abonnement Unibet Coolblue
pi_182204563
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.
pi_182204566
Wist geen betere TT.
pi_182204596
Meldplicht voor kinderen?
pi_182204602
quote:
12s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:34 schreef VEM2012 het volgende:
Meldplicht voor kinderen?
Goed idee ja :p
  zaterdag 29 september 2018 @ 14:35:45 #5
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182204610
Wat een gelul weer dat het niet erg is dat iemand kinderen heeft en zoiets later vermeld.

Leuk dat degene die dat zeggen graag pappa spelen ervoor maar zoiets lijkt mij wel handig om te vertellen nog voordat je gaat daten.

Hier is het meteen exit, been there done that, geen behoefte in een ander z'n shit te zitten.
pi_182204638
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een gelul weer dat het niet erg is dat iemand kinderen heeft en zoiets later vermeld.

Leuk dat degene die dat zeggen graag pappa spelen ervoor maar zoiets lijkt mij wel handig om te vertellen nog voordat je gaat daten.

Hier is het meteen exit, been there done that, geen behoefte in een ander z'n shit te zitten.
Precies, dit ^O^
pi_182204684
Gisteren eerste date gehad sinds februari. Kon beter...
En alleen foto's van hoofd is dus nog steeds vaak groot lichaam. Nu mag er heus wel wat extra op zitten maar dit was wel erg veel.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_182204694
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:40 schreef V1z0R het volgende:
Gisteren eerste date gehad sinds februari. Kon beter...
En alleen foto's van hoofd is dus nog steeds vaak groot lichaam. Nu mag er heus wel wat extra op zitten maar dit was wel erg veel.
_O-

Heb je een beginnersfoutje gemaakt?
pi_182204708
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:40 schreef V1z0R het volgende:
Gisteren eerste date gehad sinds februari. Kon beter...
En alleen foto's van hoofd is dus nog steeds vaak groot lichaam. Nu mag er heus wel wat extra op zitten maar dit was wel erg veel.
Vervelend is dit ja. :r
  zaterdag 29 september 2018 @ 14:41:35 #10
545 dop
:copyright: dop
pi_182204714
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een gelul weer dat het niet erg is dat iemand kinderen heeft en zoiets later vermeld.

Leuk dat degene die dat zeggen graag pappa spelen ervoor maar zoiets lijkt mij wel handig om te vertellen nog voordat je gaat daten.

Hier is het meteen exit, been there done that, geen behoefte in een ander z'n shit te zitten.
omgekeerde wereld.
Jij wil niet daten met iemand die kids heeft.
Volgens mij moet jij dat dan juist melden.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182204719
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een gelul weer dat het niet erg is dat iemand kinderen heeft en zoiets later vermeld.

Leuk dat degene die dat zeggen graag pappa spelen ervoor maar zoiets lijkt mij wel handig om te vertellen nog voordat je gaat daten.

Hier is het meteen exit, been there done that, geen behoefte in een ander z'n shit te zitten.
Ik wil het ook graag van tevoren weten. Sterker nog, ik filter er specifiek op.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182204737
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een gelul weer dat het niet erg is dat iemand kinderen heeft en zoiets later vermeld.

Leuk dat degene die dat zeggen graag pappa spelen ervoor maar zoiets lijkt mij wel handig om te vertellen nog voordat je gaat daten.

Hier is het meteen exit, been there done that, geen behoefte in een ander z'n shit te zitten.
Als het zo belangrijk voor je is: waarom zet jij dan niet in jouw bio dat iemand met kinderen naar links moet swipen?

Eigen verantwoordelijkheid enzo?
pi_182204744
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:41 schreef dop het volgende:

[..]

omgekeerde wereld.
Jij wil niet daten met iemand die kids heeft.
Volgens mij moet jij dat dan juist melden.
Indeed.
pi_182204753
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:40 schreef V1z0R het volgende:
Gisteren eerste date gehad sinds februari. Kon beter...
En alleen foto's van hoofd is dus nog steeds vaak groot lichaam. Nu mag er heus wel wat extra op zitten maar dit was wel erg veel.
owj jee :D was t verder wel gezellig?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182204781
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:41 schreef dop het volgende:

[..]

omgekeerde wereld.
Jij wil niet daten met iemand die kids heeft.
Volgens mij moet jij dat dan juist melden.
Ja doei, over omgekeerde wereld gesproken 8)7.

Disclaimer: in mijn profiel staat dat ik geen kinderen en/of wens heb. En nog presteren ze te matchen met mij :') :X }:|
pi_182204808
Vierhonderdvijftig keer raden wie er vanavond doodtoevallig op hetzelfde event als zijn POHWP met zijn kont gaat schudden. Echt fantastisch! _O_
pi_182204849
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:45 schreef Stratotanker het volgende:
Vierhonderdvijftig keer raden wie er vanavond doodtoevallig op hetzelfde event als zijn POHWP met zijn kont gaat schudden. Echt fantastisch! _O_
Strato gaat ook naar het Linda Event :o :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182204866
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ja doei, over omgekeerde wereld gesproken 8)7.

Disclaimer: in mijn profiel staat dat ik geen kinderen en/of wens heb. En nog presteren ze te matchen met mij :') :X }:|
Dat is dan toch het probleem? Dat ze niet goed lezen?
  zaterdag 29 september 2018 @ 14:49:30 #19
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182204876
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:41 schreef dop het volgende:

[..]

omgekeerde wereld.
Jij wil niet daten met iemand die kids heeft.
Volgens mij moet jij dat dan juist melden.
Wacht wat? :')

Veel lezen je profiel niet eens en matchen gewoon, dus hoe zie je dat voor je?

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:41 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik wil het ook graag van tevoren weten. Sterker nog, ik filter er specifiek op.
Dat doe ik hier ook, maar vaak dan moet je echt zoeken om zoiets te vinden. Ik pas er voornamelijk voor omdat ik het meerdere keren geprobeerd heb en dat was geen succes.

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als het zo belangrijk voor je is: waarom zet jij dan niet in jouw bio dat iemand met kinderen naar links moet swipen?

Eigen verantwoordelijkheid enzo?
Dat staat erin. Dat maakt het niet minder irritant als iemand je leuk lijkt en er achteraf dat soort dingen naar voren komen.
  zaterdag 29 september 2018 @ 14:50:39 #20
545 dop
:copyright: dop
pi_182204893
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ja doei, over omgekeerde wereld gesproken 8)7.

Disclaimer: in mijn profiel staat dat ik geen kinderen en/of wens heb. En nog presteren ze te matchen met mij :') :X }:|
leg eens uit waarom jij dat omgekeerde wereld vind.
Goed dat het in je profiel staat, als het dan toch achteraf als verassing komt dan heb je gelijk natuurlijk.
Maar wat je verder vooraf wel en niet in je profiel zet is voor iedereen een persoonlijke keuze.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182204901
Ik had echt leuk gesprek met een jongen die oprecht leuk overkwam.

Vroeg of die vaak dates had via internet. Zegt die nee te druk want heb een zoon :{

Mja jammer :'(
pi_182204918
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat is dan toch het probleem? Dat ze niet goed lezen?
Niet stiekem een omweg nemen. Degene met kinderen dient het te melden, simpel.

Als ik al foto's zie met kinderen, ga je standaard naar links (staat vaak toch geen tekst bij of dat het "neefje / nichtje" is..).
pi_182204927
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet stiekem een omweg nemen. Degene met kinderen dient het te melden, simpel.

Als ik al foto's zie met kinderen, ga je standaard naar links (staat vaak toch geen tekst bij of dat het "neefje / nichtje" is..).
Hier ook.
Vertrouw het niet :P
pi_182204932
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:49 schreef S95Sedan het volgende:

Dat doe ik hier ook, maar vaak dan moet je echt zoeken om zoiets te vinden. Ik pas er voornamelijk voor omdat ik het meerdere keren geprobeerd heb en dat was geen succes.

[
Ik ken enkel die vrolijke pannekoek en daar was een perfecte filter dinges voor. Je kon invullen in je eigen profiel: geen kinderen, wel kinderen, geen kinderen maar wilt wel, co-ouderschap, wel kinderen maar inmiddels huis uit, wel kinderen maar om het weekend, volledige ouderschap.
Zoiets.

Heerlijk filteren
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182204936
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

_O-

Heb je een beginnersfoutje gemaakt?
Yup.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:42 schreef Prisha het volgende:

[..]

owj jee :D was t verder wel gezellig?
Mwah, ik vond haar vrij ongemakkelijk overkomen waardoor het niet echt ontspannen was.
Ze bleef maar aan d'r kleding frunniken en schichtig om haar heen kijken.
Werd er zelf niet relaxter door.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_182204968
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Yup.

[..]

Mwah, ik vond haar vrij ongemakkelijk overkomen waardoor het niet echt ontspannen was.
Ze bleef maar aan d'r kleding frunniken en schichtig om haar heen kijken.
Ze zal wel zenuwachtig zijn geweest.

Hoe lang heb je met haar gesproken doordat de date was?
pi_182204974
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:50 schreef dop het volgende:

[..]

leg eens uit waarom jij dat omgekeerde wereld vind.
Goed dat het in je profiel staat, als het dan toch achteraf als verassing komt dan heb je gelijk natuurlijk.
Maar wat je verder vooraf wel en niet in je profiel zet is voor iedereen een persoonlijke keuze.
Omdat veel mensen met kinderen het vanzelfsprekend vinden dat ze hen hebben en de date meneer dat maar te accepteren heeft..

Meerdere malen geprobeerd, werkt niet.

Als je dan denkt iemand gematched te hebben zonder kinderen, en na een aantal dagen leuk appen of dates komt ineens naar boven dat ze jonge kinderen heeft..

Dat is gewoon zwaar K, voel mij dan voorgelogen..
pi_182205031
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat staat erin. Dat maakt het niet minder irritant als iemand je leuk lijkt en er achteraf dat soort dingen naar voren komen.
Snap ik. Maar omdat het voor jou zo belangrijk is zou ik je aanraden het te vragen. Het merendeel meldt het niet. Your call.
pi_182205043
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ze zal wel zenuwachtig zijn geweest.

Hoe lang heb je met haar gesproken doordat de date was?
Sinds dinsdag, en dan dagelijks stuk of 5-10 berichtjes
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_182205057
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet stiekem een omweg nemen. Degene met kinderen dient het te melden, simpel.

Als ik al foto's zie met kinderen, ga je standaard naar links (staat vaak toch geen tekst bij of dat het "neefje / nichtje" is..).
Dienen te melden.

Welja. Omdat jij dat belangrijk vindt? Goh, meld jij dat jij denkt dat de wereld om jou en jou alleen draait? ;)
pi_182205065
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Sinds dinsdag, en dan dagelijks stuk of 5-10 berichtjes
Volgens mij als je alleen maar fotos krijgt te zien van het gezicht kun je wel je vraagtekens stellen :p
  zaterdag 29 september 2018 @ 14:59:00 #32
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182205066
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet stiekem een omweg nemen. Degene met kinderen dient het te melden, simpel.

Als ik al foto's zie met kinderen, ga je standaard naar links (staat vaak toch geen tekst bij of dat het "neefje / nichtje" is..).
Ik vind vooral dat je een domme koe bent als je je kinderen op foto op een datingsite slingert.

Maar dat selecteert wel meteen. Die swipe ik weg, niet omdat ze kinderen hebben, maar omdat ze zo achterlijk zijn om ze er op Tinder te slingeren.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 29 september 2018 @ 14:59:30 #33
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182205076
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:52 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik ken enkel die vrolijke pannekoek en daar was een perfecte filter dinges voor. Je kon invullen in je eigen profiel: geen kinderen, wel kinderen, geen kinderen maar wilt wel, co-ouderschap, wel kinderen maar inmiddels huis uit, wel kinderen maar om het weekend, volledige ouderschap.
Zoiets.

Heerlijk filteren
Hoe gaat ie bij jou, Prisha?
pi_182205094
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dienen te melden.

Welja. Omdat jij dat belangrijk vindt? Goh, meld jij dat jij denkt dat de wereld om jou en jou alleen draait? ;)
Je lijkt wel een vrouw! Zeker ook jonge kinderen of niet? :')
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:00:47 #35
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182205095
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Volgens mij als je alleen maar fotos krijgt te zien van het gezicht kun je wel je vraagtekens stellen :p
Ik had toen ik 20 was een date met een meid die foto's had van gezicht en bovenlijf. Allemaal prima maten, verschrikkelijk knap koppie ook.

Wij afgesproken, komt ze aangewaggeld.....echt een kont, een kont. Daar konden er wel vier in. Prima bovenlijf, slanke taille. Maar die kont. Howly crap.
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:01:37 #36
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182205108
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:52 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik ken enkel die vrolijke pannekoek en daar was een perfecte filter dinges voor. Je kon invullen in je eigen profiel: geen kinderen, wel kinderen, geen kinderen maar wilt wel, co-ouderschap, wel kinderen maar inmiddels huis uit, wel kinderen maar om het weekend, volledige ouderschap.
Zoiets.

Heerlijk filteren
Zoiets is al een stuk makkelijker ja, alleen dan nog verwacht ik dat veel het gewoon weglaten.

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Snap ik. Maar omdat het voor jou zo belangrijk is zou ik je aanraden het te vragen. Het merendeel meldt het niet. Your call.
Waar ik niet zo goed bij kan is waarom het normaal is om te verwachten dat de ander het oke vind om het niet te vermelden. En er dus maar bij voorbaat vanuit gaat dat de man erop zit te wachten.
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:02:31 #37
545 dop
:copyright: dop
pi_182205128
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Omdat veel mensen met kinderen het vanzelfsprekend vinden dat ze hen hebben en de date meneer dat maar te accepteren heeft..

Meerdere malen geprobeerd, werkt niet.

Als je dan denkt iemand gematched te hebben zonder kinderen, en na een aantal dagen leuk appen of dates komt ineens naar boven dat ze jonge kinderen heeft..

Dat is gewoon zwaar K, voel mij dan voorgelogen..
tja Voor anderen zijn andere dingen weer extreem belangrijk.
geloofd overtuiging of politieke voorkeur.
Of juist wel een kinder wens.
Geen kinderen is toch echt jou specifieke wens dat zul je toch echt zelf heel duidelijk moeten zeggen.
Je kunt niet verwachten dat ieder ander dat dan belangrijk moet vinden en dus moet melden vooraf.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:02:40 #38
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_182205131
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als het zo belangrijk voor je is: waarom zet jij dan niet in jouw bio dat iemand met kinderen naar links moet swipen?

Eigen verantwoordelijkheid enzo?
Dit dus.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_182205136
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:01 schreef S95Sedan het volgende:

Waar ik niet zo goed bij kan is waarom het normaal is om te verwachten dat de ander het oke vind om het niet te vermelden. En er dus maar bij voorbaat vanuit gaat dat de man erop zit te wachten.
Wat hij zegt *; ^O^
pi_182205154
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:48 schreef Prisha het volgende:

[..]

Strato gaat ook naar het Linda Event :o :P
Heb je weleens de workshops tijdens dat event bekeken? Dat is allang geen fimo futselen met Fiona meer hoor. Eerder prettig prestatiegericht pijpen met Petra. Ik was stomverbaasd.

Geen grap trouwens.
  Moderator zaterdag 29 september 2018 @ 15:05:48 #41
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_182205180
What can change the nature of a man?
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:06:13 #42
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182205187
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:02 schreef dop het volgende:

[..]

tja Voor anderen zijn andere dingen weer extreem belangrijk.
geloofd overtuiging of politieke voorkeur.
Of juist wel een kinder wens.
Geen kinderen is toch echt jou specifieke wens dat zul je toch echt zelf heel duidelijk moeten zeggen.
Je kunt niet verwachten dat ieder ander dat dan belangrijk moet vinden en dus moet melden vooraf.
Niemand hier heeft het over wel of geen kinderwens hebben maar over het feit dat diegene kinderen heeft met iemand anders met alle bijkomende verplichtingen en gedoe.
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:10:25 #43
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182205241
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niemand hier heeft het over wel of geen kinderwens hebben maar over het feit dat diegene kinderen heeft met iemand anders met alle bijkomende verplichtingen en gedoe.
Precies. Je kunt prima een kinderwens hebben, zonder op zoek te zijn naar een partner met kinderen bij een ander.

En andersom. Ik heb zeker geen kinderwens meer, maar accepteer dat ik een partner zoek in een leeftijdscategorie waar kinderen best gebruikelijk zijn.

Het liefst vind ik ook dat ene 35-jarige fotomodel die nog maagd is en op mij zit te wachten. Maar de realiteit is dat het merendeel van de vrijgezelle vrouwen boven de 35 gewoon uit een relatie komt en het merendeel kinderen heeft. Of vreselijk lelijk en wereldvreemd. Dat kan ook nog.

En van degene die geen kinderen hebben zit 90% niet te wachten op mijn kinderen. Dat speelt ook mee.
pi_182205289
Dat vraag je toch gewoon dan als je met iemand kletst? Ik zet het ook niet in mijn tekst en het gebeurt maar heel zelden dat een man het echt een dealbreaker vindt :? Vreemd hoor, dat er zo moeilijk over wordt gedaan en met vingertje wijzen “jouw verantwoordelijkheid en als je het niet zegt, luis je me erin!”. Bijzonder weer.
Sarcasme. Herken het.
pi_182205304
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Volgens mij als je alleen maar fotos krijgt te zien van het gezicht kun je wel je vraagtekens stellen :p
Mjah op basis van d'r profiel kreeg ze voordeel van de twijfel.
Was ook geen totale afknapper maar had dan wel iets meer zelfvertrouwen mogen uitstralen.

Ben zelf ook niet de dunste.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_182205321
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je lijkt wel een vrouw! Zeker ook jonge kinderen of niet? :')
Heel volwassen ook jouw reactie. Je krijgt weerwoord. Leer daar mee omgaan.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 29 september 2018 @ 15:18:16 #47
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182205353
Het zal de leeftijdscategorie zijn. Boven de 35 is de kans gewoon aanwezig dat iemand kinderen heeft.
Ik heb ze liever niet, maar het is niet per definitie een dealbreaker.
Ik vind het altijd wel prettig als het in een profiel staat. Vind 1 kind ook minder problematisch dan drie.
pi_182205358
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:04 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Heb je weleens de workshops tijdens dat event bekeken? Dat is allang geen fimo futselen met Fiona meer hoor. Eerder prettig prestatiegericht pijpen met Petra. Ik was stomverbaasd.

Geen grap trouwens.
die had ik gezien ja _O-
Have fun daar :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182205359
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:01 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zoiets is al een stuk makkelijker ja, alleen dan nog verwacht ik dat veel het gewoon weglaten.

[..]

Waar ik niet zo goed bij kan is waarom het normaal is om te verwachten dat de ander het oke vind om het niet te vermelden. En er dus maar bij voorbaat vanuit gaat dat de man erop zit te wachten.
Je doet alsof het om aids gaat ofzo. En dan nog: niemand zal in zijn bio melden dat hij of zij hiv heeft hoor.

Het is een wervend praatje.

Je hebt ook zoiets als ‘onderzoeksplicht’.
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:20:09 #50
545 dop
:copyright: dop
pi_182205383
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niemand hier heeft het over wel of geen kinderwens hebben maar over het feit dat diegene kinderen heeft met iemand anders met alle bijkomende verplichtingen en gedoe.
kinderwens is ook gewoon een dealbreaker uiteindelijk.
En zo kunnen zoveel dingen dat zijn
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182205387
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Heel volwassen ook jouw reactie. Je krijgt weerwoord. Leer daar mee omgaan.
Alsjeblieft zeg. Dit gaat toch nergens meer over zo. Dit is geen weerwoord, dit is je eigen mening erdoordrukken.

Laten we maar weer terug gaan naar dates ipv dit gedoe. *zucht.

Misschien kun je beter naar een pro-kind of ouder topic verkassen. Heb nog weinig date verhalen gezien hier, de laatste tijd van jou.
pi_182205397
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hoe gaat ie bij jou, Prisha?
Ik weet het eigenlijk niet. Het was goed. Maar. Ik weet het niet. Gedoe.
En met jou? Had je niet gister een lange date? Was het leuk? Wat een vragen?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182205428
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:21 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik weet het eigenlijk niet. Het was goed. Maar. Ik weet het niet. Gedoe.
En met jou? Had je niet gister een lange date? Was het leuk? Wat een vragen?
Waarom gedoe?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 29 september 2018 @ 15:25:05 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182205443
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:21 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik weet het eigenlijk niet. Het was goed. Maar. Ik weet het niet. Gedoe.
En met jou? Had je niet gister een lange date? Was het leuk? Wat een vragen?
Gedoe is nooit leuk. Stom.

Met mij prima! Gisteren was gezellig en verder niet. Geen statusupdates verder. Forever single.
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:25:30 #55
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182205452
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Precies. Je kunt prima een kinderwens hebben, zonder op zoek te zijn naar een partner met kinderen bij een ander.

En andersom. Ik heb zeker geen kinderwens meer, maar accepteer dat ik een partner zoek in een leeftijdscategorie waar kinderen best gebruikelijk zijn.

Het liefst vind ik ook dat ene 35-jarige fotomodel die nog maagd is en op mij zit te wachten. Maar de realiteit is dat het merendeel van de vrijgezelle vrouwen boven de 35 gewoon uit een relatie komt en het merendeel kinderen heeft. Of vreselijk lelijk en wereldvreemd. Dat kan ook nog.

En van degene die geen kinderen hebben zit 90% niet te wachten op mijn kinderen. Dat speelt ook mee.
Oh zeker, sowieso denk ik dat als je ze zelf hebt anders date dan iemand zonder.

Ieder zijn/haar ding verder alleen vermelden vind ik dat dat gewoon normaal hoort te zijn.

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je doet alsof het om aids gaat ofzo. En dan nog: niemand zal in zijn bio melden dat hij of zij hiv heeft hoor.

Het is een wervend praatje.

Je hebt ook zoiets als ‘onderzoeksplicht’.
Je gaat een beetje weg van het initiële punt. Ik vermeld het zelfs in mijn profiel, daarmee vind ik dat ik duidelijk aangeef dat ik er niet op zit te wachten.

Uiteindelijk verzwijg degene die ze heeft iets en dat speelt ook mee want dat is geen goede basis om iets te beginnen.
pi_182205478
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:25 schreef Kreator het volgende:

[..]

Gedoe is nooit leuk. Stom.

Met mij prima! Gisteren was gezellig en verder niet. Geen statusupdates verder. Forever single.
Ik las net terug. Jammer. Maar, leuke avond is ook goed. Tenzij je verwachtingen had. Dan is het anders.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182205502
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg. Dit gaat toch nergens meer over zo. Dit is geen weerwoord, dit is je eigen mening erdoordrukken.

Laten we maar weer terug gaan naar dates ipv dit gedoe. *zucht.

Misschien kun je beter naar een pro-kind of ouder topic verkassen. Heb nog weinig date verhalen gezien hier, de laatste tijd van jou.
Jij wordt er warm van als ik jou vertel dat ik zometeen een date heb? Nou, bij deze.

Je klinkt wel heel erg op je teentjes getrapt hoor. En dat voor het niet vermelden van iets wat voor jou belangrijk is op een app waar het volstrekt normaal is om anderen te misleiden met jouw intenties om iemand maar in bed te kunnen krijgen.

Kom.
pi_182205525
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oh zeker, sowieso denk ik dat als je ze zelf hebt anders date dan iemand zonder.

Ieder zijn/haar ding verder alleen vermelden vind ik dat dat gewoon normaal hoort te zijn.

[..]

Je gaat een beetje weg van het initiële punt. Ik vermeld het zelfs in mijn profiel, daarmee vind ik dat ik duidelijk aangeef dat ik er niet op zit te wachten.

Uiteindelijk verzwijg degene die ze heeft iets en dat speelt ook mee want dat is geen goede basis om iets te beginnen.
Ik ben het met jou eens dat als je het vermeldt dat de ander daar rekening mee moet houden.
pi_182205530
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:18 schreef Prisha het volgende:

[..]

die had ik gezien ja _O-
Have fun daar :P
Hoezo is een soepele deerne zoals jij eigenlijk op de hoogte van dergelijke traumatriggerende activiteiten dan? 🤨

Dank je wel. Jij ook met je vlam! *O*
pi_182205630
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:30 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Hoezo is een soepele deerne zoals jij eigenlijk op de hoogte van dergelijke traumatriggerende activiteiten dan? 🤨

Dank je wel. Jij ook met je vlam! *O*
Iemand heeft dat hier neergezet, inclusief hele programma. Dacht eerst dat het een grap was _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182205778
Wat is trouwens een POHWP :?
Prins op het witte paard dus. Als je googled wel volgorde goed hebben van afkorting
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:48:45 #62
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182205815
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben het met jou eens dat als je het vermeldt dat de ander daar rekening mee moet houden.
Zelf vind ik het vooral jammer dat er niet opener gedaan wordt over allerlei punten en dat er soms zo erg omheen gedraaid wordt met daten.
pi_182205843
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:48 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zelf vind ik het vooral jammer dat er niet opener gedaan wordt over allerlei punten en dat er soms zo erg omheen gedraaid wordt met daten.
Omdat het je keuze denk ik best wel beperkt.
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:55:58 #64
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182205925
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat het je keuze denk ik best wel beperkt.
Dat is toch juist de bedoeling? Want je wil toch iemand die je aanvult en qua idealen er ongeveer gelijk in staat.

Maar misschien ben ik daar een uitzondering in.
pi_182205987
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij wordt er warm van als ik jou vertel dat ik zometeen een date heb? Nou, bij deze.

Je klinkt wel heel erg op je teentjes getrapt hoor. En dat voor het niet vermelden van iets wat voor jou belangrijk is op een app waar het volstrekt normaal is om anderen te misleiden met jouw intenties om iemand maar in bed te kunnen krijgen.

Kom.
Wie is hier nu op zijn teentjes getrapt?!

Het zal mij een worst wezen of je een date hebt, wat mij wel boeit is dat je hier in het topic bezig bent met het goedkeuren van het misleiden van andere mensen, door net te doen of het niet belangrijk is om te melden of je kinderen hebt.

Het gaat om het feit dat je eerlijk vermeldt dat je kinderen hebt ja of nee.

Zelf heb ik duidelijk in mijn profiel staan dat ik ze niet heb én ook niet wil.

Dus ga lekker ergens anders je onzin verkopen, de wereld draait niet alleen om VEM2012 en zijn kinderen..

OT: date is onderweg *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2018 16:02:20 ]
pi_182205998
Jongens doe es lief.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 29 september 2018 @ 16:04:39 #67
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182206025
Kunnen we de TT aanpassen naar "daten met autisten en andersdenkenden."

Goed. Ik ga vanavond naar tientallen volleybalvrouwen kijken. Dit is helaas geen date.
  zaterdag 29 september 2018 @ 16:07:43 #68
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_182206058
Ik vind het vaak ook wel wat zeggen als er totaal niet naar gevraagd word of je nageslacht hebt. Dat is met mijn leeftijd echt niet vanzelfsprekend, kinderloos te zijn.

Ik dump mijn kind niet op Tinder en social media, maar vermeld het wel vrij snel. Als in eerste gesprek. Het is de gulden middenweg tussen eerlijk zijn en een eerste indruk kunnen maken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 29 september 2018 @ 16:10:02 #69
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182206094
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Dat vraag je toch gewoon dan als je met iemand kletst? Ik zet het ook niet in mijn tekst en het gebeurt maar heel zelden dat een man het echt een dealbreaker vindt :? Vreemd hoor, dat er zo moeilijk over wordt gedaan en met vingertje wijzen “jouw verantwoordelijkheid en als je het niet zegt, luis je me erin!”. Bijzonder weer.
Voor een keer sex is het voor niemand een dealbreaker. Wil je iets serieus, dan is dat voor veel mannen anders.
  zaterdag 29 september 2018 @ 16:21:11 #70
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_182206231
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 16:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wie is hier nu op zijn teentjes getrapt?!

Het zal mij een worst wezen of je een date hebt, wat mij wel boeit is dat je hier in het topic bezig bent met het goedkeuren van het misleiden van andere mensen, door net te doen of het niet belangrijk is om te melden of je kinderen hebt.

Het gaat om het feit dat je eerlijk vermeldt dat je kinderen hebt ja of nee.

Zelf heb ik duidelijk in mijn profiel staan dat ik ze niet heb én ook niet wil.

Dus ga lekker ergens anders je onzin verkopen, de wereld draait niet alleen om VEM2012 en zijn kinderen..

OT: date is onderweg *O*
serieuze vraag: heb jij in je profiel staan dat je een een lichamelijke beperking hebt?
pi_182206273
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 16:21 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

serieuze vraag: heb jij in je profiel staan dat je een een lichamelijke beperking hebt?
Ja, dat staat er, al meerdere malen geschreven hier ;).
  zaterdag 29 september 2018 @ 17:05:48 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182206845
Als je een beetje bespreekt wat iemand gedaan heeft afgelopen week of naar z'n plannen, zouden degene met kinderen daar vaak wel iets over zeggen.

Denk niet dat je het gelijk in je profiel moet zetten, zou wel fijn zijn, maar snap het als je dat niet perse doet.

Het echt verzwijgen is natuurlijk not done. Maar verzwijgen is iets anders dan dat het niet in de gesprekken naar boven komt.
pi_182206987
Vanavond een date. Volgende week vrijdag ook een date.

I'm ballin'.
pi_182207165
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:17 schreef Cruseder4 het volgende:
Vanavond een date. Volgende week vrijdag ook een date.

I'm ballin'.
Enneh, waar ken je ze van?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182207241
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Enneh, waar ken je ze van?
Allebei van Tinder. Die van vanavond is de derde date, die van volgende week vrijdag is de tweede date. Wil eigenlijk niet zulke situaties (twee dates), maar is per ongeluk zo gekomen.
  zaterdag 29 september 2018 @ 18:32:44 #76
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182208241
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:33 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Allebei van Tinder. Die van vanavond is de derde date, die van volgende week vrijdag is de tweede date. Wil eigenlijk niet zulke situaties (twee dates), maar is per ongeluk zo gekomen.
Pakken wat je pakken kan, beslissen kan altijd nog.
  zaterdag 29 september 2018 @ 18:39:10 #77
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_182208331
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Dat vraag je toch gewoon dan als je met iemand kletst? Ik zet het ook niet in mijn tekst en het gebeurt maar heel zelden dat een man het echt een dealbreaker vindt :? Vreemd hoor, dat er zo moeilijk over wordt gedaan en met vingertje wijzen “jouw verantwoordelijkheid en als je het niet zegt, luis je me erin!”. Bijzonder weer.
Idd. Mensen met zo’n achterdochtige, negatieve houding; daar wil je toch niet mee daten? :{
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 29 september 2018 @ 20:13:47 #78
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182210346
Typisch van dat vrouwen gelul, hoe moeilijk is het om gewoon eerlijk te wezen dat je kinderen hebt.
pi_182210391
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:13 schreef S95Sedan het volgende:
Typisch van dat vrouwen gelul, hoe moeilijk is het om gewoon eerlijk te wezen dat je kinderen hebt.
Wat heeft dat met eerlijk te maken? Er is toch geen verplichting om het in je tekst te zetten? Het gaat volgens mij om de persoon, niet om kinderen/familie/netto inkomen/medisch dossier etc. Wat een onzin zeg, vraag er naar, krijg een antwoord, probleem opgelost.
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 29 september 2018 @ 20:16:47 #80
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182210437
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:13 schreef S95Sedan het volgende:
Typisch van dat vrouwen gelul, hoe moeilijk is het om gewoon eerlijk te wezen dat je kinderen hebt.
Wordt erover gelogen dan?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182210466
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat heeft dat met eerlijk te maken? Er is toch geen verplichting om het in je tekst te zetten? Het gaat volgens mij om de persoon, niet om kinderen/familie/netto inkomen/medisch dossier etc. Wat een onzin zeg, vraag er naar, krijg een antwoord, probleem opgelost.
Ja toch?! Lekker belangrijk dat ik aids heb, het gaat toch om mij? Wat een onzin zeg, vraag er naar, krijg een antwoord, probleem opgelost.
  zaterdag 29 september 2018 @ 20:21:34 #82
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182210593
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat heeft dat met eerlijk te maken? Er is toch geen verplichting om het in je tekst te zetten? Het gaat volgens mij om de persoon, niet om kinderen/familie/netto inkomen/medisch dossier etc. Wat een onzin zeg, vraag er naar, krijg een antwoord, probleem opgelost.
Omdat het een fundamenteel iets is waar niet iedereen zin in heeft? Dat überhaupt ter sprake is dat iemand het nog moet vragen ook geeft al aan hoe belachelijk het is.

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wordt erover gelogen dan?
Ik zou het niet fraai vinden als ik iemand leuk was gaan vinden om er vervolgens achter te komen dat diegene kinderen heeft nee. Verzwijgen is daarin wat mij betreft hetzelfde als liegen ja.
  zaterdag 29 september 2018 @ 20:24:02 #83
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182210652
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Omdat het een fundamenteel iets is waar niet iedereen zin in heeft? Dat überhaupt ter sprake is dat iemand het nog moet vragen ook geeft al aan hoe belachelijk het is.

[..]

Ik zou het niet fraai vinden als ik iemand leuk was gaan vinden om er vervolgens achter te komen dat diegene kinderen heeft nee. Verzwijgen is daarin wat mij betreft hetzelfde als liegen ja.
Ah ja, ik vind t ook wel iets dat z.s.m. aangegeven moet worden/gevraagd moet worden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:49:28 #84
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182214057
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah ja, ik vind t ook wel iets dat z.s.m. aangegeven moet worden/gevraagd moet worden.
En als je daar pas na 1 of 2 dates achter komt en je iemand al leuk begint te vinden? Dan neem je iemand toch gewoon in de maling.
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:51:58 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182214180
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

En als je daar pas na 1 of 2 dates achter komt en je iemand al leuk begint te vinden? Dan neem je iemand toch gewoon in de maling.
Ik zie dat zelf niet zo. Niet na pas 1 of 2 dates. Mocht t pas na een paar maanden zijn wordt t een ander verhaal.

Ik zou t wel meteen al verteld hebben, trouwens. Vooral omdat ik dat het meest fatsoenlijk vind om te doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182216798
Terug van meeting met Spaanse jongen. Geen fysieke klik maar wel erg aardige jongen.
  zondag 30 september 2018 @ 00:16:07 #87
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182216825
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:21 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik weet het eigenlijk niet. Het was goed. Maar. Ik weet het niet. Gedoe.
En met jou? Had je niet gister een lange date? Was het leuk? Wat een vragen?
Dat klinkt alsof er toch wat meer twijfel in zit dan je eerder wilde benoemen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182217351
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2018 00:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Terug van meeting met Spaanse jongen. Geen fysieke klik maar wel erg aardige jongen.
Redelijk laat gemaakt, geen fysieke klik houdt in dat je er niet nat van werd?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182217466
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 00:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Redelijk laat gemaakt, geen fysieke klik houdt in dat je er niet nat van werd?
Uhm dat zou je zo kunnen zeggen ja.
pi_182217506
quote:
15s.gif Op zondag 30 september 2018 00:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uhm dat zou je zo kunnen zeggen ja.
Nee okay, snap ik ook weer waar je het over hebt.

Hoe komt dat denk je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182217531
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 00:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee okay, snap ik ook weer waar je het over hebt.

Hoe komt dat denk je?
Fysiek niet aantrekkelijk... Maar dat had ik al verwacht.
pi_182217608
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 00:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Fysiek niet aantrekkelijk... Maar dat had ik al verwacht.
.. okay dus toch wél zijn uiterlijk...

