abonnement Unibet Coolblue
pi_182487070
Iedereen hier heeft het over de belofte aan Jenny, maar niemand heeft het over de belofte aan die Jerry en advocaat die zijn uitgenodigd om te discussiëren aan tafel om vervolgens om de eerste rij te belanden omdat iemand met een andere mening niet met ze in discussie wil en dat niet is gecommuniceerd. :')
pi_182487089
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 01:52 schreef Za het volgende:
Jenny geeft zelf aan dat eea niet goed gecommuniceerd was, en wil dan de andere gasten weren, zo werkt het niet.
Tuurlijk wel. Als RTL vanaf het begin had aangegeven dat Jerry daar kwam te zitten. Was Jenny überhaupt niet eens naar de studio gekomen, die gaf aan dat ze dat niet wilde. Die smerige bait en switch die ze hier uithaalden, dat werkt juist niet zo...
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:47:29 #228
408813 crew  trein2000
pi_182487093
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 09:45 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Iedereen hier heeft het over de belofte aan Jenny, maar niemand heeft het over de belofte aan die Jerry en advocaat die zijn uitgenodigd om te discussiëren aan tafel om vervolgens om de eerste rij te belanden omdat iemand met een andere mening niet met ze in discussie wil en dat niet is gecommuniceerd. :')
Dat is het probleem van de redactie, niet van Douwes. In haar positie was ik opgestaan en had ik lekker de auto terug naar Leeuwarden gepakt.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_182487103
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 09:47 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat is het probleem van de redactie, niet van Douwes. In haar positie was ik opgestaan en had ik lekker de auto terug naar Leeuwarden gepakt.
Als ik die Jerry en advocaat was had ik ook de auto teruggepakt. Schandalig. Word je uitgenodigd om te discussiëren, moet je vervolgens op de eerste rij gaan zitten omdat een of ander mens niet met je wil discussiëren :')
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:49:41 #230
408813 crew  trein2000
pi_182487112
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 09:48 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Als ik die Jerry en advocaat was had ik ook de auto teruggepakt. Schandalig. Word je uitgenodigd om te discussiëren, moet je vervolgens op de eerste rij gaan zitten omdat een of ander mens niet met je wil discussiëren :')
Prima, zijn keus. Maar dat kun je Douwes niet aanrekenen.

Let wel, ik vind dat die redactie nooit akkoord had mogen gaan. Maar als je dat wel doet ben je er ook aan gebonden. Dan kun je niet zo’n stunt gaan uithalen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_182487121
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 09:48 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Als ik die JerryJenny en advocaat was had ik ook de auto teruggepakt. Schandalig. Word je uitgenodigd om niet te discussiëren met die anti's, moet je vervolgens op de eerste rij gaan zitten discussiëren omdat een of ander mens niet met je wil discussiëren zichzelf aan gemaakte afspraken kan houden :')
fixed
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:52:51 #232
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182487154
Ik denk dat Twan de komende dagen beter niet buiten kan komen, als ik de reacties op social media zo lees.
pi_182487398
Twitter gaat los *O*

[ Bericht 37% gewijzigd door Postbus100 op 13-10-2018 11:31:53 ]
Somebody that I used to know
pi_182487401
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 09:43 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Huh?
Het moet gewoon niet gekker worden: de ene partij wel aan het woord laten, de andere partij niet.. En als je dan de andere partij aan tafel laat komen zitten (volkomen terecht - ze zijn immers uitgenodigd voor een debat aan tafel!), dan is het de mening van de presentator dat zwarte piet weg moet en had hij ze eigenlijk moeten weren? :')

Wat een programma is dat geworden zeg. Te treurig voor woorden dit. En nog gekker dat men serieus vindt dat hij mensen uitnodigt om te discussiëren en ze vervolgens op de voorste rij neer te zetten omdat een of ander omhooggevallen wijf vindt dat ze niet mogen plaatsnemen aan tafel.
Aparte kijk op afspraken heb jij, ik spreek dit en dat af met partij A en wat tegenstrijdigs met partij B dus ja fuck it want ik heb ze nou eenmaal uitgenodigd en deal with it..

Dit staat geheel los van de inhoud, if any, van de discussie en de status wat de AIVD/NCTB. Dit is gewoon een aanzienlijke redactionele blunder die het failliet van het programma nogmaals aantoont.
pi_182487415
Twan die kan het nu definitief schudden
AFCA!
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:17:11 #237
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182487445
’Twanvertoning’ en ’pr-stunt’: Huys krijgt kritiek van collega’s en publiek

AMSTERDAM - De keuze van RTL Late Night om Friezin Jenny Douwes te beloven geen anti-Zwarte Pietactivisten bij haar aan tafel te zetten, en dat vervolgens toch te doen, schiet in het verkeerde keelgat van zowel kijkers als collega-journalisten.

Douwes, boegbeeld van de ’blokkeerfriezen’, beweerde zaterdag dat haar expliciet werd beloofd dat ze niet samen met activisten aan tafel hoefde te zitten. Met veel bombarie kondigde Huys daarop aan dat wel te doen. „Ik begrijp dat jij het heel moeilijk vindt om met hun te praten”, aldus de presentator.

„Nee”, counterde Douwes. „Eigenlijk draait de hele rechtszaak daarom. Maar ik wil er op een gegeven moment een streep onder zetten”, aldus Douwes.

Verschillende (oud-)journalisten vermoeden dat het om een bewuste pr-stunt gaat. „Ik ken het wel van de tv-wereld. Dan staat er zo’n hoofdredacteur te gillen dat we ’een relletje nodig hebben’. Alleen: naai nooit je gasten met afspraken voor dat relletje”, aldus Jan Roos, oud-presentator van onder meer PowNed, op sociale media.

Telegraaf-journalist Wierd Duk spreekt over een ’authentieke pr-ramp’. „Beide partijen zijn hier kennelijk een enorm oor aangenaaid, zowel Douwes als Afrieye”, aldus Duk. Story-hoofdredacteur Guido den Aantrekker noemt Huys ’een slecht mens’. „Wat hoop ik dat je er alsnog wordt uitgegooid en Beau je plek inneemt.”

Andere journalisten en mediakenners noemen het optreden van de presentator ’echt tenenkrommend’, ’journalistiek onwaardig’ of, met gevoel voor sarcasme, ’soepel’. „Als je onder de 300.000 kijkersgrens bent gezakt, doe je blijkbaar alles om te overleven”, schrijft journalist Bart Schut. „Dus ook je naam als journalist te grabbel gooien door je gasten te naaien.”

RTL was zaterdagochtend nog niet bereikbaar voor commentaar.

’Kan echt niet’

Eerder kreeg Huys al kritiek van collega-journalisten toen hij meelachte met Tommy Wieringa, die grapte over de aanslag op De Telegraaf, en daarmee een aanslag op de journalistieke vrijheid vergoelijkte. Onder meer Ton F. van Dijk, oud-netcoördinator van Nederland 1, maakte de vloer met hem gelijk.

BEKIJK OOK:
Twan Huys onder vuur: ’Hoop dat geen hond aan tafel komt’
Ook kijkers moeten niets hebben van de actie van Huys en RTL. Het woord ’Twanvertoning’ valt. De presentator ’moet zich schamen’ en ’tast elk vertrouwen in elke journalist fundamenteel aan’. „Wat Twan Huys flikt kan echt niet! Je belofte niet nakomen, schandalig. Wat een afknapper”, schrijft een kijker op sociale media.

https://www.telegraaf.nl/(...)collega-s-en-publiek

:D :D Sow koekoek Twan is :W :W :W
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:19:12 #238
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182487474
Twan Huys komt afspraken niet na’

Een rel vrijdagavond bij RTL Late Night. In tegenstelling tot eerder gemaakte afspraken verscheen anti-Piet activist Jerry Afriyie bij Twan Huys aan tafel waar ook Jenny Douwes zat. De presentator probeerde dit in een ongemakkelijk gesprek te verantwoorden. ‘Deze tafel is van iedereen.’

Jenny Douwes vertelt aan De Telegraaf dat ze onderweg naar de studio de toezegging kreeg van de RTL Late Night redactie dat ze niet met anti-Piet activisten aan tafel zou zitten. ‘De redacteur zei: ze schuiven niet aan bij jullie aan tafel, we voldoen aan jullie eisen.’ Tijdens de live-uitzending werd Douwes voor het blok gezet, waarna de Afriyie en zijn advocaat aan tafel kwamen te zitten.

https://www.telegraaf.nl/(...)mt-afspraken-niet-na

Twee artikelen in de Telegraaf :D
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:20:12 #239
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:23:54 #240
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182487536
Bizar: Twan Huys naait Jenny Douwes voor de kijkcijfers :D

Twan Huys heeft Jenny Douwes, het boegbeeld van de blokkeerfriezen, vrijdagavond genaaid in de hoop op hoge kijkcijfers. Tegen de afspraken in zette hij haar aan tafel met een anti-zwartepiet-activist. Dat was te zien in de uitzending op RTL 4. Douwes werd verleid om haar verhaal te doen bij RTL Late Night, maar werd live in de uitzending verrast door de onbetrouwbaarheid van de talkshowhost. Geplaagd door horrorkijkcijfers, haalde hij een bizarre stunt uit door een afspraak te schenden.

http://www.mediacourant.n(...)voor-de-kijkcijfers/

Sow in de Mediacourant

Twan al op weg naar het UWV :?
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:26:19 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182487560
Is de wanhoop over je dramatisch slechte kijkcijfers werkelijk zo groot?
Jan Dijkgraaf

Twan

Wat dacht je?

Ik lok uit dat Jenny Douwes van mijn tafel wegloopt en dan heb ik er volgende week bij RTL Late Night wat kijkertjes bij?

Is de wanhoop over je dramatisch slechte kijkcijfers werkelijk zo groot?

