abonnement Unibet Coolblue
pi_182236331
Kopstukken

President - Donald Trump en kabinet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Race voor het Huis:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Race voor de Senaat:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Races voor governor:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Deze kaarten zijn van 14 september 2018 en RealClearPolitics

Voor uitgebreider gepraat over het buitenlandbeleid of de (absentie van) strategie hierin:
POL / Amerikaans Buitenlandbeleid: Trump de onderhandelaar
I´m back.
  zondag 30 september 2018 @ 19:34:34 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182236792
Nee, BNW is geen intrinsiek deel van dit topic. Gelieve die onzin in BNW te houden.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 30 september 2018 @ 19:35:14 #3
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182236805
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 19:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ingebed in fundamentalistisch christendom, of ben je het daar ook niet mee eens?
Verder magisch denken. Bill Maher zei daar ooit over: these ppl live in the middle ages.
Behoorlijk wat aansporingen tot geweld ook.
En dan een manicheïstisch wereldbeeld, de krachten van licht tegen duisternis, goed tegen kwaad.
Behoorlijk paranoïde ook ergens.
Anno 2018.
Gelukkig kunnen demense deze conclusies ook zelf trekken, linkjes staan in dat topic.
Mag hopen dat de gemiddelde NL'er iets verder ontwikkeld is dan dit btw.
Bill Maher, dat is toch entertainment? Je wil zo een grote beweging maar wat graag in een hokje stoppen, veel te makkelijk.
2019: The Great Awakening
  zondag 30 september 2018 @ 19:36:35 #4
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182236841
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, BNW is geen intrinsiek deel van dit topic. Gelieve die onzin in BNW te houden.
Alleen zit de Amerikaanse president in een echokamer van Q-adepten. Dat maakt het lastiger volledig te splitsen.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 30 september 2018 @ 19:38:37 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182236892
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 19:36 schreef Montov het volgende:

[..]

Alleen zit de Amerikaanse president in een echokamer van Q-adepten. Dat maakt het lastiger volledig te splitsen.
Laten we het toch maar, zoals tot op heden gebeurd is, fijn buiten dit topic houden.

In BNW is er een topic over. Dat lijkt me een prima plek voor die discussie.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182236893
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, BNW is geen intrinsiek deel van dit topic. Gelieve die onzin in BNW te houden.
pi_182236931
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 19:35 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Bill Maher, dat is toch entertainment? Je wil zo een grote beweging maar wat graag in een hokje stoppen, veel te makkelijk.
Ja, Bill is meestal wel entertaining, voor mij althans. Hij is trouwens geen leftwinger per se, meer een anarcho-liberaal. Die quote had te maken met de Bush (jr) regering btw en de lui die daar dan achter stonden.
Maar Bill Maher vind ik, ondanks ik wrs over veel dingen anders denk (wat logisch is, want ik ben een NL'er), wel okee idd.
I´m back.
pi_182236968
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 19:36 schreef Montov het volgende:

[..]

Alleen zit de Amerikaanse president in een echokamer van Q-adepten. Dat maakt het lastiger volledig te splitsen.
Zeker iets om te volgen hoor, je wordt er wel doodziek van op den duur, maar toch, niet negeren.
I´m back.
pi_182237015
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, BNW is geen intrinsiek deel van dit topic. Gelieve die onzin in BNW te houden.
Oneens, kijk eens naar het onverholen antisemitisme bijv.
I´m back.
pi_182237165
Eliot Cohen schreef nog een opiniestuk waarvan ik wel wat delen onderschrijf, met name:

quote:
Perhaps the collapse of modern conservatism came out most clearly in Kavanaugh’s own testimony—its self-pity, its hysteria, its conjuring up of conspiracies, its vindictiveness. He and his family had no doubt suffered agonies. But if we expect steely resolve from a police officer confronting a knife-wielding assailant, or disciplined courage from a firefighter rushing into a burning house, we should expect stoic self-control and calm from a conservative judge, even if his heart is being eaten out. No one watching those proceedings could imagine that a Democrat standing before this judge’s bench in the future would get a fair hearing. This was not the conservative temperament on display. It was, rather, personalized grievance politics.
https://www.theatlantic.c(...)mo&utm_medium=social
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 30 september 2018 @ 19:48:11 #11
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182237194
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 19:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Oneens, kijk eens naar het onverholen antisemitisme bijv.
BNW-geneuzel hoort niet in dit topic en is er dan ook altijd uitgemod.

BNW-geneuzel hoort in BNW.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182237233
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

BNW-geneuzel hoort niet in dit topic en is er dan ook altijd uitgemod.

BNW-geneuzel hoort in BNW.
Niet mee eens dus. Maar ik ga geen water naar de zee dragen in jouw geval of clumsy.
I´m back.
pi_182237834
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 19:47 schreef Monolith het volgende:
Eliot Cohen schreef nog een opiniestuk waarvan ik wel wat delen onderschrijf, met name:

[..]

https://www.theatlantic.c(...)mo&utm_medium=social
quote:
There was always been a dark side to American conservatism
Wonende in NL in de provincie ben ik een soort Balkendendistisch neo-Tolstojaans conservatief. Maar niet dit.

quote:
much of it originating in the antebellum curse of a society, large parts of which favored slavery and the extermination of America's native population, the exclusion of immigrants from American life, and discrimination against Catholics and Jews.


...

Many of us had hoped that the civil-rights achievements of the mid-20th century (in which Republicans were indispensable partners), changing social norms regarding women, and that rising levels of education had eliminated the germs that produced secession, lynching, and Indian massacres. Instead, those microbes simply went into dormancy, and now, in the presence of Trump, erupt again like plague buboes--bitter, potent and vile.
Sws een topic waard: wat is conservatisme überhaupt.
Maar wij zijn NL'ers dus dat ligt anders.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ryan3 op 30-09-2018 20:13:10 ]
I´m back.
pi_182239762
FBI investigation.
Vanaf maandag 4 rallies
Kanye West
4.2% GDP growth

Trump's bringing the big guns to the midterms. ^O^

realDonaldTrump twitterde op zondag 30-09-2018 om 20:56:27 Wow! Just starting to hear the Democrats, who are only thinking Obstruct and Delay, are starting to put out the word that the “time” and “scope” of FBI looking into Judge Kavanaugh and witnesses is not enough. Hello! For them, it will never be enough - stay tuned and watch! reageer retweet
  zondag 30 september 2018 @ 21:06:09 #15
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_182240039


"it's one big club, and you ain't in it" :P

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Turd_Blossom

[ Bericht 2% gewijzigd door Hyperdude op 30-09-2018 21:55:05 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_182240470
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:58 schreef Nintex het volgende:
FBI investigation.
Vanaf maandag 4 rallies
Kanye West
4.2% GDP growth

Trump's bringing the big guns to the midterms. ^O^

realDonaldTrump twitterde op zondag 30-09-2018 om 20:56:27 Wow! Just starting to hear the Democrats, who are only thinking Obstruct and Delay, are starting to put out the word that the “time” and “scope” of FBI looking into Judge Kavanaugh and witnesses is not enough. Hello! For them, it will never be enough - stay tuned and watch! reageer retweet
Ja, soms denk je dat het een soort droom is hoor.
I´m back.
  zondag 30 september 2018 @ 21:25:27 #17
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182240770
quote:
House GOP cancels Yoder ad buys

The National Republican Congressional Committee (NRCC) has canceled more than $1 million in planned advertising aimed at helping Rep. Kevin Yoder (R-Kan.) in the coming weeks.

The decision to cut advertising, described to The Hill by a source familiar with the NRCC's strategic thinking, is a hint that Republicans are pessimistic about Yoder's chances of holding his Kansas City-area district.

Yoder has had significant help from outside groups already. The Congressional Leadership Fund, the largest super PAC backing Republican candidates, has spent about $1.8 million on television advertisements on his behalf. The group still has $750,000 booked in the Kansas City media market for the election's final four weeks.

But the NRCC, which faces a huge battlefield in a political environment in which Democrats have an edge, will use its money elsewhere. The committee was slated to spend $1.2 million on ads beginning Oct. 9.

Yoder has represented the district since winning election in 2010, when he replaced Democrat Dennis Moore. Yoder has never faced a particularly stiff challenge from a Democrat, though he only took 51 percent of the vote in 2016.

[...]
In de modellen van fivethiryeight zou deze kandidaat zo'n 30-50% kans hebben op de zetel: https://projects.fivethir(...)cast/house/kansas/3/ Zouden de interne NRCC polls een ander beeld geven?
pi_182241225
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 21:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

In de modellen van fivethiryeight zou deze kandidaat zo'n 30-50% kans hebben op de zetel: https://projects.fivethir(...)cast/house/kansas/3/ Zouden de interne NRCC polls een ander beeld geven?
Recente poll van NYT gaf Davids al een voorsprong van 10 punten. NRCC is bezig met wat "triage" wordt genoemd, m.a.w. geld verschuiven van long shots naar districten waar het geld nog wel de doorslag kan geven. Niet alleen hier, gebeurt in meerdere districten momenteel. MI-08, CO-06 en nu Kansas.
  zondag 30 september 2018 @ 21:41:52 #19
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182241344
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 21:38 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Recente poll van NYT gaf Davids al een voorsprong van 10 punten. NRCC is bezig met wat "triage" wordt genoemd, m.a.w. geld verschuiven van long shots naar districten waar het geld nog wel de doorslag kan geven. Niet alleen hier, gebeurt in meerdere districten momenteel. MI-08, CO-06 en nu Kansas.
Mja, MI-08 en CO-06 had ik hier gister ook gepost idd. Ik vraag me af hoeveel het zegt als wat bij fivethirtyeight iets minder dan een coin flip is, volgens de NRCC kansarm is.
pi_182241633
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 21:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Mja, MI-08 en CO-06 had ik hier gister ook gepost idd. Ik vraag me af hoeveel het zegt als wat bij fivethirtyeight iets minder dan een coin flip is, volgens de NRCC kansarm is.
Stel je hebt 4 districts met 40% kans, 2 met 50% en 4 met 65%. Je hebt genoeg geld om in 4 districten de winkans met 20% te verhogen. Instinctief zou je dan denken: dit geef ik uit in de districten waar de winkans momenteel 40 of 50% is. Alleen, op het moment dat je gaat "triagen" vermoed je dat de bodem gaat wegvallen door allerlei omstandigheden en je het risico loopt om ook 65% districten te gaan verliezen. Dan geef je je geld uit om die districten "zekerheidjes" te maken, zodat je in ieder geval (in het voorbeeld) 4 districten wint. De rest is dan pure winst. Dat is wat de NRCC nu aan het doen is. Vanuit dat perspectief is het logisch om coin flips op te geven.
pi_182241953
Was deze foto al geplaatst? Prachtig. Titiaan had het niet beter gekund.

pi_182242384
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 22:00 schreef westwoodblvd het volgende:
Was deze foto al geplaatst? Prachtig. Titiaan had het niet beter gekund.

[ afbeelding ]
Ha ja een regentenstuk a la Ferdinand Bol :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182242541
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 22:00 schreef westwoodblvd het volgende:
Was deze foto al geplaatst? Prachtig. Titiaan had het niet beter gekund.

[ afbeelding ]
Haha geweldig inderdaad!
Alpha kenny one
  zondag 30 september 2018 @ 22:27:22 #24
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_182242578
Deze foto heeft ook zoiets geweldigs.

  zondag 30 september 2018 @ 22:27:58 #25
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182242591
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 22:00 schreef westwoodblvd het volgende:
Was deze foto al geplaatst? Prachtig. Titiaan had het niet beter gekund.

[ afbeelding ]
Ja, was al geplaatst, maar interessante foto inderdaad. Hier is een draadje met wat shops: https://twitter.com/danbobkoff/status/1045748469871390720

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182242600
Ik denk dat de setting van een Senate committee room zich ook gewoon heel goed voor epische foto's leent.
  zondag 30 september 2018 @ 22:30:21 #27
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182242626
Deze dan, door die twee vrouwen links

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 30 september 2018 @ 22:52:41 #28
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182243056
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 22:30 schreef Szura het volgende:
Deze dan, door die twee vrouwen links

[ afbeelding ]
Plaatje werkt niet.
  zondag 30 september 2018 @ 22:53:55 #29
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182243080
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 22:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Plaatje werkt niet.
Hoe kan dat nou? Ik zie m gewoon.

Hier: https://nos.nl/artikel/22(...)week-uitgesteld.html
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 30 september 2018 @ 22:55:44 #30
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_182243116
Witte Huis laat FBI vrij in onderzoek naar seksueel misbruik Kavanaugh

Het Witte Huis laat de FBI volledig vrij in het onderzoek naar Brett Kavanaugh, de kandidaat voor het Amerikaanse Hooggerechtshof die wordt beschuldigd van seksueel misbruik.

"De Senaat bepaalt wat er onderzocht wordt door de FBI", stelt een woordvoerder. "Het Witte Huis houdt zich niet bezig met het onderzoek. Dit is wat de FBI doet en ze weten hoe dat moet."


https://www.nu.nl/buitenl(...)bruik-kavanaugh.html

Toch anders dan de indruk die ik nu had (dat Trump het onderzoek qua af te nemen getuigenissen beperkte)?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_182243119
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 22:53 schreef Szura het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou? Ik zie m gewoon.

Hier: https://nos.nl/artikel/22(...)week-uitgesteld.html
Ik zie hem ook gewoon.
  zondag 30 september 2018 @ 22:55:48 #32
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182243121
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 22:53 schreef Szura het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou? Ik zie m gewoon.

Hier: https://nos.nl/artikel/22(...)week-uitgesteld.html
Ah, my bad. Het kwam doordat ik een VPN aan had omdat ik een artikel wilde lezen in de latimes en dat geblokkeerd is vanuit de EU. De NOS blokkeert omgekeerd kennelijk Amerikaanse ip addressen of proxies / VPN's...

Ik zie hem nu ook gewoon.
pi_182243174
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 22:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Witte Huis laat FBI vrij in onderzoek naar seksueel misbruik Kavanaugh

Het Witte Huis laat de FBI volledig vrij in het onderzoek naar Brett Kavanaugh, de kandidaat voor het Amerikaanse Hooggerechtshof die wordt beschuldigd van seksueel misbruik.

"De Senaat bepaalt wat er onderzocht wordt door de FBI", stelt een woordvoerder. "Het Witte Huis houdt zich niet bezig met het onderzoek. Dit is wat de FBI doet en ze weten hoe dat moet."


https://www.nu.nl/buitenl(...)bruik-kavanaugh.html

Toch anders dan de indruk die ik nu had (dat Trump het onderzoek qua af te nemen getuigenissen beperkte)?
Dit is gewoon een PR statement. In het officiële "bevel" dat gegeven is, is wel degelijk een flink aantal beperkingen opgelegd.
pi_182243443
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 22:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Witte Huis laat FBI vrij in onderzoek naar seksueel misbruik Kavanaugh

Het Witte Huis laat de FBI volledig vrij in het onderzoek naar Brett Kavanaugh, de kandidaat voor het Amerikaanse Hooggerechtshof die wordt beschuldigd van seksueel misbruik.

"De Senaat bepaalt wat er onderzocht wordt door de FBI", stelt een woordvoerder. "Het Witte Huis houdt zich niet bezig met het onderzoek. Dit is wat de FBI doet en ze weten hoe dat moet."


https://www.nu.nl/buitenl(...)bruik-kavanaugh.html

Toch anders dan de indruk die ik nu had (dat Trump het onderzoek qua af te nemen getuigenissen beperkte)?
Zeggen ze maar de WH-counsel heeft (in overleg met een aantal senatoren) een lijstje afgeleverd bij de FBI wat ze wel/ niet moeten onderzoeken onder het mom dat als er aanleiding voor is ze altijd nog verder kunnen kijken. En daar is de tijd natuurlijk te beperkt voor. De Dems moeten gewoon niet zeuren!

:')

quote:
The F.B.I. did not plan to question Ms. Swetnick herself, according to the two people familiar with the matter. Ms. Swetnick's lawyer, Michael Avenatti, said on Twitter on Saturday that they had not heard from the bureau.

The four witnesses were Mr. Judge; Leland Keyser, a high school friend of Dr. Blasey's who she said attended the party but was not told of the assault; P.J. Smyth, another party guest; and Ms. Ramirez, the Yale accuser.

The White House has asked that the F.B.I. share its findings after investigators complete those interviews, and at that point, Mr. Trump and his advisers would decide whether to have the accusations investigated further, the people said.

Led by Donald F. McGahn II, the White House counsel, Mr. Trump’s advisers are helping direct the scope of the background check, according to the senior administration official. Mr. McGahn shared the witness list with the F.B.I. but is working in concert with Senate Republicans, and senators considered key swing votes have had extensive input, the people said. Senators Susan Collins of Maine and Jeff Flake of Arizona have both said they want Mr. Judge questioned by the F.B.I.

The witness list did not extend to high school and college classmates who have said in interviews that Judge Kavanaugh drank heavily, including some who said he went beyond typical consumption.

NYT
MichaelAvenatti twitterde op zondag 30-09-2018 om 14:17:33 Still waiting for a response to this. Still waiting for the FBI to contact me or my client. https://t.co/flU6U0O2Yz reageer retweet


[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 30-09-2018 23:34:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182243795
realDonaldTrump twitterde op zondag 30-09-2018 om 18:57:45 Like many, I don’t watch Saturday Night Live (even though I past hosted it) - no longer funny, no talent or charm. It is just a political ad for the Dems. Word is that Kanye West, who put on a MAGA hat after the show (despite being told “no”), was great. He’s leading the charge! reageer retweet
Kanye + Trump = permanent republican majority :7
pi_182244008
Is dit in het kader van Nintex + Trump = permanent hard piemeltje?


Deze heb ik nog niet voorbij zien komen.



[ Bericht 43% gewijzigd door thesiren.nl op 30-09-2018 23:59:50 ]
pi_182244381
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:41 schreef thesiren.nl het volgende:
Is dit in het kader van Nintex + Trump = permanent hard piemeltje?

Deze heb ik nog niet voorbij zien komen.

Wat een gejank van die hysterische mensen.
Ze druipen af naar CNN, omdat ze niet hun zin krijgen. :')
pi_182244499
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 00:02 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wat een gejank van die hysterische mensen.
Ze druipen af naar CNN, omdat ze niet hun zin krijgen. :')
Waarom zeg je niet meteen cnn=fake news net zoals de betaalde acteurs bij trump ralleys doen, voor 200 dollar.
  maandag 1 oktober 2018 @ 00:11:29 #39
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182244541
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 00:02 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wat een gejank van die hysterische mensen.
Ze druipen af naar CNN, omdat ze niet hun zin krijgen. :')
Het belangrijkste probleem hiermee is dat je argumenten van de andere kant totaal niet serieus neemt, terwijl er daadwerkelijk serieuze issues zijn met deze kandidaat. Over Gorsuch was echt niet zoveel ophef bijvoorbeeld, afgezien van dat hij op het stoeltje van Garland is gaan zitten.
pi_182244658
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 00:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het belangrijkste probleem hiermee is dat je argumenten van de andere kant totaal niet serieus neemt, terwijl er daadwerkelijk serieuze issues zijn met deze kandidaat. Over Gorsuch was echt niet zoveel ophef bijvoorbeeld, afgezien van dat hij op het stoeltje van Garland is gaan zitten.
Maar die argumenten worden juist wel serieus genomen, vandaar een FBI onderzoek.
Terwijl zij daar op de gang stonden te huilen besloten de Republicans om een onderzoek in te stellen. De D's hadden namelijk iedereen gevraagd om een onderzoek (een brief naar Trump(die bij de VN was en het dus nog niet ontvangen had) en aan Kavanaugh gevraagd om een onderzoek over zichzelf af te roepen. Bizar. Behalve aan hen die een onderzoek konden adviseren.

Grassley gaf tijdens de hearing continu hints dat the committee een FBI onderzoek zou kunnen adviseren aan de president. Echter, zijn punt was: "De beste man zit voor je neus, waarom vraag je hem eerst zelf niet wat je wilt weten?"

