Zeker weten dat het niet Austria is?quote:Op zondag 14 oktober 2018 20:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Deutschland Australië Confederation Helvetica Italia Nederland België
Trein deed keBABquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Boem is ho.
Doden en tientallen gewonden bij treinongeluk Marokko - https://nos.nl/l/2255036
Ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zeker weten dat het niet Austria is?
Neequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
klopt het dat ik NS flex niet op een andere datum in kan laten gaan als ik het online bestel?
Geen idee wat daar aan is, als batterijen het alternatief zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt erop dat er serieus werk gemaakt zal gaan worden om in het noorden van het land van de dieseltrein af te komen
https://www.lc.nl/friesla(...)etbaar-23674918.html
Per rijtuig zijn de stopcontacten verdeeld in 3 groepen van elk 10 Ampere. Dus je kunt afhankelijk van het aantal gebruikers er best wel wat op kwijt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:31 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja.
Trouwens die FLIRTs van Blauwnet zijn eindbaas. Behalve dat de deur al kan worden geactiveerd tijdens het aanrijden bij een halte, is de stroomvoorziening van de stopcontacten dusdanig goed dat mijn laptop met 280 watt lader er normaal op oplaadt! Meestal schakelen ze af.
Contactgril?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:14 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Per rijtuig zijn de stopcontacten verdeeld in 3 groepen van elk 10 Ampere. Dus je kunt afhankelijk van het aantal gebruikers er best wel wat op kwijt.
Dit. Dit gaat op m'n bucket list.quote:
Pak een steengrill van niet meer dan 2300 W en het zou moeten kunnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dit. Dit gaat op m'n bucket list.
de nadelen ken ik, maar het is goed dat er nagedacht wordt over een alternatief voor de dieseltrein.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee wat daar aan is, als batterijen het alternatief zijn.
https://www.zdf.de/nachri(...)omobilitaet-100.html
Geen idee maar het wordt wel behoorlijk irritant.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 07:06 schreef Fixers het volgende:
Zeg, is het spoor rondom Gouda onlangs vervloekt ofzo? Het lijkt alsof daar de laatste tijd haast dagelijks verstoringen zijn. Valt me echt op
Is dat anders dan bij de FLIRTs van NS dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 19:14 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Per rijtuig zijn de stopcontacten verdeeld in 3 groepen van elk 10 Ampere. Dus je kunt afhankelijk van het aantal gebruikers er best wel wat op kwijt.
Een maat van me vertelde dat er rijtuigen zijn waarbij de stopcontacten individueel zijn afgezekerd op 90W.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is dat anders dan bij de FLIRTs van NS dan?
Minder geluid (m.n. laagfrequent geluid bij stationair draaiende motoren), minder emissies van diesel uitlaatgassen en geen noodzaak meer voor tankplaatsen. Scheelt ook weer voor de bodem.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee wat daar aan is, als batterijen het alternatief zijn.
https://www.zdf.de/nachri(...)omobilitaet-100.html
Er zijn dit jaar al twee gigantische doorbraken geweest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt erop dat er serieus werk gemaakt zal gaan worden om in het noorden van het land van de dieseltrein af te komen
https://www.lc.nl/friesla(...)etbaar-23674918.html
Staat wel tegenover dat er meer emissie is van de kolencentrale in Eemshaven, een berg chemisch afval als die accu's einde levensduur zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:57 schreef Goverman het volgende:
Minder geluid (m.n. laagfrequent geluid bij stationair draaiende motoren), minder emissies van diesel uitlaatgassen en geen noodzaak meer voor tankplaatsen..
Die kolencentrale is binnen vijf jaar dicht. Accu's kun je hergebruiken. En laten we wel wezen, de fabricage van diesel elders in de wereld verdient ook geen schoonheidsprijs... Alle creatieve gedachten neersabelen brengt je nergens.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 10:00 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Staat wel tegenover dat er meer emissie is van de kolencentrale in Eemshaven, een berg chemisch afval als die accu's einde levensduur zijn.
En dan is er elders in de wereld nog vervuiling voor de fabricage van de accu's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |