zou reageren in dit soort gevallen is prima van een rechter mag je beter verwachten.

Maar goed zijn staat van dienst heeft hem op de shortlist gekregen met nog genoeg andere conservatieve engnekken die jij blijkbaar zo graag ziet, Kavanaugh is nu aangeschoten wild en gezien zijn eigen kalender ook een bewezen leugenaar dus waarom nog als recalcitrant fokkertje achter deze engnek staan terwijl je keus genoeg hebt?

-Hou die pizza's maar gewoon voor je-

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 02-10-2018 13:51:25 ]
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:43:40 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182272486
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom gebruik je ontwijktaal tijdens een sollicitatie?
Dit is niet bepaald een sollicitatie lijkt me. Misschien in naam wel maar de daadwerkelijke inhoud wijkt wat af.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182272505
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:40 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Zelfbeheersing als je naam zo door het slijk wordt gehaald?

Misschien als je geen hart hebt.

Dit is Clarence Thomas all over, maar dan in het kwadraat.
Emotie heeft geen plaats in de rechtspraak.

Maar wat vind jij eigenlijk van zijn gelieg, zijn kalender toonde dit namelijk al aan?
pi_182272549
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk een verschil tussen emoties hebben en tonen en andere partijen de moeder schelden. Dat laatste spreekt niet echt van zelfbeheersing.
Klopt. Maar wordt daar hier om gevraagd? Dat er in zn werk om zelfbeheersing wordt gevraagd, prima. Dat je een publieke lynchpartij met zelfbeheersing zou moeten ondergaan, nee, ik zie dat niet.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182272561
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:47 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Klopt. Maar wordt daar hier om gevraagd? Dat er in zn werk om zelfbeheersing wordt gevraagd, prima.
Dit gaat om z'n werk. Dus ja, dan mag je toch wel wat professionaliteit verwachten.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:50:24 #21
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182272580
Los van zelfbeheersing ziet hij ook een of ander links complot met nota bene een rol voor de Clintons...

Daarmee, naast de leugens, is hij mi gewoon ongeschikt. Beter nomineert Trump een andere conservatieve rechter die geen aluhoedje op heeft.
pi_182272598
Maar als opperrechter hoor je in ieder geval wel de schijn van politieke onafhankelijkheid op te houden.

Als je nu vermeld dat dit is om wat je Bill Clinton hebt aangedaan en dat je alles gaat doen om ze dwars te zitten, dan is toch wel iedere schijn verdwenen lijkt me.
pi_182272611
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:47 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Klopt. Maar wordt daar hier om gevraagd? Dat er in zn werk om zelfbeheersing wordt gevraagd, prima. Dat je een publieke lynchpartij met zelfbeheersing zou moeten ondergaan, nee, ik zie dat niet.
Dit dus ^O^
pi_182272614
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:47 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Klopt. Maar wordt daar hier om gevraagd? Dat er in zn werk om zelfbeheersing wordt gevraagd, prima. Dat je een publieke lynchpartij met zelfbeheersing zou moeten ondergaan, nee, ik zie dat niet.
Ja want het is wel een soort van sollicitatie, woede-uitbarstingen, op agressieve manier de vraag terug stellen en emotioneel gebrabbel over opdrukken met vriendjes, bier drinken en hoe vader vroeger tijdens kerst zijn kalender van voorgaande jaren doornam is niet echt gepast gedrag voor iemand die opperrechter wil worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2018 13:52:32 ]
pi_182272632
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Emotie heeft geen plaats in de rechtspraak.
Maak er dan ook een fatsoenlijke rechtszaak van, geen lynchpartij waarbij iedereen maar van alles mag roepen. Niet alles is geoorloofd.

quote:
Maar wat vind jij eigenlijk van zijn gelieg, zijn kalender toonde dit namelijk al aan?
Ik vind dit circus niet ter zake doen.

Het afgelopen jaar ben ik zelf van baan verandert, en wat ik wel of niet tijdens mijn studiejaren heb gedaan, gaat niemand iets aan.

De politisering van ieder aspect in de Amerikaanse samenleving staat mij erg tegen. Het fanatisme waarmee de partijen elkaar bestrijden doet mij shiitisch/soennitisc of katholiek/protestants aan. Neanderthaler gedrag. Trump is daar trouwens een symptoom van, niet eens een oorzaak.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182272647
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:47 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Klopt. Maar wordt daar hier om gevraagd? Dat er in zn werk om zelfbeheersing wordt gevraagd, prima. Dat je een publieke lynchpartij met zelfbeheersing zou moeten ondergaan, nee, ik zie dat niet.
Let wel, dat jij hebt besloten dat het een lynchpartij is, maakt nog niet dat dat de werkelijkheid is. Voor hetzelfde geld zien we hier een man die serieel aanrander is onderuit gaan. Er is geen uitsluitsel over wat er hier gaande is.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:54:41 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182272665
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja want het is wel een soort van sollicitatie, woede-uitbarstingen, op agressieve manier de vraag terug stellen en emotioneel gebrabbel over opdrukken met vriendjes, bier drinken en hoe vader vroeger tijdens kerst zijn kalender van voorgaande jaren doornam is niet echt gepast gedrag voor iemand die opperrechter wil worden.
In principe wel eens, al begrijp ik in het geval van onschuld van alles ook wel dat je soms uit je stekker gaat als men onzin naar je hoofd slingert en je er verder weinig tegen kan doen en er daardoor een belangrijke functie door je neus wordt geboort.

Al heb ik persoonlijk niet echt het idee dat hij ook onschuldig is maar dat terzijde.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182272681
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:52 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Maak er dan ook een fatsoenlijke rechtszaak van, geen lynchpartij waarbij iedereen maar van alles mag roepen. Niet alles is geoorloofd.

Het slachtoffer zelf heeft zo ongeveer gesmeekt om een gedegen onderzoekt. Hetgeen wat je nu gekregen hebt, is direct te wijten aan wat Grassley en consorten wilden.

quote:
Ik vind dit circus niet ter zake doen.

Het afgelopen jaar ben ik zelf van baan verandert, en wat ik wel of niet tijdens mijn studiejaren heb gedaan, gaat niemand iets aan.
Dit is natuurlijk onzin. Als blijkt dat Kavenaugh zedendelicten heeft gepleegd tijdens zijn studententijd, is dat zeer relevant voor zijn positie. Als blijkt dat hij gelogen heeft over het vermeende alcoholmisbruik, is dat net zo goed relevant, want liegen onder ede is strafbaar.
pi_182272703
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:52 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Maak er dan ook een fatsoenlijke rechtszaak van, geen lynchpartij waarbij iedereen maar van alles mag roepen. Niet alles is geoorloofd.
Dat is een onzin redenering in deze, het gaat om zijn benoeming en of hij geschikt is en gezien zijn gedrag is hij dat duidelijk niet.

[..]

quote:
Ik vind dit circus niet ter zake doen.

Het afgelopen jaar ben ik zelf van baan verandert, en wat ik wel of niet tijdens mijn studiejaren heb gedaan, gaat niemand iets aan.

De politisering van ieder aspect in de Amerikaanse samenleving staat mij erg tegen. Het fanatisme waarmee de partijen elkaar bestrijden doet mij shiitisch/soennitisc of katholiek/protestants aan. Neanderthaler gedrag. Trump is daar trouwens een symptoom van, niet eens een oorzaak.
En hoe doet dit niet ter zake? Wel een zwaktebod hoor, deze benoemingen zijn altijd al politiek geweest en dan kun je wel zwak gaan klagen over de politisering van de Amerikaanse samenleving maar dat doet juist niet ter zake in dit geval aangezien het zoals ik al eerder zei een politieke benoeming is. Of iemand die deze functie ambieert liegt of niet doet juist wel ter zake
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:57:59 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182272713
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:52 schreef Lyrebird het volgende:


Het afgelopen jaar ben ik zelf van baan verandert, en wat ik wel of niet tijdens mijn studiejaren heb gedaan, gaat niemand iets aan.

Dat hangt gewoon van de baan af. Ik denk dat hij prima geschikt is als inpakker in een supermarkt. Maar de bewaking zou ik niet aan Kavanaugh overlaten.

En als je gaat liegen, draaien en ontwijken en de sollicitatiecommissie een grote bek geeft zal niemand je aannemen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182272742
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:36 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Emoties zijn op dat moment zeer begrijpelijk, vanuit zijn standpunt zit hij daar als onschuldige allemaal stront over zich heen te krijgen en z'n familie wordt bedreigd. Emotie is wat mij betreft dan wel geoorloofd.
Check eens wat Kavanaugh zelf heeft gezegd in 2015:

quote:
To be a good judge and a good umpire, it’s important to have the proper demeanor. Really important, I think. To walk in the others’ shoes, whether it be the other litigants, the litigants in the case, the other judges. To understand them. To keep our emotions in check. To be calm amidst the storm. On the bench, to put it in the vernacular, don’t be a jerk. I think that’s important. To be a good umpire and a good judge, don’t be a jerk. In your opinions, to demonstrate civility. I think that’s important as well. To show, to help display, that you are trying to make the decision impartially and dispassionately based on the law and not based on your emotions. That we’re not the bigger than the game…. There’s a danger of arrogance, as for umpires and referees, but also for judges. And I would say that danger grows the more time you’re on the bench. As one of my colleagues puts it, you become more like yourself— and that can be a problem.

Bron: https://www.motherjones.c(...)-political-partisan/.
Bron van bron: .
pi_182272767
Je als volwassen man gedragen als een 13 jarig emo meisje zou voor elke sollicitatie een reden voor afwijzing moeten zijn.
pi_182272799
Intussen is Julie Swetnick ook al terug aan het krabbelen.

"Kavanaugh heeft drugs in de punch gedaan" is nu opeens "Ja, nee, heb Kavanaugh niet zelf drugs in de punch zien doen. Maar hij stond wel naast de punch een keer".

En

"Kavanaugh en andere mannen stonden in de rij voor de groepsverkrachting" is nu "Ik kan niet specifiek zeggen dat Kavanaugh een van de verkrachters was, maar hij stond wel toevallig bij een deur"

Treurig.

Dus we hebben een Ford met een onverifieerbaar "she-said he-said" verhaal van gatenkaas.
Een gast die gelogen heeft over boat rape en daar nu vervolgd voor wordt.
Een Ramirez die na 6 dagen coaching zelf niet eens zeker wist of het Kavanaugh betrof, en alle door haar aangedragen getuigen ontkennen het ook.
En een Swetnick die in het verleden in aanraking met justitie is geweest vanwege fraude, defamation, valse aangifte voor aanranding, etc, die nu weer op haar verhaal terugkrabbelt.
pi_182272825
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:02 schreef Refragmental het volgende:
Intussen is Julie Swetnick ook al terug aan het krabbelen.

"Kavanaugh heeft drugs in de punch gedaan" is nu opeens "Ja, nee, heb Kavanaugh niet zelf drugs in de punch zien doen. Maar hij stond wel naast de punch een keer".

En

"Kavanaugh en andere mannen stonden in de rij voor de groepsverkrachting" is nu "Ik kan niet specifiek zeggen dat Kavanaugh een van de verkrachters was, maar hij stond wel toevallig bij een deur"

Treurig.

Dus we hebben een Ford met een onverifieerbaar "she-said he-said" verhaal van gatenkaas.
Een gast die gelogen heeft over boat rape en daar nu vervolgd voor wordt.
Een Ramirez die na 6 dagen coaching zelf niet eens zeker wist of het Kavanaugh betrof, en alle door haar aangedragen getuigen ontkennen het ook.
En een Swetnick die in het verleden in aanraking met justitie is geweest vanwege fraude, defamation, valse aangifte voor aanranding, etc, die nu weer op haar verhaal terugkrabbelt.
Kun je bij je citaten ook de bron posten?
pi_182272831
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:00 schreef Chewie het volgende:
Je als volwassen man gedragen als een 13 jarig emo meisje zou voor elke sollicitatie een reden voor afwijzing moeten zijn.
Wat een compleet gebrek aan empathisch vermogen :N
Ik hoop van harte dat je nooit vals voor verkrachting wordt beschuldigd.

Constant ook beweren dat dit een "sollicitatie" zou betreffen, wat een armoe.
pi_182272893
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat een compleet gebrek aan empathisch vermogen :N
Ik hoop van harte dat je nooit vals voor verkrachting wordt beschuldigd.

Constant ook beweren dat dit een "sollicitatie" zou betreffen, wat een armoe.
Ik hoop dat je nooit aangerand of verkracht wordt.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:08:28 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182272912
Mja, er heerst ook een hoge mate van vooringenomenheid hoor. Men heeft hun conclusie al getrokken en alles wat er gebeurd en alles wat er gezegd wordt plakt men aan die conclusie. En ik vind het niet heel gek dat de beeldvorming die gecreëerd wordt door de conservatieve partij ook daadwerkelijk wordt opgepikt door mensen die de conservatieve partij als de eerlijke(re) partij ziet.

Net als het bij de mensen geldt die meer hebben met de democratische partij, die zullen hetzelfde doen. In deze reeks is alleen de situatie dat de democratische partij meer aanhang heeft omdat het (waarschijnljik) het minst ver van de nederlandse politiek ligt.

Stiekem heb ik het idee dat wanneer Kavanaugh Stoïcijns door de hele ondervraging was gekomen dat het ook was aangegrepen als een reden dat hij ongeschikt is of zo. Dus even buiten beschouwing gelaten wat er destijds is gebeurd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182272916
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik hoop dat je nooit aangerand of verkracht wordt.
Maak je niet druk. Ik ga dan gelijk naar de politie en doe gelijk aangifte. Ik zal niet 36 jaar wachten en het er met niemand over hebben.
pi_182272920
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat een compleet gebrek aan empathisch vermogen :N
Ik hoop van harte dat je nooit vals voor verkrachting wordt beschuldigd.

Constant ook beweren dat dit een "sollicitatie" zou betreffen, wat een armoe.
De senaat moet bepalen of hij geschikt is of niet maar je hebt gelijk het is geen echte sollicitatie maar dat had ik ook al eerder gezegd.

Maar goed refregmental snapt weer eens niet dat van een opperrechter (of gewoon een rechter) iets meer gevraagd wordt dan een palletsorteerder. Ook is regregmental weer eens niet in staat om te lezen aangezien ik genoeg voorbeelden van 13 jarig meisjes gedrag heb gegeven van Kavanaugh of vind jij het toevallig wel normaal om zo emotioneel te vragen of anderen ook wel eens een blackout van de alcohol hebben gehad of ze bier ook zo lekker vinden en anekdotes over hoe pappa vroeger zo gezellig voorlas uit zijn oude kalenders?
pi_182272952
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kun je bij je citaten ook de bron posten?
https://www.foxnews.com/p(...)ggerating-everything

"Well, I saw him giving red Solo cups to quite a few girls during that time frame and there was green punch at those parties," Swetnick said. "And I would not take one of those glasses from Brett Kavanaugh. I saw him around the punch, I won't say bowls, or the punch containers ... I don't know what he did, but I saw him by them."

"I cannot specifically say that he was one of the ones who assaulted me. But before this happened to me at that party, I saw Brett Kavanaugh there. I saw Mark Judge there and they were hanging about the area where I started to feel disoriented and where the room was and where the other boys were hanging out and laughing. I could hear them laughing and laughing."
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:10:30 #41
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182272956
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat een compleet gebrek aan empathisch vermogen :N
Ik hoop van harte dat je nooit vals voor verkrachting wordt beschuldigd.

Constant ook beweren dat dit een "sollicitatie" zou betreffen, wat een armoe.
Als het geen sollicitatie is, wat is het dan?

En verder mag men uiteraard iemand afwijzen die liegt zoals Kavanaugh.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:11:48 #42
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182272984
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat een compleet gebrek aan empathisch vermogen :N
Ik hoop van harte dat je nooit vals voor verkrachting wordt beschuldigd.
Toch was Kavanaugh nooit kwaad richting Ford, maar alleen richting de Democratische senators. Dat soort selectieve zelfbeheersing is gewoon een politieke strategie.
Géén kloon van tvlxd!
pi_182272987
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Maak je niet druk. Ik ga dan gelijk naar de politie en doe gelijk aangifte. Ik zal niet 36 jaar wachten en het er met niemand over hebben.
Ik hoop voor je dat je dan geloofd wordt, en er voldoende bewijs is om iets mee te kunnen doen. Ook in Nederland gaat het grootste deel van de slachtoffers niet naar de politie, maar hey, wie weet ben jij de uitzondering op de regel.
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:11:53 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182272988
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

https://www.foxnews.com/p(...)ggerating-everything

"Well, I saw him giving red Solo cups to quite a few girls during that time frame and there was green punch at those parties," Swetnick said. "And I would not take one of those glasses from Brett Kavanaugh. I saw him around the punch, I won't say bowls, or the punch containers ... I don't know what he did, but I saw him by them."