Als de R's Kavanaugh hadden willen door pushen dan hadden ze gewoon geen hearing kunnen doen met Dr. Ford. Zij gaan er in met "Innocent until proven guilty" terwijl dat voor de Democraten andersom is, maar anders dan dat wilden zij net zo goed weten wat er waar was van de verhalen. Nota bene Trump wilde horen wat die vrouw te vertellen had. .
pi_182244748
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 00:09 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Waarom zeg je niet meteen cnn=fake news net zoals de betaalde acteurs bij trump ralleys doen, voor 200 dollar.
Ik vrees voor nontex dat hij minder krijgt voor zijn "bijdragen".
  maandag 1 oktober 2018 @ 00:23:01 #42
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182244751
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 00:17 schreef Nintex het volgende:

[..]

Maar die argumenten worden juist wel serieus genomen, vandaar een FBI onderzoek.
Terwijl zij daar op de gang stonden te huilen besloten de Republicans om een onderzoek in te stellen. De D's hadden namelijk iedereen gevraagd om een onderzoek (een brief naar Trump(die bij de VN was en het dus nog niet ontvangen had) en aan Kavanaugh gevraagd om een onderzoek over zichzelf af te roepen. Bizar.

Grassley gaf tijdens de hearing continu hints dat the committee een FBI onderzoek zou kunnen adviseren aan de president. Echter, zijn punt was: "De beste man zit voor je neus, waarom vraag je hem eerst zelf niet wat je wilt weten?"

Als de R's Kavanaugh hadden willen door pushen dan hadden ze gewoon geen hearing kunnen doen met Dr. Ford. Zij gaan er in met "Innocent until proven guilty" terwijl dat voor de Democraten andersom is, maar anders dan wilden zij net zo goed weten wat er waar was van de verhalen. Nota bene Trump wilde horen wat die vrouw te vertellen had. .
Nee, ik geef aan dat jij de argumenten niet serieus neemt. Verder heb ik ook niet de indruk dat veruit het grootste deel van de republikeinse senatoren het serieus nemen, want het zijn er slechts 3 van de 51 die er een punt van maken.

Een goed onderzoek doe je natuurlijk niet daar in zo'n zaaltje door politici, dat is echt niet hoe het werkt. Ik ben het wel met je eens dat de democraten meer hadden kunnen en moeten vragen en daarin hun plicht verzuimd hebben, maar dat neemt niet weg dat een dergelijke setting totaal ongeschikt is voor onderzoek... hoe zie je dat voor je als je 5 minuten hebt per senator en nota bene maar 1 getuige?

De republikeinen hebben op aandringen van onder andere Flake die hoorzitting laten plaatsvinden, waar de democraten en Ford gewoon een neutrale partij onderzoek wilden laten doen en de republikeinen wilden verder niet de claims van de andere vrouwen onderzocht hebben... ook niet door een neutrale partij.

Dat spreekt voor Flake wel, maar de rest van de goegemeente in die comissie heb ik zo mijn twijfels over.

En zoals ik eerder gezegd heb, hebben ze het er zelf naar gemaakt. Door hun ongekende obstructie bij Garland is de situatie nu zodanig dat ze weten dat als de democrats de senaat zouden krijgen er gewoon geen conservatieve (of moet ik zeggen republikeinse?) rechter doorheen komt.

Als ze dat niet hadden gedaan was het proces gewoon gebleven zoals het was en hadden ze sowieso gewoon onderzoek kunnen doen en alle tijd van de wereld gehad.

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 01-10-2018 00:41:11 ]
pi_182244760
Nou lul je gewoon hij was confirmed all the way. Er is nu zoveel twijfel dat een onderzoek nodig is om de gemoederen te bedaren. Dit onderzoek dat gaat gebeuren gaat niks opleveren hij gaat nog steeds confirmed worden. De vraag is als ze hem kunnen afzetten of dan wetgeving waar hij een cruciale stem had ook kan worden teruggedraaid.
pi_182244770
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 00:22 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik vrees voor nontex dat hij minder krijgt voor zijn "bijdragen".
In sommige landen kost viagra veel.
  maandag 1 oktober 2018 @ 00:52:39 #45
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182245177
quote:
A 4-4 court? (Axios)

This scenario seemed unthinkable a month ago, but it's now being privately discussed by sources involved in Brett Kavanaugh's confirmation: If Kavanaugh falls after the FBI investigation this week and Democrats flip the Senate in November, will Trump nominate a compromise Supreme Court justice who's acceptable to Senate Democrats?

The answer: No way, according to sources with direct knowledge of the president’s thinking, both inside and outside the White House.

"If Kavanaugh doesn't make it, it all depends on the midterms," said one of those sources.

• "If they hold the Senate, OK, regroup, put somebody up next year or maybe end of this year.
• "But if he [Kavanaugh] doesn’t make it and the Senate flips, I think it's 4-4 for next two years.

"Politically, I think they would rather keep it 4-4 rather than put somebody acceptable on the court," the source added. "He [Trump] needs to run on polarization and the court in 2020."

• One of Trump's most trusted advisers told me he'd counsel Trump that if Democrats win the Senate, under no circumstances should he nominate a compromise candidate.
• A senior administration official close to the process told me: "A 4-4 tie is a conservative win. Not as much as a 5-4 majority, but it takes constitutional interpretation out of D.C."
• And a White House official told me Trump has made clear he'd nominate somebody in Kavanaugh's judicial mold no matter what happens in the midterms. "He sees it as a fundamental promise," the official told me. "They [Democrats] are not going to be rewarded for this. He's not going to undercut allies and reward enemies."
Bizar. Het stoeltje open houden, omdat hij op polarisatie moet runnen en dat stoeltje. Heeft echt niks te maken met goed bestuur. Ook bizarre retoriek van allies en enemies.
pi_182245233
-Dus ff niet hé, bedankt-

[ Bericht 95% gewijzigd door jogy op 01-10-2018 01:09:21 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  maandag 1 oktober 2018 @ 01:10:10 #47
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182245346
Ff geboend.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182245461
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 00:02 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wat een gejank van die hysterische mensen.
Ze druipen af naar CNN, omdat ze niet hun zin krijgen. :')
Ik kan echt niet geloven dat iemand haar gelooft...(Christine Blasey
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 00:17 schreef Nintex het volgende:

[..]

Maar die argumenten worden juist wel serieus genomen, vandaar een FBI onderzoek.
Terwijl zij daar op de gang stonden te huilen besloten de Republicans om een onderzoek in te stellen. De D's hadden namelijk iedereen gevraagd om een onderzoek (een brief naar Trump(die bij de VN was en het dus nog niet ontvangen had) en aan Kavanaugh gevraagd om een onderzoek over zichzelf af te roepen. Bizar. Behalve aan hen die een onderzoek konden adviseren.

Grassley gaf tijdens de hearing continu hints dat the committee een FBI onderzoek zou kunnen adviseren aan de president. Echter, zijn punt was: "De beste man zit voor je neus, waarom vraag je hem eerst zelf niet wat je wilt weten?"

Als de R's Kavanaugh hadden willen door pushen dan hadden ze gewoon geen hearing kunnen doen met Dr. Ford. Zij gaan er in met "Innocent until proven guilty" terwijl dat voor de Democraten andersom is, maar anders dan dat wilden zij net zo goed weten wat er waar was van de verhalen. Nota bene Trump wilde horen wat die vrouw te vertellen had. .
Idd.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182245500
kylegriffin1 twitterde op maandag 01-10-2018 om 01:00:00 Dianne Feinstein has written to Don McGahn and Chris Wray asking for a copy of the written directive sent to the FBI by the White House regarding Kavanaugh's supplemental background investigation. https://t.co/U9Ll3SoCqV reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 1 oktober 2018 @ 01:29:41 #50
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182245583
quote:
6s.gif Op maandag 1 oktober 2018 01:21 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op maandag 01-10-2018 om 01:00:00 Dianne Feinstein has written to Don McGahn and Chris Wray asking for a copy of the written directive sent to the FBI by the White House regarding Kavanaugh's supplemental background investigation. https://t.co/U9Ll3SoCqV reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo suf dat dit dan zo vaak eenzijdig moet zijn. Waarom kan een Grassley of Flake hierin niet steunen? Althans, dat veronderstelt dat ze wel gevraagd heeft, wat ik natuurlijk niet weet.
  maandag 1 oktober 2018 @ 01:35:50 #51
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182245637
irin twitterde op maandag 01-10-2018 om 00:49:20 Yale classmate: “When Brett got drunk, he was often belligerent and aggressive....I witnessed him respond to a semi-hostile remark...by throwing his beer in the man’s face and starting a fight that ended with one of our mutual friends in jail.” https://t.co/7hB3Ozltoi reageer retweet
Yikes. Lijkt me niet heel Christelijk.
pi_182245665
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 01:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zo suf dat dit dan zo vaak eenzijdig moet zijn. Waarom kan een Grassley of Flake hierin niet steunen? Althans, dat veronderstelt dat ze wel gevraagd heeft, wat ik natuurlijk niet weet.
Ik brgrijp helemaal niet waarom ze daar uberhaupt om moet vragen. Wordt zo'n Commissie niet automatisch ingelicht over zulk soort zaken?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 1 oktober 2018 @ 01:40:50 #53
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182245677
quote:
6s.gif Op maandag 1 oktober 2018 01:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik brgrijp helemaal niet waarom ze daar uberhaupt om moet vragen. Wordt zo'n Commissie niet automatisch ingelicht over zulk soort zaken?
Omdat net als bij ons ook niet elk beleidsdocument naar de Kamer gaat? Althans, dat is niet echt een reden, maar ik vermoed dat het net zo werkt.
pi_182246467
Er zou bijna een NAFTA deal zijn, misschien...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182246563
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 01:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
irin twitterde op maandag 01-10-2018 om 00:49:20 Yale classmate: “When Brett got drunk, he was often belligerent and aggressive....I witnessed him respond to a semi-hostile remark...by throwing his beer in the man’s face and starting a fight that ended with one of our mutual friends in jail.” https://t.co/7hB3Ozltoi reageer retweet
Yikes. Lijkt me niet heel Christelijk.
2 of the 65 women who signed a letter vouching for kavanaugh's good character:
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  Overall beste user 2022 maandag 1 oktober 2018 @ 06:30:56 #56
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182246804
De FBI gaat met Ramirez praten en ze gaan onderzoeken of Kavanaugh meineed heeft gepleegd.

Dat laatste heeft hij gedaan, dat valt niet te ontkennen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 1 oktober 2018 @ 07:03:55 #57
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182246888
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 06:30 schreef Ulx het volgende:
De FBI gaat met Ramirez praten en ze gaan onderzoeken of Kavanaugh meineed heeft gepleegd.

Dat laatste heeft hij gedaan, dat valt niet te ontkennen.
Voor het archief:

quote:
Q: If Judge Kavanaugh is shown to have lied to the Committee, nomination's over?

FLAKE: Oh yes.

COONS: I would think so. (via CBS)
https://twitter.com/kylegriffin1/status/1046580512821792769?s=21

Hup FBI, stop deze waanzinnige kandidaat
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182246945
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 04:19 schreef crystal_meth het volgende:
Er zou bijna een NAFTA deal zijn, misschien...
Het oude NAFTA maar dan met een paar cosmetische veranderingen, die ongetwijfeld als groundbreaking zullen worden geframed.
  maandag 1 oktober 2018 @ 07:19:47 #59
8369 speknek
Another day another slay
pi_182246949
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182246977
Veel van het nieuwe NAFTA stond overigens ook al in TPP voordat Trump dat van tafel veegde.
pi_182247270
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 06:30 schreef Ulx het volgende:
De FBI gaat met Ramirez praten en ze gaan onderzoeken of Kavanaugh meineed heeft gepleegd.

Dat laatste heeft hij gedaan, dat valt niet te ontkennen.
Waar loog hij ook alweer aantoonbaar over?
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:32:49 #62
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182247332
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 07:19 schreef speknek het volgende:
[ [url=https://images.thestar.com/QMajVK7zQhpw12v2kVo2GJRDZyA=/850x558/smart/filters:cb(1538355023583)/https://www.thestar.com/c(...)rtoon.jpg]afbeelding[/url] ]
au. da's een harde.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:35:36 #63
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182247348
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 07:19 schreef speknek het volgende:
[ [url=https://images.thestar.com/QMajVK7zQhpw12v2kVo2GJRDZyA=/850x558/smart/filters:cb(1538355023583)/https://www.thestar.com/c(...)rtoon.jpg]afbeelding[/url] ]
Alt-right reddit is echt geëxplodeerd na deze cartoon.

Mooi om te zien.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:40:02 #64
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182247376
Of er DAADWERKELIJK aangetoond zal worden of Kavanaugh zich heeft misdragen tegenover vrouwen is de vraag. Wat er WEL is gebeurd is dat hij ontmaskerd is als een labiel personage die NIET onafhankelijk is. In dit licht gezien is de hoorzitting wel nuttig geweest. Deze ontmaskering was overduidelijk te zien bij Lindsay Graham, die als door een west gestoken reageerde toen Kavanaugh plotseling de partijkraan opendraaide.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:41:57 #65
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182247388
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:35 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Alt-right reddit is echt geëxplodeerd na deze cartoon.

Mooi om te zien.
een oud werkgever zei eens tegen me; een goede grap mag vrienden kosten, en vijanden verbijsteren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 1 oktober 2018 @ 08:42:40 #66
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182247399
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:22 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waar loog hij ook alweer aantoonbaar over?
Zijn zuipgedrag.

En dat dit gedoe een complot van Hillary Clinton is lijkt me ook gewoon een leugen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:46:32 #67
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182247426
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 07:03 schreef Szura het volgende:

[..]

Voor het archief:

[..]

https://twitter.com/kylegriffin1/status/1046580512821792769?s=21

Hup FBI, stop deze waanzinnige kandidaat
Daar is de FBI niet voor, ze moeten gewoon de feiten achterhalen, meer niet. Dat is hun werk. Als je toelaat dat de federale agenten politieke opponenten mogen "elimineren" dan is het hek van de dam, de VS is Rusland niet.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:48:39 #68
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182247436
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:42 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zijn zuipgedrag.

En dat dit gedoe een complot van Hillary Clinton is lijkt me ook gewoon een leugen.
Hij balk gewoon zijn "werkgever" na. Maar Trump is dat eigenlijk niet, dat was hij even vergeten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 1 oktober 2018 @ 08:50:19 #69
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182247446
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:48 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hij balk gewoon zijn "werkgever" na. Maar Trump is dat eigenlijk niet, dat was hij even vergeten.
Trump is ook gewoon een leugenaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:52:04 #70
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182247455
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 22:00 schreef westwoodblvd het volgende:
Was deze foto al geplaatst? Prachtig. Titiaan had het niet beter gekund.

[ afbeelding ]
Ik had hier al een voorspelling gemaakt dat Jeff Flake nog een knuppel in het hoenderhok ging werpen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:53:07 #71
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182247460
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:50 schreef Ulx het volgende:

[..]

Trump is ook gewoon een leugenaar.
als je iemand na-echo't ben je dan juridisch gezien een leugenaar?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 1 oktober 2018 @ 09:11:11 #72
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182247573
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:53 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

als je iemand na-echo't ben je dan juridisch gezien een leugenaar?
Lijkt me wel. Je bent toch zelf verantwoordelijk?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 1 oktober 2018 @ 09:12:36 #73
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182247585
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Lijkt me wel. Je bent toch zelf verantwoordelijk?
Dan kunnen ze de hele achterban van Trump wel in de bak gooien.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182247591
NAFTA:
quote:
An official said the new agreement will be called the United States, Mexico, Canada Agreement, or USMCA
https://thehill.com/polic(...)ch-nafta-deal-report
Dat zal wat Trump betreft de berlangrijkste verandering zijn... Kan ie zeggen dat ie NAFTA afgeschaft heeft.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 1 oktober 2018 @ 09:14:07 #75
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182247600
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:46 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Daar is de FBI niet voor, ze moeten gewoon de feiten achterhalen, meer niet. Dat is hun werk. Als je toelaat dat de federale agenten politieke opponenten mogen "elimineren" dan is het hek van de dam, de VS is Rusland niet.
Je weet best wat ik bedoel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 1 oktober 2018 @ 09:33:08 #76
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182247750
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:13 schreef crystal_meth het volgende:
NAFTA:

[..]

https://thehill.com/polic(...)ch-nafta-deal-report
Dat zal wat Trump betreft de berlangrijkste verandering zijn... Kan ie zeggen dat ie NAFTA afgeschaft heeft.
Hij was er vooral trots op dat de naam leuk op de United States Marine Corps, want daar was hij natuurlijk ook trots op.
  maandag 1 oktober 2018 @ 09:38:40 #77
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182247808
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:14 schreef Szura het volgende:

[..]

Je weet best wat ik bedoel
Als het onderzoek RESULTEERT dat Kavanaugh zich in zijn jeugd heeft vergrepen aan zijn klasgenoten dan is dit hoe dan ook verjaard. Maar dan heeft hij er over gelogen tegenover de senaat. Kavanaugh heeft gedeflecteerd en veel vragen niet adequaat beantwoord. Het kan hooguit betekenen dat hij niet in het hooggerechtshof komt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182247929
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Als het onderzoek RESULTEERT dat Kavanaugh zich in zijn jeugd heeft vergrepen aan zijn klasgenoten dan is dit hoe dan ook verjaard. Maar dan heeft hij er over gelogen tegenover de senaat. Kavanaugh heeft gedeflecteerd en veel vragen niet adequaat beantwoord. Het kan hooguit betekenen dat hij niet in het hooggerechtshof komt.
Mwah volgens mij zal het bij hem thuis ook niet zo fijn aankomen. Een van de senatoren richtte zich in zijn betoog tot de dochter van Kavanaugh, hij wilde duidelijk maken dat haar vader een goede kerel is.

Als die vader dan toch een minder frisse jeugd blijkt te hebben gehad zal dat toch een redelijke shock zijn in dat oerchristelijke gezinnetje :P

Dus inderdaad zal het geen strafrechtelijke gevolgen hebben, maar het zal zijn persoonlijke leven behoorlijk op zijn kop zetten.
Alpha kenny one
  maandag 1 oktober 2018 @ 09:59:48 #79
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182248048
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:49 schreef falling_away het volgende:

[..]

Mwah volgens mij zal het bij hem thuis ook niet zo fijn aankomen. Een van de senatoren richtte zich in zijn betoog tot de dochter van Kavanaugh, hij wilde duidelijk maken dat haar vader een goede kerel is.

Als die vader dan toch een minder frisse jeugd blijkt te hebben gehad zal dat toch een redelijke shock zijn in dat oerchristelijke gezinnetje :P

Dus inderdaad zal het geen strafrechtelijke gevolgen hebben, maar het zal zijn persoonlijke leven behoorlijk op zijn kop zetten.
Hij viel ook een senator aan, vergeet dit niet. Je HAPT niet naar je baas.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182248120
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182248194
Hmmm. Lekkere mannen onder elkaar. Ons kent ons.

https://www.theguardian.c(...)-resign-in-metoo-era
pi_182248429
Een mooie breakdown van Ford's verklaring en hoeveel fouten er wel niet in zitten.

https://twitter.com/ProfMJCleveland/status/1046408449918218240

Veel, zo niet alles, van het verhaal van Ford is gestoeld op toen openbare informatie. Naarmate er meer gegevens over Kavanaugh naar buiten kwam, werd het verhaal (subtiel) aangepast, zelfs tijdens het verhoor.

Plus nog een hoop andere vreemde inconsistenties in haar verhaal.

Zo had de door haar aangehaalde Safeway in in de jaren 80 niet eens 2 ingangen, die zijn er pas later bij gekomen. sterker nog, als ik sommige verhalen mag geloven, bestaat de safeway pas sinds 1986.

