abonnement Unibet Coolblue
pi_182345369
Had helaas geen tijd vandaag dus maar 1 shift kunnen doen ;( Hopelijk komen er nog AH shifts online.
pi_182348202
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:51 schreef loezzzje het volgende:
Had helaas geen tijd vandaag dus maar 1 shift kunnen doen ;( Hopelijk komen er nog AH shifts online.
Er waren er ook erg weinig en ze kwamen al om 11:45 online, niet echt ideaal natuurlijk.
pi_182350280
dat nakijken van shifts duurt tegenwoordig ook lang. 'Vroeger' was dit meestal binnen een uur, nu is het gemiddeld 3 dagen.
  One tough cookie zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:10:58 #54
169210 liesje1979
pi_182350645
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 11:43 schreef babbelaar92 het volgende:
dat nakijken van shifts duurt tegenwoordig ook lang. 'Vroeger' was dit meestal binnen een uur, nu is het gemiddeld 3 dagen.
En je leverde er toen ook al 20 per keer in? :P
pi_182351042
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 12:10 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

En je leverde er toen ook al 20 per keer in? :P
Nee, maar dat doe ik nu ook niet.
pi_182351117
Brievenbus inventarisatie door roamler.. Of je het even gratis wilt uitvoeren voor ze. Alleen exp punten. Kwalijke zaak.

Shifts uitvoeren blijft onderbetaald werk.
pi_182353861
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:32 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Er waren er ook erg weinig en ze kwamen al om 11:45 online, niet echt ideaal natuurlijk.
Ik zag het idd ja en toen stond ik net op het punt om weg te gaan helaas. Hopelijk komt er nog wat online.
pi_182354308
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 12:47 schreef Smartroam het volgende:
Brievenbus inventarisatie door roamler.. Of je het even gratis wilt uitvoeren voor ze. Alleen exp punten. Kwalijke zaak.

Shifts uitvoeren blijft onderbetaald werk.
Ik zou die brievenbus inventarisatie alleen doen als ik nog naar level 3 moest. En die shifts is voor mij en de meeste andere hier niet onderbetaald. Ik doe maximaal 7 minuten over een shift (ja ik heb het meerdere malen getimed) dus 8 per uur waardoor ik ¤16 heb dus dan is het wat mij betreft niet onderbetaald. Er zijn inderdaad wel een aantal shifts waar je meer dan 10 minuten mee bezig bent, en die doe ik dus ook niet.
pi_182354787
Die brievenbusinventarisatie is echt supermakkelijk als je er toch al langskomt. Gewoon vanaf je fiets een foto maken en klaar. Ik vind het jammer dat ze hier opeens allemaal verdwenen zijn nadat ik er 1 deed.

@babbelaar, welke shifts doe je lang over?
pi_182354863
Jammer dat de etos shifts dit keer doordeweeks kwamen. Inmiddels staan de AH shifts ook in de app, straks even een paar doen.

Gelukkig vanmiddag lekker verdiend met 4 dierenvoerchecks van Roamler.
pi_182355191
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:01 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Die brievenbusinventarisatie is echt supermakkelijk als je er toch al langskomt. Gewoon vanaf je fiets een foto maken en klaar. Ik vind het jammer dat ze hier opeens allemaal verdwenen zijn nadat ik er 1 deed.

@babbelaar, welke shifts doe je lang over?
Ik doe die ah haarverzorging en mondhygiene in ieder geval nooit. Die gaan ook altijd naar ¤3 omdat niemand die wilt doen.
pi_182355859
De soep doe ik ook nooit omdat ik de verschillende soepen meestal zo slecht zie. haha ik heb het ook wel eens getimed :P Ik doe max 10 min over een shift (die met 50 foto’s dan he)
pi_182356155
Er zijn bij mij inmiddels 7 shifts nagekeken van gister en ik heb er nog 18 openstaan. Ik heb er nu weer al 7 gebundeld ik doe er nog 5 denk ik en dan stuur ik ze weer in.
pi_182357443
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:34 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik zou die brievenbus inventarisatie alleen doen als ik nog naar level 3 moest. En die shifts is voor mij en de meeste andere hier niet onderbetaald. Ik doe maximaal 7 minuten over een shift (ja ik heb het meerdere malen getimed) dus 8 per uur waardoor ik ¤16 heb dus dan is het wat mij betreft niet onderbetaald. Er zijn inderdaad wel een aantal shifts waar je meer dan 10 minuten mee bezig bent, en die doe ik dus ook niet.
Hier ga je de fout in. Je houd ongeveer 10 euro over na belasting :-).
pi_182357547
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:01 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Die brievenbusinventarisatie is echt supermakkelijk als je er toch al langskomt. Gewoon vanaf je fiets een foto maken en klaar. Ik vind het jammer dat ze hier opeens allemaal verdwenen zijn nadat ik er 1 deed.

