abonnement Unibet Coolblue
pi_182178283
Hallo allemaal,

Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik de hele dag enorm geil.­ De vraag is kan een man hier gek van worden, in een slechte zin..­

Even kort toelichten.­ Ik ben 23 jaar, vrouw en ben inmiddels 5.­5 jaar samen met mijn vriend, 27 jaar.­ We wonen al lange tijd samen.­

Ik heb eigenlijk mijn gehele seksleven de pil gebruikt, sinds 8 weken ben ik hiermee gestopt ivm de bijwerkingen, niet voor nageslacht.­ Ik merkte na een week stoppen met de pil dat ik zin kreeg in sex.­ Zin in sex had ik hiervoor nauwelijks en lang niet zo intens als nu.­

Ik kreeg jong een relatie, heb daarvoor al wel wat geëxperimenteerd en andere bedpartners gehad maar dit was best preuts allemaal.­

Ik was dan ook altijd erg preuts in bed, geen dirtytalk.­ Even bovenop, even onderop af en toe even pijpen etc..­ zin in sex kreeg ik vaak pas wanneer we al bezig waren.­

Sex was vaak een moetje..­ heb hier ook best wat ruzies om gehad met mijn vriend.­

Nou..­ sinds ik gestopt ben, ben ik niet meer te houden.­ Ik wil echt de hele hele hele dag sex hebben.­ Alles wat gezegd word kan ik in mijn hoofd omzetten naar iets seksueels, ik mastrubeer regelmatig daar waar mijn vriend en ik elkaar door wisselende diensten geregeld mislopen.­Maar als hij thuis is wil ik hem wel bespringen en glijd ik bijna van de bank af, fantaseer veel over sex met hem of eventueel anderen ( niet dat ik dat laatste zou doen.­ )

Mijn libido ligt zo hoog dat we van 1x in de 2 weken sex naar 2x per dag sex zijn gegaan, Hij klaagt absoluut niet hoor, al zegt hij soms wel eens dat hij even geen zin heeft.­

Maar...­ eigenlijk is 2x per dag niet genoeg voor mij, ik zou wel 8x kunnen.­

Inmiddels zijn er veel verschillende standjes uitgeprobeerd maar ik merk dat ik steeds meer wil en steeds vaker verlang om fantasieën werkelijkheid te laten worden..­ Ik wil steeds harder genomen worden, dat hij me domineert of dat die me op het aanrecht, in de auto, in het bos keihard neemt.­En wat zou ik graag willen dat die me helemaal onder spuit, dat ik het doorslik..­ jeetje...­

Ik heb me nog nooit zo gevoeld, nog nooit zo gedragen.­ Ik laat af en toe wel wat doorschemeren dat ik wat meer zou willen proberen.­ Zo waren we laatst in de kroeg en heb ik hem toegefluisterd dat ik wil dat die me helemaal vol spuit..­ We gingen direct naar huis.­

Maar van al die andere fantasieën is nog niets gekomen we hebben wel sex en goed ook hoor maar het word me wat te simpel, ik wil meer.­

Ik ben bang dat ik hem afschrik in mijn ineens veranderende gedrag, omdat ik nooit zo was en altijd best preuts was..­ Ik ben bang dat ik teveel wil en dat hij dit niet bijhouden kan..­ Ik heb alleen geen reden om hier daadwerkelijk bang voor te zijn want zo'n soort reactie heb ik nog niet aan hem gemerkt, Hij geniet ook wel van het constante gefriemel en geneuk.­

Hoe pak ik het aan om het wat wilder te krijgen zonder gelijk hem te overrulen..­
  vrijdag 28 september 2018 @ 07:36:55 #2
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182178952
Ga sporten.
pi_182179608
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 07:34 schreef Id_do_her het volgende:
.
Even serieus, tuurlijk gaat mijn relatie er niet aan kapot, maar ooit heeft hij toch voor dat preutse meisje gekozen .. straks zit die helemaal niet op dat uitbundige te wachten.

[ Bericht 11% gewijzigd door Vinniiee op 28-09-2018 11:17:46 ]
  vrijdag 28 september 2018 @ 08:52:02 #4
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182179677
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 08:46 schreef BABBSS het volgende:

[..]

Even serieus, tuurlijk gaat mijn relatie er niet aan kapot, maar ooit heeft hij toch voor dat preutse meisje gekozen .. straks zit die helemaal niet op dat uitbundige te wachten.
Maar je kan het toch speels vragen of hij er moeite mee heeft? En daarbij zijn er genoeg speeltjes te koop waar je alsnog plezier mee kan hebben.

Ik denk dat geen ene man het erg vind om een vriendin te hebben met een hoog libido. Daarbij kan je het ook nog leuker voor hem maken met een soort van rollenspel of outfits enzo.
pi_182179869
Je vriend is een geluksvogel. Als hij het zat wordt zegt hij het wel. Heb je het hem al gevraagd?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  vrijdag 28 september 2018 @ 09:11:44 #6
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182179931
Ik zou maar weer aan de pil gaan. Ieder dag 8x en je hebt geen tijd meer voor het normale leven.

En het verkleint de kans op op baby trollen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182179947
Okay. Wij mannen zijn simpele wezens. Wij horen iets, verwerken dat en vervolgens doen we er wat aan. Horen, verwerken, doen.

Je moet duidelijk tegen ons zijn en zeggen wat er nou speelt. Wij lezen niet tussen de regels door, wij pikken de hints niet op en wij kunnen niet ruiken wat je denkt.

Kort samengevat: praat met hem. Vertel aan hem wat er allemaal gebeurt en wat je nou eigenlijk wil. Breng hem op de hoogte en geef dus duidelijk aan wat je hier allemaal hebt gezegd.

Je schrikt hem af omdat hij niet weet wat er allemaal in je omgaat en plotseling beseft dat je een nymfomaan bent geworden.

Praten. Communiceren. Duidelijk zijn.
pi_182179990
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 09:06 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Je vriend is een geluksvogel. Als hij het zat wordt zegt hij het wel. Heb je het hem al gevraagd?
Hij vind het meer sex hebben fijn. Heb weleens gepraat over op andere plekken sex hebben, hier was hij ook enthousiast over. Op de een of andere manier gebeurd het allemaal niet echt en belanden we in ons oude sexpatroon .. misschien wel omdat we er beiden niet zo goed mee weten te beginnen??

Want ja zeg nou eerlijk het is toch raar om na zoveel jaar te zeggen ik die niet aan 5 minuutjes pijpen kom maar in mn mond...
pi_182180024
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 09:12 schreef zarGon het volgende:
Okay. Wij mannen zijn simpele wezens. Wij horen iets, verwerken dat en vervolgens doen we er wat aan. Horen, verwerken, doen.

Je moet duidelijk tegen ons zijn en zeggen wat er nou speelt. Wij lezen niet tussen de regels door, wij pikken de hints niet op en wij kunnen niet ruiken wat je denkt.

Kort samengevat: praat met hem. Vertel aan hem wat er allemaal gebeurt en wat je nou eigenlijk wil. Breng hem op de hoogte en geef dus duidelijk aan wat je hier allemaal hebt gezegd.

Je schrikt hem af omdat hij niet weet wat er allemaal in je omgaat en plotseling beseft dat je een nymfomaan bent geworden.

Praten. Communiceren. Duidelijk zijn.
Hier heb ik wat aan! Thnx
pi_182180042
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 09:11 schreef Elpis het volgende:
Ik zou maar weer aan de pil gaan. Ieder dag 8x en je hebt geen tijd meer voor het normale leven.

En het verkleint de kans op op baby trollen.
Wou dat ik het 8x daadwerkelijk deed. No problem
pi_182180849
Ik heb een heel hoog libido, maar 8x per dag gemiddeld, wtf? Ik kan niet alleen maar eten, neuken en slapen. Dan krijg ik dorst.

Het gemiddelde in Nederland (inclusief de nieuwe stelletjes) is 3x per maand. Daar zaten jullie al niet ver vanaf.

2x per dag gemiddeld is voor de meesten naast een gewoon leven toch wel het maximale. En natuurlijk pak je in het weekend dan wat meer uit en heb je een weekend dat je niet veel meer doet dan eten, neuken, drinken, slapen. En doordeweeks schiet de ochtendseks er wel eens bij in. Dat is "hoog libido".

Ik verwacht niet dat op fok het veel zal worden toegegeven, maar veruit de meeste mannen trekken 8x per dag niet. Vrouwen ook niet. Jij waarschijnlijk ook niet. Probeer het eens (even wat hulptroepen inschakelen ;)), dus je merken dat je aan het eind van de dag wel ergens slijtageplekken hebt. :P

En overigens, veruit de meeste mannen en vrouwen vinden 2x per dag structureel ook gewoon teveel. Misschien ook wel jouw kerel als de nieuwigheid eraf is. Want nu ben je in bed gewoon even een nieuwe vrouw.
pi_182181997
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 09:15 schreef BABBSS het volgende:

[..]

Hij vind het meer sex hebben fijn. Heb weleens gepraat over op andere plekken sex hebben, hier was hij ook enthousiast over. Op de een of andere manier gebeurd het allemaal niet echt en belanden we in ons oude sexpatroon .. misschien wel omdat we er beiden niet zo goed mee weten te beginnen??
Jullie moeten het samen doen. Jij moet aangeven wat je wil, de juiste richting opsturen, hij moet het oppakken en verder uitbouwen. Het is voor jullie allebei nieuw, en jullie zijn wellicht allebei een beetje bang om de ander af te schrikken. Praten met elkaar helpt, blijven aangeven wat fijn en niet fijn is, feedback is altijd leuk (de ander moet het idee hebben dat het de gewenste richting opgaat), samen de dingen aanpassen die niet helemaal goed gaan...