Haar verbouwing van het huis waarbij de 2 voordeuren zijn geplaatst nog voor 2011 komt ook vreemd over. Die 2 voordeuren waren volgens haar als vluchtroute bedoeld, maar ze onderverhuurde aan google stagaires, die waarschijnlijk dus hun eigen voordeur hadden. Wat nogal vreemd is voor een "rape survivor" om vreemde mensen in je huis te laten wonen.

Daarnaast moet je ook eens kijken naar body language interpretation video's, komt erop neer dat het gevoel wat ik had bij Ford (nep, gemaakt, gecoached, stem zegt A, lichaam zegt B) gedeeld wordt door veel anderen.

Ze verklaarde ook dat de polygraph lang duurde en er veel vragen waren. Veel gehuild tijdens de test, en ook nog eens vlak na de dood van haar oma.
Terwijl achteraf blijkt dat het maar 2 vragen betrof. En iedere zichzelf respecterende polygraph expert gaat geen test afnemen terwijl de ondervraagde zwaar emotioneel is, dat verpest namelijk de testresultaten.

En dan ook nog eens haar zeer selectieve angst om te vliegen.

Ze blijkt in die periode overigens wel een vriendje te hebben gehad die redelijk op Kavanaugh zou lijken, die wel dicht bij de country club woonde. Ook weer op z'n minst apart te noemen.

Het verhaal van Ford rammelt van alle kanten. En hoe vaak de democraten ook de term "credible" blijven rondstrooien, het wordt er niet geloofwaardiger op.

Tis inderdaad maar goed dat dit onderzocht gaat worden.

Mitchell, de vrouw (en veteraan op gebied van sex crime prosecution) die Ford op zeer nette en beleefde manier vragen heeft gesteld, heeft ook al aangegeven dat Ford erg zwak staat.

https://edition.cnn.com/2(...)augh-ford/index.html
quote:
"In the legal context, here is my bottom line: A 'he said, she said' case is incredibly difficult to prove. But this case is even weaker than that," she wrote. "Dr. Ford identified other witnesses to the event, and those witnesses either refuted her allegations or failed to corroborate them. For the reasons discussed below, I do not think that a reasonable prosecutor would bring this case based on the evidence before the Committee. Nor do I believe that this evidence is sufficient to satisfy the preponderance-of-the-evidence standard."
Overigens is 1 van de andere beschuldigingen vals gebleken (die over boat rape), en die persoon zal strafrechtelijk vervolgd worden ^O^

En de dems zijn zich nu al in aan het dekken mbt het FBI onderzoek, het zal hoe dan ook, nooit goed zijn. Al komt er uit dat Kavanaugh squeeky clean is, dan nog zullen de dem's Nee stemmen.... wat ze altijd al van plan waren.
pi_182248602
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:29 schreef Refragmental het volgende:
Een mooie breakdown van Ford's verklaring en hoeveel fouten er wel niet in zitten.

https://twitter.com/ProfMJCleveland/status/1046408449918218240

Veel, zo niet alles, van het verhaal van Ford is gestoeld op toen openbare informatie. Naarmate er meer gegevens over Kavanaugh naar buiten kwam, werd het verhaal (subtiel) aangepast, zelfs tijdens het verhoor.

Plus nog een hoop andere vreemde inconsistenties in haar verhaal.

Zo had de door haar aangehaalde Safeway in in de jaren 80 niet eens 2 ingangen, die zijn er pas later bij gekomen. sterker nog, als ik sommige verhalen mag geloven, bestaat de safeway pas sinds 1986.

Haar verbouwing van het huis waarbij de 2 voordeuren zijn geplaatst nog voor 2011 komt ook vreemd over. Die 2 voordeuren waren volgens haar als vluchtroute bedoeld, maar ze onderverhuurde aan google stagaires, die waarschijnlijk dus hun eigen voordeur hadden. Wat nogal vreemd is voor een "rape survivor" om vreemde mensen in je huis te laten wonen.

Daarnaast moet je ook eens kijken naar body language interpretation video's, komt erop neer dat het gevoel wat ik had bij Ford (nep, gemaakt, gecoached, stem zegt A, lichaam zegt B) gedeeld wordt door veel anderen.

Ze verklaarde ook dat de polygraph lang duurde en er veel vragen waren. Veel gehuild tijdens de test, en ook nog eens vlak na de dood van haar oma.
Terwijl achteraf blijkt dat het maar 2 vragen betrof. En iedere zichzelf respecterende polygraph expert gaat geen test afnemen terwijl de ondervraagde zwaar emotioneel is, dat verpest namelijk de testresultaten.

En dan ook nog eens haar zeer selectieve angst om te vliegen.

Ze blijkt in die periode overigens wel een vriendje te hebben gehad die redelijk op Kavanaugh zou lijken, die wel dicht bij de country club woonde. Ook weer op z'n minst apart te noemen.

Het verhaal van Ford rammelt van alle kanten. En hoe vaak de democraten ook de term "credible" blijven rondstrooien, het wordt er niet geloofwaardiger op.

Tis inderdaad maar goed dat dit onderzocht gaat worden.

Mitchell, de vrouw (en veteraan op gebied van sex crime prosecution) die Ford op zeer nette en beleefde manier vragen heeft gesteld, heeft ook al aangegeven dat Ford erg zwak staat.

https://edition.cnn.com/2(...)augh-ford/index.html

[..]

Overigens is 1 van de andere beschuldigingen vals gebleken (die over boat rape), en die persoon zal strafrechtelijk vervolgd worden ^O^

En de dems zijn zich nu al in aan het dekken mbt het FBI onderzoek, het zal hoe dan ook, nooit goed zijn. Al komt er uit dat Kavanaugh squeeky clean is, dan nog zullen de dem's Nee stemmen.... wat ze altijd al van plan waren.
Lijkt me nogal logisch dat de vrouw die door de Republikeinen werd ingehuurd om het verhaal van Dr. Ford te ontkrachten, een rapport produceert waarin ze dat ook daadwerkelijk doet. Wat had je dan gedacht? 8)7
pi_182248785
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:49 schreef falling_away het volgende:

[..]

Mwah volgens mij zal het bij hem thuis ook niet zo fijn aankomen. Een van de senatoren richtte zich in zijn betoog tot de dochter van Kavanaugh, hij wilde duidelijk maken dat haar vader een goede kerel is.

Als die vader dan toch een minder frisse jeugd blijkt te hebben gehad zal dat toch een redelijke shock zijn in dat oerchristelijke gezinnetje :P

Dus inderdaad zal het geen strafrechtelijke gevolgen hebben, maar het zal zijn persoonlijke leven behoorlijk op zijn kop zetten.
Zijn vrouw zal best eens na gaan denken
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 1 oktober 2018 @ 10:53:11 #85
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182248825
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:42 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Lijkt me nogal logisch dat de vrouw die door de Republikeinen werd ingehuurd om het verhaal van Dr. Ford te ontkrachten, een rapport produceert waarin ze dat ook daadwerkelijk doet. Wat had je dan gedacht? 8)7
Ik vond de verklaring van Kavanaugh minder overtuigend dan die van Ford. ZIJ had tenminste reden om geëmotioneerd te zijn. Zie je een potentiële opperrechter krokodillentranen plengen tijden een sollicitatiegesprek. 8)7
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182248826
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:42 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Lijkt me nogal logisch dat de vrouw die door de Republikeinen werd ingehuurd om het verhaal van Dr. Ford te ontkrachten, een rapport produceert waarin ze dat ook daadwerkelijk doet. Wat had je dan gedacht? 8)7
Ze is een onafhankelijke onderzoekster.
  maandag 1 oktober 2018 @ 10:54:57 #87
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182248872
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ze is een onafhankelijke onderzoekster.
Dat is de FBI ook. En laten nu de republikeinen die nu tot Flake dit vroeg hebben geweigerd om die op de zaak te zetten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182248929
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:29 schreef Refragmental het volgende:
Al komt er uit dat Kavanaugh squeeky clean is, dan nog zullen de dem's Nee stemmen.... wat ze altijd al van plan waren.
En dat is een kwalijke zaak, want....?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 1 oktober 2018 @ 11:03:33 #89
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182249063
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En dat is een kwalijke zaak, want....?
Zou jij als je Mark Rutte zou zijn, lekker kunnen regeren als de SP het laatste woord zou krijgen bij al je politieke besluiten?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182249337
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:03 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Zou jij als je Mark Rutte zou zijn, lekker kunnen regeren als de SP het laatste woord zou krijgen bij al je politieke besluiten?
Die situatie is nu niet aan de orde natuurlijk. :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_182249386
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ze is een onafhankelijke onderzoekster.
Nee, dat is ze niet. :')

Ze zat daar namens de Republikeinen, met als doel het verhaal van Dr. Ford onderuit te halen.
pi_182249414
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:18 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Nee, dat is ze niet. :')

Ze zat daar namens de Republikeinen, met als doel het verhaal van Dr. Ford onderuit te halen.
Dit soort conspiracy geneuzel hoort in BNW thuis :W
pi_182249422
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dit soort conspiracy geneuzel hoort in BNW thuis :W
Huh, je snapt toch wel wat haar rol was? Het is geen samenzwering, ofzo. Ze zat daar niet als onafhankelijke derde. Of snap je dat serieus niet. :')

Laten we heel makkelijk beginnen. Door wie was ze ingehuurd en namens wie stelde ze de vragen?
pi_182249490
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:49 schreef falling_away het volgende:

[..]

Mwah volgens mij zal het bij hem thuis ook niet zo fijn aankomen. Een van de senatoren richtte zich in zijn betoog tot de dochter van Kavanaugh, hij wilde duidelijk maken dat haar vader een goede kerel is.

Als die vader dan toch een minder frisse jeugd blijkt te hebben gehad zal dat toch een redelijke shock zijn in dat oerchristelijke gezinnetje :P

Dus inderdaad zal het geen strafrechtelijke gevolgen hebben, maar het zal zijn persoonlijke leven behoorlijk op zijn kop zetten.
quote:
Een van de senatoren richtte zich in zijn betoog tot de dochter van Kavanaugh, hij wilde duidelijk maken dat haar vader een goede kerel is.
Daar komt bij, "als je hart je niet veroordeeld, bén je niet veroordeeld'. Beter vals beschuldigd en 's nachts kunnen slapen (goed geweten) dan lopen liegen, zoals nu gebeurd, dat is laag, en ze zet zichzelf compleet voor L@$ :{
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182249497
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:20 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Huh, je snapt toch wel wat haar rol was? Het is geen samenzwering, ofzo. Ze zat daar niet als onafhankelijke derde. Of snap je dat serieus niet. :')

Laten we heel makkelijk beginnen. Door wie was ze ingehuurd en namens wie stelde ze de vragen?
Ze was een onafhankelijke onderzoekster ingehuurd door de Reps om Ford te ondervragen.
Als je daadwerkelijk denkt dat zij en de reps in een achterkamertje ergens afspraken hebben gemaakt om Ford onderuit te halen... dan nogmaals... graag naar BNW ermee.
pi_182249601
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:29 schreef Refragmental het volgende:

Mitchell, de vrouw (en veteraan op gebied van sex crime prosecution) die Ford op zeer nette en beleefde manier vragen heeft gesteld, heeft ook al aangegeven dat Ford erg zwak staat.

https://edition.cnn.com/2(...)augh-ford/index.html

[..]

Ze zei ook: "A Senate confirmation hearing is not a trial, especially not a prosecution."
Dat er niet genoeg bewijs was voor een aanklacht of veroordeling was al duidelijk.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182249604
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ze was een onafhankelijke onderzoekster ingehuurd door de Reps om Ford te ondervragen.
Als je daadwerkelijk denkt dat zij en de reps in een achterkamertje ergens afspraken hebben gemaakt om Ford onderuit te halen... dan nogmaals... graag naar BNW ermee.
Ik weet niet of je nu trollt of dat je nou werkelijk zo naïef bent dat je denkt dat Mitchell carte blanche kreeg om een onafhankelijk onderzoek uit te voeren. Ik hou het uit goedertierenheid maar op het laatste.

De conclusie stond natuurlijk van tevoren al vast. Of denk je dat ze haar een rapport zouden hebben laten publiceren waarin ze aangeeft het verhaal van Dr. Ford het betrouwbaarst te vinden? _O-
  maandag 1 oktober 2018 @ 11:30:37 #98
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182249613
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Die situatie is nu niet aan de orde natuurlijk. :)
Iets vergelijkbaars dreigt te gebeuren in de VS.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182249639
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:29 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik weet niet of je nu trollt of dat je nou werkelijk zo naïef bent dat je denkt dat Mitchell carte blanche kreeg om een onafhankelijk onderzoek uit te voeren. Ik hou het uit goedertierenheid maar op het laatste.

De conclusie stond natuurlijk van tevoren al vast. Of denk je dat ze haar een rapport zouden hebben laten publiceren waarin ze aangeeft het verhaal van Dr. Ford het betrouwbaarst te vinden? _O-
Heb je bewijs voor deze grove beschuldigingen? Zo nee, nogmaals, naar BNW ermee.
  maandag 1 oktober 2018 @ 11:32:28 #100
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_182249643
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ze was een onafhankelijke onderzoekster ingehuurd door de Reps om Ford te ondervragen.
Als je daadwerkelijk denkt dat zij en de reps in een achterkamertje ergens afspraken hebben gemaakt om Ford onderuit te halen... dan nogmaals... graag naar BNW ermee.
Jij hebt geen recht van spreken over wat naar BNW moet, dat ten eerste. Laat dat lekker aan de mods over. En wees eens niet zo makkelijk op je teentjes getrapt als iemand tegengas geeft. Zou je sieren.

Ten tweede, een ingehuurde "private investigator" die de media direct opzoekt na een "onderzoek" van, pak em beet 24 uur, heeft nogal een zweem van partijdigheid over zich heen. Ze wordt betaald om een mening te geven en deze juridisch te onderleggen, niet om een uitspraak over de zaak te doen.

Dus ja, maak er van wat je wilt.
  maandag 1 oktober 2018 @ 11:32:28 #101
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182249645
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ze was een onafhankelijke onderzoekster ingehuurd door de Reps om Ford te ondervragen.
Als je daadwerkelijk denkt dat zij en de reps in een achterkamertje ergens afspraken hebben gemaakt om Ford onderuit te halen... dan nogmaals... graag naar BNW ermee.
Ze was ingehuurd omdat de Reps er een zooitje van gemaakt hadden indertijd met Anita Hill.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 1 oktober 2018 @ 11:33:36 #102
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182249663
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:32 schreef Belabor het volgende:

[..]

Ten tweede, een ingehuurde "private investigator" die de media direct opzoekt na een "onderzoek" van, pak em beet 24 uur, heeft nogal een zweem van partijdigheid over zich heen. Ze wordt betaald om een mening te geven en deze juridisch te onderleggen, niet om een uitspraak over de zaak te doen.

Goed punt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182249676
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:30 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Iets vergelijkbaars dreigt te gebeuren in de VS.
En zie de benoeming van Merrick Garland onder Obama. Dat de GOP, en haar aanhang, durft te klagen over het gedrag van de democraten tijdens de benoeming van Kavanaugh getuigt wel van een enorme bak hypocrisie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_182249719
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:32 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Heb je bewijs voor deze grove beschuldigingen? Zo nee, nogmaals, naar BNW ermee.
Ze stelde de vragen namens de Republikeinse senatoren. 10 van de 11 van die Senatoren had al voor het verhoor aangegeven dat ze hun beslissing al gemaakt hadden. Om dan te denken dat ze iemand gaan inhuren om namens hen vragen te stellen die niet tot dezelfde conclusie moeten leiden lijkt me lachwekkend naïef.
  maandag 1 oktober 2018 @ 11:39:02 #105
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182249753
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En zie de benoeming van Merrick Garland onder Obama. Dat de GOP, en haar aanhang, durft te klagen over het gedrag van de democraten tijdens de benoeming van Kavanaugh getuigt wel van een enorme bak .
Hypocrisie is ze ook niet vreemd. Het gebalk dat Ford (hoewel ze jaren geleden al de naam Kavanaugh mbt aanranding had geuit) dit pakweg een maand voor de midterms bekend maakt is ook hypocrisie van de zuiverste orde. (mails, clinton, weekje voor de verkiezingen??)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182249784
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:33 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Goed punt.
Slecht punt. Want het was gelekt naar de Washington Post. Ze heeft zelf niet de media opgezocht.
pi_182250033
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:36 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ze stelde de vragen namens de Republikeinse senatoren. 10 van de 11 van die Senatoren had al voor het verhoor aangegeven dat ze hun beslissing al gemaakt hadden. Om dan te denken dat ze iemand gaan inhuren om namens hen vragen te stellen die niet tot dezelfde conclusie moeten leiden lijkt me lachwekkend naïef.
Volgens mij moet zo iemand volkomen objectief zijn anders heeft het geen zin. En sowieso eerlijk. Leugens bestrijden door zelf niet eerlijk te zijn werkt niet.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182250048
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:13 schreef AnneX het volgende:
Hmmm. Lekkere mannen onder elkaar. Ons kent ons.

https://www.theguardian.c(...)-resign-in-metoo-era
Ook daar heeft hij waarschijnlijk onder ede gelogen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182250317
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 oktober 2018 @ 12:07:42 #110
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_182250367
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:40 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Slecht punt. Want het was gelekt naar de Washington Post. Ze heeft zelf niet de media opgezocht.
Gelekt door wie dan? Aangezien de senatoren de opdrachtgevers zijn...

Maar laat maar, ik ga deze vermoeiende discussie verder niet aan. De FBI gaat nu aan het werk, dat is de enige daadwerkelijk onafhankelijke conclusie die er toe doet op dit moment.
pi_182250426
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:07 schreef Belabor het volgende:

[..]

Gelekt door wie dan? Aangezien de senatoren de opdrachtgevers zijn...

Maar laat maar, ik ga deze vermoeiende discussie verder niet aan. De FBI gaat nu aan het werk, dat is de enige daadwerkelijk onafhankelijke conclusie die er toe doet op dit moment.
Geen idee. Ze heeft haar rapport naar alle Senatoren gestuurd, en vervolgens is het gelekt naar de Washington Post.

Ik vermoed Feinstein, die lekt nogal veel :')
pi_182250481
Kwam ik toevallig tegen, (retweeted door Toomas Hendrik Ilves, voormalig president van Estonia)
mattdpearce twitterde op maandag 01-10-2018 om 02:20:17 This story says Rep. Devin Nunes’ family moved their dairy farm from California to Iowa and are using undocumented labor, which is massively unsurprising, since that’s what a lot of farmers do, even while supporting Trump’s immigration policies. https://t.co/TEZ2zBldeG reageer retweet
https://www.esquire.com/n(...)arm-iowa-california/
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182250492
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:54 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Volgens mij moet zo iemand volkomen objectief zijn anders heeft het geen zin. En sowieso eerlijk. Leugens bestrijden door zelf niet eerlijk te zijn werkt niet.
Leugens verspreiden en objectief zijn zijn twee verschillende dingen. Maar het lijkt me nogal wiedes dat de conclusie van tevoren vast stond.
pi_182250708
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Geen idee. Ze heeft haar rapport naar alle Senatoren gestuurd, en vervolgens is het gelekt naar de Washington Post.

