abonnement Unibet Coolblue
pi_182230863
Hallo,

Ik heb mijn laptop herstart omdat aparaatbeheer het niet deed, wat nu gelukkig gefikst is.. Maar nu heb ik het volgende probleem. Bij Microsoft Store geeft ie bij een aantal apps een fout aan, hoe kan ik dit oplossen
Deze fout code geeft die aan bij Microsoft Store app: Code: 0x80070015
Deze bij Store Exprience Host: Code: 0x80070015

Verder heb ik bij C station als ik die aanklik met rechtermuisknop 0 bytes staan, wat best vreemd is i guess

Ik hoop dat een van jullie dit op kan lossen, alvast bedankt!

Edit: Heb Windows 10

[ Bericht 15% gewijzigd door Lovely op 30-09-2018 16:39:26 ]
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_182231990
Heel ingewikkeld probleem, het komt vaker voor.

Je zou simpel kunnen beginnen door middel van de probleemoplosser voor de windows of microsoft store.

Maar na wat ik gelezen heb, zit het er dik in dat je een compleet schone installatie zal moeten uitvoeren.
pi_182232200
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Heel ingewikkeld probleem, het komt vaker voor.

Je zou simpel kunnen beginnen door middel van de probleemoplosser voor de windows of microsoft store.

Maar na wat ik gelezen heb, zit het er dik in dat je een compleet schone installatie zal moeten uitvoeren.
Bij probleemoplossing krijg ik ook rare fout melding ;(
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_182232310
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:04 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Bij probleemoplossing krijg ik ook rare fout melding ;(
Het is dat ik nu aan het koken ben :P maar er zijn wel nog wat cmd commando’s die mogelijk kunnen helpen, maar dat vereist een stap voor stap uitleg.

Maar zoals ik al zei, verreweg alle meldingen over dat probleem zie ik als enige antwoord compleet schone installatie van windows 10.

Maar in sommige gevallen zijn er nog wel andere opties, wel vreemd vind ik dat je c schijf zegt dat er geen ruimte meer is, klinkt alsof er meer aan de hand is ook naar aanleiding van apparaatbeheer waar het eigenlijk mee begon.
pi_182232397
Klinkt bijna als fysiek probleem
Whatever...
pi_182232449
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het is dat ik nu aan het koken ben :P maar er zijn wel nog wat cmd commando’s die mogelijk kunnen helpen, maar dat vereist een stap voor stap uitleg.

Maar zoals ik al zei, verreweg alle meldingen over dat probleem zie ik als enige antwoord compleet schone installatie van windows 10.

Maar in sommige gevallen zijn er nog wel andere opties, wel vreemd vind ik dat je c schijf zegt dat er geen ruimte meer is, klinkt alsof er meer aan de hand is ook naar aanleiding van apparaatbeheer waar het eigenlijk mee begon.
Kijk maar wanneer je tijd hebt om mij te helpen. Op deze laptop zat trouwens eerst win 8.1. Geen idee of ik win 10 weer krijg als ik mijn laptop schone installatie laat doen.

Liever los ik het natuurlijk zo op, maar als dat echt niet wil dan maar op de andere manier.
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  zondag 30 september 2018 @ 17:22:08 #7
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_182232805
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 17:10 schreef Spanky78 het volgende:
Klinkt bijna als fysiek probleem
Ik heb Mrsloveable hiernaartoe verwezen. Een nieuwe installatie lijkt mij ook het beste. De vraag voor mij is, is het een hardware probleem of toch een softwarematige?
pi_182236726
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik heb Mrsloveable hiernaartoe verwezen. Een nieuwe installatie lijkt mij ook het beste. De vraag voor mij is, is het een hardware probleem of toch een softwarematige?
Zou het doen. Als het dan slecht blijft is het vrijwel zeker een fysiek probleem. Bij de meeste laptops is dat dan een nieuwe kopen.

Je kunt overigens eerst Windows resetten, met behoud van bestanden. Als dat helpt scheelt dat ook wel een hoop backup.
Whatever...
  zondag 30 september 2018 @ 19:37:26 #9
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_182236860
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 19:31 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Zou het doen. Als het dan slecht blijft is het vrijwel zeker een fysiek probleem. Bij de meeste laptops is dat dan een nieuwe kopen.

Je kunt overigens eerst Windows resetten, met behoud van bestanden. Als dat helpt scheelt dat ook wel een hoop backup.
Een nieuwe laptop kopen terwijl de hd wat problemen geeft? Dat vind ik ook weer wat te ver gaan. :Y
pi_182236900
Heb je powerISO erop staan?
pi_182236945
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Een nieuwe laptop kopen terwijl de hd wat problemen geeft? Dat vind ik ook weer wat te ver gaan. :Y
Ala het alleen de HDd is.
Whatever...
  zondag 30 september 2018 @ 19:45:41 #12
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_182237113
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 19:40 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ala het alleen de HDd is.
Ik zit erover mee te denken waar het probleem zit. Ze ging van windows 8.1 naar windows 10. Toen pas kreeg ze hardware problemen.
pi_182237241
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 19:38 schreef momentius het volgende:
Heb je powerISO erop staan?
Nope
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_182237276
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik zit erover mee te denken waar het probleem zit. Ze ging van windows 8.1 naar windows 10. Toen pas kreeg ze hardware problemen.
Win 10 heb ik al best lang, problemen zijn deze week gekomen
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_182237891
Je kunt win10 resetten. Dat is bijna een nieuwe installatie. Maar daarbij kun je wel je bestanden behouden.

