abonnement Unibet Coolblue
pi_182169449
" :9 " - Dejannn
Oh.
pi_182169516
Doen alsof het na de wedstrijd van zondag allemaal dramatisch is blijft natuurlijk ook gewoon kolder.
Ik vind wel dat Wöber tekort wordt gedaan en hem alweer afserveren erg voorbarig is. Hij speelde best prima vorig seizoen en is zeker wel meer verdediger dan een Frenkie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182169551
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
" :9 " - Dejannn
Ik moet je bekennen dat ik niet eens precies weet wat de betekenis van die emoticon is ;).
  donderdag 27 september 2018 @ 21:29:50 #29
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_182172464
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:25 schreef Monolith het volgende:
Doen alsof het na de wedstrijd van zondag allemaal dramatisch is blijft natuurlijk ook gewoon kolder.
Ik vind wel dat Wöber tekort wordt gedaan en hem alweer afserveren erg voorbarig is. Hij speelde best prima vorig seizoen en is zeker wel meer verdediger dan een Frenkie.
Ik denk dat Schuurs Wöber snel voorbijstreeft. Kwam gisteren, alhoewel tegen amateurs, sterk over. Veel zekerder aan de bal ook dan "rabbit-in-the-headlights" Wöber.
pi_182172695
Schuurs is aan de bal wel sterk. Maar fysiek heeft hij nog veel te leren. Ook zijn wendbaarheid moet hij nog verbeteren.

Denk dat het beter was geweest als hij gewoon een jaar verhuurd werd aan Fortuna. Speel je toch elke week Eredivisie voetbal. Van die pauper keukenkampioen :+ divisie wordt je ook niet vrolijk.

Ik vind Wobertje toch een betere verdediger. Snap de haat op Wober ook niet echt. Heeft genoeg prima wedstrijden gespeeld.
pi_182175176
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:35 schreef duo-penotti het volgende:
Schuurs is aan de bal wel sterk. Maar fysiek heeft hij nog veel te leren. Ook zijn wendbaarheid moet hij nog verbeteren.

Denk dat het beter was geweest als hij gewoon een jaar verhuurd werd aan Fortuna. Speel je toch elke week Eredivisie voetbal. Van die pauper keukenkampioen :+ divisie wordt je ook niet vrolijk.

Ik vind Wobertje toch een betere verdediger. Snap de haat op Wober ook niet echt. Heeft genoeg prima wedstrijden gespeeld.
Word
pi_182175527
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:25 schreef Monolith het volgende:
Doen alsof het na de wedstrijd van zondag allemaal dramatisch is blijft natuurlijk ook gewoon kolder.
Ik vind wel dat Wöber tekort wordt gedaan en hem alweer afserveren erg voorbarig is. Hij speelde best prima vorig seizoen en is zeker wel meer verdediger dan een Frenkie.
heeft Wöber slechte wedstrijden gespeeld?
pi_182175555
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:20 schreef Dejannn het volgende:
Wat een reacties hier weer _O-

Als eerste, hoe kan die kerel een paniekaankoop zijn? :) Staat toch al heel erg lang op de verlanglijst van Ajax? Ze waren afgelopen zomer wekenlang bezig met zijn komst. Paniekaankopen kun je ook moeilijk realiseren midden in het seizoen. Het is meer een term voor spelers die vlak voor het sluiten van de markt vrij impulsief worden gecontracteerd, vaak na een slechte seizoensstart.

Het valt meer in de categorie paniek als je sommige hysterische reacties hier leest nadat Ajax afgelopen weekend heeft verloren bij PSV :9.

[..]

Dat eerste zegt allemaal vrij weinig. Er zijn zat voetballers geweest die vroeg piekten en daarna helemaal terugvielen en tevens zat spelers die gewoon laatbloeiers zijn. Tagliafico maakte zijn debuut voor de nationale ploeg ook pas vorig jaar en volgens mij heeft die zijn waarde bij Ajax inmiddels wel bewezen.

Wöber is natuurlijk linksbenig, dat is nogal een dingetje bij Ajax toch achterin? Daarnaast is het ook geen fantastische verdediger, heeft nu in de wedstrijden die hij speelde toch ook geen onuitwisbare indruk achter weten te laten.
Wat ik vooral zag is dat de Argentijnen vooral verbaasd waren dat zo'n beperkte verdediger voor een recordbedrag weg zou gaan. Beetje het Babel gevoel bij.
pi_182175961
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 23:17 schreef Adames het volgende:

[..]

heeft Wöber slechte wedstrijden gespeeld?
In mijn ogen valt dat best mee. Maakt best eens een foutje, maar dat doen de meeste verdedigers wel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182175986
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 23:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

In mijn ogen valt dat best mee. Maakt best eens een foutje, maar dat doen de meeste verdedigers wel.
Beetje mijn idee ook, ik snap niet dat die niet eens als optie wordt gezien
pi_182176121
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 23:33 schreef Adames het volgende:

[..]

