abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 29 september 2018 @ 00:23:07 #126
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_182196876
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
Nu heb ik haperingen (ja, ik heb herstart)
Ik hoor nu zelfs niks meer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator zaterdag 29 september 2018 @ 00:23:21 #127
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_182196880
YEs, weer terug!
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 29 september 2018 @ 00:23:23 #128
74056 crew  ToT
pi_182196881
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jezus had ook gelijk in wat hij zei, denk ik. Ik denk dat jezus eenzelfde staat ervaarde welke boeddha nirvana noemde. Jezus probeerde symbolisch uit te leggen hoe het werkte, hierdoor kreeg je bijbel verhalen, boeddha legt het praktischer uit, wat effectiever, moeilijker, maar wel de waarheid is. Ik heb datgeen gezien op LSD, wat ze in boeddhisme "Nirvana" noemen.

En ik kan je vertellen,... "goddelijk" is vrij zacht uitgedrukt
Dat is idd een theorie die meer mensen hebben (zie ook de film Man from earth).

Echter zijn er ook veel aanwijzingen dat de Bijbelse Jezus voor een flink deel bij elkaar verzonnen is. The sermon on the mount wordt voor veel historici bijvoorbeeld ook volkomen onderuit gehaald: een arme visser die zich alles woord voor woord kon herinneren en jaren later in perfect Grieks opgeschreven had? En hoeveel mensen waren er op die berg aanwezig; alleen zijn volgelingen zoals eerst werd gezegd, of toch een enorme groep? En waarom is die hele groep zo helemaal die berg op geklommen? Een onlogische plek voor zo'n rede.
En zo zijn er nog veel meer dingen die niet lijken te kloppen.
Daarbij is het ook enorm afhankelijk van welk deel van de Bijbel je leest; de ene discipel omschrijft Jezus heel anders dan de andere. Hoe later dingen over zijn leven opgeschreven zijn, hoe goddelijker hij leek te zijn.
pi_182196893
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:23 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat is idd een theorie die meer mensen hebben (zie ook de film Man from earth).

Echter zijn er ook veel aanwijzingen dat de Bijbelse Jezus voor een flink deel bij elkaar verzonnen is. The sermon on the mount wordt voor veel historici bijvoorbeeld ook volkomen onderuit gehaald: een arme visser die zich alles woord voor woord kon herinneren en jaren later in perfect Grieks opgeschreven had? En hoeveel mensen waren er op die berg aanwezig; alleen zijn volgelingen zoals eerst werd gezegd, of toch een enorme groep? En waarom is die hele groep zo helemaal die berg op geklommen? Een onlogische plek voor zo'n rede.
En zo zijn er nog veel meer dingen die niet lijken te kloppen.
Daarbij is het ook enorm afhankelijk van welk deel van de Bijbel je leest; de ene discipel omschrijft Jezus heel anders dan de andere. Hoe later dingen over zijn leven opgeschreven zijn, hoe goddelijker hij leek te zijn.
Ongeacht van wat hiervan waar is of niet, ik vind het allemaal bullshit, maar ik weet wat ik gezien heb.... en geloof me als ik zeg dat er meer is dan je nu kent. So close, but yet so far away.

