abonnement Unibet Coolblue
pi_182297694
Precies! Zo’n weekend lijkt me ook best wel gaaf!
  woensdag 3 oktober 2018 @ 18:13:07 #102
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_182297986
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 17:02 schreef Patroon het volgende:
Dat jullie het überhaupt al overwegen :')
Als ik naar de cross ga op zaterdag betaal ik 2 euro en dan kan je nog douchen ook.
pi_182298348
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 17:38 schreef MarcoD het volgende:

[..]

je kan inderdaad beter een criterium in schubbekutveen rijden.!
Yep. Kost maar 6,50 bij de knwu en mag je nog douchen ook ;)
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 3 oktober 2018 @ 19:31:37 #104
545 dop
:copyright: dop
pi_182299813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 18:13 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Als ik naar de cross ga op zaterdag betaal ik 2 euro en dan kan je nog douchen ook.
is dat ook met happy end ?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182306287
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 12:01 schreef Patroon het volgende:

[..]

275 euro betalen om tussen wat kut hipsters te fietsen/zitten. Ook al kreeg ik 275 euro toe... :') :')
275¤ is bult geld maar gaat natuurlijk ook om de beleving. Geloof dat camping en eten erbij inzitten. Ga eens naar een festival of concert, betaal je zo 80¤ voor een ticket. Geef je op een avond/ dag ook snel 150-200¤ uit.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 06:26:18 #106
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_182309253
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 23:07 schreef poiuytr het volgende:

[..]

275¤ is bult geld maar gaat natuurlijk ook om de beleving. Geloof dat camping en eten erbij inzitten. Ga eens naar een festival of concert, betaal je zo 80¤ voor een ticket. Geef je op een avond/ dag ook snel 150-200¤ uit.
ja maar dat is sociaal geaccepteerd om te doen. Dit is voor de meeste mensen gek/raar. Net als de ritjes van ddx.
Dan kan je het maar beter afkraken, want dat is cool.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 06:26:56 #107
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_182309258
200 euro betalen om een dagje muziek te luisteren :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 07:14:36 #108
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_182309734
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 23:07 schreef poiuytr het volgende:

[..]

275¤ is bult geld maar gaat natuurlijk ook om de beleving. Geloof dat camping en eten erbij inzitten. Ga eens naar een festival of concert, betaal je zo 80¤ voor een ticket. Geef je op een avond/ dag ook snel 150-200¤ uit.
Komt Coldplay dan ofzo? :D En eten in Duitsland en camping in het laagseizoen 150/200? :D
pi_182310624
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 23:07 schreef poiuytr het volgende:

[..]

275¤ is bult geld maar gaat natuurlijk ook om de beleving. Geloof dat camping en eten erbij inzitten. Ga eens naar een festival of concert, betaal je zo 80¤ voor een ticket. Geef je op een avond/ dag ook snel 150-200¤ uit.
Die reclames die je een "beleving" aanpraten werken wel goed bij jou! ^O^
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_182313720
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:56 schreef Patroon het volgende:

[..]