Tjah jammer, na de eerste koffie gewoon de date afkappen dan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182217623
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 00:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

.. okay dus toch wél zijn uiterlijk...

Tjah jammer, na de eerste koffie gewoon de date afkappen dan.
Fysiek is toch lichamelijk? :D
pi_182217959
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 00:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Fysiek is toch lichamelijk? :D
Een onaantrekkelijk persoon qua uiterlijk kan wel geil zijn en visa versa..
Fysiek aantrekkelijk klinkt iets dierlijker dus vandaar die eerste vraag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182219449
Nou, net terug van date. Erg geslaagd. :)
  zondag 30 september 2018 @ 07:43:36 #96
545 dop
:copyright: dop
pi_182220172
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Omdat het een fundamenteel iets is waar niet iedereen zin in heeft? Dat überhaupt ter sprake is dat iemand het nog moet vragen ook geeft al aan hoe belachelijk het is.

[..]
het is voor jou fundamenteel maar nogal afhankelijk van wat voor relatie je met iemand aangaat.
Jij mag dat ook prima vinden, maar de reacties hier geven al duidelijk aan dat het niet zo algemeen is als jij denkt.

Vind je het misschien zelf lastig om het onderwerp in een gesprek duidelijk aan te kaarten?
Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het zo moeilijk is om er tijdig achter te komen.
Je lijkt het nu telkens de verantwoordelijkheid van de ander te willen maken.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182221051
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 01:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Een onaantrekkelijk persoon qua uiterlijk kan wel geil zijn en visa versa..
Fysiek aantrekkelijk klinkt iets dierlijker dus vandaar die eerste vraag.
Oh zo.

Nou geil vond ik hem niet en ook niet helemaal mijn type qua uiterlijk :P

Maar gezellig was het wel en misschien leuk om nog een keer samen iets te gaan doen.
pi_182221659
Dan wel heel duidelijk maken dat je hem niet zo ziet zitten.

Straks een date met een oudere vrouw :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Official ESF Kreviewer zondag 30 september 2018 @ 11:01:11 #99
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182222532
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 02:43 schreef Cruseder4 het volgende:
Nou, net terug van date. Erg geslaagd. :)
Leuk man. Wat had je ook alweer gedaan?
pi_182223119
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2018 11:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Leuk man. Wat had je ook alweer gedaan?
We hadden om 21:00 afgesproken bij een cocktailbar. Daar hebben we tot ongeveer 01:00 gezeten. Vervolgens vroeg ik of ze nog mee naar m'n huis wou en dat wou ze wel, dus toen nog tot 02:30 bij mij thuis de date voortgezet. :)

Naast dat het leuk en gezellig was, was de avond "erg geslaagd" omdat ze gewoon precies het meisje is wat ik zoek. :)
pi_182223903
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 09:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh zo.

Nou geil vond ik hem niet en ook niet helemaal mijn type qua uiterlijk :P

Maar gezellig was het wel en misschien leuk om nog een keer samen iets te gaan doen.
A moment of silence for our brother in the friendzone.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182224323
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 12:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

A moment of silence for our brother in the friendzone.
Friendzone bestaat niet. Gewoon een kwestie van niet voor haar doen.
pi_182224372
Gisteravond kort geschud, helaas geen jackpot.

Dus mijn bed was kil, koud en troosteloos vanmorgen. Maar goed.

Dat is hij al jaren.
pi_182224398
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 12:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Friendzone bestaat niet. Gewoon een kwestie van niet voor haar doen.
?

Wat bedoel je.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182224443
Hij wilt alweer afspreken vandaag....
pi_182224472
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 12:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

A moment of silence for our brother in the friendzone.
Zo klinkt het alsof vrouwen dat expres doen..
pi_182224490
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij wilt alweer afspreken vandaag....
Heb je hem wel verteld dat hij in de friendzone zit?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182224500
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zo klinkt het alsof vrouwen dat expres doen..
Oh, okay.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182224514
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 12:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heb je hem wel verteld dat hij in de friendzone zit?
...

van te voren hebben we beide gezegd dat we vrienden zoeken ja.
pi_182224624
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

...

van te voren hebben we beide gezegd dat we vrienden zoeken ja.
Oh, ik snap wel dat mensen die vrienden zoeken behoefte hebben aan meer contact.

Je lijkt daar een beetje op neer te kijken? "Hij wilt alweer afspreken vandaag..."
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182224636
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 12:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oh, ik snap wel dat mensen die vrienden zoeken behoefte hebben aan meer contact.

Je lijkt daar een beetje op neer te kijken? "Hij zoekt alweer contact..."
Waarom nou weer zo onaardig man....

Wil gewoon niet de verkeerde indruk geven aan hem.
pi_182224697
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom nou weer zo onaardig man....

Wil gewoon niet de verkeerde indruk geven aan hem.
Ik kan er niks aan doen ik ben super onvriendelijk.

Maar waarom is het erg dat die weer wilt afspreken zo snel dan? Lijkt mij geen rare vraag gezien die reactie van je.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182224716
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 12:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen ik ben super onvriendelijk.

Maar waarom is het erg dat die weer wilt afspreken zo snel dan? Lijkt mij geen rare vraag gezien die reactie van je.
Dan denkt die misschien dat ik hem leuker vind dan alleen vrienden.
  zondag 30 september 2018 @ 12:51:51 #114
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182224768
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 12:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dan denkt die misschien dat ik hem leuker vind dan alleen vrienden.
Stel dat is niet zo, wil jij dan weer afspreken?
pi_182224803
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 12:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Stel dat is niet zo, wil jij dan weer afspreken?
Ja hoor :)

maar niet vandaag
  zondag 30 september 2018 @ 12:53:19 #116
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182224816
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom nou weer zo onaardig man....

Wil gewoon niet de verkeerde indruk geven aan hem.
Dan zeg je dat gewoon? Je geeft iemand alleen de verkeerde indruk als je in wat je uitdrukking niet duidelijk (genoeg) bent.
  zondag 30 september 2018 @ 12:56:55 #117
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_182224908
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

...

van te voren hebben we beide gezegd dat we vrienden zoeken ja.
Hij zocht/zoekt dus wellicht 'FWB'...
pi_182224943
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 12:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dan denkt die misschien dat ik hem leuker vind dan alleen vrienden.
Dat hangt daar niet aan samen hoor... Als je alleen vriendschappelijk wilt moet je daar gewoon duidelijk over zijn en verder niet.

Moeilijk gedoe eromheen is geen goede bodem voor een vriendschap.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182224956
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 12:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

?

Wat bedoel je.
Het idee van friendzone is toch dat je te lang hebt gewacht met je move maken en de vrouw in kwestie je daarom niet meer kan zien als een lid van het penisdragende deel van de maatschappij.

Ik zeg: als ze je seksueel interessant vinden is het nooit te laat en als ze dat niet vinden was eerder een move maken ook onsuccesvol geweest.

Hoogstens kun je een specifieke kans laten schieten, maar dat is weer iets totaal anders.
pi_182224961
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 12:56 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Hij zocht/zoekt dus wellicht 'FWB'...
Wie weet wilde die vroeger wel astronaut worden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 30 september 2018 @ 12:59:57 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182224990
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja hoor :)

maar niet vandaag
. Dan gewoon dat aangeven en evt andere datum voorstellen. En extra aangeven dat 't puur vriendschappelijk is.
pi_182225004
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 12:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dan denkt die misschien dat ik hem leuker vind dan alleen vrienden.
Niet jouw probleem toch?

Nog afgezien van dat er toch wel aardig wat vrouwen zijn die aandacht van mannen heel snel vertalen in ‘die zal wel meer willen’.
pi_182225046
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 12:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het idee van friendzone is toch dat je te lang hebt gewacht met je move maken en de vrouw in kwestie je daarom niet meer kan zien als een lid van het penisdragende deel van de maatschappij.

Ik zeg: als ze je seksueel interessant vinden is het nooit te laat en als ze dat niet vinden was eerder een move maken ook onsuccesvol geweest.

Hoogstens kun je een specifieke kans laten schieten, maar dat is weer iets totaal anders.
Meestal zul je best gelijk hebben, als het later kan kon het ook vast eerder. En als het niet kan waarschijnlijk ook beide. Het zal alleen niet helemaal in steen gegoten zijn.

Verder lijkt mij friendzone gewoon dat één van de twee meer wilt maar niet kan krijgen. Niets meer niets minder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182225143
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 12:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het idee van friendzone is toch dat je te lang hebt gewacht met je move maken en de vrouw in kwestie je daarom niet meer kan zien als een lid van het penisdragende deel van de maatschappij.

Ik zeg: als ze je seksueel interessant vinden is het nooit te laat en als ze dat niet vinden was eerder een move maken ook onsuccesvol geweest.

Hoogstens kun je een specifieke kans laten schieten, maar dat is weer iets totaal anders.
Niet mijn ervaring. Friendzone, move gemaakt, gefaald, jaar later lag ze toch in bed.
pi_182225215
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 13:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Meestal zul je best gelijk hebben, als het later kan kon het ook vast eerder. En als het niet kan waarschijnlijk ook beide. Het zal alleen niet helemaal in steen gegoten zijn.

Verder lijkt mij friendzone gewoon dat één van de twee meer wilt maar niet kan krijgen. Niets meer niets minder.
Ja, op die manier. Maar doorgaans bedoelt men ermee: te laat je move gemaakt en daarom geen kans meer.
pi_182225234
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet mijn ervaring. Friendzone, move gemaakt, gefaald, jaar later lag ze toch in bed.
Dat toont juist aan dat de mythe van friendzone niet klopt hè.

Soms is iemand gewoon ergens niet aan toe.
pi_182225265
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 13:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat toont juist aan dat de mythe van friendzone niet klopt hè.

Soms is iemand gewoon ergens niet aan toe.
Omdat ik er 1 keer uit kwam bestaat het niet? :?
  zondag 30 september 2018 @ 13:14:43 #128
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182225325
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Omdat ik er 1 keer uit kwam bestaat het niet? :?
Friendszone is gewoon gelul van gastjes die geen vrouw kunnen krijgen en daarom een excuus nodig hebben in plaats van aan zichzelf te werken.
pi_182225326
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 13:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, op die manier. Maar doorgaans bedoelt men ermee: te laat je move gemaakt en daarom geen kans meer.
"Friendzone is een denkbeeldige ruimte waarin iemand zich bevindt die in romantisch of seksueel opzicht meer van een vriend of vriendin verwacht dan deze hem of haar kan of wil geven. De term wordt voornamelijk gebruikt met betrekking tot heteroseksuele relaties"

Niet naar hoe ik de term ken en het internet houdt ook dezelfde definitie aan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182225367
quote:
6s.gif Op zondag 30 september 2018 13:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Friendszone is gewoon gelul van gastjes die geen vrouw kunnen krijgen en daarom een excuus nodig hebben in plaats van aan zichzelf te werken.
Nou en, dan bestaat het toch gewoon :')

Jullie zeggen altijd 'bestaat niet' om vervolgens een definitie te geven 8)7
pi_182225369
quote:
6s.gif Op zondag 30 september 2018 13:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Friendszone is gewoon gelul van gastjes die geen vrouw kunnen krijgen en daarom een excuus nodig hebben in plaats van aan zichzelf te werken.
Meestal hebben mannen die gefriendzoned zijn wel vrouwelijke vrienden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182226006
Lieverds jullie moeten het gewoon zoals mij doen. Gestudeerd, goeie baan, mooie appartement, 5 keer per week sporten, elke weekend vrijwilligerswerk doen. Dan glijden alle vrouwtjes zo van hun stoel en word je niet friendzoned.
pi_182226088
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:38 schreef Cruseder4 het volgende:
Lieverds jullie moeten het gewoon zoals mij doen. Gestudeerd, goeie baan, mooie appartement, 5 keer per week sporten, elke weekend vrijwilligerswerk doen. Dan glijden alle vrouwtjes zo van hun stoel en word je niet friendzoned.
:') Ja goeie tip 5 x sporten en vrijwilligerswerk in het weekend, als ik zo wanhopig word schiet me maar dood dan :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182226303
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:41 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

:') Ja goeie tip 5 x sporten en vrijwilligerswerk in het weekend, als ik zo wanhopig word schiet me maar dood dan :7
Nouja is natuurlijk een keuze om de hele dag achter de computer te zitten of om je best te doen er goed uit te zien ;)

Overigens sport ik niet voor de vrouwen, ook doe ik het vrijwilligerswerk niet voor de vrouwen. Ik sport omdat ik me er lekker bij voel. Ik doe graag gekke shit als parachutespringen (afgelopen zomer gedaan) en mud runs (aankomende zaterdag weer één) en dat is gewoon beter als je geen vetjes aan je buik hebt hangen. Het vrijwilligerswerk doe ik omdat ik het leuk vind. Rij mee met de dierenambulance, hou van dieren en spendeer dus graag wat tijd aan vrijwilligerswerk :)
pi_182227183
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 12:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het idee van friendzone is toch dat je te lang hebt gewacht met je move maken en de vrouw in kwestie je daarom niet meer kan zien als een lid van het penisdragende deel van de maatschappij.

Ik zeg: als ze je seksueel interessant vinden is het nooit te laat en als ze dat niet vinden was eerder een move maken ook onsuccesvol geweest.

Hoogstens kun je een specifieke kans laten schieten, maar dat is weer iets totaal anders.
Exact. Vanuit mijn perspectief heeft iedere vriendin bij mij ooit in de friendzone gezeten. Gevoelens zijn allemaal heel erg fantastisch en prettig, maar laten we eerst maar eens proberen gewoon hele goede vrienden voor elkaar te zijn. Dan komt de rest later, of niet.
pi_182227581
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:38 schreef Cruseder4 het volgende:
Lieverds jullie moeten het gewoon zoals mij doen. Gestudeerd, goeie baan, mooie appartement, 5 keer per week sporten, elke weekend vrijwilligerswerk doen. Dan glijden alle vrouwtjes zo van hun stoel en word je niet friendzoned.
Gestudeerd, goede baan, “zoals mij” :P
Sarcasme. Herken het.
pi_182227741
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:48 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Nouja is natuurlijk een keuze om de hele dag achter de computer te zitten of om je best te doen er goed uit te zien ;)

Overigens sport ik niet voor de vrouwen, ook doe ik het vrijwilligerswerk niet voor de vrouwen. Ik sport omdat ik me er lekker bij voel. Ik doe graag gekke shit als parachutespringen (afgelopen zomer gedaan) en mud runs (aankomende zaterdag weer één) en dat is gewoon beter als je geen vetjes aan je buik hebt hangen. Het vrijwilligerswerk doe ik omdat ik het leuk vind. Rij mee met de dierenambulance, hou van dieren en spendeer dus graag wat tijd aan vrijwilligerswerk :)
In mijn tijd ging je een GGZ instelling in, met dat modder kruipen :P
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zondag 30 september 2018 @ 14:46:28 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182227932
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:48 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Nouja is natuurlijk een keuze om de hele dag achter de computer te zitten of om je best te doen er goed uit te zien ;)

Overigens sport ik niet voor de vrouwen, ook doe ik het vrijwilligerswerk niet voor de vrouwen. Ik sport omdat ik me er lekker bij voel. Ik doe graag gekke shit als parachutespringen (afgelopen zomer gedaan) en mud runs (aankomende zaterdag weer één) en dat is gewoon beter als je geen vetjes aan je buik hebt hangen. Het vrijwilligerswerk doe ik omdat ik het leuk vind. Rij mee met de dierenambulance, hou van dieren en spendeer dus graag wat tijd aan vrijwilligerswerk :)
Je weet dat mudracing tegenwoordig niet meer "gekke shit" is, maar iets wat heel veel mensen doen?
pi_182228297
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 12:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het idee van friendzone is toch dat je te lang hebt gewacht met je move maken en de vrouw in kwestie je daarom niet meer kan zien als een lid van het penisdragende deel van de maatschappij.

Ik zeg: als ze je seksueel interessant vinden is het nooit te laat en als ze dat niet vinden was eerder een move maken ook onsuccesvol geweest.

Hoogstens kun je een specifieke kans laten schieten, maar dat is weer iets totaal anders.
Dit dus..

De friendshipzone wordt gebracht alsof de vrouw in kwestie de man achter de hand houdt voor het geval dat...
  zondag 30 september 2018 @ 15:00:36 #140
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182228392
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou en, dan bestaat het toch gewoon :')

Jullie zeggen altijd 'bestaat niet' om vervolgens een definitie te geven 8)7
De benaming slaat nergens op, dan ben je gewoon niet leuk genoeg. Uiteindelijk heb je als man ook een keuze om wel/niet in zon positie te blijven zitten.

quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 13:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Meestal hebben mannen die gefriendzoned zijn wel vrouwelijke vrienden.
Sommige mannen worden graag gebruikt voor dat soort zooi, prima toch iedere zijn ding.
pi_182228420
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 14:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je weet dat mudracing tegenwoordig niet meer "gekke shit" is, maar iets wat heel veel mensen doen?
Shit, dacht ik ook eens een keertje in mn leven edgy geweest te zijn ;(
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_182228442
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit dus..

De friendshipzone wordt gebracht alsof de vrouw in kwestie de man achter de hand houdt voor het geval dat...
Mwoah, lijkt mij ook jouw interpretatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182228455
quote:
6s.gif Op zondag 30 september 2018 15:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

De benaming slaat nergens op, dan ben je gewoon niet leuk genoeg. Uiteindelijk heb je als man ook een keuze om wel/niet in zon positie te blijven zitten.
Benaming is hartstikke logisch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182228461
quote:
6s.gif Op zondag 30 september 2018 15:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

De benaming slaat nergens op, dan ben je gewoon niet leuk genoeg. Uiteindelijk heb je als man ook een keuze om wel/niet in zon positie te blijven zitten.

[..]