Ik vermoed Feinstein, die lekt nogal veel :')
Correctie. Gestuurd naar alle Republikeinse Senatoren.
Feit blijft, ze heeft, zoals iemand anders beweerde, niet zelf de media opgezocht.
  maandag 1 oktober 2018 @ 12:47:17 #116
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182251115
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Correctie. Gestuurd naar alle Republikeinse Senatoren.
Feit blijft, ze heeft, zoals iemand anders beweerde, niet zelf de media opgezocht.
Ze heeft getuigd dat ze dit wel (op anonieme basis) gedaan heeft. Nog voordat hij genomineerd werd.
  maandag 1 oktober 2018 @ 12:56:43 #117
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182251368
quote:
Net gelezen, briljant artikel.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182251614
Nou, voor een ervaren hoogopgeleide Yale jurist en rechter, presteert Kavanaugh slecht, zeer slecht in feitenrelaas.
Laat staan in argumenten. Wat een relaas was dat met gaten.
Very bad.
https://www.currentaffair(...)w-kavanaugh-is-lying
pi_182252811
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Correctie. Gestuurd naar alle Republikeinse Senatoren.
Feit blijft, ze heeft, zoals iemand anders beweerde, niet zelf de media opgezocht.
Onjuist.
pi_182252967
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Onjuist.
Bron?
pi_182253235
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Bron?
quote:
She contacted The Post through a tip line in early July, when it had become clear that Kavanaugh was on the shortlist of possible nominees to replace retiring justice Anthony M. Kennedy but before Trump announced his name publicly. A registered Democrat who has made small contributions to political organizations, she contacted her congresswoman, Democrat Anna G. Eshoo, around the same time. In late July, she sent a letter via Eshoo’s office to Sen. Dianne Feinstein of California, the ranking Democrat on the Judiciary Committee.

In the letter, which was read to The Post, Ford described the incident and said she expected her story to be kept confidential. She signed the letter as Christine Blasey, the name she uses professionally.

Bron: https://www.washingtonpos(...)m_term=.5df115ae529e.


[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2018 14:39:18 ]
pi_182253430
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Okay... wat heeft dit te maken met het rapport dat afgelopen weekend door Rachel Mitchell is opgesteld, in opdracht van de Republikeinen, welke ze heeft verstuurd naar alle republikeinse senatoren, en welke daarna is gelekt naar de media.

Het hele verhaal ging over Rachel Mitchell die volgens iemand hier de media heeft benaderd met haar rapport. Daar heb ik nog geen bron van gezien.
pi_182253471
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ze heeft getuigd dat ze dit wel (op anonieme basis) gedaan heeft. Nog voordat hij genomineerd werd.
Geldt ook voor jou... het rapport van Rachel Mitchell was gelekt naar de WaPo, ze heeft niet zelf de media opgezocht zoals iemand anders beweerde.
pi_182253579
Verscheidene ex-studiegenoten van Kavanaugh, inclusief z'n roommate, zeggen dat z'n uitspraken over z'n drankgebruik onzin zijn: HISTORY LESSON: YALIES SHRED TESTIMONY
https://www.huffingtonpos(...)57bce4b027da00d46d72
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 oktober 2018 @ 15:04:29 #125
8369 speknek
Another day another slay
pi_182253688
quote:
quote:
What does it say about this country that this is the state of our discourse? That Kavanaugh even stands any chance of being made one of the most powerful figures in the American government, with control over life and liberty? That a man like this is even a judge?

He went before the United States Senate and showed total contempt for his vow to tell the truth. He attempted to portray a highly esteemed doctor as a crazy person, by consistently misrepresenting the evidence. He treated the public like we were idiots, like we wouldn’t notice as he pretended he was ralphing during Beach Week from too many jalapeños, as he feigned ignorance about sex slang, as he misread his own meticulously-kept 1982 summer calendar, as he replied to questions about his drinking habits by talking about church, as he suggested there are no alcoholics at Yale, as he denied knowing who “Bart O’Kavanaugh” could possibly be based on, as he declared things refuted that weren’t actually refuted, as he claimed witnesses said things they didn’t say, as he failed to explain why nearly a dozen Yale classmates said he drank heavily, as he invented an imaginary drinking game to avoid admitting he had the mind of a sports jock in high school, as he said Ford had only accused him last week, as he responded to his roommate’s eyewitness statement with an incoherent story about furniture, as he pretended Bethesda wasn’t five miles wide, as he insisted Renate should be flattered by the ditty about how easy she was, as he declared that distinguished federal judges don’t commit sexual misconduct even though he had clerked for exactly such a judge.

And what does it say about us, and our political system, that he might well get away with it?
Hello 911? I'd like to report a murder.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182253725
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:13 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Leugens verspreiden en objectief zijn zijn twee verschillende dingen. Maar het lijkt me nogal wiedes dat de conclusie van tevoren vast stond.
Je hebt helemaal gelijk.

Ik bedoelde dat ik zeker denk te weten dat Mitchell, ook al denkt ze dat Ford de waarheid niet spreekt, haar ondanks dat toch objectief vragen stelt en haar niet in een bepaalde richting opstuurde. Wat natuurlijk ook niet hoeft, denk ik want ik vond Ford in de ondervraging steeds ongeloofwaardiger overkomen.


Mitchell was ondanks wat ze zelf denkt, toch objectief. In ieder geval deed ze zo.

Ik kan zelf niet geloven dat iemand Christine Ford gelooft...

[ Bericht 9% gewijzigd door Eficaz op 01-10-2018 15:21:53 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182253761
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ze was een onafhankelijke onderzoekster ingehuurd door de Reps om Ford te ondervragen.
Als je daadwerkelijk denkt dat zij en de reps in een achterkamertje ergens afspraken hebben gemaakt om Ford onderuit te halen... dan nogmaals... graag naar BNW ermee.
Even serieus waarom zou je dan iemand inhuren en het niet de FBI laten doen.
Snap jij wel hoe politiek werkt. Of waarom consultants sowieso door bedrijven worden ingevlogen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_182253976
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ze was een onafhankelijke onderzoekster ingehuurd door de Reps om Ford te ondervragen.
Waarom huurden de Reps volgens jou een onderzoekster in om Ford te ondervragen, maar konden ze het veren in de reet van Kavanaugh steken wel zelf af?
  maandag 1 oktober 2018 @ 15:21:01 #129
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182254036
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Even serieus waarom zou je dan iemand inhuren en het niet de FBI laten doen.
Snap jij wel hoe politiek werkt. Of waarom consultants sowieso door bedrijven worden ingevlogen.
Als breekijzer. Waar Mitchell eigenlijk niet toe in staat was, want ze hield zich strikt aan de regels. Ford stond daartegen aardig sterk in haar schoenen. Met een groepje "angry white men" tegenover haar die schuimbekkend zich stonden te verbijten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 1 oktober 2018 @ 15:23:50 #130
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182254095
De gespeelde verontwaardiging van Graham die keek alsof hij was betrapt op het gappen van de fiets van de buren. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182254247
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:21 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Als breekijzer. Waar Mitchell eigenlijk niet toe in staat was, want ze hield zich strikt aan de regels. Ford stond daartegen aardig sterk in haar schoenen. Met een groepje "angry white men" tegenover haar die schuimbekkend zich stonden te verbijten.
Kwaad worden op iemand die liegt.

Ford krijgt haar bordje nog wel.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182254364
Mitchell is door de republikeinen buiten spel gezet. Ze heeft Kavenaugh niet verhoord. Daarom is het onzin om te varen op wat zij zegt. Dat ze het lef heeft überhaupt een conclusie te trekken, is an sich al bijzonder. Getuigt imo ook niet van professionele integriteit of trots. Je zal jezelf maar een female assistent laten noemen en halverwege een onderzoek opzij laten zetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2018 15:37:25 ]
  maandag 1 oktober 2018 @ 15:39:56 #133
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182254455
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:31 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Kwaad worden op iemand die liegt.

Ford krijgt haar bordje nog wel.
Wat er met Ford gebeurt boeit me niet. Maar al heeft Kavanaugh één leugentje gedeponeerd, dan is het over en uit voor zijn ambitie. Dat Kavanaugh niet DIRECT om een onderzoek heeft gevraagd spreekt voor zich.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182254547
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:29 schreef Refragmental het volgende:
Een mooie breakdown van Ford's verklaring en hoeveel fouten er wel niet in zitten.

https://twitter.com/ProfMJCleveland/status/1046408449918218240

Uiteindelijk maakt het verhaal van Ford niet zo heel veel uit. In dit artikel wordt namelijk haarfijn uit de doeken gedaan dat Kavanaugh gewoon liegt onder ede en dat is exit SCOTUS.

https://www.currentaffair(...)w-kavanaugh-is-lying

Het is zelfs voor iedereen duidelijk. Hij liegt letterlijk:
"Wat is devil's triangle"
"A drinking game"

Alle yale studenten uit die tijd: "No way, it's a threesome"

Nergens op internet te vinden dat het een drinking game is
Overal op internet te vinden dat het een threesome is

Ergo, Kavanaugh liegt onder ede. Heel dom. Was nergens voor nodig. Dan ben je SCOTUS en dan lieg je onder ede. Dan mag je NOOIT geconfirmeerd worden.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182254644
https://talkingpointsmemo(...)robe-become-apparent.

quote:
One of these potential witnesses is Elizabeth Rasor, an ex-girlfriend of Mark Judge. Rasor says that Judge told her about an episode where he and his friends “took turns” having sex with a drunk woman, an act that seems to mirror Kavanaugh’s third accuser, Julie Swetnick’s, allegation.
quote:
Another is an unnamed Yale classmate who wanted to corroborate Deborah Ramirez’s accusation that Kavanaugh had exposed himself to her at a college party.
quote:
Both Rasor and the unnamed Yale classmate were allegedly stonewalled by the FBI, eventually being told to leave their accounts with an 800-number tip line.
quote:
According to the New Yorker, Blasey Ford herself also has tried to cooperate with the FBI, but per her attorney has “heard nothing back.”
------------------------------------

https://www.washingtonpos(...)m_term=.6fd39f00bd71

quote:
An attorney for one potential witness, Elizabeth Rasor, said her client has not been contacted by the FBI despite repeated offers to cooperate. Roberta Kaplan said her client, who was in a relationship with Judge for about three years, has notified the Judiciary Committee several times about her offer of assistance.

Rasor last week publicly challenged Judge’s statement that he could not recall roughhousing taking place with women while at Georgetown Prep in Montgomery County, Md. In an interview with the New Yorker, Rasor said she felt morally obligated to reveal that Judge had told her “a very different story,” recounting an incident that involved multiple boys having sex with a drunk woman. Rasor said Judge had said the encounter was consensual and he did not name others involved in the incident. But Rasor was disturbed by the story and felt it undermined Judge’s claims about the sexual innocence of those at Georgetown Prep. Judge’s attorney told the New Yorker that her client “categorically denies” Rasor’s account.
quote:
Charles Ludington, a former varsity basketball player and friend of Kavanaugh’s at Yale, told The Washington Post on Sunday that he plans to deliver a statement to the FBI field office in Raleigh on Monday detailing violent drunken behavior by Kavanaugh in college.

Ludington, an associate professor at North Carolina State University, provided a copy of the statement to The Post.

In it, Ludington says in one instance, Kavanaugh initiated a fight that led to the arrest of a mutual friend: “When Brett got drunk, he was often belligerent and aggressive. On one of the last occasions I purposely socialized with Brett, I witnessed him respond to a semi-hostile remark, not by defusing the situation, but by throwing his beer in the man’s face and starting a fight that ended with one of our mutual friends in jail.”

Ludington says he was deeply troubled by Kavanaugh appearing to blatantly mischaracterize his drinking in Senate testimony.

“I do not believe that the heavy drinking or even loutish behavior of an 18 or even 21 year old should condemn a person for the rest of his life,” Ludington wrote. “However ... if he lied about his past actions on national television, and more especially while speaking under oath in front of the United States Senate, I believe those lies should have consequences.”
------------------------------------

An open letter “call to action” sent Saturday by two Georgetown Preparatory School graduates in support of Ford — and “ in solidarity with women everywhere who have endured sexual assault, violence, and harassment” — called on fellow alumni to reach out to the FBI if they have any information to share relevant to the Kavanaugh investigation.

“The Senate has called for an FBI investigation. If you know anything surrounding the allegations against Brett Kavanaugh, now is the time to come forward,” the letter states. “Whether it is knowledge of specific events in these allegations, or just background to those events, please do not remain silent, even if speaking out comes at some personal cost.”

The letter is signed by Fikri Yucel and Bill Barbot, both Class of 1986, who overlapped with Kavanaugh at the school when they were freshman and he was a senior. In an interview Sunday, Yucel said that more than 60 Georgetown Prep alumni from the early 1980s through 2012 have co-signed the letter and that it is being shared on Facebook and social media.

--> https://medium.com/@fikri(...)t-of-dr-eef2412f6f1f
pi_182254659
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:07 schreef Belabor het volgende:

Maar laat maar, ik ga deze vermoeiende discussie verder niet aan. De FBI gaat nu aan het werk, dat is de enige daadwerkelijk onafhankelijke conclusie die er toe doet op dit moment.
Alleen jammer dat de FBI een paar zware ijzeren ballen om hun voeten hebben gebonden door de GOP. Ze mogen immers maar beperkt onderzoek doen, alleen naar wie Trump/GOP dat wil en dat ook nog eens binnen een week.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182254711
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:43 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Uiteindelijk maakt het verhaal van Ford niet zo heel veel uit. In dit artikel wordt namelijk haarfijn uit de doeken gedaan dat Kavanaugh gewoon liegt onder ede en dat is exit SCOTUS.

https://www.currentaffair(...)w-kavanaugh-is-lying

Het is zelfs voor iedereen duidelijk. Hij liegt letterlijk:
"Wat is devil's triangle"
"A drinking game"

Alle yale studenten uit die tijd: "No way, it's a threesome"

Nergens op internet te vinden dat het een drinking game is
Overal op internet te vinden dat het een threesome is

Ergo, Kavanaugh liegt onder ede. Heel dom. Was nergens voor nodig. Dan ben je SCOTUS en dan lieg je onder ede. Dan mag je NOOIT geconfirmeerd worden.
Is echt flinterdun bewijs overigens.

Dat het niet op internet te vinden is zegt niks. Termen die ik met m'n vriendgroep gebruikten toen we 12-17 jaar oud waren staan nu ook nergens te vinden.

Diezelfde termen nu op het internet kunnen een geheel andere betekenis hebben dan 30+ jaar geleden.

En de verdediging voor Kavanaugh is op dat vlak ontzettend simpel. Wat hem betreft was een Devil's Triangle een drinkspelletje, of is hem dat toen wijsgemaakt (ook weer iets wat veel tieners onderling doen, elkaar dingen wijsmaken). Het is aan andere om te bewijzen dat Kavanaugh wist dat dit geen drinking game betrof. Zolang hij kan volhouden dat het wat hem betreft een drinking game is, kan niemand hem wat maken. En het is ook nog eens plausible.
pi_182254724
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:46 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Alleen jammer dat de FBI een paar zware ijzeren ballen om hun voeten hebben gebonden door de GOP. Ze mogen immers maar beperkt onderzoek doen, alleen naar wie Trump/GOP dat wil en dat ook nog eens binnen een week.
Volgens mij is de enige limitatie "tijd", niet wie of wat.
  maandag 1 oktober 2018 @ 15:49:48 #139
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182254748
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:46 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Alleen jammer dat de FBI een paar zware ijzeren ballen om hun voeten hebben gebonden door de GOP. Ze mogen immers maar beperkt onderzoek doen, alleen naar wie Trump/GOP dat wil en dat ook nog eens binnen een week.
Hoeft geen beperking te zijn. Bij Anita Hill was het ook zo gepiept. Dan weet Trump gelijk hoeveel HIJ en zijn organisatie op heeft uitgevreten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 1 oktober 2018 @ 15:51:17 #140
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182254789
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Is echt flinterdun bewijs overigens.

Dat het niet op internet te vinden is zegt niks. Termen die ik met m'n vriendgroep gebruikten toen we 12-17 jaar oud waren staan nu ook nergens te vinden.

Diezelfde termen nu op het internet kunnen een geheel andere betekenis hebben dan 30+ jaar geleden.

En de verdediging voor Kavanaugh is op dat vlak ontzettend simpel. Wat hem betreft was een Devil's Triangle een drinkspelletje, of is hem dat toen wijsgemaakt (ook weer iets wat veel tieners onderling doen, elkaar dingen wijsmaken). Het is aan andere om te bewijzen dat Kavanaugh wist dat dit geen drinking game betrof. Zolang hij kan volhouden dat het wat hem betreft een drinking game is, kan niemand hem wat maken. En het is ook nog eens plausible.
Gelukkig is het begrip aanranding nog steeds aanranding. Dan is er hier geen misverstand over..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182254810
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:51 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Gelukkig is het begrip aanranding nog steeds aanranding. Dan is er hier geen misverstand over..
Goed voor je. :) Heeft ook weer niks te maken met de post waar ik op reageerde.
pi_182254814
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Is echt flinterdun bewijs overigens.

Dat het niet op internet te vinden is zegt niks. Termen die ik met m'n vriendgroep gebruikten toen we 12-17 jaar oud waren staan nu ook nergens te vinden.

Diezelfde termen nu op het internet kunnen een geheel andere betekenis hebben dan 30+ jaar geleden.

En de verdediging voor Kavanaugh is op dat vlak ontzettend simpel. Wat hem betreft was een Devil's Triangle een drinkspelletje, of is hem dat toen wijsgemaakt (ook weer iets wat veel tieners onderling doen, elkaar dingen wijsmaken). Het is aan andere om te bewijzen dat Kavanaugh wist dat dit geen drinking game betrof. Zolang hij kan volhouden dat het wat hem betreft een drinking game is, kan niemand hem wat maken. En het is ook nog eens plausible.
Je praat onzin omdat je nu eenmaal de kant van Brett heeft gekozen. Jammer.
Ik snap werkelijk echt niet waarom je zijn gedraai verdedigt. Hij probeert zichzelf neer te zetten als een gelovig studentje, maar draait en draait en geeft wiskundige formuleringen als antwoord op de meest eenvoudige vragen over zijn gedrag vroeger. Dat spreekt boekdelen over het waarheidsgetrouw zijn daarvan.

Boofing = windjes laten. Flikker toch een end op. Heel Yale ging in een stuip, want het is anale sex. En dat weet Brett ook, maar hij liegt er over. Onder ede.