@babbelaar, welke shifts doe je lang over?
Of wachten en dan gaan ze vanzelf de check omzetten naar betaald.
pi_182357976
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:06 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Hier ga je de fout in. Je houd ongeveer 10 euro over na belasting :-).
Overdrijf toch niet zo, ik ga helemaal nergens 'de fout' in.😂 Jii doet opdrachten die jij graag wilt doen zonder commentaar en ik doe de opdrachten die ik graag wil doen. Discussiëren Hierover ga ik in ieder geval niet doen. Fijne avond.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:41:57 #67
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_182358127
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:34 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Overdrijf toch niet zo, ik ga helemaal nergens 'de fout' in.😂 Jii doet opdrachten die jij graag wilt doen zonder commentaar en ik doe de opdrachten die ik graag wil doen. Discussiëren Hierover ga ik in ieder geval niet doen. Fijne avond.
Je snapt toch wel wat hij bedoelt? Je houdt bruto 16 euro over, maar netto zal dat rond de 10 euro zijn. De belastingdienst vindt het namelijk ook heel leuk, die opdrachten.
pi_182358265
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:41 schreef b-engel het volgende:

[..]

Je snapt toch wel wat hij bedoelt? Je houdt bruto 16 euro over, maar netto zal dat rond de 10 euro zijn. De belastingdienst vindt het namelijk ook heel leuk, die opdrachten.
En soms heb ik 20 euro per uur dan is het niet onder het minimum. Enfin, Als ik er mee zat deed ik ze niet.
pi_182358266
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:06 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Hier ga je de fout in. Je houd ongeveer 10 euro over na belasting :-).
Dat zit nog altijd stukken hoger dan het minimumloon (¤10,22 bruto per uur).
pi_182358492
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:50 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Dat zit nog altijd stukken hoger dan het minimumloon (¤10,22 bruto per uur).
Je mag tot ongeveer ¤6500 verdienen dan betaal je geen belasting, dit is bij veel studenten het geval waardoor een paar opdrachten per week via Roamler prima zijn.
pi_182358614
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:02 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Je mag tot ongeveer ¤6500 verdienen dan betaal je geen belasting, dit is bij veel studenten het geval waardoor een paar opdrachten per week via Roamler prima zijn.
In dat geval zit je sowieso ver boven het minimum.

Ik heb hier echt het gevoel dat mensen er hier geen rekening mee houden dat je over het loon bij een werkgever ook belasting betaald, waardoor je netto uurloon niet altijd zo hoog ligt.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:31:36 #72
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_182359108
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:02 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Je mag tot ongeveer ¤6500 verdienen dan betaal je geen belasting, dit is bij veel studenten het geval waardoor een paar opdrachten per week via Roamler prima zijn.
Kun je mij de link geven waar je die info vandaan hebt? En wat de bedragen van niet-studenten zijn?
pi_182360338
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:06 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Hier ga je de fout in. Je houd ongeveer 10 euro over na belasting :-).
En dat is nog steeds meer als wanneer je ze niet doet en 0 euro verdiend. Zit toch niet altijd zo te miepen over die shifts hier en hoe weinig ze betalen hiervoor. Wij zitten er blijkbaar niet mee anders deden we ze niet.
pi_182360730
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:29 schreef loezzzje het volgende:

[..]

En dat is nog steeds meer als wanneer je ze niet doet en 0 euro verdiend. Zit toch niet altijd zo te miepen over die shifts hier en hoe weinig ze betalen hiervoor. Wij zitten er blijkbaar niet mee anders deden we ze niet.
Precies. Wij nemen namelijk het gemak van opdrachten thuis doen hangend op de bank met een wijntje en eventueel opassen op een kind, koken of whatever ook mee en dan zijn die shifts wel fijn.
pi_182365018
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:02 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Je mag tot ongeveer ¤6500 verdienen dan betaal je geen belasting, dit is bij veel studenten het geval waardoor een paar opdrachten per week via Roamler prima zijn.
Dit klopt inderdaad. Let wel op dat je geen andere baan erbij hebt dan natuurlijk. Dan vervalt eventueel je korting.

Als je geen student bent zou ik dit niet doen Ivm uitkering etc.

En wat fijn dat jullie de shifts zo diepgeworteld verdedigen. Als je het prima vindt om net boven of onder minimumloon te werken is dat natuurlijk prima, mij niet gezien.

Ik kan overigens wel begrijpen dat je als huismoeder of iets dergelijks er een voldaan gevoel aan over houdt. Het geeft je een stukje eigenwaarde.

1 welkoop opdracht a tien minuten en je hebt uren en uren shifts er uit. Maar zal wel aan mij liggen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2018 07:54:41 ]
pi_182365192
Want gelukkig geven de andere opdrachten van smartspotter en roamler vergoedingen waarmee je enorm ruim boven minimumloon zit met nauwelijks inspanning/tijd *O*

Kom op zeg. Je mag blijkbaar ook geen voldaan gevoel hebben omdat je 16 euro per uur hebt verdiend aan shifts? Oh, behalve als je huismoeder bent natuurlijk. Dan heb je toch niks te doen, behalve een beetje voor je uit staren. Gelukkig zijn er dan nog shifts om je eigenwaarde te geven.

Get off your high horse.

Dat gezeur elke week met die shifts :N
pi_182365686
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 08:02 schreef Skittles het volgende:
Want gelukkig geven de andere opdrachten van smartspotter en roamler vergoedingen waarmee je enorm ruim boven minimumloon zit met nauwelijks inspanning/tijd *O*

Kom op zeg. Je mag blijkbaar ook geen voldaan gevoel hebben omdat je 16 euro per uur hebt verdiend aan shifts? Oh, behalve als je huismoeder bent natuurlijk. Dan heb je toch niks te doen, behalve een beetje voor je uit staren. Gelukkig zijn er dan nog shifts om je eigenwaarde te geven.

Get off your high horse.

Dat gezeur elke week met die shifts :N
Dat klopt dus weer niet, het is geen 16 euro.

Huismoeder, student, etc. Gezien het feit je gigantisch veel post in kinder topics Voel je je denk ik aangevallen, sorry daarvoor.


En er zijn een hoop opdrachten welke dik boven het minimumloon liggen, gezamenlijk natuurlijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2018 08:37:03 ]
pi_182365776
Ik ben nu wel heel benieuwd naar die shifts geworden haha. Het lijkt me een leuke afwisseling van de opdrachten in de winkels. Of ik nou boven of onder het minimum loon zit boeit mij in ieder geval niet, 5 weken verdiende ik nog niks en nu heb ik elke week een leuk extraatje.
pi_182365807
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 08:42 schreef Genza het volgende:
Ik ben nu wel heel benieuwd naar die shifts geworden haha. Het lijkt me een leuke afwisseling van de opdrachten in de winkels. Of ik nou boven of onder het minimum loon zit boeit mij in ieder geval niet, 5 weken verdiende ik nog niks en nu heb ik elke week een leuk extraatje.
Je moet 20/50 foto's controleren met bijvoorbeeld wasverzachter. Dan geef je per merk aan hoeveel soorten wasverzachter er staan en hoeveel facings. (dus Robijn > 2,5 plank, 6 soorten, 20 facings). Dit doe je voor elk merk. Nou na 20/50 foto's heb je 2 euro. Yesss
pi_182366055
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 08:35 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Dat klopt dus weer niet, het is geen 16 euro.

Huismoeder, student, etc. Gezien het feit je gigantisch veel post in kinder topics Voel je je denk ik aangevallen, sorry daarvoor.


En er zijn een hoop opdrachten welke dik boven het minimumloon liggen, gezamenlijk natuurlijk.
Nee hoor, ik werk gewoon 32 uur en ben geen huismoeder.

En het is wel 16 euro als je 8 shifts in een uur kan doen. Als je nu weer gaat lopen zeuren over belasting e.d. kan je dat over elke opdracht wel doen.
Laat de mensen die graag shifts doen in hun waarde.

quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 08:42 schreef Genza het volgende:
Ik ben nu wel heel benieuwd naar die shifts geworden haha. Het lijkt me een leuke afwisseling van de opdrachten in de winkels. Of ik nou boven of onder het minimum loon zit boeit mij in ieder geval niet, 5 weken verdiende ik nog niks en nu heb ik elke week een leuk extraatje.
Het is ook zeker een leuke afwisseling en handig als het buiten slecht weer is bijvoorbeeld.
Je hebt bij de Etos shifts 50 foto's waarbij je moet aangeven of er op het schap acties staan (ja/nee). Dat is een kwestie van 2 seconden. Daarna kijk je of er een producten staan van de shift die je uitvoert (bijvoorbeeld maandverband). Dit staat er meestal niet en dan ben je met die 2 seconden klaar en kan je naar de volgende foto. Als er wel iets van dameshygiene staat, tel je hoeveel producten, geef je aan wat de actie is (1+1 gratis bijvoorbeeld) en of er een merkdisplay is (99,9% nee).