"I cannot specifically say that he was one of the ones who assaulted me. But before this happened to me at that party, I saw Brett Kavanaugh there. I saw Mark Judge there and they were hanging about the area where I started to feel disoriented and where the room was and where the other boys were hanging out and laughing. I could hear them laughing and laughing."
Dat klinkt oprechter dan het ontwijkende gedraai van Kavanaugh vorige week.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:11:56 #45
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182272990
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:56 schreef Re het volgende:

[..]als iemand je vraagt: heb je een drankprobleem? en je antwoord met, ik ga zondag naar de kerk…

waarom?

Dan weten we dat je in een klein gehucht woont. bestaande uit een kroeg, een boerderij en een kerk. al dan niet in hetzelfde pand. :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182273069
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:08 schreef jogy het volgende:
Mja, er heerst ook een hoge mate van vooringenomenheid hoor. Men heeft hun conclusie al getrokken en alles wat er gebeurd en alles wat er gezegd wordt plakt men aan die conclusie. En ik vind het niet heel gek dat de beeldvorming die gecreëerd wordt door de conservatieve partij ook daadwerkelijk wordt opgepikt door mensen die de conservatieve partij als de eerlijke(re) partij ziet.

Net als het bij de mensen geldt die meer hebben met de democratische partij, die zullen hetzelfde doen. In deze reeks is alleen de situatie dat de democratische partij meer aanhang heeft omdat het (waarschijnljik) het minst ver van de nederlandse politiek ligt.

Stiekem heb ik het idee dat wanneer Kavanaugh Stoïcijns door de hele ondervraging was gekomen dat het ook was aangegrepen als een reden dat hij ongeschikt is of zo. Dus even buiten beschouwing gelaten wat er destijds is gebeurd.
Ik weet niet of je direct na dit bekend werd ook meegelezen hebt, maar de meeste mensen wilden gewoon dat er toegegeven werd aan een fatsoenlijk onderzoek. Sindsdien is de hele shitshow van de hearing voorgevallen en hebben de Republikeinen zo veel mogelijk gedaan om Kavenaugh schuldig te laten lijken. Hijzelf heeft daar verder aan bijgedragen. Er komt steeds meer naar buiten over zijn gedrag. Op een paar dolle paarden na, die direct al riepen dat het onzin was, was de tendens dat een gedegen onderzoek het beste zou zijn. Die dolle paarden briesen nog, maar de rest heeft vooral zijn mening herzien nav het gedrag van Kavenaugh zelf en de handelingen van Grassley en consorten.

Let wel, Trump heeft een lijst met kandidaten waar hij Kavenaugh uit gekozen heeft, maar de andere namen op deze lijst waren even geschikt als hem. Het was niet zo dat Kavenaugh binnen die lijst bovenaan stond oid. Gorsuch is ook gewoon zonder dit soort heisa benoemd. De keuze om Kavenaugh door te drammen is objectief gezien gewoon raar en onnodig, en roept vragen op.
pi_182273118
Ik snap ook niet waarom ze zo vasthouden aan Kavanaugh, genoeg anderen en er zijn er vast ook wel meer te vinden die willen verklaren dat de zittende president niet vervolgt kan worden.
pi_182273147
Als iedereen nou es de resultaten van het FBI-onderzoek afwachtte, en niet als kapotte grammofoonplaten tegen elkaar bleef jengelen, dan hoefde er niet geveegd te worden en bleef de reeks informatief en leesbaar.
Het lijkt hier gvd NWS wel...
And it's only the giving
That makes you
What you are
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:42:26 #49
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182273438
https://www.politico.com/(...)r-prosecutors-855388

Zal een gezellig gesprek worden.
c_/ erbij
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:45:44 #50
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182273489
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:08 schreef jogy het volgende:
Mja, er heerst ook een hoge mate van vooringenomenheid hoor. Men heeft hun conclusie al getrokken en alles wat er gebeurd en alles wat er gezegd wordt plakt men aan die conclusie. En ik vind het niet heel gek dat de beeldvorming die gecreëerd wordt door de conservatieve partij ook daadwerkelijk wordt opgepikt door mensen die de conservatieve partij als de eerlijke(re) partij ziet.

Net als het bij de mensen geldt die meer hebben met de democratische partij, die zullen hetzelfde doen. In deze reeks is alleen de situatie dat de democratische partij meer aanhang heeft omdat het (waarschijnljik) het minst ver van de nederlandse politiek ligt.

Stiekem heb ik het idee dat wanneer Kavanaugh Stoïcijns door de hele ondervraging was gekomen dat het ook was aangegrepen als een reden dat hij ongeschikt is of zo. Dus even buiten beschouwing gelaten wat er destijds is gebeurd.
Kavanaugh probeerde alles weg te wuiven, in de doofpot te stoppen. Als hij gewoon duidelijk had gemaakt dat wat hem betreft er geen enkel probleem is om alle aantijgingen helemaal te laten onderzoeken omdat hij toch onschuldig was, had hij dit gezeik niet. In ieder geval niet over meineed.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:48:15 #51
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182273538
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:20 schreef Chewie het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze zo vasthouden aan Kavanaugh, genoeg anderen en er zijn er vast ook wel meer te vinden die willen verklaren dat de zittende president niet vervolgt kan worden.
Kavanaugh is van mening dat de POTUS boven de wet staat. Hij is de sleutel in de slow-motion staatsgreep van de Koch brothers.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:48:35 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182273541
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik weet niet of je direct na dit bekend werd ook meegelezen hebt, maar de meeste mensen wilden gewoon dat er toegegeven werd aan een fatsoenlijk onderzoek. Sindsdien is de hele shitshow van de hearing voorgevallen en hebben de Republikeinen zo veel mogelijk gedaan om Kavenaugh schuldig te laten lijken. Hijzelf heeft daar verder aan bijgedragen. Er komt steeds meer naar buiten over zijn gedrag. Op een paar dolle paarden na, die direct al riepen dat het onzin was, was de tendens dat een gedegen onderzoek het beste zou zijn. Die dolle paarden briesen nog, maar de rest heeft vooral zijn mening herzien nav het gedrag van Kavenaugh zelf en de handelingen van Grassley en consorten.

Let wel, Trump heeft een lijst met kandidaten waar hij Kavenaugh uit gekozen heeft, maar de andere namen op deze lijst waren even geschikt als hem. Het was niet zo dat Kavenaugh binnen die lijst bovenaan stond oid. Gorsuch is ook gewoon zonder dit soort heisa benoemd. De keuze om Kavenaugh door te drammen is objectief gezien gewoon raar en onnodig, en roept vragen op.
Klopt wel hoor maar er wordt ook gedaan alsof het zo gek is dat de beeldvorming die wordt opgeworpen door de republikeinen daadwerkelijk ook door mensen wordt aangemomen en dat is het niet.

Als het wiskundig was te ontleden zou de rekensom hoe dan ook tegen kavanaugh eindigen wat mij betreft.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:49:27 #53
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_182273559
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
De keuze om Kavenaugh door te drammen is objectief gezien gewoon raar en onnodig, en roept vragen op.
Dat is toch evident? Het moet en zal Kavanaugh worden omdat de democraten daar een probleem mee hebben. Hoe meer die tegenwerken, hoe liever ze hem in de SC willen. Je kan je afvragen waarom de democraten hem er absoluut niet in willen, aangezien iedereen weet dat je meteen een dozijn andere, even conservatieve, oetlullen kan vinden om zijn plek in te nemen.

Ja, natuurlijk weten we wel waarom... omdat ze 't willen rekken tot na de midterms. Het interesseert verder echt niemand of Ford nu wel of niet werd aangerand en of Kavanaugh wel of geen bedenkelijke persoonlijkheid heeft. Grassley en Graham zijn intens trieste figuurtjes, maar aan de overkant zitten enkele hypocrieten die echt geen haar beter zijn.

Verder kan ik me wel inbeelden dat zo'n Kavanaugh zich begint op te winden (er vanuit gaande dat hij onschuldig is), beetje ridicuul om hem daarom ongeschikt te vinden. Dat hij over evidente zaken gewoon overduidelijk zit te liegen (niet weten wat een devil's triangle was, please :')) terwijl hij zich er gewoon kan uitlullen met de conservatieve klassieker "I do not recall" is natuurlijk weer buitengewoon dom van Kavanaugh.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:52:34 #54
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182273599
McConnell waarschuwde in de zomer al dat Kavanaugh een probleemgeval was. Kavanaugh meldde niet dat de New Yorker een negatief stuk ging publiceren. Hij probeerde dat te begraven.
En dat was nog voor dr Ford met de beschuldigingen kwam.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:54:59 #55
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182273637
Ondertussen in de zaak Stormy....
quote:
NEW: Trump reportedly personally directed a legal effort, via Michael Cohen *and* his son Eric Trump, to silence Stormy Daniels. https://t.co/YUgG8ZlwFf
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:57:18 #56
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182273684
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:52 schreef Ulx het volgende:
McConnell waarschuwde in de zomer al dat Kavanaugh een probleemgeval was. Kavanaugh meldde niet dat de New Yorker een negatief stuk ging publiceren. Hij probeerde dat te begraven.
En dat was nog voor dr Ford met de beschuldigingen kwam.
McConnell is glibberiger dan Trump, partijpolitiek gaat bij hem vóór de staat.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:57:52 #57
8369 speknek
Another day another slay
pi_182273693
Vlak voordat Brett ging getuigen heeft Mark Judge snel zijn Youtube account offline gehaald. Wat stond er op zijn Youtube account? Allemaal filmpjes van jonge vrouwen die bewusteloos (knockout van de drank?) op bed lagen.

nathanTbernard twitterde op maandag 01-10-2018 om 01:38:49 Mark Judge deleted his creepy YouTube channel right before his best bud Brett Kavanaugh testified. The channel was full of unsettling "short films" featuring many shots of young scantily clad girls passed out.It's no coincidence Judge deleted the channel. Has something to hide. https://t.co/AiRC6K23Eq reageer retweet
nathanTbernard twitterde op maandag 01-10-2018 om 19:17:02 Here are real clips from Mark Judge's deleted Youtube channel. The videos are creepy, especially given the accusations against his best bud Kavanaugh. Many shots of passed out women w / titles like, "Strawberry Banana Split Interlude" and conspiratorial messaging woven in @FBI https://t.co/7mQwihqREp reageer retweet
Ohja Mark Judge was game reporter voor Catholic News Media en schreef ook verhaaltjes ten faveure van Gamergate WANT NATUURLIJK.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:58:20 #58
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182273703
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:57 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

McConnell is glibberiger dan Trump, partijpolitiek gaat bij hem vóór de staat.
Klopt. Maar hij wilde Kavanaugh niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:00:02 #59
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182273728
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

Klopt. Maar hij wilde Kavanaugh niet.
Allicht zegt hij dit. Maar meent hij het? dat is de vraag..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182273735
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Maak je niet druk. Ik ga dan gelijk naar de politie en doe gelijk aangifte. Ik zal niet 36 jaar wachten en het er met niemand over hebben.
tuurlijk jongen. Jij zal vast geen schaamte, onmacht en angst overhouden aan een dergelijke gebeurtenis. Gewoon even je verhaal doen bij de politie. Wat een onwetendheid toon je weer.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:02:37 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182273769
Even tussendoor: Is het een plan om de Kavanaugh supreme court discussie los te koppelen van de centrale reeks en een eigen topic te geven? Het is 'groot' genoeg om een eigen reeks te worden lijkt me.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:02:45 #62
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182273770
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:00 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Allicht zegt hij dit. Maar meent hij het? dat is de vraag..
Dat is vraag niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:03:15 #63
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182273783
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:02 schreef jogy het volgende:
[validation]Even tussendoor: Is het een plan om de Kavanaugh supreme court discussie los te koppelen van de centrale reeks en een eigen topic te geven? Het is 'groot' genoeg om een eigen reeks te worden lijkt me. [/validation]
Nah. Werkt toch niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:03:59 #64
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182273797
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:00 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

tuurlijk jongen. Jij zal vast geen schaamte, onmacht en angst overhouden aan een dergelijke gebeurtenis. Gewoon even je verhaal doen bij de politie. Wat een onwetendheid toon je weer.
Bij de moeder van de dader.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182273844
Wat ik ook vreemd vind is dat toen Mitchell aan Ford vroeg wie haar advocaten en haar leugendetector onderzoek heeft betaald, dat bleek dat Ford dat niet heeft betaald. Raar. Wie zou dat betaald hebben?
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182273859
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:06 schreef Eficaz het volgende:
Wat ik ook vreemd vind is dat toen Mitchell aan Ford vroeg wie haar advocaten en haar leugendetector onderzoek heeft betaald, dat bleek dat Ford dat niet heeft betaald. Raar. Wie zou dat betaald hebben?
:').

Daar is toen antwoord op gegeven... En dat antwoord ga je niet leuk vinden.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:09:40 #67
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182273892
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:06 schreef Eficaz het volgende:
Wat ik ook vreemd vind is dat toen Mitchell aan Ford vroeg wie haar advocaten en haar leugendetector onderzoek heeft betaald, dat bleek dat Ford dat niet heeft betaald. Raar. Wie zou dat betaald hebben?
Ga je nou express lopen kutten of is dit een serieuze vraag?

Als je het verhoor daadwerkelijk had gezien, had je het antwoord al gehad en ook begrepen dat er niks vreemds aan is.

Dus ben je gewoon selectief aan het quoten of heb je het echt niet gezien?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182274016
De meesten studenten drinken (veel). Ik ken geen een student die niet veel dronk. Het hoort bij de studententijd. Nee, niet voor een tentamen. Maar als het kon. Er is wel een groep hele conservatieve christenen onder de de studenten die niet drinkt. En natuurlijk er zijn altijd studenten die gewoon niet of nauwelijks drinken.

Ipv dat er wordt gekeken naar Dr. Ford, die in mijn ogen ongeloofwaardig overkomt, wordt er nu oa gekeken naar de jeugd 'zondes' van Kavanaugh.

Ik vind het heel erg. Ik denk dat het wel een doel zal hebben, en toch vind ik het heel erg.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:17:15 #69
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182274057
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:15 schreef Eficaz het volgende:
De meesten studenten drinken (veel). Ik ken geen een student die niet veel dronk. Het hoort bij de studententijd. Nee, niet voor een tentamen. Maar als het kon. Er is wel een groep hele conservatieve christenen onder de de studenten die niet drinkt. En natuurlijk er zijn altijd studenten die gewoon niet of nauwelijks drinken.

Ipv dat er wordt gekeken naar Dr. Ford, die in mijn ogen ongeloofwaardig overkomt, wordt er nu oa gekeken naar de jeugd 'zondes' van Kavanaugh.

Ik vind het heel erg. Ik denk dat het wel een doel zal hebben, en toch vind ik het heel erg.
Ja, lul er maar weer overheen. Je hebt net al duidelijk gemaakt dat je het verhoor helemaal niet hebt gezien of dat je selectief zit te quoten.

Dus hoe jij denkt over hoe Dr. Ford overkomt maakt dan al helemaal geen zak meer uit.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182274064
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:09 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ga je nou express lopen kutten of is dit een serieuze vraag?

Als je het verhoor daadwerkelijk had gezien, had je het antwoord al gehad en ook begrepen dat er niks vreemds aan is.

Dus ben je gewoon selectief aan het quoten of heb je het echt niet gezien?
Ik heb het antwoord niet. behalve zoals ik begreep een soort pro deo maar dan amerikaans, want er werd gesproken van een 'pro bono'. Maar dan denk ik als Dr. in de Psychologie verdien je zoveel, dan kan je dat zelf betalen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Eficaz op 02-10-2018 15:59:39 (iets vergeten) ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:18:56 #71
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182274097
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:02 schreef jogy het volgende:
[validation]Even tussendoor: Is het een plan om de Kavanaugh supreme court discussie los te koppelen van de centrale reeks en een eigen topic te geven? Het is 'groot' genoeg om een eigen reeks te worden lijkt me. [/validation]
nou, nee. voor de week om is, heeft Trump alweer een ander schandaal klaar staan. eigenlijk is dit topic niet eens zo groot. :)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182274120
Wat een bagger reeks is dit geworden.
pi_182274125
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:17 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ja, lul er maar weer overheen. Je hebt net al duidelijk gemaakt dat je het verhoor helemaal niet hebt gezien of dat je selectief zit te quoten.

