abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:50:57 #176
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_182606490
Weet iemand wat dit is en hoe ik er vanaf kom? Sinds ik mijn nieuwe telefoon heb, krijg ik dit zo nu en dan en ik vind het hoogst irritant :P Heb in de opties voor het toetsenbord gekeken, maar ik weet niet hoe dit heet en hoe ik het kan uitzetten.

  vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:04:32 #177
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182606711
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 05:00 schreef totalvamp het volgende:
https://old.reddit.com/r/(...)_rossmanns_shipment/

Apple is lekker bezig laatste tijd. zou bijna de iMac pro terug brengen... Walgelijk bedrijf is het toch geworden. Hopelijk klaagt hij ze aan een wint. Deze praktijken kunnen echt niet.

Sowieso is Apple compleet losgeslagen met hun reparaties. Ik hoop dat ik nooit problemen krijg, want dan zullen ze gelijk zeggen dat de machine waterschade heeft en dat reparaties duurder zijn als het apparaat zelf
Heeeeeel vies en dat allemaal omdat de VS itt de EU weinig consumentenrechten afdwingt.

En dat optreden tegen counterfeit producten gebeurt nogal selectief...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182623663
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Heeeeeel vies en dat allemaal omdat de VS itt de EU weinig consumentenrechten afdwingt.

En dat optreden tegen counterfeit producten gebeurt nogal selectief...
ik ga vanaf nu iedereen afraden een Apple te kopen.
pi_182626130
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 05:00 schreef totalvamp het volgende:
https://old.reddit.com/r/(...)_rossmanns_shipment/

Apple is lekker bezig laatste tijd. zou bijna de iMac pro terug brengen... Walgelijk bedrijf is het toch geworden. Hopelijk klaagt hij ze aan een wint. Deze praktijken kunnen echt niet.

Sowieso is Apple compleet losgeslagen met hun reparaties. Ik hoop dat ik nooit problemen krijg, want dan zullen ze gelijk zeggen dat de machine waterschade heeft en dat reparaties duurder zijn als het apparaat zelf
Wat een verhaal zeg.
pi_182626297
Mooie binnenkomer wel zo, maar ik heb eergisteren net een nieuwe iPhone SE 128GB gekocht. Eerste iPhone voor mij, maar 't bevalt best goed! :)
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 11:38:13 #181
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182626476
Twijfel nu best wel om misschien toch voor een Xr te gaan ipv een Xs (Max). Scheelt toch wel aardig wat. Vind die extra kleurtjes wel fijn en het zal alsnog een grote vooruitgang zijn (tov een 7). Je mist een tweede camera, maar hoe ga je dat merken in de praktijk? Resolutie is wel minder, maar gezien ik nu een 7 heb ga ik het niet echt merken gok ik? Nog even bepalen of het betere scherm en die tweede camera echt de meerprijs waard zijn voor mij.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182626821
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 11:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Twijfel nu best wel om misschien toch voor een Xr te gaan ipv een Xs (Max). Scheelt toch wel aardig wat. Vind die extra kleurtjes wel fijn en het zal alsnog een grote vooruitgang zijn (tov een 7). Je mist een tweede camera, maar hoe ga je dat merken in de praktijk? Resolutie is wel minder, maar gezien ik nu een 7 heb ga ik het niet echt merken gok ik? Nog even bepalen of het betere scherm en die tweede camera echt de meerprijs waard zijn voor mij.
Begrijpelijk. Vond het ook gek om te lezen dat de XR beter is dan de X afgezien van de resolutie en camera. Dit terwijl de X nog steeds duurder is dan de XR.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:14:39 #183
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182626892
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 12:08 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Vond het ook gek om te lezen dat de XR beter is dan de X afgezien van de resolutie en camera. Dit terwijl de X nog steeds duurder is dan de XR.
Yup! En vraag me dus af of die twee dingen ook echt te merken zijn. Maar eens een winkel binnen lopen binnenkort :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182627051
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 05:00 schreef totalvamp het volgende:
https://old.reddit.com/r/(...)_rossmanns_shipment/

Apple is lekker bezig laatste tijd. zou bijna de iMac pro terug brengen... Walgelijk bedrijf is het toch geworden. Hopelijk klaagt hij ze aan een wint. Deze praktijken kunnen echt niet.

Sowieso is Apple compleet losgeslagen met hun reparaties. Ik hoop dat ik nooit problemen krijg, want dan zullen ze gelijk zeggen dat de machine waterschade heeft en dat reparaties duurder zijn als het apparaat zelf
Hij zal wel onder vuur liggen omdat hij ook in dit item van CBC voor komt:

pi_182627283
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 11:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Twijfel nu best wel om misschien toch voor een Xr te gaan ipv een Xs (Max). Scheelt toch wel aardig wat. Vind die extra kleurtjes wel fijn en het zal alsnog een grote vooruitgang zijn (tov een 7). Je mist een tweede camera, maar hoe ga je dat merken in de praktijk? Resolutie is wel minder, maar gezien ik nu een 7 heb ga ik het niet echt merken gok ik? Nog even bepalen of het betere scherm en die tweede camera echt de meerprijs waard zijn voor mij.
Het gemis van de tweede camera kun je ook als pluspunt zien. Omdat de XR maar één camera heeft, wordt deze sensor ook gebruikt voor portrait mode, terwijl de Xs en X hiervoor de (minder goede) secundaire sensor gebruiken. Een beetje extra zoom is leuk, maar de sensor is in elke situatie waarin je minder dan perfecte belichting hebt zichtbaar inferieur.

Je krijgt betere resultaten als je een 2x zoomlens van bijvoorbeeld Moment koopt voor je XR, en zelfs dan ben je nog goedkoper uit.

Het scherm is wel minder dan dat van de Xs Max, maar dat zul je alleen merken als je ze naast elkaar legt. Afgezien van dat is het scherm van de XR in elk opzicht beter dan het scherm van de iPhone 7 waar je elke dag naar kijkt. En die vergelijking lijkt mij persoonlijk waardevoller dan een side by side vergelijking van een paar minuten in de winkel.

Als de XR je aanspreekt kan ik me moeilijk voorstellen dat je er teleurgesteld in zult zijn.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:41:29 #186
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182627324
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 12:37 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het gemis van de tweede camera kun je ook als pluspunt zien. Omdat de XR maar één camera heeft, wordt deze sensor ook gebruikt voor portrait mode, terwijl de Xs en X hiervoor de (minder goede) secundaire sensor gebruiken. Een beetje extra zoom is leuk, maar de sensor is in elke situatie waarin je minder dan perfecte belichting hebt zichtbaar inferieur.

Je krijgt betere resultaten als je een 2x zoomlens van bijvoorbeeld Moment koopt voor je XR, en zelfs dan ben je nog goedkoper uit.

Het scherm is wel minder dan dat van de Xs Max, maar dat zul je alleen merken als je ze naast elkaar legt. Afgezien van dat is het scherm van de XR in elk opzicht beter dan het scherm van de iPhone 7 waar je elke dag naar kijkt. En die vergelijking lijkt mij persoonlijk waardevoller dan een side by side vergelijking van een paar minuten in de winkel.

Als de XR je aanspreekt kan ik me moeilijk voorstellen dat je er teleurgesteld in zult zijn.
Dank voor de uitleg ^O^ Heb ik wel wat aan. Heb uberhaupt nog nooit een OLED scherm gebruikt, dus geen idee wat ik mis wat dat betreft. Zelfs onze TV is een LCD, nooit het gevoel gehad dat het echt veel beter kan nog.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182627961
Dat is ook een beetje het grensgebied waarin de XR zich bevindt: voor mensen die een iPhone X hebben, is het een merkbare stap terug. Maar voor iedere andere iPhone is de XR gewoon een heel solide upgrade.

Enige waar ik mijn twijfels over heb is hoe storend de dikkere bezels rondom het scherm gaan zijn. Maar verder zou ik denk ik eerder de XR aanraden dan de XS.
pi_182628044
Daarom ben ik voor een 2ehands X gegaan, vind dat een betere bang for the buck dan een nieuwe Xr. Al ontloopt het niet veel.
Ook geen 38
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 14:11:44 #189
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182628548
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat is ook een beetje het grensgebied waarin de XR zich bevindt: voor mensen die een iPhone X hebben, is het een merkbare stap terug. Maar voor iedere andere iPhone is de XR gewoon een heel solide upgrade.

Enige waar ik mijn twijfels over heb is hoe storend de dikkere bezels rondom het scherm gaan zijn. Maar verder zou ik denk ik eerder de XR aanraden dan de XS.
Ook die bezels heb je op de iPhone 7. Dus gok dat ik ook die niet heel storend ga vinden. Heel mooi is het niet, maar ja.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182639077
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 12:25 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Hij zal wel onder vuur liggen omdat hij ook in dit item van CBC voor komt:

Ja kans is groot, compleet belachelijk.
pi_182641700
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:35 schreef Tenninetyfive het volgende:
Daarom ben ik voor een 2ehands X gegaan, vind dat een betere bang for the buck dan een nieuwe Xr. Al ontloopt het niet veel.
Ik ben juist voor een nieuwe X gegaan van 900 euro (die nu nog 1149 in de winkel kost). De XR is 919 euro nieuw in de winkel. Beiden 256GB. Niet leuk om te lezen dat de XR misschien een betere koop was geweest. Niet dat ik nu alsnog voor de XR ga hoor. :)
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zondag 21 oktober 2018 @ 08:19:47 #192
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_182642625
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 03:02 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik ben juist voor een nieuwe X gegaan van 900 euro (die nu nog 1149 in de winkel kost). De XR is 919 euro nieuw in de winkel. Beiden 256GB. Niet leuk om te lezen dat de XR misschien een betere koop was geweest. Niet dat ik nu alsnog voor de XR ga hoor. :)
Troost je: geen van beiden is een miskoop en de kleine verschillen tussen beide toestellen zul je in dagelijks gebruik nauwelijks tot niet merken. Beiden zijn top.
  zondag 21 oktober 2018 @ 09:48:04 #193
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_182643482
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 11:23 schreef Sarasi het volgende:
Mooie binnenkomer wel zo, maar ik heb eergisteren net een nieuwe iPhone SE 128GB gekocht. Eerste iPhone voor mij, maar 't bevalt best goed! :)
Ik ben ook nog steeds tevreden met mn SE!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_182645253
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 03:02 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik ben juist voor een nieuwe X gegaan van 900 euro (die nu nog 1149 in de winkel kost). De XR is 919 euro nieuw in de winkel. Beiden 256GB. Niet leuk om te lezen dat de XR misschien een betere koop was geweest. Niet dat ik nu alsnog voor de XR ga hoor. :)
Mwa dubbele camera en oled scherm vind ik een dikke plus hoor, de net iets snellere processor ga je echt nog geen verschil in merken hoor.
Ook geen 38
  zondag 21 oktober 2018 @ 11:58:53 #195
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182645526
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 11:44 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Mwa dubbele camera en oled scherm vind ik een dikke plus hoor, de net iets snellere processor ga je echt nog geen verschil in merken hoor.
Volgens mij heeft de Xr (en Xs) ook gewoon een betere camera dan de X. Op de R heb je dan misschien geen twee camera's, maar de camera die je hebt is wel iets beter dan die van de X (2e dus niet meegerekend). Kan ook een voordeel zijn voor de R.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182645724
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 11:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de Xr (en Xs) ook gewoon een betere camera dan de X. Op de R heb je dan misschien geen twee camera's, maar de camera die je hebt is wel iets beter dan die van de X (2e dus niet meegerekend). Kan ook een voordeel zijn voor de R.
Mwa de zoom van de dubbele cam hecht ik veel waarde aan en portret modus dat ook mogelijk is op objecten. Bij de Xr werkt dat alleen maar met mensen. Verder is het verschil in kwaliteit niet groot zag ik.
Ook geen 38
pi_182646599
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 09:48 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik ben ook nog steeds tevreden met mn SE!
Hij is zo klein! O+ Maar eh, heeft 'ie nfc en zo ja, waar zit die chip dan? :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_182646779
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 13:07 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hij is zo klein! O+ Maar eh, heeft 'ie nfc en zo ja, waar zit die chip dan? :@
Die zit erin. En je kunt er niks nuttigs mee in Nederland.
pi_182646793
XR is gewoon voor de massa gemaakt en buiten de het scherm is er weinig mis met het toestel.

SE zoomt vaak heel irritant uit met tekst en dan kan ik websites met kleine letters niet meer lezen. Daarna zoom je weer in en dan zoomt de iPhone automatisch weer uit :X

Een groter scherm ben ik wel weer aan toe :P
5,8 of 6,1 inch iPhone here we go :B
SOONY
pi_182646811
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 13:16 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Die zit erin. En je kunt er niks nuttigs mee in Nederland.
Oh. :{ Ik heb Sony NC headphones die aangaan met NFC en een idioot rottig normaal aanknopje hebben. ;(
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')