abonnement Unibet Coolblue
pi_182221701
0-9
www.4funkyflavours.eu

A
www.amazingkids.nl
www.artoek.nl

B
www.baba-babywear.be
www.babyenkids.nl
www.babypaws.nl
www.babystyling.nl
www.beauloves.co.uk
www.billy-lilly.nl/
www.boden.eu

C
www.carters.com
www.chaos-and-order.com

D
www.derozeolifant.be
www.designerkidscompany.nl
www.disney-kleding.nl
www.dpam.com
www.drukkies.nl
www.duckybeau.nl
www.thedutchdesignbakery.nl

E
www.esprit.nl

F
www.fabricflavours.com

G
www.gap.eu
www.goedvantoen.nl

H
www.hippah.nl
www.hm.com
www.humpy.nl
www.hummbee.com

I
www.ikenmijnkind.nl

J
www.jijwel.nl
www.jippiejajee.nl
www.joepiedepoepie.nl
www.jojomamanbebe.co.uk

K
www.kinderkleding-tekoop.nl
www.kixx-online.nl
www.kleertjes.com
www.knotsknetter.nl
www.koelzkidz.nl

L
www.label74.nl
www.laredoute.be
www.lillefant.com
www.limobasics.com
www.lindex.com
www.littlecool.com
www.littlelabel.nl
www.littlemissjuliette.com/webshop
www.littleshoparoundthecorner.nl
www.littlesunflowers.com

M
www.marksandspencer.com
www.mexx.nl
www.miniperlen.com
www.mothercare.com
www.musjes.com
www.mamanova.nl

N
www.nextdirect.com
www.ninnivi.nl

O
www.oepsie.net
www.oldnavy.gap.com
www.orangebag.nl
www.orangemayonnaise.com

P
www.pimpyourkids.com
www.piratenenprinsessen.nl
www.polarnopyret.com
www.pompdelux.nl
www.pucksonline.nl
www.purestarters.nl

Q

R
www.regenboogschaap.nl
www.retrokleertjes.nl

S
www.schaapskleren.com
www.schaapjeschaapje.nl
www.silkylabel.nl
www.simplycolors.nl
www.smallable.com
www.spookies.be
www.stekelsenstaartjes.nl

T
www.threadless.com
www.tootsa.com
www.tromper.nl
www.tuunte-fashion.nl/

U
www.ubang.dk

V
www.vertbaudet.com
www.villakakelbont-jeugdmode.nl
www.villervalla.se
http://stores.ebay.nl/Vaenait-Baby
www.vonvavoom.nl

W
www.winterwaterfactory.com

X

Y

Z
www.z8-baby.nl
www.zalando.nl
www.zara.com
www.zoem-kids.nl
pi_182221886
Wat betreft de longsleeves, ik heb zelf best wel wat smalvallende shirts van de Wibra. Nadeel is alleen wel dat ze vaak snel wel zijn en het echt alleen de seizoenskleuren zijn dus dat moet danmar net zijn wat je zoekt. En ik vind het ook fijn dat ze of enkele maten hebben of 116-122 en 128-134. Dat is voor mijn kinderen nu net wat beter dan 122-128 of 134-140.
pi_182221900
Ik was verder wel te spreken over de joggingbroekjes van de Zara. Wel goed kijken voor de maat qua lengte :')
pi_182274853
Ik heb pas geleden een pakje van Toby Tiger gekocht in Brighton. Zonder nadenken, uit het rek daar gepakt. En het staat onze kleine Juul zo goed dat we meer pakjes ervan willen. Handig is dat ze drukknopjes op beide benen hebben tot het einde dus bij luier verschonen kan het grootste deel van het pakje aanblijven.

Maar het wordt in Nederland amper verkocht lijkt wel. Wie weet zie ik een site over het hoofd, ik kom nu alleen apenkopjes tegen maar die verkopen net niet de setjes die wij leuk vinden van het merk.
In Engeland bestellen kan, kost €9 aan verzendkosten, dan moet ik best een bulk bestellen om dat rendabel te maken.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:07:15 #5
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_182275002
Tip voor de 4ff fans:

*O* van 5 tm 9 november sample sale bij 4 funky flavours in Eindhoven *O*

Je koopt een kaartje voor een bepaald dagdeel (3,50) via de site, en kunt dan onbeperkt shoppen. Aankoopbedrag van het kaartje krijg je als korting.

De moeite waard als je kind in een sample maat zit (sowieso 110-116, ik geloof ook 86-92) of nog een baby is (daarvoor hadden ze de vorige editie erg veel). Ze hebben ook dameskleding (samples zijn vooral maat S, maar er waren ook wel wat andere maten beschikbaar).
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:09:00 #6
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_182275033
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:00 schreef exode het volgende:
Ik heb pas geleden een pakje van Toby Tiger gekocht in Brighton. Zonder nadenken, uit het rek daar gepakt. En het staat onze kleine Juul zo goed dat we meer pakjes ervan willen. Handig is dat ze drukknopjes op beide benen hebben tot het einde dus bij luier verschonen kan het grootste deel van het pakje aanblijven.