Ja en? Het in die positie zitten heet nu eenmaal de friendzone :') Waarom is dat nou zo lastig?
pi_182228470
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 15:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mwoah, lijkt mij ook jouw interpretatie.
:')
  zondag 30 september 2018 @ 15:05:29 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182228494
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 15:01 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Shit, dacht ik ook eens een keertje in mn leven edgy geweest te zijn ;(
Sorry, ook jij bent geen special snowflake
pi_182228560
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 15:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:')
Friendzone is gewoon dat één van de twee meer wilt en de ander alleen vrienden wilt zijn. Het persoon dat meer wilt zit dan in de friendzone.

Het idee dat een vrouw zo een man achter de hand houdt ben ik nog nooit tegenkomen, de definitie van het woord friendzone gaat i.i.g. niet uit van aanvullende aannames.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182228739
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 15:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sorry, ook jij bent geen special snowflake
Au Cue, van micro aggression tot full blown toxic feminity.

Kan een mod even een triggerwarning in de TT zetten ajb?

*snijdt in arm
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_182229493
Fok man! Waarom vind ik mensen leuk, die mij niet zo leuk vinden.

En degene die mij leuk vinden, daar heb ik niets mee }:| :')
pi_182229514
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 15:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Fok man! Waarom vind ik mensen leuk, die mij niet zo leuk vinden.

En degene die mij leuk vinden, daar heb ik niets mee }:| :')
Ja ehh, friendzone
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182229579
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 15:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja ehh, friendzone
_O- :D
  zondag 30 september 2018 @ 15:52:19 #152
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_182229621
dus ik zit te tinderen om een beetje over mijn break up van 2 weken geleden heen te komen, kom ik hem tegen ;( en als het daar nou bij bleef oke, maar zijn eerste foto was ook meteen een spiegel 6pack foto zonder hoofd erop, waarin ik ook het flesje glijmiddel op de vensterbank zag staan die normaal altijd ergens anders stond ;( dus ik ben echt heel verdrietig nu.. verder had ie ook nog iets van ''you will find happiness with a new love'' in zijn profiel staan waardoor ik echt meteen het gevoel kreeg dat ik hem ongelukkig maakte. ik besef me nu denk ik dat ik nogsteeds van hem houd en nog niet over hem heen ben, maar ik weet dus niet of dat een reden is om even niet te daten of juist wel?

ik wilde hem heel graag superliken maar heb de eer aan mezelf gehouden, vervolgens wel meteen screenshots naar hem gestuurd op facebook met de tekst ''wauw, trots op je'' dus hield het toch niet zo heel lang vol _O-
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
pi_182229642
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 15:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Fok man! Waarom vind ik mensen leuk, die mij niet zo leuk vinden.

En degene die mij leuk vinden, daar heb ik niets mee }:| :')
Zo herkenbaar dit }:| :')
Of ze zijn dus al bezet. Gisteren naar de sauna geweest ( ik was alleen) en normaal ben ik veruit de jongste. Maar nu waren er 2 andere jongere stellen. Man van 1 van die stellen was echt leuk, zag er goed uit, leuke humor, veel contact mee gehad gedurende de dag, hadden echt een klik. Maarja, zijn vrouw was er dus ook :') Maar als hij vrijgezel was geweest dan had ik het wel geweten.
pi_182229734
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 15:52 schreef Amavi het volgende:
dus ik zit te tinderen om een beetje over mijn break up van 2 weken geleden heen te komen, kom ik hem tegen ;( en als het daar nou bij bleef oke, maar zijn eerste foto was ook meteen een spiegel 6pack foto zonder hoofd erop, waarin ik ook het flesje glijmiddel op de vensterbank zag staan die normaal altijd ergens anders stond ;( dus ik ben echt heel verdrietig nu.. verder had ie ook nog iets van ''you will find happiness with a new love'' in zijn profiel staan waardoor ik echt meteen het gevoel kreeg dat ik hem ongelukkig maakte. ik besef me nu denk ik dat ik nogsteeds van hem houd en nog niet over hem heen ben, maar ik weet dus niet of dat een reden is om even niet te daten of juist wel?

ik wilde hem heel graag superliken maar heb de eer aan mezelf gehouden, vervolgens wel meteen screenshots naar hem gestuurd op facebook met de tekst ''wauw, trots op je'' dus hield het toch niet zo heel lang vol _O-
Hoezo trots op hem?
pi_182229813
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 15:52 schreef Amavi het volgende:
dus ik zit te tinderen om een beetje over mijn break up van 2 weken geleden heen te komen, kom ik hem tegen ;( en als het daar nou bij bleef oke, maar zijn eerste foto was ook meteen een spiegel 6pack foto zonder hoofd erop, waarin ik ook het flesje glijmiddel op de vensterbank zag staan die normaal altijd ergens anders stond ;( dus ik ben echt heel verdrietig nu.. verder had ie ook nog iets van ''you will find happiness with a new love'' in zijn profiel staan waardoor ik echt meteen het gevoel kreeg dat ik hem ongelukkig maakte. ik besef me nu denk ik dat ik nogsteeds van hem houd en nog niet over hem heen ben, maar ik weet dus niet of dat een reden is om even niet te daten of juist wel?

ik wilde hem heel graag superliken maar heb de eer aan mezelf gehouden, vervolgens wel meteen screenshots naar hem gestuurd op facebook met de tekst ''wauw, trots op je'' dus hield het toch niet zo heel lang vol _O-
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo trots op hem?
Ik wilde hetzelfde vragen, snap het ook niet. Maar als je nog zo met een ander bezig bent dan zou ik dat toch eerst even verwerken als ik jou was. 2 weken na een break-up is ook wel erg snel vind ik hoor :o Dan wordt het eerder een rebound dan echt een nieuwe liefde denk ik qua gevoel.
pi_182229973
Een rebound kan wel iets helpen denk ik.
pi_182230028
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 15:52 schreef Amavi het volgende:
dus ik zit te tinderen om een beetje over mijn break up van 2 weken geleden heen te komen, kom ik hem tegen ;( en als het daar nou bij bleef oke, maar zijn eerste foto was ook meteen een spiegel 6pack foto zonder hoofd erop, waarin ik ook het flesje glijmiddel op de vensterbank zag staan die normaal altijd ergens anders stond ;( dus ik ben echt heel verdrietig nu.. verder had ie ook nog iets van ''you will find happiness with a new love'' in zijn profiel staan waardoor ik echt meteen het gevoel kreeg dat ik hem ongelukkig maakte. ik besef me nu denk ik dat ik nogsteeds van hem houd en nog niet over hem heen ben, maar ik weet dus niet of dat een reden is om even niet te daten of juist wel?

ik wilde hem heel graag superliken maar heb de eer aan mezelf gehouden, vervolgens wel meteen screenshots naar hem gestuurd op facebook met de tekst ''wauw, trots op je'' dus hield het toch niet zo heel lang vol _O-
Wat voor conclusies verbind je aan dat verplaatste flesje glijmiddel dan?
  zondag 30 september 2018 @ 16:03:41 #158
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182230042
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 15:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja en? Het in die positie zitten heet nu eenmaal de friendzone :') Waarom is dat nou zo lastig?
De friendszone bestaat helemaal niet man.

quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 15:52 schreef Amavi het volgende:
dus ik zit te tinderen om een beetje over mijn break up van 2 weken geleden heen te komen, kom ik hem tegen ;( en als het daar nou bij bleef oke, maar zijn eerste foto was ook meteen een spiegel 6pack foto zonder hoofd erop, waarin ik ook het flesje glijmiddel op de vensterbank zag staan die normaal altijd ergens anders stond ;( dus ik ben echt heel verdrietig nu.. verder had ie ook nog iets van ''you will find happiness with a new love'' in zijn profiel staan waardoor ik echt meteen het gevoel kreeg dat ik hem ongelukkig maakte. ik besef me nu denk ik dat ik nogsteeds van hem houd en nog niet over hem heen ben, maar ik weet dus niet of dat een reden is om even niet te daten of juist wel?

ik wilde hem heel graag superliken maar heb de eer aan mezelf gehouden, vervolgens wel meteen screenshots naar hem gestuurd op facebook met de tekst ''wauw, trots op je'' dus hield het toch niet zo heel lang vol _O-
Maar waarom laat je je zo kennen dan? Niet lullig bedoeld maar jullie zijn toch uit elkaar wat verwacht je dan dat hij doet?

Dat hij zoiets nu neerzet of doet wil toch ook niet zeggen dat jullie tijd samen niet gemeend was? (Maar ik snap je gevoel daarin)

[ Bericht 0% gewijzigd door S95Sedan op 30-09-2018 16:09:28 ]
pi_182230223
:')
  zondag 30 september 2018 @ 16:19:34 #160
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_182230678
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo trots op hem?
trots op je was meer sarcastisch bedoeld, zo zal hij het ook vast wel opvatten. bedoelde dat meer in de trant van wauw je bent nu al weer aan het rondneuken (passief agressief, i know)

quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 16:03 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat voor conclusies verbind je aan dat verplaatste flesje glijmiddel dan?
naja dat het gebruikt is, hij stond precies aan zijn kant van het bed terwijl dat flesje eerder altijd ergens achter op de plank stond just in case :') ik weet dat het idioot is, maar het doet me toch pijn om dat te zien en te beseffen dat ik er geen fuck aan kan doen.
quote:
6s.gif Op zondag 30 september 2018 16:03 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

De friendszone bestaat helemaal niet man.

[..]

Maar waarom laat je je zo kennen dan? Niet lullig bedoeld maar jullie zijn toch uit elkaar wat verwacht je dan dat hij doet?

Dat hij zoiets nu neerzet of doet wil toch ook niet zeggen dat jullie tijd samen niet gemeend was? (Maar ik snap je gevoel daarin)
nouja, hij had toen hij het uitmaakte al laten merken dat het niet gemeend was, daarom doet het waarschijnlijk dubbel zoveel pijn omdat ik nogsteeds gevoelens voor hem heb terwijl die er bij hem amper zijn geweest.
waarom ik me zo laat kennen geen idee want ik weet ook wel dat ik hem er niet mee terug krijg, misschien wil ik gewoon dat hij inziet hoeveel pijn het me heeft gedaan en nogsteeds doet? want ik heb eigenlijk ook nooit goed kunnen aflsuiten, het was gewoon pats boem uitmaken en daarna werd ik genegeerd. oh well
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
pi_182230732
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:19 schreef Amavi het volgende:

[..]

trots op je was meer sarcastisch bedoeld, zo zal hij het ook vast wel opvatten. bedoelde dat meer in de trant van wauw je bent nu al weer aan het rondneuken (passief agressief, i know)

[..]

naja dat het gebruikt is, hij stond precies aan zijn kant van het bed terwijl dat flesje eerder altijd ergens achter op de plank stond just in case :') ik weet dat het idioot is, maar het doet me toch pijn om dat te zien en te beseffen dat ik er geen fuck aan kan doen.

[..]

nouja, hij had toen hij het uitmaakte al laten merken dat het niet gemeend was, daarom doet het waarschijnlijk dubbel zoveel pijn omdat ik nogsteeds gevoelens voor hem heb terwijl die er bij hem amper zijn geweest.
waarom ik me zo laat kennen geen idee want ik weet ook wel dat ik hem er niet mee terug krijg, misschien wil ik gewoon dat hij inziet hoeveel pijn het me heeft gedaan en nogsteeds doet? want ik heb eigenlijk ook nooit goed kunnen aflsuiten, het was gewoon pats boem uitmaken en daarna werd ik genegeerd. oh well
Begrijp dat het een klote gevoel is ja.

Hoe lang waren jullie samen?
  zondag 30 september 2018 @ 16:22:39 #162
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182230797
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 15:52 schreef Amavi het volgende:
dus ik zit te tinderen om een beetje over mijn break up van 2 weken geleden heen te komen, kom ik hem tegen ;( en als het daar nou bij bleef oke, maar zijn eerste foto was ook meteen een spiegel 6pack foto zonder hoofd erop, waarin ik ook het flesje glijmiddel op de vensterbank zag staan die normaal altijd ergens anders stond ;( dus ik ben echt heel verdrietig nu.. verder had ie ook nog iets van ''you will find happiness with a new love'' in zijn profiel staan waardoor ik echt meteen het gevoel kreeg dat ik hem ongelukkig maakte. ik besef me nu denk ik dat ik nogsteeds van hem houd en nog niet over hem heen ben, maar ik weet dus niet of dat een reden is om even niet te daten of juist wel?

ik wilde hem heel graag superliken maar heb de eer aan mezelf gehouden, vervolgens wel meteen screenshots naar hem gestuurd op facebook met de tekst ''wauw, trots op je'' dus hield het toch niet zo heel lang vol _O-
Goede move wel..

Als je btw nog niet over hem heen bent, is het dan niet handig om even niet met daten en shit bezig te gaan? Een paar weken even helemaal op jezelf richten enzo..
pi_182230810
Behandel een vrouw als stront en ze wilt je alleen maar harder #Amivi.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 30 september 2018 @ 16:23:03 #164
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_182230819
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Begrijp dat het een klote gevoel is ja.

Hoe lang waren jullie samen?
2 maanden, je gaat nu waarschijnlijk lachen maar het was echt de meest intense relatie die ik ooit heb gehad echt op alle vlakken die er maar zijn, zowel positief als negatief
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
pi_182230914
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:23 schreef Amavi het volgende:

[..]

2 maanden, je gaat nu waarschijnlijk lachen maar het was echt de meest intense relatie die ik ooit heb gehad echt op alle vlakken die er maar zijn, zowel positief als negatief
Ik ga niet lachen.

Heeft die gereageerd op die screenshots?
  zondag 30 september 2018 @ 16:25:11 #166
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_182230919
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:22 schreef ludovico het volgende:
Behandel een vrouw als stront en ze wilt je alleen maar harder #Amivi.
nou zo zit ik totaal niet in elkaar normaal gesproken dus maar omdat de highs met hem ook echt geweldig waren ging ik juist harder m'n best doen wanneer het echt heel slecht ging.. en hij me ijskoud negeerde en ik nog meer moeite ging doen omdat ik dan een schuldgevoel kreeg :)
wil hem niet van dingen beschuldigen, maar ergens was hij wel emotioneel manipulatief. maar ik geloof nogsteeds niet 100% dat hij dat expres deed. ik ben ook zo'n naief kutkind :')
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
  zondag 30 september 2018 @ 16:26:14 #167
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_182230967
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ga niet lachen.

Heeft die gereageerd op die screenshots?
nee natuurlijk niet, hij opent de berichten waarschijnlijk niet eens want zo was het toen ook altijd
maar als hij dan weer ''gesmolten'' is en niet zo ijskoud dan is het echt perfect.. ik zit daar nu al 2 weken op te wachten ;(
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
pi_182230979
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:25 schreef Amavi het volgende:

[..]

nou zo zit ik totaal niet in elkaar normaal gesproken
Uhuh
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 30 september 2018 @ 16:28:52 #169
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182231073
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:07 schreef Faxie het volgende:
:')
Je bent een aardige gast maar als je net zo veel tijd zou besteden aan het actief bezig zijn met kijken naar leuke vrouwen als dat je in de theorie steekt of de friendzone wel/niet bestaat dan had je al jaren een leuke vriendin gehad.

quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:19 schreef Amavi het volgende:

[..]

nouja, hij had toen hij het uitmaakte al laten merken dat het niet gemeend was, daarom doet het waarschijnlijk dubbel zoveel pijn omdat ik nogsteeds gevoelens voor hem heb terwijl die er bij hem amper zijn geweest.
waarom ik me zo laat kennen geen idee want ik weet ook wel dat ik hem er niet mee terug krijg, misschien wil ik gewoon dat hij inziet hoeveel pijn het me heeft gedaan en nogsteeds doet? want ik heb eigenlijk ook nooit goed kunnen aflsuiten, het was gewoon pats boem uitmaken en daarna werd ik genegeerd. oh well
Maar heeft hij dat ook gezegd of is het iets wat door signalen opgemerkt is? Ik geloof gewoon weinig dat iemand die zoiets doet helemaal nooit die gevoelens heeft gehad anders waren jullie ook niet bij elkaar gekomen toch?

Verder wat heeft het voor zin om hem dat in te laten zien als je daarmee jezelf ook in een positie zet waar je eigenlijk niet verder kan gaan. Want elke tijd die je daar nu nog aan spendeert is wel tijd welke je in feite aan het vergooien bent.

En het klink misschien bot, maar dit is objectief gekeken ernaar. Gevoel is nooit makkelijk en helemaal niet als iemand je op een manier aan de kant en je het niet op een normale manier kan afsluiten.
pi_182231087
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:23 schreef Amavi het volgende:

[..]

2 maanden, je gaat nu waarschijnlijk lachen maar het was echt de meest intense relatie die ik ooit heb gehad echt op alle vlakken die er maar zijn, zowel positief als negatief
Je hebt iemand nodig die goed voor je is bby
pi_182231252
quote:
6s.gif Op zondag 30 september 2018 16:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je bent een aardige gast maar als je net zo veel tijd zou besteden aan het actief bezig zijn met kijken naar leuke vrouwen als dat je in de theorie steekt of de friendzone wel/niet bestaat dan had je al jaren een leuke vriendin gehad.

Met alleen kijken kom je er niet hoor, dat kan ik weten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 30 september 2018 @ 16:43:01 #172
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_182231559
quote:
6s.gif Op zondag 30 september 2018 16:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je bent een aardige gast maar als je net zo veel tijd zou besteden aan het actief bezig zijn met kijken naar leuke vrouwen als dat je in de theorie steekt of de friendzone wel/niet bestaat dan had je al jaren een leuke vriendin gehad.

[..]

Maar heeft hij dat ook gezegd of is het iets wat door signalen opgemerkt is? Ik geloof gewoon weinig dat iemand die zoiets doet helemaal nooit die gevoelens heeft gehad anders waren jullie ook niet bij elkaar gekomen toch?

Verder wat heeft het voor zin om hem dat in te laten zien als je daarmee jezelf ook in een positie zet waar je eigenlijk niet verder kan gaan. Want elke tijd die je daar nu nog aan spendeert is wel tijd welke je in feite aan het vergooien bent.

En het klink misschien bot, maar dit is objectief gekeken ernaar. Gevoel is nooit makkelijk en helemaal niet als iemand je op een manier aan de kant en je het niet op een normale manier kan afsluiten.
nou, zijn break-up text (ja) begon letterlijk met een of ander geneuzel dat hij een enorm selfish persoon is en dat hij op een ''punt in zijn leven'' is waarin je kan blijven als je er iets aan toevoegt, en zo niet dan mag je gaan. of hij nu van diegene houdt of niet. hij zag het als een taak om met mij over m'n gevoelens te praten omdat ik nogal in een kutsituatie zat/zit mentaal, en hij vond niet dat hij zijn leven daarmee verrijkte.

ook is hij helemaal niet iemand die in long term denkt, dus voor hem is het gewoon; als ik er nu niets aan heb laat dan maar zitten. toen ik zei dat ik meer moeite wilde doen om hem daarin te begrijpen zei ie dat dat niet hoefde, omdat moeite voor iemand doen niet natuurlijk is. als je voorbestemd bent om een relatie te hebben dan zit je op 1 lijn en begrijp je elkaar blablabla.

dus wat ik blijkbaar ervaarde als een perfecte connectie en het overal met elkaar over kunnen hebben zag hij niet als iets goeds, hij vond juist dat ik het niet over mijn persoonlijke problemen moest hebben met hem want dat ''maakte de vibe alleen maar kut'' etc.. hij was dus blijkbaar gewoon heel goed in acteren. wil niet met labels gaan lopen gooien maar denk toch dat hij een of andere gekke narcist is ofzo die gewoon mind games heeft gespeeld met me
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
  zondag 30 september 2018 @ 16:44:32 #173
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_182231605
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 16:29 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Je hebt iemand nodig die goed voor je is bby
ja nee goh
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 16:51:30 #174
163650 Greys
pi_182231835
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:43 schreef Amavi het volgende:

[..]

nou, zijn break-up text (ja) begon letterlijk met een of ander geneuzel dat hij een enorm selfish persoon is en dat hij op een ''punt in zijn leven'' is waarin je kan blijven als je er iets aan toevoegt, en zo niet dan mag je gaan. of hij nu van diegene houdt of niet. hij zag het als een taak om met mij over m'n gevoelens te praten omdat ik nogal in een kutsituatie zat/zit mentaal, en hij vond niet dat hij zijn leven daarmee verrijkte.

ook is hij helemaal niet iemand die in long term denkt, dus voor hem is het gewoon; als ik er nu niets aan heb laat dan maar zitten. toen ik zei dat ik meer moeite wilde doen om hem daarin te begrijpen zei ie dat dat niet hoefde, omdat moeite voor iemand doen niet natuurlijk is. als je voorbestemd bent om een relatie te hebben dan zit je op 1 lijn en begrijp je elkaar blablabla.

dus wat ik blijkbaar ervaarde als een perfecte connectie en het overal met elkaar over kunnen hebben zag hij niet als iets goeds, hij vond juist dat ik het niet over mijn persoonlijke problemen moest hebben met hem want dat ''maakte de vibe alleen maar kut'' etc.. hij was dus blijkbaar gewoon heel goed in acteren. wil niet met labels gaan lopen gooien maar denk toch dat hij een of andere gekke narcist is ofzo die gewoon mind games heeft gespeeld met me
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:26 schreef Amavi het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet, hij opent de berichten waarschijnlijk niet eens want zo was het toen ook altijd
maar als hij dan weer ''gesmolten'' is en niet zo ijskoud dan is het echt perfect.. ik zit daar nu al 2 weken op te wachten ;(
Als je dit zelf terugleest, waarom zit je daar dan al twee weken op te wachten? Het was niet 'echt perfect' en dat gaat het ook niet worden.

Nu boze screenshots gaan sturen heeft echt nul zin. Sterker nog, je gaat je er alleen maar kutter door voelen. Aandacht/liefde/verlangen kan je niet afdwingen. Verlaag jezelf ajb niet (meer). Dan ben je er het snelst overheen. :)

Oh en: R&P / De kunst van het loslaten van je ex #243 grote schoonmaak.
Misschien heb je daar iets aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182232017
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:44 schreef Amavi het volgende:

[..]

ja nee goh
Desondanks lijk je dat zelf nog niet helemaal in te willen zien.
  zondag 30 september 2018 @ 17:01:57 #176
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_182232129
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 16:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Aandacht/liefde/verlangen kan je niet afdwingen.

hier zal ik me dus nooit bij neer kunnen leggen. er zijn andere crushes van jaren geleden waar ik nogsteeds indruk op probeer te maken omdat in mijn hoofd diegene en ik zo goed bij elkaar passen en als ze er nu gewoon eens voor open staan en niet zo koppig doen dat het dan de beste relatie ever zou zijn. en ik geloof dat nog steeds 100 procent, dus ik denk ook niet dat het nog gaat lukken dat ik me daar ooit bij neer ga leggen en ga stoppen met proberen :')

heb misschien inderdaad wel iets aan dat topic, maar ik wil gewoon niet over hem praten. ik dacht dat ik dat wilde toen ik erover begon met posten hier, maar het doet gewoon teveel pijn. dan ga ik liever een klein beetje dood van binnen door het maar weg te drukken, dan door er actief mee te dealen en er elke keer bij stil te staan. niet gezond i know maarja ach hé
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
pi_182232542
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 17:01 schreef Amavi het volgende:

[..]

hier zal ik me dus nooit bij neer kunnen leggen. er zijn andere crushes van jaren geleden waar ik nogsteeds indruk op probeer te maken omdat in mijn hoofd diegene en ik zo goed bij elkaar passen en als ze er nu gewoon eens voor open staan en niet zo koppig doen dat het dan de beste relatie ever zou zijn. en ik geloof dat nog steeds 100 procent, dus ik denk ook niet dat het nog gaat lukken dat ik me daar ooit bij neer ga leggen en ga stoppen met proberen :')

heb misschien inderdaad wel iets aan dat topic, maar ik wil gewoon niet over hem praten. ik dacht dat ik dat wilde toen ik erover begon met posten hier, maar het doet gewoon teveel pijn. dan ga ik liever een klein beetje dood van binnen door het maar weg te drukken, dan door er actief mee te dealen en er elke keer bij stil te staan. niet gezond i know maarja ach hé
Het is kut dat gevoel. Met tijd zal het beter gaan :)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 17:16:28 #178
163650 Greys
pi_182232610
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 17:01 schreef Amavi het volgende:

[..]

hier zal ik me dus nooit bij neer kunnen leggen. er zijn andere crushes van jaren geleden waar ik nogsteeds indruk op probeer te maken omdat in mijn hoofd diegene en ik zo goed bij elkaar passen en als ze er nu gewoon eens voor open staan en niet zo koppig doen dat het dan de beste relatie ever zou zijn. en ik geloof dat nog steeds 100 procent, dus ik denk ook niet dat het nog gaat lukken dat ik me daar ooit bij neer ga leggen en ga stoppen met proberen :')
Oh, jeetje.
Probeer dan te werken aan je eigenwaarde. Dat je iemand wilt en verdient die jou net zo graag wil en niet iemand die je daar jaren (...) van moet proberen te overtuigen en over te halen. Graag of niet, zeg maar.

En tot die tijd zou ik als ik jou was niet gaan daten, als je zelfs nog met crushes van jaren geleden bezig bent naast deze knakker waar je het net over had. Maar dat moet je zelf weten uiteraard.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 30-09-2018 18:21:54 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182233385
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 17:01 schreef Amavi het volgende:

[..]

hier zal ik me dus nooit bij neer kunnen leggen. er zijn andere crushes van jaren geleden waar ik nogsteeds indruk op probeer te maken omdat in mijn hoofd diegene en ik zo goed bij elkaar passen en als ze er nu gewoon eens voor open staan en niet zo koppig doen dat het dan de beste relatie ever zou zijn. en ik geloof dat nog steeds 100 procent, dus ik denk ook niet dat het nog gaat lukken dat ik me daar ooit bij neer ga leggen en ga stoppen met proberen :')

heb misschien inderdaad wel iets aan dat topic, maar ik wil gewoon niet over hem praten. ik dacht dat ik dat wilde toen ik erover begon met posten hier, maar het doet gewoon teveel pijn. dan ga ik liever een klein beetje dood van binnen door het maar weg te drukken, dan door er actief mee te dealen en er elke keer bij stil te staan. niet gezond i know maarja ach hé
Waarom val je op onbereikbare mannen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Official ESF Kreviewer zondag 30 september 2018 @ 18:00:24 #180
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182234052
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh, jeetje.
Probeer dan te werken aan me eigenwaarde. Dat je iemand wilt en verdient die jou net zo graag wil en niet iemand die je daar jaren (...) van moet proberen te overtuigen en over te halen. Graag of niet, zeg maar.

En tot die tijd zou ik als ik jou was niet gaan daten, als je zelfs nog met crushes van jaren geleden bezig bent naast deze knakker waar je het net over had. Maar dat moet je zelf weten uiteraard.
Wat hij zegt.
pi_182234197
Makkelijker gezegd dan gedaan jongens :P
  zondag 30 september 2018 @ 18:18:42 #182
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_182234636
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom val je op onbereikbare mannen?
... hoe weet ik van tevoren dat ze onbereikbaar zijn?
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
  zondag 30 september 2018 @ 18:21:16 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182234713
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 18:18 schreef Amavi het volgende:

[..]

... hoe weet ik van tevoren dat ze onbereikbaar zijn?
Anders gezegd. Hoe kan 't dan je nog steeds valt op de mannen die nu onbereikbaar zijn?

En ze waren jaren terug leuk, wie zegt dat ze dat nog steeds zijn.
  zondag 30 september 2018 @ 18:26:13 #184
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182234884
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Makkelijker gezegd dan gedaan jongens :P
Gaat tijd overheen helaas ja.

quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 18:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Anders gezegd. Hoe kan 't dan je nog steeds valt op de mannen die nu onbereikbaar zijn?

En ze waren jaren terug leuk, wie zegt dat ze dat nog steeds zijn.
Zoveel vrouwen vallen op mannen die ze als oud vuil behandelen en daar blijven ze ook bij, denk dat dat niet te begrijpen valt.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 18:26:57 #185
163650 Greys
pi_182234910
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Makkelijker gezegd dan gedaan jongens :P
Als iemand jaren (!) niet ingaat op je avances en overtuigpogingen dat jullie de beste match ever zouden zijn zou het toch echt niet moeilijk moeten zijn om zo iemand met rust te laten? Dat klinkt meer als een obsessie. In het begin kan het idd heel moeilijk zijn, maar na zo lang toch niet meer?

En als ze de crushes van jaren geleden ook nog steeds wil, hoe graag wil ze dan deze van twee maanden geleden? Of een nieuwe date? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 30 september 2018 @ 18:29:45 #186
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_182235008
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 18:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Anders gezegd. Hoe kan 't dan je nog steeds valt op de mannen die nu onbereikbaar zijn?

En ze waren jaren terug leuk, wie zegt dat ze dat nog steeds zijn.
nou ja, voor mij is zo goed als iedereen onbereikbaar. en degene die dat niet zijn en grotendeels gefriendzoned zijn heb ik ook een kans gegeven, maar daar voelde ik de spark gewoon niet bij. ik denk dat een betere vraag is waarom niemand long term zin in mij heeft, en daar weet ik het antwoord ook wel op, maar dat is niet iets dat ik zo 1 2 3 kan veranderen. sterker nog, dat is iets dat ik helemaal niet kan veranderen, maar gewoon mee moet leren leven. (geen zin om in detail te treden maar heb de diagnose gekregen van een persoonlijkheidsstoornis)
nu is het natuurlijk lekker makkelijk om daar alles op te gooien, maar ik doe echt heel erg mijn best om niet meteen te reageren, en als ik de drang voel om heftig te reageren, om dat uit te leggen waarom ik die reactie heb zodat mijn partner op dat moment met mij kan praten en dan kalmeer ik meestal wel weer. ex waar het nu over gaat had daar gewoon geen zin in, en als ik nog maar in het dating stadium ben met iemand kan ik me ook voorstellen dat dat iets too much voor ze is :) ik moet maar gewoon iemand vinden die er geen moeite mee heeft om mij gerust te stellen als ik weer eens een paniekaanval heb, die zullen er ook vast wel zijn.
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
  zondag 30 september 2018 @ 18:32:34 #187
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_182235136
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 18:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Als iemand jaren (!) niet ingaat op je avances en overtuigpogingen dat jullie de beste match ever zouden zijn zou het toch echt niet moeilijk moeten zijn om zo iemand met rust te laten? Dat klinkt meer als een obsessie. In het begin kan het idd heel moeilijk zijn, maar na zo lang toch niet meer?

En als ze de crushes van jaren geleden ook nog steeds wil, hoe graag wil ze dan deze van twee maanden geleden? Of een nieuwe date? :P
iedereen heeft toch vast wel die ene crush of ex waar je altijd een beetje voor zult blijven voelen? dat zijn er bij mij gewoon 5 of 6 _O-
heeft er vast mee te maken dat ik emoties heel hevig ervaar, en als ik dus een relatie heb is het ook echt 100%. however als dat dan weer uit is en ik spreek een van de oude crushes weer (het is niet dat ik ze dagelijks aanspreek ofzo hoor) dan begint het toch weer... :') maargoed, dit topic gaat niet om mij en mijn emotionele instabiliteit dus ik stel voor dat we het er nu niet meer over hebben _O-
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
pi_182235168
Je zet een heel verhaal neer maar je geeft geen antwoord op de vraag.

Je valt blijkbaar op gasten die jou niet willen. Of je knapt af op gasten die jou wel willen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 30 september 2018 @ 18:36:55 #189
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_182235338
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 18:33 schreef ludovico het volgende:
Je zet een heel verhaal neer maar je geeft geen antwoord op de vraag.

Je valt blijkbaar op gasten die jou niet willen. Of je knapt af op gasten die jou wel willen.
waar denk jij waar dat vandaan zou kunnen komen?
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
  zondag 30 september 2018 @ 18:40:52 #190
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182235466
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 18:32 schreef Amavi het volgende:

[..]

iedereen heeft toch vast wel die ene crush of ex waar je altijd een beetje voor zult blijven voelen? dat zijn er bij mij gewoon 5 of 6 _O-
heeft er vast mee te maken dat ik emoties heel hevig ervaar, en als ik dus een relatie heb is het ook echt 100%. however als dat dan weer uit is en ik spreek een van de oude crushes weer (het is niet dat ik ze dagelijks aanspreek ofzo hoor) dan begint het toch weer... :') maargoed, dit topic gaat niet om mij en mijn emotionele instabiliteit dus ik stel voor dat we het er nu niet meer over hebben _O-
Elk vriendinnetje waar ik ooit mee ben geweest heeft een plek, en dat is oke. Zolang het je maar niet belemmert in je doen en laten.
pi_182235519
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 18:36 schreef Amavi het volgende:

[..]

waar denk jij waar dat vandaan zou kunnen komen?
Een man die wat nonchalant om jou doet heeft jou niet nodig.. Als jij hem dan toch hebt word je daar blij van.

Een man die moeite doet voor jou lijkt jou nodig te hebben en lijkt afhankelijk. Blijkbaar ben jij dan beter dan hem en dat is onaantrekkelijk.

/ Je vindt jezelf minderwaardig en als iemand jou leuk vindt is er iets mis met hem.


Je kunt verschillende dingen verzinnen maar het lijkt een soort van status afhankelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Official ESF Kreviewer zondag 30 september 2018 @ 18:45:42 #192
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182235590
Hier drie dagen achter elkaar met broerzus vrouw opgetrokken. Supertof weekend, verder niks.

Morgenavond weer een ouderwetse Date met twijfelkont.

Misschien moet ik ook eens gaan daten met iemand die enthousiast is. Schijnt wel te helpen. 8-).
pi_182235603
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2018 18:45 schreef Kreator het volgende:
Hier drie dagen achter elkaar met broerzus vrouw opgetrokken. Supertof weekend, verder niks.

Morgenavond weer een ouderwetse Date met twijfelkont.

Misschien moet ik ook eens gaan daten met iemand die enthousiast is. Schijnt wel te helpen. 8-).
:W
pi_182235976
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 14:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gestudeerd, goede baan, “zoals mij” :P
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 14:40 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

In mijn tijd ging je een GGZ instelling in, met dat modder kruipen :P
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 14:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je weet dat mudracing tegenwoordig niet meer "gekke shit" is, maar iets wat heel veel mensen doen?
Nu zijn jullie gewoon gemeen aan het doen :(
  Official ESF Kreviewer zondag 30 september 2018 @ 19:03:11 #195
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182235977
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:W
Ik ook van jou.
  zondag 30 september 2018 @ 19:48:38 #196
545 dop
:copyright: dop
pi_182237209
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 18:36 schreef Amavi het volgende:

[..]

waar denk jij waar dat vandaan zou kunnen komen?
klinkt als op je op badboy alfa mannetjes valt.
Waar voor vooral sex en aantrekking belangrijk is.
Vaak niet het type dat heel goed is met emoties.
Ze zullen het niet toegeven maar daar zijn ze vaak hartstikke bang van.

Maar goed kan er helemaal naast zitten.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182237635
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:26 schreef Amavi het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet, hij opent de berichten waarschijnlijk niet eens want zo was het toen ook altijd
maar als hij dan weer ''gesmolten'' is en niet zo ijskoud dan is het echt perfect.. ik zit daar nu al 2 weken op te wachten ;(
Waarom ben je zo destructief bezig? Het klinkt zo alsof het in die twee maanden ook al niet veel soeps was. Waarom zou je bij iemand willen zijn die niet volledig voor jou gaat? Heb je jezelf zo laag staan op je prioriteitenlijst?
  Official ESF Kreviewer zondag 30 september 2018 @ 20:04:19 #198
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182237706
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 20:01 schreef VEM2012 het volgende:
Heb je jezelf zo laag staan op je prioriteitenlijst?
Is dit na het lezen van het topic nog een serieuze vraag?
pi_182237816
quote:
5s.gif Op zondag 30 september 2018 20:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Is dit na het lezen van het topic nog een serieuze vraag?
De vraag is serieus, maar na het lezen van de reacties die daarna kwamen heb ik wel de hoop verloren dat die vraag ergens gaat resoneren bij haar.
pi_182238092
Ik stop voor nu even met daten, iets teveel teleurstellingen gehad de afgelopen weken.