Sorry hoor, je kunt gewoon niet serieus aan deze discussie deelnemen als je die leugentjes verdedigt of 'm het voordeel van de twijfel geeft. Zo werkt het gewoon niet.
Ik begrijp dat je zelf ook wel een beetje baalt dat ie zulke domme leugentjes de wereld in helpt waarom jij het hier nu weer moet proberen recht te lullen. Je zou ook kunnen zeggen: Brett is een eikel, had niet moeten liegen en ik hoop dat de GOP snel wijs wordt en iemand anders nomineren om Roe vs Wade om zeep te helpen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182254823
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:48 schreef Refragmental het volgende:

Zolang hij kan volhouden dat het wat hem betreft een drinking game is, kan niemand hem wat maken. En het is ook nog eens plausible.
En hiermee geef je zelf overigens al aan dat je weet dat ie liegt, maar dat niemand 'm iets kan maken :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182254875
kylegriffin1 twitterde op maandag 01-10-2018 om 13:30:00 Charles Ludington, a Yale friend of Kavanaugh's, plans to deliver a statement to the FBI detailing violent drunken behavior by Kavanaugh in college.Ludington says in one instance, Kavanaugh initiated a fight that led to the arrest of a friend.https://t.co/AzP67Y4rp9 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182254884
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

En hiermee geef je zelf overigens al aan dat je weet dat ie liegt, maar dat niemand 'm iets kan maken :')
Ik zeg dat het flinterdun bewijs is. En dat weet jij ook.
Wij hebben vroeger ook wel eens vrienden dingen wijsgemaakt. Jaren later lachten we er nog steeds om, omdat weer eens bleek dat een oude vriend nog steeds in de waan was.
Dat kan hier net zo goed het geval zijn geweest.
pi_182254914
kylegriffin1 twitterde op maandag 01-10-2018 om 14:30:00 An attorney for a potential witness, Elizabeth Rasor, said her client hasn't been contacted by the FBI despite repeated offers to cooperate.Rasor challenged Mark Judge's statement about roughhousing taking place with women at Georgetown Prep. https://t.co/35Yc4Sisut reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182254952
kylegriffin1 twitterde op maandag 01-10-2018 om 15:00:02 "I thought it was going to be an investigation," a Yale classmate of Brett Kavanaugh and Deborah Ramirez said, of the FBI's renewed inquiry. "But instead it seems it's just an alibi for Republicans to vote for Kavanaugh." https://t.co/kRz6HMc1A8 reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op maandag 01-10-2018 om 15:15:00 Some who say they have information relevant to the FBI's probe are suspicious that the investigation will amount to what one of Kavanaugh's former Yale classmates called a "whitewash." https://t.co/kRz6HMtCYI reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182255020
Onderzoek is nauwelijks begonnen en een hoop mensen zijn nu al in de stress omdat ze niet gelijk gevraagd worden. :')

Sowieso zijn Deborah Ramirez en Julie Swetnick nog minder geloofwaardig dan Ford.
Ramirez was tegengesproken door de getuigen die ze zelf aandraagde.
En Swetnick is begin 2000 ergens aangeklaagd voor defamation en valse aangiftes mbt aanranding.
pi_182255024
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zeg dat het flinterdun bewijs is. En dat weet jij ook.
Wij hebben vroeger ook wel eens vrienden dingen wijsgemaakt. Jaren later lachten we er nog steeds om, omdat weer eens bleek dat een oude vriend nog steeds in de waan was.
Dat kan hier net zo goed het geval zijn geweest.
Verscheidene mensen zeggen gewoon dat z'n statements inzake z'n drankgebruik gewoon niet waar zijn. Dat is geen flinterdun bewijs meer.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182255307
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zeg dat het flinterdun bewijs is. En dat weet jij ook.
Wij hebben vroeger ook wel eens vrienden dingen wijsgemaakt. Jaren later lachten we er nog steeds om, omdat weer eens bleek dat een oude vriend nog steeds in de waan was.
Dat kan hier net zo goed het geval zijn geweest.
Soms moet je gewoon je verlies toegeven Refrag en niet op alles een weerwoord proberen te geven. Je weet gewoon dat hij fout zat. Punt. Voor eens, geef dat nu eens toe. Zit er iets in je hoofd ofzo waarom het voor jou gewoon onmogelijk is om in een internetdiscussie iets toe te geven? D'r zijn genoeg zaken waarin je veel sterker staat, vooral m.b.t. Clinton. Maar hier? No chance
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182255419
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:15 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Soms moet je gewoon je verlies toegeven Refrag en niet op alles een weerwoord proberen te geven. Je weet gewoon dat hij fout zat. Punt. Voor eens, geef dat nu eens toe. Zit er iets in je hoofd ofzo waarom het voor jou gewoon onmogelijk is om in een internetdiscussie iets toe te geven? D'r zijn genoeg zaken waarin je veel sterker staat, vooral m.b.t. Clinton. Maar hier? No chance
Of hij hierover gelogen heeft? Kan. Kans is zeker aanwezig.
Zelf geloof ik het niet zo. Zoals gezegd, bewijs is flinterdun.
pi_182255445
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Of hij hierover gelogen heeft? Kan. Kans is zeker aanwezig.
Zelf geloof ik het niet zo. Zoals gezegd, bewijs is flinterdun.
Seth BREAKING en die currentaffairs link zijn anders vrij volledig. En ook al is Seth BREAKING vaak BREAKING overdreven in zijn BREAKING tweets, hij heeft het vrijwel altijd bij het rechte eind uiteindelijk en is messcherp.

Pas als je daar grote gaten in weet te schieten weet je me misschien te overtuigen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:24:25 #153
8369 speknek
Another day another slay
pi_182255535
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:01 schreef Refragmental het volgende:
Onderzoek is nauwelijks begonnen en een hoop mensen zijn nu al in de stress omdat ze niet gelijk gevraagd worden. :')

Sowieso zijn Deborah Ramirez en Julie Swetnick nog minder geloofwaardig dan Ford.
Ramirez was tegengesproken door de getuigen die ze zelf aandraagde.
En Swetnick is begin 2000 ergens aangeklaagd voor defamation en valse aangiftes mbt aanranding.
Aangeklaagd of veroordeeld? Want als aangeklaagd=schuldig, dan, uhh...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182255639
HOW WE KNOW KAVANAUGH IS LYING

quote:
His decision to present himself as squeaky clean, rather than wayward but subsequently redeemed, brings us to some of the most absurd untruths of Kavanaugh’s whole testimony. The evidence that he was more than an ordinary social drinker is voluminous. His yearbook lists him as treasurer of the “Keg City Club,” and his entry says “100 Kegs or Bust,” apparently referring to a “campaign by his friends to empty 100 kegs of beer during their senior year.” It also says he was the “biggest contributor” to the Beach Week Ralph Club, which he admitted was a reference to vomiting. Here’s Liz Swisher, a Yale classmate of Kavanaugh’s who is now chief of the gynecologic oncology division at the University of Washington School of Medicine:

Brett was a sloppy drunk, and I know because I drank with him. I watched him drink more than a lot of people. He’d end up slurring his words, stumbling… There’s no medical way I can say that he was blacked out. . . . But it’s not credible for him to say that he has had no memory lapses in the nights that he drank to excess.

Here’s Daniel Livan, who lived in Kavanaugh’s dorm:

“I definitely saw him on multiple occasions stumbling drunk where he could not have rational control over his actions or clear recollection of them… His depiction of himself is inaccurate.”

James Roche, Kavanaugh’s freshman year roommate at Yale, says Kavanaugh was “frequently incoherently drunk,” and that “he became aggressive and belligerent” when he was drunk. Here’s Republican ex-pharmaceutical executive Lynn Brooks, another Yale classmate who roomed with Kavanaugh’s second accuser, Deborah Ramirez:

“He’s trying to paint himself as some kind of choir boy… You can’t lie your way onto the Supreme Court, and with [his self-description in the FOX interview], he’s gone too far. It’s about the integrity of that institution.”

Brooks remembered a particular incident when Kavanaugh participated in a drunken event with his fraternity, in which everyone was “ridiculously drunk” and had to do “ridiculous things.” Here’s the Washington Post account:

Brookes said she remembers seeing Kavanaugh outside the Sterling Memorial Library, wearing a superhero cape and an old leather football helmet and swaying, working to keep his balance. He was ordered to hop on one foot, grab his crotch and approach her with a rhyme, Brookes said. He couldn’t keep balanced, she said, but belted out the rhyme she’s remembered to this day: “I’m a geek, I’m a geek, I’m a power tool. When I sing this song, I look like a fool.” “It’s a funny, drunk college story that you remember — at least, I remember,” Brookes said. As she tracked his career over the years, and his rise in the federal court system, she said, “I thought it was so funny to think that’s the Brett who sang that song.”

In total, the New York Times cited “nearly a dozen people” who knew Kavanaugh and confirmed he was a “heavy drinker.” [Update: on Sunday another Yale classmate said Kavanaugh was belligerent when drunk, that he saw Kavanaugh staggering from intoxication, and on one occasion “I witnessed him respond to a semi-hostile remark, not by defusing the situation, but by throwing his beer in the man’s face and starting a fight that ended with one of our mutual friends in jail.”] Kavanaugh’s close high school friend Mark Judge even wrote a memoir called Wasted: Tales of a Gen X Drunk, which featured a character called “Bart O’Kavanaugh” passing out from partying and puking in a car. Judge even mentioned “Bart” in the yearbook, suggesting this was probably a high school nickname or inside joke. (Interestingly, Wasted also provides a timeline of Judge’s job history consistent with Ford’s own memory of it.) When Senator Leahy asked whether “O’Kavanaugh” might have been inspired by a certain real-life individual, Kavanaugh replied that the book was an attempt to help Judge recover from an addiction, and:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is duidelijk dat Kavanaugh iig loog over de mate van zijn drankgebruik.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:29:41 #155
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_182255641
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zeg dat het flinterdun bewijs is. En dat weet jij ook.
Wij hebben vroeger ook wel eens vrienden dingen wijsgemaakt. Jaren later lachten we er nog steeds om, omdat weer eens bleek dat een oude vriend nog steeds in de waan was.
Dat kan hier net zo goed het geval zijn geweest.
Goedgelovige sufferds die je 40 jaar in de waan kan laten, zijn dan weer niet meteen top-materiaal voor de SC.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_182255962
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:01 schreef Refragmental het volgende:
Onderzoek is nauwelijks begonnen en een hoop mensen zijn nu al in de stress omdat ze niet gelijk gevraagd worden. :')

Sowieso zijn Deborah Ramirez en Julie Swetnick nog minder geloofwaardig dan Ford.
Ramirez was tegengesproken door de getuigen die ze zelf aandraagde.
En Swetnick is begin 2000 ergens aangeklaagd voor defamation en valse aangiftes mbt aanranding.
Dat is niet zo gek als er nu al door het Witte Huis/ GOP heel selectief mensen worden gehoord.

En als Ramirez en Swetnick zo ongeloofwaardig zijn zou je zeggen dat ze juist staan te springen om hun verhaal te ontkrachten? Zoals je zelf al in een post aangaf waren ze er wel als de kippen bij om dat bij de (valse) beschuldiging mbt de 'boatrape' wel te doen. Heel vreemd...

[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 01-10-2018 16:56:28 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182256079
quote:
Where is Elaine Chao?

'Private' time fills long stretches of the Transportation secretary’s daily calendar, according to POLITICO’s review of 14 months of records.

A DOT spokesperson explained some of the “private” blocks as a security measure, designed to conceal Chao’s travel patterns, while others involved appointments that “range from doctor’s appointments to meeting with personal friends to tending to personal needs or regularly sharing meals with her husband,” Senate Majority Leader Mitch McConnell. But rest assured, the department says, the secretary is working long and hard for the taxpayers.
Een zwakke uitleg, lijkt veel waarschijnlijker dat het work-related afspraken waren die ze geheim wil houden. Meetings met lobbyisten.
quote:
[..]

One example is the week before the administration unveiled two initiatives early this year with major implications for Chao’s department: Trump’s $1.5 trillion infrastructure plan and the White House’s fiscal 2019 budget request, which called for $76.5 billion for DOT.

https://www.politico.com/interactives/2018/where-is-elaine-chao/

Op dinsdag 6 feb heeft ze slechts 1:45 in haar agenda, van 16:30 tot 18:15. De rest van de dag dus 'private time', niet in haar agenda gepland. Maar op vrijdag 9 feb is haar agenda van 9:00 tot 18:00 ingevuld met 8 afspraken, 7 ervan "private". Waarom zou ze op die dag, vlak voor de aankondiging van het infrastructuurplan (maandag 12 feb), slechts een half uur bezig zijn met haar werk, en 7 private afspraken hebben, die allemaal belangrijk genoeg waren om in haar agenda te plannen?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 maandag 1 oktober 2018 @ 17:01:31 #158
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182256301
Een van de dealbreakers voor Trump bij de nieuwe NAFTA was dat het geen NAFTA meer mocht heten.

Gefeliciteerd met het winnen van oude wijn in nieuwe zakken, trumperds.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182257047
Nou, de man met een woordenschat van 1000 woorden, staat zich te herhalen in een pressco.
Boooooring.
pi_182257063
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:01 schreef Ulx het volgende:
Een van de dealbreakers voor Trump bij de nieuwe NAFTA was dat het geen NAFTA meer mocht heten.

Gefeliciteerd met het winnen van oude wijn in nieuwe zakken, trumperds.
Staat er nu ergens het woord 'Trump' in de naam? Zo hebben de Polen namelijk een permanente militaire basis in hun land voor elkaar gekregen.
  Overall beste user 2022 maandag 1 oktober 2018 @ 17:38:32 #161
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182257075
De familie van Trump's schoothondje Devin Nunes heeft alleen maar illegalen in dienst. Waarom valt ICE die boerderij niet binnen en sluiten ze de vader, moeder, broer en schoonzus van dit congreslid niet op? Het is een schande! Boeh! In hun dorp heeft geen enkele boerderij amerikanen in dienst.


https://www.esquire.com/n(...)arm-iowa-california/
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182258209
Polls over Kavanaugh beginnen binnen te druppelen. Over het algemeen is het beeld dat Ford als geloofwaardiger wordt gezien, maar er qua steun voor Kavanaugh niet veel veranderd is (nog steeds ongeveer 40 voor/50 tegen). Een beetje de approval van Trump dus. Dat lijkt me geen goed nieuws voor de stem van Manchin.

O.a. https://poll.qu.edu/national/release-detail?ReleaseID=2574
pi_182258228
quote:
6s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:29 schreef Kijkertje het volgende:
HOW WE KNOW KAVANAUGH IS LYING

[..]

Het is duidelijk dat Kavanaugh iig loog over de mate van zijn drankgebruik.
Goed, overtuigend stuk idd.
Vanmiddag gelezen.
I´m back.
pi_182258259
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:37 schreef westwoodblvd het volgende:
Polls over Kavanaugh beginnen binnen te druppelen. Over het algemeen is het beeld dat Ford als geloofwaardiger wordt gezien, maar er qua steun voor Kavanaugh niet veel veranderd is (nog steeds ongeveer 40 tegen/50 voor). Een beetje de approval van Trump dus. Dat lijkt me geen goed nieuws voor de stem van Manchin.
50 tegen / 40 voor bedoel je?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182258273
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

50 tegen / 40 voor bedoel je?
Ja, excuus.
pi_182258287
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:40 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ja, excuus.
Dat ziet er heel anders uit hè...
I´m back.
pi_182258326
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat ziet er heel anders uit hè...
50/40 zou nog steeds niet al te best zijn voor een Supreme Court nominee maar 40/50 is wel het slechtst ooit, geloof ik.

Is al een aantal keer benoemd maar er is nog nooit een rechter benoemd met zulke cijfers.
pi_182258343
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:44 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

50/40 zou nog steeds niet al te best zijn voor een Supreme Court nominee maar 40/50 is wel het slechtst ooit, geloof ik.

Is al een aantal keer benoemd maar er is nog nooit een rechter benoemd met zulke cijfers.
Nee, maar ja de kans neemt dan af dat-ie het ook werkelijk wordt en hij moet nog uit gaan kijken voor zijn huidige baan wrs.
I´m back.
pi_182258465
Moet wel gezegd worden dat beide partijen niet altijd aan de leiband van de publieke opinie lopen. Soms is iets zo belangrijk dat het de nadelige korte termijn effecten overtreft. Bijvoorbeeld de Dems met Obamacare in 2009, de GOP met Tax Cuts in 2017 en nu wellicht weer.
pi_182258525
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:38 schreef Ulx het volgende:
De familie van Trump's schoothondje Devin Nunes heeft alleen maar illegalen in dienst. Waarom valt ICE die boerderij niet binnen en sluiten ze de vader, moeder, broer en schoonzus van dit congreslid niet op? Het is een schande! Boeh! In hun dorp heeft geen enkele boerderij amerikanen in dienst.

https://www.esquire.com/n(...)arm-iowa-california/
Dat was het artikel dat door Toomas Hendrik Ilves, ex-president van Estonia (2006 tot 2016), geretweet werd. (zie post #112)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182258620
shannonrwatts twitterde op maandag 01-10-2018 om 18:40:39 Trump to woman reporter: "She's shocked I picked her, she's in a state of shock"Reporter: "I'm not, thank you Mr. President"Trump: "I know you're not thinking, you never do"Reporter: "I'm sorry?"Trump: "Go ahead"This is institutionalized misogyny. https://t.co/Y31GwISb4I reageer retweet
ABC twitterde op maandag 01-10-2018 om 18:41:29 Pres. Trump: "I'm not a drinker. I can honestly say I never had a beer in my life, okay? It's one of my only good traits: I don't drink." https://t.co/T72e9Hpz2T https://t.co/becW8KNHz1 reageer retweet
Trump heeft de smaak te pakken met persconferenties. :7
pi_182258677
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:59 schreef Nintex het volgende:
shannonrwatts twitterde op maandag 01-10-2018 om 18:40:39 Trump to woman reporter: "She's shocked I picked her, she's in a state of shock"Reporter: "I'm not, thank you Mr. President"Trump: "I know you're not thinking, you never do"Reporter: "I'm sorry?"Trump: "Go ahead"This is institutionalized misogyny. https://t.co/Y31GwISb4I reageer retweet
ABC twitterde op maandag 01-10-2018 om 18:41:29 Pres. Trump: "I'm not a drinker. I can honestly say I never had a beer in my life, okay? It's one of my only good traits: I don't drink." https://t.co/T72e9Hpz2T https://t.co/becW8KNHz1 reageer retweet
Trump heeft de smaak te pakken met persconferenties. :7
En Kavanaugh is een drinkeboer, Ierse afkomst, wordt die lui met de paplepel bijgebracht.
I´m back.
pi_182258761
USmca=US first=America First.
Een geweldige overwinning voor hem, die extra melk die ze naar Canada mogen exporteren gaat ook vast heel veel geld extra brengen. De illegale mexicaanse knechten op die dairy farms gaan er straks enorm op vooruit.
pi_182258876
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:59 schreef Nintex het volgende:

Trump heeft de smaak te pakken met persconferenties. :7
"I never had alcohol. Can you imagine if I had, what a mess I'd be? I'd be the world's worst."

Nou vooruit, die is aardig.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_182258902
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:11 schreef nostra het volgende:

[..]

"I never had alcohol. Can you imagine if I had, what a mess I'd be? I'd be the world's worst."

Nou vooruit, die is aardig.
:D.
I´m back.
pi_182259055
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

:D.
Eens in de zoveel tijd floept er wat zelfspot uit en daar kan ik dan altijd wel om lachen. :P
pi_182259196
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:18 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Eens in de zoveel tijd floept er wat zelfspot uit en daar kan ik dan altijd wel om lachen. :P
Klopt idd.
I´m back.
pi_182259632
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:39 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Wat er met Ford gebeurt boeit me niet. Maar al heeft Kavanaugh één leugentje gedeponeerd, dan is het over en uit voor zijn ambitie. Dat Kavanaugh niet DIRECT om een onderzoek heeft gevraagd spreekt voor zich.
kavanaugh spreekt (mijns inziens) de waarheid, dus dan heeft hij het veel makkelijker. Hij hoeft niet alle leugens en leugentjes te onthouden zoals Ford dat moet doen....
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182259714
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:47 schreef Eficaz het volgende:

[..]

kavanaugh spreekt (mijns inziens) de waarheid, dus dan heeft hij het veel makkelijker. Hij hoeft niet alle leugens en leugentjes te onthouden zoals Ford dat moet doen....
Hoe kan iemand de waarheid spreken als zijn eigen kalender hem tegenspreekt?

En dat hoeft nog niet eens te betekenen dat hij schuldig is maar dat hij gelogen heeft is wel duidelijk en dit plus zijn bizarre gedrag tijdens de zitting maakt hem nu niet echt geschikt lijkt me.
pi_182259751
Heel simpel, hij is genomineerd door Trump dus dan ben je voor de fanboys boven alle twijfel verheven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 maandag 1 oktober 2018 @ 20:05:30 #181
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182259962
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoe kan iemand de waarheid spreken als zijn eigen kalender hem tegenspreekt?

En dat hoeft nog niet eens te betekenen dat hij schuldig is maar dat hij gelogen heeft is wel duidelijk en dit plus zijn bizarre gedrag tijdens de zitting maakt hem nu niet echt geschikt lijkt me.
Als Trump mij zou nomineren zou ik ook ineens de held van Efciaz zijn. Hell, ik denk dat die zelf zou juichen als KoosVogels genomineerd zou worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182260028
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als Trump mij zou nomineren zou ik ook ineens de held van Efciaz zijn. Hell, ik denk dat die zelf zou juichen als KoosVogels genomineerd zou worden.
Koos al een tijd niet meer gezien in deze contrijen?

Hoe zou het met onze 3CPO zijn?
  maandag 1 oktober 2018 @ 20:42:35 #183
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182260778
Fuctupmind twitterde op maandag 01-10-2018 om 18:41:03 HOLY SHIT!TRUMP IS THE FUNNIEST SON OF A BITCH ON THIS PLANET. https://t.co/YbbeGSluTd reageer retweet
Best ad rem van Trump. :')
2019: The Great Awakening
  maandag 1 oktober 2018 @ 20:46:50 #184
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182260899
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:09 schreef Nintex het volgende:

[..]