Voor mezelf kom ik ook niet voor niets bij dit soort muziek, het is niet zo dat ik dit vanaf m'n geboorte graag hoorde, ik herken de kracht en de boodschap erin, die je leiden tot dat, wat ik probeer aan te wijzen. :)
Lambo of Rekt
pi_182196897
Onlogisch ja..
  zaterdag 29 september 2018 @ 00:25:32 #131
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_182196904
Mooi dit...
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 29 september 2018 @ 00:26:05 #132
74056 crew  ToT
pi_182196910
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ongeacht van wat hiervan waar is of niet, ik vind het allemaal bullshit, maar ik weet wat ik gezien heb.... en geloof me als ik zeg dat er meer is dan je nu kent. So close, but yet so far away.
Whehe! :P
Ja aan de ene kant ben ik gewoon een echte atheïst, maar aan de andere kant heb ik ook spirituele ervaringen gehad die ik absoluut niet kan verklaren, met name op energetisch gebied. Dingen (al dan niet op afstand) van elkaar aanvoelen of overbrengen.
pi_182196915
Stiekem hopen jullie dat we hier zijn voor een reden. We zijn met miljarden mensen, hebben die allemaal iets te leren?
L2B's Mixcloud
pi_182196917
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Whehe! :P
Ja aan de ene kant ben ik gewoon een echte atheïst, maar aan de andere kant heb ik ook spirituele ervaringen gehad die ik absoluut niet kan verklaren, met name op energetisch gebied. Dingen (al dan niet op afstand) van elkaar aanvoelen of overbrengen.
Ik ben ook atheist.
Lambo of Rekt
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 29 september 2018 @ 00:26:51 #135
74056 crew  ToT
pi_182196922
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ben ook atheist.
^O^
pi_182196923
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Whehe! :P
Ja aan de ene kant ben ik gewoon een echte atheïst, maar aan de andere kant heb ik ook spirituele ervaringen gehad die ik absoluut niet kan verklaren, met name op energetisch gebied. Dingen (al dan niet op afstand) van elkaar aanvoelen of overbrengen.
ToT O+
pi_182196926
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stiekem hopen jullie dat we hier zijn voor een reden. We zijn met miljarden mensen, hebben die allemaal iets te leren?
Ik geloof niet dat wij hier met een reden zijn, we zijn een toevallige chemische fout.
Lambo of Rekt
pi_182196930
The truth takes over *)
pi_182196941
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat wij hier met een reden zijn, we zijn een toevallige chemische fout.
Eens. Maar vanwaar je betoog over de muziek dan?
L2B's Mixcloud
pi_182196955
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:26 schreef ToT het volgende:

[..]

^O^
Maar dan nog, is er meer dan je nu kent... maar meestal als ik mensen hierover probeer te vertellen word ik weggezet als zweverig of als een relikneus, dus ik probeer het niet eens meer.

Er is een bewustzijnsstaat, die je als kind had. Je bent in staat dat terug te vinden, dat is alleen heel diep graven.
Lambo of Rekt
pi_182196960
Mensen zijn tot prachtige en ongekende prestaties in staat. Voor de rest zijn we beesten.
L2B's Mixcloud
pi_182196968
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Eens. Maar vanwaar je betoog over de muziek dan?
Ik geloof niet in een hogere macht, de hogere macht ben jij zelf...

You are the universe, experiencing itself.
Lambo of Rekt
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 29 september 2018 @ 00:31:05 #143
74056 crew  ToT
pi_182196985
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stiekem hopen jullie dat we hier zijn voor een reden. We zijn met miljarden mensen, hebben die allemaal iets te leren?
Ja tuurlijk, het zou geweldig zijn als het leven een doel heeft en het bij de dood ook niet ophoudt.

