abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 september 2018 @ 13:40:45 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182184781
Uitgerekende data:

6 oktober: Priemgirl (jongen)
31 oktober: eponine

17 november: aapieannie (tweeling jongens)
19 november: JaleesaJoia (jongen)
25 november: Tink89

14 december: Hilzillah

2019:

27 januari: Klaprooss
31 januari: krijgerrtje

2 februari: Limone

8 maart: Mardy_Bum
22 maart: VenusFlyTrap
24 maart: ***Leintjeuh en kaasplankje***

1 april: Cholula
5 april: Djoess
19 april: Rebubbled
19 april: Flav
30 april: Kleurdoos
30 april: CaVaBien

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 09-10-2018 13:56:17 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 28 september 2018 @ 13:41:02 #2
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182184787
Met als laatste post:


Pinq, wat fijn!

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 12:18 schreef aapieannie het volgende:
Helsinki wat een knapperd heb je gebakken *O*

Pinq wat fijn een mooie knipper en dat je zo vaak mag komen als je wil!

Ziekenhuistas... ik ga er vandaag maar eens wat dingen in gooien. We nemen een kleine handbagage koffer mee trouwens. Ik neem niet zoveel mee ook. Kleding voor de baby's, schone na de bevalling kleding voor mijzelf en douchespul, schoon t shirt voor vriend. Mocht ik of de jongens langer moeten blijven is het ziekenhuis op 10 minuutjes rijden hier vandaan en extra spul dus zo bijgehaald.

Mardy gefeliciteerd met je verjaardag, fijn dat je je goed voelt!
Dat scheelt natuurlijk ook nog, wij mogen sowieso niet naar huis voordat de kinderarts de kleine gezien heeft (ivm mijn autoimmuunziekte) en wij wonen een kleine drie kwartier bij het ziekenhuis vandaan. Heb nu een flinke weekendtas vol, maar dat komt vooral ook door mijn badjas, een dik vest en joggingbroek en een wikkeldeken en voetenzak voor ukkie. Die nemen echt veel plek in... De rest zou in een handtas passen :)

Hier vannacht een moeilijke nacht gehad, ukkie lag zo dat op links draaien niet ging, waardoor ik elke keer echt wakker was ipv half wakker. Zo dus nog maar even een dutje doen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182189582
Ja als je dat van te voren weet dat je moet blijven is het wel handig inderdaad. Is hier helaas niks van te zeggen en omdat het dichtbij is is het zo gehaald!

Hopenlijk heb je nog even kunnen slapen vandaag!
pi_182190300
Pinq,
Hoi!
Hoe ging je echo vandaag? Hopelijk was het een goede <3
Zonder hoop geen leven.
pi_182192189
Hoera, vandaag de 13 weken aangetikt! Ik zou willen dat ik al een significante verandering in kwaaltjes (lees: kotseritus) zou hebben, but no.

Positiever, kleuter had vandaag haar eerste naschoolse playdate ooit en ze vond het geweldig!

Gefeliciteerd met alle babies (in buik, uit buik) en met de knippers! Ik ben nog aan het bijlezen xD
pi_182194307
Over die ziekenhuistas: Extra dingen die niet direct bij de bevalling nodig zijn zouden ook in een 2e tas kunnen die je in de auto laat staan. Die spullen zijn dan zo gepakt en wanneer het niet nodig is hoef je er niet mee te slepen.
pi_182195139
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:01 schreef Elleska het volgende:
Over die ziekenhuistas: Extra dingen die niet direct bij de bevalling nodig zijn zouden ook in een 2e tas kunnen die je in de auto laat staan. Die spullen zijn dan zo gepakt en wanneer het niet nodig is hoef je er niet mee te slepen.
Toptip :o
pi_182195156
Oh die buikkrampen en kwaaltjes van het eerste semester. Was het echt vergeten , maar kan er niet meer omheen. Lijk wel 9 maanden zwanger i.p.v. een week of 5. Zit zoveel lucht vast in Mn buik. En zo’n weeïg gevoel. Bluh.

Hoe gaat het met iedereen hier?
Zonder hoop geen leven.
pi_182199153
Zo herkenbaar Djoess. Ik hoopte eigenlijk dat het na 12 weken beter zou worden, maar ik begrijp dat ik weinig hoop moet hebben :P

Elke ochtend na mijn kotssessie kijkt mijn vriend mij aan met medelijden en vraagt of het gaat. Tegenwoordig ben ik zo ver dat ik kan zeggen: ja hoor, zijn weer de gewoonlijke dingen. Inmiddels ben ik eraan gewend :P

Ook herkenbaar Sisu! Hopelijk wordt het vanzelf minder allemaal en kunnen we volledig genieten van de zwangerschap.

Het geeft mij wel soort van steun om te lezen dat veel aanstaande mama's last van kwaaltjes hebben.

Ik ben dit weekend in het buitenland met mijn vriend, eerste keer gevlogen met baby in buik. Het was een vakantie die we hadden geboekt voordat ik zwanger bleek en om te annuleren vond ik zonde. De heenreis heb ik overleefd, nu nog vandaag en morgen overleven.
  zaterdag 29 september 2018 @ 08:12:35 #10
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182199290
Mogguh!

Vervelend dat jullie zo misselijk zijn! Gelukkig wordt het meestal rond 12-14 weken beter, fingers crossed dat dat bij jullie ook zo is.

Heeft er hier nog iemand tips tegen onwijze kramp in m'n benen 's nachts? Werd er vannacht een paar keer wakker van, vooral door m'n bovenbenen... -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182199570
Tink, voldoende drinken en voor het slapen rekoefeningen van de spieren alsof je gaat sporten. Dat wil nog wel eens helpen!

Sterkte aan alle misselijken en spugenden :*

Weekwissel: 37 weken! En mijn zus is nu 35 weken en heeft ook verlof! Gezellig *O*
pi_182200803
Peel ga graag met je mee voor morgen (jarig?) :D O-) en dat lijkt me wel heel bijzonder om samen met je zus zo kort op elkaar zwanger te zijn oom O+

Hier ook weekwissel; 39 weken :s)

Sterkte met de misselijkheid dames, hoop toch op enige verbetering in jullie 2de trimester :*

Wij karren zo nog even naar de prenatal. Kijken voor tripp Trapp en babyfoon (als ze nu goeie aanbieding hebben tenminste) :)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182201979
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
Peel ga graag met je mee voor morgen (jarig?) :D O-) en dat lijkt me wel heel bijzonder om samen met je zus zo kort op elkaar zwanger te zijn oom O+

Hier ook weekwissel; 39 weken :s)

Ja, morgen jarig en wat een andere verjaardag dan vorig jaar! Toen wist ik net dat ik zwanger was, en begon op de ochtend van mijn verjaardag de miskraam ;( Op 30 september is het vaak mooi weer, dus echt een prima datum! Het is ook nooit een feestdag, of in een vakantie.

Veel plezier bij Prenatal! Wij hebben de Alecto DBX88 eco, zelfde als 7 jaar geleden. Goede prijs, goede kwaliteit, ik kan hem van harte aanbevelen als je géén beeld-babyfoon wilt hebben.
pi_182202761
*O* wisselweken! Hier 33 weken O+

Peel alvast gefeliciteerd en wat bijzonder om tegelijk met je zus zwanger te zijn.

Wij willen wel graag een beeldbabyfoon, nu met de mama mazzeldagen met 15% korting. Maar kreeg al van mn zwager ingefluisterd dat degene die wij willen over 2 weken met 20% is dus we wachten er nog heel even mee. Toch handig die connecties!

Iemand trouwens die weet hoe het met hilz is? Al een poosje niks van haar gelezen dacht ik. Hoop dat het goed gaat!
pi_182211333
Mijn vrouw en ik verwachten 24 februari 2019 onze eerste! Erg spannend!! Morgen is ze 19 weken.

[ Bericht 13% gewijzigd door Peejtur op 29-09-2018 21:04:39 ]
pi_182211371
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:09 schreef Djoess het volgende:
Hoera, vandaag de 13 weken aangetikt! Ik zou willen dat ik al een significante verandering in kwaaltjes (lees: kotseritus) zou hebben, but no.

Positiever, kleuter had vandaag haar eerste naschoolse playdate ooit en ze vond het geweldig!

Gefeliciteerd met alle babies (in buik, uit buik) en met de knippers! Ik ben nog aan het bijlezen xD
Wat zijn knippers?
pi_182211485
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 12:10 schreef aapieannie het volgende:
*O* wisselweken! Hier 33 weken O+

Peel alvast gefeliciteerd en wat bijzonder om tegelijk met je zus zwanger te zijn.

Wij willen wel graag een beeldbabyfoon, nu met de mama mazzeldagen met 15% korting. Maar kreeg al van mn zwager ingefluisterd dat degene die wij willen over 2 weken met 20% is dus we wachten er nog heel even mee. Toch handig die connecties!

Iemand trouwens die weet hoe het met hilz is? Al een poosje niks van haar gelezen dacht ik. Hoop dat het goed gaat!
Wij willen ook graag met beeld. Waar zijn die dagen met korting dan? Prenatal?
pi_182211524
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 21:01 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Wat zijn knippers?
Als de verloskundige of gynaecoloog wil lunchen en je bent nog steeds niet bevallen, knippen ze je doos open zodat ze sneller klaar zijn.
Beetje cru om die knippers te bejubelen ja ;(
pi_182212099
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 21:08 schreef Skittles het volgende:

[..]

Als de verloskundige of gynaecoloog wil lunchen en je bent nog steeds niet bevallen, knippen ze je doos open zodat ze sneller klaar zijn.
Beetje cru om die knippers te bejubelen ja ;(
:Y _O-
pi_182212162
Was er al bang voor dat jullie dat bedoelden.... :')
pi_182214078
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 21:40 schreef Peejtur het volgende:
Was er al bang voor dat jullie dat bedoelden.... :')
Knipperende hartjes bij de termijnecho ;)
Trotse mama van 2 :)
pi_182216301
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 21:05 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Wij willen ook graag met beeld. Waar zijn die dagen met korting dan? Prenatal?
Ja t/m morgen bij prenatal.
  zondag 30 september 2018 @ 04:37:28 #23
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182219922
En we zitten weer midden in de nacht een broodje pepernoten te eten. Werd misselijk van de honger wakker...

En welkom peeltjur!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator zondag 30 september 2018 @ 07:51:09 #24
447051 crew  Peejtur
pi_182220184
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:49 schreef Davientje_ het volgende:

[..]

Knipperende hartjes bij de termijnecho ;)
Oww haha.

1e keer voor mij allemaal. Weet ik veel :D
  Moderator zondag 30 september 2018 @ 07:53:39 #25
447051 crew  Peejtur
pi_182220187
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 23:56 schreef aapieannie het volgende:

[..]

Ja t/m morgen bij prenatal.
^O^
  Moderator zondag 30 september 2018 @ 07:54:55 #26
447051 crew  Peejtur
pi_182220190
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 04:37 schreef Tink89 het volgende:
En we zitten weer midden in de nacht een broodje pepernoten te eten. Werd misselijk van de honger wakker...

En welkom peeltjur!
Bijna goed maar thanks haha.

Deze periode is mijn vrouw nu zo goed als voorbij nu.
pi_182220502
Gefeliciteerd met je verjaardag, Peel! Ontzettend fijn dat het dit jaar zo'n andere verjaardag voor je is. Ik lees al bijna vijf jaar (als het niet meer is) mee in het wachten op jullie baby. Ik vind het zo intens fijn dat het nu bijna zo ver is O+.

Welkom Peejtur!

Ik vind het zo naar voor je dat het zwanger zijn zo afzien is voor je, Tink. Ik hoop dat je kraamtijd en de tijd daarna een stuk minder heftig is :*.

Ben je goed geslaagd bij de Prénatal, Priem?

Ik ben sinds twee dagen weer ontzettend verkouden. Gelukkig is de misselijkheid wel verdwenen en begint mijn energielevel weer richting normaal te gaan *O*. Nu nog even met stoppen met spugen als gevolg van het hoesten.
pi_182220560
Oh peel wat dubbel en zo in contrast met vorig jaar dan! :o hopelijk kun je er dit jaar lekker van genieten, van harte gefeliciteerd alvast *O*

Blijft nog steeds aardig rustig hier maar we hebben het vanmorgen alvast gezellig gemaakt :+ wie weet doet het iets haha O-) zonnetje schijnt dus lijkt me een hele mooie dag om te bevallen *)

Ja wij willen ook graag met beeld + uitbreidbaar met extra camera + met app. M.a.w. In de prenatal vonden we ons ding niet. Wel een groene tripp Trapp gekocht, magnetronsterilisator en kraambezoek boek :) daarna nog even naar de mediamarkt om magnetron (want die hadden we niet en toch wel handig straks met de kleine haha), nieuwste Apple watch en iPhone xs te bekijken. Mezelf even kietelen haha, alhoewel ik een zeer sterk vermoeden heb dat ik de watch voor mijn verjaardag van m'n vriend ga krijgen, die laat niet al te subtiele hints achter :D

Peetjur welkom hier! Termen zullen gauw wennen als je wat langer meepost ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182220729
Welkom peejtur, nog gefeliciteerd en wat fijn dat een medisch traject om zwanger te worden jullie bespaard is gebleven!

Tink, hopelijk heb je na je nachtelijke maaltijd nog lekker kunnen slapen?

Ja Cholula, het heeft lang geduurd, het schrijven hier op FOK! en het meeleven van lotgenoten en niet-lotgenoten heeft mede geholpen om het hoofd boven water te houden.

Een heel andere verjaardag inderdaad, Priem! En het weer is hier ook prachtig, zonnig en droog *O*

En natuurlijk moet je een magnetron kopen, je hebt een magnetronsterilisator, dus je moest wel O-)
  zondag 30 september 2018 @ 09:19:05 #30
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182220776
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 07:54 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Bijna goed maar thanks haha.

Deze periode is mijn vrouw nu zo goed als voorbij nu.
Ach ja, het was midden in de nacht en echt helder was ik niet.

Wat bedoel je met deze periode is bijna voorbij? Ik ben 32 weken vandaag en pas sinds een paar weken heb ik zo veel honger...

En txs voor de lieve woorden cholula, maar het gaat eigenlijk best oke de laatste paar dagen. Ik geef nog steeds wel over, maar wel wat minder dan een paar weken geleden en nu het buiten heerlik afkoelt vind ik meer binnen zijn en vroeg naar bed toch minder vervelend.

Vandaag 32 weken! Gaan vanmiddag heel even naar de manege om een lief vriendinnetje aan te moedigen en dan weer op de bank, maar kijk wel uit naar even paardjes knuffelen O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182221038
Gefeliciteerd peejtur!

Ik voel hier de baby steeds beter en intussen hebben vriend en peuter ook al een schopje gevoeld O+

Jullie nog leuke dingen gekocht bij prenatal? Heb wel gekeken (online) maar einde van de maand dus blut :') en zag niet direct iets wat we nog nodig hebben :P babyfoon met camera wilde ik wel heel graag, maar denk nu dat we het eerst gewoon even aankijken. Baby slaapt toch eerst bij ons en ik weet van peuter dat ik ook wel wakker werd als ze op haar eigen kamer lag. En ik gok dat ik het van beneden ook wel kan horen. Babyfoon lijkt me wel fijn voor als we bij familie zijn en de baby is boven aan het slapen ofzo, maar is me iets te gek om daarvoor een luxe babyfoon met camera te kopen :D
pi_182222314
Wij hebben een babyfoon app ^O^
Kost 3,50 en werkt als een tiet.
Er is alleen geen nachtbeeld maar als je wilt spieken kun je de flitser aanzetten.
Werkt op WiFi en 4g, op vakantie dus perfect kunnen gebruiken *)
pi_182225167
Bij kleuter hadden we een gewone babyfoon, maar nu vind ik het wel fijn om ook even te kunnen zien wat er in het kamertje gebeurd. Zeker met een nieuwschierige grote zus erbij haha! En natuurlijk omdat we tzt een verdieping hoger liggen dan de kinderen.

Tink ook al wakker met honger, ik heb er de laatste dagen ook meer last van in de nacht.

Peel gefeliciteerd! *O*

En welkom peejtur!
pi_182230549
App hadden wij bij de eerste ook gebruikt idd, maar weet niet of dat handig is met een 2e, omdat de iPad die dienst deed als babyfoon op dergelijke evenementen ook wel gebruikt wordt door peuter :+
  Moderator zondag 30 september 2018 @ 16:49:27 #35
447051 crew  Peejtur
pi_182231776
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 09:19 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ach ja, het was midden in de nacht en echt helder was ik niet.

Wat bedoel je met deze periode is bijna voorbij? Ik ben 32 weken vandaag en pas sinds een paar weken heb ik zo veel honger...

En txs voor de lieve woorden cholula, maar het gaat eigenlijk best oke de laatste paar dagen. Ik geef nog steeds wel over, maar wel wat minder dan een paar weken geleden en nu het buiten heerlik afkoelt vind ik meer binnen zijn en vroeg naar bed toch minder vervelend.

Vandaag 32 weken! Gaan vanmiddag heel even naar de manege om een lief vriendinnetje aan te moedigen en dan weer op de bank, maar kijk wel uit naar even paardjes knuffelen O+
Aan het begin tot een week of 2 geleden moest ze er echt elke nacht uit om te eten. Dat heeft ze niet meer. Overdag moet ze wel af en toe wat snaaien en slaapjes tussen de middag
  Moderator zondag 30 september 2018 @ 16:52:02 #36
447051 crew  Peejtur
pi_182231849
En bedankt allen.