Teveel confrontaties én afrekening op mijn zijn (inclusief mijn beperking, met als toppunt; zoek maar iemand van je eigen soort, Auw :( )..
pi_182238181
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik stop voor nu even met daten, iets teveel teleurstellingen gehad de afgelopen weken.

Teveel confrontaties én afrekening op mijn zijn (inclusief mijn beperking, met als toppunt; zoek maar iemand van je eigen soort, Auw :( )..
Wooow, wat een bitch is het dan :’). Niet persoonlijk opvatten hoor! Sterk blijven
pi_182238227
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 20:17 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Wooow, wat een bitch is het dan :’). Niet persoonlijk opvatten hoor! Sterk blijven
Ik ben sterk, maar nu keihard gebroken.. Ook ik heb mijn grenzen.
pi_182238412
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 20:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik ben sterk, maar nu keihard gebroken.. Ook ik heb mijn grenzen.
Wauw dat is ook wel echt een rotopmerking wat ze zei :o
Snap dat je er even klaar mee bent dan. Dikke knuffel.
pi_182238912
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik stop voor nu even met daten, iets teveel teleurstellingen gehad de afgelopen weken.

Teveel confrontaties én afrekening op mijn zijn (inclusief mijn beperking, met als toppunt; zoek maar iemand van je eigen soort, Auw :( )..
:{

Naja zeg. Waarom zou zou je nou zoiets zeggen.
pi_182238974
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 20:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik ben sterk, maar nu keihard gebroken.. Ook ik heb mijn grenzen.
Wauw, diegene is jou zo hard niet waard. Wat een trut. :(

Zulke dingen vind ik zo superlullig om te zeggen, wat ben je dan een oppervlakkig nietszeggend persoon zeg...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  Official ESF Kreviewer zondag 30 september 2018 @ 20:38:31 #206
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182239039
Nogal vreemd idd.

Misschien moet je dan bij de volgende toch eerst eens een tijdje een band opbouwen ofzo. Het komt hier soms over of je na 20 minuten praten al gaat daten.
pi_182239057
Of dat er ruzie onstaat? Zoiets zeg je toch alleen uit kwaadheid?
  zondag 30 september 2018 @ 20:39:21 #208
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182239064
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik stop voor nu even met daten, iets teveel teleurstellingen gehad de afgelopen weken.

Teveel confrontaties én afrekening op mijn zijn (inclusief mijn beperking, met als toppunt; zoek maar iemand van je eigen soort, Auw :( )..
Nou ja zeg :{. Wat een schijtwijf :r.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 30 september 2018 @ 20:40:01 #209
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182239099
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Of dat er ruzie onstaat? Zoiets zeg je toch alleen uit kwaadheid?
Zelfs uit kwaadheid is het wel erg laag.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182239140
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 20:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zelfs uit kwaadheid is het wel erg laag.
Ben ik met je eens ja.
pi_182239159
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef Kreator het volgende:
Nogal vreemd idd.

Misschien moet je dan bij de volgende toch eerst eens een tijdje een band opbouwen ofzo. Het komt hier soms over of je na 20 minuten praten al gaat daten.
Bij de meeste ben ik wel minimaal 1 a 2 weken intensief (dagelijks) aan het appen alvorens we afspreken, sommige iets langer ivm planning.

Edit: dank allemaal voor jullie reacties O+

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2018 20:43:03 ]
pi_182239275
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik stop voor nu even met daten, iets teveel teleurstellingen gehad de afgelopen weken.

Teveel confrontaties én afrekening op mijn zijn (inclusief mijn beperking, met als toppunt; zoek maar iemand van je eigen soort, Auw :( )..
Hmm, van welk soort ben jij dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 30-09-2018 20:51:08 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182239348
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 20:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Bij de meeste ben ik wel minimaal 1 a 2 weken intensief (dagelijks) aan het appen alvorens we afspreken, sommige iets langer ivm planning.

Edit: dank allemaal voor jullie reacties O+
Jajoh, kut wijf, next? Het is misschien lastig maar om haar mening moet je niks geven hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 30 september 2018 @ 20:46:35 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182239354
Mijn Tinder is aan 't flippen bij 't opstarten. Handig :+

Opnieuw installeren werkte.

[ Bericht 11% gewijzigd door Cue_ op 30-09-2018 21:18:08 ]
pi_182242828
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik stop voor nu even met daten, iets teveel teleurstellingen gehad de afgelopen weken.

Teveel confrontaties én afrekening op mijn zijn (inclusief mijn beperking, met als toppunt; zoek maar iemand van je eigen soort, Auw :( )..
_O- Kolere zeg en wat voor soort is dat dan?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182243042
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

_O- Kolere zeg en wat voor soort is dat dan?
Zal wel Badoo zijn geweest. Überhaupt thuisdates als eerste dates. Drama gegarandeerd.
pi_182243304
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik stop voor nu even met daten, iets teveel teleurstellingen gehad de afgelopen weken.

Teveel confrontaties én afrekening op mijn zijn (inclusief mijn beperking, met als toppunt; zoek maar iemand van je eigen soort, Auw :( )..
Wacht even ik zie het niet.

Dus van een kaasplankje .. beetje fozen .. knabbelknotsje en George Michael naar 'zoek maar iemand van je eigen soort'. HOE DAN?

Leg eens uit por favor?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2018 23:04:56 ]
pi_182243361
Je had gewoon moet je zeggen ken je Dutrouix :7 kom maar naar mijn kelder
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zondag 30 september 2018 @ 23:06:02 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182243363
quote:
10s.gif Op zondag 30 september 2018 22:52 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Zal wel Badoo zijn geweest. Überhaupt thuisdates als eerste dates. Drama gegarandeerd.
Hij zei eerder toen ik dat ook vond dat het prima werkte voor hem, dus ik snap de omslag nu niet zo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182243366
Date gehad, was leuk, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Ik ben ook zo lekker clueless altijd dat mannen me “out of the blue” beginnen te zoenen :’) Zie het vaak niet aankomen en ben dan altijd beetje overrompeld. Hebben meer mensen dat? En hoe zien mannen dat eigenlijk :? zijn jullie dan de hele avond moed aan het verzamelen ofzo om een move te maken? Soms voel ik me echt zo’n sukkel :@

Leuke vent wel dus misschien houden we via de app wat contact. Heb hem uiteraard wel meteen gezegd dat ik de klik miste en daar reageerde hij heel lief op.
Sarcasme. Herken het.
pi_182243453
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:06 schreef Spirit82 het volgende:
Date gehad, was leuk, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Ik ben ook zo lekker clueless altijd dat mannen me “out of the blue” beginnen te zoenen :’) Zie het vaak niet aankomen en ben dan altijd beetje overrompeld. Hebben meer mensen dat? En hoe zien mannen dat eigenlijk :? zijn jullie dan de hele avond moed aan het verzamelen ofzo om een move te maken? Soms voel ik me echt zo’n sukkel :@

Leuke vent wel dus misschien houden we via de app wat contact. Heb hem uiteraard wel meteen gezegd dat ik de klik miste en daar reageerde hij heel lief op.
Nou ik wacht wel op de vrouw haar move, lekker voor schut anders :D
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182243466
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:06 schreef Spirit82 het volgende:
Date gehad, was leuk, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Ik ben ook zo lekker clueless altijd dat mannen me “out of the blue” beginnen te zoenen :’) Zie het vaak niet aankomen en ben dan altijd beetje overrompeld. Hebben meer mensen dat? En hoe zien mannen dat eigenlijk :? zijn jullie dan de hele avond moed aan het verzamelen ofzo om een move te maken? Soms voel ik me echt zo’n sukkel :@

Leuke vent wel dus misschien houden we via de app wat contact. Heb hem uiteraard wel meteen gezegd dat ik de klik miste en daar reageerde hij heel lief op.
Moment om te zoenen is er of is er niet, dat wil je volgens mij niet plannen of forceren.
pi_182243471
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:06 schreef Spirit82 het volgende:
Date gehad, was leuk, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Ik ben ook zo lekker clueless altijd dat mannen me “out of the blue” beginnen te zoenen :’) Zie het vaak niet aankomen en ben dan altijd beetje overrompeld. Hebben meer mensen dat? En hoe zien mannen dat eigenlijk :? zijn jullie dan de hele avond moed aan het verzamelen ofzo om een move te maken? Soms voel ik me echt zo’n sukkel :@

Leuke vent wel dus misschien houden we via de app wat contact. Heb hem uiteraard wel meteen gezegd dat ik de klik miste en daar reageerde hij heel lief op.
Ja leuk allemaal, maar wanneer gaan wij nou eens daten?
pi_182243474
Speeddate op paiq. Wederom geblokkeerd na de foto onthulling

Het houdt niet op, niet vanzelf
pi_182243486
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:11 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ja leuk allemaal, maar wanneer gaan wij nou eens daten?
Als jij een fatsoenlijk kapsel neemt 😜
Sarcasme. Herken het.
pi_182243487
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:06 schreef Spirit82 het volgende:
Date gehad, was leuk, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Ik ben ook zo lekker clueless altijd dat mannen me “out of the blue” beginnen te zoenen :’) Zie het vaak niet aankomen en ben dan altijd beetje overrompeld. Hebben meer mensen dat? En hoe zien mannen dat eigenlijk :? zijn jullie dan de hele avond moed aan het verzamelen ofzo om een move te maken? Soms voel ik me echt zo’n sukkel :@

Leuke vent wel dus misschien houden we via de app wat contact. Heb hem uiteraard wel meteen gezegd dat ik de klik miste en daar reageerde hij heel lief op.
We weten natuurlijk niet wat voor signalen jij de hele avond hebt uitgezonden. Zat je met je armen over elkaar en een pruillipje?
pi_182243526
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik stop voor nu even met daten, iets teveel teleurstellingen gehad de afgelopen weken.

Teveel confrontaties én afrekening op mijn zijn (inclusief mijn beperking, met als toppunt; zoek maar iemand van je eigen soort, Auw :( )..
Ben toch wel benieuwd in welke context ze dit gezegd heeft..
pi_182243533
quote:
2s.gif Op zondag 30 september 2018 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Moment om te zoenen is er of is er niet, dat wil je volgens mij niet plannen of forceren.
Nouja, ik zie echt niet in hoe een man kan denken “dit is het moment!!” als we midden in een gesprek over een totaal ander onderwerp zitten. In dit geval ging het nota bene over mijn ex...
Ojaaaa hij zei dat ik een rebound nodig had!! Haha ok ja nu snap ik het wel dat hij dacht dat dat zijn kans was om iets te proberen.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 30 september 2018 @ 23:17:44 #229
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182243579
Is er voor zoiets ooit een juist moment dan? Gaat toch een beetje vanzelf.
pi_182243590
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Als jij een fatsoenlijk kapsel neemt 😜
Kom knippen dan! *O*
  zondag 30 september 2018 @ 23:18:55 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182243601
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:06 schreef Spirit82 het volgende:
Date gehad, was leuk, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Ik ben ook zo lekker clueless altijd dat mannen me “out of the blue” beginnen te zoenen :’) Zie het vaak niet aankomen en ben dan altijd beetje overrompeld. Hebben meer mensen dat? En hoe zien mannen dat eigenlijk :? zijn jullie dan de hele avond moed aan het verzamelen ofzo om een move te maken? Soms voel ik me echt zo’n sukkel :@

Leuke vent wel dus misschien houden we via de app wat contact. Heb hem uiteraard wel meteen gezegd dat ik de klik miste en daar reageerde hij heel lief op.
Heb volgens mij tot nu toe nog maar 1x echt meegemaakt dat het out of the Bleu was. Maar dat had meer met de persoon icm drank te maken (en idd z'n timing).

Voor de rest zie je het wel aankomen, of weet je tenminste vaak wel dat de kerel ervoor open staat om te doen.
Wat dan het precieze moment is, is dan een tweede.
pi_182243647
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 23:18 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Kom knippen dan! *O*
Als ik jouw haar knip, gaat het niet in de buurt komen van fatsoenlijk :P Maar jij had je
pOHWP toch al gevonden?
Sarcasme. Herken het.
pi_182243692
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 23:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Hij zei eerder toen ik dat ook vond dat het prima werkte voor hem, dus ik snap de omslag nu niet zo
Zal de teleurstelling wel zijn. Iedere keer :R krijgen is niet goed voor het mannelijke ego.
pi_182243720
Jemigdepemig, vraag aan een tindermatch met wie ik net 3 woorden gewisseld heb of hij een leuk weekend gehad heeft. Zijn reactie “ben bij mijn moeders graf geweest”. Pfoeh, weet even niet wat ik daar nou op moet zeggen en of ik zo’n gesprek wel aan kan. Maar niet reageren of ontmatchen kan ik natuurlijk ook niet maken... ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_182243725
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Als ik jouw haar knip, gaat het niet in de buurt komen van fatsoenlijk :P Maar jij had je
pOHWP toch al gevonden?
Ja maakt niet uit. Ik weet zeker dat jij jezelf de volgende dag ook niet fatsoenlijk voelt.

POHWP is een WIP.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2018 23:25:07 ]
  zondag 30 september 2018 @ 23:25:25 #236
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182243736
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:24 schreef Spirit82 het volgende:
Jemigdepemig, vraag aan een tindermatch met wie ik net 3 woorden gewisseld heb of hij een leuk weekend gehad heeft. Zijn reactie “ben bij mijn moeders graf geweest”. Pfoeh, weet even niet wat ik daar nou op moet zeggen en of ik zo’n gesprek wel aan kan. Maar niet reageren of ontmatchen kan ik natuurlijk ook niet maken... ;(
Dat zeggen? Dat je niet zo goed weet wat erop te zeggen.
pi_182243740
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:24 schreef Spirit82 het volgende:
Jemigdepemig, vraag aan een tindermatch met wie ik net 3 woorden gewisseld heb of hij een leuk weekend gehad heeft. Zijn reactie “ben bij mijn moeders graf geweest”. Pfoeh, weet even niet wat ik daar nou op moet zeggen en of ik zo’n gesprek wel aan kan. Maar niet reageren of ontmatchen kan ik natuurlijk ook niet maken... ;(
Gewoon luchtig van ermm was het een speciale datum vandaag of zomaar?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182243759
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 23:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
Speeddate op paiq. Wederom geblokkeerd na de foto onthulling

Het houdt niet op, niet vanzelf
:o Ouch
pi_182243846
quote:
6s.gif Op zondag 30 september 2018 23:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat zeggen? Dat je niet zo goed weet wat erop te zeggen.
Ja maar nu is het dus een heel gesprek waar ik eigenlijk niet zo blij mee ben... maarja, even aanhoren maar, maar weet nu al dat het geen date zal worden :@
Sarcasme. Herken het.
  zondag 30 september 2018 @ 23:38:09 #240
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182243969
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja maar nu is het dus een heel gesprek waar ik eigenlijk niet zo blij mee ben... maarja, even aanhoren maar, maar weet nu al dat het geen date zal worden :@
Denk dat ook daarmee het het handigste is om gewoon eerlijk te zeggen dat je een date al niet zag zitten? Geen idee of dit meespeelt maargoed.
pi_182243971
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:06 schreef Spirit82 het volgende:
Date gehad, was leuk, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Ik ben ook zo lekker clueless altijd dat mannen me “out of the blue” beginnen te zoenen :’) Zie het vaak niet aankomen en ben dan altijd beetje overrompeld. Hebben meer mensen dat? En hoe zien mannen dat eigenlijk :? zijn jullie dan de hele avond moed aan het verzamelen ofzo om een move te maken? Soms voel ik me echt zo’n sukkel :@

Leuke vent wel dus misschien houden we via de app wat contact. Heb hem uiteraard wel meteen gezegd dat ik de klik miste en daar reageerde hij heel lief op.
Mijn ex waardeerde het wel.. "mooi dan kan ik dit doen" *pakt op de bek* moet zeggen dat ik wel een halve pil X in mijn mik had toen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182244005
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 23:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb volgens mij tot nu toe nog maar 1x echt meegemaakt dat het out of the Bleu was. Maar dat had meer met de persoon icm drank te maken (en idd z'n timing).

Voor de rest zie je het wel aankomen, of weet je tenminste vaak wel dat de kerel ervoor open staat om te doen.
Wat dan het precieze moment is, is dan een tweede.
Gewoon lekker wachten tot thuis en dan eerst even fijn achter haar gaan staan, handen om der middel... Beetje schuren en met je handen over dat mooie slanke lijf heen glijden en als je wilt zoenen draai je haar gewoon om, werkt altijd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182244035
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja maar nu is het dus een heel gesprek waar ik eigenlijk niet zo blij mee ben... maarja, even aanhoren maar, maar weet nu al dat het geen date zal worden :@
Why?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182244277
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 23:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gewoon lekker wachten tot thuis en dan eerst even fijn achter haar gaan staan, handen om der middel... Beetje schuren en met je handen over dat mooie slanke lijf heen glijden en als je wilt zoenen draai je haar gewoon om, werkt altijd.
Kan deze op een tegeltje?
En zal ik je vertellen waar mn reservesleutel ligt zodat je me hiermee kunt verrassen als ik in de keuken sta ofzo? :9~
pi_182246847
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 23:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Why?
Omdat de start meteen heel dramatisch is en dat trek ik niet. Zoiets zuigt energie en daar zit ik gewoon niet op te wachten. Een gesprek hoeft echt niet alleen bloemetjes en regenbogen te zijn, maar meteen al bam op deze manier erin vind ik heftig.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 1 oktober 2018 @ 06:55:35 #246
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182246869
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 06:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Omdat de start meteen heel dramatisch is en dat trek ik niet. Zoiets zuigt energie en daar zit ik gewoon niet op te wachten. Een gesprek hoeft echt niet alleen bloemetjes en regenbogen te zijn, maar meteen al bam op deze manier erin vind ik heftig.
Omdat ie een dooie moeder heeft? :?
pi_182246998
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 06:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Omdat de start meteen heel dramatisch is en dat trek ik niet. Zoiets zuigt energie en daar zit ik gewoon niet op te wachten. Een gesprek hoeft echt niet alleen bloemetjes en regenbogen te zijn, maar meteen al bam op deze manier erin vind ik heftig.
:')
Hij kan er toch ook niets aan doen dat zijn moeder onder de grond ligt?