Snap je niet dat je je gewoon aan de afspraken die je met je gasten maakt moet houden?

Dat als jullie afspreken met het boegbeeld van de blokkeerfriezen dat haar ‘tegenstrevers’ niet aan tafel tegenover haar komen te zitten, dat je die ‘tegenstrevers’ dan ook niet aan de tafel tegenover haar zet en al helemaal niet live, tijdens de uitzending?

Dat afspraak, afspraak is?

Kick Out Zwarte Piet, waarvan Jerry Afriyie een van de boegbeelden is, staat bij de Nationaal Coördinator Terrorisme- en Veiligheidsbestrijding (NCTV) -terecht- te boek als een potentieel terroristische organisatie.

Jij zette Jenny Douwes welbewust en in strijd met de afspraken tegenover een potentiële terrorist.

Dat maakt je een sensatiebak.

Schuim.

Een schoft.

Ik mag hopen dat je die Afriyie wel hebt laten fouilleren toen hij de studio binnen kwam?

Anders ben je nog een onverantwoordelijke schoft ook.

Groet,

JanD

PS. Ik neem aan dat Jenny Douwes op 9 november, als de uitkomst van het showproces bekend is, gewoon bij Jeroen Pauw gaat zitten. Die snapt wel dat je Friezen maar één keer kunt naaien.

:D :D

https://tpo.nl/column/briefje-van-jan-aan-twan-huys/
pi_182487634
Nou jeetje, phoephoe, het is me toch wat allemaal.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:35:43 #243
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182487652
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 10:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bizar: Twan Huys naait Jenny Douwes voor de kijkcijfers :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 10:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Is de wanhoop over je dramatisch slechte kijkcijfers werkelijk zo groot?
Jan Dijkgraaf

.....
Je geniet hiervan, hè. :P
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 11:02:29 #244
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182488000
Wat een walgelijke lul.
pi_182488006
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 09:49 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Prima, zijn keus. Maar dat kun je Douwes niet aanrekenen.

Let wel, ik vind dat die redactie nooit akkoord had mogen gaan. Maar als je dat wel doet ben je er ook aan gebonden. Dan kun je niet zo’n stunt gaan uithalen.
Maar de redactie is ook akkoord gegaan tegenover Jerry en advocaat dat ze daar gaan zitten aan tafel en discussiëren. Waarom is het vervolgens niet erg dat hij dan niet aan tafel mag plaatsnemen terwijl dat beloofd is?
pi_182488044
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 10:12 schreef Deshain het volgende:

[..]

Aparte kijk op afspraken heb jij, ik spreek dit en dat af met partij A en wat tegenstrijdigs met partij B dus ja fuck it want ik heb ze nou eenmaal uitgenodigd en deal with it..

Dit staat geheel los van de inhoud, if any, van de discussie en de status wat de AIVD/NCTB. Dit is gewoon een aanzienlijke redactionele blunder die het failliet van het programma nogmaals aantoont.
Wtf.. dus je nodigt een partij uit om bij je aan tafel re zitten om te discussiëren. En vervolgens als ze aankomen mogen ze niet aan tafel omdat je de afspraken met de tegenpartij niet goed hebt afgesteld. Dat slaat echt nergens op.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 13 oktober 2018 @ 11:06:40 #247
408813 crew  trein2000
pi_182488067
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 11:03 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Maar de redactie is ook akkoord gegaan tegenover Jerry en advocaat dat ze daar gaan zitten aan tafel en discussiëren. Waarom is het vervolgens niet erg dat hij dan niet aan tafel mag plaatsnemen terwijl dat beloofd is?
Dat hoor je mij niet zeggen.., maar het gaat er om dat er debiele afspraken zijn gemaakt door de redactie. Dat is achterlijk, maarnals je ze maakt moet je je er aan houden.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_182488100
ikweethetookniet _O_ _O_ _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182488144
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 09:50 schreef CrashO het volgende:

[..]

fixed
Maar de afspraak met Jerry en advocaat dat ze zijn uitgenodigd om AAN TAFEL te discussiëren is dan geen afspraak ofzo? Dat doet er niet toe? :')
pi_182488153
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 11:12 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Maar de afspraak met Jerry en advocaat dat ze zijn uitgenodigd om AAN TAFEL te discussiëren is dan geen afspraak ofzo? Dat doet er niet toe? :')
Beide partijen zijn genaaid door RTL. Met 1 subtiel verschil. Jerry werd hier als slachtoffer neergezet die niet aan tafel mocht en Jenny als de vuige racist die niet hem er niet wilde hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2018 11:14:47 ]
pi_182488210
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 11:05 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Wtf.. dus je nodigt een partij uit om bij je aan tafel re zitten om te discussiëren. En vervolgens als ze aankomen mogen ze niet aan tafel omdat je de afspraken met de tegenpartij niet goed hebt afgesteld. Dat slaat echt nergens op.
Nee en daarom krijgt Twan/Late Night nu een bak kritiek over zich heen. Fucking amateuristisch gepruts..
pi_182488247
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 11:12 schreef CrashO het volgende:

[..]