Hoeveel tijd je kwijt bent, ligt dus erg aan de shift. Dameshygiene en scheerproducten zijn snel klaar. Haarshifts zijn een hoop werk.

Bij AH shifts werkt het anders. Daar krijg je minder foto's (15-25) en er staat op elke foto meestal wel een product. Je geeft de hoeveelheid planken van de kopstelling, de plankruimte van je product aan, hoeveel verschillende producten en wat de actie is.

Je vult alleen iets in als er iets staat. Je hoeft dus niet overal 0 in te vullen als het er niet is.

Het klinkt als een hoop werk, maar als je er handigheid in hebt ben je zo klaar :)
pi_182366449
Bedankt voor de uitleg!

Wat is het nut voor roamler en de opdrachtgevers dan voor zulke opdrachten?
pi_182367154
Ja want als “huismoeder” heb je helemaal niks te doen de hele dag en komen de shifts online en denk je eindelijk “oh yes ik heb eindelijk weer iets te doen vandaag!” :’) jij hebt duidelijk geen kinderen als je zulke domme uitspraken doet.

Zoals ik al zei. Ik kan thuis niks verdienen of ik kan lekker een extraatje verdienen. En of dat wel of niet boven het minimumloon is interesseert me dan verder vrij weinig.
pi_182368843
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 10:27 schreef loezzzje het volgende:
Ja want als “huismoeder” heb je helemaal niks te doen de hele dag en komen de shifts online en denk je eindelijk “oh yes ik heb eindelijk weer iets te doen vandaag!” :’) jij hebt duidelijk geen kinderen als je zulke domme uitspraken doet.

Zoals ik al zei. Ik kan thuis niks verdienen of ik kan lekker een extraatje verdienen. En of dat wel of niet boven het minimumloon is interesseert me dan verder vrij weinig.
Dat van huismoeder zei ik expres, er werd zo overdreven op mij gereageerd.
pi_182368852
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 09:30 schreef Genza het volgende:
Bedankt voor de uitleg!

Wat is het nut voor roamler en de opdrachtgevers dan voor zulke opdrachten?
.

Stel je voor dat Unilever ah 150.000 euro betaald voor een actie met robijn, dan wil Unilever natuurlijk ook dat de aanbieding ook echt volgens planning staat.
pi_182369086
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 12:34 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Dat van huismoeder zei ik expres, er werd zo overdreven op mij gereageerd.
Vind je ook niet dat je zelf dan wat overdreven reageert? Roamler & SS worden over het algemeen allemaal onderbetaald. Soms zie ik ook wel eens opdrachten ertussen staan dat ik denk nou voor nog geen 20 euro zou ik ze doen. Doet iemand anders ze wel moet ie zelf weten. Ik zal er niet wakker van liggen. Dat is hetzelfde met shifts. Jij zou ze nooit doen, maakt jou toch niet uit dat iemand anders die wel doet.
pi_182371085
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 12:52 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Vind je ook niet dat je zelf dan wat overdreven reageert? Roamler & SS worden over het algemeen allemaal onderbetaald. Soms zie ik ook wel eens opdrachten ertussen staan dat ik denk nou voor nog geen 20 euro zou ik ze doen. Doet iemand anders ze wel moet ie zelf weten. Ik zal er niet wakker van liggen. Dat is hetzelfde met shifts. Jij zou ze nooit doen, maakt jou toch niet uit dat iemand anders die wel doet.
Mijn uitgangspunt was informatief. Maar als je aan shifts komt, Oehh, dan worden er een aantal gek hier.

Opdrachten los van elkaar zin 99% van de tijd niet rendabel. Bundel je ze verdien je een aardig zakcentje eraan. Ik verdien meer met roamler een smartspotter dan met mijn bijbaan. (ben student)
pi_182371557
Weet iemand hoever de laadpalen checks kunnen oplopen?
Ze begonnen hier op ¤1 en zitten inmiddels op ¤1,80.

Binnen een paar km zitten er hier bijna 30.
pi_182372175
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 15:23 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Weet iemand hoever de laadpalen checks kunnen oplopen?
Ze begonnen hier op ¤1 en zitten inmiddels op ¤1,80.

Binnen een paar km zitten er hier bijna 30.
Tot ongeveer 20 euro.
pi_182373895
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 15:59 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Tot ongeveer 20 euro.
Ooh, dan wacht ik nog wel even af.
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:38:57 #90
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_182374136
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 15:23 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Weet iemand hoever de laadpalen checks kunnen oplopen?
Ze begonnen hier op ¤1 en zitten inmiddels op ¤1,80.

