abonnement Unibet Coolblue
  zondag 21 oktober 2018 @ 22:15:55 #176
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_182658534
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:12 schreef Syrena het volgende:

[..]

O+
Daar wiebelden de vloeren van. En het zat nog aan een ander huis vast :(

We gaan eerst maar eens trouwen

:7
Oh ja, ik herinner me het weer.

Trouwen is ook leuk.

Helpt geen moer met het vinden van een huis echter, vrees ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_182658689
Ik heb alle (!!) topics gelezen deze week, met plezier hoor daar niet van. Anders was ik wel direct ermee gestopt. Maar wat een huis! Weeral! Geniet van jullie prachtige aankoop!

Het behang is erg gedurfd maar echt fantastisch 😍 En er is veel gezegd over het bankje, maar ik vind het zeer geslaagd!
  zondag 21 oktober 2018 @ 22:24:12 #178
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_182658797
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:21 schreef Blijkonijn het volgende:
Ik heb alle (!!) topics gelezen deze week, met plezier hoor daar niet van. Anders was ik wel direct ermee gestopt. Maar wat een huis! Weeral!
Wat dapper! En wat leuk!
Ik moet dat zelf ook nog eens gaan doen. Toch twaalf jaar persoonlijke geschiedschrijving. Wel jammer dat al die Photobucketfoto's van FOK! verdwenen zijn. Niet alleen voor dit topic is dat spijtig.

Behang én bank bevallen hier nog steeds. Ook en vooral in combinatie. Ik zou het van een afstand ook niet zo bedacht hebben, denk ik. Maar het werkt wonderwel goed.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 21 oktober 2018 @ 23:06:23 #179
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_182659939
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 21:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Mag ik hier nog even ongegeneerd bakvissen over ons heerlijke huis? :@ O+

Ik word bijna elke dag wakker met zo'n sprongetje van geluk in mijn lijf. Dat ik denk: oh, verrek, we wonen hier écht! O+

Ben helemaal smoor-, stapelgek op dit huis en alles is zo fijn en luxe en handig en mooi afgewerkt en prachtig. Gisteren liet de afzuigkap ons weten dat zijn filters in de vaatwasser moeten. O+ :D

En er is zo veel schoonheid en ruimte, en er is al maar rust en de poezen vinden het hier heerlijk en het gras groeit goed en de dorpsstraat van de wijk heeft al kerstverlichting. O+

Vannacht droomde ik dat we een soort perfect huisje hadden gekocht en toen ik wakker werd dacht ik: oh ik ben wakker ;( , maar meteen erna: OH! Ik ben wakker! O+ *O*
ja dat mag ongegeneerd :o
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 22 oktober 2018 @ 00:49:46 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_182661457
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:06 schreef Renesite het volgende:

[..]

ja dat mag ongegeneerd :o
Jij hebt dat destijds ook mooi geregeld. Risico genomen in Hkerk en het uiteindelijk zo mooi verkocht. En nu zo'n mooi nieuw huis kunnen aanschaffen. Mag je wel trots op zijn als jonge kerel. _O_
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 22 oktober 2018 @ 07:07:41 #181
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_182664018
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jij hebt dat destijds ook mooi geregeld. Risico genomen in Hkerk en het uiteindelijk zo mooi verkocht. En nu zo'n mooi nieuw huis kunnen aanschaffen. Mag je wel trots op zijn als jonge kerel. _O_
jij en ik shinen heel Groningen bij elkaar *)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_182664889
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh gelukkig. O+

Het is heus nog lang niet af, maar ik ben zo onder de indruk van het huis, de geschiedenis die het ademt, de verhalen die verstopt zitten in de gekke hoekjes, panelen en geheime ruimtes.
Maar ook van het hebben van twee toiletten en twee badkamer(tje)s :'), van een bad (hield ik eerder niet eens van), van een heus fornuis met oven, en van stomme dingen als vloerverwarming en brandmelders-die-niet-op-batterijen-zijn. We hebben zelfs een alarm. Wat onzin is, maar het feit dat we het hébben (zat er nu eenmaal al in), vind ik oneindig luxueus. :D

Ik ben 46, maar voel me alsof ik een nieuwe wereld ben binnengestapt. Zo'n wereld waarin de écht volwassen mensen kennelijk altijd al woonden. :P

Terwijl we al reuze chique en mooi woonden. Maar wat inbouwstopcontacten al niet kunnen doen met je eigenwaarde hè? :')
Welcome to the other side! :Y) Toen wij onze huidige woning kochten, hebben we die stap al grotendeels gemaakt. Daglicht in de badkamer, twee toiletten, een tuintje voor onszelf . Vroeger vond ik het een beklemmend idee om iets groots te bezitten. Zelfs een auto kopen ging me al te ver. Maar al gauw was ik zo blij met onze Honda en ons fijne huis..