Beide partijen zijn genaaid door RTL. Met 1 subtiel verschil. Jerry werd hier als slachtoffer neergezet die niet aan tafel mocht en Jenny als de vuige racist die niet hem er niet wilde hebben.
Is terrorist tegenwoordig ook al een ras?
pi_182488287
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 11:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat hoor je mij niet zeggen.., maar het gaat er om dat er debiele afspraken zijn gemaakt door de redactie. Dat is achterlijk, maarnals je ze maakt moet je je er aan houden.
Dat is bizar. Maar dat enkel Jenny wordt aangevoerd als de genaaide partij vind ik stuitend. Die Jerry en advocaat zijn notabene uitgenodigd om daar aan tafel te discussiëren en kunnen vervolgens meteen plaatsnemen op de eerste rij omdat mevrouw niet met ze wil discussiëren en Twan/redactie heeft gezegd: prima. En niemand die iets over die afspraak rept, terwijl zodra hij de afspraak tegenover Jenny verbreekt (echt een bizarre afspraak ook), dan is het opeens einde Twan en te bizar voor woorden?!

Het is vooral te gek voor woorden dat er wordt toegezegd in een journalistieke talkshow dat een partij wordt geweigerd omdat een tegenpartij niet met diegene in gesprek wil.... iets met hoor- en wederhoor.. en ondertussen toch de partij uitnodigen onder het mom van een discussie aan tafel terwijl ze dan mogen aannemen op de eerste rij en totaal niet mogen deelnemen. Daar hadden die 2 al weg moeten gaan.

Dat die Jenny vervolgens wordt genaaid is ook jammer, maar op welke wereldbol leeft zij dat er in een talkshow in dit soort situaties maar 1 partij wordt gehoord?! En nogmaals; waarom rept niemand over het feit dat Jerry en advocaat zijn genaaid meteen bij binnenkomst? Die zijn ook voor blok gezet.
pi_182488337
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 11:12 schreef CrashO het volgende:

[..]

Beide partijen zijn genaaid door RTL. Met 1 subtiel verschil. Jerry werd hier als slachtoffer neergezet die niet aan tafel mocht en Jenny als de vuige racist die niet hem er niet wilde hebben.
Dat heb ik niet gezien, dat zij als vuige racist is neergezet :').
pi_182488360
Wat een huichelarij. Zo werkt de journalistiek :{w
pi_182488655
Net even gekeken.

'ja, ik begrijp wat je zegt en ik accepteer dat ook maar ik ben Twan en ik vind dat iedereen met elkaar in gesprek moet gaan dus ik druk dit weer nu doorheen.'

:r


Misschien stoort mij het meeste wel de te grote broek die de media zich aantrekken. Met machtsvertoon de grenzen van mensen overschrijden omdat ze zich de hoeder van het maatschappelijk debat wanen. Rot toch op joh :r

[ Bericht 35% gewijzigd door Postbus100 op 13-10-2018 12:13:20 ]
Somebody that I used to know
pi_182488994
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 11:26 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezien, dat zij als vuige racist is neergezet :').
"Wij willen iedereen gelijk behandelen". Er waren zoveel onder water opmerkingen om vooral die friezen weg te zetten als racist. Echt walgelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2018 12:13:36 ]
pi_182489022
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

"Wij willen iedereen gelijk behandelen". Er waren zoveel onder water opmerkingen op vooral die friezen weg te zetten als racist. Echt walgelijk.
Goed ingestudeerd van Twan.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 13 oktober 2018 @ 12:16:27 #259
408813 crew  trein2000
pi_182489080
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 11:23 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Dat is bizar. Maar dat enkel Jenny wordt aangevoerd als de genaaide partij vind ik stuitend. Die Jerry en advocaat zijn notabene uitgenodigd om daar aan tafel te discussiëren en kunnen vervolgens meteen plaatsnemen op de eerste rij omdat mevrouw niet met ze wil discussiëren en Twan/redactie heeft gezegd: prima. En niemand die iets over die afspraak rept, terwijl zodra hij de afspraak tegenover Jenny verbreekt (echt een bizarre afspraak ook), dan is het opeens einde Twan en te bizar voor woorden?!

Het is vooral te gek voor woorden dat er wordt toegezegd in een journalistieke talkshow dat een partij wordt geweigerd omdat een tegenpartij niet met diegene in gesprek wil.... iets met hoor- en wederhoor.. en ondertussen toch de partij uitnodigen onder het mom van een discussie aan tafel terwijl ze dan mogen aannemen op de eerste rij en totaal niet mogen deelnemen. Daar hadden die 2 al weg moeten gaan.

Dat die Jenny vervolgens wordt genaaid is ook jammer, maar op welke wereldbol leeft zij dat er in een talkshow in dit soort situaties maar 1 partij wordt gehoord?! En nogmaals; waarom rept niemand over het feit dat Jerry en advocaat zijn genaaid meteen bij binnenkomst? Die zijn ook voor blok gezet.
Het zit hem in de framing, Henny wordt als kwaadaardig afgeschilderd. Verder, die Janny kan in een waanwereld leven, maar dan moet je als programma makers haar dat melden. Niet iets toezeggen en dan dit flikken.