Koos al een tijd niet meer gezien in deze contrijen?

Hoe zou het met onze 3CPO zijn?
Contreien...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 1 oktober 2018 @ 21:19:09 #185
192592 SureD1
------------------------------
pi_182261653
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Contreien...
Als in, “in deze contreien is het ook wel eens gezelliger geweest” ;)

Net Trump zijn aanvaring met het journaille gezien. Was dat Hallie Jackson van MSNBC die hij daar even nineteen-fifties style onderuit schoffelde? Misogynist dat het is...
  maandag 1 oktober 2018 @ 21:39:04 #186
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182262132
De Democraten zeggen dat het FBI onderzoek een beperkte scope heeft. Trump zegt dat er geen beperkingen zijn. Wie zal er gelijk hebben?
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 maandag 1 oktober 2018 @ 22:29:07 #187
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182263352
Dat merk je vanzelf. Als die vrouwen niet worden geïnterviewd zal het beperkt zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182263386
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:39 schreef Montov het volgende:
De Democraten zeggen dat het FBI onderzoek een beperkte scope heeft. Trump zegt dat er geen beperkingen zijn. Wie zal er gelijk hebben?
We gaan er hopelijk achter komen, ben benieuwd:

https://www.nbcnews.com/p(...)on-kavanaugh-n915511

quote:
BOSTON -- Sen. Jeff Flake said Monday he was working with the White House counsel's office to ensure that the FBI is able to do a "real investigation" into allegations of sexual misconduct against Supreme Court nominee Brett Kavanaugh.

"We certainly want the FBI to do a real investigation and we are working to make sure that happens. I've had discussions, many yesterday, with my colleagues, with the White House counsel's office, my staff is following up as well. I had one of those conversations just five minutes ago to make sure that the -- that any current credible allegation that has been made has been fully investigated," he said at the Forbes' Under 30 Summit.

"It does no good to have an investigation that just gives us more cover for example. We actually need to find out what we can find out," he continued, adding that "we have to realize that we may not be able to find out everything."

Flake's comments came as a senior U.S. official and a separate source confirmed to NBC News on Monday that the White House has authorized the FBI to expand its initially limited investigation into sexual misconduct allegations against Kavanaugh by interviewing anyone it deems necessary as long as the review is finished by the end of the week. The New York Times first reported the change in the scope.

President Donald Trump also said Monday that he thinks "the FBI should interview anybody that they want within reason, but you have to stay within reason."

pi_182264234
October surprise!

abbydphillip twitterde op maandag 01-10-2018 om 18:21:32 (!!) Trump implying he's caught a Dem senator in compromising conditions: "I happen to know some US senators. One who is one the other side, who's pretty aggressive. I've seen that person in very very bad situations. Somewhat compromising." reageer retweet
pi_182264327
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 23:11 schreef Nintex het volgende:
October surprise!

abbydphillip twitterde op maandag 01-10-2018 om 18:21:32 (!!) Trump implying he's caught a Dem senator in compromising conditions: "I happen to know some US senators. One who is one the other side, who's pretty aggressive. I've seen that person in very very bad situations. Somewhat compromising." reageer retweet
Deflection?
  maandag 1 oktober 2018 @ 23:19:12 #191
8369 speknek
Another day another slay
pi_182264374
Trump zal wel weer aan het projecteren zijn, dus we kunnen waarschijnlijk een wedje leggen op de peepeetape.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182264526
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 23:19 schreef speknek het volgende:
Trump zal wel weer aan het projecteren zijn, dus we kunnen waarschijnlijk een wedje leggen op de peepeetape.
Dunno. In de jaren 90 had Trump naar verluid ook het een en ander verzameld over Republikeinse senatoren om Clinton te helpen.

KFILE twitterde op maandag 01-10-2018 om 19:02:35 A frequent trope. In his 1999 book, The America We Deserve, Trump claimed he knew of a GOP Senator “leading the pack” on the Clinton impeachment who would bring his “twenty-something” girlfriend to a hotel he owned. He was defending Clinton at the time. https://t.co/2Tr0c477Q4 reageer retweet
pi_182264827
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:47 schreef Eficaz het volgende:

[..]

kavanaugh spreekt (mijns inziens) de waarheid, dus dan heeft hij het veel makkelijker. Hij hoeft niet alle leugens en leugentjes te onthouden zoals Ford dat moet doen....
Ziet er grappig uit, dat vasthouden aan je Ford liegt en Brett is een saint verhaal, maar Brett was continue aan het draaien en zich aan het indekken. Hij gaf nergens antwoord op. Heel apart allemaal. Dat doe je meestal alleen maar als je liegt.
Hij gaf geen antwoord op de vraag of hij een FBI onderzoek zou willen. Als je onschuldig bent dan wil je niets anders! Laat de FBI maar aantonen dat die Ford liegt dat ze barst! Zo denkt de onschuldige.
Hij gaf geen antwoord op de vraag of ie ooit een black out heeft gehad enzo enzo.
Op zich heel slim, want dan kan hij daar geen mein-eed over plegen. Als namelijk later bekend wordt dat ie wel eens blackout is gegaan (omdat Yale vriendjes toch uit de school klappen, wat ze nu ook al doen over devil's triangle en boofing overigens), dan kan hij daar niet op nat gaan.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182265035

"Three People Under Felony Penalty Denied Your Story" Christine Blasey Ford Tries To Respond... :')
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182265281
Wat mij vooral is opgevallen is dat deze 'dokter' zo dom als een bezemsteel is.
Ze lijkt mentaal niet helemaal in orde. Het is alsof je een klein kind ondervraagd.

Ze lijkt me ook heel naief, fragiel en gemakkelijk beinvloedbaar. Of dat direct invloed heeft op deze zaak is moeilijk te zeggen. Ze is bovendien op geen enkel moment onzettend emotioneel over de zaak. Het blijft een beetje 'vlakjes' met een zacht piepstemmetje.

Met name bij de hele simpele vraag: "Did anyone speak on your behalf?" die ze niet begreep ging bij mij de alarmbel af.
pi_182265318
quote:
Text messages suggest Kavanaugh wanted to refute accuser's claim before it became public

A former classmate of the Supreme Court nominee has reached out to the FBI but hasn't received a response.

In the days leading up to a public allegation that Supreme Court nominee Brett Kavanaugh exposed himself to a college classmate, the judge and his team were communicating behind the scenes with friends to refute the claim, according to text messages obtained by NBC News.

Kerry Berchem, who was at Yale with both Kavanaugh and his accuser, Deborah Ramirez, has tried to get those messages to the FBI for its newly reopened investigation into the matter but says she has yet to be contacted by the bureau.

The texts between Berchem and Karen Yarasavage, both friends of Kavanaugh, suggest that the nominee was personally talking with former classmates about Ramirez’s story in advance of the New Yorker article that made her allegation public. In one message, Yarasavage said Kavanaugh asked her to go on the record in his defense. Two other messages show communication between Kavanaugh's team and former classmates in advance of the story.

The texts also demonstrate that Kavanaugh and Ramirez were more socially connected than previously understood and that Ramirez was uncomfortable around Kavanaugh when they saw each other at a wedding 10 years after they graduated. Berchem's efforts also show that some potential witnesses have been unable to get important information to the FBI.

[..]

Berchem, 51, a graduate of Yale and a Connecticut resident, reached out to Sen. Richard Blumenthal's office last week. Blumenthal, a Democrat, sits on the Judiciary Committee.

“We heard from Kerry late on Thursday and submitted her summary to the Judiciary Committee early Friday,” a spokeswoman for Blumenthal said in a statement to NBC News. “After we were made to jump through several hoops that delayed our moving forward, it became clear that the majority Committee staff had not turned this summary over to the FBI and, in fact, had no intention of turning it over to the FBI. With our assistance, Kerry submitted her summary to the FBI herself.”

George Hartmann, a spokesman for Senate Judiciary Committee Chairman Charles Grassley, R-Iowa, said that “the texts from Ms. Berchem do not appear relevant or contradictory to Judge Kavanaugh’s testimony."

"This appears to be another last-ditch effort to derail the nomination with baseless innuendo by Democrats who have already decided to vote no," Hartmann said.

[..]

Kavanaugh told the Senate Judiciary Committee under oath that the first time he heard of Ramirez’s allegation was in the Sept. 23 article in The New Yorker.

Kavanaugh was asked by Sen. Orrin Hatch, R-Utah, when he first heard of Ramirez’s allegations. Kavanaugh answered: “In the New Yorker story.”
https://www.nbcnews.com/p(...)ard-evidence-n915566
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182265452
quote:
Ethics complaints have been filed against Kavanaugh in the DC Circuit, including at least one claiming he lied about the sexual assault allegations against him. Ethics experts say there's no precedent for what happens to those complaints if he's elevated to the Supreme Court. For now, they're under the purview of the DC Circuit chief judge — former Supreme Court nominee Merrick Garland.
https://www.buzzfeednews.(...)estion-supreme-court
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182265549
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:13 schreef Eficaz het volgende:

"Three People Under Felony Penalty Denied Your Story" Christine Blasey Ford Tries To Respond... :')
'Denied' als in 'tegenspreken/ ontkennen'? Dat is niet wat er gezegd wordt :N

Ze kunnen het zich niet 'herinneren', dat is wat anders.

En 'tries' to respond :? Ze geeft gewoon antwoord op de vragen.

Ik krijg sterk de indruk dat je bij dit filmpje vnl op de misleidende titel bent afgegaan

Om bij de feiten te blijven, dit is wat er daadwerkelijk gezegd wordt:

quote:
MITCHELL: OK. Have you been in - are you aware that the three people at the party besides yourself and -- and Brett Kavanaugh have given statements under penalty of felony to the committee?

FORD: Yes.

MITCHELL: And are you aware of what those statements say?

FORD: Yes.

MITCHELL: Are you aware that they say that they have no memory or knowledge of such a party?

FORD: Yes.

MITCHELL: OK. Do you have any particular motives to ascribe to Leland?

FORD: I guess we could take those one at a time. Leland has significant health challenges, and I'm happy that she's focusing on herself and getting the health treatment that she needs, and she let me know that she needed her lawyer to take care of this for her, and she texted me right afterward with an apology and good wishes, and et cetera, So I'm glad that she's taking care of herself.

I don't expect that P.J. and Leland would remember this evening. It was a very unremarkable party. It was not one of their more notorious parties, because nothing remarkable happened to them that evening. They were downstairs.

And Mr. Judge is a different story. I would expect that he would remember that this happened.

MITCHELL: Understood.


[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 02-10-2018 01:21:27 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182265787
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 00:55:51 Feinstein: "I find it interesting that the same critics who last week condemned me for not releasing Dr. BlaseyFord’s letter against her wishes are now suggesting I did leak the letter."Throughout this process I acted in strict accordance to the wishes of the survivor." reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182265811
quote:
Dit is nog best wel een dingetje. Geen wonder dat Grassley het weg probeert te moffelen.
pi_182265820
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182265846
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182265856
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 01:20:01 As an undergrad at Yale, Brett Kavanaugh was involved in an altercation at a local bar during which he was accused of throwing ice on another patron, NYT reports.The incident resulted in Kavanaugh and four other men being questioned by the New Haven PD. https://t.co/xm9tAU6xYw reageer retweet
Kavanaugh Was Questioned by Police After Bar Fight in 1985

quote:
As an undergraduate student at Yale, Brett M. Kavanaugh was involved in an altercation at a local bar during which he was accused of throwing ice on another patron, according to a police report.

The incident, which occurred in September 1985 during Mr. Kavanaugh's junior year, resulted in Mr. Kavanaugh and four other men being questioned by the New Haven Police Department. Mr. Kavanaugh was not arrested, but the police report stated that a 21-year-old man accused Mr. Kavanaugh of throwing ice on him "for some unknown reason."

A witness to the fight said that Chris Dudley, a Yale basketball player who is friends with Mr. Kavanaugh, then threw a glass that hit the 21-year-old-man in the ear, according to the police report, which was obtained by The New York Times.

The report said that the victim, Dom Cozzolino, "was bleeding from the right ear" and was later treated at a local hospital. A detective was notified of the incident at 1:20 a.m.

Mr. Dudley denied the accusation, according to the report. For his part, speaking to the officers, Mr. Kavanaugh did not want "to say if he threw the ice or not," the police report said.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 64% gewijzigd door Kijkertje op 02-10-2018 02:24:03 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182265870
-edit:Bronnen links of rechts van het midden, zelfs enigszins ver van het midden is geen probleem. Deze filmpjes en linkjes zijn echter net even te ver verwijderd van voornoemd midden, werkt puur op insinuatie-

[ Bericht 18% gewijzigd door jogy op 02-10-2018 11:04:43 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182265888
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 02:15 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 01:20:01 As an undergrad at Yale, Brett Kavanaugh was involved in an altercation at a local bar during which he was accused of throwing ice on another patron, NYT reports.The incident resulted in Kavanaugh and four other men being questioned by the New Haven PD. https://t.co/xm9tAU6xYw reageer retweet
Kavanaugh Was Questioned by Police After Bar Fight in 1985

[..]

Throwing ice at a patron?

Nee, dat doet het! :')
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182265910
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 02:36 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Throwing ice at a patron?

Nee, dat doet het! :')
Het is de zoveelste aanwijzing van het drinkgedrag van Kavanaugh. Ipv van te voorkomen dat de situatie uit de hand loopt, laat Kavanauagh de boel juist escaleren.

Overigens met hulp van Chris Dudley, dezelfde roommate die een verklaring heeft afgelegd ten gunste van Kavanaugh :)

Uit het artikel:
quote:
“On one of the last occasions I purposely socialized with Brett, I witnessed him respond to a semi-hostile remark, not by defusing the situation, but by throwing his beer in the man’s face,” Mr. Ludington said in the statement. Mr. Ludington, a professor at North Carolina State University, said he came forward because he believed Judge Kavanaugh had mischaracterized the extent of his drinking at Yale.

[..]

When the man noticed Mr. Ludington, Mr. Kavanaugh and the others looking at him, he objected and told them to stop it, adding an expletive, Mr. Ludington said.

Mr. Kavanaugh cursed, he said, and then “threw his beer at the guy.”

“The guy swung at Brett,” Mr. Ludington continued. At that point, Mr. Dudley “took his beer and smashed it into the head of the guy, who by now had Brett in an embrace. I then tried to pull Chris back, and a bunch of other guys tried to pull the other guy back. I don’t know what Brett was doing in the melee, but there was blood, there was glass, there was beer and there was some shouting, and the police showed up.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182265915
Het ging niet om "drinkgedrag" 35 jaar geleden op een universteit..... :')
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182265921
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182265922
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 03:02 schreef Eficaz het volgende:
Het ging niet om "drinkgedrag" 35 jaar geleden op een universteit..... :')
Aangezien de beschuldigingen tegen hem uit die tijd dateren zijn dit soort aanwijzingen over zijn gedrag destijds van belang.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182265939
Manafort heeft een ontmoeting met Mueller gehad

quote:
Paul Manafort met Monday with special counsel Robert Mueller’s office as part of his cooperation agreement in the special counsel’s investigation into Russia interference in the 2016 presidential election.

The sit-down at the special counsel’s downtown Washington D.C. office stems from Manafort’s guilty plea last month, which requires the former Trump campaign chairman to cooperate “fully, truthfully, completely, and forthrightly…in any and all matters as to which the government deems the cooperation relevant.”

Spokesmen for Manafort and Mueller declined comment on the meeting.

Politico
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182265945
Draadje Abramson:

SethAbramson twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 02:12:48 (THREAD) Tonight's revelation that Kavanaugh knew of allegations of sexual assault against him by Deborah Ramirez months before they became public is a game-changer—but *only* if journalists realize its astounding implications. I discuss them here. I hope you'll read and retweet. https://t.co/jOtQpOqzqK reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182266268
Bizarre toestanden weer.

Gaan we in deze #metoo tijd iemand langs een meetlat leggen voor iets dat hij ver voor de affaire Lewinsky gedaan heeft? Oh wacht, Bill "I did not have sex with that woman, Miss Lewinsky" Clinton was geen perv, want hij was een Democraat.

Denk eens even goed na, Democraten. Waarom zit er überhaupt een ongemanierde oerang oetang die totaal ongeschikt is voor het ambt in het Witte Huis? Zou dat komen omdat je eerst hele fatsoenlijke kandidaten zoals John McCain en Mitt Romney door het slijk hebt gehaald?

Met vuile politiek kun je misschien op korte termijn je doel bereiken (dwz, de nominatie van Kavanaugh blokkeren) maar op de lange termijn gaat dat je stemmen kosten. Kiezers zijn niet dom, die prikken daar door heen.

De druiven zijn zuur, en ja, met vijf opperrechters die een conservatieve inslag hebben, loop je de kans dat je je wetgeving via het HvA en de Senaat zult moeten introduceren. Zoals het hoort. En niet via vriendjes in het Hooggerechtshof.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182266561
Okeeeej... tijd om te gaan slapen geloof ik. Tegen zoveel slechte argumenten ben ik niet opgewassen :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182266889
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 04:36 schreef Lyrebird het volgende:
Bizarre toestanden weer.

Gaan we in deze #metoo tijd iemand langs een meetlat leggen voor iets dat hij ver voor de affaire Lewinsky gedaan heeft? Oh wacht, Bill "I did not have sex with that woman, Miss Lewinsky" Clinton was geen perv, want hij was een Democraat.

Denk eens even goed na, Democraten. Waarom zit er überhaupt een ongemanierde oerang oetang die totaal ongeschikt is voor het ambt in het Witte Huis? Zou dat komen omdat je eerst hele fatsoenlijke kandidaten zoals John McCain en Mitt Romney door het slijk hebt gehaald?

Met vuile politiek kun je misschien op korte termijn je doel bereiken (dwz, de nominatie van Kavanaugh blokkeren) maar op de lange termijn gaat dat je stemmen kosten. Kiezers zijn niet dom, die prikken daar door heen.

De druiven zijn zuur, en ja, met vijf opperrechters die een conservatieve inslag hebben, loop je de kans dat je je wetgeving via het HvA en de Senaat zult moeten introduceren. Zoals het hoort. En niet via vriendjes in het Hooggerechtshof.
Seks met instemming tussen twee ongerelateerde personen erbij halen in een zaak die gaat over aanranding en poging tot verkrachting.
De Democraten vuile campagnes verwijten -- nee inderdaad de Reps doen alleen aan smaakvolle positieve campagnes.
Het huidige proces rondom Kavanaugh 'vuile politiek' van de Democraten noemen, terwijl de Reps zo'n beetje continu elke (ongeschreven) regel aan hun laars hebben gelapt om onderzoek naar Trump & co en de connectie met de Russen zoveel mogelijk te frusteren.
De Democraten verwijten dat ze het parlement niet gebruiken om wetgeving erdoor te krijgen terwijl Trump een ongekende hoeveelheid presidentiele orders heeft getekend.

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 02-10-2018 10:53:22 ]
pi_182267009
Met het populisme dat nu over de hele wereld lijkt te waaien en we opgescheept zitten met een halve gare als president van het eens machtigste land ter wereld - dat nu alleen nog op de lachspieren werkt van andere regeringsleiders - zou het me weinig verbazen als dit de volgende president van de VS wordt (na Trump dus).


Van machtigste natie ter wereld naar een van de meest belachelijke en bespottelijke naties ter wereld.

Tsja en dan springt Xi in dat gat en is China ineens wereldleider. Enfin, dat is een andere discussie.
pi_182267538
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 05:43 schreef TruusHenk het volgende:

[..]