Volgens mij ben ik 1 van de weinige papa's to be hier?
pi_182232498
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 16:49 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Aan het begin tot een week of 2 geleden moest ze er echt elke nacht uit om te eten. Dat heeft ze niet meer. Overdag moet ze wel af en toe wat snaaien en slaapjes tussen de middag
Wacht maar, dat komt wel terug xD

Toen ik 20 weken zwanger was dacht ik dat iedereen maar wat overdreef met al die fysieke ongemakjes.

En toen werd ik 30+ weken zwanger. Oh boy!

“Oh, wakker. Even plassen. Maar weer naar bed. Shit hey, honger. Nouja nog vier uurtjes voor m’n wekker gaat.” 30min later “verdomme, weer plassen. En misselijk. Oh, ik heb nog brie in de koelkast. En ananas <3”

Uiteindelijk ben ik maar op de bank gaan slapen de laatste weken. 7x per nacht de trap op en af is no fun met bekkeninstabiliteit.
  Moderator zondag 30 september 2018 @ 17:23:36 #38
447051 crew  Peejtur
pi_182232852
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 17:13 schreef Djoess het volgende:

[..]

Wacht maar, dat komt wel terug xD

Toen ik 20 weken zwanger was dacht ik dat iedereen maar wat overdreef met al die fysieke ongemakjes.

En toen werd ik 30+ weken zwanger. Oh boy!

“Oh, wakker. Even plassen. Maar weer naar bed. Shit hey, honger. Nouja nog vier uurtjes voor m’n wekker gaat.” 30min later “verdomme, weer plassen. En misselijk. Oh, ik heb nog brie in de koelkast. En ananas <3”

Uiteindelijk ben ik maar op de bank gaan slapen de laatste weken. 7x per nacht de trap op en af is no fun met bekkeninstabiliteit.
Lol ze gaat al wel vaak naar de wc :D We zullen zien :')
pi_182233556
Ik hoef gelukkig niet zo vaak eruit om naar de wc te gaan. Ik ben meer wakker omdat mijn maag van streek is of van de pijn in mn bekken.

Ik neem wel elke avond wat te eten en drinken mee naar bed, scheelt weer heen en weer lopen ;)
  zondag 30 september 2018 @ 18:21:53 #40
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182234732
De ongemakken hier (naast m'n hg, dat laat ik even buiten beschouwing) zijn nu vooral veel plassen, harde buiken, heel moe zijn, niet meer op m'n rug kunnen slapen of me 's nachts kunnen omdraaien en de laatste week veel kramp in m'n benen. Ik vind het zelf eigenlijk best te overzien, alleen die kramp is echt rot, maar ik heb al heel veel tips gehad en ga die komende week allemaal proberen.

Edit: en kortademigheid, die vergat ik nog...

Vandaag even paardjes geknuffeld en dat was wel echt fijn! Gewoon weer even mezelf zijn. Moest het bekopen met harde buiken en een spuugsessie, maar het was het waard O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Tink89 op 30-09-2018 18:39:37 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182235532
Nooit geweten dat je aan het begin van de zwangerschap ook last van kortademigheid kan hebben.
Ik dacht dat dat kwam omdat de baby tegen de longen drukt maar dat is nog zeker niet aan de orde met 11 weken :')
Ik moet bij het minste al uithijgen en dat terwijl ik echt geen slechte conditie heb.
pi_182247321
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 18:43 schreef Flav het volgende:
Nooit geweten dat je aan het begin van de zwangerschap ook last van kortademigheid kan hebben.
Ik dacht dat dat kwam omdat de baby tegen de longen drukt maar dat is nog zeker niet aan de orde met 11 weken :')
Ik moet bij het minste al uithijgen en dat terwijl ik echt geen slechte conditie heb.
Ja, komt door de progesteron. Dat ontspant je longen en zorgt dat je dieper moet ademhalen omdat je lichaam meer zuurstof wil.

Bron: mijn verloskundige, die ik heb gebeld omdat ik dacht dat ik minstens een longembolie zou hebben ofzo :’)
  maandag 1 oktober 2018 @ 09:11:04 #43
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182247571
Dat wist ik ook niet, flav. Jammer dat je er zo'n last van hebt!

Ik heb vannacht zowaar lekker geslapen. Maar één keer wakker met kramp en niet eens eruit geweest om te plassen *O* dus nu lekker uitgerust met een grote kom thee op de bank. Voor vandaag staan alleen wat administratieve klusjes op de planning, dus da's mooi. Kan ik me nuttig voelen zonder harde buiken :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 1 oktober 2018 @ 10:22:50 #44
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182248321
Goede nachtrust voor Tink! Ben je al met verlof?

Gister avond toch maar inkopen gedaan bij de prenatal webshop. Een maxi cosi voor ¤107 i.p.v. ¤150 kon ik echt niet laten. Zal wel de foto’s laten zien als het pakketje binnen is!
Weet niet meer wie er over begon maar bedankt voor de tip ❤
pi_182248461
Nou ik heb mn eerste huilbui er alweer opzitten vandaag hoor.
Al sinds gisteravond niet heel lekker in mn vel, en toen ik vanmorgen kleuter hoorde zeggen: gaat mama nou alweer niet mee naar school brak ik even in 1000 hele kleine stukjes.
Het lucht wel even lekker op gelukkig.

Vanmiddag komt de kapper aan huis dus even lekker laten verwennen door haar. En verder zien we wel vandaag. Morgen weer op controle ben benieuwd hoe het ervoor staat!
  maandag 1 oktober 2018 @ 10:48:54 #46
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182248717
Vft, ik ben al een paar weken fulltime thuis (nu nog ziek, verlof begint 15-10) ivm hg, veel harde buiken en een heel laag energieniveau. Dus geen werk meer nee.

Aaah, aapie, da's ook sneu! Gewoon even laten gaan die tranen, opkroppen helpt ook niet... :*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 1 oktober 2018 @ 11:49:20 #47
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182249917
Och Aapie :* Fijn dat het opluchtte! Is kleuter oud genoeg om te snappen wat er gebeurt/waarom je niet mee kan?
Zo had ik gisteren een enorme breakdown toen ik - nadat ik uit mocht slapen van man - gewoon nog steeds enorm moe was. En ik heb sinds een week ook elke dag hoofdpijn, wat gisteren gewoon echt migraine was. Dus toen de grote stond te jengelen om niks, brak ik. Ik ben gewoon geen leuke moeder nu en ze is te klein om te snappen waarom m'n lontje zo kort is ;( Hopelijk is deze onzin snel voorbij en begint er een betere fase in het zwanger zijn.. :{
pi_182250494
Ja ze snapt het gelukkig wel. Ze is in augustus 5 geworden. Ze heeft al grootse plannen voor ons samen als de baby's er zijn. Ik heb alles opgeschreven dus dat komt ook zeker goed.

En inderdaad opkroppen heeft ook geen zin maar meh wat voel je je dan ineens klein worden haha!

Tink wel lekker even een dag gewoon niks toch! Rust is goed voor ons :)

Stroop lijkt me ook lastig dat je oudste nog net te klein is om te begrijpen wat er gebeurd. Het is ook niet niks om te snappen natuurlijk
pi_182253409
Tip: als je besluit om een Doomoo voedingskussen bij te vullen met van inimini bolletjes, denk er dan nog eens rustig een paar weken over na. Die takkebolletjes gaan overal heen :(.
De positieve kant: mijn kussen is weer fijn stevig.
  maandag 1 oktober 2018 @ 15:25:19 #50
56471 pinquit
oh my lama!
pi_182254125
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:47 schreef Cholula het volgende:
Tip: als je besluit om een Doomoo voedingskussen bij te vullen met van inimini bolletjes, denk er dan nog eens rustig een paar weken over na. Die takkebolletjes gaan overal heen :(.
De positieve kant: mijn kussen is weer fijn stevig.
Hahaha ik heb iets vergelijkbaars zitten doen tijdens die hele hete zomer. Was idd geen succes, zeker omdat ik net supergoed gestofzuigd had. What was I thinking..
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_182254283
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:25 schreef pinquit het volgende:

[..]

Hahaha ik heb iets vergelijkbaars zitten doen tijdens die hele hete zomer. Was idd geen succes, zeker omdat ik net supergoed gestofzuigd had. What was I thinking..
Dat ook nog! Ik had vanochtend nog de stofzuiger door het huis gehaald (ja ,dat is een prestatie van me). Nu lagen er overal van die kleine pleurisbolletjes. Het zit zelfs in mijn haar! Het is gelukkig vandaag niet warm.

Het was overigens mijn eigen schuld, in de reviews had ik al gelezen dat het niet zo handig ging.
pi_182255164
Hier is de misselijkheid weg! Vandaag 10wk! Goede echo gehad (al was het lastig meten aangezien deze alleen maar zijn rug naar ons toe bleef draaien) heel beweeglijk ding iig!
pi_182255560
Hoera voor nog steeds goede echo's en verdwenen misselijkheid *O*

Boe voor plakkende kussenbolletjes overal -O-

Over voedingskussens gesproken: ik heb er nooit een gehad, maar mis ik er iets aan? Of juist helemaal niet? Ik denk vooral, wéér een groot-stofvangend-in-de-weg-lig-ding in huis.
pi_182255849
*O* Kleurdoos!

Peel, ik kocht er eentje tijdens de vorige zwangerschap. Eerst gebruikte ik hem om mee te slapen, ik kon niet meer op mijn buik liggen en zo wel een soort van. Daarna als voedingskussen en later als kussen voor Frits. Ik ben er blij mee, maar ik had ook prima zonder gekund.
pi_182255979
Voedingskussen om mee te slapen *O*
Bolletjes door de hele kamer -O- geen ervaring mee trouwens want de mijne is gevuld met dons.

Kleurdoos fijn van wederom een goede echo, en dat de misselijkheid weg is *O*
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:58:38 #56
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182256234
Ik heb er drie (allen gratis overigens), één met bolletjes en twee met gewone vulling van de Hema. Ik sliep eerst met de bolletjes, maar die is nu niet stevig/dik genoeg meer, dus slaap nu met een gewone. Ik vind het heerlijk slapen. Leg er straks eentje beneden en eentje boven (voedingsstoel in babykamer) en die met bolletjes mag dan terug mijn bed in. Maar drie is wel echt belachelijk hoor... :s)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182256362
Mrs. - ik gebruikte tijdens zwanger mijn lief als voedingskussen en toen de beeb eenmaal geboren was nooit tijdens het voeden gedacht: had ik nou maar zo'n kussen. Helemaal niet gemist dus. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_182257750
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:32 schreef Cholula het volgende:

[..]

Dat ook nog! Ik had vanochtend nog de stofzuiger door het huis gehaald (ja ,dat is een prestatie van me). Nu lagen er overal van die kleine pleurisbolletjes. Het zit zelfs in mijn haar! Het is gelukkig vandaag niet warm.

Het was overigens mijn eigen schuld, in de reviews had ik al gelezen dat het niet zo handig ging.
Ik had dat ook gelezen en dacht dat bijvullen dus slim buiten te doen, een maand of wat geleden. Nou. Ik kom nog regelmatig van die stomme bolletjes tegen in de tuin en in m’n deurmat 8)7
pi_182259382
Ik hoor het al, ik stel een eventuele aanschaf uit tot na de geboorte. Als ik het deerlijk mis, kan ik er vlot een kopen. En dan ga ik een bolletjesding sowieso nooit bijvullen ^O^
pi_182260752
Peel Ik vond ‘m tijdens het slapen echt onmisbaar bij de eerste en nu met de tweede slaap ik er ook al vanaf week 15 mee :P Tijdens het voeden inderdaad ook veel gebruikt, maar daar kun je ook een gewoon kussen voor gebruiken, dus net wat je zelf wilt :P
pi_182260790
*O* voor de goede echo kleurdoos! En voor de verdwenen misselijkheid ^O^
pi_182262175
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
Lokquote
Priem, alles goed? Of zit je er een beetje doorheen met al je rottige kwalen, icm het wachten en verlangen naar jullie baby?
pi_182267544
Hoi :+ nog steeds alles rustig en weinig verandering dus eigenlijk momenteel ook weinig te melden :@ :P gaat verder wel goed en slaap relatief goed de laatste dagen. Morgen weer afspraak bij vk ^O^ Jij nog wat extra klusjes verzonnen op je to do lijst hihi ? :D

Voedingskussens heb ik er ook 2 gekregen.. denk dat een ‘normaal’ kussen ter ondersteuning net zo makkelijk is, maar idd anders is het zo gekocht natuurlijk ;)

En Woohoo goeie echo voor KD *O* super fijn O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182267595
Nee, geen extra klusjes, ik ben gewoon heel rustig de hele lijst aan het afwerken. Beter slapen is fijn! Ik had een stomme nacht met honger en niet meer kunnen slapen :O

Succes met relaxen ^O^ :P
pi_182267622
Ah boe voor de stomme nacht -O- Tussen de klusjes even wat power napjes :* hier doe ik wat huishoudelijke taakjes; maar langer dan 15 minuten aan 1 stuk bezig zijn lukt niet meer :') dus zo vul ik m’n dag wel iig _O- O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182271274
Wat een rust hier zeg!

Priem met kwartiertjes elke keer kom je ook wel een eindje toch? En het vult inderdaad lekker je dag haha!

Peel honger in de nacht is ook gewoon stom. Mijn cracker voorraad was op vannacht dus ik moest er ook uit. Gelukkig daarna wel nog even geslapen.

Vanmiddag weer op controle, ben benieuwd. Sinds gister avond hou ik toch best vocht vast, vriend heeft net al een knal van me gehad omdat hij mij opgeblazen walvis noemde. Ja bedankt he..
pi_182272330
Vult zeker mijn dag zo haha. Ik ben nu zelfs hondenkoekjes aan het bakken (vraag me niet waarom; mijn horrormones vonden dat dat moest :') )

En een schop onder zn’n hol had ie gekregen als mijn vriend dat zou zeggen :+ maar wat dat betreft benadrukt m’n vriend steeds maar weer hoe ontzettend mooi hij mij zwanger vindt :@ ik vind mezelf vooral dik en waggelig maar hij vindt het prachtig en gaat m’n buik missen zegt ie O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:50:49 #68
56471 pinquit
oh my lama!
pi_182272590
Koekjes voor de hond echt? :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_182272684
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:50 schreef pinquit het volgende:
Koekjes voor de hond echt? :D
Ja echt haha :')
1 met pindakaas en 1 met banaan en honing... tjah ik euh... nope heb geen verklaring _O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182272857
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:56 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja echt haha :')
1 met pindakaas en 1 met banaan en honing... tjah ik euh... nope heb geen verklaring _O-
Ik vind het lief :D O+
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:27:54 #71
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182274276
Hondenkoekjes :D je hebt wel een hond toch _O-

Mijn vriend zou me nooit een walvis noemen. Deels omdat hij niet zo is, deels omdat ik dan een huilbui zou krijgen en hij degene is die mij dan moet troosten :+

Ben nu 8 weken dus hier gebeurt ook niet zoveel spannends nu. Eind oktober de 12-weken echo, voor die tijd voelt het alsof het nog mis kan gaan en er nog niets zeker is.
En ook pas begonnen bij een nieuwe baan en we zijn op huizenjacht, dat vraagt ook wat aandacht. Ons huidige huis is helemaal niet babyproof :@
pi_182274361
Ceviche, babyproof in Welke zin? Voordat die baby’s een beetje gaan bewegen en dingen oppakken zijn ze zo een half jaar, dus daar alle tijd voor hoor :P Bij de eerste hadden we mazzel dat ze altijd van de planten afbleef, dus hoop dit keer op diezelfde mazzel.

Hier gaat alles eigenlijk wel ok. Pijn in m’n bekken is weer minder geworden, maar ben sowieso minder mobiel en dat haat ik :') en maagzuur als de pest en hormonaal met een kort lontje, dus al met al vind ik zwanger zijn ook deze tweede keer gewoon niet leuk. Niet omdat er iets ergs aan de hand is, maar gewoon omdat ik m’n lijf zo niet herken en gewoon niet meer de dingen kan doen die ik leuk vind :@ ‘gelukkig’ gaat de tijd voor m’n gevoel heel snel en met leuke vooruitzichten zal het ook wel niet snel veel langzamer gaan :D
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:01:10 #73
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182274874
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:32 schreef krijgerrtje het volgende:
Ceviche, babyproof in Welke zin? Voordat die baby’s een beetje gaan bewegen en dingen oppakken zijn ze zo een half jaar, dus daar alle tijd voor hoor :P Bij de eerste hadden we mazzel dat ze altijd van de planten afbleef, dus hoop dit keer op diezelfde mazzel.

