abonnement Unibet Coolblue
pi_182170620
Ik zoek iemand die goed voor mijn albino klauwkikker kan zorgen! Zelf heb ik haar onverwachts gekregen, maar ik heb wel altijd goed voor haar willen zorgen. Nu ik ga verhuizen hoop ik een plek voor haar te kunnen vinden. Erbij heb ik aan te bieden:

- 60L aquarium
- verwarming
- waterpomp
- 2 planten
- grind
- wat decoratie
- 2 potten voer
- andere toebehoren zoals schoonmaakborstel

Dit alles heb ik staan in Rotterdam.

Details
Naam huisdier: Jar Jar Binks
Soort: Albino Afrikaanse klauwkikker
Leeftijd: 2
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: vrienden vonden het grappig om de kikker te geven voor een verjaardag. Ondanks dat heb ik der wel altijd goed verzorgd.
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: ivm een verhuizing heb ik geen goede plek meer voor het aquarium. Daarnaast denk ik dat iemand anders die meer tijd heeft er meer plezier van kan hebben
Onderhoud: eigenlijk weinig, dankzij de grootte van het aquarium en de kikker maakt niet zoveel troep :)

Foto's:
https://www.aquaforum.nl/(...)6_153928-jpg.258905/
https://www.aquaforum.nl/(...)6_153249-jpg.258906/
https://www.aquaforum.nl/(...)6_153234-jpg.258907/

Voor full disclosure: dit zelfde heb ik eerder gepost op een ander forum
  woensdag 17 oktober 2018 @ 00:48:41 #2
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_182562983
Nee, ik ga deze kikker niet opvangen... ik heb 4 katten.

Maar ik doe even een reactie zodat jouw oproep weer naar boven gaat, in de hoop dat toch iemand reageert. lk dier moet een kans hebben op een nieuwe liefhebbende baas/ verzorger.

Ik hoop echt dat je iemand vindt die deze bijzondere kikker wil verzorgen.
Dus beste Fokkers... wil je graag een bijzonder huisdier, en heb je een allergie naar katten en honden of andere dieren met haren... informeer eens mij degene die deze topic heeft aan gemaakt.

Want damn, dit is wel een hele speciale kikker. Mooi van lelijkheid, of misschien wel mooi van uit zich zelf. Neem eens contact op met T.S. Liefde voor een kikker is misschien vreemd, maar hij schijnt. er echt vanaf te moeten... dus denk er eens over na.

En hey, wie heeft er nu een albino kikker?
pi_182684180
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:48 schreef Also-von-Oder het volgende:
Nee, ik ga deze kikker niet opvangen... ik heb 4 katten.

Maar ik doe even een reactie zodat jouw oproep weer naar boven gaat, in de hoop dat toch iemand reageert. lk dier moet een kans hebben op een nieuwe liefhebbende baas/ verzorger.

Ik hoop echt dat je iemand vindt die deze bijzondere kikker wil verzorgen.
Dus beste Fokkers... wil je graag een bijzonder huisdier, en heb je een allergie naar katten en honden of andere dieren met haren... informeer eens mij degene die deze topic heeft aan gemaakt.

Want damn, dit is wel een hele speciale kikker. Mooi van lelijkheid, of misschien wel mooi van uit zich zelf. Neem eens contact op met T.S. Liefde voor een kikker is misschien vreemd, maar hij schijnt. er echt vanaf te moeten... dus denk er eens over na.

En hey, wie heeft er nu een albino kikker?
En je kan af en toe ook nog een lekker kikker likken!
  zondag 28 oktober 2018 @ 01:16:36 #4
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_182784944
Ik zal er aan denken... T.Z.T. schop ik dit topic nog even naar boven, als het onderaan in de lijst beland.

Ach ja dieren liefhebbers onder elkaar toch? Elk dier waar van gehouden wordt, verdient een goed nieuw baasje (al was het alleen maar, dat degene die er met tegenzin van af moet..., met een gerust hart afscheid kan nemen van zijn of haar dier). :Y

(Oeps, ik schop dit topic alweer naar boven). ;)
  zondag 28 oktober 2018 @ 10:05:28 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182788277
Coole beestjes, worden 20-30 jaar blijkbaar!
Resistance is futile.
pi_183157561
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 08:11 schreef Dropvetereter het volgende:

[..]

En je kan af en toe ook nog een lekker kikker likken!
Haha, ja dat zou ik kunnen proberen. Maar de enige hallucinerende middelen die ik gebruik zijn voor gedraaide joints... en daar dan een halve van, vlak voor het slapen gaan... om als slaapmiddel te fungeren. Geen enkel slaapmiddel kan daar voor mij persoonlijk tegen op.

Probleem is dat mijn hersenen voor het slapen gaan nog net zo snel en actief zijn als overdag op hun toppunt. En dat is echt razendsnel.

Maar rook ik een halve joint, dan lijkt mijn hersenactiviteit veel sneller te gaan dan normaal... maar lijkt de tijd langzamer te gaan. Kortom, ik word sneller vermoeid dan normaal. En ik slaap makkelijk 3 keer sneller in dan normaal. Lig ik normaal 3 uur wakker, dan slaap ik hiermee vaak al binnen een uurtje in.

Voor mij heeft het alleen maar voordelen. Ik ben niet iedereen, dus ik kan niet zeggen of het voor iedereen werkt. Maar het werkt voor mij, beter dan welke slaappillen ter wereld.

En ja, ik meen wat ik zeg... maar tegelijkertijd heb ik dit topic (waar het allemaal om ging... dit albino schildpadje) weer naar boven geschopt.
Ik hoop echt dat T.S. een nieuwe eigenaar vindt voor zijn schildpadje! Elk dier waar van gehouden werd, hoort een goed nieuw baasje te krijgen!

En T.S. dit is wss de laatste keer dat ik dit topic een lieve schop omhoog geef. Want geen idee wanneer ik over een maand weer kan reageren, wegens emigratie. ;)
pi_183608327
Heeft Jar Jar al een nieuw huisje gevonden?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_183685496
Bij gebrek aan antwoord neem ik aan dat de kikker een nieuw huisje heeft?
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')