abonnement Unibet Coolblue
pi_182192426
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou ja, getuigenissen zijn bewijs. Je hebt bovendien naast Ford ook nog de andere vrouwen die ondervraagd kunnen worden. Daarbij kan Kavanaugh ook goed ondervraagd worden ipv vragen als onderdeel van een politiek toneelstukje.
en vooral dat laatste kan voor hem nog wel eens problematisch uitpakken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 september 2018 @ 20:22:49 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182192428
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:19 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ik denk dat het op zich wel eerlijk zal gaan, maar aangezien er geen bewijs is komt er ook geen duidelijk antwoord uit. M.a.w. Kavanaugh zal gewoon gekozen worden.

Tenzij er ineens iemand uit de school klapt
Verklaringen onder ede zijn er al, hè?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182192448
Ah, oké. Hoewel het bij Flake zoals altijd wel eerst zien dan geloven is.
pi_182192449
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:22 schreef gbm het volgende:
sowieso is dit alles vrij bizar... normaal gesproken zou zo'n benoeming voor zo'n belangrijke positie boven alle twijfel/discussie verheven moeten zijn.... maarja, US politics in 2018....
Klopt, both aisles hebben hun hoofd in hun reet zitten.
Maar dat zie je ook hier in feite natuurlijk.
Culture war.
I´m back.
  vrijdag 28 september 2018 @ 20:24:13 #30
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182192463
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
McConnell's job nu... weinig hoop.
Tsja, als hij de stemmen niet heeft zal hij het toch echt niet in stemming brengen hoor. Dat doet hij pas als hij denkt dat hij die heeft.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182192468
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:22 schreef gbm het volgende:
sowieso is dit alles vrij bizar... normaal gesproken zou zo'n benoeming voor zo'n belangrijke positie boven alle twijfel/discussie verheven moeten zijn.... maarja, US politics in 2018....
Ik snap ook niet waarom de republikeinen zo koppig vasthouden aan Kavanaugh. Gorsuch is minstens zo conservatief maar had niet zulke problemen bij zijn benoeming. Het lijkt me stug dat er geen andere kandidaten zijn zonder zo'n verleden.
pi_182192473
Hoe langer het duurt, hoe kleiner Kavanaugs kansen worden.
pi_182192475
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:23 schreef westwoodblvd het volgende:
Ah, oké. Hoewel het bij Flake zoals altijd wel eerst zien dan geloven is.
Ja, anders had-ie sws no gestemd hebben, los van zijn voorstel.
I´m back.
  vrijdag 28 september 2018 @ 20:24:50 #34
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182192477
Nou Michael Avenetti kom er maar in.
2019: The Great Awakening
  vrijdag 28 september 2018 @ 20:25:19 #35
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182192491
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:24 schreef westwoodblvd het volgende:
Hoe langer het duurt, hoe kleiner Kavanaugs kansen worden.
Uitstekend.
Toch?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182192494
Republikeinen gedragen zich behoorlijk netjes moet ik zeggen. Gisteren ook al tijdens de hoorzittingen. Dr. Ford zelf is nooit aangevallen.
Van de Dem's kan ik helaas niet hetzelfde zeggen. Ontwijkend, aanvallend, achterbaks.

Wat mij verder opviel.
Feinstein zit maandenlang op een brief, doet er niks mee. Hadden makkelijk eerder om een onderzoek kunnen vragen. Geen idee waarom ze dat niet hebben gedaan (ofja, wel een idee, op 5 voor 12 die brief tevoorschijn toveren om te kunnen uitstellen).
Democraten negeren compleet het feit dat de door Ford aangedragen getuigen alles ontkennen.
Ford heeft een hoop correcties moeten doen op haar brief. Is meerdere malen betrapt op kleine leugens.
Ford kwam gemaakt en gecoacht op mij over.
Ze sprak alsof ze in tranen was, zonder daadwerkelijke tranen.
Kavanaugh's openingsbetoog was erg krachtig en voelde echt, itt die van Ford.
Kavanaugh reageert terecht fel tegen mensen die hem al als schuldig zien.
Graham maakte ook een zeer sterke indruk, onverwacht.

