abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182174974
Ik vraag me dit wel eens af maar ik heb geen zin om het uit te proberen. Als ik overdag een uurtje of 6 niks eet, of simpelweg veel te weinig eet op een dag, dan voel ik me op een gegeven moment echt niet prettig meer. Lage suikerspiegel, hongergevoel maar ook gewoon fysiek en emotioneel niet meer zoals het hoort.

Dan denk ik wel eens, als ik me na een halve dag al zo voel, hoe voel je je dan na een paar dagen? Een mens kan blijkbaar 30 dagen zonder eten. Maar als het gevoel wat ik na 6 uur niet eten heb, nog alleen maar erger wordt met de tijd, dan kan ik na 2 dagen waarschijnlijk niet eens mijn bed meer uit.

En toch flikken heel veel mensen dit in arme gebieden of mensen die aan extreme survival doen.

De vraag is dus, gaat dat vervelende gevoel na een tijdje weg of wordt het minder? Of functioneren die mensen gewoon desondanks trillende handjes, een schreeuwende maag en zich emotioneel belabberd voelen?

[ Bericht 2% gewijzigd door matigeuser op 27-09-2018 23:04:04 ]
  donderdag 27 september 2018 @ 22:55:56 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182174994
daar wen je aan
#KICKOUTZP
  donderdag 27 september 2018 @ 22:58:46 #3
256666 leeell
I know you're lonely
pi_182175056
na 6 uurtjes? :')
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_182175059
wen je aan ja.
pi_182175224
Afrikanen, die hebben pas honger.
pi_182175340
Leeg
  donderdag 27 september 2018 @ 23:35:57 #7
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_182176047
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Afrikanen, die hebben pas honger.
hoezo?
Ze besteden meer dan 90% van hun inkomen aan eten.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_182176865
Hongerig
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  vrijdag 28 september 2018 @ 00:21:38 #9
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182176959
Kut.
And so is the past
pi_182177263
Meestal vrij goed omdat je dan een lading drugs in je mik hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 28 september 2018 @ 03:04:24 #11
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_182178083
6 uurtjes maar?

Ik ben vorig jaar van september tot aan april dit jaar 40 kilo afgevallen, door, inderdaad, heel weinig te eten. Maar ik nam wel elke dag een voedingssupplement tablet. En dat laatste was blijkbaar erg effectief want ik ben de afgelopen winter niet eens ziek geweest gedurende mijn afval marathon.

Ps. ik woog 120kg, in april/mei 79kg. Sindsdien ben ik iets gegroeid naar 84 omdat volgens de meeste mensen ik er wel ineens heel dunnetjes uitzag. :-)

Bijwerkingen? 0,0

Wat ik at per dag:
- 2 mokken koffie (1 suikerklontje, 3 zoetjes) (+ koffie melk)
- 1 rolletje pepermunt (bezigheid)
- 1 voedingssupplement A-Z
- Om de paar dagen 1 appel of 2 plakjes brood met pindakaas
- 1 x per 2 weken goed vol stouwen bij moeders, heerlijk warm eten.
- Sinas Fresh & Fruity van de Jumbo, smaakt net zo prima, geen kcal.

En dat in 6 maanden. En, zonder fitness of sport. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Afrikanen, die hebben pas honger.
Toch gek dat ze wel altijd genoeg 'energie' hebben om te fokken als konijnen. :+

In elk geval, al honger hebben na slechts 6 uur is wel erg snel. Dan moet je na een nacht slapen a 8 uur wel al zowat doodgaan van de honger en al kruipend de koelkast zien te bereiken? :')

[ Bericht 19% gewijzigd door TechnoCat op 28-09-2018 03:12:40 ]
pi_182178124
Op een gegeven moment gaat je lichaam in spaarstand
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_182178210
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 03:04 schreef TechnoCat het volgende:
6 uurtjes maar?

Ik ben vorig jaar van september tot aan april dit jaar 40 kilo afgevallen, door, inderdaad, heel weinig te eten. Maar ik nam wel elke dag een voedingssupplement tablet. En dat laatste was blijkbaar erg effectief want ik ben de afgelopen winter niet eens ziek geweest gedurende mijn afval marathon.

