abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 september 2018 @ 11:41:17 #1
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_182140961
30 jaar Heideroosjes met twee jubileumshows
quote:
In 2019 is het precies dertig jaar geleden dat punkrockband Heideroosjes opgericht werd. Daarom keert de band, zeven jaar na hun laatste optreden, terug voor twee jubileumshows: één concert in de Amsterdamse Melkweg (zaterdag 26 januari) en één in AB te Brussel (zaterdag 2 februari). Dit werd zojuist bekend gemaakt door Michiel Veenstra op NPO 3FM. “Behalve het jubileum hebben we ook gewoon zin om weer eens samen te spelen”, verklaart zanger/gitarist Marco Roelofs. In 2012 stopte het viertal met touren, na een carrière van tien albums en bijna 1500 concerten in Europa, Verenigde Staten, Zuid-Afrika en Japan. De voorverkoop van de twee jubileumconcerten begint aanstaande zaterdag 29 september om 10.00 uur, via de zalen.

De samenstelling van de Heideroosjes is altijd ongewijzigd gebleven en zal ook bij de komende jubileumconcerten hetzelfde zijn. “Na de laatste show in september 2012 hebben we elkaar nauwelijks gezien. Die afstand was nodig. We hadden vanaf onze pubertijd fulltime met elkaar in een bus gezeten”. Drie bandleden stopten met het maken van muziek. Alleen Marco Roelofs is altijd actief gebleven als artiest. Hij schreef een boek, maakte twee avondvullende theatervoorstellingen en bracht een album uit met een nieuw project genaamd STAVAST. Ook presenteerde hij de Nederlandse versie van het TV-programma Ink Master (SPIKE TV).
Het voorprogramma wordt in Melkweg verzorgd door de Limburgse band Afterpartees en in Brussel warmt de Vlaams/Nederlandse punkband MARCH de zaal op.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 26 september 2018 @ 12:40:41 #2
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_182141851
De voor-voorverkoop is zelfs al gestart als je ook bij de laatste show in 2012 bent geweest (en nog in de mailbak van de Melkweg zit). Ich bin dabei!
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_182142094
Schitterend dat Urbanus weer even "mee doet" na zijn afscheidsfilmpje van De heideroosjes :D


Ik zou er graag heengaan, maar helaas ga ik dat niet redden ;(
  Moderator woensdag 26 september 2018 @ 13:05:12 #4
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182142197
Punk's not dead, i'm just ignoring it *O*
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_182142710
Ik heb kaartjes *O*

Ben heul erg vrolijk nu!
  Moderator woensdag 26 september 2018 @ 14:27:03 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182143672
Blijft toch een grappig fenomeen van een band die je virtueel op elke braderie kon zien spelen naar iets wat heeeeel speciaal is :P (alleen maar door 6 jaar niets te doen ;) )
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_182200925
Volgens mij was het al uitverkocht voor de verkoop zojuist begon _O-

Helaas alleen dus geen kaartjes ;(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182201446
quote:
2s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Blijft toch een grappig fenomeen van een band die je virtueel op elke braderie kon zien spelen naar iets wat heeeeel speciaal is :P (alleen maar door 6 jaar niets te doen ;) )
Nou... Was bij hun afscheid ook wel bijzonder. Toen hadden ze net een pauze gehad :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')