Beetje mijn idee ook, ik snap niet dat die niet eens als optie wordt gezien
Ten Hag ziet het kennelijk niet in hem zitten. Ik vind dat vrij bijzonder. Je laat Viergever als backup gaan. Blind wordt aangetrokken om samen met de Ligt het centrum te vormen en indien echt nodig LB te spelen. Dan moet je nog wel wat serieuze verdedigers hebben. In mijn ogen is Wöber gewoon je vaste back-up. Frenkie rendeert veel beter op het middenveld en samen met Blind is het gewoon te licht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 28 september 2018 @ 07:58:13 #37
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182179136
quote:
'Barcelona kent Messi-droom van De Jong en gaat ruim onder Ajax-prijs zitten'

Ook na de zomerse transferperiode blijft Frenkie de Jong de Catalaanse sportkranten domineren. Volgens El Mundo Deportivo denkt FC Barcelona dat 50 ŕ 55 miljoen euro genoeg is om de middenvelder over te nemen van Ajax.

Barcelona heeft belangstelling voor Paul Pogba, die op ramkoers ligt met Manchester United-manager José Mourinho. De kans op zijn komst is echter nihil, omdat Barça niet een veelvoud van 100 miljoen euro wil betalen én geen zaken wil doen met Mino Raiola. De Jong wordt gezien als een véél goedkopere optie.

Dat zit zo: Ajax vraagt 80 miljoen euro en lijkt dat ook te kunnen krijgen door de belangstelling van onder meer Manchester United, Manchester City én Real Madrid. Bij Barça is men er echter van overtuigd dat De Jong een voorkeur heeft voor Camp Nou en uiteindelijk 50 tot 55 miljoen euro zal kosten.

De situatie is onder controle, is de teneur in Camp Nou. Barça praat wekelijks met de De Jong of zijn omgeving en de Ajacied geeft zo nu en dan aan dat hij in de toekomst graag in Barcelona wil spelen. Het is volgens El Mundo Deportivo de grote droom van De Jong om samen te spelen met Lionel Messi.

Toch is er nog steeds een kans dat Barcelona achter het net vist, zoals de club dat in het verleden ook deed bij Marco Asensio (Real Madrid) en Antoine Griezmann (Atlético Madrid). Het is volgens de Catalaanse sportkrant het gevolg van de besluiteloosheid in het transferbeleid.
on a sidenote, heeft de ligt ook niet Raiola ?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182179545
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 07:58 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

on a sidenote, heeft de ligt ook niet Raiola ?
Lozano ook niet naar barca dus, arme jongen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 28 september 2018 @ 09:21:59 #39
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182180085
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Lozano ook niet naar barca dus, arme jongen
was daar spraken van dan? :')
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182180617
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 07:58 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

on a sidenote, heeft de ligt ook niet Raiola ?
Volgens mij niet. De Ligt wel.
  vrijdag 28 september 2018 @ 09:54:09 #41
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182180632
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 09:53 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Volgens mij niet. De Ligt wel.
:?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182180643
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 09:54 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

:?
Oh, ik las heeft De Jong ook niet raiola. Mea culpa. :')
  vrijdag 28 september 2018 @ 09:55:28 #43
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182180652
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 09:54 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Oh, ik las heeft De Jong ook niet raiola. Mea culpa. :')
aaah, het is je vergeven.

maar dus De Ligt ook niet naar barca.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182180671
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 09:55 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

aaah, het is je vergeven.

maar dus De Ligt ook niet naar barca.
Als ze consequent hierin zijn dan kan De Ligt niet naar Barcelona ja. Zou mooi zijn als meer clubs het voorbeeld van Barcelona volgen.
  vrijdag 28 september 2018 @ 10:04:29 #45
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182180781
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 09:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Als ze consequent hierin zijn dan kan De Ligt niet naar Barcelona ja. Zou mooi zijn als meer clubs het voorbeeld van Barcelona volgen.
barca heeft in het verleden heel veel spelers misgelopen, dat gaan de supporters ze niet in dank afnemen als ze de Ligt naar (bijvoorbeeld) Real laten gaan.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182180971
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 09:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Als ze consequent hierin zijn dan kan De Ligt niet naar Barcelona ja. Zou mooi zijn als meer clubs het voorbeeld van Barcelona volgen.
Wat is het probleem van die pizzabakker dan?

(Of bedoel je dat de ligt moet blijven, dan snap ik het ;) )
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182180984
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 09:21 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

was daar spraken van dan? :')
Was wel eens geroepen ja

Maar die gaat daar net als de ligt nog tekort komen natuurlijk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 28 september 2018 @ 10:17:50 #48
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182180986
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wat is het probleem van die pizzabakker dan?

(Of bedoel je dat de ligt moet blijven, dan snap ik het ;) )
die pizzabakker schijnt niet zo fijn te zijn in de omgang
is hij wel pizzabakker? ik dacht dat hij loodgieter was?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 28 september 2018 @ 10:19:30 #49
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182181014
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Was wel eens geroepen ja

Maar die gaat daar net als de ligt nog tekort komen natuurlijk
de ligt naast umtiti tho :D
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182181934
quote:
Dat heeft meer weg van een wietplantage
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')