Maar het wordt in Nederland amper verkocht lijkt wel. Wie weet zie ik een site over het hoofd, ik kom nu alleen apenkopjes tegen maar die verkopen net niet de setjes die wij leuk vinden van het merk.
In Engeland bestellen kan, kost €9 aan verzendkosten, dan moet ik best een bulk bestellen om dat rendabel te maken.
Ik kom wat dingen tegen in de limango outlet: https://www.limango-outlet.nl/toby-tiger
pi_182275374
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:09 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik kom wat dingen tegen in de limango outlet: https://www.limango-outlet.nl/toby-tiger
Die zag ik ook, maar de reviews van Limango zetten mij niet bepaald aan tot kopen. Ik vraag me vooral af of ze wel echt het merk verkopen of dat het meer een soort van Aliexpress is....
pi_182275420
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:26 schreef exode het volgende:

[..]

Die zag ik ook, maar de reviews van Limango zetten mij niet bepaald aan tot kopen. Ik vraag me vooral af of ze wel echt het merk verkopen of dat het meer een soort van Aliexpress is....
Ik heb een paar keer wat via Limango besteld en dat ging prima. Waaronder een pakje van kidscase wat gewoon exact hetzelfde is als via de kidscase webshop :)
pi_182275501
House of fraser (soort Britse bijenkorf) verkoopt ook Toby Tiger. Al weet ik niet wat de verzendkosten daar zijn.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:42:27 #10
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_182280023
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:26 schreef exode het volgende:

[..]

Die zag ik ook, maar de reviews van Limango zetten mij niet bepaald aan tot kopen. Ik vraag me vooral af of ze wel echt het merk verkopen of dat het meer een soort van Aliexpress is....
De levertijden bij Limango zijn lang, maar ze leveren gewoon het originele artikel hoor. Het zijn vaak restpartijen/ oude collecties. Ik heb nu denk ik zo’n 8 keer besteld, en elke keer prima artikelen ontvangen, vooral de Småfolk aanbiedingen vind ik er fijn.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:47:12 #11
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_182280115
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:26 schreef exode het volgende:

[..]

Die zag ik ook, maar de reviews van Limango zetten mij niet bepaald aan tot kopen. Ik vraag me vooral af of ze wel echt het merk verkopen of dat het meer een soort van Aliexpress is....
Limango is zeker geen Ali. Ze verkopen originele merken :Y
En je kan items gewoon retour sturen in NL.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:51:30 #12
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_182280218
Ik heb ook goede ervaringen met Limango. Alleen het is vaak wel wachten tot je een ons weegt.
pi_182281270
Ervaring met Limango, vaak idd wel zeker een week levertijd maar vaak wordt de verzendweek vermeld bij de bestelling. Ze hebben vaak zelfs items van de huidige collecties met korting, soms echt wel de moeite waard!
♥ J & S
pi_182287691
Jeetje, dat wist ik dus echt niet, dank voor jullie reacties! Voor Toby Tiger hebben ze net de verkeerde pakjes maar ik zie genoeg andere leuke dingen.
pi_182287713
Ik dacht ook dat limango fake spul was _O- heb ook even geshopt O-)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 3 oktober 2018 @ 10:49:10 #16
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_182289545
limango *O* *O*
pi_182289857
:o Ik dacht ook dat dat nepspul was :o En net nu beide meiden niks meer nodig hebben qua kleding :'( Toch even kijken O-)
pi_182289868
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 11:04 schreef Schanu het volgende:
:o Ik dacht ook dat dat nepspul was :o En net nu beide meiden niks meer nodig hebben qua kleding :'( Toch even kijken O-)
ze hebben ook speelgoed :X :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_182290366
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ze hebben ook speelgoed :X :D
_O_ _O_
pi_182396781
Heeft er iemand nog jongenskleding in maat 74? Ik ben vooral op zoek naar boxpakjes :)
pi_182414839
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:22 schreef DorothyGale het volgende:
Heeft er iemand nog jongenskleding in maat 74? Ik ben vooral op zoek naar boxpakjes :)
Ik zou je vraag even in het Vraag & Aanbod topic zetten. Maar jouwese groeit ook hard of niet? O+
pi_182438412
Ah verkeerde topic :D

Ja baby groeit heel hard.. Hij past n maat 74/80 :{ hoop dat hij nu een half jaar in deze maat blijft zodat ik eens een berg hele leuke kleertjes kan kopen *O*
pi_182587737


omg must have voor meisje met enorme dino liefde O+
maar uitverkocht :'( :'(
Lieve Next experts...wordt dat nog aangevuld??
Met een meidenkwartet
  donderdag 18 oktober 2018 @ 12:00:30 #24
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182588256
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 11:39 schreef Cathmar het volgende:
[ afbeelding ]

omg must have voor meisje met enorme dino liefde O+
maar uitverkocht :'( :'(
Lieve Next experts...wordt dat nog aangevuld??
Heeft Zalando hem niet?
Verkoopt ook next.
pi_182588343
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 12:00 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Heeft Zalando hem niet?
Verkoopt ook next.
Thanks.
Nee. En andere landen ook niet meer. Shoot. Ben gewoon te laat denk ik. Maar ik hou het in de gaten.
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')