Seks met instemming tussen twee ongerelateerde personen erbij halen in een zaak die gaat over aanranding en poging tot verkrachting.
Een stagiaire zit in een afhankelijke positie, er kan geen sprake van zijn dat je daarmee een seksuele relatie begint. Iedere begeleider die daar aan begint, kan z'n baan kwijtraken, en terecht.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182267576
Voorspelling: FBI onderzoek komt terug met de conclusie: verhaal Dr. Ford niet meer te onderbouwen. Aanwezigen zeggen zich niks te herinneren. Verhaal Ramirez wordt ondersteund door diverse getuigenverklaringen en schatten wij als geloofwaardig. Kavanaugh sputtert, Flake doet lang alsof hij twijfelt maar stemt toch tegen omdat hij Trump wil gaan primary'en. Collins & Murkowski zien de polls en besluiten ook tegen te stemmen. Exit Kavanaugh. Trump benoemt snel een iets gematigdere conservatief die door McConnel door de Senaat, dan inmiddels 51/49 gecontroleerd door Dems, wordt gesluisd tijdens de lame duck. Outrage, woede, vrouwen komen massaal in opstand en stemmen Trump in 2020 weg en vervangen hem door Klobuchar. Trump gaat de bak in voor witwassen. Eind goed al goed. Komen jullie over 5 jaar maar terug. :P
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:52:11 #219
192592 SureD1
------------------------------
pi_182267682
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 07:33 schreef westwoodblvd het volgende:
Voorspelling: FBI onderzoek komt terug met de conclusie: verhaal Dr. Ford niet meer te onderbouwen. Aanwezigen zeggen zich niks te herinneren. Verhaal Ramirez wordt ondersteund door diverse getuigenverklaringen en schatten wij als geloofwaardig. Kavanaugh sputtert, Flake doet lang alsof hij twijfelt maar stemt toch tegen omdat hij Trump wil gaan primary'en. Collins & Murkowski zien de polls en besluiten ook tegen te stemmen. Exit Kavanaugh. Trump benoemt snel een iets gematigdere conservatief die door McConnel door de Senaat, dan inmiddels 51/49 gecontroleerd door Dems, wordt gesluisd tijdens de lame duck. Outrage, woede, vrouwen komen massaal in opstand en stemmen Trump in 2020 weg en vervangen hem door Klobuchar. Trump gaat de bak in voor witwassen. Eind goed al goed. Komen jullie over 5 jaar maar terug. :P
Wat een vergezocht slotjesverzoek voor deze reeks ;)

On topic: ik denk niet dat Kavanaugh nog in het SCOTUS terecht komt...
pi_182267702
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2018 03:02 schreef Eficaz het volgende:
Het ging niet om "drinkgedrag" 35 jaar geleden op een universteit..... :')
Je mag niet liegen tegen een senaatscommissie. Ook niet over dingen 'waar het niet om ging'.
pi_182267754
quote:
The FBI has interviewed Mark Judge but his lawyer says “his interview has not been completed," per @Arianedevogue.
https://twitter.com/kaitl(...)875813906472961?s=19
FBI en Judge hebben blijkbaar nogal wat te bespreken. Wel apart voor iemand die zegt zich niks meer te kunnen herinneren.
pi_182267798
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:38 schreef Nintex het volgende:
Wat mij vooral is opgevallen is dat deze 'dokter' zo dom als een bezemsteel is.
Ze lijkt mentaal niet helemaal in orde. Het is alsof je een klein kind ondervraagd.

Ze lijkt me ook heel naief, fragiel en gemakkelijk beinvloedbaar. Of dat direct invloed heeft op deze zaak is moeilijk te zeggen. Ze is bovendien op geen enkel moment onzettend emotioneel over de zaak. Het blijft een beetje 'vlakjes' met een zacht piepstemmetje.
Imo speelt Dr Ford het naïeve kwetsbare kind, maar is ze eigenlijk een rancuneuze aandachtszoeker, want serieus waarom zat ze daar of kwam ze überhaupt met het niets om het lijf hebbende verhaal naar buiten? Wat is haar winst, genoegdoening? (een lucratieve deal met Coca Cola, zoveel is zeker).

Ik vind Kavanaugh totaal ongeschikt voor betreffende positie, een leugenachtige dramaqueen, erg passief agressief ook.

Toch vind ik de histrionische Ford erger, zoals ze zichtbaar genoot van het warme bad dat ze daar kreeg.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:40:02 #224
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182268059
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:42:07 #225
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182268079
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 07:55 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Je mag niet liegen tegen een senaatscommissie. Ook niet over dingen 'waar het niet om ging'.
Jij hebt het begrepen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:44:37 #226
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182268103
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:34 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Is dit alleen in de USA te zien? Voor mij doet hij het niet.
Deze bedoel je
Dit mag toch niet doorgaan gewoon?

Fijn dat het WH de scope van het FBI onderzoek heeft uitgebreid, of het ook echt effect heeft gaan we zien.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182268240
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 04:36 schreef Lyrebird het volgende:
Bizarre toestanden weer.

Gaan we in deze #metoo tijd iemand langs een meetlat leggen voor iets dat hij ver voor de affaire Lewinsky gedaan heeft? Oh wacht, Bill "I did not have sex with that woman, Miss Lewinsky" Clinton was geen perv, want hij was een Democraat.

Denk eens even goed na, Democraten. Waarom zit er überhaupt een ongemanierde oerang oetang die totaal ongeschikt is voor het ambt in het Witte Huis? Zou dat komen omdat je eerst hele fatsoenlijke kandidaten zoals John McCain en Mitt Romney door het slijk hebt gehaald?

Met vuile politiek kun je misschien op korte termijn je doel bereiken (dwz, de nominatie van Kavanaugh blokkeren) maar op de lange termijn gaat dat je stemmen kosten. Kiezers zijn niet dom, die prikken daar door heen.

De druiven zijn zuur, en ja, met vijf opperrechters die een conservatieve inslag hebben, loop je de kans dat je je wetgeving via het HvA en de Senaat zult moeten introduceren. Zoals het hoort. En niet via vriendjes in het Hooggerechtshof.
De democraten haalden McCain door het slijk? Carl Rove en Lee Atwater's campagne in South Carolina tijdens de 2000 primaries vergeten?

- De "Negro child flyers": McCain had een buitenechtelijk zwart kind, met foto's van z'n familie (en hun geadopteerd kind uit Bangladesh)
- McCain bezocht prostituees en had z'n vrouw een SOA gegeven.
- claims dat Cindy McCain een junkie was
- McCain was een verrader, geturnd in Vietnam. Een gebrainwashte Manchurian candidate die de GOP moest ondermijnen.
- push-polling: kiezers opbellen met de vraag voor wie ze gingen stemmen, Bush of McCain. Als ze McCain zeiden werd hen gevraagd ‘Would you vote for McCain if you knew … ?’
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182268345
quote:
Flake: I sometimes feel like I'm 'without a party'

Sen. Jeff Flake (R-Ariz.) said Monday evening that he sometimes feels like he doesn't belong to a political party.

“I sometimes feel like a man temporarily without a party,” he said during a speech at the New Hampshire Institute of Politics at Saint Anselm College, according to The Washington Post.

Flake also criticized his party during the speech, saying members of the GOP have "given in to the terrible tribal impulse that first mistakes our opponents for our enemies."

“And then we become seized with the conviction that we must destroy that enemy," he said.

[..]
https://thehill.com/homen(...)e-im-without-a-party
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182268381
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:57 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De democraten haalden McCain door het slijk? Carl Rove en Lee Atwater's campagne in South Carolina tijdens de 2000 primaries vergeten?
Het zou wel erg raar zijn als de Republikeinen onderling geen politieke spelletjes zouden spelen. Ik had het trouwens over de verkiezingen van 2008.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:17:30 #230
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182268391
Oh wat erg, de Democraten doen aan politiek en proberen een verkiezing te winnen.

:').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:18:08 #231
8369 speknek
Another day another slay
pi_182268400
Arizona is ook een battleground state toch? Flake heeft niet de luxe van een McConnell of Graham om volkomen gewetenloos te zijn.

Edit: nvm, wil niet herverkozen, lijkt zowaar echt een Republikein met een geweten.

quote:
In that same appearance, Flake said he hoped another Republican would challenge Trump in the 2020 primaries but that he could not be the one to do so. Flake announced last year that he would not seek re-election in the fall, citing “personal attacks, threats against principles and freedoms and institutions, and flagrant disregard for decency."
Newsweek

[ Bericht 34% gewijzigd door speknek op 02-10-2018 09:23:57 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182268408
quote:
Zo voel ik het ook. De GOP heeft zich behoorlijk in de eigen voet geschoten met de verkiezing van Trump (die ik overigens geen enkele kans gaf voor het presidentschap - wat zat ik verkeerd).

Maar als je een tijdje door the Mid-West hebt gereisd (wat ik een paar keer heb gedaan, de afgelopen jaren), dan snap je wel waar zijn verkiezing vandaan komt. Total desperation: families die zich in de steek voelen gelaten door de gevestigde partijen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:20:45 #233
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182268426
quote:
Daar heeft hij een goed punt. Is de GOP nog wel de partij waar hij lid van is geworden? Volgende maand zullen kiezers zichzelf dezelfde vraag stellen. Ik denk dat veel "trumpfans" hier alleen maar de republikeinen steunen vanwege Trump, maar niet wat voor politiek ze al decennia uitdragen. Trump is de vleesgeworden troll, het allerheiligste voor de politieke anarchist. En ze zullen hem door dik en dun steunen, en zich steeds belachelijker maken. Omdat de echte politiek zal terugkeren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182268432
FFF Fright - Fight - Flight

Als men wat meer wil weten van hoe het geheugen werkt bij traumatische gebeurtenissen.

  dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:26:40 #235
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182268493
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 09:19 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Zo voel ik het ook. De GOP heeft zich behoorlijk in de eigen voet geschoten met de verkiezing van Trump (die ik overigens geen enkele kans gaf voor het presidentschap - wat zat ik verkeerd).

Maar als je een tijdje door the Mid-West hebt gereisd (wat ik een paar keer heb gedaan, de afgelopen jaren), dan snap je wel waar zijn verkiezing vandaan komt. Total desperation: families die zich in de steek voelen gelaten door de gevestigde partijen.
Die heb je hier ook, ze noemen ze hier PVV tokkies. Net als hier zullen pakweg 25% van de kiezers zullen proberen er nog eens 25 % in te laten lopen. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. In de VS hebben ze oa gemerkt dat hun belastingvoordeeltje toch niet zo voordelig heeft uitgepakt van wat ze er van hebben gehoopt. Dat geld is namelijk in DE ZAK VAN EEN GEVESTIGDE PARTIJ GEVLOEID.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182268538
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:08 schreef Za het volgende:

[..]

Imo speelt Dr Ford het naïeve kwetsbare kind, maar is ze eigenlijk een rancuneuze aandachtszoeker, want serieus waarom zat ze daar of kwam ze überhaupt met het niets om het lijf hebbende verhaal naar buiten? Wat is haar winst, genoegdoening? (een lucratieve deal met Coca Cola, zoveel is zeker).

Ik vind Kavanaugh totaal ongeschikt voor betreffende positie, een leugenachtige dramaqueen, erg passief agressief ook.

Toch vind ik de histrionische Ford erger, zoals ze zichtbaar genoot van het warme bad dat ze daar kreeg.
Je hebt letterlijk geen enkel bewijs voor deze ronduit walgelijke opmerkingen, anders dan dat je die vrouw blijkbaar door het slijk wil halen. Intimideert ze je ofzo?
pi_182268779
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 09:26 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Die heb je hier ook, ze noemen ze hier PVV tokkies. Net als hier zullen pakweg 25% van de kiezers zullen proberen er nog eens 25 % in te laten lopen. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. In de VS hebben ze oa gemerkt dat hun belastingvoordeeltje toch niet zo voordelig heeft uitgepakt van wat ze er van hebben gehoopt. Dat geld is namelijk in DE ZAK VAN EEN GEVESTIGDE PARTIJ GEVLOEID.
Meer dan 4% groei, daar zullen de aller armsten ook van profiteren.

Het probleem is echter dat de groei op de pof gekocht is. Dat zijn Italiaanse toestanden. :) Uiteindelijk zal het moeten worden terugbetaald.

Maar weet je, dat is het probleem helemaal niet. Het grote probleem daar is dat een groot deel van het volk financieel, moreel, fysiek en mentaal uitgeput is, en dat kun je voor 90% verklaren door de cultuur waarin men leeft. Een hedonistische cultuur waarbij alles gemakkelijk moet zijn en niets moeite mag kosten. Uiteindelijk eindigt dit met mensen die zich zonder goede opleiding de pleuris werken. De ironie.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:47:55 #239
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182268818
quote:
:o Staat zijn voormalige klasgenoot doodleuk op de teevee te verkondigen dat een potentiële kandidaat voor het hooggerechtshof een leugenaar is.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:49:53 #240
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182268844
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 09:45 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Meer dan 4% groei, daar zullen de aller armsten ook van profiteren.

Het probleem is echter dat de groei op de pof gekocht is. Dat zijn Italiaanse toestanden. :) Uiteindelijk zal het moeten worden terugbetaald.

Maar weet je, dat is het probleem helemaal niet. Het grote probleem daar is dat een groot deel van het volk financieel, moreel, fysiek en mentaal uitgeput is, en dat kun je voor 90% verklaren door de cultuur waarin men leeft. Een hedonistische cultuur waarbij alles gemakkelijk moet zijn en niets moeite mag kosten. Uiteindelijk eindigt dit met mensen die zich zonder goede opleiding de pleuris werken. De ironie.
Die 4 % was al verdampt op het moment dat ze de ACA uit hadden gekleed. en op dit moment voelen ze die impact pas.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182269438
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 09:45 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Meer dan 4% groei, daar zullen de aller armsten ook van profiteren.

Dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend. De VS heeft al decennia goede groei, maar de arme profiteren daar maar mondjesmatig van. Het gat tussen de have en have-nots groeit steeds verder.
pi_182270058
On topic...dit gedoe is toch helemaal niet trumps schuld 🤪
Het ligt toch aan degene, die het voorkeurslijstje heeft gemaakt en in de week gelegd.
Dat is de advokaat die vertrekt, na de benoeming van K.
* mark my words.

En eerder postte iemand het lijstje senatoren, die president Clinton hebben onderzocht.
Met vijf mannen in de commitee, die vervolgens vergelijkbare zaken als Clinton hadden geflikt.

Zelf denk ik, dat Barbertje moet hangen.
Ondanks dat hoeveel yale mannen, his peers, zitten nu in de commitee? ( en dus best weet hebben van ...)
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:10:54 #243
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182270059
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:34 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend. De VS heeft al decennia goede groei, maar de arme profiteren daar maar mondjesmatig van. Het gat tussen de have en have-nots groeit steeds verder.
je kunt dit beter met een plaatje uit leggen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:11:46 #244
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182270073
Trouwens even de bezem dor het topic gehaald.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182270361
Om maar weer terug naar politiek te gaan:

Is deze al langsgekomen?
https://www.actionnetwork(...)ng-september-30-2018

Ziet er naar uit dat Texas van de Rep's blijven.
Onbegrijpelijk ook dat de Dem's iemand neerzetten die eigenlijk al bij voorbaat gediskwalificeerd hoorde te zijn.
Beto O'Rourke is een bewezen drankrijder die onder invloed een ongeluk veroorzaakt en dan probeert te vluchten. En om het af te maken, er daarna ook nog over liegt. :N
Zo iemand zou nooit in aanmerking mogen komen voor het senaat.
Gelukkig zijn ze in Texas wakker... alleen dan weer jammer dat de andere keuze dan Cruz is :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Refragmental op 02-10-2018 11:40:28 ]
pi_182270497
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:32 schreef Refragmental het volgende:
Om maar weer terug naar politiek te gaan:

Is deze al langsgekomen?
https://www.actionnetwork(...)ng-september-30-2018

Ziet er naar uit dat Texas van de Rep's blijven.
Onbegrijpelijk ook dat de Dem's iemand neerzetten die eigenlijk al bij voorbaat gediskwalificeerd hoorde te zijn.
Robert O'Rourke is een bewezen drankrijder die onder invloed een ongeluk veroorzaakt en dan probeert te vluchten. En om het af te maken, er daarna ook nog over liegt. :N
Zo iemand zou nooit in aanmerking mogen komen voor het senaat.

Gelukkig zijn ze in Texas wakker... alleen dan weer jammer dat de andere keuze dan Cruz is :{
O'Rourke kan gelukkig nog altijd opperrechter worden als 'ie de race verliest.
pi_182270595
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:41 schreef Sloggi het volgende:

[..]

O'Rourke kan gelukkig nog altijd opperrechter worden als 'ie de race verliest.
Volgens mij zijn de eisen daar nog strenger.
Een DUI Hit&Run om vervolgens er over te liegen zal daar echt niet doorkomen.
pi_182270746
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de eisen daar nog strenger.
Een DUI Hit&Run om vervolgens er over te liegen zal daar echt niet doorkomen.
Hoe kan het een hit and run zijn als hij ter plekke is opgepakt?

quote:
O’Rourke said he didn’t try to leave the scene of his 1998 DWI accident and arrest.

Records indicate O’Rourke was arrested at the scene and wasn’t charged with trying to flee. But the September 1998 Anthony Police Department report on the incident says a witness said O’Rourke tried to leave the scene before police arrived and the witness kept him from doing so.

We rate this claim Mostly False.
Bron

Je moet er geen dingen bij gaan verzinnen. O'Rourke heeft z'n DUI overigens meermaals openbaar besproken, dus dat is geen shock.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2018 11:57:17 ]
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:56:40 #249
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182270751
quote:
NBC News: Text messages between two friends of Brett Kavanaugh "suggest that the nominee was personally talking with former classmates about [Deborah] Ramirez's story in advance of the New Yorker article that made her allegation public."
https://t.co/rg3C0l9Etp
Is deze al langs geweest? Dit lijkt me helemaal niet pluis. Wie wisten in Juli dat Ramirez dit zou gaan melden? Loog Kavanaugh ook tegen Trump en het WH?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:01:38 #250
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182270836
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de eisen daar nog strenger.
*wooosh*
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182270842
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hoe kan het een hit and run zijn als hij ter plekke is opgepakt?

[..]

Bron

Je moet er geen dingen bij gaan verzinnen. O'Rourke heeft z'n DUI overigens meermaals openbaar besproken, dus dat is geen shock.
quote:
Records indicate O’Rourke was arrested at the scene and wasn’t charged with trying to flee. But the September 1998 Anthony Police Department report on the incident says a witness said O’Rourke tried to leave the scene before police arrived and the witness kept him from doing so.
Hij was aan het vluchten maar werd tegen gehouden door een getuige. Staat er toch echt.
Voor de wet misschien geen Hit&Run... maar, zoals vaker tegen mij is gezegd wanneer ik "innocent until proven guilty" zeg, dit is geen rechtzaak. Iemand die probeert te vluchten van een ongeval maar wordt tegengehouden is voor mij net zo goed een Hit&Run, alleen had die persoon geluk dat ie werd tegengehouden.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:02:55 #252
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182270852
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Is deze al langs geweest? Dit lijkt me helemaal niet pluis. Wie wisten in Juli dat Ramirez dit zou gaan melden? Loog Kavanaugh ook tegen Trump en het WH?
Als die textmessages door de FBI worden gebruikt bij het onderzoek is meineed dus aangetoond.