Doendat anders eerst. Met behoud van bestanden dus. Je zult alle programma’s moeten herinstalleren.

Werkt dat niet kun je altijd nog een hele nieuwe installatie doen.

Ala dat niet werkt, dan kun je gokken dat het de hdd is en die vervangen. Lukt dat ook niet dan zit het dieper en is het bijna nooit de moeite om te repareren, zeker niet een w8 laptop.
Whatever...
pi_182248190
Dit heb ik dus ook


En dit bij Apparaatbeheer


Dit als ik een programma of iets wil downloaden


[ Bericht 22% gewijzigd door Lovely op 01-10-2018 10:20:21 ]
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_182248250
Mediafeature pack installeren toch ofzo?

Nee dat is een oplossing voor een ander probleem.
pi_182254635
Je kunt Windows 10 herstellen naar een 'basis'-staat, zie het support ticket hier:
https://support.microsoft(...)-10-recovery-options

Maak even een backup van je belangrijke gegevens voordat je begint :)

Bij systeemherstel heb je bij 'meer herstelopties' de optie om een volledig schone installatie van Windows 10 uit te laten voeren. Meteen daarna de updates draaien raad ik aan. Met een beetje geluk lost dat de ellende op.
pi_182255113
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Je kunt Windows 10 herstellen naar een 'basis'-staat, zie het support ticket hier:
https://support.microsoft(...)-10-recovery-options

Maak even een backup van je belangrijke gegevens voordat je begint :)

Bij systeemherstel heb je bij 'meer herstelopties' de optie om een volledig schone installatie van Windows 10 uit te laten voeren. Meteen daarna de updates draaien raad ik aan. Met een beetje geluk lost dat de ellende op.
Bedankt, zal van de week er wel even mee bezig gaan. Heb gelukkig niet zoveel belangrijke dingen hier op staan gelukkig, dus een back up is niet nodig
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_182448209
UP
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  donderdag 11 oktober 2018 @ 11:25:10 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182448502
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
UP
Vorige aangedragen oplossing heeft dus niet gewerkt?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 11 oktober 2018 @ 11:27:56 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182448565
Maar het lijkt mij een verloren zaak met je huidige windows installatie. In principe zou je nu via https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 een USB stick kunnen maken met een hele verse nieuwe windows 10 installatie en dat er op proberen te zetten. Voor zover ik nu zou moeten gokken lijkt het een hele verregaande rechtenkwestie waar iets als de user 'system' misschien wel vernacheld is of zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182449510
quote:
5s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Vorige aangedragen oplossing heeft dus niet gewerkt?
Ben daar nog niet mee bezig geweest. Van t weekend maar doen. Start liever mijn laptop liever niet helemaal opnieuw op, tenzij er geen andere oplossing is, dan moet dat maar :)

Edit: Helaas kan ik met die programma niks, krijg dan deze melding inbeeld


[ Bericht 16% gewijzigd door Lovely op 11-10-2018 12:25:44 ]
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_182449810
het lijkt erop dat je gebruikers account of temporary is, of dat er in het registry een verkeerd ID staat voor toegang tot users files en dus ook zaken zoals de app store, draaien van programma's, herstel mogelijkheden etc..

Start > instellingen > update & security > herstel.

daar heb je mogelijkheden je PC te resetten.
(altijd een backup maken voor je iets doet op je PC)
pi_182452178
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:40 schreef kovenant het volgende:
Start > instellingen > update & security > herstel.

Ik zie dat niet staan bij instellingen, of bedoel je instellingen > systeem herstel
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  donderdag 11 oktober 2018 @ 15:04:24 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182452599
Zou je anders via instellingen voor de test een nieuwe gebruiker aan kunnen maken? Staat ook bij instellingen > gebruikers > andere personen (oid). Daar een nieuw account aanmaken (lokaal) en daarmee inloggen om te zien of je dan ook die ellende hebt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182453487
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:04 schreef jogy het volgende:
Zou je anders via instellingen voor de test een nieuwe gebruiker aan kunnen maken? Staat ook bij instellingen > gebruikers > andere personen (oid). Daar een nieuw account aanmaken (lokaal) en daarmee inloggen om te zien of je dan ook die ellende hebt.
Denk niet dat dat heel veel uit maakt :)
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  donderdag 11 oktober 2018 @ 16:03:10 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182453533
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Denk niet dat dat heel veel uit maakt :)
Als het een rechtenkwestie is wel en dan is het op te lossen zonder een volledige herinstallatie waar je nu waarschijnlijk tegenaan loopt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182454877
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Als het een rechtenkwestie is wel en dan is het op te lossen zonder een volledige herinstallatie waar je nu waarschijnlijk tegenaan loopt.
Hhmm, dan moet ik het toch proberen dan
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_182455038
Aangemaakt, maar heeft het zelfde probleem