Het enige wat ik nog miste in onze huidige woning, was dat gevoel dat je omschrijft van iets unieks te hebben, iets met een geschiedenis. Gisteren gingen we bij onze nieuwe buren op visite. Zij wonen in een huis dat ooit hetzelfde was als ons nieuwe huis, maar zich door een aantal verbouwingen in een compleet andere richting heeft ontwikkeld. Van hen leerden we dat beide huizen zijn gebouwd door de huidige bewoner van ons nieuwe huis (die eigenlijk al een paar jaar in een bejaardentehuis woont, of hoe je zoiets tegenwoordig noemt). Het verhaal doet de ronde dat diens vader vond dat hij geen huis kon bouwen. En dus bouwde hij zelf een huis. Nee, hij bouwde er meteen twee.

Het verklaart het een en ander, bijvoorbeeld waarom het in bouwkundig opzicht een goed huis is terwijl het in het naoorlogse tijdperk is gebouwd, waarin veel huizen snel en niet al te best werden opgetrokken, Het verklaart niet waarom hij het huis zo heeft verwaarloosd de afgelopen 25 jaar. Dat is voor ons moeilijk te begrijpen als je een huis zelf hebt gebouwd.

En zo hebben we nog veel meer verhalen gehoord en nog veel meer over ons huis ontdekt. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:10:38 #183
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_182687534
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 09:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Welcome to the other side! :Y) Toen wij onze huidige woning kochten, hebben we die stap al grotendeels gemaakt. Daglicht in de badkamer, twee toiletten, een tuintje voor onszelf . Vroeger vond ik het een beklemmend idee om iets groots te bezitten. Zelfs een auto kopen ging me al te ver. Maar al gauw was ik zo blij met onze Honda en ons fijne huis..

Het enige wat ik nog miste in onze huidige woning, was dat gevoel dat je omschrijft van iets unieks te hebben, iets met een geschiedenis. Gisteren gingen we bij onze nieuwe buren op visite. Zij wonen in een huis dat ooit hetzelfde was als ons nieuwe huis, maar zich door een aantal verbouwingen in een compleet andere richting heeft ontwikkeld. Van hen leerden we dat beide huizen zijn gebouwd door de huidige bewoner van ons nieuwe huis (die eigenlijk al een paar jaar in een bejaardentehuis woont, of hoe je zoiets tegenwoordig noemt). Het verhaal doet de ronde dat diens vader vond dat hij geen huis kon bouwen. En dus bouwde hij zelf een huis. Nee, hij bouwde er meteen twee.

Het verklaart het een en ander, bijvoorbeeld waarom het in bouwkundig opzicht een goed huis is terwijl het in het naoorlogse tijdperk is gebouwd, waarin veel huizen snel en niet al te best werden opgetrokken, Het verklaart niet waarom hij het huis zo heeft verwaarloosd de afgelopen 25 jaar. Dat is voor ons moeilijk te begrijpen als je een huis zelf hebt gebouwd.

En zo hebben we nog veel meer verhalen gehoord en nog veel meer over ons huis ontdekt. O+
Tja eigenlijk hadden we met ons vorige huis al best een echt huis. Lopend naar het centrum. Met een trap erin, een tuin én een boom in die tuin. En dat was mijn derde koophuis. Maar toch is het nu anders. Van die kleine dingen die iemand hier heeft geregeld en die wij zelf waarschijnlijk nooit zouden laten doen (wij zouden daar geen moeite voor nemen, denk ik), zoals die inbouwstopcontacten en vloerverwarming in de badkamers en gang. Voelt als iets dat we cadeau hebben gekregen (wat verre van waar is gezien de aankoopprijs, maar toch! :D)

En als ik dan bedenk hoe onze uiteenlopende woonwensen wonder boven wonder in één huis bleken te zitten én we het nog konden aankopen óók, dan voelt dat best uitverkoren. Er is ook niets meer op Funda voorbijgekomen dat ons paste en dat maakt het wel een lot uit de loterij. We waren anders echt nog niet verhuisd. Dit moest het gewoon zijn. Nergens anders hadden we dorps kunnen wonen ín de stad mét tuin en waar het veilig is voor de poezen en in een huis met geschiedenis en minimaal 120m2. Waaraan we niet hoeven verbouwen en waar de authentieke charmes nog in goede staat aanwezig zijn.
Dat waren vrij absurde eisen voor Groningen Stad, als je bovendien niet krom wilt liggen voor je hypotheek. Want wij lanterfanten graag door onze loopbanen.
Ik vind het maar wonderlijk hoe dit allemaal gelukt is en samenviel. We hebben ongetwijfeld zeker te veel betaald voor dit huis, maar dat kon, dankzij bitcoins. Trekken we dat bedrag eraf dan wonen we voor een heel aantrekkelijk maandbedrag in een ronduit fantastisch huis.
Ik denk elk moment dat morgen het dak instort en we op vervuilde grond wonen. Maar so far so good. :7

En wat je zegt over het unieke huis, klopt. Ik vind het een enig idee dat er nergens ter wereld een zelfde huis staat als dit. Althans, daar ga ik van uit. Ik moet nog verder in de geschiedenis duiken, maar waarschijnlijk is het ooit in opdracht gebouwd en hoewel daar uiteraard stijlen en bouwgebruiken van toen zijn toegepast die elders ook zijn gedaan, is de gevel uniek, voor zover ik weet. Het huis van onze buurvrouw lijkt wat betreft originele indeling (inmiddels verschilt die wel van elkaar) erg op ons huis, maar haar gevelornamenten zijn totaal anders. Ook heel prachtig trouwens, een soort slagroomkransen rondom haar kozijnen. O+

Wat een prachtig verhaal van jullie huis, Claudia. Het feit dat deze man het heeft laten verslonzen, vind ik gek genoeg heel intrigerend en een beetje ontroerend. Eerst je zó willen bewijzen door de huizen te bouwen, en dan toch op een bepaald moment je levenswerk de rug toekeren. Is er nog een kans dat je deze man een keer kan bezoeken?

[ Bericht 6% gewijzigd door Duderinnetje op 23-10-2018 12:51:52 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:35:03 #184
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_182687838
Overigens gaat onze onvolprezen klusjesman waarschijnlijk volgende week aan de schuur beginnen. Wel een hap uit de postzegeltuin, maar toch ook heel fijn om daar wat afgesloten bergruimte te hebben. We maken er een gezellig keetje van met een raampje en mogelijk een waterton en zo.



Hier komt 'ie, op de plek van dit bouwsel. Maar dan platter en breder en met de deur richting het huis. Het huis staat in deze foto rechts.
En de schuur wordt groen, zodat hij overeenstemt met de deur van de steeg en de veranda van de buurvrouw.

(Zien jullie mijn fantastische hoge ramen weerspiegeld in het gras? O+ )

[ Bericht 25% gewijzigd door Duderinnetje op 23-10-2018 13:02:58 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:28:13 #185
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_182693815
Aaaah met een haardje en zo'n mooi bordje?



Grapjuuuuh

Maar leuk hoor, een mooi schuurtje met overkapping.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:40:48 #186
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_182696883
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:28 schreef Renesite het volgende:
Aaaah met een haardje en zo'n mooi bordje?

[ afbeelding ]

Grapjuuuuh

Maar leuk hoor, een mooi schuurtje met overkapping.
Oh gèt! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 24 oktober 2018 @ 23:58:15 #187
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_182726224
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:28 schreef Renesite het volgende:
Aaaah met een haardje en zo'n mooi bordje?

[ afbeelding ]

Grapjuuuuh

Maar leuk hoor, een mooi schuurtje met overkapping.
Ik krijg altijd jeuk van die bordjes. Mijn nichtje en haar man hadden zoiets in hun huis alleen dan in stickeruitvoering. Gelukkig is karma a bitch en zat de sticker scheef. :')
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:15:52 #188
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_182759707
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 23:58 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Ik krijg altijd jeuk van die bordjes. Mijn nichtje en haar man hadden zoiets in hun huis alleen dan in stickeruitvoering. Gelukkig is karma a bitch en zat de sticker scheef. :')
:D

Maar nee dus, geen afdakkeet in de tuin en geen tekstbordjes. Niet dat we plek hebben voor een afdakkeet ook, anders had ik het wellicht nog best overwogen. Met een buitenkeuken erin en een kacheltje inderdaad en zelfs luie banken. Maar dan moet ik even naar een andere, iets minder stadse locatie verkassen denk ik.