Hier gaat alles eigenlijk wel ok. Pijn in m’n bekken is weer minder geworden, maar ben sowieso minder mobiel en dat haat ik :') en maagzuur als de pest en hormonaal met een kort lontje, dus al met al vind ik zwanger zijn ook deze tweede keer gewoon niet leuk. Niet omdat er iets ergs aan de hand is, maar gewoon omdat ik m’n lijf zo niet herken en gewoon niet meer de dingen kan doen die ik leuk vind :@ ‘gelukkig’ gaat de tijd voor m’n gevoel heel snel en met leuke vooruitzichten zal het ook wel niet snel veel langzamer gaan :D
Ik begrijp je, er is altijd wel een kwaaltje waardoor je niet kunt doen wat je wilt doen. En als je er vanaf bent, komt er een nieuw kwaaltje. Zo lijkt het tenminste :)

Wij dachten eerst: ach, voordat je een baby hebt en die gaat kruipen/lopen, ben je al een jaar of 2 verder, dus dat moet in het begin geen probleem zijn. Maar het huis is in een slechte staat, veel achterstallig onderhoud waar de verhuurder niks aan wil doen en eigenlijk kun je het niet maken om hier een baby te krijgen. Afgezien daarvan hebben we eigenlijk gewoon niet genoeg ruimte. Er zou nog net een wieg passen, maar daar houdt het wel op.
Maarrr we hebben een prachtig huis gezien, we moeten het nog bezichtigen enzo maar we willen het graag hebben. En dan hopen dat de verkoper er snel uitgaat
:+
Dus een huis staat wel erg hoog op het prioriteitenlijstje.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:12:36 #74
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182275102
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:25 schreef Mrs.Peel het volgende:

Over voedingskussens gesproken: ik heb er nooit een gehad, maar mis ik er iets aan? Of juist helemaal niet? Ik denk vooral, wéér een groot-stofvangend-in-de-weg-lig-ding in huis.
Bij de eerste had ik er geen & bij de tweede wel :P dus ik heb vergelijkingsmateriaal.
Ik zou het aanraden, maar het is zeker niet veel geld waard.

Ik gebruik nu bijna 8 maanden die van kruidvat (3,5 maand op geslapen & daarna voeden) & hij heeft nog steeds zijn vorm.
En dat allemaal voor 14,95 :P
pi_182275143
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:12 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Bij de eerste had ik er geen & bij de tweede wel :P dus ik heb vergelijkingsmateriaal.
Ik zou het aanraden, maar het is zeker niet veel geld waard.

Ik gebruik nu bijna 8 maanden die van kruidvat (3,5 maand op geslapen & daarna voeden) & hij heeft nog steeds zijn vorm.
En dat allemaal voor 14,95 :P
Bedankt voor de aanvulling ^O^
pi_182275702
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:01 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik begrijp je, er is altijd wel een kwaaltje waardoor je niet kunt doen wat je wilt doen. En als je er vanaf bent, komt er een nieuw kwaaltje. Zo lijkt het tenminste :)

Wij dachten eerst: ach, voordat je een baby hebt en die gaat kruipen/lopen, ben je al een jaar of 2 verder, dus dat moet in het begin geen probleem zijn. Maar het huis is in een slechte staat, veel achterstallig onderhoud waar de verhuurder niks aan wil doen en eigenlijk kun je het niet maken om hier een baby te krijgen. Afgezien daarvan hebben we eigenlijk gewoon niet genoeg ruimte. Er zou nog net een wieg passen, maar daar houdt het wel op.
Maarrr we hebben een prachtig huis gezien, we moeten het nog bezichtigen enzo maar we willen het graag hebben. En dan hopen dat de verkoper er snel uitgaat
:+
Dus een huis staat wel erg hoog op het prioriteitenlijstje.
Ah op die fiets ;) Ik snap je! Spannend van het huis, duimen dat het iets wordt :D bij onze eerste woonden we ook in een dergelijk huurhuis, al hadden we wel een extra slaapkamer. Verder tochtte het vreselijk en zaten de muren continu onder de schimmel. Nog elke dag blij dat we daar niet meer wonen nu :)
pi_182276301
Ceviche hopenlijk gauw groen licht dan voor het door jullie uitgezochte huis!

En verder ben ik alweer alles vergeten wat ik net heb gelezen.

Net weer thuis uit het ziekenhuis, we hebben er bijna 2.5 uur gezeten.
De echo word steeds minder duidelijk en een van de baby's kan dan ook niet goed meer worden opgemeten. Buikje van hem blijft wat achter qua groei denken ze. Het kan ook maar zo zijn dat omdat ze het niet goed meer kunnen zien ze er helemaal naast zitten. Maar toen ook de doorbloeding niet goed meer kon worden gemeten was daar ineens de twijfel of hij het nog wel fijn heeft in mijn buik. Dat werd een rondje ctg. Tijdens de ctg viel de hartslag steeds weg omdat hij ineens heel erg druk ging doen haha!

Ctg zag er verder prima uit gelukkig dus geen reden tot zorgen meer. Over twee weken weer terug komen tenzij ik zelf twijfels heb dan mag ik gewoon bellen.

De andere baby word nu geschat op 2300 gram ongeveer. Dikke prima voor hem dus!

Sorry lang verhaal geworden. Nu lekker op de bank en niks meer doen terwijl vriend kookt en kleuter een spelletje op de pc doet.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:26:50 #78
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182279672
Mijn man noemt me soms orka. Of orkini, zijn verzonnen vrouwelijke variant. Achja.
Mijn voedingskussens (of ja zwangerschapskussen) is zo’n groot apparaat voor in bed. Ik lig er ‘s nachts heerlijk in en niet meer zo’n last van mijn bekken bij het slapen. Op advies van mama gekocht.

Vandaag met mijn teamleider afspraken gemaakt over vervangend werk. Lichamelijk gaat staan en lopen echt niet meer. Hij was begripvol en dacht goed met me mee. Heel fijn!

O ja, vandaag de blije doos besteld. Wat een spam! Jemig, ik was gewaarschuwd *faceplant*
  woensdag 3 oktober 2018 @ 08:09:10 #79
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182287208
Fijn dat je teamleider zo meedenkt!

En aapie, da's schrikken (en een lange zit...), maar wel heel fijn dat het toch in orde lijkt nu.

Ik heb zo groeiecho, afspraak bij de gyn en het bevalpraatje bij de verpleegkundige achter elkaar... Lange dag!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182288123
Venus haha babyspam! Eigen telefoonnummer ingevuld?

Tink lange dag voor je inderdaad! Moet jij nu al elke week op controle?

Ik had verwacht nu ook wel eerder terug te moeten al maar valt me alles mee dus.
Het was inderdaad een lange zit gister, vooral als je denkt met een uurtje weer klaar te zijn.
Kleuter mocht van ons een ballon uitzoeken omdat ze zich zo goed had gedragen, volgende keer toch maar oppas voor haar.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 09:44:33 #81
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182288362
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:34 schreef aapieannie het volgende:
Venus haha babyspam! Eigen telefoonnummer ingevuld?

Tink lange dag voor je inderdaad! Moet jij nu al elke week op controle?

Ik had verwacht nu ook wel eerder terug te moeten al maar valt me alles mee dus.
Het was inderdaad een lange zit gister, vooral als je denkt met een uurtje weer klaar te zijn.
Kleuter mocht van ons een ballon uitzoeken omdat ze zich zo goed had gedragen, volgende keer toch maar oppas voor haar.
Geen idee, vorige controle was alweer twee weken geleden. Zal van de uitslagen van het schildklier onderzoek van vorige week afhangen, denk ik. Hoor vandaag ook of ik eventueel in het kraamhotel mag bevallen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182288455
Wat een schrik aapie! En wat fijn dat ze er zo alert op zijn. Goed op je strepen staan hoor! Hier is de meting afgedaan onder het mom van, niet meer duidelijk te meten, en achteraf is de placenta minder gaan werken vanaf 34 weken en is de kleinste niet meer gegroeid. Gelukkig net op tijd ingeleid, dat dan weer wel
pi_182288559
Poeh wat een lange dagboek aapie; en wat een onzekerheid dan toch weer plots. Fijn dat het allemaal wel weer goed was maar je denkt idd zonder weg te zijn, valt dan wel weer even tegen.

Haha vft precies hetzelfde; waaaaaarom vulde ik m’n eigen telefoonnummer in _O- maar na een 2-tal weken stopte het bellen gelukkig en op zich vind ik de inhoud van de blije doos wel leuk. Ik raad ook die van kruidvat aan :Y pampers; lotiondoekjes en wasgel en handige tas ^O^ enkel via site aan te melden en je krijgt bericht wanneer je het mag ophalen.

Ceviche wat spannend ivm nieuwe woning!! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Hier zijn we begin april verhuisd naar ons nieuwe huis. Qua timing perfect voor de baby eigenlijk :D

Nou hier weer een glittersticker. Vk vindt dat ik er goed uitzie en complementeerde mijn buik nog even :+ bloeddruk nog steeds dikke prima en hartje weer duidelijk gehoord. Volgende week maandag weer een afspraak en dan wordt eventueel afspraak voor strippen ingepland die donderdag. Indien nodig/gewild daarna nog een keer en na 41weken afspraak in het ziekenhuis. Als ik wil kan ik echter eerder aangeven om ingeleid te worden; maar voorlopig wachten we het verder gewoon af. Zoals de vk ook zei: wie weet... het kan plots zomaar toch op gang komen, zelfs vandaag nog :P
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182288797
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een schrik aapie! En wat fijn dat ze er zo alert op zijn. Goed op je strepen staan hoor! Hier is de meting afgedaan onder het mom van, niet meer duidelijk te meten, en achteraf is de placenta minder gaan werken vanaf 34 weken en is de kleinste niet meer gegroeid. Gelukkig net op tijd ingeleid, dat dan weer wel
Jij bent uiteindelijk met 37 weken ingeleid toch? Moesten jullie nog lang in het ziekenhuis blijven?

Ik merk dat ik het nu toch wel spannend begin te vinden hoor. Heel anders dan bij kleuter, die zwangerschap had langer mogen duren . Nu is het toch bij elk dingetje wat ik voel oh het zal toch niet. Weet niet kan het ook niet zo goed uitleggen haha!

Priem wat fijn dat het zo goed gaat! En voor jou ook spannend want het kan inderdaad elk moment gebeuren nu!
pi_182291901
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Hier is de misselijkheid weg! Vandaag 10wk! Goede echo gehad (al was het lastig meten aangezien deze alleen maar zijn rug naar ons toe bleef draaien) heel beweeglijk ding iig!
Wat fijn! Gefeliciteerd!
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_182292449
Fijn dat het toch goed was aapie. Extra spannend met 2wondertjes in je buik.

Wij hebben vanochtend weer een echo gehad. Zo fijn dat deze baby zo beweeglijk is. Termijn klopte dus uitgerekende datum blijft 21april. Over 3weken intake en daarna gaan ze mij bespreken. Voor nu staan de komende afspraken gepland bij de verloskundige maar dat kan nog veranderen naar gynaecoloog of het universitair ziekenhuis. Maar hallooo onze baby beweegt! We zijn zo blij😊
  woensdag 3 oktober 2018 @ 13:37:54 #87
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182292602
Mamaschaap, is er een reden om er gynaecoloog of academisch ziekenhuis van te maken? Of heb je die al eens verteld en ben ik die gewoon weer vergeten? :@

32-weken echo was vanochtend dik in orde. Precies gemiddeld kind, geschat geboortegewicht van 3300 gram. De echoscopiste wilde graag ook even 3d'en en gelukkig heeft ukkie niet mijn neus, maar die van de zus van mijn man. Stukken beter.

Gynaecoloog vindt bovendien dat ik in het kraamhotel mag bevallen en heeft meteen met de verloskundige overlegd of die dat aandurft. Die vindt het prima, dus over twee weken afspraak met haar, zo fijn! Ze zag ons zitten en kwam meteen even een praatje maken, fijn dat het toch iets persoonlijker is dan de gyn.

En bevalpraatje bij de verpleegkundige gehad, dat was nogal...uhm...overbodig. Maar het was ook wel raar, want zij dacht nog dat we voor een medische bevalling kwamen, maar dat plan was dus tien minuten daarvoor aangepast.

Overigens was ukkie na al die weken met het hoofd naar beneden wel nog even omgedraaid, dus met 36 weken nog een liggingsecho.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182294555
Lang verhaal dus even in een spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tink89, wat fijn dat je in het kraamhotel mag bevallen. En nog fijner dat de echo zo goed was!! Nu hopen dat jullie mini nog terug draait maar daar is gelukkig nog wel tijd voor
  woensdag 3 oktober 2018 @ 15:22:39 #89
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182294596
Mamaschaap,
Kan me je blijdschap zo goed voorstellen! Ik jompel met je mee.

Tink,
Hoera voor het kraamhotel! Lijkt me ook super als dat dan toch kan.

Ik denk dat ik wel weer een medische bevalling ga krijgen ivm oude trauma’s en overgewicht.
Mijn enige hoop is dat ik weer onder de douche mag staan en nóg mooier zou zo’n bevalbad zijn.
Enige nadeel daaraan vind ik dat je zo’n schoon kindje krijgt. Ik hou juist zo van al dat smeer en bloed. Call me crazy, maar vind dat zoiets bijzonders hebben.
Dat luchtje ook. Zwijmel.. ik heb er al zin in
Maar voor nu ben ik vooral héél erg moe, zit Mn gezicht onder de acne en voel ik me constant flauw. Misschien maar eventjes Mn bloed laten nakijken. Zzz
Zometeen komt moeders voor moeders. Gek dat ik dat weer spannend vind. :D
Zonder hoop geen leven.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 15:25:40 #90
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182294651
Mamaschaap,
Wat een horror scenario. Ik gun je zo’n andere ervaring dit keer. Hopelijk wordt er dit keer wel naar je geluisterd en gaat alles goed.
Hoe is het nu met j?
Zonder hoop geen leven.
pi_182295362
Wat een vreselijk verhaal, Mamaschaap! Heb je nog een gesprek gehad over het feit dat er zo slecht naar geluisterd werd naar je?

Nog 10 dagen tot je echo, toch Sisu? Of heb ik de datum verkeerd onthouden?

Ik had me heel erg verheugd op mijn middagje vrij vandaag. Man aan het werk, peuter op het kdv, lekker even relaxen. Het liep even anders. Op mijn weg naar huis werd ik aangereden op mijn fiets. Met mijn man naar de verloskundige gegaan om te kijken of het met de baby nog goed ging. Dat was gelukkig het geval. Heel laagdrempelig beladvies gekregen en nu lig ik met een dikke knie te janken op de bank. Ik ben zo opgelucht dat we een hartje hoorden, dat het goed lijkt te gaan met ons kindje en dat mijn baarmoeder doet wat de bedoeling is.
pi_182295481
O Cho, wat supernaar! Aangereden worden is nooit leuk natuurlijk, maar nu echt extra ruk. Fijn dat de baby er niks van ondervonden heeft. :*
  woensdag 3 oktober 2018 @ 16:19:20 #93
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182295681
O cho nee! Wat zul je geschrokken zijn. Huil maar , troost jezelf. Het is ook allemaal zo kwetsbaar..
zo fijn dat je gelijk terecht kon.

Ietsjes langer wachten nog. 18 okt. Komt goed.
Ik slaap gewoon totdat het de 18e is. Het voelt iig alsof ik dat zou kunnen ;)
Zonder hoop geen leven.
pi_182295861
Hoera voor de goede echo's, altijd goed om te horen! En gefeliciteerd Tink!

Mamaschaap, wat een vreselijke ervaring zeg. Wel fijn dat je nu in ieder geval onder extra toezicht zit. Hopelijk kan je lekker genieten van je zwangerschap tot de dag van je bevalling.

Dat is zeker schrikken Cholula. Wat vervelend zeg, vooral nu tijdens de zwangerschap. Fijn dat het goed gaat met de baby en hopelijk gaat het ook gauw beter met jou. Je lichaam is veel sterker dan je denkt. De baby wordt gelukkig heel goed beschermd.
pi_182296145
Ik was vandaag vrij en heb een rondje kringloop gedaan om alvast stiekem te kijken naar positiekleding (10 weken zwanger en heb nog niet echt een buikje, dus eigenlijk te vroeg).

Toch alvast een paar inkopen gedaan, heb 1 jurkje, 1 broek, 2 shirtjes en een winterjas gehaald voor 28 euro in totaal :)

Ik vind het zonde om alles nieuw te kopen, omdat het maar even wordt gedragen en daarnaast heb ik nu het budget niet ivm kosten voor mijn bruiloft, verhuizing en baby uitzet.

Maar ik ben dus geslaagd en ben blij :) Nu lekker bijkomen.
pi_182296313
Oh mamaschaap wat een ellende heb jij meegemaakt met je eerste zwangerschap -O- en wat fijn dat de kleine nu lekker beweeglijk is! Hopelijk gaan ze nunecht wel serieuzer om met je klachten dat dit zeker niet nog een keer kan voorkomen !

Cho wat schrikken; ik zou ook helemaal van de wap zijn. Even lekker rustig aan en bijkomen... hopelijk geneest je knie snel :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182297569
Cho wat een schrik zeg! Rustig aan hoor!

Wat een ellende mamaschaP! Bah

Sisu mijn baby zat vol met vernix hoor met een badbevalling. Helemaal niet schoon schoon ;)
♥ J & S
  woensdag 3 oktober 2018 @ 18:28:21 #98
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182298287
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 17:49 schreef klaprooss het volgende:
Cho wat een schrik zeg! Rustig aan hoor!

Wat een ellende mamaschaP! Bah

Sisu mijn baby zat vol met vernix hoor met een badbevalling. Helemaal niet schoon schoon ;)
Echt joh? Als ik one Born every minute zie zijn ze altijd zo schoon. Vandaag was er zelfs een moeder die zonder pijn beviel. Hoe dan?
Zonder hoop geen leven.
pi_182300052
Mamaschaap, wat een heftige shit :{ Heb je nu wel voldoende vertrouwen in het ziekenhuis om weer daar te bevallen?

Cholula :* Wat een schrik, en wat een pech. Gelukkig is alles goed met baby, ik hoop dat je zelf ook weer snel herstelt!

Vandaag goedgekeurd bij de verloskundige, alles was in orde en zoals het moest zijn. Over 1 week weer controle, of eerder bevallen natuurlijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mrs.Peel op 03-10-2018 20:53:54 (Beschamende - d/-t fout ) ]
  woensdag 3 oktober 2018 @ 20:03:57 #100
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182300653
Schaap, wat een horror verhaal!!! Kan me voorstellen dat je er niet zo ontspannen in gaat.

Priem, ik heb geprobeerd voor “Djamilla” een kruitvat pakket te bestellen maar dat lukte me niet. Tips?

Tink goede echo :-) einde in zicht!!!


Goede echo van kleurdoos gemist, gefeliciteerd!!!

Happy hormones: vandaag kwam de maxi cosi binnen, hydrofiele luiers (trots zei ik tegen de kraamverzorgster: wel 12, reageerde ze: haal er nog maar 12), speen knuffel en ander knuffeltjes en badcape allemaal van Dirkje draak. Én de kinderwagen besteld. Wij hebben een mini Cooper dus niet al te grote kofferbak. Het is de Mutsy EVO geworden. Als die binnen is laat ik de foto’s zien.
De maxi cosi is de cabriofix, vreselijk lelijk bruin. Maar er komt toch een hoes overheen.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 20:32:24 #101
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182301288
Jeetje, schaap, wat een verhaal! Ik sluit me aan bij Peel: heb je nu wel vertrouwen in een goede behandeling of ga je naar een ander ziekenhuis?

Cho :o Jeetje wat een schrik. Ik zou daar ook goed van ondersteboven zijn! Heb je je een beetje goed in de watten laten leggen?
pi_182303350
Ze doen tot nu toe echt heel erg hun best om het zo goed mogelijk voor ons te doen. Ze weten zelf ook wat er mis is gegaan daar zijn de nodige gesprekken over geweest. Wij hebben hier ook weinig keuze qua ziekenhuizen.

Voor nu is het denk ik het belangrijkste dat ik vertrouwen krijg in mijn eigen lichaam. En mijn lichaam en baby doen het hartstikke goed.

Bedankt voor alle woorden. Als ik het opschrijf lijkt het soms over een ander te gaan.

Cholula, jeetje wat een dag! Gelukkig gaat het goed met de baby. Hopelijk knap je snel op.

Fijn van de goede echo Peel!
pi_182304113
CFR, niet? Voordeelkaart is wel geactiveerd? Ik kon hem zo aanvragen en kreeg pas vorige maand bericht dat ik het kon ophalen; dus was eerst niet zeker of het gelukt was maar daarna kreeg ik in de app te zien dat ik het kon ophalen.. apart, naar mijn idee heb ik er niet veel voor moeten doen (maar is ook lang geleden dat ik em bestelde dus weet het niet meer zeker :@ )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182308579
Hoi allemaal!
Ik kom me voor de derde maal in dit topic melden.
Ik heb 2 kinderen en verwacht nu in Mei de derde. Ik weet mijn precieze uitgerekende datum nog niet, maar hoop meer duidelijkheid te krijgen bij de termijnecho. Voorlopig houd ik een datum van 24 Mei aan.
Ik moet nog even wennen aan het idee, maar ben voorzichtig aan al echt blij aan het zijn met dit kleine geheimpje dat in mijn buik groeit.

De zwangerschap verloopt vooralsnog voorspoedig. Ik ben erg moe en vaak misselijk, maar heb nog niet over hoeven geven. Dat is een hele verbetering op mijn vorige zwanegrschap waarbij ik tot en met de laatste dag te pas en te onpas moest overgeven.

Ik heb donderdag de eerste afspraak met de vk... spannend!
pi_182309934
Gefeliciteerd dodoria! *O*
pi_182310249
Gefeliciteerd Dodoria!
pi_182310271
Gefeliciteerd dodoria :s)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 4 oktober 2018 @ 08:37:36 #108
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182310398
Gefeliciteerd Dodoria :)
  donderdag 4 oktober 2018 @ 09:41:29 #109
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182311138
Gefeliciteerd!

Ik had een rotnacht. Telkens wakker, niet meer kunnen slapen, buikpijn, vol hoofd... Dus nu in m'n joggingbroek met friends op de bank en voorlopig even helemaal niks.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182311221
Gefeliciteerd Dodoria! :)
pi_182311491
Gefeliciteerd dodoria!

Vandaag 37w5d, mijn zoon kwam bij deze termijn, dus dit is ook wel een soort mijlpaal. Vanmiddag om 12.04u ben ik langer zwanger dan ooit :D Het is hier overigens helemaal rustig nog.
pi_182311646
Cho! Wat schrikken, gelukkig met jou en baby alles oke. Je zal nu wel lekker stijf zijn..

Mamaschaap wat een verhaal zeg!

Tink lekker rustig aan vandaag.

Dodoria welkom en gefeliciteerd!

Ik ben net uit bed, heb zowaar eens een hele goede nacht gehad. Gister om 10 uur met vriend meegegaan en met een onderbreking om 5 uur om te plassen dus net wakker. Vriend zei al ja je lag nog zo diep te slapen heb je maar laten liggen haha!

Ooh peel straks langer zwanger dan bij je oudste, gek idee?!
pi_182311702
Beetje een gek idee, je leeft er toch stiekem een beetje naar toe. Nu wordt het een oefening in geduld hebben. Maar: nu leef ik toe naar de UD, en dat duurt nog lekker lang ^O^

Wat fijn, zo'n heerlijk lange nacht O+ En Tink balen, weer zo'n moeilijke nacht. Straks lekker een dutje doen?
  donderdag 4 oktober 2018 @ 11:37:56 #114
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182312747
Wat een gek idee Mrs. Peel! Maar wel tof ook :D

En het wisselt een beetje hier hoor, soms heb ik ook echt goede nachten. Deze viel gewoon een beetje tegen en vanochtend had ik een kuthumeur...

Nu me aan het verdiepen in TENS-apparaten. iemand ervaring met een bepaald type? Uit de info van de leveranciers/zorgverzekeraars kom ik echt niet wijs.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182313429
Oh Peel wat ontzettend bijzonder ! Idd echt een mijlpaal :D lekker uitkijken naar de UD nu O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182318134
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:22 schreef PriemGirl het volgende:
Oh Peel wat ontzettend bijzonder ! Idd echt een mijlpaal :D lekker uitkijken naar de UD nu O+
De jouwe is al bijna joh! Al wat aan het rommelen of nog geen enkel voorteken?
pi_182319034
Jeej Peel, langer zwanger dan ooit!

@Tink Ik heb me nooit verdiept in de tens, kan je vk je niet voorzien van informatie? Ow wacht, je loopt in het ziekenhuis, dan weet ik het even niet. Bij mijn vk ligt een folder van dat apparaat, die ben je vast ook al tegen gekomen?

Ik ben inderdaad behoorlijk stijf van het vallen. Mijn knie valt mee, banden gekneusd. Ik doe dus even een paar dagen rustig aan, ik heb me zelfs ziek gemeld op mijn werk!
  donderdag 4 oktober 2018 @ 17:36:52 #118
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182319263
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:37 schreef Tink89 het volgende:
Wat een gek idee Mrs. Peel! Maar wel tof ook :D

En het wisselt een beetje hier hoor, soms heb ik ook echt goede nachten. Deze viel gewoon een beetje tegen en vanochtend had ik een kuthumeur...

Nu me aan het verdiepen in TENS-apparaten. iemand ervaring met een bepaald type? Uit de info van de leveranciers/zorgverzekeraars kom ik echt niet wijs.
Ik heb een Elle TENS en heb deze via MP gekocht. De plakkers waren wel nieuw. Volgens mij worden ze niet vaak vergoed maar dat weet ik eigenlijk niet zeker.

Ik vond het prettig tijdens de bevalling! Heeft me een heel stuk vooruit geholpen :).
  donderdag 4 oktober 2018 @ 17:46:05 #119
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182319428
Ik krijg hem wel vergoed en mag hem ook gebruiken, maar er zijn een hoop verschillende en ik kan niet echt ontdekken waar de verschillen in zitten. De verzekering zegt alleen dat de leverancier bepaalt welke ik krijg, maar daar heb ik dus niet zo veel aan, omdat verschillende winkels ook verschillende apparaten verkopen.

Cholula, dat klinkt nog best pijnlijk! Verstandig dat je je ziekgemeld hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182320612
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 16:44 schreef aapieannie het volgende:

[..]

De jouwe is al bijna joh! Al wat aan het rommelen of nog geen enkel voorteken?
Bijna idd! En goh qua rommelen... minimaal... dan denk ik wel wat te voelen; maar het is eerder ongemakkelijk getrek onderin mijn buik dan dat ik pijn voel. En het is ook na een uurtje ongeveer steeds voorbij dus niet eens de moeite _O- dus nope voorlopig alles rustig. Vandaag maar wezen boodschappen doen om toch nog maar even buiten te zijn :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182324432
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 18:51 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Bijna idd! En goh qua rommelen... minimaal... dan denk ik wel wat te voelen; maar het is eerder ongemakkelijk getrek onderin mijn buik dan dat ik pijn voel. En het is ook na een uurtje ongeveer steeds voorbij dus niet eens de moeite _O- dus nope voorlopig alles rustig. Vandaag maar wezen boodschappen doen om toch nog maar even buiten te zijn :+
Ah baby houd het spannend dus!
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 07:49:46 #122
426379 elamanilo
elämänilo
pi_182329310
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 04:41 schreef dodoria het volgende:
Hoi allemaal!
Ik kom me voor de derde maal in dit topic melden.
Ik heb 2 kinderen en verwacht nu in Mei de derde. Ik weet mijn precieze uitgerekende datum nog niet, maar hoop meer duidelijkheid te krijgen bij de termijnecho. Voorlopig houd ik een datum van 24 Mei aan.
Ik moet nog even wennen aan het idee, maar ben voorzichtig aan al echt blij aan het zijn met dit kleine geheimpje dat in mijn buik groeit.

De zwangerschap verloopt vooralsnog voorspoedig. Ik ben erg moe en vaak misselijk, maar heb nog niet over hoeven geven. Dat is een hele verbetering op mijn vorige zwanegrschap waarbij ik tot en met de laatste dag te pas en te onpas moest overgeven.

Ik heb donderdag de eerste afspraak met de vk... spannend!
*O* Wat leuk! Nu gaan we weer tegelijk op! O+
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 07:50:42 #123
426379 elamanilo
elämänilo
pi_182329313
Cholula, jemig! Ik zou me ook zijn rotgeschrokken... Pfff.. rustig aan :*
pi_182329386
Wat leuk Dodoria, gefeliciteerd! hopelijk blijft de misselijkheid hanteerbaar!

Vandaag is mijn mini jarig! 2 jaar O+ . Nog even en dan ook grote zus. Ik ben zo benieuwd. Hier gaat alles best ok, wat moe in de avond wel ineens, geen fut om te koken dus iets te veel afhaalvoer gegeten :') .
Persoonlijke mijlpaal! Ik heb nog niets voor de baby gekocht maar daar ga ik volgende maand verandering in brengen >:) .
♥ J & S
pi_182330194
Gefeliciteerd met jullie mooie meisje klap!

Het is maar goed dat het mooi weer is vandaag, ik heb zulke dikke voeten ineens dat ik zelfs mn ruimste schoenen niet aan kreeg vanmorgen... had gehoopt dat dat nu toch wel een beetje afgelopen zou zijn.
pi_182330674
Gefeliciteerd met mini kr *O*

Aapje hier is het al weken niks minder geworden (maar ook niks meer); kan nog 2 paar schoenen aan, that’s it. Maar goed, binnen lekker op dikke sokken dan maar :+ en naar buiten hoef ik noet meer ‘perse’ :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:55:48 #127
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182330682
Gefeliciteerd klap!

Balen van je voeten, ik ben blij dat dat hier beter geworden is nu het niet meer zo warm is. Veel drinken, voeten omhoog en massages dan maar.

Ik heb te vroeg gejuicht over de kramp... Paar nachten zo goed als weg geweest, maar vannacht: auw! Dus manlief heeft midden in de nacht m'n bovenbenen gemasseerd O+

Zo naar de endocrinoloog en dan een paar weekjes geen ziekenhuis, fijn!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:59:49 #128
56471 pinquit
oh my lama!
pi_182330759
Ik ben benieuwd hoe het inmiddels met Jaleesa gaat, heb ik toevallig een update gemist?
Ik hoop dat je het nog een beetje volhoudt allemaal mops :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:18:03 #129
447051 crew  Peejtur
pi_182331093
Nou woensdag de normale controle gehad. Hartje weer gehoord en hij/zij trapte nog. Alles was goed.

Komende zondag is ze 20 weken zwanger. Donderdag hebben we afspraak bij gynaecoloog voor de 20-weken echo. Ik zal dan hopelijk het geslacht te weten krijgen. Mijn vrouw wil het nog niet weten haha. Hopelijk kan ik het geheim houden.
pi_182331269
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 09:55 schreef PriemGirl het volgende:
Gefeliciteerd met mini kr *O*

Aapje hier is het al weken niks minder geworden (maar ook niks meer); kan nog 2 paar schoenen aan, that’s it. Maar goed, binnen lekker op dikke sokken dan maar :+ en naar buiten hoef ik noet meer ‘perse’ :D
Thuis loop ik eigenlijk altijd op blote voeten, maar om kleuter nou blootvoets naar school te brengen is ook weer zowat he haha!
pi_182331301
:W Ik ben er ook weer eens! Woensdagavond terug gekomen van vakantie (3 weken met rv door Amerika). Het was fantastisch, maar ik merkte wel dat ik zwanger ben. Minder energie en ook wel een korter lontje. :@ Dan is met z'n vieren in zo'n bus soms best wel vermoeiend. :P

Ik heb waar wanneer ik bereik had (soms wel eens dagen niet; hoe deden we dat 15 jaar geleden?!?! :') ) bij gelezen, niet altijd gereageerd. Ik kwam er wel achter wie Sisu vroeger was: jee, wat goed! Gefeliciteerd! :*

En die mooie foto van Peace. Wow, het had zo een winnaar van de World Press kunnen zijn. O+

Verder wat random *O* en *; O+ :* voor wie het nodig heeft.
pi_182339207
Hier het bevalbad voor het eerst opgeblazen, om te kijken of hij in de ruimte past en niet leeg loopt. Het ziet er heerlijk comfortabel uit O+ Er is wel een aanleiding om het NU te doen. Wat menstruatiekramp, beetje oud en vers bloed bij afscheiding (al half jaar niet meer gehad) en m'n darmen die wat actiever zijn dan anders. Kortom, gerommel. Ik reken nergens op, maar het zou wel leuk zijn :P
pi_182339244
Oeh spannend peel!
Ben benieuwd of het door gaat zetten bij je.


Ik grapte vanmiddag tegen vriend dat ik vannacht maar ga bevallen. Maar dat plan stel ik maar even bij, voor het eerst in de 8 jaar die we samen zijn ligt hij op de bank te slapen. Hij zei al doe maar niet want ik ben niet helemaal fit. Arme schat
pi_182339257
Oehhh Peel ! Ik gun je nochtans echt nog een eerste plekje hier hoor :* maar behalve dat ik om het half uur tegenwoordig moet plassen en hij behoorlijk naar beneden ‘duwt’ :') is het nog steeds rustig. Dus mijn UD ga ik wel halen :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:05:05 #135
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182339688
Aapie,
Wat denk jij lief over je man. Ik voel me gelijk een kreng. Ik zou echt iets hebben van; zak. Uitgerekend nu? Haha
Maar beterschap voor je man en hopelijk knapt hij snel op.

Limone, hoooiiiii! Wat leuk dat je hier ook mee schrijft!

Tink, wat is een elle tens?

Priem,
Ook
Veel succes! Hopelijk gaat het allemaal zoals je wilt.

Cho, hoe voel je je vandaag?
Heeft het daagje thuis je een beetje geholpen?

Ik pies dus weer voor moeders voor moeders, maar nu zei de informant dat ik 1 fles per 24 uur mag gebruiken. Zou het erg zijn als je flessen bij elkaar giet? (Boven en beneden wc). Had het moeten vragen maar kwam er niet van.
Nu ik erover nadenk.. binnen 24 uur plas ik met gemak zo’n fles of 2 vol 🙈
Zonder hoop geen leven.
pi_182340079
Sisu haha, soms kan ik hem wel wat hoor! Maar over het algemeen zijn we erg lief voor elkaar ja.
Ik heb net dus vriend en kleuter samen naar bed gebracht, zegt hij nog sorry ook. Ja euh hallo ziek is ziek. En ik mag nog helemaal niet bevallen, morgen 34 weken dus beter blijven de aapen nog even zitten waar ze zitten!

Over mvm, ik sjouwde de fles rustig mee naar boven in de avond. Ivm de stofjes die in de fles zitten word afgeraden ze bij elkaar te gieten geloof ik.
pi_182340720
Geen gerommel meer :D Vals alarm dus... Straks lekker slapen. Priem, ga gerust eerst bevallen ^O^
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:14:06 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_182340808
Zo begon mijn laatste bevalling ook, Peel. Elk uur 1 kramp en bloed bij afscheiding. Ik denk dat het wel eens wat kan worden :7
disclaimer
pi_182340859
Lijkt me leuk als baby toch straks komt, ik heb er wel erg veel zin in. Man nu ook wel, hij kreeg het ook op z'n heupen net, leuk om te zien! Dingen die al dagen moesten gebeuren, zijn nu ineens klaar :P
pi_182340992
Sneu voor je vriend dat hij ziek is, Aapie. Liever ook nog even wachten met bevallen, toch?

Limone, welkom terug! Wat tof om op pad te gaan in een camper. Dat zou ik ook wel willen, alleen dan liever niet als ik in zwanger ben. Waar zijn jullie heen geweest?