Je kunt en mag als gast alles eisen. Het is aan de redactie om daar al dan niet in mee te gaan.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 13 oktober 2018 @ 12:21:17 #260
408813 crew  trein2000
pi_182489144
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 11:18 schreef Deshain het volgende:

[..]

Nee en daarom krijgt Twan/Late Night nu een bak kritiek over zich heen. Fucking amateuristisch gepruts..
Dit vat het wel samen ja, wat een gekloot op die redactie.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_182489322
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:21 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dit vat het wel samen ja, wat een gekloot op die redactie.
Werd VI, Oranje blijft thuis niet opgescheept met dezelfde redactie? Johan had toen al snel gezien wat voor vlees hij in de kuip had.
pi_182489471
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:31 schreef maan_man het volgende:

[..]

Werd VI, Oranje blijft thuis niet opgescheept met dezelfde redactie? Johan had toen al snel gezien wat voor vlees hij in de kuip had.
Wat zei hij dan?
pi_182489578
En die mevrouw die het steeds heeft over de veiligheid van de kindjes, is dezelfde mevrouw die heeft opgeroepen tot het blokkeren van de snelweg dus?
pi_182489619
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:43 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
En die mevrouw die het steeds heeft over de veiligheid van de kindjes, is dezelfde mevrouw die heeft opgeroepen tot het blokkeren van de snelweg dus?
Tot mijn weten moet je 18 zijn om te mogen rijden
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 oktober 2018 @ 12:47:37 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182489651
quote:
Je laat je persoonlijke voorkeur hier wel heel erg doorschemeren.

Jenny is gekomen onder de afspraak dat Jerry niet aan tafel zou komen, Jerry wordt alsnog uitgenodigd om aan tafel te zitten. De redactie zet hier al hun betrouwbaarheid op het spel voor een relletje.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182489726
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:38 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Wat zei hij dan?
Ik kan alleen even dit terugvinden:
Hij verwijten het mislukken van Humberto ook aan de redactie. En vooral in de afscheidsweek vond hij dat de redactie kritischer had mogen zijn. Hij is vaker op de kwaliteit van de redactie teruggekomen en dat kwam er kort samengevat op neer dat hij het een kut redactie vond.
pi_182489729
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je laat je persoonlijke voorkeur hier wel heel erg doorschemeren.

Jenny is gekomen onder de afspraak dat Jerry niet aan tafel zou komen, Jerry wordt alsnog uitgenodigd om aan tafel te zitten. De redactie zet hier al hun betrouwbaarheid op het spel voor een relletje.
Welke persoonlijke voorkeur? :')

Jerry is uitgenodigd om samen met advocaat te discussiëren over zwarte piet gedoe. Vervolgens mag ie niet aan tafel zitten omdat mevrouw niet in discussie wil. Dat is niets anders dan belachelijk.

Jenny wil niet in discussie met tegenstanders. Prima. Maar wat doe je dan in een journalistieke talkshow? Hoor, wederhoor, en dergelijke. Is ze dan wereldvreemd?!

Twan en redactie had eerlijk moeten zijn tegen beide partijen. Maar het is niet enkel Jenny die wordt genaaid en dat is wat iedereen hier maar loopt te roepen. Allereerst zijn Jerry en advocaat genaaid en met de smoes gelokt om een discussie aan tafel te voeren, om bij binnenkomst meteen op de eerste rij te moeten zitten zonder discussie.
pi_182489781
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:51 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Jenny wil niet in discussie met tegenstanders. Prima. Maar wat doe je dan in een journalistieke talkshow? Hoor, wederhoor, en dergelijke. Is ze dan wereldvreemd?!

Jij komt daar omdat jij onder bepaalde voorwaarden wordt uitgenodigd.
pi_182489865
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:51 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Welke persoonlijke voorkeur? :')

Jerry is uitgenodigd om samen met advocaat te discussiëren over zwarte piet gedoe. Vervolgens mag ie niet aan tafel zitten omdat mevrouw niet in discussie wil. Dat is niets anders dan belachelijk.

Jenny wil niet in discussie met tegenstanders. Prima. Maar wat doe je dan in een journalistieke talkshow? Hoor, wederhoor, en dergelijke. Is ze dan wereldvreemd?!