Einde Kavanaugh.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:03:36 #253
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182270861
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

Hij was aan het vluchten maar werd tegen gehouden door een getuige. Staat er toch echt.
Voor de wet misschien geen Hit&Run... maar, zoals vaker tegen mij is gezegd wanneer ik "innocent until proven guilty" zeg, dit is geen rechtzaak. Iemand die probeert te vluchten van een ongeval maar wordt tegengehouden is voor mij net zo goed een Hit&Run, alleen had die persoon geluk dat ie werd tegengehouden.
Attempted run is blijkbaar niet strafbaar. Gelukkig voor O'Rourke.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182270874
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Attempted run is blijkbaar niet strafbaar. Gelukkig voor O'Rourke.
Hij heeft inderdaad er heel veel geluk mee gehad dat er een getuige was die hem tegen hield. Anders zag zijn carriere er waarschijnlijk anders uit.
pi_182270875
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

Hij was aan het vluchten maar werd tegen gehouden door een getuige. Staat er toch echt.
Voor de wet misschien geen Hit&Run... maar, zoals vaker tegen mij is gezegd wanneer ik "innocent until proven guilty" zeg, dit is geen rechtzaak. Iemand die probeert te vluchten van een ongeval maar wordt tegengehouden is voor mij net zo goed een Hit&Run, alleen had die persoon geluk dat ie werd tegengehouden.
Dus een getuige die zegt dat het gebeurt is voldoende om iets strafbaar te maken. Dit is een interessante positie voor je om in te nemen.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:04:50 #256
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182270876
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:02 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Als die textmessages door de FBI worden gebruikt bij het onderzoek is meineed dus aangetoond.

Einde Kavanaugh.
Grassley vind van niet geloof ik.
pi_182270895
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dus een getuige die zegt dat het gebeurt is voldoende om iets strafbaar te maken. Dit is een interessante positie voor je om in te nemen.
Laat ze eerst maar met hard bewijs komen. Iemand kan zomaar wel iets zeggen om O'Rourke te beschadigen. Heel toevallige timing ook, dit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182270901
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dus een getuige die zegt dat het gebeurt is voldoende om iets strafbaar te maken. Dit is een interessante positie voor je om in te nemen.
Zoals Jogy al zei.
"Attempted run is blijkbaar niet strafbaar"
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:07:41 #259
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182270903
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:04 schreef Tweek het volgende:

[..]

Grassley vind van niet geloof ik.
Ja, maar we zijn nu al voorbij de commissie, het moet nu voor de senaat.

Dus Grassley mag dat vinden, maar er zijn denk ik genoeg Republikeinse Senatoren die daar niet zo blij van worden.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182270910
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Laat ze eerst maar met hard bewijs komen. Iemand kan zomaar wel iets zeggen om O'Rourke te beschadigen. Heel toevallige timing ook, dit.
Wanneer kwam die getuige naar voren dan?
pi_182270924
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zoals Jogy al zei.
"Attempted run is blijkbaar niet strafbaar"
Ik heb het idee dat je probeert te zeggen dat hij afgestraft zou moeten worden op iets wat niet strafbaar is, klopt dat?

Dat kan ik namelijk niet rijmen met je eerdere posts in deze reeks over het hele Kavenaugh gebeuren.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:09:43 #262
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182270930
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Attempted run is blijkbaar niet strafbaar. Gelukkig voor O'Rourke.
'Run' zou sowieso niet strafbaar moeten zijn als je daarna jezelf netjes aangeeft.

Primaire menselijke impuls. Kun je niet echt iets aan doen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182270940
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat je probeert te zeggen dat hij afgestraft zou moeten worden op iets wat niet strafbaar is, klopt dat?

Dat kan ik namelijk niet rijmen met je eerdere posts in deze reeks over het hele Kavenaugh gebeuren.
Dit is geen strafzaak maar een sollicitatie/verkiezing. Daar gelden andere regels voor, en dit soort beschuldigingen van een getuige kun je niet even simpel van tafel vegen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:11:30 #264
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182270955
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hij heeft inderdaad er heel veel geluk mee gehad dat er een getuige was die hem tegen hield. Anders zag zijn carriere er waarschijnlijk anders uit.
Mwoah, hij zal nu ook niet mee mogen doen met de hoogste regionen binnen de politiek denk ik. Dus het heeft er wel (terecht) een plafond veroorzaakt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182270960
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit is geen strafzaak maar een sollicitatie/verkiezing. Daar gelden andere regels voor, en dit soort beschuldigingen van een getuige kun je niet even simpel van tafel vegen.
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, maar, uhm.
pi_182270962
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat je probeert te zeggen dat hij afgestraft zou moeten worden op iets wat niet strafbaar is, klopt dat?

Dat kan ik namelijk niet rijmen met je eerdere posts in deze reeks over het hele Kavenaugh gebeuren.
Uhm... DUI en dat een ongeluk veroorzaken is wel degelijk strafbaar, en dat is wat mij betreft een diskwalificatie.
Het feit dat hij er daarna over liegt dat ie niet aan het vluchten was, terwijl een politierapport van na het ongeval anders zegt... dat helpt dan ook niet.

Maar je verdedigt deze BEWEZEN (itt Kavanaugh) veroordeelde wel... hoe komt dat?
pi_182270973
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, maar, uhm.
Ja, ik weet het.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:12:53 #268
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182270980
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:09 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

'Run' zou sowieso niet strafbaar moeten zijn als je daarna jezelf netjes aangeeft.

Primaire menselijke impuls. Kun je niet echt iets aan doen.
Meh, als je dan maar wel binnen een paar uur zelf naar de politie gaat. En als iemand gewond achterblijft en sterft daardoor dan is het helemaal een ander verhaal. Of ben je sarcastisch?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:13:59 #269
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182270989
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Meh, als je dan maar wel binnen een paar uur zelf naar de politie gaat. En als iemand gewond achterblijft en sterft daardoor dan is het helemaal een ander verhaal. Of ben je sarcastisch?
Nee, kijk maar naar die zaak met Pinkpop dit jaar. Die jongen is ook verder niet gestraft.

Puur het doorrijden zou geen strafverzwarend iets moeten zijn. Het rijden onder invloed en daarbij een ongeluk veroorzaken naturlijk wel.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182270996
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Uhm... DUI en dat een ongeluk veroorzaken is wel degelijk strafbaar, en dat is wat mij betreft een diskwalificatie.
Het feit dat hij er daarna over liegt dat ie niet aan het vluchten was, terwijl een politierapport van na het ongeval anders zegt... dat helpt dan ook niet.

Maar je verdedigt deze BEWEZEN (itt Kavanaugh) veroordeelde wel... hoe komt dat?
Ik verdedig hem helemaal niet. Die DUI is al eeuwen bekend. Nu komt in het nieuws dat hij mogelijk niet helemaal eerlijk is geweest over al dan niet weg willen proberen te komen op de crime scene. Hij is niet veroordeeld voor weg willen vluchten (want dat is wel degelijk strafbaar), dus we hebben een getuigenverklaring waar we op varen. Dus als je het uit wil pluizen:

- De DUI is bewezen maar ook al publiek bekend.
- Voor het mogelijk wegvluchten is hij niet bestrafd en is alleen een verklaring.

Ik geloof de verklaring, maar jij bent een tikje selectief in welke verklaring je gelooft of niet, dus dat verbaast me een beetje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2018 12:16:28 ]
pi_182271026
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik verdedig hem helemaal niet. Die DUI is al eeuwen bekend. Nu komt in het nieuws dat hij niet helemaal eerlijk is geweest over al dan niet weg willen proberen te komen op de crime scene. Hij is niet veroordeeld voor weg willen vluchten (want dat is wel degelijk strafbaar), dus we hebben een getuigenverklaring waar we op varen. Dus als je het uit wil pluizen:

- De DUI is bewezen maar ook al publiek bekend.
- Voor het mogelijk wegvluchten is hij niet bestrafd en is alleen een verklaring.

Ik geloof de verklaring, maar jij bent een tikje selectief in welke verklaring je gelooft of niet, dus dat verbaast me een beetje.
Ik geloof een verklaring eerder wanneer deze ter plekke afgenomen wordt door de politie terwijl de dader er nog dronken naast staat.
Niet wanneer deze 36 jaar later opeens op een gunstig tijdstip uitkomt, rammelt aan alle kanten, en constant bijgeschaaft wordt.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:18:05 #272
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182271030
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:13 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee, kijk maar naar die zaak met Pinkpop dit jaar. Die jongen is ook verder niet gestraft.

Puur het doorrijden zou geen strafverzwarend iets moeten zijn. Het rijden onder invloed en daarbij een ongeluk veroorzaken naturlijk wel.
Die heeft zich nog vrijwillig gemeldt iig. En was in den beginne ook niet in de fout als ik het wel heb. Doorrijden/wegrennen na een ongeluk mag wat mij betreft gewoon meetellen. Zeker als je achteraf niet alsnog naar de politie gaat. Maar oké, het is hier geen WGR :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182271037
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]


[..]

Hij was aan het vluchten maar werd tegen gehouden door een getuige. Staat er toch echt.
Voor de wet misschien geen Hit&Run... maar, zoals vaker tegen mij is gezegd wanneer ik "innocent until proven guilty" zeg, dit is geen rechtzaak. Iemand die probeert te vluchten van een ongeval maar wordt tegengehouden is voor mij net zo goed een Hit&Run, alleen had die persoon geluk dat ie werd tegengehouden.
Dit is echt al jaren bekend. Als we nu al het oude nieuws eindeloos gaan recyclen blijft er niks meer van dit topic over. Wel een beetje bij blijven hè.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:20:47 #274
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182271065
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Die heeft zich nog vrijwillig gemeldt iig. En was in den beginne ook niet in de fout als ik het wel heb. Doorrijden/wegrennen na een ongeluk mag wat mij betreft gewoon meetellen. Zeker als je achteraf niet alsnog naar de politie gaat. Maar oké, het is hier geen WGR :').
Toch zie je vaak met dit soort zaken dat het feit van doorrijden niet strafverzwarend weegt, tenzij er doden vallen (en de 'dader' dat ook meteen door moet hebben gehad).

Maar inderdaad, het is hier geen WGR.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182271072
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik geloof een verklaring eerder wanneer deze ter plekke afgenomen wordt door de politie terwijl de dader er nog dronken naast staat.
Niet wanneer deze 36 jaar later opeens op een gunstig tijdstip uitkomt, rammelt aan alle kanten, en constant bijgeschaaft wordt.
De afgelopen weken zijn inderdaad het best te omschrijven met het woord "gunstig" voor dr. Ford. Ik ben er vrij zeker van dat haar leven er met gigantische stappen op vooruit is gegaan.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:21:49 #276
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182271084
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:18 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dit is echt al jaren bekend. Als we nu al het oude nieuws eindeloos gaan recyclen blijft er niks meer van dit topic over. Wel een beetje bij blijven hè.
Zo hebben de alt-right fanboys ook James Gunn ontslagen gekregen, dus het werkt soms wel.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182271098
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

De afgelopen weken zijn inderdaad het best te omschrijven met het woord "gunstig" voor dr. Ford. Ik ben er vrij zeker van dat haar leven er met gigantische stappen op vooruit is gegaan.
Mwah... een GoFundme van intussen $700.000+ voor een weekje ofzo stressen.
pi_182271134
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Mwah... een GoFundme van intussen $700.000+ voor een weekje ofzo stressen.
:').

"De ouders van de kinderen in Oss hebben nou niet echt veel op moeten geven om ff een kwart miljoen in te zamelen."

edit: sorry jogy, ik ga weer op negeerstand hierna.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2018 12:25:26 ]
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:25:07 #279
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182271135
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Mwah... een GoFundme van intussen $700.000+ voor een weekje ofzo stressen.
Om beveiliging vanwege doodsbedreigingen te betalen.
pi_182271142
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:21 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Zo hebben de alt-right fanboys ook James Gunn ontslagen gekregen, dus het werkt soms wel.
Dat is het probleem van de democraten en hun vaak nogal extreem linkse aanhang tegenwoordig. Men legt constant iedereen en alles langs een meetlat.
Niet gaan janken wanneer diezelfde meetlat dan eens een keer tegen je gebruikt wordt.

Ik vind het ook onzin overigens. :)
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:25:53 #281
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182271150
quote:
Scott Pelley: “If Judge Kavanaugh is shown to have lied to the committee, nomination’s over?”

Jeff Flake: “Oh, yes.”

Chris Coons: “I would think so.” https://t.co/pfONsabFEt
Ik moet het nog zien dat men hem terugstuurt, maar de druk lijkt op te lopen. Wat ik wel kan garanderen is dat de Democraten het leven van Kavanaugh tot een hel gaan maken als men hem benoemt. Die trekken na de midterms alles uit de kast. Die is man is toast.

En terecht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:26:04 #282
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182271154
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
edit: sorry jogy, ik ga weer op negeerstand hierna.
_O-, thanks.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182271156
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

:').

"De ouders van de kinderen in Oss hebben nou niet echt veel op moeten geven om ff een kwart miljoen in te zamelen."

edit: sorry jogy, ik ga weer op negeerstand hierna.
Wat heeft Oss hier nou weer mee te maken? :?
pi_182271168
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:25 schreef Tweek het volgende:

[..]

Om beveiliging vanwege doodsbedreigingen te betalen.
Hoeveel heeft de familie van Kavanaugh intussen al opgehaald?
Als we dan toch over doodsbedreigingen beginnen.
pi_182271183
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:26 schreef jogy het volgende:

[..]

_O-, thanks.
Er is alleen zo véél om te moeten negeren in dit specifieke geval. De ongefundeerde meningen spuien de gaten uit.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2018 12:28:06 ]
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:28:48 #286
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182271197
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat heeft Oss hier nou weer mee te maken? :?
Die hebben met ellende ook geld ingezameld gekregen. Denk niet dat het een goede deal is geweest. Het hele gedoe met Ford is in die zin vergelijkbaar dat, al is het een stuk minder verschrikkelijk dan je kinderen verliezen, ze die 700.000 dollar graag zou inwisselen voor het niet meemaken van die ongein in de jaren 80. Ingezameld geld invalideert de gebeurtenis niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:29:16 #287
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182271207
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hoeveel heeft de familie van Kavanaugh intussen al opgehaald?
Als we dan toch over doodsbedreigingen beginnen.
Dat betaald de belastingbetaler gewoon, hij heeft een security detail, maar dat wist je zelf ook wel.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:30:35 #288
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182271230
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hoeveel heeft de familie van Kavanaugh intussen al opgehaald?
Als we dan toch over doodsbedreigingen beginnen.
Ik vermoed dat (eventuele!) daders in principe niet heel hoog scoren op de schaal van medeleven.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:31:27 #289
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182271247
quote:
NEW: Kavanaugh was questioned by police after a bar fight in 1985 that resulted in one person going to the hospital. Judge Kavanaugh was accused of throwing ice, according to a police report. https://t.co/8Fk960cXlU @nytimes
Een barfight? Kavanaugh dronk toch nooit veel? En toen was de politie er bij. Geen decennia later.

Gossiemikkie zeg.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182271248
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Die hebben met ellende ook geld ingezameld gekregen. Denk niet dat het een goede deal is geweest. Het hele gedoe met Ford is in die zin vergelijkbaar dat, al is het een stuk minder verschrikkelijk dan je kinderen verliezen, ze die 700.000 dollar graag zou inwisselen voor het niet meemaken van die ongein in de jaren 80. Ingezameld geld invalideert de gebeurtenis niet.
-edit-
Dat van Ford is ervan uitgaande dat ze daadwerkelijk aangerand is in de jaren 80 door Kavanaugh, en dat betwijfel ik, gezien haar rammelend verhaal en haar houding tijdens de hearing.
Dan is $700.000+ toch wel erg netjes voor een rol van een paar weken. Genoeg acteurs die minder verdienen.

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 02-10-2018 12:33:54 ]
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:32:22 #291
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182271259
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:31 schreef Refragmental het volgende:

[..]


Dat van Ford is ervan uitgaande dat ze daadwerkelijk aangerand is in de jaren 80 door Kavanaugh, en dat betwijfel ik, gezien haar rammelend verhaal en haar houding tijdens de hearing.
Dan is $700.000+ toch wel erg netjes voor een rol van een paar weken. Genoeg acteurs die minder verdienen.
Wow.....just, wow.

[ Bericht 9% gewijzigd door jogy op 02-10-2018 12:34:08 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:32:47 #292
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182271267
Eventueel wanneer Kavanaugh niet in de supreme court terecht komt en een paar jaar later Ford opgenomen wordt met toegeven dat het allemaal een uiterst slim en lang uitgedacht complot was om Kavanaugh te cockblocken voor de postitie dat hij wel een gofundme kan opstarten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182271278
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:32 schreef jogy het volgende:
Eventueel wanneer Kavanaugh niet in de supreme court terecht komt en een paar jaar later Ford opgenomen wordt met toegeven dat het allemaal een uiterst slim en lang uitgedacht complot was om Kavanaugh te cockblocken voor de postitie dat hij wel een gofundme kan opstarten.
:D
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:33:28 #294
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182271279
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:31 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat van Ford is ervan uitgaande dat ze daadwerkelijk aangerand is in de jaren 80 door Kavanaugh, en dat betwijfel ik, gezien haar rammelend verhaal en haar houding tijdens de hearing.
Dan is $700.000+ toch wel erg netjes voor een rol van een paar weken. Genoeg acteurs die minder verdienen.
Het is geen inkomen he, het is voor de beveiliging. Waarvoor ben je fakenews aan het verkondigen?
pi_182271298
Een professor aan Palo Alto, wat Ford is, verdient trouwens ruim boven de 160K per jaar. Ford doet daarnaast research voor Stanford en is gelieerd aan meerdere bedrijven. Zeggen dat ze dit voor het geld zou doen is... reaching.
pi_182271322
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Een professor aan Palo Alto, wat Ford is, verdient trouwens ruim boven de 160K per jaar. Ford doet daarnaast research voor Stanford en is gelieerd aan meerdere bedrijven. Zeggen dat ze dit voor het geld zou doen is... reaching.
En toch is er op google nauwelijks iets over haar te vinden, tijd lang slechts 1 foto. Alsof haar hele online bestaan eerst vakkundig verwijderd is voordat ze naar buiten kwam met haar verhaal.
Op zijn minst vreemd te noemen.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:35:46 #297
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182271329
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Een professor aan Palo Alto, wat Ford is, verdient trouwens ruim boven de 160K per jaar. Ford doet daarnaast research voor Stanford en is gelieerd aan meerdere bedrijven. Zeggen dat ze dit voor het geld zou doen is... reaching.
Geld wat ze ook grotendeel meteen weer kwijt is aan d'r beveiliging die ze niet nodig zou hebben gehad als ze hier niet over begonnen was.

Hoe iemand het in zijn achterlijke hoofd kan halen dat het om het geld gaat, is mij echt compleet onduidelijk.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:36:49 #298
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182271349
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En toch is er op google nauwelijks iets over haar te vinden, tijd lang slechts 1 foto. Alsof haar hele online bestaan eerst vakkundig verwijderd is voordat ze naar buiten kwam met haar verhaal.
Op zijn minst vreemd te noemen.
Ok, we gaan nu duidelijk alweer richting BNW territorium, zie ik?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182271369
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En toch is er op google nauwelijks iets over haar te vinden, tijd lang slechts 1 foto. Alsof haar hele online bestaan eerst vakkundig verwijderd is voordat ze naar buiten kwam met haar verhaal.
Op zijn minst vreemd te noemen.
Dus er moeten foto's van haar online staan om het verhaal te verifiëren? Ben je high?
pi_182271452
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:36 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ok, we gaan nu duidelijk alweer richting BNW territorium, zie ik?
Dat gaat POL al een tijdje en het krijgt alle ruimte.

Maar goed wat maakt Kavanaugh wel geschikt voor deze functie zelfs al blijkt het hele verhaal van Ford onzin te zijn, Refragmental blijft wel hameren op dit punt dat dit het enige zou zijn wat dit man ongeschikt maakt maar gezien Kavanaughs optreden afgelopen vrijdag lijkt me dat niet echt lang vol te houden.

Prima dat je een zwaar conservatieve engnek als opperrechter wil maar daar zijn er wel meer van te vinden. Wel benieuwd of refregmental überhaupt in staat is om uit te kunnen leggen waarom Kavanaugh volgens hem het toch echt moet worden.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:50:50 #301
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182271538
als iemand je vraagt: heb je een drankprobleem? en je antwoord met, ik ga zondag naar de kerk…

waarom?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')