Wat moet hij dan zeggen als antwoord? "Mooie begraafplaats gezocht, 's Avonds met mijn maten wezen zuipen. Vandaag beetje brak maar nu ik jouw spreek ben ik weer helemaal helder.". Zoiets?

Ik heb zelf ook geen ouders dus had vorig jaar een date waar dat toevallig ter sprake kwam.

Volgens mij knapte zij er ook op af. Ze grapte "En in het weekend eet je van de kookkunsten van moeders?😉". "Misschien als die nog leefde wel." "Oh, heb je geen moeder meer? Nouja van je vader dan :D ?" "Die leeft ook niet meer" "Wat vreselijk! Dus je kan niet eens je aanstaande schoondochter voorstellen! Wat een drama!"

Blijkbaar paste dat niet in het perfecte plaatje in haar hoofd ofzo, dat ze geen schoonouders zou hebben. Ze vond dat ik een zwaar leven had en maar eerst alles op een rijtje moest hebben :')

Gaat natuurlijk helemaal nergens over, en van jou ook niet, Spirit.

Hoe je moet reageren? Gewoon belangstellend, dat kan je best voorzichtig brengen. "Oh, gecondoleerd nog. Is de begrafenis nog niet zo lang geleden geweest? Ga je nog vaak langs het graf?"

Kijk, als hij nog erg in het verdriet zwelgt, dan kan ik begrijpen dat het erg zuigt. Maar misschien is het een jaartje geleden gebeurd en heeft hij het al een plek gegeven. Dan hoort misschien het grafbezoek gewoon nog tot een wekelijks of maandelijks ritueel. En hij noemt het misschien zodat je al weet hoe zijn familie situatie is.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182247015
quote:
9s.gif Op maandag 1 oktober 2018 07:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')
Hij kan er toch ook niets aan doen dat zijn moeder onder de grond ligt?

Wat moet hij dan zeggen als antwoord? "Mooie begraafplaats gezocht, 's Avonds met mijn maten wezen zuipen. Vandaag beetje brak maar nu ik jouw spreek ben ik weer helemaal helder.". Zoiets?

Ik heb zelf ook geen ouders dus had vorig jaar een date waar dat toevallig ter sprake kwam.

Volgens mij knapte zij er ook op af. Ze grapte "En in het weekend eet je van de kookkunsten van moeders?😉". "Misschien als die nog leefde wel." "Oh, heb je geen moeder meer? Nouja van je vader dan :D ?" "Die leeft ook niet meer" "Wat vreselijk! Dus je kan niet eens je aanstaande schoondochter voorstellen! Wat een drama!"

Blijkbaar paste dat niet in het perfecte plaatje in haar hoofd ofzo, dat ze geen schoonouders zou hebben. Ze vond dat ik een zwaar leven had en maar eerst alles op een rijtje moest hebben :')

Gaat natuurlijk helemaal nergens over, en van jou ook niet, Spirit.

Hoe je moet reageren? Gewoon belangstellend, dat kan je best voorzichtig brengen. "Oh, gecondoleerd nog. Is de begrafenis nog niet zo lang geleden geweest? Ga je nog vaak langs het graf?"

Kijk, als hij nog erg in het verdriet zwelgt, dan kan ik begrijpen dat het erg zuigt. Maar misschien is het een jaartje geleden gebeurd en heeft hij het al een plek gegeven. Dan hoort misschien het grafbezoek gewoon nog tot een wekelijks of maandelijks ritueel. En hij noemt het misschien zodat je al weet hoe zijn familie situatie is.
:')
  maandag 1 oktober 2018 @ 07:34:29 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182247017
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:24 schreef Spirit82 het volgende:
Jemigdepemig, vraag aan een tindermatch met wie ik net 3 woorden gewisseld heb of hij een leuk weekend gehad heeft. Zijn reactie “ben bij mijn moeders graf geweest”. Pfoeh, weet even niet wat ik daar nou op moet zeggen en of ik zo’n gesprek wel aan kan. Maar niet reageren of ontmatchen kan ik natuurlijk ook niet maken... ;(
Opzich vraag je wat ie gedaan heeft dat weekend, daar geeft hij antwoord op. Moet ie dan gaan liegen?

Het gaat vooral om het vervolg van het gesprek. Wil hij er nog meer over kwijt of was het gewoon een mededeling. Lijkt me een groot verschil.
pi_182247019
Ik zeg het ook gewoon hoor als het gesprek die kant oploopt.

Aan de reactie daarop kan je vaak zien welke intenties de man heeft om met je te praten.
  Official ESF Kreviewer maandag 1 oktober 2018 @ 07:43:18 #251
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182247061
Ik zou dat soort dingen toch echt bewaren voor een 15e date ofzo. Of als het ter sprake komt. Als iemand vraagt hoe mijn weekend was, zou ik dat niet op Tinder meteen vertellen.
Je hoeft toch ook niet persé te liegen als je dat niet vertelt?
pi_182247083
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:06 schreef Spirit82 het volgende:
Date gehad, was leuk, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Ik ben ook zo lekker clueless altijd dat mannen me “out of the blue” beginnen te zoenen :’) Zie het vaak niet aankomen en ben dan altijd beetje overrompeld. Hebben meer mensen dat? En hoe zien mannen dat eigenlijk :? zijn jullie dan de hele avond moed aan het verzamelen ofzo om een move te maken? Soms voel ik me echt zo’n sukkel :@

Leuke vent wel dus misschien houden we via de app wat contact. Heb hem uiteraard wel meteen gezegd dat ik de klik miste en daar reageerde hij heel lief op.
Waarom zou je nog contact houden dan, voor als plan A, B, C en D mislukken?
pi_182247096
Wat ik dan weer niet snap is dat je gaat lopen Tinderen, terwijl je twee dagen later voor twee maanden op vakantie gaat. Dit overkwam mij eergisteren :')
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:00:36 #254
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_182247145
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 07:50 schreef Vinniiee het volgende:
Wat ik dan weer niet snap is dat je gaat lopen Tinderen, terwijl je twee dagen later voor twee maanden op vakantie gaat. Dit overkwam mij eergisteren :')
Voor een snelle afscheidswip? :@
Verveling... kan vanalles zijn.

Weet niet of ik daar zo over na zou denken, van te voren :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_182247169
quote:
9s.gif Op maandag 1 oktober 2018 07:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')
Hij kan er toch ook niets aan doen dat zijn moeder onder de grond ligt?

Wat moet hij dan zeggen als antwoord? "Mooie begraafplaats gezocht, 's Avonds met mijn maten wezen zuipen. Vandaag beetje brak maar nu ik jouw spreek ben ik weer helemaal helder.". Zoiets?

Ik heb zelf ook geen ouders dus had vorig jaar een date waar dat toevallig ter sprake kwam.

Volgens mij knapte zij er ook op af. Ze grapte "En in het weekend eet je van de kookkunsten van moeders?😉". "Misschien als die nog leefde wel." "Oh, heb je geen moeder meer? Nouja van je vader dan :D ?" "Die leeft ook niet meer" "Wat vreselijk! Dus je kan niet eens je aanstaande schoondochter voorstellen! Wat een drama!"

Blijkbaar paste dat niet in het perfecte plaatje in haar hoofd ofzo, dat ze geen schoonouders zou hebben. Ze vond dat ik een zwaar leven had en maar eerst alles op een rijtje moest hebben :')

Gaat natuurlijk helemaal nergens over, en van jou ook niet, Spirit.

Hoe je moet reageren? Gewoon belangstellend, dat kan je best voorzichtig brengen. "Oh, gecondoleerd nog. Is de begrafenis nog niet zo lang geleden geweest? Ga je nog vaak langs het graf?"

Kijk, als hij nog erg in het verdriet zwelgt, dan kan ik begrijpen dat het erg zuigt. Maar misschien is het een jaartje geleden gebeurd en heeft hij het al een plek gegeven. Dan hoort misschien het grafbezoek gewoon nog tot een wekelijks of maandelijks ritueel. En hij noemt het misschien zodat je al weet hoe zijn familie situatie is.
Misschien had ik het duidelijker moeten omschrijven. Ze blijkt niet recent te zijn overleden, maar als dat letterlijk het eerste is wat je zegt op tinder nadat er echt nog geen woord gewisseld is, dan voelt het voor mij een beetje vreemd. Het is meteen heel beladen en ik trek me dat soort dingen enorm aan, voel me er ook oprecht rot door, door het verdriet van een ander. Het voelt alsof hij dat bij mij neer legt, terwijl ik hem helemaal niet ken. In jouw geval ben je al op date en heb je al een connectie gemaakt. Dit was letterlijk het eerste wat hij zei. Dat doet bij mij een alarm belletje af gaan. En ik zit momenteel zelf niet goed in mijn vel, dus is het too much.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:06:31 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182247173
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2018 07:43 schreef Kreator het volgende:
Ik zou dat soort dingen toch echt bewaren voor een 15e date ofzo. Of als het ter sprake komt. Als iemand vraagt hoe mijn weekend was, zou ik dat niet op Tinder meteen vertellen.
Je hoeft toch ook niet persé te liegen als je dat niet vertelt?
Zou bij mij aan de lading liggen die erachter zit. Puur het feit dat je daar bent geweest zou ik niet gewoon verzwijgen omdat veel mensen dat als een zwaar onderwerp zien, terwijl het voor mij enkel een gegeven feit was dat ik er was.
Zit er van alles achter, ja dan waarschijnlijk wel, want die eerste gesprekken wil je wat luchtiger houden.
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:07:28 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182247177
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 07:50 schreef Vinniiee het volgende:
Wat ik dan weer niet snap is dat je gaat lopen Tinderen, terwijl je twee dagen later voor twee maanden op vakantie gaat. Dit overkwam mij eergisteren :')
Heb ik zelf ook een keer gedaan, stond er totaal niet bij stil dat dat zo was. Ja toen hij ineens wilde afspreken.
Oa niet gedaan omdat ik met een verzwikte enkel zat en niet kon lopen :+
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:08:35 #258
107525 Caithlinn
Still me....
pi_182247180
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Misschien had ik het duidelijker moeten omschrijven. Ze blijkt niet recent te zijn overleden, maar als dat letterlijk het eerste is wat je zegt op tinder nadat er echt nog geen woord gewisseld is, dan voelt het voor mij een beetje vreemd. Het is meteen heel beladen en ik trek me dat soort dingen enorm aan, voel me er ook oprecht rot door, door het verdriet van een ander. Het voelt alsof hij dat bij mij neer legt, terwijl ik hem helemaal niet ken. In jouw geval ben je al op date en heb je al een connectie gemaakt. Dit was letterlijk het eerste wat hij zei. Dat doet bij mij een alarm belletje af gaan. En ik zit momenteel zelf niet goed in mijn vel, dus is het too much.
Ja, dan begrijp ik je wel. Dat voelt gelijk als zo’n zwaar op de hand gesprek. Ga je je afvragen of er überhaupt wel vrolijkheid in iemand zit..
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_182247181
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 07:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Waarom zou je nog contact houden dan, voor als plan A, B, C en D mislukken?
Huh? Waarom denk je meteen dat ik hem achter de hand wil houden? We konden gewoon heel leuk praten en zitten in hetzelfde schuitje met jonge kinderen. Je kunt toch ook contact houden omdat je iemand oprecht een aardig persoon vindt?
Sarcasme. Herken het.
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:16:48 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182247236
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:05 schreef Spirit82 het volgende:
an voelt het voor mij een beetje vreemd. Het is meteen heel beladen en ik trek me dat soort dingen enorm aan, voel me er ook oprecht rot door, door het verdriet van een ander.
Dat is hoe jij erop reageert, dat kan hij van te voren ook niet ruiken.
Ik zou het eerder als mededeling hebben opgevat en verder zijn ouwehoeren over andere dingen.
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:18:03 #261
545 dop
:copyright: dop
pi_182247247
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Misschien had ik het duidelijker moeten omschrijven. Ze blijkt niet recent te zijn overleden, maar als dat letterlijk het eerste is wat je zegt op tinder nadat er echt nog geen woord gewisseld is, dan voelt het voor mij een beetje vreemd. Het is meteen heel beladen en ik trek me dat soort dingen enorm aan, voel me er ook oprecht rot door, door het verdriet van een ander. Het voelt alsof hij dat bij mij neer legt, terwijl ik hem helemaal niet ken. In jouw geval ben je al op date en heb je al een connectie gemaakt. Dit was letterlijk het eerste wat hij zei. Dat doet bij mij een alarm belletje af gaan. En ik zit momenteel zelf niet goed in mijn vel, dus is het too much.
lastig, maar als het bij jou niet goed voelt, natuurlijk helemaal prima dat je naar je gevoel luistert.
Is ook gewoon raar begin van een kennismaking.
Je kunt je hooguit nog afvragen of het gewoon een eerlijk antwoord was op je openingsvraag.
Maar vervolg van het gesprek zal je daar vast al wel antwoord op hebben gegeven.
Stuur hem hier naar r&p
Voor een topic over zijn overleden moeder.😎
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182247280
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:24 schreef Spirit82 het volgende:
Jemigdepemig, vraag aan een tindermatch met wie ik net 3 woorden gewisseld heb of hij een leuk weekend gehad heeft. Zijn reactie “ben bij mijn moeders graf geweest”. Pfoeh, weet even niet wat ik daar nou op moet zeggen en of ik zo’n gesprek wel aan kan. Maar niet reageren of ontmatchen kan ik natuurlijk ook niet maken... ;(
Pfoeh, weet even niet wat ik daar nou op moet zeggen, lijkt mij een uitstekende reactie.
pi_182247325
quote:
9s.gif Op maandag 1 oktober 2018 07:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')
Hij kan er toch ook niets aan doen dat zijn moeder onder de grond ligt?

Wat moet hij dan zeggen als antwoord? "Mooie begraafplaats gezocht, 's Avonds met mijn maten wezen zuipen. Vandaag beetje brak maar nu ik jouw spreek ben ik weer helemaal helder.". Zoiets?

Ik heb zelf ook geen ouders dus had vorig jaar een date waar dat toevallig ter sprake kwam.

Volgens mij knapte zij er ook op af. Ze grapte "En in het weekend eet je van de kookkunsten van moeders?😉". "Misschien als die nog leefde wel." "Oh, heb je geen moeder meer? Nouja van je vader dan :D ?" "Die leeft ook niet meer" "Wat vreselijk! Dus je kan niet eens je aanstaande schoondochter voorstellen! Wat een drama!"

Blijkbaar paste dat niet in het perfecte plaatje in haar hoofd ofzo, dat ze geen schoonouders zou hebben. Ze vond dat ik een zwaar leven had en maar eerst alles op een rijtje moest hebben :')

Gaat natuurlijk helemaal nergens over, en van jou ook niet, Spirit.

Hoe je moet reageren? Gewoon belangstellend, dat kan je best voorzichtig brengen. "Oh, gecondoleerd nog. Is de begrafenis nog niet zo lang geleden geweest? Ga je nog vaak langs het graf?"

Kijk, als hij nog erg in het verdriet zwelgt, dan kan ik begrijpen dat het erg zuigt. Maar misschien is het een jaartje geleden gebeurd en heeft hij het al een plek gegeven. Dan hoort misschien het grafbezoek gewoon nog tot een wekelijks of maandelijks ritueel. En hij noemt het misschien zodat je al weet hoe zijn familie situatie is.
Daten draait niet om ratio.
  Official ESF Kreviewer maandag 1 oktober 2018 @ 08:37:08 #264
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182247361
quote:
6s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zou bij mij aan de lading liggen die erachter zit. Puur het feit dat je daar bent geweest zou ik niet gewoon verzwijgen omdat veel mensen dat als een zwaar onderwerp zien, terwijl het voor mij enkel een gegeven feit was dat ik er was.
Zit er van alles achter, ja dan waarschijnlijk wel, want die eerste gesprekken wil je wat luchtiger houden.
Maar het gaat niet alleen om jou als verteller. Het gaat er ook om hoe dat over komt bij de ontvanger.
Wat voor reactie verwacht je, als je zoiets vertelt. Het is toch veel makkelijker om een eerste Tinder gesprek een beetje luchtig te houden.
pi_182247396
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:00 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Voor een snelle afscheidswip? :@
Verveling... kan vanalles zijn.

Weet niet of ik daar zo over na zou denken, van te voren :@
Nja, dan moet je wel heel snel afspreken :P.
quote:
6s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb ik zelf ook een keer gedaan, stond er totaal niet bij stil dat dat zo was. Ja toen hij ineens wilde afspreken.
Oa niet gedaan omdat ik met een verzwikte enkel zat en niet kon lopen :+
En toch op vakantie? :P
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:45:23 #266
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_182247420
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:42 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nja, dan moet je wel heel snel afspreken :P.

[..]