Die reclames die je een "beleving" aanpraten werken wel goed bij jou! ^O^
Ben daar geloof ik niet gevoelig voor hoor. Wellicht was ervaring een betere woordkeuze geweest, maar je snapt m'n punt denk ik wel. Vorig jaar een georganiseerde Transalp gefietst, kostte me ongeveer 900euro, enkel de reis. Kwam 's avonds eten/ drinken en skiliften nog bij. Zo'n reis kan je met z'n tweeën moeilijk maken, omdat je door verschillende gebieden trekt en elke dag in een ander dorp slaapt of op hoogte. Ja ik heb een paar honderd euro te veel betaald dan als we maar met z'n tweeën gingen en zelf een reis hadden uitgestippeld. Maar dat weegt lang niet op tegen zo'n belevenis om met een groep van 20-30 personen op te trekken, afzien op de klimmen en te genieten. Of al het regelwerk wat erbij komt kijken, nu kwam het alleen aan op fietsen, slapen, eten en ’s avonds bier drinken. Aan organisatie waren er 6 mensen mee, waarbij 1 reisleider fulltime in dienst is. De rest kreeg het verblijf en eten/ drinken en skiliften betaald, maar ze staat niet op de loonlijst.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 07:14 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Komt Coldplay dan ofzo? :D En eten in Duitsland en camping in het laagseizoen 150/200? :D
Coldplay, U2, Bruce Springsteen en dat soort artiesten betaal al je gauw dat geld. In 2011 bijna 70euro betaald voor een ticket voor Coldplay. Denk dat mijn vader vorig jaar voor ticket van U2 in de Arena rond de 100euro moest betalen. Ga over paar weken naar Kalkbrenner tijdens ADE, ticket was 40euro, benzine 15 p.p., parkeren 5euro p.p. eten/ drinken 50euro. Ben je voor een “simpele” avond vermaak van 8 tot 12uur al 100+euro verder. Zo’n graveltocht is van vrijdagmiddag/ avond tot zondagmiddag. Eten tijdens die gravelrit schijnt ook dik in orde te zijn geweest en totaal onvergelijkbaar dan wat je normaal tijdens een toertocht krijgt. Wat een camping kost heb ik geen idee van, maar gok zo’n 10-30euro p.p. voor een weekend.
pi_182314381
Ik heb die 'Live Slow Ride Fast-podcast' beluisterd die over dit event ging. Ondanks al het geromantiseer en het hoge Mart Smeets-gehalte (van de presentator van de podcast), klinkt het als een tof evenement. Met goede uitgangspunten: bier, goed en voldoende eten, knallen op je fiets en fantastische routes.
Aldus.
pi_182314472
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:38 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ben daar geloof ik niet gevoelig voor hoor. Wellicht was ervaring een betere woordkeuze geweest, maar je snapt m'n punt denk ik wel. Vorig jaar een georganiseerde Transalp gefietst, kostte me ongeveer 900euro, enkel de reis. Kwam 's avonds eten/ drinken en skiliften nog bij. Zo'n reis kan je met z'n tweeën moeilijk maken, omdat je door verschillende gebieden trekt en elke dag in een ander dorp slaapt of op hoogte. Ja ik heb een paar honderd euro te veel betaald dan als we maar met z'n tweeën gingen en zelf een reis hadden uitgestippeld. Maar dat weegt lang niet op tegen zo'n belevenis om met een groep van 20-30 personen op te trekken, afzien op de klimmen en te genieten. Of al het regelwerk wat erbij komt kijken, nu kwam het alleen aan op fietsen, slapen, eten en ’s avonds bier drinken. Aan organisatie waren er 6 mensen mee, waarbij 1 reisleider fulltime in dienst is. De rest kreeg het verblijf en eten/ drinken en skiliften betaald, maar ze staat niet op de loonlijst.

[..]

Coldplay, U2, Bruce Springsteen en dat soort artiesten betaal al je gauw dat geld. In 2011 bijna 70euro betaald voor een ticket voor Coldplay. Denk dat mijn vader vorig jaar voor ticket van U2 in de Arena rond de 100euro moest betalen. Ga over paar weken naar Kalkbrenner tijdens ADE, ticket was 40euro, benzine 15 p.p., parkeren 5euro p.p. eten/ drinken 50euro. Ben je voor een “simpele” avond vermaak van 8 tot 12uur al 100+euro verder. Zo’n graveltocht is van vrijdagmiddag/ avond tot zondagmiddag. Eten tijdens die gravelrit schijnt ook dik in orde te zijn geweest en totaal onvergelijkbaar dan wat je normaal tijdens een toertocht krijgt. Wat een camping kost heb ik geen idee van, maar gok zo’n 10-30euro p.p. voor een weekend.
Kalkbrenner. Prima keuze!
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_182314676
Coldplay was 2 jaar terug al 95 euro dacht ik. Moest ik nog naar Amsterdam en eten/drinken daar...

Anyway, leuke dingen kosten geld. Ik vind 275 piek teveel voor een weekendje fietsen met onbekenden. Dan regel ik dat liever zelf en ga ik met m’n homies.
pi_182315005
Ach ja. Leuke dingen kosten geld, maar dit was notabene 100 ¤ duurder dan Lowlands. Echt buiten alle proporties.

Wij hebben deze zomer dik bij elkaar 1000 ¤ vergoten en opgegeten op festivals, maar dan ben je per evenement met zn tweeën maar iets van 150 ¤ kwijt, kaartjes, een paar drankjes en een te dure slecht gemaakte burger voor teveel geld.

Hoe meer ik erover nadenk, hoe kwalijker ik die prijs van de LtD-gravelraid vind. :{w
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_182315329
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:20 schreef Tommeke het volgende:
Coldplay was 2 jaar terug al 95 euro dacht ik. Moest ik nog naar Amsterdam en eten/drinken daar...

