abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182408810
registreer om deze reclame te verbergen
Mrs Peel, gefeliciteerd O+ Daar is ‘ie dan :D Heel veel geluk voor jullie gewenst! O+
pi_182409209
Eindelijk, eindelijk, Peel! Gefeliciteerd en fijn dat het vlot ging. Is het met het bad nog gelukt?
pi_182409366
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:50 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Mrs Peel gefeliciteerd met de baby!!! Hoe is de bevalling gegaan, alles vlot en zonder kleerscheuren gelopen?

Cava, wat vervelend. Zwanger zijn is soms gewoon niet leuk. Jammer dat je schoonmoeder dan zo'n opmerking naar je hoofd slingert. Toen ik 6 weken zwanger was (en ik het zelf nog niet wist) maakte ze een opmerking omdat ik was aangekomen, in de trend van je moet echt weer gaan afvallen. Laat je niet gek maken en zorg goed voor jezelf. Dat je zo moe bent is een teken om het rustiger aan te doen. Geef er vooral aan toe. Zo herkenbaar! Voor het boodschappen doen een dutje doen en na thuiskomst weer even in bed of op de bank gaan liggen.
En dan die hormonen... Yuck!
Hele dikke virtuele knuffel!
Super lief en bedankt voor je begrip!

Op dit moment is het niet fijn, maar ik wacht geduldig op de betere tijden :)
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:31:15 #254
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182409589
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:53 schreef Mrs.Peel het volgende:
Meld met baby uit buik O+ Vannacht om 4.05u is onze zoon thuis geboren na een vlotte bevalling, en hij is prachtig O+ We zijn verliefd, voldaan en moe!

Succes Priem :* , ik hoop dat je snel volgt ^O^. Of ben je stiekem bezig met de datumtweeling :o
Oh wat goed zeg! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en een fijne kraamtijd toegewenst!
pi_182409714
Mrs Peel, gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:18:19 #256
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182410461
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:35 schreef CaVaBien het volgende:
Ik kan voorlopig nergens anders klagen, dus ik ga het maar hier doen :')

Ik wil echt niet ondankbaar overkomen, maar ik voel me zo slecht de laatste tijd. Ik weet echt niet hoe andere zwangeren dit doen.

Ik ben inmiddels 5 kilo afgevallen en was al petite en slank voor mijn zwangerschap. Heb geen eetlust en kan niet genieten van eten.

Ben standaard elke ochtend en avond misselijk + spugen. De rest van de dag voelt mijn maag raar aan. Ik kan niet eens beschrijven wat ik precies voel, maar het lijkt alsof mijn slokdarm vol zit met eten ofzo.

Ik ben zo moe. Ik heb mij gisteren en vandaag ziekgemeld en doe de hele dag niets. Heb nergens energie voor. Zelfs een klein afstandje wandelen naar de supermarkt lukt niet.

Mijn gezicht, hals en rug zit onder de acne. Ik zag laatst mijn schoonmoeder (die overigens nog niet weet dat ik zwanger ben) en zodra ze mij zag schreeuwde ze: WAT IS ER NOU MET JOU GEBEURD? BEN JE BESMET OFZO? HEB JE DE MAZELEN?
Ja was reuze fijn en een flinke boost voor mijn zelfvertrouwen :')

Ik hoop echt dat ik ook gauw kan genieten en mij beter en energieker voel. Ik voel me zo ziek en nutteloos op dit moment.
Ik heb precies hetzelfde (maar van mezelf al acne, dus dat valt minder op). Ook 5 kilo kwijt en echt geen idee hoe anderen dit doen, en dan werk ik slechts parttime.
Ik heb gelukkig wel goede dagen, dat scheelt een hoop.
Ik ben ook de hele dag ermee bezig, want ik heb wel honger/behoefte aan eten, maar geen eetlust, kan ook niet veel eten, eten dat me opeens tegenstaat, noem maar op. Heel vermoeiend.
Het schijnt vaak beter te worden na een week of 12. Maar dat lijkt heel ver weg.

Ik heb donderdag een concert, zit me continu af te vragen of het wel goed zal gaan, wat ik zal eten... En dan maak ik me zorgen hoe moe ik vrijdag dan ben.