Onze schuur wordt ongeveer zo:

Maar dan anders.
Hij krijgt maar één raampje en hij wordt groen. Met wit. En ik heb de timmerman gevraagd er leuke ornamentjes bij te figuurzagen voor langs de daklijst..Hij keek zo: :') :Y :W 8)7 Maar toch denk ik wel dat hij het doet, want het is gewoon een goed idee en heus niet zo kitsch als iedereen denkt. Ik bedoel, het wordt geen Oostenrijkse berghut of zo. Maar dat zien mijn timmerman en echtgenoot gewoon niet in en daar heb ik dan mee te dealen als visionair.

[ Bericht 18% gewijzigd door Duderinnetje op 26-10-2018 19:25:30 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:19:45 #189
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_182759773
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

:D

Maar nee dus, geen afdakkeet in de tuin en geen tekstbordjes. Niet dat we plek hebben voor een afdakkeet ook, anders had ik het wellicht nog best overwogen. Met een buitenkeuken erin en een kacheltje inderdaad en zelfs luie banken. Maar dan moet ik even naar een andere locatie, iets minder stadse locatie verkassen denk ik.
sowieso zou het bij jullie stylischer dan gemiddeld worden
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:32:47 #190
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_182760060
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:19 schreef Renesite het volgende:

[..]

sowieso zou het bij jullie stylischer dan gemiddeld worden
Nou, dat wéét ik niet.

Ik wil ooit, in een parallel leven, want hier ga ik nooit meer weg, gewoon een gezellige ouwe kipcaravan op mijn land, met een koelkast erin, een kampvuur ervoor en dan gewoon elke avond chillen. _O_
En als het tegen middernacht toch te koud wordt bij de sleurhut, het zigeunerbestaan acuut verruilen voor het naastgelegen verwarmde huis met een boxspring. En dan elke avond die transitie doen van mammaloe naar luxepop.

Altijd blijven dromen. 8-)

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 26-10-2018 19:38:18 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 4 november 2018 @ 19:04:28 #191
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_182942659
Er was hier net een bezorger van bestelvoer, zo' n Petje op een scootertje en die zei: 'Sooo mevrouw, ik zit eens even naar uw behang te kijken, maar dat is mooi zeg! Sooooo. Zeker met de tegels er zo bij!!'

Haha! :D

Ging over de aapjes in de gang dus. Wellicht een FOK!ker, want welke bezorger let nou op het behang in een gang?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 19:39:28 #192
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_182943384
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 19:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Er was hier net een bezorger van bestelvoer, zo' n Petje op een scootertje en die zei: 'Sooo mevrouw, ik zit eens even naar uw behang te kijken, maar dat is mooi zeg! Sooooo. Zeker met de tegels er zo bij!!'

Haha! :D

Ging over de aapjes in de gang dus. Wellicht een FOK!ker, want welke bezorger let nou op het behang in een gang?
Geïnteresseerde Groningers! Zo hoort dat!
Ik doe veel huisbezoeken voor mijn werk en ik betrap mijzelf erop dat ik eigenlijk met enige regelmaat oprecht interesse heb voor hoe mensen het ingericht hebben. Zal wel wat met mijn fundaverslaving te maken hebben _O-
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 8 november 2018 @ 13:38:29 #193
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_183020514
quote:
6s.gif Op zondag 4 november 2018 19:39 schreef Renesite het volgende:

[..]

Geïnteresseerde Groningers! Zo hoort dat!
Ik doe veel huisbezoeken voor mijn werk en ik betrap mijzelf erop dat ik eigenlijk met enige regelmaat oprecht interesse heb voor hoe mensen het ingericht hebben. Zal wel wat met mijn fundaverslaving te maken hebben _O-
Ja dat is leuk! :Y
Voordeel van het 'dorp' hier is dat je al gauw bij demense binnenkomt. Twee weken geleden een hele rondleiding gekregen van buurtgenoten die we tegenkwamen. Veel mensen wonen hier al lang en zijn heel trots op hun huis en wat ze ermee hebben gedaan. Veel huizen zijn uniek hier, dus iedereen heeft weer zo zijn eigen stek en onvermoede tuin/ruimte/indeling. Heel leuk is dat! O+

Hier krijgt de zuipkeet schuur steeds meer gestalte. Schuurtjé. Maar toch.
De timmerman is er helemaal voor in er een gezellig honk van te maken met gefiguurzaagde ornamenten en bloembakjes met geraniums en zo. Arty weet daar nog niet helemaal van, denk ik, maar we moeten hem ook niet te veel belasten met dat soort randzaken, vind ik. :Y)

Het keetje wordt donkergroen, zoals de deur van onze steeg en de veranda van de buurvrouw. Zodat het een beetje in stijl is. :P Met witte accenten, zoals de daklijst (met die toeters en bellen eruit gefiguurzaagd).