Twan en redactie had eerlijk moeten zijn tegen beide partijen. Maar het is niet enkel Jenny die wordt genaaid en dat is wat iedereen hier maar loopt te roepen. Allereerst zijn Jerry en advocaat genaaid en met de smoes gelokt om een discussie aan tafel te voeren, om bij binnenkomst meteen op de eerste rij te moeten zitten zonder discussie.
Ze legt haarfijn uit waarom. Dan doet de rest niet meer terzake. Twan/redactie maakt afspraak, en komt die niet na. Meer is het niet. Iedereen die dat goed praat is raar.
pi_182489890
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182489894
Opbokken met RTL Late Night. Was al een kutprogramma nog met Humberto erin maar nu hij weg is stelt het helemaal niks meer voor. Twan Huys is een gladjakker die alles wil doen om kijkcijfers te redden. Hij kan er niks van, weg d'r mee. Wie kijkt er überhaupt nog naar tv tegenwoordig.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_182489933
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ze legt haarfijn uit waarom. Dan doet de rest niet meer terzake. Twan/redactie maakt afspraak, en komt die niet na. Meer is het niet. Iedereen die dat goed praat is raar.
Hetzelfde geldt voor Jerry en advocaat.

Jerry en advocaat worden uitgenodigd om een discussie te voeren aan tafel. Mogen vervolgens bij binnenkomst niet aansluiten aan de tafel en moeten in het publiek. Twan en redactie komen afspraak niet na bij deze 2.

Maar dat is dan niet erg?

Echter: als Jenny was geweigerd aan tafel omdat Jerry niet met haar wilde praten, dan waren hier nu al 33 topics vol geweest en was het een schande.

Nu is het enkel een schande dat Jenny is voorgelogen.
Maar dat zijn die anderen net zo goed.
pi_182489975
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:00 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor Jerry en advocaat.

Jerry en advocaat worden uitgenodigd om een discussie te voeren aan tafel. Mogen vervolgens bij binnenkomst niet aansluiten aan de tafel en moeten in het publiek. Twan en redactie komen afspraak niet na bij deze 2.

Maar dat is dan niet erg?

Waar lees je dat dat niet erg is? Dat is net zo erg.

quote:
Echter: als Jenny was geweigerd aan tafel omdat Jerry niet met haar wilde praten, dan waren hier nu al 33 topics vol geweest en was het een schande.

Nu is het enkel een schande dat Jenny is voorgelogen.
Maar dat zijn die anderen net zo goed.
"Als" kunnen we niets mee. Complete nonsens. Het is niet een schande dat partij X of Y is voorgelogen, het is een schande dat je liegt en dat vervolgens live op TV gaat uit lopen vechten, los van partijen. De enige die hier in partijen denkt, volkomen onterecht, ben jij.
pi_182490021
quote:
De actie had in elk geval het beoogde korte termijn effect: er keken vrijdag 592.000 kijkers, twitter ontplofte en de uitzending zal op de diverse platformen heel wat keren worden teruggekeken. Het is alleen zo jammer dat niemand bij Late Night zich van te voren maar een seconde heeft gerealiseerd wat het andere effect van deze actie is, een effect dat ook nog eens lang zal naijlen: dat de talkshow in een klap te boek staat als uiterst onbetrouwbaar. De makers beloven je als gast kennelijk van alles en hebben totaal geen scrupules je vervolgens in de uitzending keihard onderuit te schoffelen. Elke politicus, wetenschapper, advocaat, ceo, sporter of artiest die er niet louter zit om zijn zoveelste single te promoten, zal voortaan wel twee keer nadenken voor hij ‘ja’ zegt. Dat terwijl de show sinds het interview met Pechtold-minnares Anne Lok er al niet best op staat in Den Haag.. En veel tv-kijkers in Twan Huys de nieuwe Jack Spijkerman zien, die voor een enorme zak geld zijn journalistieke principes en overtuigingen aan de commerciële duivel heeft verkocht.

Zo is het ^O^
pi_182490178
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:00 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor Jerry en advocaat.

Jerry en advocaat worden uitgenodigd om een discussie te voeren aan tafel. Mogen vervolgens bij binnenkomst niet aansluiten aan de tafel en moeten in het publiek. Twan en redactie komen afspraak niet na bij deze 2.

Maar dat is dan niet erg?

Echter: als Jenny was geweigerd aan tafel omdat Jerry niet met haar wilde praten, dan waren hier nu al 33 topics vol geweest en was het een schande.

Nu is het enkel een schande dat Jenny is voorgelogen.
Maar dat zijn die anderen net zo goed.
Dit is weer ineens een hele andere toon en argumentatie dan een paar minuten eerder:

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:51 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Jenny wil niet in discussie met tegenstanders. Prima. Maar wat doe je dan in een journalistieke talkshow? Hoor, wederhoor, en dergelijke. Is ze dan wereldvreemd?!

pi_182490434
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:00 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor Jerry en advocaat.

Jerry en advocaat worden uitgenodigd om een discussie te voeren aan tafel. Mogen vervolgens bij binnenkomst niet aansluiten aan de tafel en moeten in het publiek. Twan en redactie komen afspraak niet na bij deze 2.

Maar dat is dan niet erg?

Echter: als Jenny was geweigerd aan tafel omdat Jerry niet met haar wilde praten, dan waren hier nu al 33 topics vol geweest en was het een schande.

Nu is het enkel een schande dat Jenny is voorgelogen.
Maar dat zijn die anderen net zo goed.
Hoi Sylvana.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182490461
Zijn er btw cijfers bekent over het percentage kijkers dat tussen 21:30 en 22:30 in slaap valt? Als dat bijvoorbeeld 15% is, dan kijken in feiten nog minder mensen naar Twan dan de kijkcijfers aangegeven. Had het voorafgaande programma 500.000 kijkers, dan heeft Twan 75.000 slapers.
pi_182490475
Volgende TT moet 'Twanvertoning' zijn.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182490720
Jenny O+ Knappe vrouw, mooi gezicht.

Tevens wil Twan gewoon een 'rel' schoppen om de zeer matige kijkcijfers op te krikken zodat hij niet ontslagen wordt en Beau van Erven doorens zijn plekje overneemt.
5 Ferrari's op videoband!
pi_182490761
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:00 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor Jerry en advocaat.

Jerry en advocaat worden uitgenodigd om een discussie te voeren aan tafel. Mogen vervolgens bij binnenkomst niet aansluiten aan de tafel en moeten in het publiek. Twan en redactie komen afspraak niet na bij deze 2.

Maar dat is dan niet erg?

Echter: als Jenny was geweigerd aan tafel omdat Jerry niet met haar wilde praten, dan waren hier nu al 33 topics vol geweest en was het een schande.

Nu is het enkel een schande dat Jenny is voorgelogen.
Maar dat zijn die anderen net zo goed.
Huilen joh, de discussie is hier dat Twan Huys een lul is. Niet welke gast nou het grootste slachtoffer is
pi_182490774
Die Jerry Afriyie moet helemaal geen podium gegeven worden. Hij is een kansloze Afrikaanse migrant die alles heeft te danken aan dit land maar zet vervolgens wel alles in het werk om onze cultuur en tradities om zeep te helpen. Ondankbare schooier is het.
pi_182490807
Het is gelukt Twan staat weer in de kijkcijfer top25. Hier smult de kijker nu eenmaal van.
pi_182490833
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:51 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Welke persoonlijke voorkeur? :')

Jerry is uitgenodigd om samen met advocaat te discussiëren over zwarte piet gedoe. Vervolgens mag ie niet aan tafel zitten omdat mevrouw niet in discussie wil. Dat is niets anders dan belachelijk.

Jenny wil niet in discussie met tegenstanders. Prima. Maar wat doe je dan in een journalistieke talkshow? Hoor, wederhoor, en dergelijke. Is ze dan wereldvreemd?!

Twan en redactie had eerlijk moeten zijn tegen beide partijen. Maar het is niet enkel Jenny die wordt genaaid en dat is wat iedereen hier maar loopt te roepen. Allereerst zijn Jerry en advocaat genaaid en met de smoes gelokt om een discussie aan tafel te voeren, om bij binnenkomst meteen op de eerste rij te moeten zitten zonder discussie.
de redactie met een andere partij afwijkende afspraken had gemaakt wat zwaar amateuristisch of een vooropgezet plan is
Lmftfy

Snap niet dat je in deze discussie over, het gebrek aan, journalistieke integriteit een appèl op zieligheid/discriminatie/whatever hoeft te doen want dat is hier niet aan de orde.

Er zijn slechts twee zaken die journalistiek van toepassing zijn:
1. afspraken met gasten (en ja idd het maakt geen reet uit welke afspraken met welke gasten) worden niet nagekomen.
2. moet je in een discussie als deze een groepering die op de radar staat in het kader van terrorisme een podium geven.

Punt 2 kun je over discussiëren, punt 1 is een absolute no-go..
pi_182490875
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die Jerry Afriyie moet helemaal geen podium gegeven worden. Hij is een kansloze Afrikaanse migrant die alles heeft te danken aan dit land maar zet vervolgens wel alles in het werk om onze cultuur en tradities om zeep te helpen. Ondankbare schooier is het.
Zo zou ik het niet willen zeggen maar ik snap wat je zegt.

Hetzelfde als wij morgen naar Limburg verhuizen en dan carnaval willen afschaffen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_182490887
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:38 schreef Handleiding het volgende:
Het is gelukt Twan staat weer in de kijkcijfer top25. Hier smult de kijker nu eenmaal van.
pvv'er of gemiddelde Nederlander met opleidingsniveau vmbo of lager
5 Ferrari's op videoband!
pi_182490898
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

