quote:RTL Late Night met Twan Huys is een dagelijkse talkshow die te zien is bij RTL 4. Iedere werkdag om 22:30 uur ontvangt Twan Huys bijzondere gasten die midden in het nieuws staan.
Vanaf 3 september 2018 presenteert Twan Huys het dagelijkse praatprogramma. Huys was in het verleden actief als presentator bij Nieuwsuur, College Tour en NOVA.
RTL Late Night met Twan Huys komt live vanuit De Hallen Studio's in Amsterdam en wordt geproduceerd door Blue Circle.
En?quote:
Hiddema is daarentegen zo lekker gewoon gebleven.quote:Op woensdag 26 september 2018 23:09 schreef Klepper272 het volgende:
Was wel genieten, wat een arrogante klootzak is die peter toch.
Wat een onwaarschijnlijke zak hooi die Hiddema haha.quote:Op woensdag 26 september 2018 23:15 schreef Dtrierum het volgende:
[..]
Hiddema is daarentegen zo lekker gewoon gebleven.
Hiddemeister zijn comeback was sterk maar hij ging iets te lang door. Een diss van 2 zinnen komt harder aan dan een heel verhaal.quote:Op woensdag 26 september 2018 23:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Hiddema liet zich wel een beetje kennen vond ik, al is het altijd mooi als Peter van repliek gediend wordt. Maar het kwam er niet helemaal goed uit.
Ja hij is wat te lang van stof, Peter moet je met enkele woorden terug in z’n hok zetten.quote:Op woensdag 26 september 2018 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hiddemeister zijn comeback was sterk maar hij ging iets te lang door. Een diss van 2 zinnen komt harder aan dan een heel verhaal.
quote:Op woensdag 26 september 2018 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
De blikken in de ogen van Knoops en Hiddema toen Peter zei: "Max zag het wel in mij zitten" zei wat mij betreft genoeg.
17: 494.000quote:Op donderdag 27 september 2018 14:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoeveel kijkertjes gister
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 27-09-2018 om 12:51:03 Zo. Vanmorgen even ‘gespijbeld’ om in het najaarszonnetje 70 km te wielrennen... maar even meepakken zo lang het nog kan nu de herfst nadert. Want, Theo Hiddema, een gezonde geest zit in een gezond lichaam... 😁 https://t.co/ZJyqSyDHE8 reageer retweet
Altijd het laatste woord willen hebben.quote:Op donderdag 27 september 2018 19:16 schreef maan_man het volgende:
Als Hiddema er niet bij is, dan durft hij wel:twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 27-09-2018 om 12:51:03 Zo. Vanmorgen even ‘gespijbeld’ om in het najaarszonnetje 70 km te wielrennen... maar even meepakken zo lang het nog kan nu de herfst nadert. Want, Theo Hiddema, een gezonde geest zit in een gezond lichaam... 😁 https://t.co/ZJyqSyDHE8 reageer retweet
Was wel een tenenkrommend momentje idd.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:53 schreef Ingolstadt het volgende:
Twan die de term " fittie" bezigt
308.000, dat is wel heel slecht. Die gaat het zo niet lang redden. Een herhaling van ALO ALO levert evenveel kijkers op en is een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Twan Huys heeft het moeilijk. Zijn RTL Late Night is gisteravond voor het eerst uit de kijkcijfer-top 25 gevallen.
Dat RTL Late Night in zwaar weer verkeert, is inmiddels geen nieuws meer, maar de talkshow heeft gisteravond weer een dieptepunt bereikt. Twan Huys, die onder meer regisseur Martin Koolhoven aan tafel had, wist niet meer dan 308.000 kijkers te boeien en is daarmee voor het eerst uit de kijkcijfer-top 25 gevallen.
