abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:04:22 #101
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182276982
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 09:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niet perse hoor. Soms zijn deze mannen oprecht voorstander van vrouwen die opkomen voor zichzelf. Ik beschouw mezelf niet als white knight die alles doet om In goed daglicht te staan bij vrouwen/feministen.

Maar ik ben gewoon eerlijk van mening dat de issues van vrouwen serieus genomen moet worden. Ook in Nederland, hoewel Nederland veel beter is dan de meeste landen. Maar ook hier zijn issues zoals seksueel geweld en onveilige situaties een issue.
Soms wel, maar meestal ook niet. Ik denk dat jij goed begrijpt op welke types ik doel: van die ja-knikkers in de Friend Zone.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:44:47 #102
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182277729
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Soms wel, maar meestal ook niet. Ik denk dat jij goed begrijpt op welke types ik doel: van die ja-knikkers in de Friend Zone.
Zeker wel. Maar tegelijkertijd moet je niet al te veel je best doen om de friendzone te ontwijken😉. Dat is ook verkeerd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182279415
Friendzone: nog zoiets. Hoor je vrouwen klagen dat ze voor de zoveelste keer in de fuckbuddy zone zijn beland? Nee, na een periode van janken/stalken zoeken zij de oorzaak bij zichzelf en gaan verder met hun leven, ipv te klagen dat de 10% vrouwen met het beste karakter de meest romantische en vriendschappelijk gezien diepgaande relaties heeft.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 3 oktober 2018 @ 08:08:10 #104
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182287201
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:15 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Friendzone: nog zoiets. Hoor je vrouwen klagen dat ze voor de zoveelste keer in de fuckbuddy zone zijn beland? Nee, na een periode van janken/stalken zoeken zij de oorzaak bij zichzelf en gaan verder met hun leven, ipv te klagen dat de 10% vrouwen met het beste karakter de meest romantische en vriendschappelijk gezien diepgaande relaties heeft.
Goed punt. Fuckbuddy zone lijkt me kut voor vrouwen.

Verschil is dat vrouwen hun tegenslagen internaliseren, terwijl mannen externaliseren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182288593
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:15 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Friendzone: nog zoiets. Hoor je vrouwen klagen dat ze voor de zoveelste keer in de fuckbuddy zone zijn beland? Nee, na een periode van janken/stalken zoeken zij de oorzaak bij zichzelf en gaan verder met hun leven, ipv te klagen dat de 10% vrouwen met het beste karakter de meest romantische en vriendschappelijk gezien diepgaande relaties heeft.
Heb jij mannen weleens horen klagen dat ze in de fuckbuddyzone zijn beland? Nee.

Zou je daar dan niet uit kunnen concluderen dat de fuckbuddyzone een prettigere zone is dan de friendzone?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182288609
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Goed punt. Fuckbuddy zone lijkt me kut voor vrouwen.

Verschil is dat vrouwen hun tegenslagen internaliseren, terwijl mannen externaliseren.
Hoezo is dat kut voor vrouwen? Als ze het kut vinden moeten ze hun benen bij elkaar houden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 3 oktober 2018 @ 10:12:28 #107
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182288905
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Goed punt. Fuckbuddy zone lijkt me kut voor vrouwen.

Verschil is dat vrouwen hun tegenslagen internaliseren, terwijl mannen externaliseren.
Jij hebt nog nooit een vriendin gehad zo te zien. Als er 1 ding is waar die wijven goed in zijn.... holy shit.. is het wel niet klagen over Susan van HR en over Loretta van administratie ... die vorige week nog een kutopmerking maakte over haar gewicht en sindsdien praat ik niet meer met haar en het ergste is nog dat Bart daar bij stond en hij zei er niks van... hij liep gewoon weg met zijn koffie. bla
bla bla
blablalbalbdlalbsvlslmkfase weokf opKILL MEew fwepok4j [i
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 3 oktober 2018 @ 13:33:11 #108
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182292501
quote:
15s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:12 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij hebt nog nooit een vriendin gehad zo te zien. Als er 1 ding is waar die wijven goed in zijn.... holy shit.. is het wel niet klagen over Susan van HR en over Loretta van administratie ... die vorige week nog een kutopmerking maakte over haar gewicht en sindsdien praat ik niet meer met haar en het ergste is nog dat Bart daar bij stond en hij zei er niks van... hij liep gewoon weg met zijn koffie. bla
bla bla
blablalbalbdlalbsvlslmkfase weokf opKILL MEew fwepok4j [i
Dat is hun manier van frustratie uiten. Ze vertrouwen je, dus uiten hun gevoelens bij jou. Als ze dat niet meer doen, vertrouwen ze je niet meer.

Met internaliseren bedoel ik dat als dingen niet lekker lopen, nemen ze zichzelf kwalijk. Mannen hebben de neiging om de schuld buiten zichzelf te leggen als dingen niet gaan zoals ze willen. Dit verschilt per persoon en per situatie en is veel complexer dan hoe ik het omschrijf.

En ik zeg ook niet dat de ene manier beter is dan de ander. Alles internaliseren is ook gewoon slecht en onproductief. Alles externaliseren ook.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182293009
Als er iets averechts werkt bij het zoeken naar een leuke vrouw, is door vrouwen te gaan zien als een andere diersoort die je alleen kan benaderen door bepaald gedrag te vertonen.