Spannend Peel! In ieder geval een goed moment om te checken of het bevalbad past en niet lek is. Ik ben benieuwd wanneer je je kind mag ontmoeten.

Hoe gaat het verder met jou, Priem? Hou je het vol met je klachten?

Volgens mij was overgieten niet de bedoeling met de flessen van mvm. Je kan altijd even de informatielijn bellen, daar hebben ze vast een antwoord.

Ik ben er deze keer niet aan begonnen. Ze hadden een zomerstop en daarna was ik het vergeten tot ik rond de 12 weken was en toen was ik te laat. Achteraf vond mijn lief dat niet zo erg, de vorige keer was het openen van zo'n fles genoeg om alles weer uit te spugen. Met spugen van deze keer vond hij het prima dat er een trigger minder was.

Mijn dag thuis heeft me goed gedaan. Mijn knie doet veel minder pijn en lijkt ook een stuk minder dik. Ik had de fietsenmaker gebeld om te vragen of ze een schaderapport wilden maken van mijn fiets. Mijn man heeft de fiets daar gebracht en ze zeiden dat het toch wel een stuk erger was dan ik aan de telefoon had geschetst. Gevoel voor understatement, ik heb het.
pi_182342442
Spannend Peel!
Bij mij begon het ook met licht roze afscheiding, kleur was amper te zien. (8>

Wisselweek, 12 weken vandaag *O*
pi_182342976
En het rommelt weer, lichtjes. En wat bloederig slijm... Misschien is het toch wel wat! Man gaat nu naar bed, hopelijk kan hij even wat slapen voordat het echt begint.
pi_182343520
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:55 schreef Mrs.Peel het volgende:
En het rommelt weer, lichtjes. En wat bloederig slijm... Misschien is het toch wel wat! Man gaat nu naar bed, hopelijk kan hij even wat slapen voordat het echt begint.
Spannend! Kun je zelf ook nog wat slaap pakken?
pi_182343744
Ik ga zometeen naar bed, lig nu op m'n zij op de bank met kruik in m'n rug, en dat ligt nog wel heel erg lekker eigenlijk. In bed heb ik teveel ruimte/te weinig steun. Misschien ga ik wel op de bank slapen, ik heb m'n kussen hier, een dekentje en een celstofmatje voor onder m'n billen. Uitrusten is zeker belangrijk!
pi_182344027
Ohhh Peel ik duim voor je dat het doorzet en je gauw mag knuffelen O+ *O* ben erg benieuwd O+ veel succes in ieder geval :*

Datumtweeling lijkt mij anders wel wat ;) :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:42:59 #146
56471 pinquit
oh my lama!
pi_182344058
Oh Mrs Peel O+ zo spannend! *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:07:04 #147
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182345739
Jaaa Mrs. Peel O+. Ik duim mee!

O ja en wil nog even kwijt dat de wegwerp washandjes van de Action echt onmisbaar zijn nu ik nog vloei. Na het douchen/plassen (onder de douche) dep ik mezelf daarmee droog en gooi ik het weg. Handdoeken niet onder het bloed :). Ik zag die tip ergens online voorbij komen dus misschien is het iets voor iemand hier.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 07:09:20 #148
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182347827
Spannend, Peel!
En Peejtur binnenkort de SEO. Wat gaat dat snel hè?
Helsinki, hoe is het verder met je? Al een beetje in het ritme gekomen?


Ff een korte vraag:
Iemand tips voor betaalbare positiekleding? Was niet de slankste toen ik zwanger werd.... Noppies vind ik leuk (draag ik op mijn werk) maar nog erg duur helaas.
pi_182347890
Tot 5 uur gerommel, nu niets meer. Nou ja, hopelijk heeft het wel iets gedaan! Straks van het weer genieten, met zoon een leuk boek uitzoeken ivm kinderboekenweek en man zien rondrennen ^O^
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:09:56 #150
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182348045
Spannend peel!

Beterschap voor meneer aapie.

Betaalbare positiekleding; in het vraag en aanbod topic hier op fok, bij h&m, bonprix, zalando en asos.

Iemand vroeg nog wat een tens was. Da's een apparaat dat je kunt gebruiken om (vooral rug-)weeën beter te handelen. Google kan een betere uitleg geven dan ik ;)

Helsinki, die tip heb ik ook ergens gezien. Volgens mij in een youtubefilmpje over onmisbare items voor je kraamweek. We moeten toch boodschappen doen vandaag, dus ik zet ze op het lijstje!

Vanacht maar één keer flink kramp en best lekker geslapen, dus hopelijk vandaag een beetje een actief dagje.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182348205
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 07:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Tot 5 uur gerommel, nu niets meer. Nou ja, hopelijk heeft het wel iets gedaan! Straks van het weer genieten, met zoon een leuk boek uitzoeken ivm kinderboekenweek en man zien rondrennen ^O^
Wel wat kunnen slapen hopelijk ?? Ben benieuws of het voortekens zijn. Hier om 4u licht gerommel; maar een uurtje later was het weer voorbij.
Wij gaan ook maar wat boodschappen doen e.d. In ieder geval wat wandelen en boodschappen doen; dat ik het huis nog even uit kom :+

Overigens: UD vandaag :s)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182348360
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:33 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Wel wat kunnen slapen hopelijk ?? Ben benieuws of het voortekens zijn. Hier om 4u licht gerommel; maar een uurtje later was het weer voorbij.
Wij gaan ook maar wat boodschappen doen e.d. In ieder geval wat wandelen en boodschappen doen; dat ik het huis nog even uit kom :+

Overigens: UD vandaag :s)
Korte stukjes geslapen wel, en gisteren overdag een uur geslapen toevallig. Straks misschien een dutje.

UD *O* Gefeliciteerd Priem! En ook aan het rommelen :o Ik vind de datum 8-10-18 wel wat, datumtweeling?

En hier weekwissel 38 weken *O* (of pas 37w5d als we de berekening van het ziekenhuis aanhouden :o )
pi_182348392
Prima datum lijkt me, ik doe graag mee voor een datumtweeling hihi O+

Weekwissel *O* en lekker rustig aan, wie weet begint het straks weer ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:09:39 #154
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_182348562
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 07:09 schreef VenusFlyTrap het volgende:


Ff een korte vraag:
Iemand tips voor betaalbare positiekleding? Was niet de slankste toen ik zwanger werd.... Noppies vind ik leuk (draag ik op mijn werk) maar nog erg duur helaas.
Welke maat zoek je ongeveer? Ik heb hier nog een tasje staan, mag weg tegen verzendkosten. Alleen helaas geen Noppies volgens mij
Uit mijn hoofd alles rond de maat 46, maar dat zou ik nog even precies moeten nakijken
:)
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:18:47 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_182354060
Hoe is het nou, llm's?
disclaimer
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:20:48 #156
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182354094
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe is het nou, llm's?
Ik kwam tussen het overgeven door even spieken met dezelfde vraag O-)

En om het dan ook maar meteen even over mezelf te hebben; wat een kutdag. Ik blijf maar overgeven. Lang geleden dat het zo heftig was. Nog een week of 7, nog een week of 7, nog een week of 7, nog.... #aftellen
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182354519
U roept?

Ik heb vandaag een dut gedaan, de adreslijst voor de geboortekaartjes compleet gemaakt, was opgeruimd en ben naar de bibliotheek, Intertoys, de boekhandel en het tuincentrum geweest :') Waggelend en af en toe oncomfortabel, maar dat was het wel. Ik voel me wel raar, ik kan het niet helemaal goed omschrijven. Misschien vanavond en vannacht weer een kans?

Ik ben ook heel benieuwd naar Priem!

Balen Tink :(
pi_182354650
Ja hoi! Hier waggelend door de action en Lidl en daarna mezelf getrakteerd op een ijsje (oreo-ijs en bostogne-ijs mmmm); lig nu pas weer even op de bank. Hier ook af en toe ongemakkelijk maar meestal vrij rustig dus ik reken nog steeds nergens op in ieder geval :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182355117
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 09:59 schreef pinquit het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het inmiddels met Jaleesa gaat, heb ik toevallig een update gemist?
Ik hoop dat je het nog een beetje volhoudt allemaal mops :*
Toevallig moest ik hier vandaag ook aan denken! Ik hoop dat het idd nog vol te houden is :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:21:03 #160
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182372684
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:09 schreef LadyS het volgende:

[..]

Welke maat zoek je ongeveer? Ik heb hier nog een tasje staan, mag weg tegen verzendkosten. Alleen helaas geen Noppies volgens mij
Uit mijn hoofd alles rond de maat 46, maar dat zou ik nog even precies moeten nakijken
:)
Wat tof, bedankt!
Ik stuur je ff een dm ❤
Ook bedankt voor de shopping tips lieve mensen

Priem aan de Oreo ijsjes. Lekker!!!
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:59:19 #161
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182374470
Sorry. Ik log speciaal in om even te klagen. Dus spoiler als je daar overheen wilt lezen en in je happy Bubble wilt blijven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder hoop geen leven.
pi_182375019
Hoe is het bij priem en mrs peel? Baby's nog binnenboord?

Ook benieuwd hoe het met Jaleesa is, hopenlijk hou je nog even vol meid!

Ach sisu, het is soms ook gewoon niet leuk.

Zo had ik gister mijn instort moment. Na de zoveelste rot nacht, de hoeveelheid vocht en pijn in mijn buik toch maar naar het ziekenhuis.
Daar werd mijn verhaal aangehoord, controles werden gedaan en die waren prima. Conclusie, ik ben zelf gewoon op. Dus ik heb slaaptabletten meegekregen om een nachtje eens echt goed te kunnen slapen, en dat kwam goed uit.

Want vandaag ben ik verrast met een babyshower! Niet verwacht want bij kleuter niet gehad. Maar mijn zus wilde het dit keer wel doen want toch net even een andere zwangerschap. Enorm verwend met lieve dingen. Geen gekke spelletjes zoals babyhapjes proeven maar gewoon lekker kletsen met elkaar.

Nu lekker languit op de bank!
pi_182375450
Yep baby nog binnenboord. Sisu; het is soms ook gewoon even niet leuk, toegeven en janken kan dan al heel wat opluchting geven... zo had ik vanmiddag ook even een instortmomentje na het 4de appje/mededeling ‘Beval nou eens/schiet eens op’; alsof ik er überhaupt controle over heb... het is al zwaar maar de opmerkingen dat het ‘wel erg lang duurt’ helpen dan al helemaal niet.. morgen gaat vriend weer werken en ik merk dat ik hem eigenlijk gewoon thuis wil hebben; maar ja zolang er niks gebeurt hier is het ook zonde van zijn dagen.

Aapie poeh zeg ja dan is een extra controle wel even een bevestiging dat het toch wel heftig is. Hoop dat je vanaf nu weer wat goeie nachten hebt en wellicht wat meer energie weer. Babyshower hoeft idd niet veel te zijn; maar is wel leuk zo toch O+ Ik liet net even mijn voetjes masseren met een body Cream van rituals die ik van m’n vriendinnetjes heb gekregen op de babyshower O+ ruikt zooooo lekker :D

Peel? Hoe was jouw dag?? Rommelt het? Hier echt totaal niets meer zelfs }:| ik vrees voor die datumtweeling zo grrrrr
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182375694
Hier ook al een breakdown gehad.
Ik heb een kort lontje en heb nergens zin in.
Kan weinig van V hebben terwijl hij super lief is maar ook hyperactief.
Gelukkig begrijpt vriendlief me helemaal en neemt hij het me niet kwalijk O+
Die hormonen zijn echt verschrikkelijk, bij V totaal geen last van gehad.
pi_182375813
Sterkte aan de zwangeren die het nodig hebben :*

Priem, hier ook helemaal niets meer! Vandaag lekker gewandeld met gezin en m'n moeder met daarna een lunch op een zonovergoten terras O+ Ik reken nergens meer op, maar morgen kan wat mij betreft nog best wel! Houd je het nog vol met je CTS enzo? Lekker voeten insmeren klinkt goed ^O^
pi_182376586
:* Sisu en Flav en Aapie!

Dat klinkt als een fijne babyshower, Aapie!

Wat, nog steeds niets bij Peel en Priem?

Schiet eens op Priem! Denk toch aan al die zielige mensen die moeten wachten tot jij een keer tijd en zin hebt om te bevallen. Egoïst!
Ik heb bij Frits op een gegeven ogenblik wel wat sarcastische whatsappjes gestuurd, geloof ik. Ik begrijp echt dat mensen benieuwd zijn of een beetje zenuwachtig, maar telkens polsen of er al iets gebeurt, dat is gewoon stom. :*
pi_182376682
Ik kwam eigenlijk even jubelen omdat ik niet meer misselijk ben en ook niet zo belachelijk moe meer. Ik bestelde gisteren een cappuccino en dat smaakte me gewoon. Dat was de afgelopen tijd echt wel anders.

Vandaag had ik een heerlijke middag met de peuter in de IKEA, hij vond alles leuk en gezellig. O+

Mijn fiets heeft trouwens ruim ¤1000 schade, was toch een wel een klapje...
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:07:20 #168
56471 pinquit
oh my lama!
pi_182377215
Oefff je fiets Cho :o Mijn fiets is me zoveel niet waard hoor, dan maar een nieuwe. Of is het een hele high tech fiets?

Weten jullie nog wanneer de misselijkheid en het spugen bij jullie begon?
Vorige keer was het bij mij rond deze tijd al dik aan, maar nu begint 't niet echt? Wel af en toe vlagen lichte misselijkheid, en ik klaag uiteraard niet, maar 't voelt wel gek. En natuurlijk word ik er wat onzeker van :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_182377314
Het is een elektrische fiets van nog geen jaar oud. Ik geloof dat het hele ding krom is.

Bij Frits duurde het best even voor de misselijkheid er was. Ik kan me je onzekerheid voorstellen :*. Wanneer mag je langs de vk?
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:16:10 #170
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182377380
Aaah lieverds toch, ik stuur jullie even een dikke virtuele knuffel. Soms is zwanger zijn ook gewoon echt even heel stom en is toegeven en het even eruit janken de beste optie :*

Mijn oom en tante waren en vanmiddag met hun drie kinderen. Heel erg fijn om ze weer te zien, maar wat was dit vermoeiend! Zijn even naar het bos geweest, want dan konden ze hun energie kwijt. Was heerlijk, maar eigenlijk net te ver lopen, dus nu na de frietjes met flink harde buiken op de bank in m'n pyjama. Even bijkomen.

Hoe doen jullie het btw met bellen na de bevalling? Deze mensen gaan er - net als mn schoonouders enzo - vanuit dat we ook meteen bellen als het drie uur 's nachts is...en eigenlijk dat ze dan ook meteen mogen komen kijken. Ik vind dat we - als ukkie heel laat op de avond of midden in de nacht geboren wordt - de volgende ochtend ook gewoon vroeg kunnen bellen. Kunnen we tenminste even bijkomen... Maar dat schijnt men behoorlijk onredelijk van me te vinden, want ze willen het zo graag weten. Doe ik nou zo moeilijk?

Edit: oh, en weekwissel! 33 weken vandaag :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182377403
Bij beide zwangerschappen zo rond de 6 weken.
Bij V hield het echt tot 12/13 weken aan nu was ik er rond de 9/10e week redelijk vanaf.
Ben nog met vlagen misselijk en ruik alles 10x beter }:|
Eten verdraag ik nog altijd niet dus heb wel de hele dag maagpijn en boer me suf.

Tink, ik wilde ook pas smorgens bellen.
V is om 22:07 geboren en rond 1 uur snachts waren we klaar met alles.
Ben toch wel blij dat ik gebeld heb en dat de opa’s en oma’s langs zijn gekomen.
Het was natuurlijk een flits bezoek maar het deed ons goed. Nooit van te voren gedacht want wilde echt tijd met ons drietjes.
pi_182377456
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:16 schreef Tink89 het volgende:
Aaah lieverds toch, ik stuur jullie even een dikke virtuele knuffel. Soms is zwanger zijn ook gewoon echt even heel stom en is toegeven en het even eruit janken de beste optie :*

Mijn oom en tante waren en vanmiddag met hun drie kinderen. Heel erg fijn om ze weer te zien, maar wat was dit vermoeiend! Zijn even naar het bos geweest, want dan konden ze hun energie kwijt. Was heerlijk, maar eigenlijk net te ver lopen, dus nu na de frietjes met flink harde buiken op de bank in m'n pyjama. Even bijkomen.

Hoe doen jullie het btw met bellen na de bevalling? Deze mensen gaan er - net als mn schoonouders enzo - vanuit dat we ook meteen bellen als het drie uur 's nachts is...en eigenlijk dat ze dan ook meteen mogen komen kijken. Ik vind dat we - als ukkie heel laat op de avond of midden in de nacht geboren wordt - de volgende ochtend ook gewoon vroeg kunnen bellen. Kunnen we tenminste even bijkomen... Maar dat schijnt men behoorlijk onredelijk van me te vinden, want ze willen het zo graag weten. Doe ik nou zo moeilijk?

Edit: oh, en weekwissel! 33 weken vandaag :D
Uhh, nee. Nee, dat is niet onredelijk van je. Kom nou toch. Ook als je overdag bevalt hoef je niet gelijk visite te ontvangen als je daar geen zin in hebt.

Ik beviel in het ziekenhuis en heb eerst de checks van de baby afgewacht, toen lekker uitgebreid gedouched en vlak voor etenstijd iedereen op de hoogte gesteld en gezegd dat ze de volgende ochtend van harte welkom waren tijdens het bezoekuur.
pi_182377591
Mijn ouders, schoonouders en schoonzus bellen we direct ongeacht het tijdstip. Mijn zussen willen ook zsm gebeld worden, maar niet 's nachts. In overleg plannen we het bezoek. Ik denk dat ik ook echt heel graag onze baby wil showen, hij/zij is niet alleen ons kind en brusje, maar ook een nieuw familielid voor de rest van de familie. Maar gelukkig mag iedereen het lekker zelf bepalen!
pi_182377636
Toevoeging: "direct" met een korrel zout,afhankelijk van hoe het is gegaan en gaat natuurijk. Bij onze eerste was dat ruim 1 uur na de geboorte, dat was een probleemloze vlotte thuisbevalling, en overdag.
pi_182377654
Ik zou het afwachten, Tink. Ik ben toevallig twee keer overdag bevallen (rond 14.00 en 11.00) Had vooraf gezegd dat ik op die dag echt geen visite wilde, maar wat was ik blij dat mijn (schoon)ouders wel kwamen, ik was zó trots. Ik heb bij beide na een uurtje ofzo gebeld. Maar ik had fijne bevallingen en lag zelf niet helemaal in de kreukels. ‘s Nachts zou ik vermoedelijk ook gebeld hebben, omdat ik het móest delen O+, maar de visite zou ik dan uitstellen naar de volgende ochtend. Dan heb je ook een kraam die de visite kan opvangen en verzorgen.

Mijn oudste is om 14 uur geboren en mijn (schoon)ouders waren tegen 18.00 in het ziekenhuis. De jongste om 11 uur, we waren om 15 uur thuis en om 16.00 waren mijn schoonouders er, om 18.30 mijn ouders. Bleven ook niet plakken, helemaal prima.
pi_182377700
Precies wat Jentin zegt :o
pi_182377773
Helemaal niet onredelijk! Bij mij waren onze ouders op de hoogte omdat we mijn ouders belden om onze hond op te halen. Wij zaten toen al in het ziekenhuis. Mijn broertje nam op en was dus meteen op de hoogte. Uiteindelijk had ik om 16.00 de keizersnede en hebben we rond zes of zeven uur onze familie gebeld. Mijn man heeft toen het bezoek geregeld, ouders en broer/zussen mochten langskomen, de rest was later aan de beurt.

Het is uiteindelijk wat jij wilt. Dat kan prima veranderen op het moment zelf.

Nu kiezen we er waarschijnlijk voor om eerst Frits kennis te laten maken met de baby en daarna pas de rest.
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:47:24 #178
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182378015
Waarom denken zo veel mensen toch dat zij iets te zeggen hebben over een kersverse moeder.
Wij stuurden appjes. Mn moeder was al bij de bevalling en Mn vader zat te wachten in ons huis dus logisch dat hij snel kwam.
Mn schoonouders kwamen na een uurtje of 2 incl schoonzus/broer en kindje. Maar die waren met 10 min weer weg.
De mensen in het ziekenhuis zorgden daar wel voor. Mijn broers en zussen kwamen de dag erna een uurtje en alle andere mensen pas na een week/anderhalf. Heerlijk. Zo wil ik het eigenlijk wel weer.
Eerst ff ons gezin leren kennen en wennen. Daarna mag de rest.
Overigens is er ook veel familie niet op bezoek geweest en dat was óók prima.

Maar wat ik wilde zeggen was; doe aub wat jij wilt. Je hoeft dit niet met anderen te doen. Het is zo bijzonder en overweldigend.
Succes!

Pinq
Ik was Mn vorige zwangerschap helemaal niet misselijk, maar dit keer heel erg moe, weeïg gevoel en alles, echt alles stinkt. Ik moet er echt van janken omdat het me zo machteloos laat voelen.
Dus geniet van al deze makkelijke dagen 💕
Zonder hoop geen leven.
pi_182380097
Jeetje cho, dat is flinke schade aan je fiets zeg!

En tink, je belt lekker wanneer jij wil bellen... er kan wel van alles van je worden verwacht maar jullie zelf zijn de beslissende factor in deze hoor!

Mijn moeder gaat dit keer mee naar het ziekenhuis, mijn vriend belt zijn vader zodra we richting ziekenhuia gaan. Hij woont ver weg en kan dan dus rustig aan doen. Kleuter is bij mijn vader dus hij zal de eerste zijn die dan wordt gebeld en komt kleuter brengen. We willen graag dat zij dan eerst rustig kennis kan maken met haar broertjes voor er verder andere mensen komen. De opa's zullen dan dus tegelijk komen.
Mijn zus bel ik wel, maar vraag ik waarschijnlijk de volgende dag te komen omdat ik het al druk zat vind met alle andere mensen.
pi_182380357
't is echt net hoe je bevalling loopt..

Hier werd S. geboren om 21:51 & ik had net voor 23u tijd om te bellen geloof ik. Zussen gebeld tegen 23:30. Ouders en schoonouders waren er rond 24u. Verder hebben we de volgende dag pas contact gezocht. 's nachts wat goede vrienden wel appjes gestuurd omdat we zelf niet konden wachten. Maar die eerste uren werden we zo geleefd dat de 'planning' de deur uit was.
pi_182380453
Je belt wanneer je er aantoe komt hoor tink! Als je midden in de nacht bevalt dan is alles sowieso nog wel een paar uur hectisch en wil je misschien echt nog even rusten. Ik beviel bij S om 5:25 en geloof dat we rond half 8 gebeld hadden, maar ook zodat ik m’n ouders nog even kon bereiken voordat ze aan ‘t werk gingen. tegen iedereen nadrukkelijk gezegd dat we zouden informeren als we op de zaal lagen en dat ze dán langs mochten komen, maar schoonmoeder stond met zwager al in de verloskamer terwijl ik nog poedelnaakt op bed lag en nog niet gedouched had. Dus driemaal raden wie we de volgende keer als laatste bellen :+

Nog een :* voor sisu, cho en iedereen die het zwaar heeft. Zwanger zijn is ook heus niet leuk en ik ‘geniet’ zelf eigenlijk ook helemaal niet. Kijk de tijd zoveel mogelijk voorruit tot wanneer ik weer gewoon m’n schoenen aan kan doen zonder adem in te houden, naar de winkel kan lopen zonder te creperen van rugpijn of gewoon even snel kan omdraaien in bed :Y

Ik was vandaag weer met familie en vind het zo bijzonder hoe iedereen meeleeft en uitkijkt naar de baby O+ bij mij persoonlijk speelt het veel minder dan bij de eerste dus dan is het wel weer een fijne reminder dat m’n oma nu bij haar 6e achterkleinkind nog net zo enthousiast is als bij haar 1e :D
pi_182383509
Wat de rest zegt Tink, je belt wanneer je dat zelf wil. Ik was er heilig van overtuigd dat ik pas zou bellen als we thuis waren, het werd een uur na de bevalling :D visite hebben we wel pas thuis ontvangen en in twee delen. Schoonfamilie de eerste dag dat we thuis waren en mijn familie de tweede dag. Vooral niet druk om maken en lekker aankijken na de bevalling. Ook wie je precies belt bepaal je lekker zelf. Mensen kunnen zoveel willen, maar uiteindelijk is het jouw beslissing :*
pi_182384491
Meld met baby in buik. Wel pijn onderin m'n buik, maar dat komt door het hoesten sinds een week, ik ben nog even lekker verkouden }:| Aan de positieve kant: antistoffen voor de baby *O*

Priem, ben je nou nóg niet bevallen ;) Ik vrees wel voor de datumtweeling vandaag...
  maandag 8 oktober 2018 @ 08:54:41 #184
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182384507
Afkeer voor bepaalde geuren had ik vooral rond de 12 weken. Had ik een wasje gedraaid met super lekker bloemetjes wasmiddel, snuffelde ik aan de was en vond ik hem ruiken maar riool. Schoonmama was bij me en zei dat het prima rook. Hormonen!
Gelukkig ben ik met 13-14 weken me weer mens gaan voelen. Af en toe wel een emotionele vaatdoek. Ik dacht daf dat vooral in het begin zou zijn en ik de dans had ontsprongen...
Dan is zwanger zijn gewoon niet leuk.

Vannacht heeft de baby iets nieuws ontdekt: maak richting haar navel schoppen. Ik vond het hilarisch want E is ook zo’n plaagkop. Op een gegeven moment was ik het zat en gaf ik een duwtje en dat bleek de baby te begrijpen.
En toen ik E appte dat de baby zo lief was vannacht moest hij natuurlijk keihard lachen.

quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:24 schreef krijgerrtje het volgende:

Ik was vandaag weer met familie en vind het zo bijzonder hoe iedereen meeleeft en uitkijkt naar de baby O+ bij mij persoonlijk speelt het veel minder dan bij de eerste dus dan is het wel weer een fijne reminder dat m’n oma nu bij haar 6e achterkleinkind nog net zo enthousiast is als bij haar 1e :D
Aaaahw hier smelt ik gewoon van. Wat lief!!!
  maandag 8 oktober 2018 @ 09:02:42 #185
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182384602
Goedemorgen! Ik lig heel decadent nog in bed. Zo opstaan en ontbijten, maar verder een verplichte uitrustdag vandaag. Gisteren te veel gedaan en nu kapot, maar het was het waard O+

Dank voor jullie bel- inzichten. Dat bezoek op der verloskamer :X ik snap dat je die de volgende keer als laatste belt.

Krijger, wat lief!

En zijn jullie nou nog niet bevallen dames? ;) hoe is het met de laatste loodjes?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182386419
Ja dames, maak eens tempo :*

Zojuist belde de verloskundige, hart zat in m’n keel toen ik het nummer zag.
Vorige week maandag de nipt laten prikken dus dat kon niet goed zijn dat ze nu al belden, had namelijk gerekend op 10 werkdagen.
Maar de nipt uitslag was helemaal goed!! *O* :'( O+
pi_182386703
Goedemorgen,
Ik ben op zoek naar het "streepjes" topic.. Ik kan hem nergens meer vinden.. Kan iemand mij helpen?
pi_182386836
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:09 schreef ElisaMay het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben op zoek naar het "streepjes" topic.. Ik kan hem nergens meer vinden.. Kan iemand mij helpen?
OUD / Wachten op het tweede streepje deel 408
pi_182387008
*O* Flav! Fijn dat het zo snel kan gaan.
pi_182387627
Hier ook baby in de buik. Vanmorgen weer bij vk. Bloeddruk nog steeds prima; hartje duidelijk.. tjah alles wel weer goed. Vrijdag ingepland om te strippen en eventueel zondag dan nog een keer. Maandag dan controle bij het ziekenhuis. Hoop zo dat het voor maandag uit zichzelf ‘start’... maar het blijft echt heel rustig in m’n buik.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182387756
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
Hier ook baby in de buik. Vanmorgen weer bij vk. Bloeddruk nog steeds prima; hartje duidelijk.. tjah alles wel weer goed. Vrijdag ingepland om te strippen en eventueel zondag dan nog een keer. Maandag dan controle bij het ziekenhuis. Hoop zo dat het voor maandag uit zichzelf ‘start’... maar het blijft echt heel rustig in m’n buik.
Fijn dat alles goed is! Wij gaan morgen weer. En echt, in een week (!) kan er veel gebeuren hoor! Houd moed ^O^ Dat saaie wachten thuis, alleen, is niet leuk hè? Ik had ook liever nu de baby uit de buik gehad. De klusjes zijn hier wel klaar nu. Ik ga maar vaak een stukje lopen of even naar boven, hopelijk helpt dat iets met indalen en ontsluiten.
pi_182387968
Ja dat alleen thuis zitten wachten is maar niks.. net ook een stukje met de hond gewandeld; maar vlot gaat dat niet meer (en ik kan de riem niet goed vast houden door de cts -O- )

Hopelijk schiet het bij jou ook op :* en is verder morgen in iedere geval alles ook goed ^O^ of gaan we deze middag/avond gewoon alsnog voor een datumtweeling hehe :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182388363
Je baby heeft het dus lekker naar de zin in je buik priem!

En bij peel ook, maar opzich heb je nog ff tot je ud toch.

Zou wat zijn als ik je voor ga :o . Gister met de babyshower ging iedereen opschrijven wanneer zij denken dat de baby's komen. De eerste datum is gezet op 15 oktober, ben benieuwd of er iemand gelijk gaat krijgen haha!
pi_182388831
Zo... mijn verlof is afgelopen donderdag begonnen en ben de eerste dagen vooral druk geweest in huis met van alles en nog wat. Nu even tijd om bij te lezen en wat te reageren.

Aapie ook al verrast met babyshower gisteren, ik ook! Georganiseerd door m'n schoonzus met lekker eten, lieve mensen, heel veel cadeaus en gewoon gezellig kletsen met elkaar want ook ik ben niet van de spelletjes... Wel gingen er invullijstjes rond met verwachte naam, bevaldatum, gewicht etc. en door 1 iemand is de naam goed geraden maar volgens mij heb ik een goede pokerface *O* (wel weet ik nu ook dat in ieder geval 1 iemand de naam helemaal niets vindt, dus ik ben HEEL benieuwd naar haar reactie als hij eenmaal geboren is >:))

Sisu klagen mag! Het is niet altijd leuk en geweldig en zonnestralen en regenbogen. Zelf snap ik dat hele roze wolk gevoel/gedoe waar veel mensen het altijd maar over hebben echt totaal niet. Ik heb het boek 'Feliciteer hem maar, want ik vind er tot nu toe geen reet aan' halverwege de zwangerschap gelezen en dat was ZO herkenbaar op sommige punten!

Priem fijn dat de controles goed waren, ik hoop voor jou dat er voor volgende week maandag (maar wellicht ook wel eerder) echte actie is en je je baby in je armen kunt sluiten!

Peel succes morgen bij de vk. Wat je schrijft over alleen thuis zitten wachten herken ik nu al terwijl ik nog niet eens een week met verlof ben...

Flav fijn dat de nipt goed was! Gefeliciteerd!

Krijgertje, wat super lief van je oma!

Verder ben ik (net als Tink) blij met de bel-inzichten die een ieder heeft gegeven. Vanavond maar eens met man over hebben hoe hij erover denkt. Ik weet dat zijn vader het liefst vanaf het moment dat het begint tot het moment dat de baby geboren wordt op de hoogte gehouden wil worden, maar ik vind dat best een dingetje. Nu gok ik zo dat we er toch geen tijd voor hebben om aan die wens te voldoen, maar ik wil er wel afspraken over maken voordat er toch ineens mensen aan m'n bed staan op het moment dat ik dat eigenlijk nog niet wil. Mijn broer en schoonzus zullen wel vanaf het moment dat we naar het ziekenhuis gaan op de hoogte zijn aangezien we schoonzus hebben gevraagd bij de bevalling aanwezig te zijn, maar als het aan mij ligt hoort de rest pas dat de baby er is als hij er ook daadwerkelijk is en ik een beetje bijgekomen ben.
pi_182389114
Nou... werd ik net gebeld door de assistente van de verloskundige over mijn bloeduitslagen. Heb ik verhoogde leverwaardes! Ze kon er verder niet zoveel over zeggen. Donderdag heb ik ‘al’ controle bij de verloskundige en een week later kan ik pas bij de gyn terecht ivm zwangerschapsvergiftiging vorige keer.

Maar nu maak ik me natuurlijk wel zorgen :’(
  maandag 8 oktober 2018 @ 13:18:36 #196
56471 pinquit
oh my lama!
pi_182389536
Spannend Djoes! Maar voordeel is dat ze je nu al in de gaten gaan houden :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_182390724
Bah Djoess, dat is vervelend nieuws, zeker omdat er door de arts nog geen duiding aan is gegeven en je dus niet weet waar je aan toe bent!

Klopt aapie, nu 38w2d, dus baby heeft nog genoeg tijd! Maar na het valse alarm van afgelopen weekend ben ik wel wat ongeduldiger geworden.

Eponine verlof-boks ^O^ En je hebt alles al klaar voor de komst van de baby?
pi_182391738
Oh jeetje Djoess wat vervelend dat je nu zo in onzekerheid zit, ik hoop dat de komende dagen/week een beetje snel voorbij gaan en dat je daarna de antwoorden krijgt op de evt. vragen waar je nu mee zit.

quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:21 schreef Mrs.Peel het volgende:
Eponine verlof-boks ^O^ En je hebt alles al klaar voor de komst van de baby?
Baby's bed moet nog worden opgemaakt en de ziekenhuiskoffer moet nog worden ingepakt en klaargezet, maar verder is alles gewassen (wat ik gisteren gekregen heb aan kleding en hydrofielen en ander wasbaar spul hangt as we speak te drogen aan de waslijn) en zijn we geloof ik aardig op orde. En mocht ik toch iets over het hoofd hebben gezien komt dat vast wel goed :Y

Heb net een afspraak gemaakt met de kapper voor morgen, en ga daarna maar even het centrum in, misschien kom ik nog iets onmisbaars tegen bij de Hema ofzo :D
pi_182393030
Ik kwam even spieken of Priem nog actief in het topic was, maar alles nog rustig zo te lezen :P
pi_182393577
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:10 schreef VitaBella het volgende:
Ik kwam even spieken of Priem nog actief in het topic was, maar alles nog rustig zo te lezen :P
:*

Ik word alleen een klein beetje gek van mijn schoonfamilie die denkt elke dag wel een keer op bezoek te moeten komen :') :X ze zijn keilief maar laat me gewoon een keertje -O- heb - nu vooral eigenlijk - echt niet elke dag behoefte aan iemand te zien of te spreken tbh :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 8 oktober 2018 @ 16:37:14 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_182393640
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:34 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

:*

Ik word alleen een klein beetje gek van mijn schoonfamilie die denkt elke dag wel een keer op bezoek te moeten komen :') :X ze zijn keilief maar laat me gewoon een keertje -O- heb - nu vooral eigenlijk - echt niet elke dag behoefte aan iemand te zien of te spreken tbh :@
laat je vriend dat even tegen ze zeggen dan. Want uit zichzelf gaan ze dat niet inzien. Je mag best even egoïstisch zijn nu :*
disclaimer
pi_182393645
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:34 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

:*

Ik word alleen een klein beetje gek van mijn schoonfamilie die denkt elke dag wel een keer op bezoek te moeten komen :') :X ze zijn keilief maar laat me gewoon een keertje -O- heb - nu vooral eigenlijk - echt niet elke dag behoefte aan iemand te zien of te spreken tbh :@
Herkenbaar hoor, vooral zo op het eind. Toen was het bij mij echt cocoonen tot de max. Lekker doen ook want in de komende weken, als de kleine man er is, word je al genoeg geleefd :*
pi_182393856
Ohh Priem dat is ook vervelend :* maar wel aan jezelf denken hoor! Je vriend inderdaad maar even laten zeggen dat je rust nodig hebt.
  maandag 8 oktober 2018 @ 17:10:58 #204
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182394266
Priem, jij (en je vriend!) mogen dat toch best zeggen? Dat het een beetje veel van het goede is... Of zou je dat niet aandurven?