Andere programma's die prima scoorden, waren onder meer Pauw.
https://www.ad.nl/show/tw(...)ijferlijst~a93e7549/
Verstandig om Twan een drie jaarscontract aan te bieden
Wat een misselijkmakend mannetje is het toch ook.quote:Op donderdag 27 september 2018 19:16 schreef maan_man het volgende:
Als Hiddema er niet bij is, dan durft hij wel:twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 27-09-2018 om 12:51:03 Zo. Vanmorgen even ‘gespijbeld’ om in het najaarszonnetje 70 km te wielrennen... maar even meepakken zo lang het nog kan nu de herfst nadert. Want, Theo Hiddema, een gezonde geest zit in een gezond lichaam... 😁 https://t.co/ZJyqSyDHE8 reageer retweet
Nog minderquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:11 schreef Eightyone het volgende:
309.000 kijkers, gisterenavond. ....
ah laat gaan johquote:
Videolandquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
RTL viert op verkeerde moment feestje
Het ‘Knippen en Scheren-evenement’ in Theater Amsterdam begon donderdag vol zelfspot met een filmpje waarin de voltallige RTL-directie zich bij een barbier onder handen laat nemen. „Het lijkt me geen makkelijke tijd om ceo van RTL te zijn”, zegt barbier ‘Barbara’. „Ik kan me geen mooiere tijd voorstellen”, repliceert ceo Sven Sauvé met een lach.
Voor iemand die klaarblijkelijk wel van een uitdaging houdt, zijn het enerverende tijden. Zo kwam het gerenommeerde advieskantoor PwC deze week met de voorspelling dat de advertentiebudgetten op televisie hun hoogtijdagen hebben gehad. Daarbij kwam het met de waarschuwing dat tv-kijkers reclames sowieso nauwelijks nog pruimen.
Zo besloot Talpa recent om voor de zekerheid toch maar één reclameblok minder in Veronica inside te stoppen, nadat zelfs de hoofdpersonen van het programma klaagden dat het er wel erg veel waren. Het Amerikaanse NBC bracht de commerciële zendtijd op primetime met tien procent terug omdat reclames de toch al uitdunnende groep kijkers bleken weg te jagen.
RTL valt
Alsof de teneur in reclameland niet al genoeg uitdaging is, had RTL4’s vlaggenschip RTL late night tot en met woensdag gemiddeld ruim 100.000 kijkers minder dan vorige week. Kijkers heeft RTL4 heus wel, maar die zappen massaal weg op het moment dat ze Twan Huys in beeld zien. Dinsdag bleef bijvoorbeeld amper de helft hangen na het programma ervoor.
„Wij gebruiken data ook om te kijken wanneer mensen afhaken, zodat we series kunnen verbeteren”, vertelde een van de data-analisten van RTL aan de adverteerders in de zaal. Creative director Gijs Peetsold liet zien hoe data van Buienradar, RTL-eigendom, werd gebruikt om speciaalbieren in de directe omgeving van de brouwerij te promoten.
YouTube-reclame
Directeur Digital Sales Anna Maria Vujinovic liet een ontwapenend filmpje zien van haar dochter. Die bleek niet RTL4 maar Netflix en YouTube als zenders te beschouwen. Reclames pruimt ze niet, want die ziet ze vooral als hinderlijke onderbreking van de filmpjes van haar heldin, vlogger OnneDi.
Wel vond ze het leuk dat OnneDi zo vaak producten laat zien in haar filmpjes, ‘want dan weet ik waar ik voor moet sparen’. Toch nog goed nieuws voor bedrijven dus: zolang ze hun producten maar subtiel in YouTube-filmpjes verwerken, is er hoop voor hun reclameboodschappen.
Maar een antwoord op de vraag hoe de kijker verleid gaat worden om de tv aan te zetten, kwam er niet. RTL lijkt er vrede mee te hebben dat de zenders hun langste leven wel hebben gehad en zet meer en meer in op streamingdienst Videoland. „Daar zijn waar de kijker is”, noemen ze dat bij RTL.
https://www.telegraaf.nl/(...)eerde-moment-feestje
Goed bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |