abonnement Unibet Coolblue
pi_182237981
Beste fok!ers

Meisje 18 jaar oud hier, zit met een probleem. 1 december 2017 ben ik op eerste date geweest met een jongeman uit mijn klas, dit heeft doorgezet tot meerdere dates en hieruit is een relatie ontstaan. Meneer heeft 2 weken (15 december) na onze eerste date met een ander meisje gezoend. In deze 2 weken hebben wij veelvuldig afgesproken en is hij bij mij thuis geweest.

Nu komt daar ook nog bij dat hij 4 dagen lang na hun zoensessie nog gezellig heeft lopen appen met haar over seks/een relatie met haar willen, maar dit niet zou kunnen maken tegenover mij. De 4e dag heeft hij het wel afgekapt met haar, voor mij. Echter heeft hij de 5e dag tegen een vriend gezegd dat hij makkelijk met haar zou kunnen afspreken (lees: neuken) als ik op skivakantie zou zijn.

Hier ben ik 20 februari 2018 achter gekomen en zijn excuses waren dat hij ons nog niet serieus zag (terwijl wij al uitgebreid appten en tegen elkaar zeiden dat we elkaar leuk vonden) en dat hij dacht dat het dus wel zou kunnen. Daarbij meldde hij ook dat hij iets pas serieus zag als hij met een meisje gezoend had. Hij heeft gezegd dat hij er heel veel spijt van had en dat het een fout van hem was. Ik heb hem toen gelijk gegeven en gezegd dat ik hem snapte.

Maanden later, september 2018, tijdens het foto’s terugkijken ben ik de foto tegengekomen die is genomen op de avond dat mijn vriend en ik voor het eerst hebben gezoend. Dit was 15 december. ‘’ Daarbij meldde hij ook dat hij iets pas serieus zag als hij met een meisje gezoend had.’’ Terwijl wij toen al wel degelijk gezoend hadden toen hij met dat meisje zoende.

Mijn probleem;
Het kwetst me enorm dat hij op later op dezelfde avond als met mij, met een ander meisje gezoend heeft. Het zit me al de hele relatie achter de hielen & vooral nu ik weet dat het op dezelfde avond was.
What to do? Weer omhoog brengen, boos worden? Of laten gaan omdat het nu al te laat is en het gewoon gebeurd is?

MVG, no cheater :)


Edit; reacties zijn duidelijk, bedankt voor reageren :@ *)

[ Bericht 6% gewijzigd door nocheater op 30-09-2018 20:22:52 ]
  zondag 30 september 2018 @ 20:15:03 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182238094
Gewoon uitmaken die shit
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182238183
Hij kiest al bijna een jaar lang voor jou en jou zit het dwars dat op het moment dat hij jou leerde kennen hij ook een ander had ontmoet? Iemand waarvoor hij niet heeft gekozen? Begrijp ik dat goed?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2018 20:17:58 ]
pi_182238187
Uitmaken.

Meneer is beter af met iemand die niet constant het verleden oprakelt.
  zondag 30 september 2018 @ 20:19:22 #5
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_182238245
Stop er maar mee, jij zal hem nooit vertrouwen en hij zal zich alleen maar gaan irriteren aan je.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_182238283
Ik zou hem een ultimatum stellen. Laat hem maar met terugwerkende kracht ervoor zorgen dat die ontmoeting niet heeft plaatsgevonden, of jij bent weg.

Eens zien wie hij belangrijker vindt.
pi_182238324
Dit moet je los gaan laten, je relatie is verder gekomen omdat hij juist is opgehouden met achter z’n lul aanlopen. Zeker op jullie leeftijd is dit geen gek gedrag, soms maken wij hier ons schuldig aan, dat zegt niks over jou.
-nee-
pi_182238360
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:11 schreef nocheater het volgende:
Weer omhoog brengen, boos worden?
Ja goed idee, gewoon de keuze maken om kwaad te worden en ruzie te zoeken.

Zit je vriend ook vast op te wachten.

Totdat jullie naar elkaar uitspreken monogaam te zijn heb je niks om terecht kwaad over te zijn.
pi_182238374
Je legt hem jouw norm op en bent nu boos omdat jullie dat toen niet goed genoeg hebben gecommuniceerd
  zondag 30 september 2018 @ 20:26:30 #10
480430 ZwerverMetHuis
Neergeploft in Málaga
pi_182238520
Je had er op het moment dat je erachter kwam met hem over moeten praten / zeggen dat hij maar beter iets heel goeds kan verzinnen of anders opdonderen.

