abonnement Unibet Coolblue
pi_182248110
Ik kwam gisteren onhandig op mijn linkervoet terecht. Ik zag niet dat er twee tredes waren. Dus ik kwam vrij hard en onverwacht op mijn linkervoet terecht. Ik gok dat het trapje 30 of 40 cm was. Het was wel een beetje pijnlijk en was al bezorgd dat het gevolgen zou hebben. Nu heb ik veel pijn in mijn linkerbil en kan niet op mijn linkerbeen staan of er veel druk op zetten. Trappen lopen gaat moeilijk. Een broek aantrekken is moeilijk als ik op mijn linkerbeen moet steunen. Moet ik hiervoor naar de huisarts? En wat kan dit zijn
pi_182248163
Sorry, niet meer te redden. Tegen de tijd dat je bij de huisarts terecht kunt zul je al zijn overleden aan een ontzettend aggressieve vorm van aanstelleritis.

Gewoon door je voet gegaan. Koelen, rusten, als het na 3 dagen niet beter is misschien even overwegen naar de huisarts te gaan.
Ja doei.
pi_182248188
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
Sorry, niet meer te redden. Tegen de tijd dat je bij de huisarts terecht kunt zul je al zijn overleden aan een ontzettend aggressieve vorm van aanstelleritis.

Gewoon door je voet gegaan. Koelen, rusten, als het na 3 dagen niet beter is misschien even overwegen naar de huisarts te gaan.
Als ik door mijn voet ben gegaan, hoe kan dan mijn linkerbil zoveel pijn doen en niet mijn voet:o
pi_182248196
Plotselinge klap door opvangen.
Ja doei.
pi_182248219
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Plotselinge klap door opvangen.
Aanstelleritis vind ik het niet. Ik heb echt moeite en pijn met draaien met mijn linkerheup en trappen lopen
pi_182248232
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:14 schreef Ddream het volgende:

[..]

Aanstelleritis vind ik het niet. Ik heb echt moeite en pijn met draaien met mijn linkerheup en trappen lopen
Ja, boeiond! Pijnstillers nemen en door.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 oktober 2018 @ 10:18:32 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_182248265
In je bil zitten spieren en dat merk je nu :+

Kijk het een dagje aan, gaat het dan niet beter dan bel je (ja dat is eng maar daar zet je je maar overheen) je huisarts om te overleggen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_182248285
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:14 schreef Ddream het volgende:

[..]

Aanstelleritis vind ik het niet. Ik heb echt moeite en pijn met draaien met mijn linkerheup en trappen lopen
Niet draaien en traplopen.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_182248289
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:14 schreef Ddream het volgende:

[..]

Aanstelleritis vind ik het niet. Ik heb echt moeite en pijn met draaien met mijn linkerheup en trappen lopen
Ja, meid, het is wat. Rust houden, en als het over 3 dagen niet beter is eens over een huisarts na gaan denken.
Ja doei.
pi_182249152
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:15 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Ja, boeiond! Pijnstillers nemen en door.
Boeiend?? Tuurlijk is het boeiend. Althans voor mij. Gezondheid is het belangrijkste, ik ga niet door tot ik erbij neerval
pi_182249181
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:18 schreef Rewimo het volgende:
In je bil zitten spieren en dat merk je nu :+

Kijk het een dagje aan, gaat het dan niet beter dan bel je (ja dat is eng maar daar zet je je maar overheen) je huisarts om te overleggen.
Mijn bil is 1 spierbonk : ). Ik kijk het idd nog een weekje aan
  maandag 1 oktober 2018 @ 11:10:37 #12
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_182249248
Na een week zal er niet veel zijn wat een huisarts kan doen behalve je het advies geven rust te houden. Dat is trouwens precies hetzelfde advies dat hij/zij/het nu zal geven.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_182250341
99% zeker dat het gewoon spierpijn is. Door wel te gebruiken gaat dat vlotter weer weg. Die ene procent kans op wat anders komt er pas uit als het over twee a drie dagen niet minder pijnlijk is.

Ik vind het geen aanstellen dat je informeert wat het kan zijn, hopelijk ben je er nu iets geruster op.
pi_182252879
Zou iets aan je si gewricht kunnen zijn.
Rustig proberen veel in beweging te blijven en zo normaal mogelijk te belasten. Als het niet verbeterd of erger zou worden langs de fysio.
Faka G
  donderdag 18 oktober 2018 @ 22:28:01 #15
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_182599524
En ben je al helemaal genezen? :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')