Dat vrouwen je minder zien zitten als je afstandelijk en serieus doet en interessanter vinden als je flirterig bent en uitdaagt, lijkt me nogal obvious. Als je gereserveerd bent, reageren mensen ook op jou gereserveerd. Als je flirt of whatever, zoek je iig toenadering.

Maak het allemaal niet zo groot en stel niet te hoge verwachtingen bij jezelf of de vrouwen. Let it happen. Dan ben je meer ontspannen en gaat het vanzelf beter
  woensdag 3 oktober 2018 @ 14:05:08 #110
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182293178
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:56 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Als er iets averechts werkt bij het zoeken naar een leuke vrouw, is door vrouwen te gaan zien als een andere diersoort die je alleen kan benaderen door bepaald gedrag te vertonen.

Dat vrouwen je minder zien zitten als je afstandelijk en serieus doet en interessanter vinden als je flirterig bent en uitdaagt, lijkt me nogal obvious. Als je gereserveerd bent, reageren mensen ook op jou gereserveerd. Als je flirt of whatever, zoek je iig toenadering.

Maak het allemaal niet zo groot en stel niet te hoge verwachtingen bij jezelf of de vrouwen. Let it happen. Dan ben je meer ontspannen en gaat het vanzelf beter
Mijn probleem is niet dat ik geen vrouwen kan krijgen of hebt gekregen hoor. Ik heb redelijk wat vriendinnetjes gehad en heel wat dates/sociale contacten. Ik heb dit topic gemaakt en wat citaties gedaan uit een andere topic om een discussie te starten.

Dit is eigenlijk ook een reactie op Seven, ik wou weten wat ze ervan vindt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 03-10-2018 14:51:29 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 3 oktober 2018 @ 15:14:28 #111
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182294442
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zeker wel. Maar tegelijkertijd moet je niet al te veel je best doen om de friendzone te ontwijken😉. Dat is ook verkeerd.
Niks mis met de Friend Zone, mits je er maar niet tegen je wil in daar in belandt. Dat wil zeggen: geen vrienden met meisjes worden waar je een relatie mee wilt.
pi_182294939
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:15 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Friendzone: nog zoiets. Hoor je vrouwen klagen dat ze voor de zoveelste keer in de fuckbuddy zone zijn beland?
Ik hoor genoeg vrouwen hier over klagen. Als je naar het dating topic gaat zie je ook genoeg vrouwen die klagen over mannen die alleen voor de seks daten.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 16:24:02 #113
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182295779
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 15:14 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Niks mis met de Friend Zone, mits je er maar niet tegen je wil in daar in belandt. Dat wil zeggen: geen vrienden met meisjes worden waar je een relatie mee wilt.
Je mag vrienden met ze worden hoor, soms werkt het goed om eerst vrienden te zijn. En daarnaast, vriendschap gebeurt gewoon en liefde kan daarna ook ontwikkelen.

Er zijn geen regels wat betreft dit soort dingen, soms is het juist verstandig om vriendschappelijk op te bouwen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 3 oktober 2018 @ 16:44:57 #114
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182296271
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 16:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je mag vrienden met ze worden hoor, soms werkt het goed om eerst vrienden te zijn. En daarnaast, vriendschap gebeurt gewoon en liefde kan daarna ook ontwikkelen.

Er zijn geen regels wat betreft dit soort dingen, soms is het juist verstandig om vriendschappelijk op te bouwen.
Het gaat vooral om het doel daarin.

Stap je erin omdat je die vriendschap wil en meer wel fijn, maar niet als noodzakelijk ziet? Of stap je erin onder het mom het moet meer worden, anders is het verloren tijd?

Dat laatste noem ik de friendzone. Waarbij de intentie meer is en anders als kwetsend wordt ervaren.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 16:49:25 #115
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182296356
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 16:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het gaat vooral om het doel daarin.

Stap je erin omdat je die vriendschap wil en meer wel fijn, maar niet als noodzakelijk ziet? Of stap je erin onder het mom het moet meer worden, anders is het verloren tijd?

Dat laatste noem ik de friendzone. Waarbij de intentie meer is en anders als kwetsend wordt ervaren.
Eens.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182296367
Het is nogal kwetsend door direct te zeggen dat iemand toch je type niet is, dus maken veel vrouwen ervan dat ze een jongen wel leuk vinden als vriend.

Wat nog niet eens oneerlijk is trouwens. Wat mezelf betreft als ik niet op je val omdat je mijn type niet bent, wil dat helemaal niet persé zeggen dat ik je lelijk of onaardig vind. Er is gewoon niet voldoende seksuele aantrekkingskracht - that's all.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 16:55:37 #117
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182296496
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 16:50 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Het is nogal kwetsend door direct te zeggen dat iemand toch je type niet is, dus maken veel vrouwen ervan dat ze een jongen wel leuk vinden als vriend.

Wat nog niet eens oneerlijk is trouwens. Wat mezelf betreft als ik niet op je val omdat je mijn type niet bent, wil dat helemaal niet persé zeggen dat ik je lelijk of onaardig vind. Er is gewoon niet voldoende seksuele aantrekkingskracht - that's all.
Snap ik heel goed.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182300088
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:08 schreef Keep_Walking het volgende:

Goed punt. Fuckbuddy zone lijkt me kut voor vrouwen.

Verschil is dat vrouwen hun tegenslagen internaliseren, terwijl mannen externaliseren.
Dank je voor je begrip. Waarom denk je dat dit internaliseren/externaliseren gedoe komt dan?

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Heb jij mannen weleens horen klagen dat ze in de fuckbuddyzone zijn beland? Nee.

Zou je daar dan niet uit kunnen concluderen dat de fuckbuddyzone een prettigere zone is dan de friendzone?
Heb jij vrouwen weleens horen klagen dat ze in de friendzone zijn beland? Nee.

Zou je daar dan niet uit kunnen concluderen dat de friendzone een prettigere zone is dan de fuckbuddyzone?

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 16:50 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Het is nogal kwetsend door direct te zeggen dat iemand toch je type niet is, dus maken veel vrouwen ervan dat ze een jongen wel leuk vinden als vriend.

Wat nog niet eens oneerlijk is trouwens. Wat mezelf betreft als ik niet op je val omdat je mijn type niet bent, wil dat helemaal niet persé zeggen dat ik je lelijk of onaardig vind. Er is gewoon niet voldoende seksuele aantrekkingskracht - that's all.
Friendzone jij dan ook of durf je wel te zeggen dat je iemand niet aantrekkelijk genoeg vind?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 3 oktober 2018 @ 19:58:06 #119
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182300482
Persoonlijkheidstrekken. Mannen zijn meer disagreeable, vrouwen meer agreeable (en neurotic). Gemiddeld dan.

Mensen mogen mannen ook gewoon minder daardoor. Vrouwen hebben sterkere sociale banden en worden meer gemogen en geliefd. Dit is door de evolutie zo gegroeid doordat vrouwen meestal toch voor kinderen moeten zorgen. Een man moet sterk en capabel zijn, zijn familie/stam kunnen verdedigen en onderhouden. Als je dan snel geneigd ben om de schuld op jezelf te leggen en jezelf kwalijk nemen voor alles wat niet lukt, ben/voel je zwak en incapabel. En niemand die je dan sympathiek vinden. Een kwetsbare vrouw is lief en sympathiek. En kwetsbare man is afstotelijk en waardeloos.

Natuurlijk is het compliceerder dan dat.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182301212
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:58 schreef Keep_Walking het volgende:
Persoonlijkheidstrekken. Mannen zijn meer disagreeable, vrouwen meer agreeable (en neurotic). Gemiddeld dan.

Mensen mogen mannen ook gewoon minder daardoor. Vrouwen hebben sterkere sociale banden en worden meer gemogen en geliefd. Dit is door de evolutie zo gegroeid doordat vrouwen meestal toch voor kinderen moeten zorgen. Een man moet sterk en capabel zijn, zijn familie/stam kunnen verdedigen en onderhouden. Als je dan snel geneigd ben om de schuld op jezelf te leggen en jezelf kwalijk nemen voor alles wat niet lukt, ben/voel je zwak en incapabel. En niemand die je dan sympathiek vinden. Een kwetsbare vrouw is lief en sympathiek. En kwetsbare man is afstotelijk en waardeloos.

Natuurlijk is het compliceerder dan dat.
Ik denk dat je hier ook precies het probleem aankaart waardoor mannen over het algemeen liever relaties met vrouwen willen, dan andersom. Het is niet zo raar om iemand te willen voor een relatie die de schuld op zichzelf afschuift en zichzelf kwalijk neemt voor alles wat mislukt, maar het vergt wel veel inspanning om een partner te hebben die veel moeite doet zijn kracht en capabel zijn in stand te houden, sterker nog die anderen als concurrentie ziet, voor wie je niet sterker mag zijn dan hij (en dat ook zeker fysiek gebied nooit zal lukken)... Iemand die koste dat het kost nooit kwetsbaar over wil komen, maar wel van jou verwacht het te zijn.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 3 oktober 2018 @ 20:34:06 #121
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182301335
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier ook precies het probleem aankaart waardoor mannen over het algemeen liever relaties met vrouwen willen, dan andersom. Het is niet zo raar om iemand te willen voor een relatie die de schuld op zichzelf afschuift en zichzelf kwalijk neemt voor alles wat mislukt, maar het vergt wel veel inspanning om een partner te hebben die veel moeite doet zijn kracht en capabel zijn in stand te houden, sterker nog die anderen als concurrentie ziet, voor wie je niet sterker mag zijn dan hij (en dat ook zeker fysiek gebied nooit zal lukken)... Iemand die koste dat het kost nooit kwetsbaar over wil komen, maar wel van jou verwacht het te zijn.
Maar veel mannen krijgen ook deze boodschap mee. Ze leren van jongs af aan dat kwetsbaar zijn gewoon niet kan, ook door vrouwen zelf.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182301572
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:34 schreef Keep_Walking het volgende:

Maar veel mannen krijgen ook deze boodschap mee. Ze leren van jongs af aan dat kwetsbaar zijn gewoon niet kan, ook door vrouwen zelf.
Misschien is het inderdaad juist wel aantrekkelijk, als iemand het fatsoen heeft negatieve emoties in het openbaar niet te tonen, en zichzelf zoveel mogelijk groot houden om anderen niet tot last te zijn, maar dat wordt verward met helemaal geen emoties mogen hebben, ook niet in de privé lijkt het wel. Neem mensen met psychische problemen. Misschien komt het omdat ik ze zelf ook heb, maar mannen met psychische problemen vind ik het aantrekkelijkst van alle mannen. Ik vind het niet erkennen van emoties en er nooit over willen praten door mannen vallen in de categorie dat zij voor vrouwen willen zorgen, van vrouwen wordt immers wel verwacht dat zij emoties tonen. Oftewel, mannen willen zelf als onkwetsbare een relatie met een kwetsbare vrouw. Daar heb je dan de ongelijkheid weer. Dus wie die vrouwen zijn die dat aanmoedigen bij mannen, geen idee. Ik ben het iig niet.