pvv'er of gemiddelde Nederlander met opleidingsniveau vmbo of lager
Hoezo was toch een topshow? Er werd hier ook nog nooit zoveel gepost.
pi_182490981
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:45 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Hoezo was toch een topshow? Er werd hier ook nog nooit zoveel gepost.
Racisme is altijd een publiekstrekker.
Als hij maandag de kkk uitnodigt, 5 miljoen kijkers.
5 Ferrari's op videoband!
pi_182490992
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Racisme is altijd een publiekstrekker.
Het onderwerp boeide me niet, Geblaat van twee mafkezen wel. En dat Huys haar voor het blok zette is toch genot?
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:51:20 #289
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182490998
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 11:08 schreef superniger het volgende:
ikweethetookniet _O_ _O_ _O_
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 10:35 schreef Eightyone het volgende:
Je geniet hiervan, hè. :P
Dank en verkeerde mensen op verkeerde plek op verkeerde tijdstip moet je gewoon niet willen :7
pi_182491037
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:50 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Het onderwerp boeide me niet, Geblaat van twee mafkezen wel. En dat Huys haar voor het blok zette is toch genot?
Vind Jenny geen mafkees. Maakt duidelijk en welbespraakt haar punt met goed onderbouwde argumenten.
5 Ferrari's op videoband!
pi_182491077
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Vind Jenny geen mafkees. Maakt duidelijk en welbespraakt haar punt met goed onderbouwde argumenten.
Oproepen tot wegblokkades vind ik niet echt slim. Ik houdt niet zo van twee uiterste.
pi_182491139
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:56 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Oproepen tot wegblokkades vind ik niet echt slim. Ik houdt niet zo van twee uiterste.
Heb je liever dat Afrikanen die hier net wonen, een live uitzending van Sinterklaas verpesten?
5 Ferrari's op videoband!
pi_182491197
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 14:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Heb je liever dat Afrikanen die hier net wonen, een live uitzending van Sinterklaas verpesten?
goed lezen, beide niet.
pi_182491289
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 14:04 schreef Handleiding het volgende:

[..]

goed lezen, beide niet.
Dus ben je ook voor een wegblokkade toch?
5 Ferrari's op videoband!
pi_182491309
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 14:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Dus ben je ook voor een wegblokkade toch?
nee natuurlijk niet. Tegen elke vorm van "geweld" of t nu links rechts of whatever is. Ziek om te gaan protesteren op een kinderfeest, ziek om een wegblokkade op te werpen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2018 14:14:58 ]
pi_182491379
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Waar lees je dat dat niet erg is? Dat is net zo erg.

[..]

"Als" kunnen we niets mee. Complete nonsens. Het is niet een schande dat partij X of Y is voorgelogen, het is een schande dat je liegt en dat vervolgens live op TV gaat uit lopen vechten, los van partijen. De enige die hier in partijen denkt, volkomen onterecht, ben jij.
Er wordt enkel benoemd: JeNNy is genaaid. Hier in het topic, in artikelen. In feite zijn ze beide genaaid. Maar dat je gasten uitnodigt om vervolgens te passeren door ze niet te laten zitten aan een tafel, vind ik echt stuitend. Daar hoor i niemand over. Enkel: 'Jenny is voorgelogen, wat erg'.
pi_182491408
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 14:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Heb je liever dat Afrikanen die hier net wonen, een live uitzending van Sinterklaas verpesten?
Snap ik niet; die protestanten (niet enkel 'Afrikanen' dek ik) hebben ergens een plek waar ze mogen demonstreren. Daar zijn ze niemand tot last.

Oproepen tot snelweg blokkeren is wel bijzonder gevaarlijk. Daarom vind ik het ook een gaar mens.
pi_182491420
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:40 schreef Deshain het volgende:

[..]

Lmftfy

Snap niet dat je in deze discussie over, het gebrek aan, journalistieke integriteit een appèl op zieligheid/discriminatie/whatever hoeft te doen want dat is hier niet aan de orde.

Er zijn slechts twee zaken die journalistiek van toepassing zijn:
1. afspraken met gasten (en ja idd het maakt geen reet uit welke afspraken met welke gasten) worden niet nagekomen.
2. moet je in een discussie als deze een groepering die op de radar staat in het kader van terrorisme een podium geven.

Punt 2 kun je over discussiëren, punt 1 is een absolute no-go..
Ik zeg niks over zieligheid / discriminatie. Maar bijzonder is het wel dat er zo wordt gekeken naar deze situatie.
pi_182491486
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 14:18 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Er wordt enkel benoemd: JeNNy is genaaid. Hier in het topic, in artikelen. In feite zijn ze beide genaaid. Maar dat je gasten uitnodigt om vervolgens te passeren door ze niet te laten zitten aan een tafel, vind ik echt stuitend. Daar hoor i niemand over. Enkel: 'Jenny is voorgelogen, wat erg'.
Mensen vinden de gevoelens van die KOZP idioten niet zo interessant. Wat niet zo vreemd is gezien hun reputatie en het feit dat ze in beeld zijn bij de AIVD en de NCTV. Dat ze uberhaupt uitgenodigd zijn is al belachelijk.
pi_182491488
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 14:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Snap ik niet; die protestanten (niet enkel 'Afrikanen' dek ik) hebben ergens een plek waar ze mogen demonstreren. Daar zijn ze niemand tot last.

Oproepen tot snelweg blokkeren is wel bijzonder gevaarlijk. Daarom vind ik het ook een gaar mens.
Je snapt zelf dat ze echt niet in dat vak zouden blijven staan. Doe niet zo naief!!!!!!!!!!
5 Ferrari's op videoband!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')