Al met al hoop ik dat Kavanaugh hier goed uit komt en plaats mag nemen in de supreme court.
Daarna gelijk regels instellen zodat dit soort smerige trucjes niet meer kunnen worden toegepast. Blijk je maandenlang op een brief van zulke aard te zitten en je doet er niks mee, dan moet dat flink afgestraft worden.

En dan afwachten tot Ginsberg omkiept, wat waarschijnlijk niet lang zal duren. En dan kan deze circus weer van voor af aan beginnen (tenzij goede regels worden opgesteld) mochten de Reps de midterms winnen.
pi_182192499
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:24 schreef westwoodblvd het volgende:
Hoe langer het duurt, hoe kleiner Kavanaugs kansen worden.
Weet niet hoor.
I´m back.
pi_182192506
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 september 2018 @ 20:26:48 #39
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182192518
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt, both aisles hebben hun hoofd in hun reet zitten.
Maar dat zie je ook hier in feite natuurlijk.
Culture war.
Kan iedereen eens stoppen met dat bothsiderisme? Er zijn een aantal mensen naar voren gekomen met zeer geloofwaardige verhalen. De GOP weigert die te onderzoeken.

Er is helemaal geen twee kanten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182192531
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:25 schreef Refragmental het volgende:
Republikeinen gedragen zich behoorlijk netjes moet ik zeggen. Gisteren ook al tijdens de hoorzittingen. Dr. Ford zelf is nooit aangevallen.
Van de Dem's kan ik helaas niet hetzelfde zeggen. Ontwijkend, aanvallend, achterbaks.

Wat mij verder opviel.
Feinstein zit maandenlang op een brief, doet er niks mee. Hadden makkelijk eerder om een onderzoek kunnen vragen. Geen idee waarom ze dat niet hebben gedaan (ofja, wel een idee, op 5 voor 12 die brief tevoorschijn toveren om te kunnen uitstellen).
Democraten negeren compleet het feit dat de door Ford aangedragen getuigen alles ontkennen.
Ford heeft een hoop correcties moeten doen op haar brief. Is meerdere malen betrapt op kleine leugens.
Ford kwam gemaakt en gecoacht op mij over.
Ze sprak alsof ze in tranen was, zonder daadwerkelijke tranen.
Kavanaugh's openingsbetoog was erg krachtig en voelde echt, itt die van Ford.
Kavanaugh reageert terecht fel tegen mensen die hem al als schuldig zien.
Graham maakte ook een zeer sterke indruk, onverwacht.

Al met al hoop ik dat Kavanaugh hier goed uit komt en plaats mag nemen in de supreme court.
Daarna gelijk regels instellen zodat dit soort smerige trucjes niet meer kunnen worden toegepast. Blijk je maandenlang op een brief van zulke aard te zitten en je doet er niks mee, dan moet dat flink afgestraft worden.

En dan afwachten tot Ginsberg omkiept, wat waarschijnlijk niet lang zal duren. En dan kan deze circus weer van voor af aan beginnen (tenzij goede regels worden opgesteld) mochten de Reps de midterms winnen.
Reps willen afrekenen. Met Roe o.a.

Mara hoe sta jij daarin? Wat vind jij van abortus, als NL'er? Docu gezien Reversing Roe van netflix?
I´m back.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 september 2018 @ 20:27:41 #42
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182192537
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:25 schreef Refragmental het volgende:
Republikeinen gedragen zich behoorlijk netjes moet ik zeggen. Gisteren ook al tijdens de hoorzittingen. Dr. Ford zelf is nooit aangevallen.
Van de Dem's kan ik helaas niet hetzelfde zeggen. Ontwijkend, aanvallend, achterbaks.

Wat mij verder opviel.
Feinstein zit maandenlang op een brief, doet er niks mee. Hadden makkelijk eerder om een onderzoek kunnen vragen. Geen idee waarom ze dat niet hebben gedaan (ofja, wel een idee, op 5 voor 12 die brief tevoorschijn toveren om te kunnen uitstellen).
Democraten negeren compleet het feit dat de door Ford aangedragen getuigen alles ontkennen.
Ford heeft een hoop correcties moeten doen op haar brief. Is meerdere malen betrapt op kleine leugens.
Ford kwam gemaakt en gecoacht op mij over.
Ze sprak alsof ze in tranen was, zonder daadwerkelijke tranen.
Kavanaugh's openingsbetoog was erg krachtig en voelde echt, itt die van Ford.
Kavanaugh reageert terecht fel tegen mensen die hem al als schuldig zien.
Graham maakte ook een zeer sterke indruk, onverwacht.