Ps. ik woog 120kg, in april/mei 79kg. Sindsdien ben ik iets gegroeid naar 84 omdat volgens de meeste mensen ik er wel ineens heel dunnetjes uitzag. :-)

Bijwerkingen? 0,0

Wat ik at per dag:
- 2 mokken koffie (1 suikerklontje, 3 zoetjes) (+ koffie melk)
- 1 rolletje pepermunt (bezigheid)
- 1 voedingssupplement A-Z
- Om de paar dagen 1 appel of 2 plakjes brood met pindakaas
- 1 x per 2 weken goed vol stouwen bij moeders, heerlijk warm eten.
- Sinas Fresh & Fruity van de Jumbo, smaakt net zo prima, geen kcal.

En dat in 6 maanden. En, zonder fitness of sport. :)

[..]

Toch gek dat ze wel altijd genoeg 'energie' hebben om te fokken als konijnen. :+

In elk geval, al honger hebben na slechts 6 uur is wel erg snel. Dan moet je na een nacht slapen a 8 uur wel al zowat doodgaan van de honger en al kruipend de koelkast zien te bereiken? :')
TechnoCat, even serieus... Hoeveel pillen douwde je tijdens deze periode in je mik want dit kan gewoon echt niet. Hoe bedoel je, eens in de 2 weken een heuse maaltijd eten...
Vreemd, op huwelijk rijmen alleen de woorden gruwelijk en afschuwelijk.
pi_182178211
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 03:32 schreef hemarookworst het volgende:
Op een gegeven moment gaat je lichaam in spaarstand
Dit. Je bent dan gewoon minder effectief.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 28 september 2018 @ 04:48:23 #15
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182178215
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2018 22:58 schreef leeell het volgende:
na 6 uurtjes? :')
Tuurlijk. Je wekker zetten voor een midnight snack.
  vrijdag 28 september 2018 @ 08:08:06 #16
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182179217
6 uur niet eten lang noemen :')
Man of Steal.
pi_182195601
Ik heb een tijdje een crashdieet gedaan met maximaal 800 kcal per dag; raakte heel veel kilo's kwijt en at bijna niks. Je voelt je moe, lamlendig, fysiek en mentaal op, je nagels worden dof, je haar wordt lelijk vaal, je krijgt witte haren, je buik stopt na enkele dagen rommelen, je stoelgang gaat flink achteruit. Kortom; de kilo's gaan er gauw afvliegen als je dan gewoon gaat werken.

Alleen als je daarna weer 'normaal' gaat eten, vliegt het er aan alsof je een magneet bent. Dus dan ben je een kilo-boemerang. Je kunt beter 'passend' eten voor de rest van je leven.
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_182202820
Ik heb wel eens 14 dagen niks gegeten, alleen gedronken. Na een dag of 3 is het hogergevoel weg. Je kan wel wat flauw worden na een fysieke inspanning maar eerlikk gezegt had ikniet echt het idee dat ik bijna dood was na 14 dagen en hoewel ik weer ging ete heb ik toch het gevoel dat ik het ook wel 21 dagen zou kunnen volhouden.
pi_182202944
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 23:16 schreef Kimsywimsy het volgende:
Alleen als je daarna weer 'normaal' gaat eten, vliegt het er aan alsof je een magneet bent. Dus dan ben je een kilo-boemerang. Je kunt beter 'passend' eten voor de rest van je leven.
Das het nadeel idd. Lichaam gaat in hongerstand, en zodra weer wordt gegeten, dan gaat het opslaan als een gek...
Eens kijken
pi_182202950
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 03:04 schreef TechnoCat het volgende:
6 uurtjes maar?

Ik ben vorig jaar van september tot aan april dit jaar 40 kilo afgevallen, door, inderdaad, heel weinig te eten. Maar ik nam wel elke dag een voedingssupplement tablet. En dat laatste was blijkbaar erg effectief want ik ben de afgelopen winter niet eens ziek geweest gedurende mijn afval marathon.

