abonnement Unibet Coolblue
pi_182206663
Ik heb een nieuwe lg tv.
Hierop is internet via een modem met kabel aangesloten.
Ik ben in het buitenland.
Op mijn telefoon kan ik via de itv app naar nederlandse zenders kijken. De telefoon een huawei p9 light maakt gebruik van hetzelfde modem. Kan ik op een manier zonder dat het datagebruik op mijn telefoon kost, mijn telefoon aansluiten op de tv zodat ik naar de nederlandse zenders kan kijken?
pi_182206711
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 16:52 schreef janjan33 het volgende:
Ik heb een nieuwe lg tv.
Hierop is internet via een modem met kabel aangesloten.
Ik ben in het buitenland.
Op mijn telefoon kan ik via de itv app naar nederlandse zenders kijken. De telefoon een huawei p9 light maakt gebruik van hetzelfde modem. Kan ik op een manier zonder dat het datagebruik op mijn telefoon kost, mijn telefoon aansluiten op de tv zodat ik naar de nederlandse zenders kan kijken?
Nee. Tenminste, ik ben nog geen TV tegengekomen die als het ware een hotspot kan maken waar jij je mobiel op kan aansluiten, om vervolgens jouw itv app op die TV af te spelen. Dan zou je die itv app op de TV moeten installeren, maar ik weet niet of daar een app voor is.

Maar als je telefoon gebruik maakt van dat modem, dan verbruik je toch geen datakosten? Je zit immers op het modem, niet op een mobiel netwerk.. En als je op hetzelfde netwerk zit kan je je scherm vaak casten naar de TV, vaak hebben die apps daar een eigen optie voor.
pi_182206875
Dat installeren en inloggen op de app kan alleen in Nederland waar het thuisabbonnement is.

Op dat dataverbruik van de telefoon kwam ik omdat de telefoon dat aangaf. Op de telefoon kun je geen wifi en hotspot tegelijk gebruiken ....
pi_182207054
welke tv provider heb je en in welk land zit je TS?
pi_182207198
Neem je toch een Chromecast voor 40 Euro ben je van t gezeik af. En is nog portable ook.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_182208633
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:23 schreef Banaanvragen het volgende:
welke tv provider heb je en in welk land zit je TS?
Telfort
Zit in Spanje.
pi_182211066
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:55 schreef janjan33 het volgende:

[..]

Telfort
Zit in Spanje.
als alles op wifi zit en je hebt een chromecast dan kun je die zooi naar je tv casten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')