Ik ben uit m'n nieuwe bh gegroeid in 10 weken. Moet eigenlijk weer een nieuwe, maar vrees dat dus ook binnen de kortste keren niet meer past. Dus nu weet ik niet zo goed of het slim is om nu een nieuwe te gaan kopen of dat ik beter nog een paar weekjes kan behelpen en wachten.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182395312
Hier heel slecht nieuws, vanmorgen leek de echo perfect, groei, hersentjes, hartje.. tot ze beter keek en zag dat de nekplooi 4.9mm was en verontrustender, vocht om het buikje/borstkastje.
Ze gaf ons heel weinig hoop op een gezond kindje. Waarschijnlijk 1 van de niet met het leven verenigbare syndromen. Wat een enorme klap! Zo’n springlevend, goed groeiend kleintje.
We hebben iig een lange weg van echo’s en onderzoeken te gaan maar ik ben er zo ontzettend ziek van 😕
pi_182395520
Oh kleurdoos ;( kippenvel. Sterkte de komende weken met alle echo’s :*
pi_182395603
O Kleurdoos, wat een afschuwelijk nieuws. ;( Veel sterkte! :*
pi_182395696
Boh Kleurdoos ;( Wat verdrietig, sterkte :*
pi_182395709
Oh kleurdoos... wat een ongelooflijk naar nieuws ;(, heel veel sterkte met alles dat komen gaat.
pi_182395971
Ooh kleurdoos, wat vervelend nieuws.. Heel veel sterkte en ik hoop op het beste voor jullie..
pi_182396073
Oh kd wat vreselijk nieuws :'( heel veel sterkte....
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182396208
Jeetje Kleurdoos wat verschrikkelijk. Veel sterkte de komende tijd!
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:00:18 #213
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182396324
Oh nee Kleurdoos.. Ik ben er stil van. Heel veel sterkte de komende tijd! :*
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:01:42 #214
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182396361
Ahh Kleurdoos ;(
Heel veel sterkte gewenst.
Weet je al wanneer je meer info/onderzoeken krijgt?
pi_182396536
Wat vreselijk naar nieuws, Kleurdoos! :* voor de onzekere tijd.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:16:28 #216
56471 pinquit
oh my lama!
pi_182396618
;(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:14:37 #217
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182398226
Kleurdoos, wat vreselijk verdrietig. Heel veel sterkte komende tijd :'( :*
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:32:37 #218
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182398663
Ach nee, heel veel sterkte :*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182399364
Oh noes kleurdoos :'(
Succes met de onderzoeken komende tijd :*
pi_182400092
quote:
Dankjewel!!! Ik hoop dat ik heel snel hier mee mag posten.
Iedereen hier heel veel succes met alles wat jullie te wachten staat komende tijd.

Liefs ElisaMay
pi_182400278
Verdrietig kleurloos.

Hier komen de laatste loodjes (34,5 week). MevrouwdJ heeftvhet er zwaar mee en gaat allemaal niet heel makkelijk. Nu ook vermoedens van zwangerschapsvergiftiging zouden na 15 uur gebeld worden en geen belletje gehad :’) zal dus hopelijk meevallen.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  maandag 8 oktober 2018 @ 22:29:18 #222
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182401458
Ah nee, kleurdoos! Wat intens verdrietig. Kunnen jullie niet bij een andere vk of gynaecoloog een second opinion laten doen?
Neem de tijd om beslissingen te maken en probeer je niet te laten leiden door andermans visie.
Ik probeer me vaak vast te houden aan het kindje van een collega. Die zou geboren worden met down. Er werd meerdere keren aangedrongen op een abortus, maar zij zijn er voor gegaan en wat bleek? Op een kleine handicap na gezond.
Het kán dus ook meevallen en dat hoop ik nu ook zoooooo voor jullie.
Hele dikke :*


[edit] waarmee ik niet wil zeggen dat kinderen met down ongezond zijn [/edit]
Zonder hoop geen leven.
pi_182401560
Ohnee kleurdoos! Wat een nieuws! Ik duim keihard op een verkeerde meting die snel wordt getackeld door een ander. Wat verdrietig :* vee sterkte!
♥ J & S
pi_182401804
Het probleem is niet alleen een verdikte nekplooi maar ook vocht rond de buik/borstkas. Als het alleen de nekplooi zou zijn, zou er een sprankje hoop zijn. Maar beide duidt op een ernstige afwijking (hydrops fetalis) ( bijv door parvo, trisomie 18 of ernstige hartafwijking)voor zover mijn googlemadness. En dit eindigt vrijwel nooit in een levend kindje. Een nekplooi alleen zou down kunnen zijn of zelfs nog kunnen afnemen zonder problemen. Maar wij moeten uitgaan van het ergste.
  maandag 8 oktober 2018 @ 23:01:02 #225
11682 Moonah
Jolie femme
pi_182402110
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Het probleem is niet alleen een verdikte nekplooi maar ook vocht rond de buik/borstkas. Als het alleen de nekplooi zou zijn, zou er een sprankje hoop zijn. Maar beide duidt op een ernstige afwijking (hydrops fetalis) ( bijv door parvo, trisomie 18 of ernstige hartafwijking)voor zover mijn googlemadness. En dit eindigt vrijwel nooit in een levend kindje. Een nekplooi alleen zou down kunnen zijn of zelfs nog kunnen afnemen zonder problemen. Maar wij moeten uitgaan van het ergste.
Oh hemel KD... :o wat ontzettend verdrietig... :* :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 8 oktober 2018 @ 23:26:38 #226
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_182402741
Oh nee toch Kleurdoos, wat verschrikkelijk. :'( :'( Heel veel sterkte. XXX
in de haak.
  maandag 8 oktober 2018 @ 23:34:00 #227
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_182402906
KD Vreselijk nieuws. Sterkte :*
If you can dream it, you can do it...
pi_182402960
Wat een vreselijk nieuws Kleurdoos.
Heel veel sterkte :*
pi_182403955
Tjee, kleurdoos. Wat een verdrietig bericht. Sterkte de komende tijd. :*
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 06:51:14 #230
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182405458
Kleurdoos, wat een bombshell! Heel veel sterkte
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:09:42 #231
269689 crew  Viv
pi_182406023
Jemig kd, wat verdrietig dat het juist zo goed leek te gaan dit keer en dan krijg je dit nieuws. :*
pi_182406365
Lieve Kd, wat een ellende....
Heel veel sterkte gewenst met dit vreselijke nieuws
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_182407447
Meld met baby uit buik O+ Vannacht om 4.05u is onze zoon thuis geboren na een vlotte bevalling, en hij is prachtig O+ We zijn verliefd, voldaan en moe!

Succes Priem :* , ik hoop dat je snel volgt ^O^. Of ben je stiekem bezig met de datumtweeling :o
pi_182407448
Ahh nee KD wat onzettend verdrietig ;(
pi_182407500
Mrs. Peel, gefeliciteerd met jullie zoon!
pi_182407603
Wat verdrietig, KD! :'( :'(
pi_182407778
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:53 schreef Mrs.Peel het volgende:
Meld met baby uit buik O+ Vannacht om 4.05u is onze zoon thuis geboren na een vlotte bevalling, en hij is prachtig O+ We zijn verliefd, voldaan en moe!

Succes Priem :* , ik hoop dat je snel volgt ^O^. Of ben je stiekem bezig met de datumtweeling :o
Na lang wachten is hij er eindelijk! Gefeliciteerd!!!
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:09:20 #238
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182407810
Peel, gefeliciteerd!! O+ O+ nu fijn babyknuffelen O+ O+
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:15:13 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_182407942
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:53 schreef Mrs.Peel het volgende:
Meld met baby uit buik O+ Vannacht om 4.05u is onze zoon thuis geboren na een vlotte bevalling, en hij is prachtig O+ We zijn verliefd, voldaan en moe!

Succes Priem :* , ik hoop dat je snel volgt ^O^. Of ben je stiekem bezig met de datumtweeling :o
wauw, zéér lang verwacht en eindelijk gekomen! Wat fijn, ik ben zo blij voor jullie! Gefeliciteerd!
disclaimer
pi_182408043
Gefeliciteerd Peel! Heel veel geluk en een spoedig herstel voor jou toegewenst!
pi_182408268
Gefeliciteerd MrsPeel O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_182408324
*O* peel gefeliciteerd met jullie zoon! O+
pi_182408359
Ik kan voorlopig nergens anders klagen, dus ik ga het maar hier doen :')

Ik wil echt niet ondankbaar overkomen, maar ik voel me zo slecht de laatste tijd. Ik weet echt niet hoe andere zwangeren dit doen.

Ik ben inmiddels 5 kilo afgevallen en was al petite en slank voor mijn zwangerschap. Heb geen eetlust en kan niet genieten van eten.

Ben standaard elke ochtend en avond misselijk + spugen. De rest van de dag voelt mijn maag raar aan. Ik kan niet eens beschrijven wat ik precies voel, maar het lijkt alsof mijn slokdarm vol zit met eten ofzo.

Ik ben zo moe. Ik heb mij gisteren en vandaag ziekgemeld en doe de hele dag niets. Heb nergens energie voor. Zelfs een klein afstandje wandelen naar de supermarkt lukt niet.

Mijn gezicht, hals en rug zit onder de acne. Ik zag laatst mijn schoonmoeder (die overigens nog niet weet dat ik zwanger ben) en zodra ze mij zag schreeuwde ze: WAT IS ER NOU MET JOU GEBEURD? BEN JE BESMET OFZO? HEB JE DE MAZELEN?
Ja was reuze fijn en een flinke boost voor mijn zelfvertrouwen :')

Ik hoop echt dat ik ook gauw kan genieten en mij beter en energieker voel. Ik voel me zo ziek en nutteloos op dit moment.
pi_182408362
Gefeliciteerd Peel! *O* Fijn dat het vlot ging.
pi_182408392
Ja Mrs Peel! Daar is hij dan eindelijk, gezond en wel O+ Wat ontzettend fijn! Heb je vlot gedaan *O* Genietse :*
pi_182408406
KD wat een kutnieuws voor jullie! Heel veel sterkte :*
pi_182408505
MrsPeel gefeliciteerd met jullie zoon!
pi_182408588
Wat verschrikkelijk KD ;( :*

Gefeliciteerd Peel! *O*
Wie weet toch nog een datumtweeling :P
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:50:29 #249
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182408656
Mrs Peel gefeliciteerd met de baby!!! Hoe is de bevalling gegaan, alles vlot en zonder kleerscheuren gelopen?

Cava, wat vervelend. Zwanger zijn is soms gewoon niet leuk. Jammer dat je schoonmoeder dan zo'n opmerking naar je hoofd slingert. Toen ik 6 weken zwanger was (en ik het zelf nog niet wist) maakte ze een opmerking omdat ik was aangekomen, in de trend van je moet echt weer gaan afvallen. Laat je niet gek maken en zorg goed voor jezelf. Dat je zo moe bent is een teken om het rustiger aan te doen. Geef er vooral aan toe. Zo herkenbaar! Voor het boodschappen doen een dutje doen en na thuiskomst weer even in bed of op de bank gaan liggen.
En dan die hormonen... Yuck!
Hele dikke virtuele knuffel!
pi_182408792
Ooohhhh Peel wat doe je !! :o :D O+ oh zo blij voor jullie en wat fijn dat het vlot ging *; *; geniet van jullie zoon en de wolk O+ Daar is ie gewoon *O*

En baby hier nog in de buik :+ geen datumtweeling (voorlopig) :P
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182408810
Mrs Peel, gefeliciteerd O+ Daar is ‘ie dan :D Heel veel geluk voor jullie gewenst! O+
pi_182409209
Eindelijk, eindelijk, Peel! Gefeliciteerd en fijn dat het vlot ging. Is het met het bad nog gelukt?
pi_182409366
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:50 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Mrs Peel gefeliciteerd met de baby!!! Hoe is de bevalling gegaan, alles vlot en zonder kleerscheuren gelopen?

Cava, wat vervelend. Zwanger zijn is soms gewoon niet leuk. Jammer dat je schoonmoeder dan zo'n opmerking naar je hoofd slingert. Toen ik 6 weken zwanger was (en ik het zelf nog niet wist) maakte ze een opmerking omdat ik was aangekomen, in de trend van je moet echt weer gaan afvallen. Laat je niet gek maken en zorg goed voor jezelf. Dat je zo moe bent is een teken om het rustiger aan te doen. Geef er vooral aan toe. Zo herkenbaar! Voor het boodschappen doen een dutje doen en na thuiskomst weer even in bed of op de bank gaan liggen.
En dan die hormonen... Yuck!
Hele dikke virtuele knuffel!
Super lief en bedankt voor je begrip!

Op dit moment is het niet fijn, maar ik wacht geduldig op de betere tijden :)
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:31:15 #254
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182409589
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:53 schreef Mrs.Peel het volgende:
Meld met baby uit buik O+ Vannacht om 4.05u is onze zoon thuis geboren na een vlotte bevalling, en hij is prachtig O+ We zijn verliefd, voldaan en moe!

Succes Priem :* , ik hoop dat je snel volgt ^O^. Of ben je stiekem bezig met de datumtweeling :o
Oh wat goed zeg! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en een fijne kraamtijd toegewenst!
pi_182409714
Mrs Peel, gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:18:19 #256
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182410461
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:35 schreef CaVaBien het volgende:
Ik kan voorlopig nergens anders klagen, dus ik ga het maar hier doen :')

Ik wil echt niet ondankbaar overkomen, maar ik voel me zo slecht de laatste tijd. Ik weet echt niet hoe andere zwangeren dit doen.

Ik ben inmiddels 5 kilo afgevallen en was al petite en slank voor mijn zwangerschap. Heb geen eetlust en kan niet genieten van eten.

Ben standaard elke ochtend en avond misselijk + spugen. De rest van de dag voelt mijn maag raar aan. Ik kan niet eens beschrijven wat ik precies voel, maar het lijkt alsof mijn slokdarm vol zit met eten ofzo.

Ik ben zo moe. Ik heb mij gisteren en vandaag ziekgemeld en doe de hele dag niets. Heb nergens energie voor. Zelfs een klein afstandje wandelen naar de supermarkt lukt niet.

Mijn gezicht, hals en rug zit onder de acne. Ik zag laatst mijn schoonmoeder (die overigens nog niet weet dat ik zwanger ben) en zodra ze mij zag schreeuwde ze: WAT IS ER NOU MET JOU GEBEURD? BEN JE BESMET OFZO? HEB JE DE MAZELEN?
Ja was reuze fijn en een flinke boost voor mijn zelfvertrouwen :')

Ik hoop echt dat ik ook gauw kan genieten en mij beter en energieker voel. Ik voel me zo ziek en nutteloos op dit moment.
Ik heb precies hetzelfde (maar van mezelf al acne, dus dat valt minder op). Ook 5 kilo kwijt en echt geen idee hoe anderen dit doen, en dan werk ik slechts parttime.
Ik heb gelukkig wel goede dagen, dat scheelt een hoop.
Ik ben ook de hele dag ermee bezig, want ik heb wel honger/behoefte aan eten, maar geen eetlust, kan ook niet veel eten, eten dat me opeens tegenstaat, noem maar op. Heel vermoeiend.
Het schijnt vaak beter te worden na een week of 12. Maar dat lijkt heel ver weg.

Ik heb donderdag een concert, zit me continu af te vragen of het wel goed zal gaan, wat ik zal eten... En dan maak ik me zorgen hoe moe ik vrijdag dan ben.

Dus ja, helaas geen tips, behalve toch regelmatig iets eten. Maar ik begrijp je wel.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:19:06 #257
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182410469
Mrs Peel *O*
pi_182410681
Mrs. Peel. Gefeliciteerd. O+ *O*
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:03:46 #259
73386 Fazz
onderweg
pi_182411182
Gefeliciteerd Mrs Peel *O*
pi_182411252
Gefeliciteerd Mrs Peel en familie! O+
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:20:42 #261
426379 elamanilo
elämänilo
pi_182411479
*O* Mrs.Peel, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! O+
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:20:54 #262
426379 elamanilo
elämänilo
pi_182411850
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:53 schreef Mrs.Peel het volgende:
Meld met baby uit buik O+ Vannacht om 4.05u is onze zoon thuis geboren na een vlotte bevalling, en hij is prachtig O+ We zijn verliefd, voldaan en moe!