Dus hoe jij denkt over hoe Dr. Ford overkomt maakt dan al helemaal geen zak meer uit.
Natuurlijk heb ik het verhoor gezien.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182274147
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:20 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Wat een bagger reeks is dit geworden.
Misschien heb jij iets van toegevoegde waarde toe te voegen?
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:21:46 #75
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182274150
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:22:36 #76
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182274155
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:17 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ik heb het antwoord niet. behalve zoals ik begreep een soort pro deo maar dan amerikaans. Maar dan denk ik als Dr. in de Psychologie verdien je zoveel, dan kan je dat zelf betalen.
Zal ongetwijfeld opgenomen zijn in de eindafrekening van d'r advocaten.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:24:03 #77
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182274178
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:15 schreef Eficaz het volgende:
De meesten studenten drinken (veel). Ik ken geen een student die niet veel dronk. Het hoort bij de studententijd. Nee, niet voor een tentamen. Maar als het kon. Er is wel een groep hele conservatieve christenen onder de de studenten die niet drinkt. En natuurlijk er zijn altijd studenten die gewoon niet of nauwelijks drinken.

Ipv dat er wordt gekeken naar Dr. Ford, die in mijn ogen ongeloofwaardig overkomt, wordt er nu oa gekeken naar de jeugd 'zondes' van Kavanaugh.

Ik vind het heel erg. Ik denk dat het wel een doel zal hebben, en toch vind ik het heel erg.
Kavanaugh dronk niet veel. Verklaarde hij onder ede.

Dat maakt hem een leugenaar. En strafbaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:24:43 #78
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182274193


Statue of Matilda facing down Donald Trump unveiled near Roald Dahl's home

Even iets vrolijkers.. :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182274209
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

Kavanaugh dronk niet veel. Verklaarde hij onder ede.

Dat maakt hem een leugenaar. En strafbaar.
Wat veel is, is subjectief. Wat voor de een veel is, is voor de ander weinig en vice versa.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182274229
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2018 15:15 schreef Eficaz het volgende:
De meesten studenten drinken (veel). Ik ken geen een student die niet veel dronk. Het hoort bij de studententijd. Nee, niet voor een tentamen. Maar als het kon. Er is wel een groep hele conservatieve christenen onder de de studenten die niet drinkt. En natuurlijk er zijn altijd studenten die gewoon niet of nauwelijks drinken.

Ipv dat er wordt gekeken naar Dr. Ford, die in mijn ogen ongeloofwaardig overkomt, wordt er nu oa gekeken naar de jeugd 'zondes' van Kavanaugh.

Ik vind het heel erg. Ik denk dat het wel een doel zal hebben, en toch vind ik het heel erg.
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2018 07:55 schreef Treinhomo het volgende:
Je mag niet liegen tegen een senaatscommissie. Ook niet over dingen 'waar het niet om ging'.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:26:09 #81
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182274235
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:25 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Wat veel is, is subjectief. Wat voor de een veel is, is voor de ander weinig en vice versa.
vertel dit maar aan een agent wanneer je bij een verkeerscontrole een alcohol test krijgt. ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182274285
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:20 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik het verhoor gezien.
Ze gaf geen antwoord keek naar advocaat aan de rechterkant die pakte de microfoon en zei dat de advocten haddn betaald. Daarna pakte de advocaat aan de linker kant de microfoon en zei: "as always."
Werk je voor de koch broersof zo, waarom wil je ford toch kapotmaten?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:29:29 #83
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182274303
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:25 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Wat veel is, is subjectief. Wat voor de een veel is, is voor de ander weinig en vice versa.
Hij heeft het zelf gekwantificeerd tijdens het verhoor.
pi_182274321
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:24 schreef klappernootopreis het volgende:
[ afbeelding ]

Statue of Matilda facing down Donald Trump unveiled near Roald Dahl's home

Even iets vrolijkers.. :P
Ik ken Roald Dahl van Sjaki en de chocolade fabriek. Dat werd ons voorgelezen op de lagere school :) Het standbeeld van President Trump zal ongetwijfeld grappig bedoeld zijn. ;)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:32:10 #85
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182274357
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:30 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ik ken Roald Dahl van Sjaki en de chocolade fabriek. Dat werd ons voorgelezen op de lagere school :) Het standbeeld van President Trump zal ongetwijfeld grappig bedoeld zijn. ;)
Dahl had een bizar gevoel voor humor. Hij zou zich kapot hebben gelachen als hij had gezien wie er nu president van de VS is: Mr Trumpbull
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182274768
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:15 schreef Eficaz het volgende:
Ipv dat er wordt gekeken naar Dr. Ford, die in mijn ogen ongeloofwaardig overkomt, wordt er nu oa gekeken naar de jeugd 'zondes' van Kavanaugh.
Ik blijf het werkelijk waar verbazingwekkend vinden dat men Christine Blasey Ford wantrouwend ziet/behandelt, terwijl zij haar antwoord zo duidelijk en specifiek mogelijk heeft gegeven, zonder te ontwijken. Als ze iets niet wist, gaf ze dat ook aan (bijv bij de vragen over de leugendetector).

Nogmaals: ze ontweek niet en probeerde zo goed mogelijk te helpen.



En dan heb je Brett Kavanaugh. Hij gaf op meerdere vragen meerdere keren ontwijkende antwoorden. In plaats van een 'ja' of een 'nee', draaide hij eromheen en kwam hij met een lulverhaal over wat hij heeft bereikt. Iemand die vragen zo duidelijk aan het ontwijken was, om maar geen 'ja' of 'nee' te zeggen, ook wanneer de vraag herhaald werd. Daarbovenop heeft hij bij de definities van 3 termen bewust of onbewust onwaarheden verteld ('ralphing','boofing',devil's triangle'). En nog daarbovenop zijn er meerdere personen uit zijn verleden naar voren gekomen om aan te geven dat hij niet helemaal eerlijk is geweest. En nog daarbovenop heeft hij zich nogal partisan geuit, terwijl hij onpartijdig moet zijn.

En let wel: hij heeft zijn openingsverklaring geschreven, gelezen, gecorrigeerd, nogmaals gelezen, wellicht door anderen laten lezen, nogmaals gelezen... Kortom tijd gehad om zijn verklaring zo goed mogelijk te maken. En dan heeft hij er nog steeds voor gekozen om dat soort partijdige troep te zeggen...



Allejezus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2018 15:57:07 ]
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:56:56 #87
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182274795
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:25 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Wat veel is, is subjectief. Wat voor de een veel is, is voor de ander weinig en vice versa.
Dat zei ik laatst ook toen ik een alcoholcontrole had.

De politie was het daar niet mee eens.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182274940
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:25 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

[..]

Ja, en dat vind ik nou juist het onrechtvaardige. Want Ford loopt in mijn ogen keihard te liegen.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:06:04 #89
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182274981
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:03 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ja, en dat vind ik nou juist het onrechtvaardige. Want Ford loopt in mijn ogen keihard te liegen.
Nou, dan is het maar goed dat ze niet op gaat voor opperrechter. Jammergenoeg is er een andere leugenaar die daar wel voor genomineerd is.
pi_182274992
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat zei ik laatst ook toen ik een alcoholcontrole had.

De politie was het daar niet mee eens.
;)

Dat is wat anders dan in studentencafés...
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182275100
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:03 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ja, en dat vind ik nou juist het onrechtvaardige. Want Ford loopt in mijn ogen keihard te liegen.
Heeft Brett Kavanaugh volgens jou gelogen? Kleine leugentjes tellen net zo hard mee als grote leugens...

Nou?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2018 16:12:56 ]
pi_182275130
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou, dan is het maar goed dat ze niet op gaat voor opperrechter. Jammergenoeg is er een andere leugenaar die daar wel voor genomineerd is.
Het is voor haar zelf jammer. In mijn ogen maakt ze zichzelf compleet belachelijk bij erg veel mensen, door, in mijn ogen, zo ontzettend opzichtig te gaan zitten liegen en manipuleren tijdens het gehele verhoor.

En als Kavanaugh zijn drankgebruik heeft gebagatelliseerd, dan vind ik dat heel begrijpelijk. Want ik vind het onrechtvaardig en onbegrijpelijk, dat teveel gedronken te hebben in studententijd meespeelt...
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182275159
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:13 schreef Eficaz het volgende:
En als Kavanaugh zijn drankgebruik heeft gebagatelliseerd, dan vind ik dat heel begrijpelijk.
:D.

Oh my, dit is en blijft vermakelijk.

Zij manipuleert en liegt keihard. Hij bagatelliseert slechts.
pi_182275476
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 29-09-2018 om 02:27:17 Just started, tonight, our 7th FBI investigation of Judge Brett Kavanaugh. He will someday be recognized as a truly great Justice of The United States Supreme Court! reageer retweet
De President gelooft gelukkig in Brett Kavanaugh :)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:36:04 #95
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_182275525
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:33 schreef Eficaz het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 29-09-2018 om 02:27:17 Just started, tonight, our 7th FBI investigation of Judge Brett Kavanaugh. He will someday be recognized as a truly great Justice of The United States Supreme Court! reageer retweet
De President gelooft gelukkig in Brett Kavanaugh :)
Hij heeft immers een neus voor de beste mensen.
pi_182275650
Nieuw! Ex boyfriend of Kavanaugh accuser speaks out!

Fox News:

“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:43:18 #97
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182275651
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:36 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Hij heeft immers een neus voor de beste mensen.
_O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182275726
Zeg, bronnen als thinkprogress worden hier al genegeerd omdat het linkse onzin is vaak. Kunnen we FOX, zoals we eigenlijk altijd al deden, uit de discussie houden?
pi_182275768
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, bronnen als thinkprogress worden hier al genegeerd omdat het linkse onzin is vaak. Kunnen we FOX, zoals we eigenlijk altijd al deden, uit de discussie houden?
Fox News is nou niet echt wat je noemt linkse onzin...
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:54:55 #100
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182275824
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:51 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Fox News is nou niet echt wat je noemt linkse onzin...
Nee, het is rechtse onzin.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182275896
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:51 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Fox News is nou niet echt wat je noemt linkse onzin...
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:03:40 #102
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182275974
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:06 schreef Eficaz het volgende:

[..]

;)

Dat is wat anders dan in studentencafés...
Ik was er barman en ik bleef schenken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182276022
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik was er barman en ik bleef schenken.
Het was er altijd erg gezellig :) . En de hele nacht open ;)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182276045
Trump Administration to Deny Visas to Same-Sex Partners of Diplomats, U.N. Officials

The new policy will insist they be married—even if they're from countries that criminalize gay marriage.

quote:
The Trump administration on Monday began denying visas to same-sex domestic partners of foreign diplomats and United Nations employees, and requiring those already in the United States to get married by the end of the year or leave the country.

The U.S. Mission to the U.N. portrayed the decision—which foreign diplomats fear will increase hardships for same-sex couples in countries that don’t recognize same-sex marriage—as an effort to bring its international visa practices in line with current U.S. policy. In light of the landmark 2015 Supreme Court decision legalizing same-sex marriage, the U.S. extends diplomatic visas only to married spouses of U.S. diplomats.

“Same-sex spouses of U.S. diplomats now enjoy the same rights and benefits as opposite-sex spouses,” the U.S. mission wrote in a July 12 note to U.N.-based delegations. “Consistent with [State] Department policy, partners accompanying members of permanent missions or seeking to join the same must generally be married in order to be eligible” for a diplomatic visa.

But critics says the new policy will impose undue hardships on foreign couples from countries that criminalize same-sex marriages.

Samantha Power, a former U.S. ambassador to the United Nations, denounced the new policy on Twitter as “needlessly cruel & bigoted.”

“State Dept. will no longer let same-sex domestic partners of UN employees get visas unless they are married,” she tweeted, noting that “only 12% of UN member states allow same-sex marriage.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:09:33 #105
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182276102
https://www.thedailybeast(...)-official-transcript

Weer wat wijzigingen in een officieel transcript. What Trump said is not what he said.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182276108
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:15 schreef Eficaz het volgende:
De meesten studenten drinken (veel). Ik ken geen een student die niet veel dronk. Het hoort bij de studententijd. Nee, niet voor een tentamen. Maar als het kon. Er is wel een groep hele conservatieve christenen onder de de studenten die niet drinkt. En natuurlijk er zijn altijd studenten die gewoon niet of nauwelijks drinken.

Ipv dat er wordt gekeken naar Dr. Ford, die in mijn ogen ongeloofwaardig overkomt, wordt er nu oa gekeken naar de jeugd 'zondes' van Kavanaugh.

Ik vind het heel erg. Ik denk dat het wel een doel zal hebben, en toch vind ik het heel erg.
Mooie stroman dit.
pi_182276179
Trump Administration Prepares a Major Weakening of Mercury Emissions Rules

quote:
The Trump administration has completed a detailed legal proposal to dramatically weaken a major environmental regulation covering mercury, a toxic chemical emitted from coal-burning power plants, according to a person who has seen the document but is not authorized to speak publicly about it.

The proposal would not eliminate the mercury regulation entirely, but it is designed to put in place the legal justification for the Trump administration to weaken it and several other pollution rules, while setting the stage for a possible full repeal of the rule.

Andrew Wheeler, a former coal lobbyist who is now the acting administrator of the Environmental Protection Agency, is expected in the coming days to send the proposal to the White House for approval.

The move is the latest, and one of the most significant, in the Trump administration’s steady march of rollbacks of Obama-era health and environmental regulations on polluting industries, particularly coal. The weakening of the mercury rule — which the E.P.A. considers the most expensive clean air regulation ever put forth in terms of annual cost to industry — would represent a major victory for the coal industry. Mercury is known to damage the nervous systems of children and fetuses.

The details of the rollback about to be proposed would also represent a victory for Mr. Wheeler’s former boss, Robert E. Murray, the chief executive of the Murray Energy Corporation, one of the nation’s largest coal companies. Mr. Murray, who was a major donor to President Trump’s inauguration fund, personally requested the rollback of the mercury rule soon after Mr. Trump took office, in a written “wish list” he handed to Energy Secretary Rick Perry.

The proposal would also hand a victory to the former clients of William Wehrum, the E.P.A.’s top clean air official and the chief author of the plan. Mr. Wehrum worked for years as a lawyer for companies that run coal-fired power plants, and that have long sought such a change.

A spokesman for the E.P.A. did not respond to a request for comment.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182276251
Vond dit overigens nog wel een aardig concept uit de bill van Sanders, bedrijven met meer dan 500 werknemers krijgen een belastingheffing gelijk aan de hoeveelheid overheidssteun waar hun werknemers van afhankelijk zijn:
https://www.politico.com/(...)house-workers-860325
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:20:07 #109
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182276290
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mooie stroman dit.
Ik ben wel ontroerd door de tranen die hij plengt.

*stil*

....mooi...
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182276302
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:02 schreef jogy het volgende:
[validation]Even tussendoor: Is het een plan om de Kavanaugh supreme court discussie los te koppelen van de centrale reeks en een eigen topic te geven? Het is 'groot' genoeg om een eigen reeks te worden lijkt me. [/validation]
Hier?
NWS / FBI mag onderzoek naar beoogd opperrechter Kavanaugh uitbreiden
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182276332
vicenews twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 17:02:18 .@SenSanders on Amazon raising its minimum wage to $15: “It could well be, and I think it will be, a shot heard around the world.” https://t.co/BnUadSYDtn reageer retweet
I´m back.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:37:53 #112
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182276573
quote:
Woep, zo de wind uit de zeilen. Maar ja. Works for me.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182276920
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:23 schreef Ryan3 het volgende:
vicenews twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 17:02:18 .@SenSanders on Amazon raising its minimum wage to $15: “It could well be, and I think it will be, a shot heard around the world.” https://t.co/BnUadSYDtn reageer retweet
Ik moet ook nog zien of dergelijke bedrijven niet gewoon constructies gaan verzinnen om op papier dergelijke beloningen te garanderen, maar in de praktijk grotendeels te omzeilen.

Wat dat betreft is de constructie uit het voorstel van Sanders niet eens zo gek, al moet ik de concrete uitwerking nog zien. De enige reden dat dat soort bedrijven hun personeel zo kunnen uitknijpen is dat de overheid bijspringt om ze nog iets van een bestaansminimum te garanderen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182277010
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik moet ook nog zien of dergelijke bedrijven niet gewoon constructies gaan verzinnen om op papier dergelijke beloningen te garanderen, maar in de praktijk grotendeels te omzeilen.