Edit: ik denk dat het de maatschappij is, er zijn nu eenmaal bezigheden die emoties stimuleren (bijv boeken over relaties lezen/films over relaties kijken) en bezigheden die emoties anders dan trots afvlakken (sport, klussen) en mannen doen vaker bezigheden die hun emoties reduceren tot de enkel voor het volbrengen van de taak/verbeteren van de eigen prestaties benodigde.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 04-10-2018 09:02:07 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182301856
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Friendzone jij dan ook of durf je wel te zeggen dat je iemand niet aantrekkelijk genoeg vind?
Het laatste eerlijk gezegd :@

Friendzone betekent wel bij mij dat ik oprecht respect voor je kan opbrengen en mij kan voorstellen dat iemand anders wel op je kan vallen.

Maar ik ben wat dat betreft nog teveel een schijtbak. :@
  woensdag 3 oktober 2018 @ 20:59:23 #124
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182302006
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:44 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Misschien is het inderdaad juist wel aantrekkelijk, als iemand het fatsoen heeft negatieve emoties in het openbaar niet te tonen, maar dat wordt verward met helemaal geen emoties mogen hebben, ook niet in de privé lijkt het wel. Neem mensen met psychische problemen. Misschien komt het omdat ik ze zelf ook heb, maar mannen met psychische problemen vind ik het aantrekkelijkst van alle mannen. Ik vind het niet tonen van emoties door mannen vallen in de categorie dat zij voor vrouwen willen zorgen, van vrouwen wordt immers wel verwacht dat zij emoties tonen. Oftewel, mannen willen zelf als onkwetsbare een relatie met een kwetsbare vrouw. Dat heeft iets pervers. Dus wie die vrouwen zijn die dat aanmoedigen bij mannen, geen idee. Ik ben het iig niet.
Vooral middelbare school tot grofweg je 25ste. Mensen zijn dan sowieso gemeen en onbegripvol voor de emoties van anderen. Veel gemene meisjes die graag kwetsbare jongens of jongens die ze niet echt kennen en raar overkomen naar beneden halen. Jongens internaliseren dit toch wel en komen vaak tot de conclusie dat ze niet kwetsbaar of zwak mogen zijn. Dit leidt tot problemen zoals veel drank en drugs en machogedrag.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182302081
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar veel mannen krijgen ook deze boodschap mee. Ze leren van jongs af aan dat kwetsbaar zijn gewoon niet kan, ook door vrouwen zelf.
Dat kan moeilijk zijn. Maar dat is altijd zo geweest. Ik zou zelf niet willen dat vanaf nu kwetsbaarheid bij mannen wel de norm wordt, want dan vind ik mannen geen mannen meer.
pi_182302100
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:54 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Het laatste eerlijk gezegd :@

Friendzone betekent wel bij mij dat ik oprecht respect voor je kan opbrengen en mij kan voorstellen dat iemand anders wel op je kan vallen.

Maar ik ben wat dat betreft nog teveel een schijtbak. :@
ach ik snap ook niet wat daar erg aan is eerlijk gezegd.. Maar aangezien zoveel mannen het kennelijk een zeer grote belediging zien als je ze liever ziet als gewone vriend dan als lustobject, neem ik mezelf idd ook voor om gewoon eerlijk te zijn. Maar het is moeilijk, omdat je weet dat ze het als belediging gaan opvatten. Terwijl je er zelf ook niets aan kan doen. Je voelt aantrekkingskracht of niet en je wilt natuurlijk het liefst wel aantrekkingskracht voelen voor iemand die jou aantrekkelijk vindt. Soms heeft het ook hele concrete redenen. Die kun je dan noemen bij wijze van argumentatie.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Vooral middelbare school tot grofweg je 25ste. Mensen zijn dan sowieso gemeen en onbegripvol voor de emoties van anderen. Veel gemene meisjes die graag kwetsbare jongens of jongens die ze niet echt kennen en raar overkomen naar beneden halen. Jongens internaliseren dit toch wel en komen vaak tot de conclusie dat ze niet kwetsbaar of zwak mogen zijn. Dit leidt tot problemen zoals veel drank en drugs en machogedrag.
Die gemene meisjes en gemene jongens zijn er ook om kwetsbare meisjes of meisjes die ze niet echt kennen en raar overkomen naar beneden te halen, dus dat is niet de reden denk ik zo. Jongens internaliseren (??) dit maar meisjes internaliseren het ook, dat zei je net zelf. Meisjes komen dan eveneens tot de conclusie dat ze niet kwetsbaar of zwak mogen zijn. Dit leidt tot problemen zoals veel drank en drugs en bitchgedrag.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:01 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Dat kan moeilijk zijn. Maar dat is altijd zo geweest. Ik zou zelf niet willen dat vanaf nu kwetsbaarheid bij mannen wel de norm wordt, want dan vind ik mannen geen mannen meer.
En dan? Wat zou er dan gebeuren als mannen geen mannen meer zijn?