Succes Priem :* , ik hoop dat je snel volgt ^O^. Of ben je stiekem bezig met de datumtweeling :o
Gefeliciteerd!! *O* *O* O+
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:59:36 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_182412027
Ik bedacht me net dat ik 5 jaar geleden al samen met mrs. Peel in wohts postte. Ik kreeg mijn baby al op 9 oktober 2014, en jij nu 4! jaar later. Wat een geduld en tegenslag heb jij moeten doorstaan zeg, ongelooflijk. Maar hij is er! O+
disclaimer
pi_182412034
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:53 schreef Mrs.Peel het volgende:
Meld met baby uit buik O+ Vannacht om 4.05u is onze zoon thuis geboren na een vlotte bevalling, en hij is prachtig O+ We zijn verliefd, voldaan en moe!

Succes Priem :* , ik hoop dat je snel volgt ^O^. Of ben je stiekem bezig met de datumtweeling :o
*O* Daar is hij dan *O* Van harte gefeliciteerd O+ Wat fijn dat je een vlotte voorspoedige bevalling had. Lekker genieten met elkaar!
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:31:18 #266
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182412491
Mrs. Peel, daar is hij dan eindelijk! Van harte gefeliciteerd lieverd O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182413262
Mrs Peel van harte gefeliciteerd! *O* O+
pi_182413730
Oh vandaag mijn bellyprint ontvangen! Erg blij mee O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:45:19 #269
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182414871
Kleurdoos,
Och och och.. wat had ik je graag beter nieuws willen geven. Wanneer mag je naar de gynaecoloog? Volgende week toch?
Ik hoop op een wonder.
Heel veel liefde en sterkte :*

Cava,
Wat naar dat je je zo voelt.
Helpt het om kleinere /licht verteerbare dingen te eten? Ik leef momenteel op rijstwafels en hoemoes. Gek genoeg doet de rijstwafellucht niks met me terwijl alle andere dingen me gruwelijk tegenstaan. Hopelijk vind je snel iets dat je wel binnen kunt houden.
Maak je geen druk om het afvallen. Je lijf trekt wel bij.

Peel,
Gefeliciteerd! Wat een vroege vogel joh! Ben heel erg benieuwd naar de naam die jullie gekozen hebben of ga je die niet op fok delen?
Een goed herstel, roze wolk en veel liefde en begrip van naasten gewenst!

Ik had vandaag een goede dag. Heb gisteren zelfs gekookte aardappel gegeten bij Mn schoonmoeder. Als ik die hier alleen maar zie liggen in de kast ga ik al over Mn nek.
Bij Mn vorige zwangerschap had ik hier helemaal geen last van. Schoonmoeder grapte gisteren dat dit kind alleen maar tegen kan vallen gezien het bij ro allemaal zo relaxed gaat. Ze bedoelde het goed (zij kreeg eerst een ontspannen en makkelijke baby en daarna de 2e met veel complicaties en problemen met opgroeien). En ze probeerde het écht als grap te zeggen, wat ik normaal ook zo zou hebben opgevat, maar gisteravond moest ik er toch om huilen. Jeej voor de preggo hormonen.
Man lacht me vaak uit om Mn besluiteloosheid. Ook niet echt helpend.
Zonder hoop geen leven.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:34:05 #270
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_182418066
Och KD, wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte.

:*

MsPeel, gefeliciteerd met jullie zoon.
pi_182420409
Van harte Peel! Geniet van elkaar 😍
pi_182420422
Jeumig kleurdoos wat verdrietig en eng :,(
pi_182420555
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
Oh vandaag mijn bellyprint ontvangen! Erg blij mee O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw O+ Heel uniek. Prachtig aandenken aan deze bijzondere periode. Hoe gaat het met je? Kom je de dagen nog een beetje goed door?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:34:31 #274
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182420627
Priem, ik had je foto gemist. Wat mooi! Hoe heb je dat laten maken?
Zonder hoop geen leven.
pi_182420821
Kleurdoos, wat vreselijk ;(
Heel veel sterkte en ik hoop op een wonder :*
Tralalalaaa
pi_182421053
Gefeliciteerd mrs peel, wat ben ik blij voor je dat hij er eindelijk is. Veel geluk met zijn viertjes O+

KD wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte en ik hoop ook op een wonder.
pi_182421168
Mrs. Peel, wat mooi, eindelijk mama. O+
pi_182421330
Gefeliciteerd Peel O+ Veel geluk met z'n viertjes! *G*
pi_182421376
Die bellyprint! O+ Wat mooi zeg. Misschien wil ik dat ook wel laten maken!
pi_182427057
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:30 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Wauw O+ Heel uniek. Prachtig aandenken aan deze bijzondere periode. Hoe gaat het met je? Kom je de dagen nog een beetje goed door?
O+

Het gaat. Het wachten begint enorm te vervelen maar zit niks anders op. Nog steeds niks van tekenen hier (wat ook frustreert) en vriend heeft aan zijn familie toch maar even kenbaar gemaakt me wat rust te gunnen... ik snap hun enthousiasme maar elke dag er mee bezig zijn; helpt mij alleen maar meer gefrustreerd te raken :@ hoop nog steeds dat het zonder strippen/ziekenhuis opgang komt eigenlijk... maar we zullen zien.

Hoe is het met jou?? O+ gaat alles goed met de kleine man? En hoe verloopt jouw herstel?? Geniet er lekker van; ik mag ook gauw :D O-)

Bellyprint maken ze met 3D fotocamera. Je neemt een positie aan en dan moet je 5 a 10 minuten zo stil mogelijk proberen te staan waarna ze met de camera duizenden foto’s van alle hoeken maken; daarna renderen ze die op de computer tot 1 geheel. Erg grappig om dat proces ook te zien (doen ze gelijk terwijl je daar nog bent). Je kunt daarna nog aangeven als je het toch anders wil of iets wil aangepast hebben en kiezen in wat voor materiaal je het geprint wil hebben. Ik vind het een erg mooi aandenken *;

Oja meld met baby in de buik dus... haha :P
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182427687
Priem wat gaaf zon print! Ik zou het voor mijzelf niet doen maar vind de jouwe erg mooi geworden!

En fijn dat ze wat meer rekening met je gaan houden, lekker in je bubbel! Ben je niet bang dat als baby er is ze ook elke dag op de stoep staan?

Hier ook alles rustig, gister avond als verrassing voor kleuter haar nieuwe bed in elkaar gezet. Ze vraagt al een tijdje om een hoogslaper, en toen we een paar maanden terug begonnen met ons huis aanpassen vroeg ze met een heel klein stemmetje: en mijn kamer dan mama, vergeten jullie mij niet?

Het blije smoeltje vanmorgen was onbetaalbaar! Ze zei al gelijk, vanavond slaap ik in mijn eigen bed!

Nu met koffie op de bank, wachten op de mannen die de zoldervloer eindelijk komen afmaken!
  woensdag 10 oktober 2018 @ 10:32:40 #282
56471 pinquit
oh my lama!
pi_182427788
Ohh Priem, wat mooi! O+

Weten jullie nog dat ik me zorgen maakte omdat ik maar niet misselijk werd? :')
Migraine, hoera.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 10 oktober 2018 @ 10:33:04 #283
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182427805
Mogguh!

Die belly print vind ik ook tof, maar ik zou hem toch niet in het zicht zetten, voelt een beetje te bloot ofzo. Maar wel echt gaaf!

En mijn buikbaby heeft al een paar dagen bijna continu de hik. Eerst heel schattig, inmiddels best irritant. Gulzig kindje blijkbaar...

Gisteren een plantje gekocht voor op ukkies kamer. Goed voor de luchtvochtigheid en de zuurstof enzo. Voelt nu ineens veel 'affer', terwijl we het eigenlijk al als af bestempeld hadden O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 10 oktober 2018 @ 10:34:22 #284
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182427834
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:52 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

O+

Het gaat. Het wachten begint enorm te vervelen maar zit niks anders op. Nog steeds niks van tekenen hier (wat ook frustreert) en vriend heeft aan zijn familie toch maar even kenbaar gemaakt me wat rust te gunnen... ik snap hun enthousiasme maar elke dag er mee bezig zijn; helpt mij alleen maar meer gefrustreerd te raken :@ hoop nog steeds dat het zonder strippen/ziekenhuis opgang komt eigenlijk... maar we zullen zien.

Hoe is het met jou?? O+ gaat alles goed met de kleine man? En hoe verloopt jouw herstel?? Geniet er lekker van; ik mag ook gauw :D O-)

Bellyprint maken ze met 3D fotocamera. Je neemt een positie aan en dan moet je 5 a 10 minuten zo stil mogelijk proberen te staan waarna ze met de camera duizenden foto’s van alle hoeken maken; daarna renderen ze die op de computer tot 1 geheel. Erg grappig om dat proces ook te zien (doen ze gelijk terwijl je daar nog bent). Je kunt daarna nog aangeven als je het toch anders wil of iets wil aangepast hebben en kiezen in wat voor materiaal je het geprint wil hebben. Ik vind het een erg mooi aandenken *;

Oja meld met baby in de buik dus... haha :P
Erg mooi geworden, die bellyprint. Had je dat in Arnhem laten doen? :).

Succes met de laatste loodjes :*!
  woensdag 10 oktober 2018 @ 10:41:47 #285
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182427956
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:33 schreef Tink89 het volgende:
Mogguh!

Die belly print vind ik ook tof, maar ik zou hem toch niet in het zicht zetten, voelt een beetje te bloot ofzo. Maar wel echt gaaf!

En mijn buikbaby heeft al een paar dagen bijna continu de hik. Eerst heel schattig, inmiddels best irritant. Gulzig kindje blijkbaar...

Gisteren een plantje gekocht voor op ukkies kamer. Goed voor de luchtvochtigheid en de zuurstof enzo. Voelt nu ineens veel 'affer', terwijl we het eigenlijk al als af bestempeld hadden O+
Zo schattig O+
Wat voor plantje heb je gekocht? Kan me herinneren dat ik in het kamertjestopic een foto van de kamer voorbij heb zien komen, even lurken
  woensdag 10 oktober 2018 @ 10:44:30 #286
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182427995
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:41 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

Zo schattig O+
Wat voor plantje heb je gekocht? Kan me herinneren dat ik in het kamertjestopic een foto van de kamer voorbij heb zien komen, even lurken
Een krulvaren O+ en ja, daar staat een foto, maar die is nog zonder de laatste berg en de boekenplankjes. Zal vanmiddag eens een nieuwe maken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182428672
Thx dames O+

@aapie: ja _O- daar vrees ik inderdaad voor :')
En wat fijn dat kleuter helemaal happy is met het bed O+

Pinq huuuu migraine is een bitch -O- beterschap :*

Helsinki klopt ! In Arnhem :D hele lieve dame om mee samen te werken :Y thx; nu kan het écht niet lang meer duren :+

Baby heeft in 2de trimester hier heel vaak de hik gehad; tot 2 a 3 keer per dag. Is nu minder geworden maar nog zeker minstens 3 keer per week.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182431252
Die bellyprint vind ik echt veeeeeel toffer dan zo’n gipsbuik :D O+ Ik zou zelf alleen niet weten waar ik hem moet laten, Haha :P

Laatste loodjes priem, doet je schoonfamilie nu ook rustiger aan of komen ze nog steeds veel langs? Sterkte met alle ‘en en en?’ Berichtjes :') afschuwelijk vond ik dat. Hopelijk mag je straks gewoon iedereen ineens verrassen met een baby :*

Hier is mijn baby bijna levensvatbaar *O* en ineens om de drie weken naar de VK ipv 4, when Did that happen? Afgelopen maand zijn m’n bekken klachten nagenoeg verdwenen maar sinds maandag zijn ze echt weer terug en ook heel erg. :'( nu dag drie dus dat lopen best wel pijn doet, hoe lang kan ik nog hoop houden dat dit een tijdelijke opleving is die straks weer verdwenen is? Of toch nu al een fysio bellen? :')
pi_182431301
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:41 schreef krijgerrtje het volgende:

Hier is mijn baby bijna levensvatbaar *O* en ineens om de drie weken naar de VK ipv 4, when Did that happen? Afgelopen maand zijn m’n bekken klachten nagenoeg verdwenen maar sinds maandag zijn ze echt weer terug en ook heel erg. :'( nu dag drie dus dat lopen best wel pijn doet, hoe lang kan ik nog hoop houden dat dit een tijdelijke opleving is die straks weer verdwenen is? Of toch nu al een fysio bellen? :')
Ik zou gelijk een goede bekkenbodemfysio bellen! Is echt goud waard, want je moet nog even en je buik wordt alleen maar zwaarder :*
En hoera voor de bijna levensvatbaarheid grens *O* Vond ik een hele bijzondere grens O+

En Priem, die bellyprint is gaaf zeg O+ Ik zou alleen ook niet zo goed weten waar je m neer moet zetten. Zoals Tink zegt, voelt een beetje te bloot/intiem ofzo.
pi_182431630
Schoonfamilie heeft zich al 2 dagen niet laten zien dus gelukkig wel haha. Ja ik neig naar mijn telefoon uitzetten met alle appjes momenteel pffff :') en yay levensvatbaar O+ toch weer een mijlpaal :D en ja zou zeker naar de fysio gaan... toen het bij mij aan kwam zetten, ging het echt niet zomaar over. Fysio maakte het los waardoor ik weer meer met m’n lijf kon en ik er voor zorgde niet meer over mijn limiet te gaan. Wat dat betreft heb ik echt geluk met mijn 3de trimester zonder bekkenklachten (sinds ie vast zit zeg maar).

Tjah de bellyprint staat hier in de woonkamer; ik vond er niks ‘intiems’ aan maar eerder heel natuurlijk en vrouwelijk. Mijn vriend is er heel trots op; goeie vriend kwam gisteren langs en hij ging meteen het beeldje tonen haha zo schattig. Idd ik ben ook niet van die grote gipsbuiken.... overigens kun je de bellyprint ook met bh/hempje laten afdrukken of zelfs dat je handen voor de borsten zit. Maar ik wou het zo natuurlijk mogelijk hebben en dus ging ik vol nakend :+ :@ trots op m’n buik :) overigens is hij ook maar 15cm groot hè; dus zo vreselijk opvallend is het niet :D maar ik snap ook wel dat sommigen dit wel ‘intiem/te’ vinden, zo zit ik euh... niet in elkaar hehe :P
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182431688
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 14:07 schreef PriemGirl het volgende:
Schoonfamilie heeft zich al 2 dagen niet laten zien dus gelukkig wel haha. Ja ik neig naar mijn telefoon uitzetten met alle appjes momenteel pffff :') en yay levensvatbaar O+ toch weer een mijlpaal :D en ja zou zeker naar de fysio gaan... toen het bij mij aan kwam zetten, ging het echt niet zomaar over. Fysio maakte het los waardoor ik weer meer met m’n lijf kon en ik er voor zorgde niet meer over mijn limiet te gaan. Wat dat betreft heb ik echt geluk met mijn 3de trimester zonder bekkenklachten (sinds ie vast zit zeg maar).

Tjah de bellyprint staat hier in de woonkamer; ik vond er niks ‘intiems’ aan maar eerder heel natuurlijk en vrouwelijk. Mijn vriend is er heel trots op; goeie vriend kwam gisteren langs en hij ging meteen het beeldje tonen haha zo schattig. Idd ik ben ook niet van die grote gipsbuiken.... overigens kun je de bellyprint ook met bh/hempje laten afdrukken of zelfs dat je handen voor de borsten zit. Maar ik wou het zo natuurlijk mogelijk hebben en dus ging ik vol nakend :+ :@ trots op m’n buik :) overigens is hij ook maar 15cm groot hè; dus zo vreselijk opvallend is het niet :D maar ik snap ook wel dat sommigen dit wel ‘intiem/te’ vinden, zo zit ik euh... niet in elkaar hehe :P
Joh 15 centimeter :D _O- ik dacht net zo groot als die gipsbuiken joh _O- dan vind ik ‘m nog mooier en inderdaad niet zo moeilijk ergens neer te zetten :)
pi_182432043
Haha ja op de foto is het moeilijk in te schatten, maar het valt dus echt niet zo op.

Staat in 1 van de ‘bakjes’ aan de muur... wacht...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+ :+ :+ :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182432074
:D oh joh! Zo op die eerste foto naast die plant (roos zie ik nu) lijkt ie wel twee keer zo groot!
  Moderator woensdag 10 oktober 2018 @ 14:48:30 #294
447051 crew  Peejtur
pi_182432248
Dacht ook dat hij veel groter was ja haha
pi_182432813
Ik dacht ook dat het veel groter was haha. Ik vond het wel leuk, maar ook in verband met bloot/ intiem zou ik er dan niet voor kiezen.

Maar zo in het klein vind ik het eigenlijk wel heel mooi :)
pi_182432841
O haha, dat veranderd het inderdaad :D _O- Vergeet dan maar wat ik zei O-) Dan is die nog veel mooier! O+
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:01:14 #297
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182434705
Super cute ❤

Strakjes met mijn werk bij sumo eten, ik verheug me er al de hele dag op.
Nog nieuws over Kleurdoos?
pi_182435347
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:01 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Super cute ❤

Strakjes met mijn werk bij sumo eten, ik verheug me er al de hele dag op.
Nog nieuws over Kleurdoos?
Morgen een GUO en hopelijk meer duidelijkheid..
pi_182435369
Sterkte KD :*
pi_182435543
Ik vind je bellyprint geweldig, Priem!

Sterkte KD, wat een achtbaan zal het zijn voor jullie. :*
pi_182435549
Zal ik hem dan meteen dichtgooien?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')