We schieten gelukkig enigszins op met de keuken. Niet de droomkeuken, maar het zou zo maar kunnen dat we het er jaren prima in volhouden. Op de onderkast komt nog een bovenkant. Ergo: buffetkast. Zo kunnen we in elk geval wat voorraad en borden/schalen etc. kwijt.
In wording:


Boven staat nu ook onze megalomane kledingkast goed (op een hobbeldebobbelvloer). Fijn om niet meer uit vuilniszakken met kleding te leven. :P Na de keuken zo langzaamaan beginnen met de werkkamer. Twee losse kasten staan daar al in elkaar (op eenzelfde hobbeldebobbelvloer). Nog wat schilderen en dan kan het grote bureau ook voor het raam in de koekoek. Eindelijk dan weer een vaste plek om te werken. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_183021108
Lijkt me inderdaad verstandiger om Arty niet met details te belasten. ^O^ Want dat zijn het toch, details.

Wat heb je nu precies met de keuken gedaan? En klopt het dat je twijfels had over de vloer? Ik vind het toch wel een erg mooie kleur.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 8 november 2018 @ 14:15:22 #195
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_183021231
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:08 schreef Claudia_x het volgende:
Lijkt me inderdaad verstandiger om Arty niet met details te belasten. ^O^ Want dat zijn het toch, details.

Wat heb je nu precies met de keuken gedaan? En klopt het dat je twijfels had over de vloer? Ik vind het toch wel een erg mooie kleur.
We hebben eigenlijk niets anders met de keuken gedaan dan er een buffetkast (in wording, links) naast te plaatsen en een RVS-trolley te kopen (niet op de foto) die we al naar gelang kookactiviteit bijtrekken als extra werkblad (en de kruiden en azijnen etc. staan eronder). Nou ja en we hebben geschilderd en gewit en gewikt en gewogen wat we nu uiteindelijk met de keuken zouden aanvangen. En wanneer. En wat een tijdelijk alternatief zou kunnen zijn.

Hadden we zin gehad een hele nieuwe keuken te kopen, dan hadden we een heel andere indeling gemaakt. Maar het is prima voor nu, en voor voorlopig. Grootste probleem was gebrek aan voorraadkast en dat lijkt nu enigszins goed te komen. Kosten: 750 euro bij Ikea (kast + trolley). Het moest ons ook weer niet de kop kosten, want als we over twee jaar plots iets nieuws willen, moet dat zonder pijn kunnen. Gek genoeg pakt onze tijdelijke oplossing fraaier uit dan wij zouden kunnen bedenken. Meevaller!

Kijk ooit wil ik volledig industrieel (modulaire RVS-keuken) en wil ik witjes tot aan het plafond en dan zo'n enorme vis erop. Maar ja, eerst maar eens gewoon een tijdje wonen hier en kijken of er na 130 jaar niets instort. Voorlopig is het een heerlijke grote en lichte keuken. De ramen gaan nog verder door dan op de foto te zien is. Ik vind het al sinds de bezichtiging een soort klaslokaaltje, inclusief stok met haak om het bovenlicht open te zetten. O+

Straks een beetje aankleden en kruiden overal en een minikas in het venster en het is, denk ik, een hartstikke fijne plek.

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 08-11-2018 14:38:14 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 8 november 2018 @ 14:18:43 #196
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_183021296
O ja Claudia, die vloer. Zit er iets in mijn oog? Ja een doorn.

Hemeltje lief. Belangrijkste bezwaar is dat hij niet meer schoon te krijgen is. Kennelijk niet erg geschikt voor een keuken + niet goed behandeld. De hele boel zit onder de vlekken, spetters en gorigheden. Krijgen we er niet meer uit. Dat stoort me enorm. Ik heb al wel vernomen dat er een gietvloer overheen kan en dat de vloerverwarming dan gewoon functioneel blijft.
Maar dat moeten we maar eens doen zodra we weten wat we uiteindelijk met de keuken gaan doen.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')