Nu is het telaat en kan je nog maar 2 dingen doen:
1) uitmaken en wegwezen
2) er nooit meer over beginnen en geen oude koeien uit de sloot halen

Groeten!
pi_182238567
Jullie zagen elkaar pas twee weken.

Was het handig? Nee
Waren jullie al serieus? Nee

Laat zijn telefoon gewoon met rust, en tenzij iets relevant is (sinds jullie zo'n beetje officieel zijn gegaan), zet het opzij. Hij had toen alle recht zijn ding nog te doen.
pi_182238757
Dat is geen vreemdgaan.

Het is wel serieus een ding dat jij in zn telefoon neust.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_182238789
En hij heeft een ander meisje gezoend op de avond dat jullie dat gedaan hebben. Dus? :') Jullie hadden toen niets en waren helemaal niets van elkaar. Mensen zoenen weleens meerdere mensen op een avond als ze vrijgezel zijn. Boeiend.

Het wil ook wel eens gebeuren dat jongens stoer doen tegen elkaar in het begin (huehue ik kan haar echt wel neuken nog). Dat verdwijnt wel zodra ze je respecteren.
pi_182238808
De problemen van de tindergeneratie.
pi_182239988
jullie hebben het er over gehad , hij heeft sorry gezegd jij hebt zn excuses geaccepteerd , en nu maanden later begin je opnieuw te zeiken ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_182240097
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:17 schreef Grems het volgende:
Uitmaken.

Meneer is beter af met iemand die niet constant het verleden oprakelt.
Dit.
pi_182240234
TS, het is aan jou. Wil je er een probleem van maken, prima. Einde relatie. Wil je dat niet, dan moet je er ook echt een streep onder zetten.

Meer smaken zijn er niet. En het is jouw gevoel wat leidend is, niet de mening van de meerderheid.
pi_182242491
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:11 schreef nocheater het volgende:
Beste fok!ers

Meisje 18 jaar oud hier, zit met een probleem. 1 december 2017 ben ik op eerste date geweest met een jongeman uit mijn klas, dit heeft doorgezet tot meerdere dates en hieruit is een relatie ontstaan. Meneer heeft 2 weken (15 december) na onze eerste date met een ander meisje gezoend. In deze 2 weken hebben wij veelvuldig afgesproken en is hij bij mij thuis geweest.

Nu komt daar ook nog bij dat hij 4 dagen lang na hun zoensessie nog gezellig heeft lopen appen met haar over seks/een relatie met haar willen, maar dit niet zou kunnen maken tegenover mij. De 4e dag heeft hij het wel afgekapt met haar, voor mij. Echter heeft hij de 5e dag tegen een vriend gezegd dat hij makkelijk met haar zou kunnen afspreken (lees: neuken) als ik op skivakantie zou zijn.

Hier ben ik 20 februari 2018 achter gekomen en zijn excuses waren dat hij ons nog niet serieus zag (terwijl wij al uitgebreid appten en tegen elkaar zeiden dat we elkaar leuk vonden) en dat hij dacht dat het dus wel zou kunnen. Daarbij meldde hij ook dat hij iets pas serieus zag als hij met een meisje gezoend had. Hij heeft gezegd dat hij er heel veel spijt van had en dat het een fout van hem was. Ik heb hem toen gelijk gegeven en gezegd dat ik hem snapte.

Maanden later, september 2018, tijdens het foto’s terugkijken ben ik de foto tegengekomen die is genomen op de avond dat mijn vriend en ik voor het eerst hebben gezoend. Dit was 15 december. ‘’ Daarbij meldde hij ook dat hij iets pas serieus zag als hij met een meisje gezoend had.’’ Terwijl wij toen al wel degelijk gezoend hadden toen hij met dat meisje zoende.

Mijn probleem;
Het kwetst me enorm dat hij op later op dezelfde avond als met mij, met een ander meisje gezoend heeft. Het zit me al de hele relatie achter de hielen & vooral nu ik weet dat het op dezelfde avond was.
What to do? Weer omhoog brengen, boos worden? Of laten gaan omdat het nu al te laat is en het gewoon gebeurd is?

MVG, no cheater :)


Edit; reacties zijn duidelijk, bedankt voor reageren :@ *)
Hij heeft wat met je totdat hij wat beters vindt. Hij is niet alleen een vreemdganger, maar betwijfel ook dat ie je echt leuk vindt.
pi_182243734
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:11 schreef nocheater het volgende:
Beste fok!ers

Meisje 18 jaar oud hier, zit met een probleem. 1 december 2017 ben ik op eerste date geweest met een jongeman uit mijn klas, dit heeft doorgezet tot meerdere dates en hieruit is een relatie ontstaan. Meneer heeft 2 weken (15 december) na onze eerste date met een ander meisje gezoend. In deze 2 weken hebben wij veelvuldig afgesproken en is hij bij mij thuis geweest.

Nu komt daar ook nog bij dat hij 4 dagen lang na hun zoensessie nog gezellig heeft lopen appen met haar over seks/een relatie met haar willen, maar dit niet zou kunnen maken tegenover mij. De 4e dag heeft hij het wel afgekapt met haar, voor mij. Echter heeft hij de 5e dag tegen een vriend gezegd dat hij makkelijk met haar zou kunnen afspreken (lees: neuken) als ik op skivakantie zou zijn.

Hier ben ik 20 februari 2018 achter gekomen en zijn excuses waren dat hij ons nog niet serieus zag (terwijl wij al uitgebreid appten en tegen elkaar zeiden dat we elkaar leuk vonden) en dat hij dacht dat het dus wel zou kunnen. Daarbij meldde hij ook dat hij iets pas serieus zag als hij met een meisje gezoend had. Hij heeft gezegd dat hij er heel veel spijt van had en dat het een fout van hem was. Ik heb hem toen gelijk gegeven en gezegd dat ik hem snapte.

Maanden later, september 2018, tijdens het foto’s terugkijken ben ik de foto tegengekomen die is genomen op de avond dat mijn vriend en ik voor het eerst hebben gezoend. Dit was 15 december. ‘’ Daarbij meldde hij ook dat hij iets pas serieus zag als hij met een meisje gezoend had.’’ Terwijl wij toen al wel degelijk gezoend hadden toen hij met dat meisje zoende.

Mijn probleem;
Het kwetst me enorm dat hij op later op dezelfde avond als met mij, met een ander meisje gezoend heeft. Het zit me al de hele relatie achter de hielen & vooral nu ik weet dat het op dezelfde avond was.
What to do? Weer omhoog brengen, boos worden? Of laten gaan omdat het nu al te laat is en het gewoon gebeurd is?

MVG, no cheater :)

Edit; reacties zijn duidelijk, bedankt voor reageren :@ *)
zolang je geen relatie nog met deze dude had is NIKS vreemdgaan hij had alle recht op meer tegelijk- totdat je pas een relatie hebt
pi_182244511
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 22:23 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Hij heeft wat met je totdat hij wat beters vindt. Hij is niet alleen een vreemdganger, maar betwijfel ook dat ie je echt leuk vindt.
En dat is gebaseerd op wat precies?
  maandag 1 oktober 2018 @ 00:12:20 #21
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182244557
Eh... 2 weken samenzijn is niet per definitie een exclusieve relatie.

Creepy bitch.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182246986
Jij wil iets serieus, hij wil vooral neuken.

Niet zo vreemd rond die leeftijd voor mannen / jongens.. hij is net uit de pubertijd.

Gewoon gaan voor een iets ouder iemand die wel iets serieus wil.
Maar goed zo zou ik denken. :P
pi_182247193
Meisjes van 18 denken nog heel naïef dat zoenen een stempeltje is waarmee ze hun prijs kunnen claimen voor de rest van zijn leven.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_182249535
Dumpen echt waar! Hij zal je blijven naaien... heb hetzelfde meegemaakt en het toch een kans gegeven en ben weer bedrogen. Zulke mensen veranderen niet. Zoek iemand die je kan vertrouwen.
pi_182249583
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:26 schreef DaRealDeal het volgende:
Hij zal je blijven naaien...
Binnen een relatie lijkt mij dat ook wel wenselijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')