Ps. ik woog 120kg, in april/mei 79kg. Sindsdien ben ik iets gegroeid naar 84 omdat volgens de meeste mensen ik er wel ineens heel dunnetjes uitzag. :-)

Bijwerkingen? 0,0

Wat ik at per dag:
- 2 mokken koffie (1 suikerklontje, 3 zoetjes) (+ koffie melk)
- 1 rolletje pepermunt (bezigheid)
- 1 voedingssupplement A-Z
- Om de paar dagen 1 appel of 2 plakjes brood met pindakaas
- 1 x per 2 weken goed vol stouwen bij moeders, heerlijk warm eten.
- Sinas Fresh & Fruity van de Jumbo, smaakt net zo prima, geen kcal.

En dat in 6 maanden. En, zonder fitness of sport. :)

[..]

Toch gek dat ze wel altijd genoeg 'energie' hebben om te fokken als konijnen. :+

In elk geval, al honger hebben na slechts 6 uur is wel erg snel. Dan moet je na een nacht slapen a 8 uur wel al zowat doodgaan van de honger en al kruipend de koelkast zien te bereiken? :')
:')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_182205326
quote:
Alleen als je daarna weer 'normaal' gaat eten, vliegt het er aan alsof je een magneet bent. Dus dan ben je een kilo-boemerang. Je kunt beter 'passend' eten voor de rest van je leven.
Je weet dat wat je hier beweert onzin is? Als jij na een crash dieet het aantal calorieen gaat eten wat bij jou hoort komt er geen kilo meer bij.
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:20:13 #22
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_182205384
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 03:04 schreef TechnoCat het volgende:
6 uurtjes maar?

Ik ben vorig jaar van september tot aan april dit jaar 40 kilo afgevallen, door, inderdaad, heel weinig te eten. Maar ik nam wel elke dag een voedingssupplement tablet. En dat laatste was blijkbaar erg effectief want ik ben de afgelopen winter niet eens ziek geweest gedurende mijn afval marathon.

Ps. ik woog 120kg, in april/mei 79kg. Sindsdien ben ik iets gegroeid naar 84 omdat volgens de meeste mensen ik er wel ineens heel dunnetjes uitzag. :-)

Bijwerkingen? 0,0

Wat ik at per dag:
- 2 mokken koffie (1 suikerklontje, 3 zoetjes) (+ koffie melk)
- 1 rolletje pepermunt (bezigheid)
- 1 voedingssupplement A-Z
- Om de paar dagen 1 appel of 2 plakjes brood met pindakaas
- 1 x per 2 weken goed vol stouwen bij moeders, heerlijk warm eten.
- Sinas Fresh & Fruity van de Jumbo, smaakt net zo prima, geen kcal.

En dat in 6 maanden. En, zonder fitness of sport. :)

[..]

Toch gek dat ze wel altijd genoeg 'energie' hebben om te fokken als konijnen. :+

In elk geval, al honger hebben na slechts 6 uur is wel erg snel. Dan moet je na een nacht slapen a 8 uur wel al zowat doodgaan van de honger en al kruipend de koelkast zien te bereiken? :')
Werkeloos zeker? Anders hou je dit nooit vol.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 29 september 2018 @ 15:22:55 #23
186611 Haags
pi_182205417
quote:
Zonder wrijving geen glans
pi_182205553
Je bent wel erg afhankelijk van koolhydraatinname dan. Misschien toch eens een bescheiden variant op intermittent fasting proberen.

Dat is dus niet crashen, want netto kom je wel gewoon aan de energie en macro's die je normaliter ook zou innemen. Alleen dan anders verspreid in de tijd.
pi_182205890
Zelf ook weleens een crashdieet gedaan van 4 maanden. Viel snel af en voelde me eigenlijk juist best goed. Bedoel je zou denken dat je minder energie hebt maar ik dronk toen ook geen alcohol bijvoorbeeld dus nooit een kater om maar iets te noemen. En als je gezond eet dan word je ook fitter voor je gevoel. At vooral ei, kauwgom, bouillion en dat soort dingen om mijn maag wat gevuld te houden. Weet nog wel dat ik me eigenlijk toen wel beter voelde dan nu. Maar ja het is gewoon niks aan om te doen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')