Anyway, leuke dingen kosten geld. Ik vind 275 piek teveel voor een weekendje fietsen met onbekenden. Dan regel ik dat liever zelf en ga ik met m’n homies.
Ja of met Patty in een volgepropte auto voorbij Tecklenburg. Kan je je ook nog verslapen, denk dat LtD niet had gewacht ;)
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_182315346
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:34 schreef Gripper het volgende:
Ach ja. Leuke dingen kosten geld, maar dit was notabene 100 ¤ duurder dan Lowlands. Echt buiten alle proporties.

Wij hebben deze zomer dik bij elkaar 1000 ¤ vergoten en opgegeten op festivals, maar dan ben je per evenement met zn tweeën maar iets van 150 ¤ kwijt, kaartjes, een paar drankjes en een te dure slecht gemaakte burger voor teveel geld.

Hoe meer ik erover nadenk, hoe kwalijker ik die prijs van de LtD-gravelraid vind. :{w
Volgens mij kon je tot een week voor het evenement boeken met een korting van 30¤. En tijdje terug ook voor 210 oid als early bird.

Voor iedereen zal het anders zijn, de ene betaald het er graag voor en de ander gaat liever zelf wat regelen. Er is markt voor he..
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_182315358
Stukje vraag en aanbod, optellen bij alle al genoemde zaken. Zelfde reden waarom je 50,-of meer betaald om rvv of agr te rijden dag voor de profs uit. Omdat het gewild is, leuk is om wel later op je werk sterke verhalen over te vertellen..
Ltd moet ook z'n pensioen veilig stellen
everyone's a critic...
even you ! !
pi_182317401
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:52 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja of met Patty in een volgepropte auto voorbij Tecklenburg. Kan je je ook nog verslapen, denk dat LtD niet had gewacht ;)
Precies! En ik kon lekker naar jouw bips kijken.
pi_182317490
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 16:09 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Precies! En ik kon lekker naar jouw bips kijken.
Eigenlijk was dat wel 450 waard. Echt fantastisch
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 4 oktober 2018 @ 16:25:11 #120
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_182317738
Mensen die geld betalen om naar Coldplay te luisteren hoeven we niet serieus te nemen.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_182317992
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 16:25 schreef Fretwork het volgende:
Mensen die geld betalen om naar Coldplay te luisteren hoeven we niet serieus te nemen.
Qft.
Aldus.
pi_182318206
Ik ga alles bij elkaar weer lekker 1000 euro aftikken om 5 uur rondom Almere te mogen sporten. Het is maar net wat het je waard is. :)
pi_182318838
Ik ben vooral verbaasd dat er uiteindelijk toch zo'n 250 mensen op dat event zijn afgekomen die zonder problemen 200euro+ hebben betaald. (er waren ook wat kortingsacties als je je direct inschreef)
En dan kon je ook nog upgraden naar een hotel of tent die al voor je werd neergezet, vast ook nog paar honderd euro extra.
En dat voor 2 dagen.

En dat eten ed was allemaal gesponsord dus daar zaten de kosten niet direct in.
Gewoon lekker verdienen voor organisatie oid.

Voor het weekendje naar de Charly Gaul was ik ook wel vergelijkbaar bedrag kwijt, maar dat was dan inclusief 2 hotelovernachtingen. (en zelf lunch ed moeten kopen)
En heb ik pas geboekt toen ik wist dat het mooi weer zou worden.
Terwijl dat Laurens ten Dam weekend al 2 weken vantevoren was 'uitverkocht'
  donderdag 4 oktober 2018 @ 18:28:59 #124
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_182320321
Ik denk niet dat ltd dit zelf organiseert? Er zit vast een bedrijfje achter wat zijn naamsbekendheid en populariteit handig gebruikt om de beurzen te openen. Wie wil er naar zo'n weekend zonder ltd? Waarschijnlijk minder dan de helft?
pi_182320377
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 18:28 schreef kaasplankje het volgende:
Ik denk niet dat ltd dit zelf organiseert? Er zit vast een bedrijfje achter wat zijn naamsbekendheid en populariteit handig gebruikt om de beurzen te openen. Wie wil er naar zo'n weekend zonder ltd? Waarschijnlijk minder dan de helft?
Ltd had het idee, gekregen in Amerika. En heeft daar organisatoren bij gezocht. De woorden van Ltd.
Aldus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')