Wat dat betreft is de constructie uit het voorstel van Sanders niet eens zo gek, al moet ik de concrete uitwerking nog zien. De enige reden dat dat soort bedrijven hun personeel zo kunnen uitknijpen is dat de overheid bijspringt om ze nog iets van een bestaansminimum te garanderen.
Ja, wrs wel idd, mooi om, wat jij postte, een rekeningetje op te sturen als overheid idd als full time werkende medewerkers bij wijze van spreke afhankelijk zijn van foodstamps. Niettemin mooi resultaat. Blijft zonde dat Bernie nooit de officiële kandidaat is geworden voor de presidentsverkiezingen.
I´m back.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:20:55 #115
192592 SureD1
------------------------------
pi_182277479
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:20 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ik durf niet naar NWS :N
Durf/wil. Heel ander publiek.
pi_182277553
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:18 schreef Monolith het volgende:
Vond dit overigens nog wel een aardig concept uit de bill van Sanders, bedrijven met meer dan 500 werknemers krijgen een belastingheffing gelijk aan de hoeveelheid overheidssteun waar hun werknemers van afhankelijk zijn:
https://www.politico.com/(...)house-workers-860325
Mooi initiatief, maar dat moet dan wel een krachtig dichtgetimmerde wet worden. Geen mogelijkheid tot loopholes.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182277572
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Durf/wil. Heel ander publiek.
Ik wil niet :N
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182277616
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik wil niet :N
Hoeft ook niet. Kavanaugh heeft gelogen onder ede. Aantoonbaar. Dit liegen was zijn Rubicon. Nu is het slechts afwachten of hij ermee weg komt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182277896
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Mooi initiatief, maar dat moet dan wel een krachtig dichtgetimmerde wet worden. Geen mogelijkheid tot loopholes.
Ja dat zal lastig worden. Ondanks de naam van de bill is hij niet enkel gericht op Amazon, maar ook op bedrijven als Walmart en McDonald's.

Las laatst dat Amazon ook al overhoop ligt met het personeel van het overgenomen Whole Foods. Er wordt gehakt in functies en mogelijkheden, uren worden opgevoerd en ga zo maar door.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182278130
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:20 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ik durf niet naar NWS :N
Dit loopt ook nog:
NWS / [Centraal] Crisis Oekraïne - Rusland #219 Nu met de Ruyter
;)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182278475
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:56 schreef Re het volgende:

[..]

Waarom.

Wat ik dénk is dat hij wil aangeven gelovig te zijn. En gelovigen zullen zich niet gaan volgieten. :)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:34:08 #123
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_182278738
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:21 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Waarom.

Wat ik dénk is dat hij wil aangeven gelovig te zijn. En gelovigen zullen zich niet gaan volgieten. :)
Precies, gelovigen met een drankprobleem bestaan totaaaaal niet. :')
pi_182278758
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:21 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Waarom.

Wat ik dénk is dat hij wil aangeven gelovig te zijn. En gelovigen zullen zich niet gaan volgieten. :)
Hard gelachen, bedankt _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182278769
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:21 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Waarom.

Wat ik dénk is dat hij wil aangeven gelovig te zijn. En gelovigen zullen zich niet gaan volgieten. :)
En zich niet aan kinderen vergrijpen. Enzo.
pi_182278772
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:21 schreef Eficaz het volgende:

[..]


En gelovigen zullen zich niet gaan volgieten. :)
Toch nog gelachen vandaag.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_182278835
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:34 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Precies, gelovigen met een drankprobleem bestaan totaaaaal niet. :')
Ik kan betreffende user een avondje in een Urkse visserskroeg aanraden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182278854
Overigens zal zo de no true Scotsman wel volgen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182278858
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:34 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Precies, gelovigen met een drankprobleem bestaan totaaaaal niet. :')
Ik bedoel 'over het algemeen'. En ik bedoel willens en wetens. Iemand met een alcoholverslaving heeft geen eigen wil daarin, daarom heet het verslaving.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182278883
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En zich niet aan kinderen vergrijpen. Enzo.
Ik kan mij niet voorstellen (en dat is mijn mening) , dat iemand die gelooft zich aan kinderen vergrijpt.
Wel mensen die zéggen gelovig te zíjn...
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:43:20 #131
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_182278884
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:41 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ik bedoel 'over het algemeen'. En ik bedoel willens en wetens. Iemand met een alcoholverslaving heeft geen eigen wil daarin, daarom heet het verslaving.
Dan heb ik nog een nieuwtje, genoeg gelovigen die wel weten hoe je goed moet zuipen, ook zonder verslaving. ;)
pi_182278901
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:43 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ik kan mij niet voorstellen (en dat is mijn mening) , dat iemand die gelooft zich aan kinderen vergrijpt.
Wel mensen die zéggen gelovig te zíjn...
Aha, maar jij weet wel zo wie er ècht gelovig is en wie dat zegt te zijn natuurlijk.
pi_182278912
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Aha, maar jij weet wel zo wie er ècht gelovig is en wie dat zegt te zijn natuurlijk.
Natuurlijk weet ik dat niet. Ik kan natuurlijk wel dénken.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182278921
Ah, daar is de no true Scotsman al.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182278928
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:44 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik dat niet. Ik kan natuurlijk wel dénken.
Aha, en jouw denken leidt er zomaar toe dat je denkt dat Kavanaugh een èchte gelovige is. Waarom mag Joos.. eh, god weten. Nee ok, goed verhaal.
pi_182279277
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:44 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik dat niet. Ik kan natuurlijk wel dénken.
En dan nog maar een keer de vraag aangezien je toch zegt te denken waarom Kavanaugh volgens jou de waarheid spreekt ook al is het duidelijk dat hij meerdere malen gelogen heeft?

Met alleen "omdat hij christen is" kom je niet weg.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:24:20 #137
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182279614
Voor de zoveelste keer, er zijn gewoon heel veel mensen die die onzin echt geloven. Waarom dringt dat niet een keer door?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_182279726
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:24 schreef Fir3fly het volgende:
Voor de zoveelste keer, er zijn gewoon heel veel mensen die die onzin echt geloven. Waarom dringt dat niet een keer door?
Ja dat weet ik maar het blijft lastig te bevatten
pi_182279896
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:43 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ik kan mij niet voorstellen (en dat is mijn mening) , dat iemand die gelooft zich aan kinderen vergrijpt.
Wel mensen die zéggen gelovig te zíjn...
Dus als ze hun piemel in een kind steken zijn ze ineens atheist, bedankt het is heel helder nu hoe jij in elkaar steekt.
pi_182279938
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:37 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Dus als ze hun piemel in een kind steken zijn ze ineens atheist, bedankt het is heel helder nu hoe jij in elkaar steekt.
Dat héb ík níet gezegd.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182279971
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:39 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Dat héb ík níet gezegd.
Sterker nog het is precies wat je zegt.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:41:13 #142
192592 SureD1
------------------------------
pi_182279992
quote:
Ach Crystal - de goede oude tijd ;)
pi_182280045
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:08 schreef Chewie het volgende:

[..]

En dan nog maar een keer de vraag aangezien je toch zegt te denken waarom Kavanaugh volgens jou de waarheid spreekt ook al is het duidelijk dat hij meerdere malen gelogen heeft?

Met alleen "omdat hij christen is" kom je niet weg.
Dat hij nooit teveel gedronken heeft?

Dat geloof ik niet. Ik vind het achterlijk dat hij, mocht hij in zijn studententijd teveel gedronken hebben, dat hij nu daarvoor op afgerekend wordt.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182280130
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:43 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Dat hij nooit teveel gedronken heeft?

Dat geloof ik niet. Ik vind het achterlijk dat hij, mocht hij in zijn studententijd teveel gedronken hebben, dat hij nu daarvoor op afgerekend wordt.
Dat wordt hij dan ook niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:49:56 #145
862 Arcee
Look closer
pi_182280177
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:43 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Dat hij nooit teveel gedronken heeft?

Dat geloof ik niet. Ik vind het achterlijk dat hij, mocht hij in zijn studententijd teveel gedronken hebben, dat hij nu daarvoor op afgerekend wordt.
Wordt-ie ook niet, maar wel op het liegen erover (en de rest).
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:50:14 #146
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182280183
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:43 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Dat hij nooit teveel gedronken heeft?

Dat geloof ik niet. Ik vind het achterlijk dat hij, mocht hij in zijn studententijd teveel gedronken hebben, dat hij nu daarvoor op afgerekend wordt.
Dat heeft hij niet gedaan, zei hij. Tot hij zei dat hij dat wel had gedaan dan. Natuurlijk. Soms. Heel vaak.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182280189
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:43 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Dat hij nooit teveel gedronken heeft?

Dat geloof ik niet. Ik vind het achterlijk dat hij, mocht hij in zijn studententijd teveel gedronken hebben, dat hij nu daarvoor op afgerekend wordt.
Hij wordt afgerekend omdat hij aantoonbaar liegt tegenover de senaat en niet beschikt over de karaktereigenschappen die een rechter van supreme court hoort te hebben.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182280309
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hij wordt afgerekend omdat hij aantoonbaar liegt tegenover de senaat en niet beschikt over de karaktereigenschappen die een rechter van supreme court hoort te hebben.
Hij kwam mij geïrriteerd, woedend
en wat angstig over tijdens een verhoor.
Ik denk omdat hij denkt dat ze hem sowieso wat kunnen maken alleen op grond van de verklaringen van dat akelige mens Dr. Ford.

Of omdat hij wel teveel heeft gedronken, een of meerdere keren, of echt naast de pot heeft gepiest een keertje (of vaker)... :{ En daar dan ook dus daarover gelogen heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Eficaz op 02-10-2018 21:08:32 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:59:34 #149
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_182280382
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:51 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik niet geloof dat hij nooit teveel gedronken heeft.(het zou kunnen dat hij nooit teveel gedronken heeft),
en dan vind ik het heel vreemd als/ en dat hij daarop zou worden afgerekend, als hij wel teveel gedronken heeft in zijn leven.

Hij wordt, zoals al een aantal keer is gezegd, niet afgerekend op het feit DAT hij in zijn jeugd teveel heeft gedronken op momenten, maar over dat hij over DAT heeft gelogen. Endat hij erover heeft gelogen omdat hij heiliger wilde doen voorkomen dan dat hij was (wat niet eens zo erg was geweest, aangezien dat iedereen dat wel eens kan hebben gedaan). Op het moment dat je daar al over liegt, dan worden andere zaken, hoe waar ze misschien ook zijn, wel twijfelachtig of onderzoekswaardig in het geval van de zaak Ford...
put
your
clothes
on!
pi_182280421
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:59 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Hij wordt, zoals al een aantal keer is gezegd, niet afgerekend op het feit DAT hij in zijn jeugd teveel heeft gedronken op momenten, maar over dat hij over DAT heeft gelogen. Endat hij erover heeft gelogen omdat hij heiliger wilde doen voorkomen dan dat hij was (wat niet eens zo erg was geweest, aangezien dat iedereen dat wel eens kan hebben gedaan). Op het moment dat je daar al over liegt, dan worden andere zaken, hoe waar ze misschien ook zijn, wel twijfelachtig of onderzoekswaardig in het geval van de zaak Ford...
Dat bedoel ik eigenlijk ook. Dat hij daarover heeft gelogen. En waarom heeft hij daarover gelogen(als hij dat deed), omdat hij weet dat hij problemen krijgt als ze erachter komen dat hij teveel dronk. Er dus op afgerekend zal worden.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182280538
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:49 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wordt-ie ook niet, maar wel op het liegen erover (en de rest).
En waarom liegt hij erover? (als dat zo is) Omdat hij er niet op afgerekend wil worden.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182280612
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:05 schreef Eficaz het volgende:

[..]

En waarom liegt hij erover? (als dat zo is) Omdat hij er niet op afgerekend wil worden.
Afgezien van het feit dat dat niet waar is, is het volstrekt irrelevant godsgruwelijke hersendooie. Liegen onder ede is natuurlijk een absolute diskwalificatie voor de functie van rechter van het Amerikaanse Hooggerechtshof.
Ga lekker ergens anders trollen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182280756
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat wordt hij dan ook niet.
Mijn mening:
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182280848
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182280912
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:01 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Dat bedoel ik eigenlijk ook. Dat hij daarover heeft gelogen. En waarom heeft hij daarover gelogen(als hij dat deed), omdat hij weet dat hij problemen krijgt als ze erachter komen dat hij teveel dronk. Er dus op afgerekend zal worden.
Dus als hij teveel gedronken heeft wordt hij door de GOP er op afgerekend en als blijkt dat hij gelogen heeft wordt hij er ook op afgerekend. Laten we het er dus maar op houden dat ie een slechte kandidaat is :)

Dat de democraten verder allemaal nee stemmen is natuurlijk volstrekt logisch. Dat doet de GOP ook bij democratische kandidaten en bovendien heeft de GOP helemaal de ultieme troll gedaan door een neutrale kandidaat niet eens een hearing te geven. Daar kunnen de democraten niet aan tippen. Zelfs als je van mening bent dat de democraten de boel slechts ophouden om politieke redenen, dan moet je toch toegeven dat een Kavanaugh niet eens een kans geven te 'solliciteren' (wat de GOP met Garland deed) een gradatie erger is.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182280946
Al heeft hij een kind van drie anaal uitgewoond, dan wordt hij daar door minimaal driekwart van de Republikeinse senatoren nog niet eens op afgerekend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182280991
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:19 schreef Monolith het volgende:
Al heeft hij een kind van drie anaal uitgewoond, dan wordt hij daar door minimaal driekwart van de Republikeinse senatoren nog niet eens op afgerekend.
Het gaat erom wat Eficaz denkt hè. De werkelijkheid is natuurlijk inderdaad dat de GOP de man gaan installeren als SCOTUS, no matter what. Op Moore stemde ook gewoon tig procent, waarvan velen die in het zelfde winkelcentrum shopten als waar hij uitgezet was :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182281034
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:18 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dus als hij teveel gedronken heeft wordt hij door de GOP er op afgerekend en als blijkt dat hij gelogen heeft wordt hij er ook op afgerekend. Laten we het er dus maar op houden dat ie een slechte kandidaat is :)

Dat de democraten verder allemaal nee stemmen is natuurlijk volstrekt logisch. Dat doet de GOP ook bij democratische kandidaten en bovendien heeft de GOP helemaal de ultieme troll gedaan door een neutrale kandidaat niet eens een hearing te geven. Daar kunnen de democraten niet aan tippen. Zelfs als je van mening bent dat de democraten de boel slechts ophouden om politieke redenen, dan moet je toch toegeven dat een Kavanaugh niet eens een kans geven te 'solliciteren' (wat de GOP met Garland deed) een gradatie erger is.
quote:
Dus als hij teveel gedronken heeft wordt hij door de GOP er op afgerekend en als blijkt dat hij gelogen heeft wordt hij er ook op afgerekend. Laten we het er dus maar op houden dat ie een slechte kandidaat is :)
Nee, daar hou ik het niet op. Ik vind hem een goede kandidaat. :)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182281067
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:22 schreef Eficaz het volgende:

Nee, daar hou ik het niet op. Ik vind hem een goede kandidaat. :)
Een kandidaat die onder ede liegt om zijn hachje te redden?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182281077
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:21 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Het gaat erom wat Eficaz denkt hè. De werkelijkheid is natuurlijk inderdaad dat de GOP de man gaan installeren als SCOTUS, no matter what. Op Moore stemde ook gewoon tig procent, waarvan velen die in het zelfde winkelcentrum shopten als waar hij uitgezet was :')
Dat zei ik niet.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182281133
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:22 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Een kandidaat die onder ede liegt om zijn hachje te redden?
Vind dat héél begrijpelijk. (áls dat zo is...)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182281184
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:24 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Vind dat héél begrijpelijk. (áls dat zo is...)
Ok. Dus je vindt het ethisch en moreel niet laakbaar als je onder ede liegt om voor 't leven benoemd te kunnen worden?

Wat je dus zegt is: Wat ie allemaal gedaan heeft boeit niet, zolang 'wij' maar winnen?
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:29:33 #163
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182281277
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:24 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Vind dat héél begrijpelijk. (áls dat zo is...)
Juist ja. Want leugenaars en complotters als rechters bij de hoogste rechterlijke instantie van je land is idd precies wat je wil toch?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:29:57 #164
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_182281289
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:24 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Vind dat héél begrijpelijk. (áls dat zo is...)
"Gij zult geen vals getuigenis spreken tegen de naaste van u."
pi_182281326
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Juist ja. Want leugenaars en complotters als rechters bij de hoogste rechterlijke instantie van je land is idd precies wat je wil toch?
Nee.

En ik vind het heel begrijpelijk als dat zo is.

En het zou mij niets verbazen als het niet zo is, als ze gewoon niets kunnen vinden in het fbi onderzoek.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:33:30 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182281379
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:31 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ik vind het heel begrijpelijk als dat zo is.

En het zou mij niets verbazen als het niet zo is, als ze gewoon niets kunnen vinden in het fbi onderzoek.
Of je reageert op wat ik post...

Of moet ik het lezen als "idd joh, dat is geen enkel probleem"?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182281384
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:26 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ok. Dus je vindt het ethisch en moreel niet laakbaar als je onder ede liegt om voor 't leven benoemd te kunnen worden?

Wat je dus zegt is: Wat ie allemaal gedaan heeft boeit niet, zolang 'wij' maar winnen?
Nee. Dat zei ik niet. Ik vind het begrijpelijk, als hij over drankgebruik als student zijnde gelogen heeft.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182281395
NYT legt belastingfraude van Trump bloot:

Trump Engaged in Suspect Tax Schemes as He Reaped Riches From His Father
https://www.nytimes.com/i(...)emes-fred-trump.html
pi_182281478
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:29 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

"Gij zult geen vals getuigenis spreken tegen de naaste van u."
Ja, en?
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:37:01 #170
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182281492
Uitstekend (en lang) opiniestuk van Benjamin Wittes, die zich eerder erg lovend uitliet over Kavanaugh:

I Know Brett Kavanaugh, But I Wouldn’t Confirm Him - This is an article I never imagined myself writing, that I never wanted to write, that I wish I could not write.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:38:27 #171
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_182281513
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:36 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ja, en?
Doe eens een gok.
pi_182281543
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:33 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Nee. Dat zei ik niet. Ik vind het begrijpelijk, als hij over drankgebruik als student zijnde gelogen heeft.
Begrijpelijk dan ok. Maar hij diskwalificeert zich direct als opperrechter. Een soort catch 22 voor hem. Van eigen makelarij. Vergeet niet, er was een reden dat Mitch 'm niet wilde he. Kavanaugh is gewoon niet geschikt als opperrechter. Heel erg partijdig en een zweem van veel te ver gaan in zijn studententijd. Wat dat betreft niets anders dan de typische entitled fratboy. Wat over het algemeen niet tot schade leidt in het verdere leven omdat je in een omgeving terechtkomt vol met dat soort mensen. Echter als scotus-kandidaat bijt 't het 'm nu in zijn kont. Die moet van een ander slag zijn. Ze hadden zo iemand NOOIT mogen nomineren. Er stonden nog 23 ideologisch conservatieve kandidaten op het lijstje, waarvan velen van het kaliber Gorsuch. Maar ja, Kavanaugh zei al openlijk dat hij Trump zou beschermen mocht zijn zaak voor de opperrechter komen, dus werd ie het toch. Heel dom, zo blijkt nu.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182281545
Aan allen hier, wat is nu precies het doel van dr. Ford?
BVD
pi_182281615
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:39 schreef Za het volgende:
Aan allen hier, wat is nu precies het doel van dr. Ford?
BVD
Het beschermen van de Amerikaanse rechtsstaat tegen een individu als Kavanaugh. It's bigger than her
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182281649
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:39 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Begrijpelijk dan ok. Maar hij diskwalificeert zich direct als opperrechter. Een soort catch 22 voor hem. Van eigen makelarij. Vergeet niet, er was een reden dat Mitch 'm niet wilde he. Kavanaugh is gewoon niet geschikt als opperrechter. Heel erg partijdig en een zweem van veel te ver gaan in zijn studententijd. Wat dat betreft niets anders dan de typische entitled fratboy. Wat over het algemeen niet tot schade leidt in het verdere leven omdat je in een omgeving terechtkomt vol met dat soort mensen. Echter als scotus-kandidaat bijt 't het 'm nu in zijn kont. Die moet van een ander slag zijn. Ze hadden zo iemand NOOIT mogen nomineren. Er stonden nog 23 ideologisch conservatieve kandidaten op het lijstje, waarvan velen van het kaliber Gorsuch. Maar ja, Kavanaugh zei al openlijk dat hij Trump zou beschermen mocht zijn zaak voor de opperrechter komen, dus werd ie het toch. Heel dom, zo blijkt nu.
Dat begrijp ik.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182281763
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:29 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

"Gij zult geen vals getuigenis spreken tegen de naaste van u."
Het was niet tegen de naaste, het was tegen democraten, dan mag het wel als je er de juiste dubbele moraal op nahoudt.
pi_182281765
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:39 schreef Za het volgende:
Aan allen hier, wat is nu precies het doel van dr. Ford?
BVD
Haar oorspronkelijke doel was om nog voordat Trump iemand koos voor SCOTUS aan het Witte Huis te laten weten wat er in het verleden tussen haar en Kavanaugh was gebeurd. Om het in overweging te nemen. Daarna is het allemaal gigantisch uit de hand gelopen, eigenlijk. Grotendeels tegen haar wil en zin in.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:48:34 #178
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182281796
ElizLanders twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 19:09:44 .@SenFeinstein indicates that the FBI report on Kavanaugh should NOT be made public: “It would seem to me that if people are going to be identified this ought to be held very close and not.""I think the investigation ought to be closely held," she reiterated. reageer retweet
Show must go on.
2019: The Great Awakening
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:50:22 #179
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182281857
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Uitstekend (en lang) opiniestuk van Benjamin Wittes, die zich eerder erg lovend uitliet over Kavanaugh:

I Know Brett Kavanaugh, But I Wouldn’t Confirm Him - This is an article I never imagined myself writing, that I never wanted to write, that I wish I could not write.
In een notendop:
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:50:57 #180
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182281879
Go het beeld van Trump als self made miljonair blijkt niet echt te kloppen, wat een verrassing

https://www.nytimes.com/i(...)tw-nytimes&smtyp=cur
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182281927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:39 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Begrijpelijk dan ok. Maar hij diskwalificeert zich direct als opperrechter. Een soort catch 22 voor hem. Van eigen makelarij. Vergeet niet, er was een reden dat Mitch 'm niet wilde he. Kavanaugh is gewoon niet geschikt als opperrechter. Heel erg partijdig en een zweem van veel te ver gaan in zijn studententijd. Wat dat betreft niets anders dan de typische entitled fratboy. Wat over het algemeen niet tot schade leidt in het verdere leven omdat je in een omgeving terechtkomt vol met dat soort mensen. Echter als scotus-kandidaat bijt 't het 'm nu in zijn kont. Die moet van een ander slag zijn. Ze hadden zo iemand NOOIT mogen nomineren. Er stonden nog 23 ideologisch conservatieve kandidaten op het lijstje, waarvan velen van het kaliber Gorsuch. Maar ja, Kavanaugh zei al openlijk dat hij Trump zou beschermen mocht zijn zaak voor de opperrechter komen, dus werd ie het toch. Heel dom, zo blijkt nu.
Ach, hij is nog niet afgeschreven hè?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:59:00 #182
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182282061
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

In een notendop:
[ afbeelding ]
Quote for pic (sorry!)

EDIT Hele artikel gelezen. Duurde idd ff. Weloverwogen. Kan me er redelijk in vinden.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182282194
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:47 schreef westwoodblvd het volgende:

Haar oorspronkelijke doel was om nog voordat Trump iemand koos voor SCOTUS aan het Witte Huis te laten weten wat er in het verleden tussen haar en Kavanaugh was gebeurd.
Met welk doel? BVD
pi_182282355
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:04 schreef Za het volgende:

[..]

Met welk doel? BVD
Omdat in haar beleving mensen een volledig beeld horen te hebben over wat voor soort persoon voor het leven plaats neemt in het Supreme Court. Of deze persoon er de juiste morele en persoonlijke kwaliteiten ervoor heeft.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182282482
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:55 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Hij kwam mij geïrriteerd, woedend
en wat angstig over tijdens een verhoor.
Ik denk omdat hij denkt dat ze hem sowieso wat kunnen maken alleen op grond van de verklaringen van dat akelige mens Dr. Ford.

Of omdat hij wel teveel heeft gedronken, een of meerdere keren, of echt naast de pot heeft gepiest een keertje (of vaker)... :{ En daar dan ook dus daarover gelogen heeft.
Als hij gelogen heeft hoort het over en uit te zijn. Een rechter liegt niet, en zeker niet tegen de senaat tijdens zijn hearing. Dat is gewoon een doodzonde voor dit soort functies.

En dan laat ik de rest van zijn betoog, dat gewoon full tilt entitlement, asociaal gedrag, emogehuil en conspiracy theory ging maar even buiten beschouwing.

Er zijn andere rechters om uit te kiezen. Doe 'n Elsa. Let it goooo.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:22:39 #186
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182282730
Weer ff het ergste eruit geveegd, hopelijk heb ik de daadwerkelijke (misschien ietwat harde) discussie verder niet gesloopt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182282757
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:09 schreef Barbusse het volgende:

Omdat in haar beleving mensen een volledig beeld horen te hebben over wat voor soort persoon voor het leven plaats neemt in het Supreme Court. Of deze persoon er de juiste morele en persoonlijke kwaliteiten ervoor heeft.
De man is toen hij 17 was in een dronken bui op haar gaan liggen, waar hebben we het over.

Ook zijzelf zat als 15 jarige bier te lurken met oudere jongens in andermans huis, en probeert na 36 jaar zgnde PTSD over betreffende voorval bewust een man en zijn gezin kapot te maken over een incident van niks, wat zegt dat over haar persoonlijke en morele kwaliteiten en geestelijk welbevinden?

Is het rancune? YOP

Ik kan die Kavanaugh verders niet verdragen als individu, maar waar heeft iedereen het in godsnaam 24/7 over op alle Amerikaanse zenders.
pi_182282784
Hoe zou het kunnen dat een zorgvuldig opgestelde voorspelling voor het Huis en Senaat van 538 opeens zulke grote sprongen maakt? Is dat puur omdat bijvoorbeeld de Democraten in polls een klein beetje zakken en dan virtueel verschillende toss up states inleveren o.i.d.?

https://projects.fivethir(...)ouse/?ex_cid=rrpromo

https://projects.fivethir(...)_cid=midterms-header
pi_182282799
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:14 schreef Barbusse het volgende:

Als hij gelogen heeft hoort het over en uit te zijn.
Het is sowieso over en uit voor Kavanaugh.
pi_182282835
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:04 schreef Za het volgende:

[..]

Met welk doel? BVD
Ze omschreef het zelf als een burgerplicht. En daar kan ik me wel in vinden. Uiteindelijk probeerde ze Trump zelfs te helpen.
pi_182282856
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:23 schreef Za het volgende:

[..]

De man is toen hij 17 was in een dronken bui op haar gaan liggen, waar hebben we het over.

Ook zijzelf zat als 15 jarige bier te lurken met oudere jongens in andermans huis, en probeert na 36 jaar zgnde PTSD over betreffende voorval bewust een man en zijn gezin kapot te maken over een incident van niks, wat zegt dat over haar persoonlijke en morele kwaliteiten en geestelijk welbevinden?

Is het rancune? YOP

Ik kan die Kavanaugh verders niet verdragen als individu, maar waar heeft iedereen het in godsnaam 24/7 over op alle Amerikaanse zenders.
Nee. Nee. Nee.

Waar men over valt is dat hij aantoonbaar gelogen heeft. Helemaal zelf. Tijdens zijn eigen rant in het begin van zijn eigen betoog gedurende zijn eigen hearing.

Hwt begin van jouw betoog is gewoon een prime example waarom slachtoffers van abuse niet direct naar buiten durven te treden. De andere redenen kun je in een paar seconden vinden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:29:16 #192
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182282950
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:23 schreef Za het volgende:

[..]

De man is toen hij 17 was in een dronken bui op haar gaan liggen, waar hebben we het over.

Ook zijzelf zat als 15 jarige bier te lurken met oudere jongens in andermans huis, en probeert na 36 jaar zgnde PTSD over betreffende voorval bewust een man en zijn gezin kapot te maken over een incident van niks, wat zegt dat over haar persoonlijke en morele kwaliteiten en geestelijk welbevinden?

Is het rancune? YOP

Ik kan die Kavanaugh verders niet verdragen als individu, maar waar heeft iedereen het in godsnaam 24/7 over op alle Amerikaanse zenders.
WTF...
Duidelijk geen idee wat aanranding, poging tot verkrachting en daadwerkelijke verkrachting voor impact hebben.

"Is ff op haar gaan liggen". No big deal. Ze is niet eens verkracht.. |:(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182283121
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

WTF...
Duidelijk geen idee wat aanranding, poging tot verkrachting en daadwerkelijke verkrachting voor impact hebben.

"Is ff op haar gaan liggen". No big deal. Ze is niet eens verkracht.. |:(
Dit soort argumenten zeggen al genoeg gewoon. Als dit "gewoon een lolletje" was voor jou, dan ontbeer je het juiste empathisch vermogen voor de functie in het SC.

Niet alleen voor het SC trouwens. You're just a dick.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182283159
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:23 schreef Za het volgende:

[..]

De man is toen hij 17 was in een dronken bui op haar gaan liggen, waar hebben we het over.

Ook zijzelf zat als 15 jarige bier te lurken met oudere jongens in andermans huis, en probeert na 36 jaar zgnde PTSD over betreffende voorval bewust een man en zijn gezin kapot te maken over een incident van niks, wat zegt dat over haar persoonlijke en morele kwaliteiten en geestelijk welbevinden?

Is het rancune? YOP

Ik kan die Kavanaugh verders niet verdragen als individu, maar waar heeft iedereen het in godsnaam 24/7 over op alle Amerikaanse zenders.
OMFG! :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:34:54 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182283162
Te persoonlijk.

[ Bericht 32% gewijzigd door Whiskers2009 op 02-10-2018 22:43:52 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182283163
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:27 schreef Barbusse het volgende:

Waar men over valt is dat hij aantoonbaar gelogen heeft. Helemaal zelf. Tijdens zijn eigen rant in het begin van zijn eigen betoog gedurende zijn eigen hearing.
Dat hij loog staat vast, maar is niet waar dit allemaal om begonnen is.

quote:
Het begin van jouw betoog is gewoon een prime example waarom slachtoffers van abuse niet direct naar buiten durven te treden. De andere redenen kun je in een paar seconden vinden.
Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik dr. Ford niet als slachtoffer zie.
Nog immer lijden aan PTSD en een dubbele voordeur eisen omdat 36 jaar geleden een jongen in een dronken bui een keer op je is gaan liggen staat gelijk aan niet goed bij je hoofd zijn. MO
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:36:55 #197
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182283219
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:34 schreef Za het volgende:

[..]

Dat hij loog staat vast, maar is niet waar dit allemaal om begonnen is.

[..]

Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik dr. Ford niet als slachtoffer zie.
Nog immer lijden aan PTSD en een dubbele voordeur eisen omdat 36 jaar geleden een jongen in een dronken bui een keer op je is gaan liggen staat gelijk aan niet goed bij je hoofd zijn. MO
De enige die hier niet goed bij zijn hoofd is ben jij...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:37:48 #198
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182283242
Hoe vaak moet het herhaald worden dat de vraag of Fords en andere vrouwen hun verhalen waar zijn slechts deel van het verhaal is? En dan ook nog jezelf zo belachelijk maken met “ging even op haar liggen”... treurig.

Het maakt inmiddels voor velen voor de nominatie niks meer uit of hij er aan schuldig is aangezien hij zichzelf heeft blootgegeven als een partijdige samenzweringsnutjob die bovendien een loopje met de waarheid heeft genomen tegen de senaat.
pi_182283262
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:34 schreef Za het volgende:

[..]

Dat hij loog staat vast, maar is niet waar dit allemaal om begonnen is.

[..]

Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik dr. Ford niet als slachtoffer zie.
Nog immer lijden aan PTSD en een dubbele voordeur eisen omdat 36 jaar geleden een jongen in een dronken bui een keer op je is gaan liggen staat gelijk aan niet goed bij je hoofd zijn. MO
Ja sorry. Maar dan moet je echt bij jezelf te rade gaan. Niet vragen stellen over "hoeveel je eigenlijk een slachtoffer bent". Want dat is wat je nu doet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:39:38 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182283290
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe vaak moet het herhaald worden dat de vraag of Fords en andere vrouwen hun verhalen waar zijn slechts deel van het verhaal is? En dan ook nog jezelf zo belachelijk maken met “ging even op haar liggen”... treurig.

Het maakt inmiddels voor velen voor de nominatie niks meer uit of hij er aan schuldig is aangezien hij zichzelf heeft blootgegeven als een partijdige samenzweringsnutjob die bovendien een loopje met de waarheid heeft genomen tegen de senaat.
Absoluut eens.

Maar wat Za zegt, echt WTF...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:43:56 #201
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182283418
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Absoluut eens.

Maar wat Za zegt, echt WTF...
Ja, snap ik ook echt niks van.
pi_182283448
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Absoluut eens.