Dus ja, helaas geen tips, behalve toch regelmatig iets eten. Maar ik begrijp je wel.
#TeamXeDo
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:19:06 #257
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182410469
Mrs Peel *O*
#TeamXeDo
pi_182410681
Mrs. Peel. Gefeliciteerd. O+ *O*
pi_182411182
Gefeliciteerd Mrs Peel *O*
pi_182411252
Gefeliciteerd Mrs Peel en familie! O+
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:20:42 #261
426379 elamanilo
elämänilo
pi_182411479
*O* Mrs.Peel, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! O+
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:20:54 #262
426379 elamanilo
elämänilo
pi_182411850
quote:
Meld met baby uit buik O+ Vannacht om 4.05u is onze zoon thuis geboren na een vlotte bevalling, en hij is prachtig O+ We zijn verliefd, voldaan en moe!

Succes Priem :* , ik hoop dat je snel volgt ^O^. Of ben je stiekem bezig met de datumtweeling :o
Gefeliciteerd!! *O* *O* O+
pi_182412027
Ik bedacht me net dat ik 5 jaar geleden al samen met mrs. Peel in wohts postte. Ik kreeg mijn baby al op 9 oktober 2014, en jij nu 4! jaar later. Wat een geduld en tegenslag heb jij moeten doorstaan zeg, ongelooflijk. Maar hij is er! O+
disclaimer
Friettijdpietvoeding
pi_182412034
quote:

*O* Daar is hij dan *O* Van harte gefeliciteerd O+ Wat fijn dat je een vlotte voorspoedige bevalling had. Lekker genieten met elkaar!
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:31:18 #266
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182412491
Mrs. Peel, daar is hij dan eindelijk! Van harte gefeliciteerd lieverd O+
Gelukkig getrouwd sinds 29 april 2017
K&W / Tink en de lelijke Tegels - Deel 3
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182413262
Mrs Peel van harte gefeliciteerd! *O* O+
pi_182413730
Oh vandaag mijn bellyprint ontvangen! Erg blij mee O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:45:19 #269
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182414871
Kleurdoos,
Och och och.. wat had ik je graag beter nieuws willen geven. Wanneer mag je naar de gynaecoloog? Volgende week toch?
Ik hoop op een wonder.
Heel veel liefde en sterkte :*

Cava,
Wat naar dat je je zo voelt.
Helpt het om kleinere /licht verteerbare dingen te eten? Ik leef momenteel op rijstwafels en hoemoes. Gek genoeg doet de rijstwafellucht niks met me terwijl alle andere dingen me gruwelijk tegenstaan. Hopelijk vind je snel iets dat je wel binnen kunt houden.
Maak je geen druk om het afvallen. Je lijf trekt wel bij.

Peel,
Gefeliciteerd! Wat een vroege vogel joh! Ben heel erg benieuwd naar de naam die jullie gekozen hebben of ga je die niet op fok delen?
Een goed herstel, roze wolk en veel liefde en begrip van naasten gewenst!

Ik had vandaag een goede dag. Heb gisteren zelfs gekookte aardappel gegeten bij Mn schoonmoeder. Als ik die hier alleen maar zie liggen in de kast ga ik al over Mn nek.
Bij Mn vorige zwangerschap had ik hier helemaal geen last van. Schoonmoeder grapte gisteren dat dit kind alleen maar tegen kan vallen gezien het bij ro allemaal zo relaxed gaat. Ze bedoelde het goed (zij kreeg eerst een ontspannen en makkelijke baby en daarna de 2e met veel complicaties en problemen met opgroeien). En ze probeerde het écht als grap te zeggen, wat ik normaal ook zo zou hebben opgevat, maar gisteravond moest ik er toch om huilen. Jeej voor de preggo hormonen.
Man lacht me vaak uit om Mn besluiteloosheid. Ook niet echt helpend.
Zonder hoop geen leven.
pi_182418066
Och KD, wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte.

:*

MsPeel, gefeliciteerd met jullie zoon.
pi_182420409
Van harte Peel! Geniet van elkaar 😍
pi_182420422
Jeumig kleurdoos wat verdrietig en eng :,(
pi_182420555
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
Oh vandaag mijn bellyprint ontvangen! Erg blij mee O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw O+ Heel uniek. Prachtig aandenken aan deze bijzondere periode. Hoe gaat het met je? Kom je de dagen nog een beetje goed door?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:34:31 #274
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182420627
Priem, ik had je foto gemist. Wat mooi! Hoe heb je dat laten maken?
Zonder hoop geen leven.
pi_182420821
Kleurdoos, wat vreselijk ;(
Heel veel sterkte en ik hoop op een wonder :*
Tralalalaaa
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')