En toch op vakantie? :P
binnen een paar zinnen geregeld zijn toch? ;) :P
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:47:42 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182247430
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:42 schreef Vinniiee het volgende:
En toch op vakantie? :P
Absoluut, flink intapen, ibu en gaan met die banaan :7
(maar nog steeds last van. Morgen uitslag van MRI)
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:49:45 #268
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182247444
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:37 schreef Kreator het volgende:

Maar het gaat niet alleen om jou als verteller. Het gaat er ook om hoe dat over komt bij de ontvanger.
Wat voor reactie verwacht je, als je zoiets vertelt. Het is toch veel makkelijker om een eerste Tinder gesprek een beetje luchtig te houden.
Ook wel mee eens hoor, maar om als "hij zei dat ie naar t graf van z'n moeder was geweest, dus date ik hem niet meer, want teveel energie" , dat vind ik wel een snelle, iets overdreven gevolg ervan.
Al is iedereen daar anders in natuurlijk, maar ikzelf snap dat niet zo goed. (niet zonder de rest van de context / vervolg van het gesprek)
pi_182247461
quote:
6s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ook wel mee eens hoor, maar om als "hij zei dat ie naar t graf van z'n moeder was geweest, dus date ik hem niet meer, want teveel energie" , dat vind ik wel een snelle, iets overdreven gevolg ervan.
Al is iedereen daar anders in natuurlijk, maar ikzelf snap dat niet zo goed. (niet zonder de rest van de context / vervolg van het gesprek)
Als je logica zoekt waar logica geen rol speelt kun je lang zoeken. ;)

Gelukkig zijn we allemaal anders. :)
pi_182247530
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:45 schreef TaMieke het volgende:

[..]

binnen een paar zinnen geregeld zijn toch? ;) :P
Newsflash; zo zijn de meeste vrouwen niet :+
quote:
6s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Absoluut, flink intapen, ibu en gaan met die banaan :7
(maar nog steeds last van. Morgen uitslag van MRI)
Ah, minder. Beterschap.

nu maar weer ontopic :+
pi_182247858
Heb mezelf nu wel een beetje in een augurk (pickle) gewerkt. Had al vermeld dat ik met twee verschillende meisjes aan het daten ben. Afgelopen zaterdag dus een leuke date met het eerste meisje gehad en nu zegt het tweede meisje gister: 'zullen we drankjes gaan doen in de stad waar jij woont".

Ik ga nu dus naar precies dezelfde bar als waar ik afgelopen zaterdag ook ben geweest.. en de stad is nou niet heel erg groot. Zal je net zien dat het eerste meisje net langs loopt met vriendinnen. :{
  maandag 1 oktober 2018 @ 09:44:49 #272
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182247879
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:43 schreef Cruseder4 het volgende:
Heb mezelf nu wel een beetje in een augurk (pickle) gewerkt. Had al vermeld dat ik met twee verschillende meisjes aan het daten ben. Afgelopen zaterdag dus een leuke date met het eerste meisje gehad en nu zegt het tweede meisje gister: 'zullen we drankjes gaan doen in de stad waar jij woont".

Ik ga nu dus naar precies dezelfde bar als waar ik afgelopen zaterdag ook ben geweest.. en de stad is nou niet heel erg groot. Zal je net zien dat het eerste meisje net langs loopt met vriendinnen. :{
Alleen dubbeldaten als je er eerlijk over kunt zijn dus.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182247890
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:43 schreef Cruseder4 het volgende:
Heb mezelf nu wel een beetje in een augurk (pickle) gewerkt. Had al vermeld dat ik met twee verschillende meisjes aan het daten ben. Afgelopen zaterdag dus een leuke date met het eerste meisje gehad en nu zegt het tweede meisje gister: 'zullen we drankjes gaan doen in de stad waar jij woont".

Ik ga nu dus naar precies dezelfde bar als waar ik afgelopen zaterdag ook ben geweest.. en de stad is nou niet heel erg groot. Zal je net zien dat het eerste meisje net langs loopt met vriendinnen. :{
Daten. Dan heb je nog geen commitment. Wat je zelf donders goed weet, of je bent onbetrouwbaar voor je eigen gevoel. ;)
pi_182247896
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Alleen dubbeldaten als je er eerlijk over kunt zijn dus.
Exactemundo.
pi_182248033
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daten. Dan heb je nog geen commitment. Wat je zelf donders goed weet, of je bent onbetrouwbaar voor je eigen gevoel. ;)
Nouja, ben zelf wel van mening dat als je door gaat na de eerste date je al wel een bepaalde mate van serieusheid hebt opgebouwd tussen jou en de andere persoon dat het raar is om dan ook met andere meisjes te daten. Als je meerdere dates tegelijk hebt ben je naar mijn mening meer bezig als fuckboy, terwijl ik op zoek ben naar iets serieus.

Maar het is per ongeluk zo gekomen.
pi_182248098
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:58 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Nouja, ben zelf wel van mening dat als je door gaat na de eerste date je al wel een bepaalde mate van serieusheid hebt opgebouwd tussen jou en de andere persoon dat het raar is om dan ook met andere meisjes te daten. Als je meerdere dates tegelijk hebt ben je naar mijn mening meer bezig als fuckboy, terwijl ik op zoek ben naar iets serieus.

Maar het is per ongeluk zo gekomen.
Haha, dat doen die chicks meestal ook gewoon hoor.
  maandag 1 oktober 2018 @ 10:04:32 #277
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182248108
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:58 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Nouja, ben zelf wel van mening dat als je door gaat na de eerste date je al wel een bepaalde mate van serieusheid hebt opgebouwd tussen jou en de andere persoon dat het raar is om dan ook met andere meisjes te daten. Als je meerdere dates tegelijk hebt ben je naar mijn mening meer bezig als fuckboy, terwijl ik op zoek ben naar iets serieus.

Maar het is per ongeluk zo gekomen.
En de wereld vergaat natuurlijk als je je aan je eigen normen en waarden houdt en 1 van de 2 afkapt :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182248112
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:58 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Nouja, ben zelf wel van mening dat als je door gaat na de eerste date je al wel een bepaalde mate van serieusheid hebt opgebouwd tussen jou en de andere persoon dat het raar is om dan ook met andere meisjes te daten. Als je meerdere dates tegelijk hebt ben je naar mijn mening meer bezig als fuckboy, terwijl ik op zoek ben naar iets serieus.

Maar het is per ongeluk zo gekomen.
Ik ben het helemaal met je eens en ben daarom ook gestopt met dubbeldaten. Werkt niet voor mij. Maar ja, hou je dan aan jouw eigen norm. ;)
pi_182248122
quote:
13s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

En de wereld vergaat natuurlijk als je je aan je eigen normen en waarden houdt en 1 van de 2 afkapt :Y.
Wij zitten wel heerlijk op 1 lijn vandaag.
  maandag 1 oktober 2018 @ 10:06:04 #280
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182248127
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wij zitten wel heerlijk op 1 lijn vandaag.
*O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 1 oktober 2018 @ 10:14:11 #281
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182248206
Het is ook gewoon niet zo moeilijk. Als je bepaalde normen en waarden hebt, hou je er aan. Wil je dat toch niet, klaag dan ook niet.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182248267
quote:
13s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

En de wereld vergaat natuurlijk als je je aan je eigen normen en waarden houdt en 1 van de 2 afkapt :Y.
Tja. Om de situatie te schetsen.

Het eerste meisje spreek ik echt al máánden mee. We hebben in maart ofzo ergens een eerste date gehad, het is wel een leuk meisje maar ze is wat onzeker. Om nou na een half jaar (en net voor de tweede date) ineens te zeggen "oke laat maar" is een beetje raar.

Het tweede meisje heb ik nu drie dates mee gehad en ze is gewoon een leuk meisje. Sportief, slim, avontuurlijk, 'exotisch' uiterlijk: alles wat ik zoek eigenlijk. Kan tegen haar echt niet zeggen "oke laat maar", daar is ze te leuk voor. :'(
  maandag 1 oktober 2018 @ 10:21:17 #283
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182248300
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:18 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Tja. Om de situatie te schetsen.

Het eerste meisje spreek ik echt al máánden mee. We hebben in maart ofzo ergens een eerste date gehad, het is wel een leuk meisje maar ze is wat onzeker. Om nou na een half jaar (en net voor de tweede date) ineens te zeggen "oke laat maar" is een beetje raar.

Het tweede meisje heb ik nu drie dates mee gehad en ze is gewoon een leuk meisje. Sportief, slim, avontuurlijk, 'exotisch' uiterlijk: alles wat ik zoek eigenlijk. Kan tegen haar echt niet zeggen "oke laat maar", daar is ze te leuk voor. :'(
Nee, je kunt gewoon niet kiezen. Prima, maar niet miepen dat je wellicht in een lastige situatie zit. Want uiteindelijk blijf je excuses houden waarom je de 1 of de ander niet wilt dumpen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182248497
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:18 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Tja. Om de situatie te schetsen.

Het eerste meisje spreek ik echt al máánden mee. We hebben in maart ofzo ergens een eerste date gehad, het is wel een leuk meisje maar ze is wat onzeker. Om nou na een half jaar (en net voor de tweede date) ineens te zeggen "oke laat maar" is een beetje raar.

Het tweede meisje heb ik nu drie dates mee gehad en ze is gewoon een leuk meisje. Sportief, slim, avontuurlijk, 'exotisch' uiterlijk: alles wat ik zoek eigenlijk. Kan tegen haar echt niet zeggen "oke laat maar", daar is ze te leuk voor. :'(
Dit vind ik niet eens echt per ongeluk. Je hebt 3 dates gehad en dan komt een meisje waarmee je een half jaar daarvoor een date hebt gehad bij je terug en dan ga je akkoord? Waarom niet gewoon tegen haar zeggen 'gezellig om wat samen te gaan doen, maar ik ben nu met iemand anders alweer een tijdje aan het daten, dus for now gewoon als vrienden, of niet'.

Het enige verklaarbare lijkt mij dat je op het eerste meisje gewoon verliefd bent en zo opgetogen dat ze eindelijk nog een keer op een date wil dat je alle red flags negeert. En geldt voor het tweede meisje dat je haar nog niet af wil kappen omdat ze leuk genoeg is en je prima weet dat de kans bij meisje 1 gewoon erg klein is (want behoudens hele bijzondere omstandigheden zoals in coma liggen is het niet normaal om zo'n tijdspad te hebben tussen date 1 en 2 als je iemand echt ziet zitten).

Mijn tip: vergeet meisje één maar. Never gonna happen. En bij meisje twee vraag ik mij oprecht af of jij haar wel leuk genoeg vindt als je haar (mijn gevoel...) direct zal dumpen als meisje één jou maar genoeg aandacht geeft.
pi_182248517
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:00 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Voor een snelle afscheidswip? :@

Of juist de welkomstwip al regelen :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182248521
Jeetje wat een hoop invullen voor anderen hier. Mijn god. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182248596
quote:
6s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is hoe jij erop reageert, dat kan hij van te voren ook niet ruiken.
Ik zou het eerder als mededeling hebben opgevat en verder zijn ouwehoeren over andere dingen.
Handig die Cue_ , mijn antwoord geeft ze al..

Oh en beterschap met je enkel

Heb trouwens Vrolijke Pannenkoek er af gegooid, geen enkele respons en er lijken maar weinig mensen op te zitten. Zit notabene in de Randstad..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 1 oktober 2018 @ 10:50:21 #288
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182248752
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:03 schreef TvhN het volgende:

[..]

Haha, dat doen die chicks meestal ook gewoon hoor.
Sterker, deze ene chick heeft hem gewoon aan het lijntje gehouden terwijl ze met een ander bezig was. :D
pi_182249059
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Sterker, deze ene chick heeft hem gewoon aan het lijntje gehouden terwijl ze met een ander bezig was. :D
Het ligt allemaal aardig lastig. De laatste date was in maart, maar nadat ze zei dat ze wat tijd nodig had voor een tweede date ben ik niet gaan wachten. Sterker nog, heb in de zomervakantie even een scharrel gehad van 2 maanden en dat weet ze ook gewoon en dat begrijpt ze ook.
pi_182249076
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:03 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Het ligt allemaal aardig lastig. De laatste date was in maart, maar nadat ze zei dat ze wat tijd nodig had voor een tweede date ben ik niet gaan wachten. Sterker nog, heb in de zomervakantie even een scharrel gehad van 2 maanden en dat weet ze ook gewoon en dat begrijpt ze ook.
Je bent dus gewoon wel gaan wachten :P
Sarcasme. Herken het.
pi_182249315
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:03 schreef Cruseder4 het volgende:

Het ligt allemaal aardig lastig. De laatste date was in maart, maar nadat ze zei dat ze wat tijd nodig had voor een tweede date ben ik niet gaan wachten. Sterker nog, heb in de zomervakantie even een scharrel gehad van 2 maanden en dat weet ze ook gewoon en dat begrijpt ze ook.
Maar je hebt haar duidelijk niet verteld van jouw huidige nummer 2. Dus je bent dan toch beperkt eerlijk. En volgens mij ook niet echt eerlijk tegen jezelf.
  maandag 1 oktober 2018 @ 11:32:36 #292
545 dop
:copyright: dop
pi_182249646
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:03 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Het ligt allemaal aardig lastig. De laatste date was in maart, maar nadat ze zei dat ze wat tijd nodig had voor een tweede date ben ik niet gaan wachten. Sterker nog, heb in de zomervakantie even een scharrel gehad van 2 maanden en dat weet ze ook gewoon en dat begrijpt ze ook.
Wat is er mis met meisje 2 dat je zo moeilijk doet?
Gevoel dat ze out of your league is?
zoals je het beschrjft is ze namelijk gewoon een beter catch.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 1 oktober 2018 @ 12:54:34 #293
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182251310
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:18 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Tja. Om de situatie te schetsen.

Het eerste meisje spreek ik echt al máánden mee. We hebben in maart ofzo ergens een eerste date gehad, het is wel een leuk meisje maar ze is wat onzeker. Om nou na een half jaar (en net voor de tweede date) ineens te zeggen "oke laat maar" is een beetje raar.

Het tweede meisje heb ik nu drie dates mee gehad en ze is gewoon een leuk meisje. Sportief, slim, avontuurlijk, 'exotisch' uiterlijk: alles wat ik zoek eigenlijk. Kan tegen haar echt niet zeggen "oke laat maar", daar is ze te leuk voor. :'(
Waarom zou je voor die eerste gaan als die je laat zitten?

Verder hebben jullie nog geen labeltje eraan gehangen toch. Had die eerste meer moeite moeten doen vind ik.
pi_182251318
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:32 schreef dop het volgende:

[..]

Wat is er mis met meisje 2 dat je zo moeilijk doet?
Gevoel dat ze out of your league is?
zoals je het beschrjft is ze namelijk gewoon een beter catch.
Klopt. Het tweede meisje is echt perfect :)
Als je het een beetje analyseert is het eerste meisje ook meer een vriend geworden inmiddels en hebben we dat onderling nog niet echt besproken (dat we inmiddels vrienden zijn en niet meer datende). Zojuist ook een vierde afspraak geplanned met het tweede meisje :)
pi_182251651
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:54 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Klopt. Het tweede meisje is echt perfect :)
Als je het een beetje analyseert is het eerste meisje ook meer een vriend geworden inmiddels en hebben we dat onderling nog niet echt besproken (dat we inmiddels vrienden zijn en niet meer datende). Zojuist ook een vierde afspraak geplanned met het tweede meisje :)
Dus die hou je nog ff aan het lijntje?
pi_182251736
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:54 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Klopt. Het tweede meisje is echt perfect :)
Als je het een beetje analyseert is het eerste meisje ook meer een vriend geworden inmiddels en hebben we dat onderling nog niet echt besproken (dat we inmiddels vrienden zijn en niet meer datende). Zojuist ook een vierde afspraak geplanned met het tweede meisje :)
Enough met al die ratio: heb je gevoelens? Zo ja, voor wie en in welke mate?
pi_182252200
Via Tinder onwijs leuke gesprekken met een man gehad, alsof we elkaar al jaren kennen. Puntje; Hij heeft kinderwens en ik ben voorzien en klaar. Alsnog nummers uitgewisseld, date gepland en verder gegaan op de app en toen bleek dat hij er wat PVV denkbeelden op na houdt en dat was zo'n giga afknapper. Nu is het stil.

M'n fwb is langsgeweest , dat was leuk en lekker en heeft toch wel iets losgemaakt bij mij...Hij nodigde me uit om mee te gaan naar z'n vriendenavondje en wilde weleens met mij mee stappen...Krijg nog steeds geen hoogte van hem maar ik geniet ondertussen
  Official ESF Kreviewer maandag 1 oktober 2018 @ 14:19:50 #298
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182252896
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 13:34 schreef Brybry het volgende:
date gepland en verder gegaan op de app en toen bleek dat hij er wat PVV denkbeelden op na houdt en dat was zo'n giga afknapper.
Ik kan hem wel koppelen aan mijn Tinder date van een paar maanden geleden. Die was zo racistisch dat zelfs Hitler nog 'also, also, also' zou zeggen.
pi_182253046
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik kan hem wel koppelen aan mijn Tinder date van een paar maanden geleden. Die was zo racistisch dat zelfs Hitler nog 'also, also, also' zou zeggen.
:D
pi_182253236
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 13:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Enough met al die ratio: heb je gevoelens? Zo ja, voor wie en in welke mate?
De tweede heb ik zeker gevoelens voor. Zoals ik al aangegeven heb is het tweede meisje echt perfect. :)

Ik laat het gewoon vrijdag door gaan met het eerste meisje en daar maak ik haar dan duidelijk dat ik haar meer als vrienden zie. Denk niet dat ze het heel zwaar op zal nemen, denk zelfs dat ze dat wel prima vind.
pi_182253457
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:37 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

De tweede heb ik zeker gevoelens voor. Zoals ik al aangegeven heb is het tweede meisje echt perfect. :)

Ik laat het gewoon vrijdag door gaan met het eerste meisje en daar maak ik haar dan duidelijk dat ik haar meer als vrienden zie. Denk niet dat ze het heel zwaar op zal nemen, denk zelfs dat ze dat wel prima vind.
Even nog melden bij meisje 2 en je hebt niets te vrezen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')