Maar wat Za zegt, echt WTF...
Dalijk gaat hij nog vertellen dat hij zo vaak in een dronken bui op een meisje ging liggen, hen de mond snoerde, hen betastte en het allemaal reuze grappig vond... :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182283491
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

WTF...
Duidelijk geen idee wat aanranding, poging tot verkrachting en daadwerkelijke verkrachting voor impact hebben.

"Is ff op haar gaan liggen". No big deal. Ze is niet eens verkracht.. |:(
Alles in het leven heeft impact, het verliezen van dierbaren, het verliezen van huisdieren, ziektes, verslavingen, oorlog, incest, er anders uit zien dan anderen, gepest zijn op school, gepest zijn op het werk, niet zwanger kunnen raken, eenzaamheid, ouderdom, schulden, werkeloosheid, valselijk beschuldigd worden, ruzie met familieleden, huiselijk geweld, alcoholisme vader/moeder noem maar op.

Iedereen maakt zaken mee die impact hebben, het is niet zo dat alleen vrouwen die een keer betast zijn door iedereen voortaan als levenslange slachtoffers dienen te worden gezien, een soort van uitzonderingspositie hebben boven alle andere slachtoffers.

Daarbij vind ik Ford geen slachtoffer, haar histrionische persoonlijkheidsstoornis doet wellicht anders vermoeden, maar daar kijk ik doorheen.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:48:06 #204
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182283547
Flabbergasted....
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:49:52 #205
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182283604
Fred Trump ondertussen trending op Twitter.
2019: The Great Awakening
pi_182283625
Ik kan er echt met de pet niet bij :') Ik heb wel eens teveel gezopen tijdens mijn studententijd. Hell, dat doe ik nu nog. Maar ik heb nog nooit een meid of vrouw zomaar bij haar borsten gepakt ofzo, laat staan haar op bed gegooid hebben en haar kleren uit proberen te trekken. En als ik dat gedaan zou hebben en ik was zo dronken dat ik het me niet kan herinneren, of ik denk dat het gewoon laster is.. In beide gevallen zou ik eerst diep door het stof gaan en daarna een vol onderzoek eisen. Want als ik niemand aangerand heb wil ik de onderste steen boven.

Maar dat is niet wat Kavanaugh deed. Integendeel juist.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:55:58 #207
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182283840
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:50 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan er echt met de pet niet bij :') Ik heb wel eens teveel gezopen tijdens mijn studententijd. Hell, dat doe ik nu nog. Maar ik heb nog nooit een meid of vrouw zomaar bij haar borsten gepakt ofzo, laat staan haar op bed gegooid hebben en haar kleren uit proberen te trekken. En als ik dat gedaan zou hebben en ik was zo dronken dat ik het me niet kan herinneren, of ik denk dat het gewoon laster is.. In beide gevallen zou ik eerst diep door het stof gaan en daarna een vol onderzoek eisen. Want als ik niemand aangerand heb wil ik de onderste steen boven.

Maar dat is niet wat Kavanaugh deed. Integendeel juist.
Zeggen dat een (slaap)kamer ingesleurd worden en de rest vh verklaarde gebeurde (altijd, maar zeker als het je als 15-jarige overkomt) peanuts is. Echt WTF.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182283898
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zeggen dat een (slaap)kamer ingesleurd worden en de rest vh verklaarde gebeurde (altijd, maar zeker als het je als 15-jarige overkomt) peanuts is. Echt WTF.
"Maar het is zo'n nette jongen!" Yeah, right :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182283903
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:34 schreef Za het volgende:

[..]

Dat hij loog staat vast, maar is niet waar dit allemaal om begonnen is.

[..]

Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik dr. Ford niet als slachtoffer zie.
Nog immer lijden aan PTSD en een dubbele voordeur eisen omdat 36 jaar geleden een jongen in een dronken bui een keer op je is gaan liggen staat gelijk aan niet goed bij je hoofd zijn. MO
OK, jij bent af.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:57:59 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182283910
Sommige mannen hebben kennelijk écht geen idee..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:59:14 #211
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182283950
Wat overduidelijk nog geen begin ve excuus is...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:01:41 #212
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182284022
Avenatti heeft nog een getuige gevonden en de senaatscommissie ingelicht:

https://mobile.twitter.co(...)/1047226356831059970

URGENT: Below please find an email just sent to the Senate Judiciary Committee, together with a declaration from another witness who confirms a number of Ms. Swetnick's claims. These women deserve to be heard & interviewed by the FBI before any vote on the nomination.

Getuigeverklaring in tweet.
pi_182284147
Ik had Kavanaugh graag het voordeel van de twijfel gegeven, echt. Mensen hebben een punt als men zegt dat dit een 'he said she said' situatie is. Maar. Na Kavanaugh's speech twijfel ik er geen moment meer aan. De man voelt zich gewoon entitled. Hij was niet boos omdat hij opeens beschuldigd werd van aanranding, hij was boos omdat hij zich ervoor moest verantwoorden. Hij heeft meerdere keren gelogen gedurende zijn hearing, en alleen maar omdat hij vind dat hij deze positie verdiend. De man is echt totaal ongeschikt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182284264
CluneEsq twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 22:21:06 Debbie Ramirez spoke to the FBI for over two hours this past Sunday. It was a detailed and productive interview, and the agents were clearly motivated to investigate the matter in any way they were permitted. Ms. Ramirez identified a number of witnesses, and, 1/ reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 22:30:02 Attorney for Deborah Ramirez: "We have great concern that the FBI is not conducting—or not being permitted to conduct—a serious investigation." https://t.co/YLdGW5hM1l reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:13:00 #215
192592 SureD1
------------------------------
pi_182284282
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik had Kavanaugh graag het voordeel van de twijfel gegeven, echt. Mensen hebben een punt als men zegt dat dit een 'he said she said' situatie is. Maar. Na Kavanaugh's speech twijfel ik er geen moment meer aan. De man voelt zich gewoon entitled. Hij was niet boos omdat hij opeens beschuldigd werd van aanranding, hij was boos omdat hij zich ervoor moest verantwoorden. Hij heeft meerdere keren gelogen gedurende zijn hearing, en alleen maar omdat hij vind dat hij deze positie verdiend. De man is echt totaal ongeschikt.
Ik vond met name zijn reactie op vragen van Democratische senatoren stuitend... op de blackout vraag alleen “have you senator?” Als antwoord geven. Ik had hem een new one geripped als ik daar gezeten had als senator (waarschijnlijk had dat fossiel van een Grassley mij dan het woord ontnomen, maar soit..)
pi_182284442
Ford wordt ook verder niet gehoord door de FBI, staat niet op de lijst omdat ze haar getuigenis wel genoeg vonden zeggen ze. De echte reden is dat ze dan Kavanaugh ook nog eens aan de tand moeten voelen en dat hebben ze liever niet natuurlijk.

(Durbin net op MSNBC)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182284697
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:13 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ik vond met name zijn reactie op vragen van Democratische senatoren stuitend... op de blackout vraag alleen “have you senator?” Als antwoord geven. Ik had hem een new one geripped als ik daar gezeten had als senator (waarschijnlijk had dat fossiel van een Grassley mij dan het woord ontnomen, maar soit..)
Ben benieuwd of hij het tof vindt als iemand ooit voor hem als rechter moet verschijnen en alles terugkaatst met "En jij dan?!" als antwoord. Moet toch kunnen na z'n optreden in die hearing.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_182284711
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 23:05:37 Dr. Ford's attorneys to FBI Dir. Chris Wray: "It is inconceivable that the FBI could conduct a thorough investigation of Dr. Ford's allegations without interviewing her, Judge Kavanaugh, or the witnesses we have identified in our letters to you." https://t.co/PaZtUh4znp reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182284778
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:23 schreef Za het volgende:

Ik kan die Kavanaugh verders niet verdragen als individu, maar waar heeft iedereen het in godsnaam 24/7 over op alle Amerikaanse zenders.
Liegen onder ede door een scotus kandidaat.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182284799
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:50 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Liegen onder ede door een scotus kandidaat.
Ach, als de president non-stop mag liegen, waarom de rest van het moeras dan niet?
pi_182284818
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:49 schreef MangoTree het volgende:
Fred Trump ondertussen trending op Twitter.
Heerlijk hoe onderzoeksjournalistiek weer een stukje uit de financiele schimmigheid van Trump naar voren haalt _O_

Daar zijn journalisten honderden uren mee bezig geweest, wellicht al maanden geleden mee begonnen om alles te verifieren. Puik werk weer.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:54:30 #222
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182284821
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:44 schreef OMG het volgende:

[..]

Ben benieuwd of hij het tof vindt als iemand ooit voor hem als rechter moet verschijnen en alles terugkaatst met "En jij dan?!" als antwoord. Moet toch kunnen na z'n optreden in die hearing.
We all know the answer to that..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182284995
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:54 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Heerlijk hoe onderzoeksjournalistiek weer een stukje uit de financiele schimmigheid van Trump naar voren haalt _O_

Daar zijn journalisten honderden uren mee bezig geweest, wellicht al maanden geleden mee begonnen om alles te verifieren. Puik werk weer.
Selfmade man my ass! Hij kreeg een miljard van zijn vader :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182285201
kylegriffin1 twitterde op woensdag 03-10-2018 om 00:25:08 Sources tell WSJ that the FBI could finish its Kavanaugh investigation as early as tonight.https://t.co/KRyZhdMvNo reageer retweet
Wat een farce :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182285213
Ik begin echt te twijfelen misschien is het beter kavanaugh in de sc te stemmen, om hem straks met een goed gedegen onderzoek volledig onderuit te schofflelen. Witness tampering, liegen en rape allemaal opstapelen waardoor hij er echt uit moet of de sc naar 11 judges.
pi_182285247
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 00:29 schreef thesiren.nl het volgende:
Ik begin echt te twijfelen misschien is het beter kavanaugh in de sc te stemmen, om hem straks met een goed gedegen onderzoek volledig onderuit te schofflelen. Witness tampering, liegen en rape allemaal opstapelen waardoor hij er echt uit moet of de sc naar 11 judges.
Voor het aantal stemmen bij de midterms zou het gunstiger zijn vermoed ik :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182285329
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:38 schreef Barbusse het volgende:

Ja sorry. Maar dan moet je echt bij jezelf te rade gaan. Niet vragen stellen over "hoeveel je eigenlijk een slachtoffer bent". Want dat is wat je nu doet.
Zoals ik al eerder aangaf is vrijwel iedereen wel slachtoffer van iets.
We kunnen moeilijk alle slachtoffers van om het even wat een podium gaan geven, en de bevolking opdelen in louter daders en slachtoffers (of een combinatie van beide), daar is eenvoudigweg geen tijd voor, en is het hek van de dam.
pi_182285479
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 00:42 schreef Za het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder aangaf is vrijwel iedereen wel slachtoffer van iets.
We kunnen moeilijk alle slachtoffers van om het even wat een podium gaan geven, en de bevolking opdelen in louter daders en slachtoffers (of een combinatie van beide), daar is eenvoudigweg geen tijd voor, en is het hek van de dam.
Je begrijpt er niks van he! Juist in dit soort gevallen kan het podium niet groot genoeg zijn, het heeft een voorbeeldfunctie. Tenzij je iemand bent die dit soort grensoverschrijdend gedrag wel best vindt in onze cultuur. Heb je enig idee hoeveel vrouwen slachtoffer zijn? Wake up!

Boys will be boys zeker? :r
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182285663
Die Dr. Ford, is een grote leugen...met haar gespeelde krakerige kleuterachtig zielig piepstemmetje, wat moet doen lijken alsof ze elk moment op huilen uitbarsten staat...

Er wordt een vals politiek spelletje gespeeld...

En een grove belediging voor vrouwen die echt iets hebben meegemaakt...

Met deze vuile politiek kunnen ze daarmee misschien op korte termijn hun doel bereiken (dwz, de nominatie van Kavanaugh blokkeren) maar op de lange termijn gaat dat stemmen kosten. Kiezers zijn niet dom, die prikken daar door heen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Eficaz op 03-10-2018 06:32:13 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182285734
quote:
13s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 00:59 schreef Kijkertje het volgende:

Je begrijpt er niks van he! Juist in dit soort gevallen kan het podium niet groot genoeg zijn, het heeft een voorbeeldfunctie. Tenzij je iemand bent die dit soort grensoverschrijdend gedrag wel best vindt in onze cultuur. Heb je enig idee hoeveel vrouwen slachtoffer zijn? Wake up!

Boys will be boys zeker? :r
Op dit moment is de (imo misselijkmakende) Kavanaugh en zijn familie vooral het slachtoffer van de geschifte dr.Ford.
pi_182285748
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 01:31 schreef Za het volgende:

[..]

Op dit moment is de (imo misselijkmakende) Kavanaugh en zijn familie vooral het slachtoffer van de geschifte dr.Ford.
Dan zou ik als ik hem was een diepgaand onderzoek eisen om zijn naam te zuiveren!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182285775
quote:
4s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 01:33 schreef Kijkertje het volgende:

Dan zou ik als ik hem was een diepgaand onderzoek eisen om zijn naam te zuiveren!
Hij heeft zich absoluut schuldig gemaakt aan bewuste incident 36 jaar geleden, daarbij is hij een labiele passief agressieve man die ook nog eens tamelijk dom is (hij heeft zich zelfs meermaals verraden) en vermoedelijk ook heden nog altijd een alcoholist.
Dus weg ermee wmb wegens incompetent (hij gaat never nooit die functie meer krijgen).
pi_182285863
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 01:38 schreef Za het volgende:

[..]

Hij heeft zich absoluut schuldig gemaakt aan bewuste incident 36 jaar geleden, daarbij is hij een labiele passief agressieve man die ook nog eens tamelijk dom is (hij heeft zich zelfs meermaals verraden) en vermoedelijk ook heden nog altijd een alcoholist.
Dus weg ermee wmb wegens incompetent (hij gaat never nooit die functie meer krijgen).
Hij liegt daar dus over? En hij is slachtoffer en Ford is geschift :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182285945
Breaking news!



[ Bericht 39% gewijzigd door Eficaz op 03-10-2018 03:27:20 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182285946
quote:
Showtime to air documentary on NYT Trump tax story

Showtime announced Tuesday evening it will air a new documentary film centered on a bombshell New York Times report alleging President Trump accrued millions of dollars from "dubious" tax schemes.

"The film follows a team of New York Times investigative reporters through their diligent and intense efforts in uncovering the information that led to this exclusive report," according to a release from the channel.

As part of the series "The Fourth Estate," which premiered on Showtime earlier, a film crew was embedded for more than a year to follow Times investigative reporters David Barstow, Russell Buettner and Susanne Craig. The documentary, "The Family Business: Trump and Taxes," will detail the trio's efforts to report on the alleged tax scheme. It will air on Sunday, Oct. 7, at 8:30 p.m. EST.

"Mr. Trump has proclaimed himself to be a self-made billionaire but what these reporters found offers a very different account, based on tens of thousands of pages of financial documents they obtained, including more than 200 Trump family tax returns," the Showtime announcement adds.

New York tax officials say they are reviewing the allegations that Trump received more than $400 million from his father Fred Trump's New York real estate business via what the paper deemed "questionable" tax practices.

President Trump's parents bequeathed more than $1 billion to their children, which should have amounted to an approximately $550 million tax bill at the time of their passing, in 1999, according to the report. The Trumps only paid $52.2 million on that source of income, however.

The president's attorney, Charles Harder, called the Times' allegations of tax evasion “100 percent false,” while stating that Trump “had virtually no involvement” in regard to tax strategies the family deployed, instead opting to outsource the task to others.

The president's brother, Robert Trump, told the Times that his father' and mother's estate were closed by the IRS in 2001 and 2004, respectively.

