abonnement Unibet Coolblue
pi_182558555
Wie neemt de tosti's mee?

Moeten we überhaupt iets meenemen?
pi_182558617
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, laten we nou niet meteen déze meeting kapen ;)
Haha nee, is niet zo netjes. Er komen nog genoeg andere mooie weekenden deze herfst O+
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:42:46 #103
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_182559818
En aansluitend op de meeneem-vraag: zijn de kosten weer ¤100 en verdelen we dat tussen de aanwezige volwassenen/huishoudens? Lijkt me prima te overzien, dus bak vooral nog een taart Skittles :Y *) . Ik trek de slapeloze eenouderkaart, maar kan wel een pak sap ofzo meenemen. Volgens mij kunnen we ter plekke koffie en thee zetten.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_182559821
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:00 schreef Skittles het volgende:
Wie neemt de tosti's mee?

Moeten we überhaupt iets meenemen?
Goede vraag, ik heb geen idee wat voor faciliteiten daar verder zijn?

Ik begin wel heel benieuwd te raken nu en vind het een beetje spannend, lang geleden dat ik op een meet ben geweest :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182560434
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:42 schreef Lemijn het volgende:
En aansluitend op de meeneem-vraag: zijn de kosten weer ¤100 en verdelen we dat tussen de aanwezige volwassenen/huishoudens? Lijkt me prima te overzien, dus bak vooral nog een taart Skittles :Y *) . Ik trek de slapeloze eenouderkaart, maar kan wel een pak sap ofzo meenemen. Volgens mij kunnen we ter plekke koffie en thee zetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we zondag heelhuids aankomen is dat al een win :{w
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:08:11 #106
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_182560489
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:05 schreef Skittles het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we zondag heelhuids aankomen is dat al een win :{w
De vierkinderenkaart :Y.
Hmm, wie zal ik dan eens een taart laten bakken...
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_182560571
Ik ga het ook niet redden, vrees ik. Verkeerd op de kalender gekeken en nu double booked. :')
pi_182561174
Ik moet me ook afmelden ;(. Mijn lief heeft de auto nodig voor werkgerelateerde dingen.
pi_182561200
De kosten zijn idd weer 100 euro. Een kleinere, dus goedkopere ruimte kan ook maar met alle rondrennende peuters en kleuters is een beetje ruimte wel prettig.

Ik neem wel wat fris mee maar iedereen is vrij om zelf ook wat te eten en drinken mee te nemen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_182615651
Update:

Nanuke heeft meerdere malen geprobeerd contact op te nemen maar helaas zonder succes. Morgen gaan we het nog proberen maar gelukkig is er altijd wel plek op het terras buiten en binnen is ruimte voor kinderen om te spelen. Verder is er nog een soort kinderboerderij

Het gaat wel mooi, zonnig worden zondag *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_182623932
Ik ga ongewild terug op de misschien-lijst. Mijn baby is ziek en ik heb een ontstoken teen en ik weet niet of ik daar 2x ruim 1,5u mee wil rijden. Ik kijk het vandaag nog even aan.
pi_182625280
Misschien is de terras-optie sowieso wel beter gezien er inmiddels best veel op de misschien-lijst staan. Anders hebben we straks onnodig kosten voor een grote ruimte die niet zo nodig bleek.

Wat zijn jullie meningen?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_182625567
Ik zit nog heel erg in dubio. Het lijkt me super gezellig om iedereen (weer) eens te zien, maar tegelijk kijk ik er enorm tegenop vanwege drie drukke kinderen waardoor ik waarschijnlijk amper iemand kan spreken. En die dan ook nog op de terugweg gaan slapen waarschijnlijk waardoor ik ook mijn rustmomentje overdag mis. Ik neig dus naar nee.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_182627017
Ik ga ook nog even op de misschien lijst. Alle 3 de kindjes zin een beetje uit hun hum en moet er nog even over nadenken of ik de drukte dan trek
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:18:39 #115
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_182627759
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 09:59 schreef Nanuke het volgende:
Misschien is de terras-optie sowieso wel beter gezien er inmiddels best veel op de misschien-lijst staan. Anders hebben we straks onnodig kosten voor een grote ruimte die niet zo nodig bleek.

Wat zijn jullie meningen?
Ik weet niet of het wel terras-weer is. Hoe is dat kleinere zaaltje? Ik kom sowieso hoor! Anders trek ik Jacob gewoon 2 skipakken aan.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_182629009
Er is daar sowieso een kleine binnenruimte, maar die is voor iedereen. Er zijn alleen niet echt stoelen ofzo dacht ik. Maar verkleumen zullen we daarmee zeker niet. En diertjes kijken begint die van mij inmiddels ook leuk(er) te vinden, dus best leuk om even rondje kinderboerderij te doen.
En buienradar zegt dat het morgen (max) 18 graden wordt, dus komt wel goed denk ik.
pi_182631101
Oh, en hoe laat hadden we nou afgesproken? 11 uur?
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 18:21:03 #118
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_182631854
Ik wil best half 11 al afspreken maar het zaaltje is vanaf 11 uur dacht ik.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_182632586
Hebben we inmiddels een zaal Wolken of Nanuke?
Kees is momenteel totaal onvoorspelbaar qua wakker word tijd, dus ik vind het lastig te zeggen wat ik haal.
pi_182632893
Komen er nog wat peuters van het misschien-lijstje? Ik wil met mijn zoontje van 3 komen (waarschijnlijk tijdens het dutje van M), en als er leeftijdsgenootjes zijn zou dat leuk zijn!
pi_182633530
Ik zit ook in dubio, baby is in orde maar ik voel mezelf verre van fit -O- Ik kijk even hoe ik me morgenochtend voel, wil uiteraard wel bijdragen aan de kosten van het zaaltje omdat ik dan eventueel zo laat zou afzeggen ;(
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182635469
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 19:01 schreef elliebell het volgende:
Hebben we inmiddels een zaal Wolken of Nanuke?
Kees is momenteel totaal onvoorspelbaar qua wakker word tijd, dus ik vind het lastig te zeggen wat ik haal.
Nee, maar gezien de afzeggingen / misschiens is dat denk ik maar beter ook. Anders gaat het voor de mensen die wel gaan een dure meet worden als het zo door gaat.

Bikkel en ik zijn er gewoon *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_182636252
OIT, ik kom met peuter van 3,5 ;)
Hoewel de zenuwen uiteraard nu wel wat toeslaan :') Ik ben de laatste tijd zo goed als alleen maar lurker :@

Oh en heb een peuter die als hij ergens klaar mee is verandert in een brullende dramaqueen, net zo lang als nodig is tot je weggaat :') . Maar wil me niet altijd verstoppen voor mijn onzekerheid over mezelf en over of m'n kind wel of niet mee zal werken, dus we gaan er gewoon voor!
pi_182636354
Het is wel een goed moment om je lootje te leren kennen... :9
Protège moi de mes désirs.
pi_182636591
Baby is hier nog steeds ziek. Dat gaat m niet worden. En ik had er echt heel veel zin in! -O-. Hopelijk lukt het een volgende keer wel of een Twentemeet :D. En als er toch nog eventuele kosten zijn dan moeten jullie het maar laten weten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')