[ Bericht 30% gewijzigd door Lovely op 11-10-2018 17:30:20 ]
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_182456526
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit heb ik dus ook
[ link | afbeelding ]

En dit bij Apparaatbeheer
[ afbeelding ]

Dit als ik een programma of iets wil downloaden
[ afbeelding ]
Lijkt erop dat je register corrupt is (gebaseerd op het plaatje van apparaatbeheer), ik zou een herinstallatie overwegen als ik jou was.
IT'er in hart en nieren
pi_182462142
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Je kunt Windows 10 herstellen naar een 'basis'-staat, zie het support ticket hier:
https://support.microsoft(...)-10-recovery-options

Maak even een backup van je belangrijke gegevens voordat je begint :)

Bij systeemherstel heb je bij 'meer herstelopties' de optie om een volledig schone installatie van Windows 10 uit te laten voeren. Meteen daarna de updates draaien raad ik aan. Met een beetje geluk lost dat de ellende op.
Dit is niet gelukt?
Whatever...
pi_182467539
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 14:41 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Ik zie dat niet staan bij instellingen, of bedoel je instellingen > systeem herstel
ik gebruik alleen engelse versie van windows dus zou zomaar kunnen :D
pi_182467930
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:23 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dit is niet gelukt?
Nog niet mee bezig geweest, anders had ik dat wel gemeld ;)
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_182468722
Denk dat schone installatie van windows je nog rest.
Het is niet account gebonden zo lijkt het, of wegbrengen voor reparatie naar het liefst een pc reparatiewinkel die goed bekend staat.
pi_182468849
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Denk dat schone installatie van windows je nog rest.
Het is niet account gebonden zo lijkt het, of wegbrengen voor reparatie naar het liefst een pc reparatiewinkel die goed bekend staat.
Ik ben daar nu mee bezig, kijken of dat effect heeft. Andere breng ik hem wel weg voor reparatie :)
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_182470037
Heb de laptop terug gezet naar frabrieksinstelling. Maar dezelfde problemen blijven helaas ;(
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:22:43 #38
480430 ZwerverMetHuis
Neergeploft in Málaga
pi_182472514
Probeer eens een live cd van bijv. Ubuntu (zonder instalatie) en kijk of dat dan wel alles normaal werkt https://nl.wikipedia.org/wiki/Live-cd
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:39:31 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182472698
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Aangemaakt, maar heeft het zelfde probleem
Jammer. Dan blijft er echt nog maar 1 optie over en dat is een herinstallatie. Heb je nog ergens anders een pc of laptop waar je die windows 10 creation tool op kan gebruiken zodat je het op een USB stick klaar kan zetten?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182472700
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 14:22 schreef ZwerverMetHuis het volgende:
Probeer eens een live cd van bijv. Ubuntu (zonder instalatie) en kijk of dat dan wel alles normaal werkt https://nl.wikipedia.org/wiki/Live-cd
Weet niet of ik daar wel aan moet beginnen, mits je er niet veel verstand van hebt
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_182472721
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 14:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Jammer. Dan blijft er echt nog maar 1 optie over en dat is een herinstallatie. Heb je nog ergens anders een pc of laptop waar je die windows 10 creation tool op kan gebruiken zodat je het op een USB stick klaar kan zetten?
Heb mijn laptop terug gezet naar fabrieksinstelling zie mijn post#37, heeft dus ook geen effect gehad. Denk dat de enig oplossing is hem laten fiksen door iemand
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:42:21 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182472725
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb de laptop terug gezet naar frabrieksinstelling. Maar dezelfde problemen blijven helaas ;(
Oei, heb je na het terugzetten naar de fabrieksinstellingen een nieuw gebruikers account en dergelijke aan moeten maken of heeft ie alles onhouden en de bestanden bewaard?

Indien het eerste zou ik nu toch wel aan een hardware probleem gaan denken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182472731
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 14:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Oei, heb je na het terugzetten naar de fabrieksinstellingen een nieuw gebruikers account en dergelijke aan moeten maken of heeft ie alles onhouden en de bestanden bewaard?

Indien het eerste zou ik nu toch wel aan een hardware probleem gaan denken.
Nee alles nieuw, moest weer van alles invullen etc...Dacht ik idd zelf ook aan
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:47:11 #44
480430 ZwerverMetHuis
Neergeploft in Málaga
pi_182472768
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 14:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Weet niet of ik daar wel aan moet beginnen, mits je er niet veel verstand van hebt
Even kijken is niet zo moeilijk en kan in principe ook niets kapot maken.
pi_182575221
Mijn laptop is weer gemaakt *O*
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_182591440
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Mijn laptop is weer gemaakt *O*
en wat was het probleem?
pi_182591522
quote:
2s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 15:07 schreef kovenant het volgende:

[..]

en wat was het probleem?
Iets met het register
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  donderdag 18 oktober 2018 @ 15:20:50 #48
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182591669
Nice. Gelukkig dat het alsnog geen hardware probleem was iig *O*.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182592978
Inderdaad, nu maar niet meer van die rare dingen invoeren _O-
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')