abonnement Unibet Coolblue
pi_182166780
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, zolderkamerbewoners scoren doorgaans weinig punten lijkt mij.
Klopt maar met in de markt liggen wordt meer je kans op succes bedoelt als je wel mee zou doen.

Je hoeft ook niet gelijk een zolderkamer autist te zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182166789
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:55 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Volgende week zaterdag, als ik net terug ben. O+
Hoop dat het leuk is :D
pi_182166797
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:56 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja idd. Die man van OkCupid was dus 32, nooit vriendin/seks gehad, werkt in de IT, en hij vond mij dus een inspiratie omdat ik wel gewoon in mn eentje dingen onderneem. Bleek hij dus niet te doen, enige wat hij verder deed was bij zn familie langs gaan. Al die dates knapten dus ook op hem af omdat het duidelijk merkbaar was dat hij geen ervaring met vrouwen had. Dan scoor je idd geen punten.
Heb je dit ook tegen hem gezegd of laat je hem kansloos achter? =P
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182166839
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heb je dit ook tegen hem gezegd of laat je hem kansloos achter? =P
Ik ben half eerlijk geweest door te zeggen dat we wel achter steeds meer verschillen kwamen, nogal anders in het leven staan en dat ik eerlijkheid wel belangrijk vind en het dus niet tof vond dat hij oude foto's op zn profiel had staan. Wilde hem ook niet teveel pijn doen nadat hij al zoveel negatieve ervaringen verteld had :@
Maar ik ben zelf wel zo netjes om iig iets te zeggen en niet gewoon de match te verwijderen zonder wat te zeggen.
pi_182166900
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:59 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ik ben half eerlijk geweest door te zeggen dat we wel achter steeds meer verschillen kwamen, nogal anders in het leven staan en dat ik eerlijkheid wel belangrijk vind en het dus niet tof vond dat hij oude foto's op zn profiel had staan. Wilde hem ook niet teveel pijn doen nadat hij al zoveel negatieve ervaringen verteld had :@
Maar ik ben zelf wel zo netjes om iig iets te zeggen en niet gewoon de match te verwijderen zonder wat te zeggen.
Nee dat is wel goed van je natuurlijk maar als ik die gast was zou ik eerder moedeloos en depressief worden van de onzekerheid waar het aan ligt.

Nu heb jij daar deels al antwoord op gegeven maar het lijkt mij gezond voor zo een kerel dat die weet dat hij meer problemen heeft die hij moet fixen.

Negatieve ervaringen delen is ook wel je eigen kansen volledig marginaliseren... Zo een kerel zal zonder wat echte advies echt voor altijd single blijven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182166983
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee dat is wel goed van je natuurlijk maar als ik die gast was zou ik eerder moedeloos en depressief worden van de onzekerheid waar het aan ligt.

Nu heb jij daar deels al antwoord op gegeven maar het lijkt mij gezond voor zo een kerel dat die weet dat hij meer problemen heeft die hij moet fixen.

Negatieve ervaringen delen is ook wel je eigen kansen volledig marginaliseren... Zo een kerel zal zonder wat echte advies echt voor altijd single blijven.
Ja op een gegeven moment was ik hem dus tips aan het geven, ook over zn foto, maar had ik al zoiets "dit wordt hem niet meer" :')
En idd, niet echt aantrekkelijk ook als je te horen krijgt dat 7/8 dates bij 1 date bleef en dat hij qua seks dus 1 mislukte poging had :') Daar word ik niet echt warm van :')
Enige voordeel bij hem was dus wel dat we voor we hier op uit kwamen heel veel over andere dingen hebben gehad en hij wel interesse toonde ook. Dus het ging niet na 2 regels over seks. Maar dit was dus weer het andere uiterste.
  donderdag 27 september 2018 @ 17:09:11 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182167025
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee dat is wel goed van je natuurlijk maar als ik die gast was zou ik eerder moedeloos en depressief worden van de onzekerheid waar het aan ligt.

Nu heb jij daar deels al antwoord op gegeven maar het lijkt mij gezond voor zo een kerel dat die weet dat hij meer problemen heeft die hij moet fixen.

Negatieve ervaringen delen is ook wel je eigen kansen volledig marginaliseren... Zo een kerel zal zonder wat echte advies echt voor altijd single blijven.
Ligt eraan. Je weet niet of die andere dates daar missal uitleg over gegeven heeft.
Daarbij is 't niet je taak. Als je er zin in hebt en hij wil t. Ja dan kan je daarop ingaan.
Zelf zou ik daar 9.9 van de 10x geen behoefte aan hebben.
pi_182167044
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ligt eraan. Je weet niet of die andere dates daar missal uitleg over gegeven heeft.
Daarbij is 't niet je taak. Als je er zin in hebt en hij wil t. Ja dan kan je daarop ingaan.
Zelf zou ik daar 9.9 van de 10x geen behoefte aan hebben.
Ja die andere dates hadden bij hem dus wel verteld waar het aan lag en hij wist het ook wel van zichzelf. Maar blijkbaar deed hij er dus niet echt wat mee.
pi_182167086
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ligt eraan. Je weet niet of die andere dates daar missal uitleg over gegeven heeft.
Daarbij is 't niet je taak. Als je er zin in hebt en hij wil t. Ja dan kan je daarop ingaan.
Zelf zou ik daar 9.9 van de 10x geen behoefte aan hebben.
Je hebt totaal geen plicht tot het helpen van mensen, uiteraard.

Maar ik vind het wel zielig voor zo iemand en gun mensen een beter leven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182167846
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je hebt totaal geen plicht tot het helpen van mensen, uiteraard.

Maar ik vind het wel zielig voor zo iemand en gun mensen een beter leven.
Uiteindelijk moeten ze dan zelf in actie komen. Ga mij niet vertellen dat hij zelf niet weet waar het aan ligt. Ok, misschien is het handig dat iemand hem vertelt dat vertellen dat je slechts 1 mislukte poging tot seks hebt gehad voordat je op date gaat de kansen niet verhoogt.

Van de andere kant: hij zal maar die ‘hulpverlener’ zo treffen die misschien op andere zaken afknapt, maar denk dat ze dit moet repareren. ;)
  donderdag 27 september 2018 @ 17:55:10 #111
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182167889
In feite is er dan toch gewoon geen klik, zat mensen (ook vrouwen) die geen ervaring hebben of er een bepaalde levensstijl op na houden wat een ander wel zoekt. :s)
pi_182168038
quote:
6s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
In feite is er dan toch gewoon geen klik, zat mensen (ook vrouwen) die geen ervaring hebben of er een bepaalde levensstijl op na houden wat een ander wel zoekt. :s)
Als vrouw is het heel makkelijk om ervaring te krijgen middels tinder. Dus dat lossen ze makkelijk op. En aangezien ze in de minderheid zijn zullen ze toch niet snel voor deze groep kiezen lijkt mij, want nog genoeg aanbod voor hun net daarboven.
  donderdag 27 september 2018 @ 18:35:05 #113
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_182168591
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:37 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

2 weken? 2 regels! Dus na hoi zeg maar meteen :o
Toen ik een leuke match met wie ik al wat had gekletst (niet over seks) vertelde dat ik morgen in zijn stad ben voor een afspraak (dus ik dacht, kunnen we wel ff wat drinken in de stad) was zijn reactie "oh mooi dan kunnen we pompen" :')
Dus die heb ik ook maar weer verwijderd.
Wtf, haha :o

Ik schoot in de lach, maar het is echt onwijs onbeschoft.
pi_182169603
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoop dat het leuk is :D
Ik ook! Ben heeeeel benieuwd!
Gek? kan je dat eten?
pi_182169638
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:35 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Wtf, haha :o

Ik schoot in de lach, maar het is echt onwijs onbeschoft.
Ja echt he! :X

quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:30 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Ik ook! Ben heeeeel benieuwd!
Ik hoop het ook voor je, have fun! ^O^
pi_182170004
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:35 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Wtf, haha :o

Ik schoot in de lach, maar het is echt onwijs onbeschoft.
Het zal je verbazen hoeveel mannen zo onbeschoft zijn. Ik heb ook wel eens een foto van een (overduidelijk gesoepte) negerpenis gekregen met de vraag; Chocolate or vanilla?

Op een gegeven moment kijk je nergens meer van op :')
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_182170103
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:59 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ik ben half eerlijk geweest door te zeggen dat we wel achter steeds meer verschillen kwamen, nogal anders in het leven staan en dat ik eerlijkheid wel belangrijk vind en het dus niet tof vond dat hij oude foto's op zn profiel had staan. Wilde hem ook niet teveel pijn doen nadat hij al zoveel negatieve ervaringen verteld had :@
Maar ik ben zelf wel zo netjes om iig iets te zeggen en niet gewoon de match te verwijderen zonder wat te zeggen.
Zachte heelmeesters...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182170148
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:54 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Het zal je verbazen hoeveel mannen zo onbeschoft zijn. Ik heb ook wel eens een foto van een (overduidelijk gesoepte) negerpenis gekregen met de vraag; Chocolate or vanilla?

Op een gegeven moment kijk je nergens meer van op :')
Ghehehe, ik vind jou wel onschuldig ogen geloof ik op je fotoboek, mooi contrast zo een foto.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182170202
quote:
4s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zachte heelmeesters...
Ergens echt heel zonde voor zo een kerel dat die echt totaal kansloos is. Als het een vrouw was geweest waren mannen waarschijnlijk iets vergevingsgezinder geweest...

"Seks lukte niet" dan denkt de man alleen maar "proberen we het toch gewoon nog een keer?"

Laat staan dat maagdelijkheid een probleem is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 27 september 2018 @ 20:07:42 #120
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_182170286
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 13:02 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

✔ FFWASG: FOK!Forum WhatsApp Speeddate Groep.

Tell me more :o
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
pi_182170289
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ergens echt heel zonde voor zo een kerel dat die echt totaal kansloos is. Als het een vrouw was geweest waren mannen waarschijnlijk iets vergevingsgezinder geweest...

"Seks lukte niet" dan denkt de man alleen maar "proberen we het toch gewoon nog een keer?"

Laat staan dat maagdelijkheid een probleem is.
Ach, zeg nou eerlijk, zou jij een meid van 30 gaan daten die steeds na 1 date te horen krijgt dat ze het hierbij willen laten en die slechts één mislukte poging op haar naam heeft weten te krijgen?

Natuurlijk zijn er mannen die dan toch wel haar een keer willen neuken, maar daar word je denk ik ook niet vrolijk van.
pi_182170399
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ergens echt heel zonde voor zo een kerel dat die echt totaal kansloos is. Als het een vrouw was geweest waren mannen waarschijnlijk iets vergevingsgezinder geweest...

"Seks lukte niet" dan denkt de man alleen maar "proberen we het toch gewoon nog een keer?"

Laat staan dat maagdelijkheid een probleem is.
Het ligt ook denk ik aan wat je zoekt. Als je alleen op zoek bent naar seks dan heb je wat minder eisen en vind je het misschien juist leuk om iemand alles te "leren". Maar ik ben wel op zoek naar een relatie uiteindelijk, heb al een relatie van 10 jaar achter de rug, 7 jaar samengewoond etc. Dus dan is het wel heel verschillend. En als je dan al van hemzelf allerlei van die negatieve verhalen hoort en hij niet eerlijk is over zijn uiterlijk, dan ben ik niet zo vergevingsgezind meer nee. Maar ik heb hem wel netjes een bericht gestuurd en hem succes gewenst bij zijn zoektocht.
pi_182170635
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:52 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja dat is wel weer zo, dat het het filteren makkelijker maakt. Maar op Tinder ging het 9/10 keer zo, dus vandaar dat ik daar wel een beetje klaar mee ben. OkCupid is toch wat serieuzer voor mijn gevoel.

[..]

Totaal geen interesse in mij als persoon hebben, alleen maar plat praten, als ik iets vroeg moest ik niet zo lastig/moeilijk doen etc. Kreeg gewoon echt het gevoel dat het hem niet uitmaakte met wie het was, als hij maar kon neuken.
Tinder heeft nu eenmaal die naam door de media. En als er maar 1 iemand ook die ervaring heeft binnen een vriendengroep ("Heb lekker wijf via Tinder geneukt joh, ging vreemd dus helaas 1x. En morgen wilde er weer 1 bovenop :D ") dan gaat de rest ook zo denken. Zeker als zo iemand zegt :"Klaas, doe niet zo moeilijk bij die fietsclub, Tinder op je foon en je ligt morgen te ketsuh!" dan is het hek helemaal van de dam.

Het grappige is wel dat het bij vrouwen (tegen beter weten in?) niet die naam heeft en ik vooral veel hoog opgeleide tutjes of expats op zoek zie naar iets serieus en in de profiel tekst zeggen ze dat fuckboys/ons mensen moeten naar links swipen.

Oliedom natuurlijk, juist die groep leest de profielteksten niet en swiped alles naar rechts :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182170713
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ach, zeg nou eerlijk, zou jij een meid van 30 gaan daten die steeds na 1 date te horen krijgt dat ze het hierbij willen laten en die slechts één mislukte poging op haar naam heeft weten te krijgen?

Natuurlijk zijn er mannen die dan toch wel haar een keer willen neuken, maar daar word je denk ik ook niet vrolijk van.
Volgens mij bestaan ze niet eens. Maar eh, als het erg klikt op de app dan zou ik wel afspreken ja. Wat kost 20 minuten van je tijd en een koffie nou?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182170810
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tinder heeft nu eenmaal die naam door de media. En als er maar 1 iemand ook die ervaring heeft binnen een vriendengroep ("Heb lekker wijf via Tinder geneukt joh, ging vreemd dus helaas 1x. En morgen wilde er weer 1 bovenop :D ") dan gaat de rest ook zo denken. Zeker als zo iemand zegt :"Klaas, doe niet zo moeilijk bij die fietsclub, Tinder op je foon en je ligt morgen te ketsuh!" dan is het hek helemaal van de dam.

Het grappige is wel dat het bij vrouwen (tegen beter weten in?) niet die naam heeft en ik vooral veel hoog opgeleide tutjes of expats op zoek zie naar iets serieus en in de profiel tekst zeggen ze dat fuckboys/ons mensen moeten naar links swipen.

Oliedom natuurlijk, juist die groep leest de profielteksten niet en swiped alles naar rechts :')
Vrouwen die dat in de tekst vermelden vallen JUIST op fuck boys. Als ze die types niet zouden tegenkomen zouden ze het niet in hun profiel zetten immers.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')