Al met al hoop ik dat Kavanaugh hier goed uit komt en plaats mag nemen in de supreme court.
Daarna gelijk regels instellen zodat dit soort smerige trucjes niet meer kunnen worden toegepast. Blijk je maandenlang op een brief van zulke aard te zitten en je doet er niks mee, dan moet dat flink afgestraft worden.

En dan afwachten tot Ginsberg omkiept, wat waarschijnlijk niet lang zal duren. En dan kan deze circus weer van voor af aan beginnen (tenzij goede regels worden opgesteld) mochten de Reps de midterms winnen.
En waarom niet gewoon een FBI-onderzoek in laten stellen? Je klinkt alsof je zelf honderd procent zeker weet dat hij onschuldig is. Hoe dan?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182192550
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Reps willen afrekenen. Met Roe.

Mara hoe sta jij daarin? wat vind jij van abortus, als NL'er? Docu gezien Reversing Roe van netflix?
Daarin kan ik kort zijn. Ik ben pro-abortus.
Mits het uiteraard niet voor iedere scheet gebruikt wordt.
pi_182192565
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Weet niet hoor.
Sowieso wel. Meer journalisten op het verhaal, meer checks, meer mensen die naar voren komen.
pi_182192571
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En waarom niet gewoon een FBI-onderzoek in laten stellen? Je klinkt alsof je zelf honderd procent zeker weet dat hij onschuldig is. Hoe dan?
Als de Dem's een FBI onderzoek hadden gewild, dan hadden ze daar alle tijd voor gehad. 2 maanden zelfs. En dan was ie er hoogstwaarschijnlijk ook gekomen.
Waarom hebben ze zo lang op die brief gezeten?
  vrijdag 28 september 2018 @ 20:30:00 #46
8783 gbm
Estd. 2001
pi_182192586
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Daarin kan ik kort zijn. Ik ben pro-abortus.
Mits het uiteraard niet voor iedere scheet gebruikt wordt.
Goed om te horen, iig ik hoop dat je bedoelt pro-keuze voor abortus, niet abortus an sich ;)
pi_182192592
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:24 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom de republikeinen zo koppig vasthouden aan Kavanaugh. Gorsuch is minstens zo conservatief maar had niet zulke problemen bij zijn benoeming. Het lijkt me stug dat er geen andere kandidaten zijn zonder zo'n verleden.
Ik denk omdat Trump Kavanaugh per se wil hebben. En de reden dat hij dat wil is dat Kavanaugh zeer gunstige standpunten er op nahoudt mocht Trump ooit vervolgd worden tijdens of na zijn ambtstermijn.

Andere conservatieven zouden hun conservatieve rol net zo goed vervullen maar zijn minder loyaal.
  vrijdag 28 september 2018 @ 20:30:42 #48
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182192599
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Reps willen afrekenen. Met Roe o.a.

Mara hoe sta jij daarin? Wat vind jij van abortus, als NL'er? Docu gezien Reversing Roe van netflix?
Dat weten we echt al... Hoeft niet herhaald.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182192601
Toch vind ik Flake wel om van te walgen, hoor. Die man likt zich werkelijk in elk kamp in zonder op enig moment een keuze te hoeven maken die hemzelf zou (kunnen) schaden.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 28 september 2018 @ 20:31:16 #50
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182192615
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Als de Dem's een FBI onderzoek hadden gewild, dan hadden ze daar alle tijd voor gehad. 2 maanden zelfs. En dan was ie er hoogstwaarschijnlijk ook gekomen.
Waarom hebben ze zo lang op die brief gezeten?
Ze? Waarom altijd in meervoud alsof het een of andere grote samenzwering is?

Feinstein had beloofd aan Ford haar anonimiteit te respecteren. Dat heeft ze gedaan. Ford heeft nota bene nog voordat Kavanaugh genomineerd werd aangegeven wat er volgens haar gebeurd is, dus ook in die zin is er geen conspiracy.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')