Jullie moeten elkaar soort van opnieuw ontdekken, en dan is alles zo spannend. Help elkaar dus...
pi_182182180
Ook hier weer, ontopic blijven graag.
pi_182190339
gebruik je nu iets anders in plaats van de pil?
pi_182191187
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:14 schreef Bilzerian het volgende:
gebruik je nu iets anders in plaats van de pil?
Condoom, overweeg een koperspiraal
pi_182191347
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 19:09 schreef BABBSS het volgende:

[..]

Condoom, overweeg een koperspiraal
Goed plan. Met 8x per dag jaag je er voor 150 euro aan condooms doorheen in een maand. En dat is wel veel geld voor wat eigenlijk toch een beetje een moodkiller is. ;)
  Redactie Frontpage vrijdag 28 september 2018 @ 21:10:05 #17
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_182193398
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 19:09 schreef BABBSS het volgende:

[..]

Condoom, overweeg een koperspiraal
Neem de Implanon. Heeft mijn vrouw ook, ze wil niks anders meer. Hoog libido en nooit meer ongesteld ^O^
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_182193971
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 21:10 schreef Djeez het volgende:

[..]

Neem de Implanon. Heeft mijn vrouw ook, ze wil niks anders meer. Hoog libido en nooit meer ongesteld ^O^
Implanon geeft wel hormonen af, ik wil helemaal hormoon-vrij. Pech met die ongesteldheid.. maarja dat is niet anders. Maar in ieder geval bedankt voor de tip!
pi_182194655
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 21:42 schreef BABBSS het volgende:

[..]

Implanon geeft wel hormonen af, ik wil helemaal hormoon-vrij. Pech met die ongesteldheid.. maarja dat is niet anders. Maar in ieder geval bedankt voor de tip!
Ik ben overgegaan op Caya pessarium, ook een aanrader!

Ow, en dat over libido stijging na het stoppen met hormonale anti conceptie herken ik helemaal.
Jij hebt nog het geluk dat je een vriend thuis hebt zitten waar je je op kunt uitleven ;) ik ben vrijgezel en probeer de mannen juist niet af te schrikken met dat libido :') of de verkeerde mannen aan te trekken die alleen op sex uit zijn....
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_182204704
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:19 schreef Caithlinn het volgende:

[..]
ik ben vrijgezel en probeer de mannen juist niet af te schrikken met dat libido :') of de verkeerde mannen aan te trekken die alleen op sex uit zijn....
Is het echt zo dat mannen daar op afknappen?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_182204764
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:41 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Is het echt zo dat mannen daar op afknappen?
Haha, ik heb serieus al mannen gesproken die dachten dat ik met elke vent in bed dook. Dat is dus absoluut niet zo.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_182204920
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:41 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Is het echt zo dat mannen daar op afknappen?
Natuurlijk. Mannen en vrouwen hebben gemiddeld een redelijk gelijk libido. Het gemiddelde is 3x per maand. Dus logisch dat er ook mannen zijn die iedere dag van bil niet trekken (pun unintended).
pi_182205009
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Natuurlijk. Mannen en vrouwen hebben gemiddeld een redelijk gelijk libido. Het gemiddelde is 3x per maand. Dus logisch dat er ook mannen zijn die iedere dag van bil niet trekken (pun unintended).
Een "hoog" libido hoeft natuurlijk niet altijd iets te zeggen over frequentie, dat kan ook betekenen dat je vooral op zoek bent naar intensiteit.

1 of 2 keer per dag in een kwartiertje er op in missionaris-houding zou ik uiteindelijk alleen maar zien als een of ander klusje net zoals de afwas. Maar iemand met een hoog libido kan ook 2 keer in de week er een hele middag bovenop willen duiken als een stel wilde beesten.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_182211607
Was bij mijn vrouwtje net zo nadat ze stopte met de pil.. super toch kan mij niet voorstellen dat hij klaagt :)
Ik was hier...
pi_182219979
Zoals hierboven gezegd, praat erover en zeg wat er met je gebeurd en waarom het nu anders is, ik had ook zo'n nu ex die constant wilde en kon noggeeneens samen een film kijken of ze besprong me weer, op zich altijd leuk maar als man wil je wel weten waar je aan toe bent (en ook weleens gewoon een film kijken als dat van tevoren is afgesproken). En hou je ook in bij andere mannen, voor je het weet wordt je gedumpt. Goed dat je zelfinzicht hebt, nu nog delen met hem. Succes!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')