"All appropriate gift and estate tax returns were filed, and the required taxes were paid," he said.
https://thehill.com/homen(...)-trump-investigation
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182285979
MSNBC twitterde op woensdag 03-10-2018 om 02:30:52 WATCH: President Trump mocks Dr. Christine Blasey Ford, who has accused Trump's Supreme Court pick Judge Kavanaugh of sexual misconduct, during rally in Mississippi. https://t.co/pZfWN8IFMV https://t.co/81YEs8oXr5 reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182285982
Helaas niet alles is waar,
De zogenaamde collusion met Rusland, nooit meer iets van gehoord...
De zogenaamde verhouding met Stormy Daniëls...
etc

[ Bericht 5% gewijzigd door Eficaz op 03-10-2018 06:02:06 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182285985
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 03:32 schreef crystal_meth het volgende:
MSNBC twitterde op woensdag 03-10-2018 om 02:30:52 WATCH: President Trump mocks Dr. Christine Blasey Ford, who has accused Trump's Supreme Court pick Judge Kavanaugh of sexual misconduct, during rally in Mississippi. https://t.co/pZfWN8IFMV https://t.co/81YEs8oXr5 reageer retweet
Thanks :)

https://www.nbcnews.com/politics/politics-news/trump-mocks-christine-blasey-ford-mississippi-campaign-rally-n916061?cid=sm_npd_nn_tw_m

'Quilty 'til proven innoncence' is een hele gevaarlijke ontwikkeling :

[ Bericht 7% gewijzigd door Eficaz op 03-10-2018 06:13:29 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182285997
Fahrenthold twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 22:31:39 Statement from the NY State Taxation authority, regarding this blockbuster NYT story: "The Tax Department is reviewing the allegations in the NYT article and is vigorously pursuing all appropriate avenues of investigation." https://t.co/rACzwJPPx0 reageer retweet
N.Y. tax agency weighs probe after report that Trump family built wealth through tax-avoidance schemes and fraud

quote:
New York state's tax agency said it is considering an investigation into allegations detailed in a New York Times story that President Trump participated in "dubious tax schemes" that allowed his father to pass him more than $413 million while minimizing tax payments.

In some instances, these schemes amounted to "outright fraud," the Times story said.

The Times said it had unraveled a complex effort by Trump's father, Fred, to build and then pass along his wealth by examining more than 100,000 pages of documents from the businesses of Fred Trump. It said that, starting in the 1990s, Donald Trump had helped his father lower his tax bills via a sham corporation that processed padded invoices, by using improper tax deductions and by systematically undervaluing his father's real estate properties.

"The Tax Department is reviewing the allegations in the [Times] article and is vigorously pursuing all appropriate avenues of investigation," said James Gazzale, a spokesman for the New York Department of Taxation and Finance.

On Capitol Hill, some Democrats renewed calls for Trump to release his tax returns -- which he has repeatedly declined to do, unlike his predecessors.

"I knew there had to be a compelling reason why this president departed from previous presidents in not disclosing his income tax returns," said Sen. Richard J. Durbin (Ill.), the Senate's second-ranking Democrat. Asked whether it merited a new push to reveal Trump's personal financial records, Durbin said: "Yes."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 76% gewijzigd door Kijkertje op 03-10-2018 04:08:44 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182286088

quote:
Sen. Patrick Leahy, a Democrat from Vermont, and Kavanaugh went back and forth about the reference, but Kavanaugh appeared to avoid directly answering the question.

"Judge Kavanaugh, I'm trying to get a straight answer from you under oath," Leahy said. He then proceeded to ask Kavanaugh if he was Bart, "yes or no?"

Kavanaugh responded: "You'd have to ask him" -- meaning Judge.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182286440
mrbromwich twitterde op woensdag 03-10-2018 om 03:31:20 A vicious, vile and soulless attack on Dr. Christine Blasey Ford. Is it any wonder that she was terrified to come forward, and that other sexual assault survivors are as well? She is a remarkable profile in courage. He is a profile in cowardice. https://t.co/UJ0bGxV1EZ reageer retweet
Echt zo laf om Ford in zo'n setting te bespotten :r

En dat juichende publiek :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182286466
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 03:34 schreef Eficaz het volgende:
Helaas niet alles is waar,
De zogenaamde collusion met Rusland, nooit meer iets van gehoord...
De zogenaamde verhouding met Stormy Daniëls...
etc
etc
etc
Misschien moet je iets meer nieuws volgen. En zou je zo vriendelijk willen zijn om, tot je daadwerkelijk ingelezen bent, óf je posts te onderbouwen met bewijzen anders dan YouTube filmpjes, óf genuanceerder te zijn in je uitspraken.

Helemaal niet meer posten is ook een welkome optie overigens.
pi_182286489
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 05:14 schreef Kijkertje het volgende:
mrbromwich twitterde op woensdag 03-10-2018 om 03:31:20 A vicious, vile and soulless attack on Dr. Christine Blasey Ford. Is it any wonder that she was terrified to come forward, and that other sexual assault survivors are as well? She is a remarkable profile in courage. He is a profile in cowardice. https://t.co/UJ0bGxV1EZ reageer retweet
Ja, metoo is schadelijk voor mannen namelijk, die het échte slachtoffer zijn.

Wat moet het pijnlijk zijn voor mannen om vertegenwoordigd te worden door zulke fragiele ego's als die van Trump.
pi_182286673
kylegriffin1 twitterde op woensdag 03-10-2018 om 05:15:00 Trump's remarks about Dr. Ford tonight remind me of something that she said last week."Indelible in the hippocampus is the laughter. The uproarious laughter between the two. And their having fun at my expense." reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182286743
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 05:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Misschien moet je iets meer nieuws volgen. En zou je zo vriendelijk willen zijn om, tot je daadwerkelijk ingelezen bent, óf je posts te onderbouwen met bewijzen anders dan YouTube filmpjes, óf genuanceerder te zijn in je uitspraken.

Helemaal niet meer posten is ook een welkome optie overigens.
quote:
13s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 05:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, metoo is schadelijk voor mannen namelijk, die het échte slachtoffer zijn.

Wat moet het pijnlijk zijn voor mannen om vertegenwoordigd te worden door zulke fragiele ego's als die van Trump.
Wat zijn we weer aardig deze morgen :)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182286757
Steve Schmidt net op MSNBC:

"What Donald Trump showed tonight is he is as contemptible as vulgar, he is as cruel as he is dishonest. No American citizen deserves that treatment from the head of state, from the commander-in-chief, from the President of the United States, steward of an office once inhabited by George Washington and Abraham Lincoln."
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182286788

Met het FBI-onderzoek, het Mueller-onderzoek en Trump's belastingontduiking
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 3 oktober 2018 @ 06:17:13 #248
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182286813
Eindelijk, de belastingaangiftes van Trump. De maffiafamilie komt verder in het nauw.
Géén kloon van tvlxd!
pi_182286851
quote:
13s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 05:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, metoo is schadelijk voor mannen namelijk, die het échte slachtoffer zijn.

Wat moet het pijnlijk zijn voor mannen om vertegenwoordigd te worden door zulke fragiele ego's als die van Trump.
President Trump een fragile ego????

Het leven van Brett Kavanaugh is verbrijzeld door valse aantijgingen: https://t.co/UJ0bGxV1EZ

En zo ziet de verklarig van een echt slachtoffer eruit:

[ Bericht 8% gewijzigd door Eficaz op 03-10-2018 07:02:20 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182287085
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 05:14 schreef Kijkertje het volgende:
mrbromwich twitterde op woensdag 03-10-2018 om 03:31:20 A vicious, vile and soulless attack on Dr. Christine Blasey Ford. Is it any wonder that she was terrified to come forward, and that other sexual assault survivors are as well? She is a remarkable profile in courage. He is a profile in cowardice. https://t.co/UJ0bGxV1EZ reageer retweet
Echt zo laf om Ford in zo'n setting te bespotten :r

En dat juichende publiek :')
Blinde gehoorzaamheid, dat heeft nog nooit iets goeds gebracht.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_182287160
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 06:17 schreef Montov het volgende:
Eindelijk, de belastingaangiftes van Trump. De maffiafamilie komt verder in het nauw.
Welnee, dat zal vast wel met medeweten van de belastingdienst zijn gegaan. Het maakt het niet minder erg maar dat is een ander verhaal.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_182287167
quote:
5s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 02:07 schreef Kijkertje het volgende:

Hij liegt daar dus over? En hij is slachtoffer en Ford is geschift :?
Ja op beide.
pi_182287169
Ben ik de enige wie zijn fokblokker chrome niet meer werkt? In dat geval ga ik mijn pc maar weer eens formatteren, hier kan ik niet tegen.
pi_182287193
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:02 schreef thesiren.nl het volgende:
Ben ik de enige wie zijn fokblokker chrome niet meer werkt? In dat geval ga ik mijn pc maar weer eens formatteren, hier kan ik niet tegen.
Werkt hier prima. Ik zou ook niet je hele PC formatteren, gewoon de extensie eens verwijderen en opnieuw toevoegen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182287262
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 05:14 schreef Kijkertje het volgende:

Echt zo laf om Ford in zo'n setting te bespotten :r
Nee compleet terecht.
Ford was not 'doing her civic duty' en evenmin getraumatiseerd, luister maar naar haar eigen woorden.

Wanneer haar de vraag gesteld wordt wat haar sterkste herinnering is aan deze meest traumatische gebeurtenis uit haar leven, wat hetgeen is dat ze niet kan vergeten, zegt ze niet: "de manier waarop Kavanaugh mij aanraakte of zich aan mij opdrong"
Zegt ze niet: "de hand van Kavanaugh op mijn mond en ik dacht dat hij me per ongeluk zou vermoorden!!!".

Nee ze zegt letterlijk: "Their laughter, two friends having a really good time with one another."

Dat is wat in haar geheugen gegrift staat aangaande de meest traumatische gebeurtenis uit haar leven volgens Dr. Ford, niet de vrees voor verkrachting en moord, maar gelach. Feitelijk voelde ze zich vernederd door Kavanaugh en zijn vriend die lol hadden, en dat is een hele sterke emotie.

Dat is tevens haar drive geweest om na al die jaren een poging te doen om hem compleet kapot te maken en zelf middels 2 gofundme pages inmiddels $740.000 te incasseren. Misselijkmakend.

https://www.gofundme.com/help-christine-blasey-ford
https://www.gofundme.com/to-cover-dr-fords-security-costs

[ Bericht 2% gewijzigd door Za op 03-10-2018 08:28:24 ]
pi_182287296
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:18 schreef Za het volgende:

[..]

Nee compleet terecht.
Ford was not 'doing her civic duty' en evenmin getraumatiseerd, luister maar naar haar eigen woorden.

Wanneer haar de vraag gesteld wordt wat het allerergste was aan deze meest traumatische gebeurtenis uit haar leven zegt ze niet: "de manier waarop Kavanaugh mij aanraakte of zich aan mij opdrong"
Zegt ze niet: "de hand van Kavanaugh op mijn mond en ik dacht dat hij me per ongeluk zou vermoorden!!! ".

Nee ze zegt letterlijk: "Their laughter, two friends having a really good time with one another."

Dat was het meest erge aan de meest traumatische gebeurtenis uit haar leven, niet de vrees voor verkrachting en moord, maar gelach. Feitelijk voelde ze zich vernederd door Kavanaugh en zijn vriend die lol hadden, en dat is een hele sterke emotie.

Dat is tevens haar drive geweest om na al die jaren een poging te doen om hem compleet kapot te maken en zelf middels 2 gofundme pages inmiddels $740.000 te incasseren. Misselijkmakend.

https://www.gofundme.com/help-christine-blasey-ford
https://www.gofundme.com/to-cover-dr-fords-security-costs
Wat zijn je credentials eigenlijk? Ben je advocaat, aanklager of psycholoog?
pi_182287327
Wat een argument. Ze kan niet getraumatiseerd zijn, want ze werd “slechts” tegen haar wil in op een vernederende manier aangerand?

:')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2018 08:27:24 ]
pi_182287376
Weggejorist en opgerot -- WAHRHEIT
kijk zelfs de qoute's van Za hoef ik niet meer te bekijken. Hij is er puur om jouw reactie uit te lokken. Als je problemen met fok blokker hebt je moet nu de username met hoofdletters invoeren.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 08:32:28 #259
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182287384
De incels en onzekere jongetjes worden steeds wanhopiger :'(
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 3 oktober 2018 @ 08:33:57 #260
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182287402
Waar komt trouwens de notie vandaan dat die gofundmes door haar zelf zijn gestart? Alsof iemand die een paar ton per jaar verdient door deze stront heen zou willen voor eenmalig een paar ton bovendien. :’)
pi_182287412
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:18 schreef Za het volgende:

[..]

Nee compleet terecht.
Ford was not 'doing her civic duty' en evenmin getraumatiseerd, luister maar naar haar eigen woorden.

Wanneer haar de vraag gesteld wordt wat haar sterkste herinnering is aan deze meest traumatische gebeurtenis uit haar leven, wat hetgeen is dat ze niet kan vergeten, zegt ze niet: "de manier waarop Kavanaugh mij aanraakte of zich aan mij opdrong"
Zegt ze niet: "de hand van Kavanaugh op mijn mond en ik dacht dat hij me per ongeluk zou vermoorden!!!".

Nee ze zegt letterlijk: "Their laughter, two friends having a really good time with one another."

Dat is wat in haar geheugen gegrift staat aangaande de meest traumatische gebeurtenis uit haar leven volgens Dr. Ford, niet de vrees voor verkrachting en moord, maar gelach. Feitelijk voelde ze zich vernederd door Kavanaugh en zijn vriend die lol hadden, en dat is een hele sterke emotie.

Dat is tevens haar drive geweest om na al die jaren een poging te doen om hem compleet kapot te maken en zelf middels 2 gofundme pages inmiddels $740.000 te incasseren. Misselijkmakend.

https://www.gofundme.com/help-christine-blasey-ford
https://www.gofundme.com/to-cover-dr-fords-security-costs
Op een van die gofundme staat: Due to death threats, Dr. Christine Blasey Ford (who uses “Dr. Blasey” professionally) and her family have had to leave their residence and arrange for private security.

Er zijn dus blijkbaar nog meer mensen die erdoorheen kunnen kijken....Iemand die als slachtoffer seksueel geweld naar voren komt krijgt geen doodsbedreigingen.

Dat moeten hele boze mensen zijn geweest, mensen die zagen dat ze loopt te manipuleren.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182287427
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:34 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Op een van die gofundme staat: Due to death threats, Dr. Christine Blasey Ford (who uses “Dr. Blasey” professionally) and her family have had to leave their residence and arrange for private security.

Er zijn dus blijkbaar nog meer mensen die erdoorheen kunnen kijken....
Klinkt als eerbiedwaardige lui :')
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_182287448
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:27 schreef Igen het volgende:
Wat een argument. Ze kan niet getraumatiseerd zijn, want ze werd “slechts” tegen haar wil in op een vernederende manier aangerand?

:')
Wanneer je claimt levenslang gebukt te gaan onder PTSD, omdat je dacht dat iemand je per ongeluk ging vermoorden (haar woorden), doet het je geloofwaardigheid geen goed wanneer je vervolgens claimt dat het gelach hetgeen is dat in je geheugen gegrift staat, ipv de hand die je zou ombrengen op je mond. MO
  woensdag 3 oktober 2018 @ 08:38:27 #264
8369 speknek
Another day another slay
pi_182287456
Ja het is jammer dat ze niet zo shrill was, dus dan maar te berekenend.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182287462
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:35 schreef pullup het volgende:

[..]

Klinkt als eerbiedwaardige lui :')
Vind je?
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182287483
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:

Alsof iemand die een paar ton per jaar verdient door deze stront heen zou willen voor eenmalig een paar ton bovendien. :’)
Dat gaat misschien wel 1 a 2 miljoen worden, bovenop alle aandacht waar ze zichtbaar van geniet, en na 36 jaar eindelijk revanche te kunnen nemen op Kavanaugh.
pi_182287488
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:34 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Er zijn dus blijkbaar nog meer mensen die erdoorheen kunnen kijken....Iemand die als slachtoffer seksueel geweld naar voren komt krijgt geen doodsbedreigingen.
Wat een geweldige logica.
Kavanaugh is het slachtoffer, hij krijgt zelfs doodsbedreigingen.
Ford is geen slachtoffer, want ze krijgt doodsbedreigingen.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 08:44:10 #268
8369 speknek
Another day another slay
pi_182287507
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:34 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Op een van die gofundme staat: Due to death threats, Dr. Christine Blasey Ford (who uses “Dr. Blasey” professionally) and her family have had to leave their residence and arrange for private security.

Er zijn dus blijkbaar nog meer mensen die erdoorheen kunnen kijken....Iemand die als slachtoffer seksueel geweld naar voren komt krijgt geen doodsbedreigingen.

Dat moeten hele boze mensen zijn geweest, mensen die zagen dat ze loopt te manipuleren.


Net zoals die ouders van Sandy Hook natuurlijk.