Binnen een paar km zitten er hier bijna 30.
1 euro en ook 1,80 is een echt veel te lage beloning voor deze opdracht.
pi_182374437
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:22 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ooh, dan wacht ik nog wel even af.
Al zou ik ze wegpakken bij een tientje haha.
pi_182386353
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:38 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

1 euro en ook 1,80 is een echt veel te lage beloning voor deze opdracht.
Maar wel 80xp zag ik.zijn wel handig als je in level omhoog wilt
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:59:26 #93
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_182386553
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:47 schreef Genza het volgende:

[..]

Maar wel 80xp zag ik.zijn wel handig als je in level omhoog wilt
Tsja, heb je bij een level omhoog nog wel zoveel voordelen? Vroeger was dat wel het geval, maar nu....?
  maandag 8 oktober 2018 @ 11:01:01 #94
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_182386589
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 15:23 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Weet iemand hoever de laadpalen checks kunnen oplopen?
Ze begonnen hier op ¤1 en zitten inmiddels op ¤1,80.

Binnen een paar km zitten er hier bijna 30.
Ze zijn weer gezakt naar 1,60.
pi_182386715
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:59 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Tsja, heb je bij een level omhoog nog wel zoveel voordelen? Vroeger was dat wel het geval, maar nu....?
Ik zit nog in level 2 en kan pas in level 3 shifts gaan doen. Ik denk dat alleen de overgang van 2 naar e veel uit maakt
pi_182386727
Wat doen jullie als je bijv een Etos opdracht wilt doen waar je je niet bij moet melden terwijl je er 2 weken geleden nog geweest en je toen wel hebt gemeld. Is toch raar?
pi_182388609
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:10 schreef Genza het volgende:
Wat doen jullie als je bijv een Etos opdracht wilt doen waar je je niet bij moet melden terwijl je er 2 weken geleden nog geweest en je toen wel hebt gemeld. Is toch raar?
Bij het melden twee weken geleden had je heel globaal moeten zijn. Dat je vanaf nu vaker voor het hoofdkantoor en bepaalde merken mogelijk langs zal komen.
pi_182390594
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:42 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Bij het melden twee weken geleden had je heel globaal moeten zijn. Dat je vanaf nu vaker voor het hoofdkantoor en bepaalde merken mogelijk langs zal komen.
En wat doe je dan? Je elke keer weer even melden, zwaaien van he ik ben er weer, of gewoon opvallend foto's maken?
pi_182393794
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:13 schreef Genza het volgende:

[..]

En wat doe je dan? Je elke keer weer even melden, zwaaien van he ik ben er weer, of gewoon opvallend foto's maken?
Als ik me moet melden doe ik dat altijd bij de leidinggevende.
Ik geef dan ook aan dat ik hier in de regio dingen doe en ik dus wel vaker zal komen.
Zie ik dan de volgende keer dezelfde persoon dan zeg ik meestal iets in de trant van 'ik kom weer een rondje doen hoor'. Staan er andere mensen dan zeg ik niets (tenzij er ook een naam genoteerd moet worden).

Kleine tip voor als je voor beide apps een opdracht moet doen om dezelfde winkel en je je bij de 1 wel moet melden en de ander niet.
Ik had me onlangs netjes gemeld en kreeg geen toestemming. Dat aangegeven bij roamler en die hebben het netjes afgehandeld.
Bij de andere app aangegeven dat ik voor meerdere opdrachtgevers wat moest doen in deze winkel en geen toestemming kreeg.
Opdracht afgekeurd want ik had me niet mogen melden. Je kan dus beter aangeven dat ze je weggestuurd hebben omdat ze je foto's zagen nemen. Op mijn mail hierover ook nooit antwoord gehad.


Hier een rotdag gehad.
Groentecheck afgekeurd door een stomme fout van mezelf, bij poging 2 weggestuurd omdat ik geen toestemming van het hoofdkantoor had.
In het centrum een opdracht bij kpn willen doen maar die was tijdelijk gesloten. Wel makkelijk een euro verdiend maar ik had er toch liever vier.
pi_182395932
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:13 schreef Genza het volgende:

[..]

En wat doe je dan? Je elke keer weer even melden, zwaaien van he ik ben er weer, of gewoon opvallend foto's maken?
.

Ik zeg altijd gewoon goedemorgen, ze vinden alles best. Meeste medewerkers boeit het weinig! Nu doe ik heel veel opdrachten in deze regio. Ik heb overal vrij-spel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')