Miljarden mensen ja, wat ook weer voor een wiskundig probleem zorgt; waar komen hun zielen allemaal vandaan? Is die oerbron onuitputtelijk?
En waar was die voor de oerknal?
Wanneer werden de eerste zielen gevormd, bij het eerste bacteriële leven of pas bij meercellig leven?
En was die oerknal puur toeval, of was het door die oerbron veroorzaakt?
Het ontstaan van die eerste primitieve levensvormen, was dat een bewuste actie van die oerbron? Dat er eerst zonnen gevormd werden waarin zwaardere elementen vanuit helium gemaakt werden, waarna die zonnen supernova gingen, waarna nieuwe zonnen gevormd werden die nog zwaardere elementen aanmaakten, en dat bij de generatie zonnen daarna er voldoende zware elementen aangemaakt werden waardoor er planeten konden ontstaan waarop er aminozuren e.d. via abiogenesis gevormd werden die het eerste RNA-leven vormden waarna er vele miljoenen jaren later DNA-gebaseerd leven kon ontstaan?
  zaterdag 29 september 2018 @ 00:31:11 #144
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_182196986
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stiekem hopen jullie dat we hier zijn voor een reden. We zijn met miljarden mensen, hebben die allemaal iets te leren?
Ik heb niet het idee dat ik hier ben met een reden. Maar ik ben er wel en moet er nu dus maar het beste van maken.
Kijk je in mijn hart, dan had ik eigenlijk geen kinderen moeten krijgen. Want vanaf het moment dat ik kinderen heb, heb ik mijn filosofie over het leven moeten loslaten. Ik moet er nu niet alleen voor mezelf wat van maken, maar ik voel me nu ook verantwoordelijk voor mijn kinderen voor later. En voor mijn eventuele kleinkinderen en achterkleinkinderen en zo.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_182196991
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik geloof niet in een hogere macht, de hogere macht ben jij zelf...

You are the universe, experiencing itself.
Stof zijt gij en tot stof zult gij wederkeren. Niets aan gelogen. Enige waarheid.
L2B's Mixcloud
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 29 september 2018 @ 00:32:37 #146
74056 crew  ToT
pi_182197006
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:26 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

ToT O+
Whehe! :P
Reiki FTW! *O* (Ben Tera Mai Reiki & Seichem master)
En vanuit de familie schijn ik ook nog andere gaven te hebben waar ik eigenlijk nooit wat mee gedaan heb. Een oom van mij die helderziende is wil me er altijd nog in begeleiden, maar sinds mijn burn-out ben ik helemaal met mijn spirituele ontwikkeling gestopt. Eerst mijn leven gewoon op orde zien te krijgen, en nu met mevrouw & Mini-ToT heb ik weer andere verantwoordelijkheden. :)
pi_182197010
Deze track is ingenieus.
Lambo of Rekt
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 29 september 2018 @ 00:34:17 #148
74056 crew  ToT
pi_182197029
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Maar dan nog, is er meer dan je nu kent... maar meestal als ik mensen hierover probeer te vertellen word ik weggezet als zweverig of als een relikneus, dus ik probeer het niet eens meer.

Er is een bewustzijnsstaat, die je als kind had. Je bent in staat dat terug te vinden, dat is alleen heel diep graven.
Ja verreweg de meeste mensen houden zich gewoon bezig met hun werk, het voetbal en de ballet van de kinderen, de administratie doen enz.
Da's gewoon de dagelijkse realiteit. Dat moet ook gebeuren. Spirituele shizzle daar buiten is allemaal leuk en aardig, maar dat boeit gewoon niet.
pi_182197039
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:34 schreef ToT het volgende:
Da's gewoon de dagelijkse realiteit. Dat moet ook gebeuren. Spirituele shizzle daar buiten is allemaal leuk en aardig, maar dat boeit gewoon niet.
hehe... hier kom je nog wel een keer op terug, hoop ik... voor jou :)

Realiteit is heel wat anders dan je nu voor ogen hebt.
Lambo of Rekt
pi_182197046
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Whehe! :P
Reiki FTW! *O* (Ben Tera Mai Reiki & Seichem master)
En vanuit de familie schijn ik ook nog andere gaven te hebben waar ik eigenlijk nooit wat mee gedaan heb. Een oom van mij die helderziende is wil me er altijd nog in begeleiden, maar sinds mijn burn-out ben ik helemaal met mijn spirituele ontwikkeling gestopt. Eerst mijn leven gewoon op orde zien te krijgen, en nu met mevrouw & Mini-ToT heb ik weer andere verantwoordelijkheden. :)
Ben je Reiki master ja? :o
Hmm wat jammer, maar nooit te laat.

Time is an illusion. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')