Of eerwraakmoordenaars, die zien ook meestal door de nepbeschuldigingen heen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182287509
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:42 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wat een geweldige logica.
Kavanaugh is het slachtoffer, hij krijgt zelfs doodsbedreigingen.
Ford is geen slachtoffer, want ze krijgt doodsbedreigingen.
Ik bedoel natuurlijk slachtoffers seksueel geweld! hehe
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182287569
Wanneer is de stemming gepland? Van dat FBI onderzoek verwacht ik niets, maar er hebben al redelijk wat mensen/organisaties hun aanbeveling van Kavanaugh herroepen, benieuwd of dat effect zal hebben.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 3 oktober 2018 @ 08:52:15 #271
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182287609
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 03:34 schreef Eficaz het volgende:
Helaas niet alles is waar,
De zogenaamde collusion met Rusland, nooit meer iets van gehoord...
De zogenaamde verhouding met Stormy Daniëls...
etc

Dat je er op het moment niet van hoort, hoeft niet te betekenen dat die schandalen niet zijn gebeurd. Op gegeven moment haalt de actualiteit zichzelf in. Trump zorgt er wel voor dat hij het nieuws "stackt" met steeds maar meer schandaaltjes, hij probeert simpelweg alles waarmee hij in juridische problemen kan komen onder te sneeuwen met minder relevante dingen. Het lijkt soms op een bizarre paleisintrige: De scout bij nacht is neergestoken, erg he! maar nu even serieus, gisteren heeft de kok de kat van de koning geschopt toen die een stuk kip van de tafel pikte, een schandaal van staatsbelang!

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 03-10-2018 08:59:06 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182287701
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:44 schreef speknek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Net zoals die ouders van Sandy Hook natuurlijk.

Of eerwraakmoordenaars, die zien ook meestal door de nepbeschuldigingen heen.
Ga weg! Echt? :')
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  woensdag 3 oktober 2018 @ 09:01:24 #273
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182287727
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:48 schreef crystal_meth het volgende:
Wanneer is de stemming gepland? Van dat FBI onderzoek verwacht ik niets, maar er hebben al redelijk wat mensen/organisaties hun aanbeveling van Kavanaugh herroepen, benieuwd of dat effect zal hebben.
alles staat en valt met het stemgedrag van 3 republikeinen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182287794
Another day, another lie exposed.
Ditmaal Ford die waarschijnlijk gelogen heeft onder ede dat ze nooit iemand tips of advies heeft gegeven mbt een polygraph test.
Ex-vriend van Ford beweert het tegendeel, dat ze wel degelijk iemand gecoached heeft.

De zoveelste leugen. :N

Bron:
https://www.foxnews.com/p(...)rassley-sounds-alarm

[ Bericht 26% gewijzigd door Refragmental op 03-10-2018 09:17:24 (bron toegevoegd) ]
  woensdag 3 oktober 2018 @ 09:08:03 #275
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182287814
quote:
13s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:06 schreef Refragmental het volgende:
Another day, another lie exposed.
Ditmaal Ford die waarschijnlijk gelogen heeft onder ede dat ze nooit iemand tips of advies heeft gegeven mbt een polygraph test.
Ex-vriend van Ford beweert het tegendeel, dat ze wel degelijk iemand gecoached heeft.

De zoveelste leugen. :N
Jij komt hier weer zelf met een leugen. Ze had verklaard nooit iemand gecoached te hebben. Dat klopt, ze had die vriend alleen uitgelegd hoe het werkt. Maar goed, zelfs als ze gelogen zou hebben, dan nog is dat niet erg voor jou, want voor Kavanaugh is het immers ook niet erg, toch?
  woensdag 3 oktober 2018 @ 09:10:05 #276
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182287836
quote:
13s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:06 schreef Refragmental het volgende:

De zoveelste leugen. :N
Dat kun JIJ weten, je bent fan van de grootste leugenaar en zwendelaar die er is; Donald Trump, de oppertroll.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182287842
quote:
13s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Jij komt hier weer zelf met een leugen. Ze had verklaard nooit iemand gecoached te hebben. Dat klopt, ze had die vriend alleen uitgelegd hoe het werkt.
Oh nee, dan is het goed.
Want de exacte vraag van Mitchell was:
"Have you ever given tips or advice to somebody who was looking to take a polygraph test?"
Ford's antwoord: "Never"
  woensdag 3 oktober 2018 @ 09:13:17 #278
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_182287870
Aardige "opinion" in The Atlantic.

quote:
I Know Brett Kavanaugh, but I Wouldn’t Confirm Him

This is an article I never imagined myself writing, that I never wanted to write, that I wish I could not write.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.theatlantic.c(...)tt-kavanaugh/571936/
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Redactie Games woensdag 3 oktober 2018 @ 09:20:50 #279
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_182287930
Ik geloof eerder iemand als Ford dan iemand zoals Kavanaugh die glashard staat te liegen over z'n drinkgedrag.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  woensdag 3 oktober 2018 @ 09:27:09 #280
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182288008
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh nee, dan is het goed.
Want de exacte vraag van Mitchell was:
"Have you ever given tips or advice to somebody who was looking to take a polygraph test?"
Ford's antwoord: "Never"
En dat staat toch nog als een paal boven water?

Een verklaring van iemand die aangeeft dat ze heeft uitgelegd hoe de procedure werkt en hoe die persoon zich er comfortabel bij kan voelen zie ik niet als tips hoe je een polygraph zou moeten nemen, zeker niet met de connotatie om deze te misleiden, wat natuurlijk in de vraag zat, haalt dat niet onderuit.

Gewoon weer opgeklopte rommel dus en irrelevant bovendien voor de vraag of Kavanaugh gelogen heeft en of hij heeft laten zien een partijdige complotdenker te zijn.
pi_182288042
Misschien moeten we gewoon ophouden over Ford en het houden bij de feiten. Deze "discussie" gaat echt helemaal nergens over.
pi_182288062
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

En dat staat toch nog als een paal boven water?

Een verklaring van iemand die aangeeft dat ze heeft uitgelegd hoe de procedure werkt en hoe die persoon zich er comfortabel bij kan voelen zie ik niet als tips hoe je een polygraph zou moeten nemen, zeker niet met de connotatie om deze te misleiden, wat natuurlijk in de vraag zat, haalt dat niet onderuit.

Gewoon weer opgeklopte rommel dus en irrelevant bovendien voor de vraag of Kavanaugh gelogen heeft en of hij heeft laten zien een partijdige complotdenker te zijn.
Iemand uitleggen hoe iets werkt en hoe je minder nerveus kunt zijn voor zo'n test, valt niet onder advies en tips geven?

quote:
But in his declaration, the ex-boyfriend wrote that, "I witnessed Dr. Ford help [Monica L.] McLean prepare for a potential polygraph exam" and that Ford had "explained in detail what to expect, how polygraphs worked and helped [her] become familiar and less nervous about the exam," using her background in psychology.
Ik heb de exacte vraag zoals gesteld door Mitchell, woord voor woord, gequote.
Je kunt er simpelweg niet omheen dat Ford hier gelogen heeft. Punt. Einde discussie.
pi_182288078
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien moeten we gewoon ophouden over Ford en het houden bij de feiten. Deze "discussie" gaat echt helemaal nergens over.
Lekker makkelijk, leugen na leugen van Ford komt uit, en opeens moeten we het er maar niet over hebben.
pi_182288137
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:32 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Lekker makkelijk, leugen na leugen van Ford komt uit, en opeens moeten we het er maar niet over hebben.
Nee, het is meer om de mensen die eerder nazi's (charlotteville) en pedo's (Roy Moore) hebben verdedigd, voor zichzelf (jij) te beschermen.

Verder zijn er zo veel meer leugens uitgekomen tijdens dit proces die je glashard negeert, dat je agenda pijnlijk duidelijk is. Zoals altijd.
pi_182288139
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:20 schreef Puddington het volgende:
Ik geloof eerder iemand als Ford dan iemand zoals Kavanaugh die glashard staat te liegen over z'n drinkgedrag.
En het is het Kavanaugh die tot opperrechter moet worden benoemd, en niet Ford. Dus ook als ze allebei in gelijke mate onbetrouwbaar zijn, dan nog spreekt dat tegen de benoeming Kavanaugh.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 09:35:18 #286
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182288147
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:20 schreef Puddington het volgende:
Ik geloof eerder iemand als Ford dan iemand zoals Kavanaugh die glashard staat te liegen over z'n drinkgedrag.
Over die aanrander was hij stellig, over zijn drinkgedrag niet. daar was hij behoorlijk wazig over. De stelligheid over die aanranding wordt bepaald of hij wél of niet in staat was om dit voorval te herinneren. Flake nam (in tegenstelling tot zijn partijgenoten) het relaas van Kavanaugh niet direct aan en vroeg TERECHT om een FBI onderzoek, die nu aan hele strikte regels zijn gebonden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182288164
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:32 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Lekker makkelijk, leugen na leugen van Ford komt uit, en opeens moeten we het er maar niet over hebben.
Het is ondertussen compleet irrelevant. Kavanaugh loog onder ede, wat hem diskwalificeert voor het SC.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 09:36:30 #288
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182288174
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is ondertussen compleet irrelevant. Kavanaugh loog onder ede, wat hem diskwalificeert voor het SC.
Punt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182288187
quote:
13s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:06 schreef Refragmental het volgende:
Another day, another lie exposed.
Ditmaal Ford die waarschijnlijk gelogen heeft onder ede dat ze nooit iemand tips of advies heeft gegeven mbt een polygraph test.
Ex-vriend van Ford beweert het tegendeel, dat ze wel degelijk iemand gecoached heeft.

De zoveelste leugen. :N

Bron:
https://www.foxnews.com/p(...)rassley-sounds-alarm
Is de leugen nu geopenbaard, of heeft ze waarschijnlijk gelogen? En mag je deze vrouw wel van leugens beschuldigen op het woord van dat er een enkel persoon is die beweert dat ze creatief met de waarheid is omgegaan?
pi_182288246
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:35 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, het is meer om de mensen die eerder nazi's (charlotteville) en pedo's (Roy Moore) hebben verdedigd, voor zichzelf (jij) te beschermen.
Geen idee waar je het over hebt mbt Nazi's verdedigen, dat mag je wel even verder uitleggen, is nogal een grove beschuldiging.
Roy Moore heb ik enkel verdedigd mbt de overduidelijke vervalste handtekening in z'n jaarboek, voor de rest kan die gast me gestolen worden.

quote:
Verder zijn er zo veel meer leugens uitgekomen tijdens dit proces die je glashard negeert, dat je agenda pijnlijk duidelijk is. Zoals altijd.
Over leugens negeren en duidelijke agenda gesproken, ik heb je nog nooit zien uitspreken mbt de tig leugens van Ford.
pi_182288261
quote:
13s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:06 schreef Refragmental het volgende:
Another day, another lie exposed.
Ditmaal Ford die waarschijnlijk gelogen heeft onder ede dat ze nooit iemand tips of advies heeft gegeven mbt een polygraph test.
Ex-vriend van Ford beweert het tegendeel, dat ze wel degelijk iemand gecoached heeft.

De zoveelste leugen. :N

Bron:
https://www.foxnews.com/p(...)rassley-sounds-alarm
Een getuige :') . Waar is het harde bewijs? Iemand zomaar beschuldigen kan iedereen wel. Zal mij niet verbazen als de Republikeinen deze man een hele zak geld hebben gegeven om dit te verklaren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182288273
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:34 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Op een van die gofundme staat: Due to death threats, Dr. Christine Blasey Ford (who uses “Dr. Blasey” professionally) and her family have had to leave their residence and arrange for private security.

Er zijn dus blijkbaar nog meer mensen die erdoorheen kunnen kijken....Iemand die als slachtoffer seksueel geweld naar voren komt krijgt geen doodsbedreigingen.

Dat moeten hele boze mensen zijn geweest, mensen die zagen dat ze loopt te manipuleren.
Serieus, tegenwoordig bellen mensen om het minste of geringste met doodsbedreigingen naar een ander.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_182288286
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is ondertussen compleet irrelevant. Kavanaugh loog onder ede, wat hem diskwalificeert voor het SC.
Voor sommigen lijkt het niet meer erom te gaan of het Supreme Court zorgvuldig juridisch oordeelt en ongevoelig voor chantage en andere corruptie is, maar alleen om een machtsstrijd waarin elk middel geoorloofd is. Dat is ook het zorgwekkende aan dit hele gebeuren. Het zaagt aan de poten van de rechtsstaat an sich.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2018 09:43:38 ]
  woensdag 3 oktober 2018 @ 09:42:18 #294
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182288303
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:37 schreef DrParsifal het volgende:

[..]

Is de leugen nu geopenbaard, of heeft ze waarschijnlijk gelogen? En mag je deze vrouw wel van leugens beschuldigen op het woord van dat er een enkel persoon is die beweert dat ze creatief met de waarheid is omgegaan?
Hoe het ook zij. Ik zou als congreslid de grondwet vóór mijn partij stellen. Kavanaugh speelde overduidelijk voor de partij. En een rechter hoort neutraal te zijn.

Vrouwe Justitia is niet gebonden aan een partij
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182288368
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:41 schreef Igen het volgende:

[..]

Voor sommigen lijkt het niet meer erom te gaan of het Supreme Court zorgvuldig juridisch oordeelt en ongevoelig voor chantage en andere corruptie is, maar alleen om een machtsstrijd waarin elk middel geoorloofd is. Dat is ook het zorgwekkende aan dit hele gebeuren.
Helemaal mee eens.
Als je ziet hoeveel stront de democraten uitvreten om koste wat kost dat stoeltje vrij te houden. Belachelijk.

Feinstein (D-China) is nu al aan het roepen dat het rapport van de FBI niet openbaar mag zijn.
Kunnen ze daarna lekker alles roepen wat ze willen zonder dat het tegengesproken kan worden.

En ik zelf ben van mening, wanneer de dem's ergens heel erg tegen zijn, dan moet het wel goed zijn :D
pi_182288481
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Als je ziet hoeveel stront de democraten uitvreten om koste wat kost dat stoeltje vrij te houden. Belachelijk.

Feinstein (D-China) is nu al aan het roepen dat het rapport van de FBI niet openbaar mag zijn.
Kunnen ze daarna lekker alles roepen wat ze willen zonder dat het tegengesproken kan worden.

En ik zelf ben van mening, wanneer de dem's ergens heel erg tegen zijn, dan moet het wel goed zijn :D
Natuurlijk zijn de democraten ook mede schuldig. Maar aan de laatste zin te zien, ben jij zelf ook helemaal verstrikt geraakt in dit denkpatroon. Kavanaugh een goede rechter voor het SC omdat de dem's heel erg tegen zijn!? Dat is een gevaarlijke manier van denken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2018 09:50:43 ]
  woensdag 3 oktober 2018 @ 09:50:14 #297
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182288493
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Als je ziet hoeveel stront de democraten uitvreten om koste wat kost dat stoeltje vrij te houden. Belachelijk.

Feinstein (D-China) is nu al aan het roepen dat het rapport van de FBI niet openbaar mag zijn.
Kunnen ze daarna lekker alles roepen wat ze willen zonder dat het tegengesproken kan worden.

En ik zelf ben van mening, wanneer de dem's ergens heel erg tegen zijn, dan moet het wel goed zijn :D
jouw mening doet er niet toe. Het is een Republikein die om dit onderzoek heeft gevraagd. en Republikeinen moeten straks stemmen over wie er in het Hooggerechtshof mag zitten. De meningen van drie Republikeinen doen er toe, en dit zijn geen Trump fanboys.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 3 oktober 2018 @ 10:06:58 #298
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182288813
Als blijkt dat Kavanaugh NIET geschikt is voor de job waar hij voor solliciteert, dan mag je dit zien als een verlies van de republikeinse partij, en NIET als winst voor de democraten. De Republikeinen zijn immers (nog) in de meerderheid.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182288876
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:49 schreef Igen het volgende:
Dat is een gevaarlijke manier van denken.
Het is voornamelijk heel erg dom ook vooral omdat de voorstanders van Kavanaugh hier op dit forum verder totaal geen enkel argument hebben waarom Kavanaugh geschikt zou zijn voor de functie van opperrechter.

Degene waar je op reageert is dan ook alleen maar voorstander omdat het zo lekker recalcitrant is, zoals ook bij Charlotteville, Moore en Podesta (de naam van de affaire mag je niet meer noemen daar kunnen de tere zieltjes niet tegen). Een andere voorstander komt niet verder dan dat Kavanaugh een goed christen is :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2018 10:10:59 ]
  woensdag 3 oktober 2018 @ 10:12:22 #300
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182288901
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:10 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het is voornamelijk heel erg dom ook vooral omdat de voorstanders van Kavanaugh hier op dit forum verder totaal geen enkel argument hebben waarom Kavanaugh geschikt zou zijn voor de functie van opperrechter.

Degene waar je op reageert is dan ook alleen maar voorstander omdat het zo lekker recalcitrant is, zoals ook bij Charlotteville, Moore en Podesta (de naam van de affaire mag je niet meer noemen daar kunnen de zere zieltjes niet tegen). Een andere voorstander komt niet verder dan dat Kavanaugh een goed christen is :{
Die Heilige boontjes moeten we ook niet geloven
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 3 oktober 2018 @ 10:12:43 #301
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182288908
volgende
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')