[ Bericht 8% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 03-10-2018 21:16:49 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182302477
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Vooral middelbare school tot grofweg je 25ste. Mensen zijn dan sowieso gemeen en onbegripvol voor de emoties van anderen. Veel gemene meisjes die graag kwetsbare jongens of jongens die ze niet echt kennen en raar overkomen naar beneden halen. Jongens internaliseren dit toch wel en komen vaak tot de conclusie dat ze niet kwetsbaar of zwak mogen zijn. Dit leidt tot problemen zoals veel drank en drugs en machogedrag.
Jammer dat je het zo ziet, vind ik.

Ik weet zelf ook hoe hard het is, maar het hoort bij het leven wat een leerschool is.

Los van of het eerlijk is, kwetsbare mensen worden aan de kant geschoven en buitengesloten. Zit jij in die rol en overkomt je dit, dan moet je op zoek gaan naar je sterke kanten. Die zoektocht kan verdomd moeilijk zijn, maar het is wel iets wat je leven zin en perspectief kan geven.

Stephen Hawkins was gok ik vroeger absoluut geen alfa-mannetje. Maar hoe hij op latere leeftijd zich decennia lang staande wist te houden met ALS in ernstig stadium en op wetenschappelijk niveau zoveel heeft kunnen betekenen... ik vond hem beslist geen kwetsbaar mens, maar juist ontzettend sterk
pi_182302618
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
En dan? Wat zou er dan gebeuren als mannen geen mannen meer zijn?
Over 10000 jaar zijn we misschien allemaal aseksueel en van hetzelfde geslacht. :P

Maar nu is dat niet zo. Ik zou het echt geen verrijking gaan vinden als er geen stoere mannen meer bestaan en mannen voortaan reageren als een soort Henny Huisman :')
pi_182302738
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:17 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Over 10000 jaar zijn we misschien allemaal aseksueel en van hetzelfde geslacht. :P

Maar nu is dat niet zo. Ik zou het echt geen verrijking gaan vinden als er geen stoere mannen meer bestaan en mannen voortaan reageren als een soort Henny Huisman :')
dat snap ik, ik ben het er ook wel mee eens dat stoer gedrag ook wel een verrijking is voor de menselijke variatie, maar ik vraag me dan meer af wat er zou gebeuren als we inderdaad allemaal hetzelfde gender zouden zijn, wat de consequenties zullen zijn op psychologisch gebied. Dus wat de meerwaarde ervan was dat voorheen (ik denk me nu even een genderloze samenleving in) stoerheid eerst voor mannen was, en wat het verlies inhoudt dat het niet meer aan gender gebonden is
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 3 oktober 2018 @ 21:22:56 #130
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182302822
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:13 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Jammer dat je het zo ziet, vind ik.

Ik weet zelf ook hoe hard het is, maar het hoort bij het leven wat een leerschool is.

Los van of het eerlijk is, kwetsbare mensen worden aan de kant geschoven en buitengesloten. Zit jij in die rol en overkomt je dit, dan moet je op zoek gaan naar je sterke kanten. Die zoektocht kan verdomd moeilijk zijn, maar het is wel iets wat je leven zin en perspectief kan geven.

Stephen Hawkins was gok ik vroeger absoluut geen alfa-mannetje. Maar hoe hij op latere leeftijd zich decennia lang staande wist te houden met ALS in ernstig stadium en op wetenschappelijk niveau zoveel heeft kunnen betekenen... ik vond hem beslist geen kwetsbaar mens, maar juist ontzettend sterk
Ik ben ook heel trots op mezelf hoor. Heb best indrukwekkende dingen kunnen bereiken in mijn leven, ondanks mijn kwetsbaarheden. Ben geen Steven Hawking, maar heb mezelf wel omhoog kunnen werken vanuit de bodem.

Maar wat ik zeg klopt gewoon redelijk en wat geeninspiratie zegt ook wel. Ook vrouwen hebben hier last van, maar vrouwen internaliseren het en mannen externaliseren het. Gemiddeld en het is veel complexer. Onder de 25 zijn mensen gewoon gemeen naar mensen die ze niet begrijpen of niet erbij kunnen horen. Zowel mannen als vrouwen. Maar voor jonge mannen voelt kritiek, uitsluiting en afwijzing door veel vrouwen, vooral mooie vrouwen, toch pijnlijk. En dat eerlijk toegeven en bespreekbaar maken werkt toch averrechts. Zeker in bepaalde kringen en culturen. Dus mannen gaan overcompenseren en machogedrag.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 3 oktober 2018 @ 21:24:04 #131
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182302872
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

dat snap ik, ik ben het er ook wel mee eens dat stoer gedrag ook wel een verrijking is voor de menselijke variatie, maar ik vraag me dan meer af wat er zou gebeuren als we inderdaad allemaal hetzelfde gender zouden zijn, wat de consequenties zullen zijn op psychologisch gebied. Dus wat de meerwaarde ervan was dat voorheen (ik denk me nu even een genderloze samenleving in) stoerheid eerst voor mannen was, en wat het verlies inhoudt dat het niet meer aan gender gebonden is
Het hoeft toch niet zo zwart/wit? Iemand kan stoer zijn, maar ook sympathiek.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182303215
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:22 schreef Keep_Walking het volgende:

Ik ben ook heel trots op mezelf hoor. Heb best indrukwekkende dingen kunnen bereiken in mijn leven, ondanks mijn kwetsbaarheden. Ben geen Steven Hawking, maar heb mezelf wel omhoog kunnen werken vanuit de bodem.

Maar wat ik zeg klopt gewoon redelijk en wat geeninspiratie zegt ook wel. Ook vrouwen hebben hier last van, maar vrouwen internaliseren het en mannen externaliseren het. Gemiddeld en het is veel complexer. Onder de 25 zijn mensen gewoon gemeen naar mensen die ze niet begrijpen of niet erbij kunnen horen. Zowel mannen als vrouwen. Maar voor jonge mannen voelt kritiek, uitsluiting en afwijzing door veel vrouwen, vooral mooie vrouwen, toch pijnlijk. En dat eerlijk toegeven en bespreekbaar maken werkt toch averrechts. Zeker in bepaalde kringen en culturen. Dus mannen gaan overcompenseren en machogedrag.
Goed om te lezen.
Maar voor vrouwen is kritiek en afwijzing door mannen toch ook pijnlijk? En dan bedoel ik niet afwijzing voor de seks maar juist voor vriendschappen/dieper gaande relaties. Een afwijzing van hun karakter, ipv van hun uiterlijk. Mannen zeggen dan: jij kan je karakter veranderen, maar plastische chirurgie is lastig. Nou, je intelligentie verhogen valt bijvoorbeeld in de categorie beenverlenging qua medische opties, het aanleren van humor en verminderen van angst in de categorie kaakverbreding en het verminderen van PMS in de categorie haartransplantatie (om maar even de meest genoemde mannen BDD klachten in de vergelijking mee te nemen). Vrouwen gaan dan bijvoorbeeld weer met ander gedrag overcompenseren.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:24 schreef Keep_Walking het volgende:

Het hoeft toch niet zo zwart/wit? Iemand kan stoer zijn, maar ook sympathiek.
Ja, maar dan is iedereen in theorie dus stoer en sympathiek. En moet dus vallen op andere stoere en sympathieke mensen, waarvan ze nu doorhebben dat bepaalde verschillen tussen hun en de ander vroeger een illusie was.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 03-10-2018 21:49:04 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 3 oktober 2018 @ 21:48:17 #133
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182303878
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Goed om te lezen.
Maar voor vrouwen is kritiek en afwijzing door mannen toch ook pijnlijk? En dan bedoel ik niet afwijzing voor de seks maar juist voor vriendschappen/dieper gaande relaties. Een afwijzing van hun karakter, ipv van hun uiterlijk. Mannen zeggen dan: jij kan je karakter veranderen, maar plastische chirurgie is lastig. Nou, je intelligentie verhogen valt bijvoorbeeld ook in de categorie beenverlenging qua medische opties, en het verminderen van PMS in de categorie haartransplantatie (om maar even de meest genoemde mannen bdd klachten in de vergelijking mee te nemen). Vrouwen gaan dan bijvoorbeeld weer met ander gedrag overcompenseren.

[..]

Ja, maar dan is iedereen in theorie dus stoer en sympathiek. En moet dus vallen op andere stoere en sympathieke mensen, waarvan ze nu doorhebben dat bepaalde verschillen tussen hun en de ander vroeger een illusie was.
Vrouwen hebben zeker ook issues. Dat ontkent niemand.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182304071
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:48 schreef Keep_Walking het volgende:

Vrouwen hebben zeker ook issues. Dat ontkent niemand.
Maar ook al ontkent niemand het, toch lees ik er bijna nooit wat over door mannen op dit forum, maar ik lees wel vaak: vrouwen hebben het zo makkelijk, vrouwen zijn zo kieskeurig, mannen plegen eerder zelfmoord dan vrouwen omdat ze minder succes hebben in de liefde enz. , vandaar dat ik toch de behoefte voelde om het even te verduidelijken in het geval dat er iets onbekend aan zou zijn.
Even los van jouw succesverhaal, want jij hebt ook issues die de gemiddelde man misschien niet heeft, en ik vind het knap dat je die hebt kunnen overwinnen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 3 oktober 2018 @ 21:53:58 #135
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182304108
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Maar ook al ontkent niemand het, toch lees ik er bijna nooit wat over door mannen op dit forum, maar ik lees wel vaak: vrouwen hebben het zo makkelijk, vrouwen zijn zo kieskeurig, mannen plegen eerder zelfmoord dan vrouwen omdat ze minder succes hebben in de liefde enz. , vandaar dat ik toch de behoefte voelde om het even te verduidelijken in het geval dat er iets onbekend aan zou zijn.
Welkom op FOK!
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182310864
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Heb jij vrouwen weleens horen klagen dat ze in de friendzone zijn beland? Nee.

Zou je daar dan niet uit kunnen concluderen dat de friendzone een prettigere zone is dan de fuckbuddyzone?
Nou, eigenlijk wel.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182311050
Wat wel? Je hebt vrouwen horen klagen over de friendzone of je bent het met me eens dat de friendzone niet zo heel erg is?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182311651
De OP is zó niet wat ik verwachtte toen ik dit topic opende. :')
pi_182312162
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:44 schreef Seven. het volgende:
Waar het misgaat is dat er teveel geluld wordt en te weinig van het feministisch gedachtengoed wordt omgezet in actie. Verder wordt er veel teveel geslachtofferd (#metoo is een slachtofferbeweging geworden). Het is mij ook wel duidelijk dat de meeste mannen niet openstaan voor een volwassen gesprek. En je kunt je ook afvragen hoe volwassen wij vrouwen dit debat aangaan.

Oplossing: geen woorden, maar daden. Dat begint bij de opvoeding van onze kinderen. In mijn optiek is dat de enige manier om verandering teweeg te brengen.
Eens, er moet meer actie ondernomen worden andsrs dreigt het feminisme alleen weg te zwakken
  donderdag 4 oktober 2018 @ 11:10:10 #140
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_182312350
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 05:20 schreef Keep_Walking het volgende:

“Ik heb trouwens vaak meegemaakt dat vrouwen mij juist niet leuk vonden omdat ik te zakelijk en serieus was. Ze ervaarden dat als een soort afwijzing of arrogantie. Terwijl als ik flirterig en een beetje haantjesgedrag vertoonde vonden ze mij heel leuk.

Maar als ik beleefd, zakelijk en serieus was, gingen ze juist gemeen en afstandelijk doen.”
Ik denk dat veel mannen dit wel hebben. Dan komen ze gewoon over als saai en als botte horken zodra ze neutraal zijn en helemaal als ze moe zijn. Er is dan geen intonatie meer in je stem en je komt gewoon droog en niet zo geinteresseerd over. En daardoor kun je idd ook arrogant overkomen.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:17:32 #141
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182313343
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Maar ook al ontkent niemand het, toch lees ik er bijna nooit wat over door mannen op dit forum, maar ik lees wel vaak: vrouwen hebben het zo makkelijk, vrouwen zijn zo kieskeurig, mannen plegen eerder zelfmoord dan vrouwen omdat ze minder succes hebben in de liefde enz. , vandaar dat ik toch de behoefte voelde om het even te verduidelijken in het geval dat er iets onbekend aan zou zijn.
Even los van jouw succesverhaal, want jij hebt ook issues die de gemiddelde man misschien niet heeft, en ik vind het knap dat je die hebt kunnen overwinnen.
Tja, dat is nu eenmaal de doelgroep van FOK!

Het is net 1 stapje boven geenstijl en dumpert, het verschil is dat je op FOK! ook nog wel vrouwen en hoger opgeleiden vindt.
Resistance is futile.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:51:06 #142
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182313998
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:10 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mannen dit wel hebben. Dan komen ze gewoon over als saai en als botte horken zodra ze neutraal zijn en helemaal als ze moe zijn. Er is dan geen intonatie meer in je stem en je komt gewoon droog en niet zo geinteresseerd over. En daardoor kun je idd ook arrogant overkomen.

En daar kan ik soms echt boos over worden. Ik heb sowieso het probleem dat ik soms niet veel energie heb en mijn aandacht niet altijd even goed bij kan houden, vanwege mijn aandoening. En vroeger was het helaas wel zo dat vrouwen dan gemeen en afwijzend waren omdat ze het niet begrepen. Toen ging ik juist compenseren met haantjesgedrag en player willen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 04-10-2018 13:04:25 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182314508
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:51 schreef Keep_Walking het volgende:

En daar kan ik soms echt boos over worden. Ik heb sowieso het probleem dat ik soms niet veel energie heb en mijn aandacht niet altijd even goed bij kan houden, vanwege mijn aandoening. En vroeger was het helaas wel zo dat vrouwen dan gemeen en afwijzend waren omdat ze het niet begrepen. Toen ging ik juist compenseren met haantjesgedrag en player willen zijn.
Jij en Phineas maken er een geslacht getrlateerd probleem van, terwijl mensen gewoon saai en geitriteerd zijn als ze moe zijn en het logisch is dat de omgeving daar niet positief op reageert, maar dan is de oplossing mensen ontwijken als je te chagrijnig of afwezig bent om normaal met ze te communiceren. Doe ik ook
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 4 oktober 2018 @ 13:17:47 #144
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182314616
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Jij en Phineas maken er een geslacht getrlateerd probleem van, terwijl mensen gewoon saai en geitriteerd zijn als ze moe zijn en het logisch is dat de omgeving daar niet positief op reageert, maar dan is de oplossing mensen ontwijken als je te chagrijnig of afwezig bent om normaal met ze te communiceren. Doe ik ook
Ja, maar je kan niet altijd mensen ontwijken de rest van je leven. Ik moest toch studeren en nu moet ik werken.

Maar je hebt gelijk dat het niet altijd geslachtsgerelateerd is. Maar ik heb idee dat mensen meer begrip hebben voor vrouwen Met dit soort problemen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 4 oktober 2018 @ 13:28:49 #145
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_182314874
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Jij en Phineas maken er een geslacht getrlateerd probleem van, terwijl mensen gewoon saai en geitriteerd zijn als ze moe zijn en het logisch is dat de omgeving daar niet positief op reageert, maar dan is de oplossing mensen ontwijken als je te chagrijnig of afwezig bent om normaal met ze te communiceren. Doe ik ook
Doe eens niet zo naiëf. De uitdrukking botte hork” is iets wat vaker op gaat naar de man dan naar de vrouw en is er niet voor niks. Mannen hebben eenmaal een monotomere stemgeluid dan vrouwen en uit onderzoek is ook gebleken (ik snap niet eens waarom ik dit aanhaal omdat ik hiermee gewoon een open deur schop) dat vrouwen op een dag veel meer woorden gebruiken dan mannen. Minder woorden/ kortaf doen, ja dan kom je botter over en mannen hebben hier vaker last van dan vrouwen. Dus ik vind het in zekere zin wel te wijden aan het geslacht.

En jaaaaa ook vrouwen kunnen dit hebben. En zeker als ze geïrriteerd zijn. Maar we hebben het nu over het gemiddelde.

En TS zegt dat hij bij “normaal” contact (en dus niet alleen als hij geïrriteerd of moe is) al gewoon over het algemeen bot overkomt en dit is gewoon echt een mannending.

En voor jouw nuance: ja een vrouw kan dit ook hebben dat ze in neutrale status kortaf is en ook weinig woorden gebruikt en arrogant overkomt, maar dit is dan geen gemiddelde vrouw.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 13:33:12 #146
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_182314979
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

En daar kan ik soms echt boos over worden. Ik heb sowieso het probleem dat ik soms niet veel energie heb en mijn aandacht niet altijd even goed bij kan houden, vanwege mijn aandoening. En vroeger was het helaas wel zo dat vrouwen dan gemeen en afwijzend waren omdat ze het niet begrepen. Toen ging ik juist compenseren met haantjesgedrag en player willen zijn.
Misschien moet je dan niet zo overdreven leuk doen bij het flirten, want als je blijkbaar neutraal of moe bent dan ben je het tegenovergestelde. Dan vind ik het eigenlijk niet zo gek als die vrouwen ineens heel teleurgesteld in je zijn.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 13:38:52 #147
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182315089
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:33 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Misschien moet je dan niet zo overdreven leuk doen bij het flirten, want als je blijkbaar neutraal of moe bent dan ben je het tegenovergestelde. Dan vind ik het eigenlijk niet zo gek als die vrouwen ineens heel teleurgesteld in je zijn.
Dat doe ik allang niet meer hoor. Nu ben ik gewoon mezelf. Ik heb het over de leeftijd van 22/23.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182333069
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:44 schreef Seven. het volgende:
Waar het misgaat is dat er teveel geluld wordt en te weinig van het feministisch gedachtengoed wordt omgezet in actie. Verder wordt er veel teveel geslachtofferd (#metoo is een slachtofferbeweging geworden). Het is mij ook wel duidelijk dat de meeste mannen niet openstaan voor een volwassen gesprek. En je kunt je ook afvragen hoe volwassen wij vrouwen dit debat aangaan.

Oplossing: geen woorden, maar daden. Dat begint bij de opvoeding van onze kinderen. In mijn optiek is dat de enige manier om verandering teweeg te brengen.
Bam! Ik heb nog nooit een dart zo exact in het midden van de roos zien ploffen....

Ouders voeden kinderen op. Opvoeding bepaalt voor een enorm deel wat je normen en waarden zijn... Echte feministen zorgen ervoor dat een kind niet anders weet dan dat vrouwen en mannen gelijkwaardig zijn.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:20:31 #149
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182333176
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:15 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Friendzone: nog zoiets. Hoor je vrouwen klagen dat ze voor de zoveelste keer in de fuckbuddy zone zijn beland? Nee, na een periode van janken/stalken zoeken zij de oorzaak bij zichzelf en gaan verder met hun leven, ipv te klagen dat de 10% vrouwen met het beste karakter de meest romantische en vriendschappelijk gezien diepgaande relaties heeft.
Ben jij de stem van alle vrouwen? Tof. Ik heb nog wel wat vragen.
pi_182338547
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja, maar je kan niet altijd mensen ontwijken de rest van je leven. Ik moest toch studeren en nu moet ik werken.

Maar je hebt gelijk dat het niet altijd geslachtsgerelateerd is. Maar ik heb idee dat mensen meer begrip hebben voor vrouwen Met dit soort problemen.
Sorry, ik zal jd dan gelijk even uit die droom helpen: ik heb bijna van niemand sympathie gehad voor chagrijnigheid. Als ik chagrijnig ben of kortaf dan wordt de omgeving boos, en terecht ook wel. Dit hoop jij alleen maar zodat je een excuus hebt maar die is er niet. Ik bedoel ook niet thuisblijven, maar gewoon aangeven dat je moe bent en zelf geen gesprekken aangaan.

quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:28 schreef -Phineas- het volgende:

Doe eens niet zo naiëf. De uitdrukking botte hork” is iets wat vaker op gaat naar de man dan naar de vrouw en is er niet voor niks. Mannen hebben eenmaal een monotomere stemgeluid dan vrouwen en uit onderzoek is ook gebleken (ik snap niet eens waarom ik dit aanhaal omdat ik hiermee gewoon een open deur schop) dat vrouwen op een dag veel meer woorden gebruiken dan mannen. Minder woorden/ kortaf doen, ja dan kom je botter over en mannen hebben hier vaker last van dan vrouwen. Dus ik vind het in zekere zin wel te wijden aan het geslacht.

En jaaaaa ook vrouwen kunnen dit hebben. En zeker als ze geïrriteerd zijn. Maar we hebben het nu over het gemiddelde.

En TS zegt dat hij bij “normaal” contact (en dus niet alleen als hij geïrriteerd of moe is) al gewoon over het algemeen bot overkomt en dit is gewoon echt een mannending.

En voor jouw nuance: ja een vrouw kan dit ook hebben dat ze in neutrale status kortaf is en ook weinig woorden gebruikt en arrogant overkomt, maar dit is dan geen gemiddelde vrouw.
Tja, misschien zijn mannen vaker lomp omdat ze er vaker mee wegkomen in omdat ze fysiek meer overmacht hebben vaak?

quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 12:20 schreef Kreator het volgende:
Ben jij de stem van alle vrouwen? Tof. Ik heb nog wel wat vragen.
Dat is mooi, vraag maar raak
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')